Gázolaj árak 606 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 395.57 Ft USD 339.56 Ft CHF 420.17 Ft GBP 456.83 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93765 hozzászólás
Nincs profilkép
#34914 bukócsöves-50
2014-12-20 22:10:49

Üdv!
Érdeklődnék van e valami jó megoldás a kuplung pedál mozgatás megkönnyítésére 80-as motor van az 50-esben és ugye a 80-asnak dupla rugós a szerkezete mikor egész nap szántogatok vele másnap olyan izomlázam van a bal lábamba hogy majdnem besz@rok

#34913 zsoltee83
2014-12-20 21:59:06

Válasz #34960. hozzászólásra

Köszi szépen, holnap megnézem!

Nincs profilkép
#34912 MtzMakai
2014-12-20 21:52:40

Válasz #34959. hozzászólásra


Ez a kapcsoló van a szervó oszlopon erre kell a bovdent felfűzni.

#34911 zsoltee83
2014-12-20 21:40:49

Válasz #34958. hozzászólásra

Köszi, ez indulásnak jó, és a géptető alatt hogyan vannak a bovdenek? A kocka tetején le van szakadva a bovden, nem működtet semmit sem.

Nincs profilkép
#34910 MtzMakai
2014-12-20 21:38:39

Válasz #34955. hozzászólásra

Szia! 3 állása van a kapcsolónak:
1. üres
2. automata: magad fele meghúzod a gombot és elfordítod
3. direkt: ekkor te húzod és tartod folyamatosan

#34909 Maszek Zs
2014-12-20 21:33:47

De előtte lenne itt egy 50-es régen láttam már belülről a hátsó hidat ki kell vegyem belőle a difit.Ahhoz jobb,ha le veszem a fülkét mert ki kell venni a hátsó hidat is meg a fogaskereket és csak utána tudom annyira szét húzni a féknél,hogy ki jöjjön a difi.Lehet nem voltam elég értető de,ha mégis valaki vissza igazolná,ha igazam van azt is,ha nemsmile surrender

#34908 Maszek Zs
2014-12-20 21:25:58

Üdv mindenikek!!
4éve csináltam egy 80-ast eddig semmi gond nem volt vele!!Nem régen ki égett a hengerfejtömítés a 2-es hengernél.Alighogy el kezdte használni a gazda most megint ki égettsmile hammerAzt,hogy most hol égett ki azt nem tudom.Mielőtt neki ugranék mint borjú az anyának szerintetek mit nézek meg előtte mielőtt széljel szedném és mit nézek meg mikor széljel szedtem????Mindenki tanácsát várom!!!!

#34907 zsoltee83
2014-12-20 20:51:39

Olvasgatom a topicot, jó, hogy felmerült a diffizár téma. Az enyémen egy bovdennel kell vezérelni, de szét van szakadva és fogalmam sincs, hogy mit és hogy kellene húznia. A műszerfal alján kell kihúzni elvileg a gombot, meghúzza a bovdent, és elöl kinyit valamit, hogy küldjön olajat hátra a szerkezethez. Szét lesz szedve a fék hétfőn, lesz bele új fékbetét, mert a bal oldala beragad.

Találok valahol rajzot, vagy létezik letölthető szerelési útmutató, hogy hogy is kellene a bovdeneknek működtetnie a diffizárat? smile helpsmiliesmile cowboy

#34906 AtoZz
2014-12-20 20:06:04

Válasz #34953. hozzászólásra

adatlapomon, hozzászólások közt találtok róla képet

#34905 AtoZz
2014-12-20 20:04:18

Válasz #33171. hozzászólásra

nekem forgószelepes van,és megis vagyok vele elégedve smile thumbup

#34904 papa maci
2014-12-20 19:24:15

Válasz #34945. hozzászólásra

Át kell alakítani forgószelepesre. (dobvariátor)

#34903 Szeni
2014-12-20 19:19:02

Még nincs rá időm, h. folytassam a szerelést,mert a papírmunka minden napnak elveszi legalább a felét, 1-2 óráért meg már nincs kedvem beöltözni olajos ruhába. Talán hétfőn fogom ismét csinálni. Majd megírom, h. mi lett az eredmény, ha ismét beindul.

Nincs profilkép
#34902 Richard.
2014-12-20 18:07:45

Válasz #34948. hozzászólásra

hát,én olyant működni még nem láttam. rokonom volt 80sa,meg 82ese 500,másik 600 üzemórás volt,egyik sem működött. még újak voltak,beindultak aztán senkit nem zavart az állapotuk.

Nincs profilkép
#34901 Richard.
2014-12-20 18:05:14

Válasz #34946. hozzászólásra

van, ha zsir van a szelepben. de nekem sem jön be levegővel.. mindegy,ez kivitelezhető,meg a mezittalpas 550nek élete a difizár. Szeni gépe nekem is bssza az agyamat.....smile cursing

#34900 Marti Miklós
2014-12-20 18:00:58

Válasz #34945. hozzászólásra

Szerintem alapvetően jó elképzelés az olajos difi csak a kidolgozast szúrja rl az orosz lásd tprokfáklya

#34899 hori62
2014-12-20 17:29:58

Válasz #34945. hozzászólásra

A szimering mérete 20x30x7
Kényelmesen elfér benne.
Az esztergálás egy kicsit nyűgös volt mert nagyon kemény anyagból van.
Én nem alakítanám át levegősre semmi pénzért, ez így jó ahogy van.
A levegős rendszernek szerintem sokkal több hátránya van mint előnye.

