Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 341.88 Ft CHF 427.9 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93590 hozzászólás
Nincs profilkép
#45840 szocsa
2016-09-15 21:56:12

Nem gázolaj van benne, hanem hidraulika, csak a cső az olyan mint a gázolaj csöve.... sima műanyag cső....
Amúgy meg tökre megkeményedett. vagy lehet ez ilyen volt nem tudom, úgy kell feltenni, hogy rá kell nyomni a csövet a végződésekre ami kicsit kúpos és azt a hatlapú csavart rá kell csavarni és rászorítja, csak kicsit kisebb átmérőjű csövet hoztam mert olyan 11 mm átmérőjű nem volt. Nem szorítja rá kellően, kisebb erőfeszítéssel ki lehet húzni.
De nem csöpög belőle a hidraulika ha megy a gép, amúgy meg tiszta trutyi lett ott minden végigfolyt minden felé ez a szar, a kormányrúdon is elfolyt az elejébe.

Nincs profilkép
#45839 a2457
2016-09-15 21:35:54

Válasz Richard. #45837. hozzászólásárahátő igen, mert a képen én csak résolajcsövet és nyomócsövet látok.
amikebn hidraulika olajnak, vagy legalábbis motorolajnak és semmiféleképpen nem gázolajnak kell lennie, vagy rosszul értelmezem, vagy tökre vak vagyok már és van ott még valami cső, de nem vágom mostmár tényleg.

#45838 atisgyulai
2016-09-15 21:33:06

Válasz a2457 #45836. hozzászólásáraBocs a feltételezésért, de ha alig tudod bekapcsolni, akkor az valószínűleg nem jól van beállítva.
Nem tudom miket hajtatssz vele, de nekünk semmi gondunk a hagyományossal, pedig több géppel is húzzuk a következőket (is): Rz3, T088, Rk4, körbálázó.
Szerintem extrém helyzetekben lehet létjogosultsága.

Nincs profilkép
#45837 Richard.
2016-09-15 21:27:11

Válasz a2457 #45835. hozzászólásáraa Sötét színű,az eredetileg az adagoló,meg a gázolajszűrő gyári bekötő csöve. A hatszög,kúpos,menetes. Szerelhető,csö cserekor. Az más,hogy valami résolajnak használták fel,de a képen hidraulika olajnak kell benne lenni. Ha gázolaj van benne,akkor a hidraulika gázolajjal van feltöltve.smile scared

Nincs profilkép
#45836 a2457
2016-09-15 20:49:14

Válasz vereszs #45834. hozzászólásáraonnan hogy tényleg nemigen tud többet.
a sima, tehát a nem erősített TLT nekem hiába volt felújítva, amiket használok eszközök megcsúsztatták pedig rá volt állítva becsülettel. egykézzel át sem tudom kapcsolni.
erősített az más tészta, ha olyan van nyélgázról megfojtja a motort mint egy betonfal.

ez elméletileg azért van mert az első kis ~50 lovas mtz óta sokáig nemigen fejlesztettek semmitse, sok alkatrész és megoldás gyakorlatilag azonos 90 lóig avval.

Nincs profilkép
#45835 a2457
2016-09-15 20:45:28

Válasz szocsa #45832. hozzászólásáragebedjek meg, a képeken a hidraulika tömb van, nemlátom melyik cső ott a gázolajos :D

node, ha már hdraulika.
van annak nívója csak nem a kupakban.
a közelében fogsz találni nívó pálcát, ha jobban körbenézel.

Nincs profilkép
#45834 vereszs
2016-09-15 18:54:09

Válasz Mf-es? #45833. hozzászólásáraHonnan szedik hogy a gyári TLT csak 50-55 LE átadására képes.Több MTZ-ém is van de eddig még nem volt gondom vele,ha észreveszem hogy megcsúszik azonnal ráálitok és megyek tovább.Mert ha nem akkor leég a szallag.

#45833 Mf-es?
2016-09-15 16:42:01

http://www.mtztltkuplung.com/Valaki ismeri?Érdemes beszereltetni?

Nincs profilkép
#45832 szocsa
2016-09-15 16:22:50

Bakker nem hidraulika cső volt az, hanem sima benzincső vagy gázolaj cső. Az eladó meg elküld, hogy menjek ide meg oda, én meg akkora marha vagyok, hogy nem néztem meg jobban, mikor ott megy alatta a gázolajcsövek a szűrőbe....
A másik traktoros boltos csávó egyből tudta, hogy mi.
csak megkeményedett.
Amúgy mennyi hidraulikaolajnak kell lennie a tartályban? levettem a kupakját de csak két ilyen kis pöcök van alul rajta, nincs nívópálca lehet letörött róla?
lemértem a kupak peremének az aljától 12cmrel van az olaj szintje.

Nincs profilkép
#45831 kamus
2016-09-15 11:31:56

Válasz a2457 #45828. hozzászólásáraSziasztok,

Nekem T25-öm van dettó ez a hiba! Mintha lovon ülnék... Ha viszont terhelt akkor nem zavartó. Ezekután én is megnézem a felnit, hogy jó-e! Mostmár érdekel, hogy a gumi vagy a felni a szar!

