Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 398.72 Ft USD 338.41 Ft CHF 426.8 Ft GBP 462.75 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93326 hozzászólás
Nincs profilkép
#67526 Misa63
2019-12-28 17:03:03

Válasz mtz1221 #67525. hozzászólásárajól olvastad nézd meg a youtube-on ott láttam a módszert és vettem egy gépet. csak a légszüröbe kell betenni a csövet. alapjáraton járatod a motort az egész eljárás kb 1,5 óra

#67525 mtz1221
2019-12-28 16:47:34

Válasz Misa63 #67524. hozzászólásáraHogy mivel takarítod ki ???

Nincs profilkép
#67524 Misa63
2019-12-28 16:45:07

Válasz Gergő80 #67492. hozzászólásáraigazad van. 13éves a 920 mtzm a hengerfej még nem volt levéve. évente kitakaritom ezzel a hidrogénes módszerrel. nekem jó. 6000 óra van benne ha valami zörög, lóg érdemesebb azonnal kicserélni mert nincs annál bosszantóbb ha jön az esó én meg nézem, hogy megy tönkre a szénám mert hanyag voltam

Nincs profilkép
#67522 Mtz 550E
2019-12-28 15:25:11

Válasz Gergő80 #67517. hozzászólásáraMiért kellett volna kihúzni a dugókat nem èrtem? Blokk sikba lett húzva azèrt kellett a vastagabb tömités? Hüvelyt azt nem kell ilyenkor sülyeszteni? Olvastam te is generáloztad a motort neked nem volt még egyenletlen járás alacsony fordulaton vagy nem talàlkoztál még ilyennel?

Nincs profilkép
#67520 Misa63
2019-12-28 14:59:17

Válasz Lala5995 #67509. hozzászólásárahidrogénnel kitisztitottam a 920- mtzt. a tiszta motor szerintem tovább is tart. fogyasztásom is csökkent az alapjáratom megemelkedett

Nincs profilkép
#67519 Paraszt2
2019-12-28 12:53:21

Sziasztok!
Ezt a ujfajta vizorat hogyan kell bekotni?

#67517 Gergő80
2019-12-28 12:17:15

Válasz Lala5995 #67516. hozzászólásáraLusta voltam kihúzni a dugókat tizen x év alatt kettőt cseréltem

Nincs profilkép
#67516 Lala5995
2019-12-28 10:50:20

Válasz Gergő80 #67515. hozzászólásáraVastag tömítéssel óvatosan bánj! Előbb átég. Lett volna más megoldás is!

#67515 Gergő80
2019-12-28 10:26:50

Válasz Mtz 550E #67503. hozzászólásáraMaradt az izítás jólindul a vastagabb tömítésel nőtt a dugatyú felett a tér több levegőt tud a turbó bepréselni
A nyolcvanasba majd amit beletesz az adagolósom

Nincs profilkép
#67514 Lala5995
2019-12-28 10:14:48

Válasz musztacsgabor #67513. hozzászólásáraHa sokat használod javítás nélkül, majd eltűnik a víz! Repedés lehet. Érdemes tűzetesen megvizsgálni a hengerfejet.

Nincs profilkép
#67513 musztacsgabor
2019-12-28 10:06:54

Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az mtz a harmadik szelepemelőszár-nál köpi fel a vizet (kis mennyiségben) mi lehet a baja hengerfej repedés? Ja és leállítva nem tűnik el a víz a hűtőből!

#67512 prütyi
2019-12-28 09:38:38

Válasz weawerp #67510. hozzászólásáraHa minden igaz akkor igen,de nehogy egy ganajtúró bogár legyen kimosva a szarból. Ha van rendszám akkor kérdezd le. Ott rengeteg huncutságra fényderül,ha van!

Nincs profilkép
#67511 Lala5995
2019-12-28 09:21:55

Válasz weawerp #67510. hozzászólásáraAmennyiben egyben van- megéri!

Nincs profilkép
#67510 weawerp
2019-12-28 09:14:16

Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek egy 1994es MTZ 552 homlokrakodóval, első tulajtól 1600üó megér 1,7 milliót?
Köszönöm!