#34898 Gabesz2
2014-12-20 16:39:43

Válasz #34945. hozzászólásra

a levegősnek nincs kenése...

Nincs profilkép
#34897 Richard.
2014-12-20 16:34:27

Válasz #34944. hozzászólásra

ja,értem! Ha nagyon megnáthásodik,akkor én is nekiesek igy. igazábol a belül lévő tömszelence ha megmarad,az tartja a nyomást,csak tolatáskor visszafelé forog a tengely,azt meg a tömszelence nem szereti,főleg nyomás alatt. mint a vizpumpa.amúgy meg csak a tengely központositja,tömlő meg fesziti oldalra ezért meg akkor folyat majd,mikor akar. szimering,bizti megtartja az olajat,ami kiszivárog. szerintem érdemes. levegősnek nem vagyok ellensége,de ez kényelmesebb,kikapcsol forduláskor. gondoltam arra is,hogy olajjal vezérelni a levegőt,de bonyolult,otthon ilyenhez nix semmi.

#34896 Marti Miklós
2014-12-20 16:01:21

álasz #34939 hozzászólásra
Ez speciális eset lett, mert egy lepukkant gépet kezelgetünk, a tányéron lévő 16ős tengelyt leesztergálta 14re magának, és vettem egy új tányért, de ezek már 20as tengelyvéggel vannak így a régi szeleppel nem lehet összerakni és majd csak kísérletképpen rakom be 14x22x4es.
Ha nem lesz jó akkor az új szelepbe 20x30x5 megy, ha van olyan. Amúgy elsőre nem vitte az esztergakés, olyan anyag.....

Nincs profilkép
#34895 a2457
2014-12-20 15:36:04

Válasz #34934. hozzászólásra

Szeni mi a helyzet ?
mit találtál, mit csináltál azóta ?

Nincs profilkép
#34894 dagadtmadar
2014-12-20 12:23:12

Válasz #34941. hozzászólásra

Köszönöm most már tudom :)
csak én még nem találkoztam vele élőben szerencsémre :D

Nincs profilkép
#34892 dagadtmadar
2014-12-20 12:01:14

Válasz #34937. hozzászólásra

Bocsánat tudatlanságomért, de mi ez az alkatrész?
nem vagyok egy szerelő zseni :D

Nincs profilkép
#34891 Richard.
2014-12-20 11:28:04

Válasz #34937. hozzászólásra

üdv! nem rossz ötlet! Sőt! én nyomtam zsirt a szelep elött a csöbe,meg a szelepbe,de látni az alsó lukon az olajnyomot. szerintem kezdi kinyomni,aztán meg majd az olajat is. szimering méretet nem árulod el? a perem kiadja,hogy nem törik le esztergáláskor?

#34889 hori62
2014-12-20 08:44:27

Válasz #34936. hozzászólásra

Üdv!
Én három évvel ezelőtt csináltam és még nem kellett hozzányúlnom.
Viszont én meghagytam benne a gumigyűrűt is.

#34888 Marti Miklós
2014-12-20 07:18:57

Kíváncsi vagyok jó megoldás lesz-e?

#34887 Szeni
2014-12-18 21:26:17

Válasz #34918. hozzászólásra

A HBR az médin csajna

#34886 Szeni
2014-12-18 21:21:13

Minden esetre tanulságos az esetem. Pont abba a hibába estem, amit olyan sokszor mondtam mát itt is, miszerint még a szétszedés előtt el kell követni mindent annak érdekében, h. kiszűrjük, melyik hengerrel van a baj. Annyira egyértelműen csapszeg hangja volt, h. azt hittem, semmi más nem lehet, és szétszedtem, most meg szidom magamat, h. miért nem nyitottam meg egyesével a magasnyomású csöveket, és akkor jobban tudnám tájolni keresés irányát. Hát, ismét beigazolódott, h. a jó pap is holtig tanul, mégis tanulatlan hal meg. Persze ez alól kivétel, akinek már nincs új a nap alatt smile whistling

#34885 Szeni
2014-12-18 21:11:01

Válasz #34932. hozzászólásra

Azóta nem volt időm foglalkozni vele, mert a könyvelési munkák után járok, zárni kel az évet. Majd csinálom, ha lesz időm rá. egyelőre szellőztetem a dugattyúkat, hátha ez használ neki.

#34884 Maszek Zs
2014-12-18 20:45:15

Szeni
Mire jutottál meg lett a hiba?Vagy össze raktad és kopog tovább??

Nincs profilkép
#34883 Mátémm
2014-12-18 20:24:32

Sziasztok!
Mtz szervósra alakításra milyen hosszú munkahenger kell ?

Nincs profilkép
#34882 balázsi
2014-12-18 18:42:49

Válasz #34918. hozzászólásra
Ne félj a HBR gyűrűktől a ZR is ugyanaz egy helyen készül a gravírozás csak a más a gyűrűbe a HBR helyén ZR van!,meg persze a ZR drágább!

#34881 rigás
2014-12-18 18:38:16

Válasz #34925. hozzászólásra

Gabesz2 közbenjárásával (köszönet érte), most már értem a dolgot. A linken szereplő legfelső készlet a bele való.

Csak a teljesség kedvéért:smile smile
Szerelték még ezeket a traktorokat D 50L jelű motorokkal is ezek benzinmotoros indítóval voltak szerelve, minden másban megegyeztek a D 50- essel.

Nincs profilkép
#34880 Bertalan Péter
2014-12-18 18:25:37

Biztos jó minőségűek ezek? :) árba nem tudom mit képeznek.. :)

Nincs profilkép
#34879 Bertalan Péter
2014-12-18 18:22:03

köszi szépen! :)

Nincs profilkép
#34877 Bertalan Péter
2014-12-18 18:11:55

jó csak azért kérdeztem mert hüvelyeket nézek bele és nem találtam meg hogy szerepel e a listába...

http://www.ktd.hu/index.php?lang=Magyar&page=gilzi

#34875 rigás
2014-12-18 18:07:57

Válasz #34922. hozzászólásra
Azonkívül, hogy D 50 mi lehet még neki?smile confused

Nincs profilkép
#34874 Bertalan Péter
2014-12-18 18:04:28

régi mtz 50 esnek ablakos motornak a motorkódja mi valaki meg tudná írni ? :)

#34873 rigás
2014-12-18 17:50:04

Válasz #34920. hozzászólásra

Ne mondj neki ilyeneket,smile surrender mert nekiesik egy flekxel! smile w00t

smile pimp

#34872 Tanonc
2014-12-18 17:39:26

Válasz #34915. hozzászólásra

Ha te a főtengelyt meg tudod esztergálni, az köszörünli kell

#34871 medikus
2014-12-18 12:53:58

Válasz #34917. hozzászólásra

Teflonosnak kellene lennie!!!És a dugó tetejének,pár tizeddel kisebbnek!!!Amelyik dugó végig egyforma,az nem dugó!!!

#34870 Gabesz2
2014-12-18 12:35:28

Válasz #34916. hozzászólásra

Köszi!
Akkor lehet, hogy ez lesz. Megpróbálom megrendelni tőlük és kihagyom a köztes kereskedőket.( hátha hamisítványt adnak)
A hbr helyett esetleg Zetor gyűrüket teszek bele.
A HBR gyűrüket hol gyártják? Habi?

Nincs profilkép
#34869 dagadtmadar
2014-12-18 11:46:47

Válasz #34916. hozzászólásra

Milyen árban van a hüvelygarnitúra grafittal bevont 5gy dugattyú változatban?
nem néz ki leírás alapján rossz cuccnak :)
gondolom a grafit miatt lassabban kopik, meg jobban bírja a hőterhelést

Nincs profilkép
#34868 balázsi
2014-12-18 09:21:40

Válasz #34914. hozzászólásra

KTD hüvelygarnitúra, Hbr gyűrűkkel ,évek óta evvel csinálom és jók.Olvass utána a KTD HUNGARY KFT honlapján az eredetit csak egybe árulják.

#34867 Gabi 34
2014-12-18 08:20:12

Válasz #34914. hozzászólásra
Egy motorfelujitás mennyibe van egy 82esnél?
És hol érdemes vásárolni?
Éedemes mindent kicserélni vagy csak esztergálni?
A fötengelyre értem
mert,nálam is régen volt felujitva a gép és már nálunk is ment 500 üzemórát
Köszi

#34866 Gabesz2
2014-12-18 07:03:31

Válasz #34913. hozzászólásra

Nekem is kellene az 550-es hez.
80-as hoz még lehet találni, de a d-50-es ?
Amit oroszként árulnak lehet, hogy Ukrán...
smile confused

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ez a gabona hódít Zalában – Miért vetik egyre többen ezt a gluténmentes növényt?
Kevesebb műtrágya, nagyobb hozam – a jövő búzája Bécsből érkezhet?
Kevesebb műtrágya, nagyobb hozam – a jövő búzája Bécsből érkezhet?
Egy bécsi kutatócsoport olyan búzafajtákat fejleszt, amelyek természetes módon...
Valtra N 111, Sisu 124 lóerős motorral, sorba befér
Valtra N 111, Sisu 124 lóerős motorral,...

14.900.000 Ft

Eladó gumi 540/65R34
Eladó gumi 540/65R34

120.000 Ft

Mélylazító Strom Teraland
Mélylazító Strom Teraland

3.999.000 Ft

Rozs eladó (bükkönyös)
Rozs eladó (bükkönyös)

8.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]