#67508 medikus
2019-12-28 07:38:51

Válasz Lala5995 #67506. hozzászólásáraÉn sem akarok,inkább rád hagyom!smile nonono

#67507 máris szomszéd
2019-12-27 22:23:37

Válasz oli003 #67489. hozzászólásáraNekem sikerült levadászni egy igazi faládás 50-es főtengelyt csapágyakkal,az oldalán még réztábla van a ládának.Szükség nincs rá és valószínűleg soha nem is lesz,de van.smile whistling

Nincs profilkép
#67506 Lala5995
2019-12-27 14:59:36

Válasz medikus #67502. hozzászólásáraNem akarok vitatkozni! De a Zetor gyűrű az Orosz szintjén van! Semmivel sem jobb! A Goetze pedig Japánból is szállít speciális nyersvasat! A Lengyel is hasonló szint, minta az Orosz! Zetor keményebb, ridegebb!
Melyik is az eredeti Orosz? Amit a boltban annak mondanak? Baj csak az, hogy egy meg nem nevezett üzletben bele kellett rakni az Orosz hűvelybe a .... gyártmányu csapszeget, dugattyút, gyűrűket! Ezt aztán tényleg lehet Orosznak nevezni!
Zetorra visszatérve: már sok alkatrész Indiai és Kinai a Zetorhoz!
A Német márka, amely már egy Amerikai nagy cég tulajdona- magasan a legjobb! Európában használt motorok közel 80%-ában megtalálható egy alkatrésze.

Nincs profilkép
#67505 moll1983
2019-12-27 14:58:53

Ezért kell olyan motort generálozni ami t3nyleg szar (erőtlen,eszi az olajat,nincs olaj nyomás),
mert akkor látszik ,hogy jobb lett.

Nincs profilkép
#67504 Rabó001
2019-12-27 14:51:47

Válasz Mtz 550E #67503. hozzászólásáraLátod, bonyolódik a helyzet.

Nincs profilkép
#67503 Mtz 550E
2019-12-27 14:07:20

Válasz Gergő80 #67496. hozzászólásáraIzzitás az megmaradt? Télen hogy indul? Vastagabb hengerfej tömités az miért kellett? A 80-asba milyen csúcsokat fogsz rakni?

#67502 medikus
2019-12-27 11:55:03

Válasz Lala5995 #67500. hozzászólásáraAmiért a Götze jobb,azért a Zetor is jobb az Orosznál!(mert valaki kitalálta)smile confused

#67501 Gergő80
2019-12-27 11:41:07

Válasz oli003 #67499. hozzászólásárajobb az anyaga jobb az olajlehúzó kialakítása meg akitől tanultam 40 év tapasztalatával ezt mondta meg saját motorjaimon is ezt tapasztaltam a szalagfűrészes gépembe három négy évente gyűrüt kellett cserélni 93-ba gyűrűztünk rá zetor gyűrűvel azóta bontatlan

Nincs profilkép
#67500 Lala5995
2019-12-27 11:07:03

Válasz oli003 #67499. hozzászólásáraMert valaki kitalálta és a többi megy utána! A legjobb lenne a GÖTZE gyűrű! Jó az eredeti Orosz is!

Nincs profilkép
#67499 oli003
2019-12-27 11:01:36

Válasz Gergő80 #67498. hozzászólásáraMiért jobb a zetorgyűrű?

#67498 Gergő80
2019-12-26 22:57:10

Válasz oli003 #67497. hozzászólásáraa fadobozos az igazi
zetor gyűrűkkel rakd össze a vákum szabályzó igazából azért kell hogy ne füstöljön csak akkor adjon plussz kaját mikor megvan a turbónyomás az ötvenes adagoló 14 köbcentire volt állítva

Nincs profilkép
#67497 oli003
2019-12-26 22:46:50

Válasz Gergő80 #67496. hozzászólásáraÉnis 80-as akarok turbózni.adagoló kompletten fel lett újítva+mebrán sokan mondják,hogy nem kell de a sima 80-as 8 köbcentit tol neki míg a mebránnal 11 köbcentit tol neki fordulaton ezért kell neki a mebrán,hogy tóbb anyag nagyobb ronbbanás turbó jobban forog.Nekem viszont bele kell nyúlni a motorba is mivel gyengélkedik az erő benne.Van eredeti ussr hüvelygar. Kb:30éves még fa doboza van 5 gyűrűs az megy majd bele.

#67496 Gergő80
2019-12-26 22:35:28

Válasz oli003 #67487. hozzászólásáraaz ötvenesbe SD2Z45 porlasztócsúcs került 190 bár nyomással vastagabb hengerfej tömítés egy kis plussz kaja + fordulat vákum szabályzó nélkül először tkp 6 turbóval de nem tetszett csere tkp 7-re elötte volt motorgenerál új alapméretes csapágyak derék szögelt illesztett hajtókar perselyek motor tömd síkba reszelve új hengerfej 5 gyűrűs dugó
a nyolcvanas blokk jó erőbe van kompresszió mérés szerint is csapágysor olajpumpa biztos cserés hengerfejbe a szelepek fel lesznek szabályozva adagoló felújítás csúcsok cseréje biztos vákum szabályzó még kérdéses majd mit javasol az adagolós tkp 6 turbó kerül fel

Nincs profilkép
#67495 oli003
2019-12-26 22:25:15

Válasz Gergő80 #67492. hozzászólásáraJa jól írod mikor szerelek egy mtz-t mondjuk féltengely csapágy csere egy normális csapágy 15 000ft-tól x4 indul erre azt mondja a tulaj,hogy ennyit nem költ rá.mondjuk én még az 50-esembe is minden szezon előt az összes szűrű csere +olaj csere kivéve a váltó olajat.

#67494 Gergő80
2019-12-26 22:13:15

Válasz Petya91 #67485. hozzászólásáratekerd le egészen addig míg nem ragad a pálca utána kicsit feljebb amíg kicsi ívet húz az é gépemen esab vagy er 23 pálcával 60-75 A között van ezzel a beállítással bepöttyölöd majd emelsz ez amperen és szakaszosan bevarrod türelem játék

#67493 Vinkó 75
2019-12-26 22:07:30

Válasz Gergő80 #67492. hozzászólásárasmile thumbupcoolsmile thumbupcool Erre nekem már válaszolt egy kereskedő.Még a harmadik világ visz évente akár 5 ezer új Ivánt, addig mi jó ha elérjük az évi 200 darabot. Tehát ennyire érdekli a mi piacunk. Keleti blokk oszt jónapot .

#67492 Gergő80
2019-12-26 22:03:36

Válasz .Richard. #67482. hozzászólásáraMinden az 50-es mtz re épül, a 9 sebességesek alkatrészei egy az egybe passzolnak, ugyan az a féltengely méret 920 asokba is a csak a motor teljesítményét növelték az erőátvitel szinte ugyan az a szinkron váltó helyére be lehet tenni a 9 sebességest .
Növelik a munkaeszköz méretét eszement módon túlterhelik a gépet mert ez nem tilt le nem vinnyog.
Az alkatrész szar ha szart veszel ,tudok olyan próbálkozót aki szidja áztatja az x kereskedő láncot de tőlük rendeli a legolcsóbb kategóriából és eredetiként hirdeti .
Nem szabad a legolcsóbb alkatrészekkel javítani, sajnos sokan úgy gondolják tákolunk rajta oszt jóvan holnap után meg széthullik minden persze mindjárt szar az mtz . Ismeret nélkül turkálnak mert találkoztak olyan emberrel aki látott már messziről hozzáértő embert.
A karbantartás megelőző javítás szinte ismeretlen dolog , jóvan az úgy megy még . Kíváncsi lennék ki cseréli takarítja a hidraulika meg a szervó szűrőjét cserél benn olajat cseréli e a centrifugál szűrő papír tömítését a durva szűrőjét .
Bár melyik más márka ilyen bánásmód mellett előbb széthullik az orosz túlvan méretezve elcsörög valahogyan .
Láttam olyan olasz exportos 52-est ami alatt a csavaros féltengelyes első híd volt az első hajtásnak nem volt kikapcsol állása csak az autómata meg a bekapcsolt a közbensőtámasz csak egy csapágyház volt turbós motor antiszlipp +helyzet szabályzó a hidraulikába olyan lengő vonólap mint az újakon és 540-1000 tlt ,szerintem fele felszereltség jött hozzánk mint"nyugatra"

#67491 csferri
2019-12-26 21:56:41

Válasz Petya91 #67485. hozzászólásáraVegyél 2-es rutilos elektródát azzal egész jól végig lehet "pöttyölni" vékony lemezeket.

Nincs profilkép
#67490 alb szilard
2019-12-26 21:54:40

Sziasztok új vagyok.
MTZ 320 segítség kellene.
Az első hajtás nehezen kapcsol, miatt oka?

Nincs profilkép
#67489 oli003
2019-12-26 21:51:41

Válasz .Richard. #67482. hozzászólásáraTudod miért hullanak szét,mert mindenki olcsó alkatrészekből javítja.pl:olcsó csapágyak,új fogaskerekek amiknek a minősége=0val semmit nem érnek.Én járom az országot és minden régi alkatrészt megveszek ha kell ha nem.Nekem van egy 50-es mtz még édesapám vette kb 30 éve de az üzembiztosabb mint a mostani újak télen -15 fokog simán indul minden előmelegítő nèlkül.Csak ízzítás és kész.

Nincs profilkép
#67488 oli003
2019-12-26 21:41:05

Válasz mtz892mtz #67475. hozzászólásáraEsetleg nincsen lehetőségem beszélni vele,mert én szeretek tapasztalatot gyűjteni mielőt belevágok a dolgokba.

Nincs profilkép
#67487 oli003
2019-12-26 21:30:55

Válasz Gergő80 #67474. hozzászólásáraHali.
A tiéd,hogy van átalakítva?
Csak turbó és kész,vagy komolyabban bele nyúltál?

#67486 rigás
2019-12-26 21:01:16

Válasz Petya91 #67485. hozzászólásáraAz akksitartó alja talán menni fog azzal is.
Ezzel az elektróda vastagsággal 90-100A-ral tudsz hegeszteni ami úgy 2mm lemezvastagságot még nem fúj át ha óvatosan állsz neki.
De ahogy írtad (mert a "nagytudásúak" is úgy szokták beállítani a hegesztőtsmile biggrin) gyakorolj néhány azonos vastagságú lemezdarabon és meglátod érdemes e nekifogni a meglévő felszereléssel.

Nincs profilkép
#67485 Petya91
2019-12-26 20:14:38

Válasz rigás #67481. hozzászólásáraInverteres hegesztő van. 2,5mm 46.16-os elektróda van itthon. Holnap keresek egy lemez darabot és gyakorlok rajta, majd meglátjuk hogy megy.
Tudom, hogy CO-val lenne a legjobb, de az nincs itthon. Cégnél van, ha nagyon nem megy, akkor nem erőltetem, majd elvisszük a cégemhez. Csak jobb lenne itthon megoldani, mert nem olyan egyszerű mozgatni a fülkét.

#67484 rigás
2019-12-26 20:02:35

Válasz .Richard. #67482. hozzászólásáraHogy ki mit tud vele amitől szétesik szegény téeszes, utána sokadik gazdás öreg gépek ha el tudnák mondani...smile cool


#67483 Vinkó 75
2019-12-26 19:52:37

Válasz .Richard. #67482. hozzászólásáraDe...idővel szétesik így is ! Alkatrész nagy üzlet.

Nincs profilkép
#67482 .Richard.
2019-12-26 19:44:00

Válasz Gergő80 #67479. hozzászólásáraValamit nem értek. Emberek ezrei szidják az Mtzt, hogy kuka,széthullik, szarok az alkatrészek. Itt meg tömegével turbozzák és nem esik szét. Ki,mit tud vele amitől szétesik? smile confused

#67481 rigás
2019-12-26 19:39:36

Válasz Petya91 #67470. hozzászólásáraVállalás és tudás kérdése a dolog.
Elektródással tényleg minimum inverter 2mm-es ER23-as elektródával sok meló sok idő és tudni kell hegeszteni, különben több lesz a lyuk mint volt. Azonkívül az elektródás jobban melegít nagy a deformálódás veszélye.

Ha tudsz bérelj vagy kölcsönözz egy CO-t, nem kell nagy neked ide 80A-nál nem nagyon kell több, 0.8-as huzallal és kis pisztollyal negyed annyi időbe telik mint az elektródás és még szép munkát is tudsz vele csinálni (akár) minimális szaktudással.

Félre ne érts nem azt akartam ezzel mondani, hogy nem tudsz hegeszteni, csak én így csinálnám.smile cowboy


Nincs profilkép
#67480 Lala5995
2019-12-26 19:28:13

Válasz jaminka #67476. hozzászólásáraRövidebb a sima csúcsnál!

#67479 Gergő80
2019-12-26 19:26:50

Válasz Mtz 550E #67478. hozzászólásárakészül a nyolcvanas motor

Nincs profilkép
#67478 Mtz 550E
2019-12-26 19:15:57

Válasz Gergő80 #67474. hozzászólásáraDe a tiéd az 50-es előkamrás motor nem?

#67477 jaminka
2019-12-26 19:01:10

Válasz mtz892mtz #67471. hozzászólásáraÉn sima szívós motorra tettem a turbót, mert motorgenerálkor nem volt tervbe a turbó.A habis lengyel szívó csúcsok 1 évet bírtak.Most szívós AZPI van benne de szerintem egyiknek vége, 180 bárra lett állítva.Műtrágyaszóráskor figyelgettem, teljes fordulaton feketén köpköd, ebből gondolok után csepegésre.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Közös fellépést sürgetnek a V4-ek az ukrán import ellen
Közös fellépést sürgetnek a V4-ek az ukrán import ellen
A csehországi tanácskozáson a magyar, lengyel, cseh és szlovák agrárkamarák...
Változás a földvásárlásnál: immár készpénzben is fizethetsz
Változás a földvásárlásnál: immár készpénzben is fizethetsz
A földforgalmi törvény módosítása lehetővé teszi a készpénzes vételárfizetést –...
Víziszárnyasoknak kisméretű vályú
Víziszárnyasoknak kisméretű vályú

20.000 Ft

Baromfiknak kis méretű vályú
Baromfiknak kis méretű vályú

20.000 Ft

Lónak való széna hazhozszállítással
Lónak való széna hazhozszállítással

12.000 Ft

Nissan Cabstar Multitel HX195 - 19,5 m
Nissan Cabstar Multitel HX195 - 19,5 m

30.900 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]