#45830 kevesa
2016-09-15 11:20:39

Sajnos eltört az első lámpám nekem nagy kocka van és a diófa erősebb volt :D Szerintetek ha kicserélem érdemes a ledes fajtát berakni világit annyival erősebben?

Mert akkor hátul is lecserélném ledesre.

Illetve a pótkocsi felújítás alatt akkor arra is ledes kerülne előre hátra.

Mi a véleményetek?

Nincs profilkép
#45829 Richard.
2016-09-13 23:40:56

Válasz Mtz 550E #45816. hozzászólásáraTöbb kilométer után is dobál? Làttàl bizti esztergapadot. Írták, emeld fel. Üss le egy mèteres pajszért a földbe,a kerék mellè,tegyèl rà vízszintesen egy nagy csavarhuzòt,amit érintőlegesen a felni peremèhez nyomsz. Kereket forgassa valaki,azt meglàtod,mennyire tàvolodik a felni a csavarhuzòtol magasságilag,meg tengely irànyba. Ha passzol,akkor te pènteki gyàrtmànyû gumit kaptàl. Ha üt,meg kell keresni,hogy felni,agy,tengely üte. Ugyan ìgy fixen odatartva a vasat.

Nincs profilkép
#45828 a2457
2016-09-13 22:58:18

Válasz Mtz 550E #45825. hozzászólásárasokat nem lehet vele tenni, maximum gumit cserélni. vagy nem hagyod hogy sokáig legyen egyhelyben.
ha télen kell nekem bele ballasztvíz meg a láncot is felcsapom rá, na az.. hát az valami rettenet.

guminyomásod mennyi amúgy? hány BAR van a kerékben? ha túl lapos akkor könyebben leszögletesedik állástól.

Nincs profilkép
#45827 a2457
2016-09-13 22:55:39

Válasz csoppika #45826. hozzászólásáramost mgé hagyjám, de majd télen :D
akkor még merevebb.

#45826 csoppika
2016-09-13 21:19:47

Válasz Mtz 550E #45825. hozzászólásáraMtz ilyen... Gondolj bele...nekem diagonál van fent...az mit művelsmile devil

Nincs profilkép
#45825 Mtz 550E
2016-09-13 21:16:41

Válasz a2457 #45824. hozzászólásáraIgen orosz Kama márka van rajta! Nem tudom mit csináljak olyan rossz hogy pattog hőcög az egész! Az embert kirázza így!

Nincs profilkép
#45824 a2457
2016-09-13 21:04:23

Válasz Mtz 550E #45804. hozzászólásárafigyi, orosz gumi van rajta amúgy?
mert megmondom őszintén nekem az van, áll a gép hétvégére, hétfőn elindulok majd szivrohamot kapok úgy dobál. merev az orosz gumi, de ha sokáig éri erő egy irányba akkor ott meglapul, és egy darabig úgy is marad.
pótkocsizás közben nagyon nem nyomja a hátulját, főleg érezni.
ha gépet viszel akkor több az erőhatás, hamarabb kerekebb lesz a kereked.
ha szárzúzót viszek (több mint 1 tonna az enyém..) akkor nekem is elhagyja hamar a dobálózást.

#45823 csoppika
2016-09-13 20:55:07

Válasz Mtz 550E #45820. hozzászólásáraNe költsél feleslegesen...az enyém több éve csinálja... valószínű féltengelyem görbe... Ha ropogna, akkor kezdenék idegeskedni, hogy vajon hazaérek-e vagy út menti szerelés lesz...

Nincs profilkép
#45822 VDénes
2016-09-13 20:51:27

Válasz Mtz 550E #45820. hozzászólásáraA féltengely ha gyári még az tuti nem hajlik inkább törik.
Lényeg, hogy emeld fel és meglátod.

Nincs profilkép
#45821 rsándor
2016-09-13 20:49:22

Válasz Mtz 550E #45820. hozzászólására Attól nem fog ütni lehet gyárilag szar, az új is lehet ütni fog először nézd meg mi a gond addig ne költsd a pénzt."Amúgy" a féltengely is el lehet hajolva , forgatáskor meglátod,ha jól fel van bakolva akkor indítsd be a trakit és forgasd meg azzal.

Nincs profilkép
#45820 Mtz 550E
2016-09-13 20:44:49

Válasz rsándor #45818. hozzászólásáraÁlltalába a felnivel szokott gond lenni? A féltengely az csak nem görbül el nem? Két új felni megoldaná a dolgot?
Jobb oldalt a felni peremszéle kicsit megvan lapulva itthoni gumi csere miatt szerintem! Attól lehet ez?

#45819 Jakabjóska
2016-09-13 20:35:14

Válasz Mtz 550E #45811. hozzászólására"Azt gondoltam értelmes emberek vannak itt akik normálisan tudnak hozzáértő választ adni "

Erre nem lehet normális választ adni.

Üt a felni, féltengely, rángatja a pótkocsi, stb. Vegyél egy normális ülést, ami rugózik, és sz@rd le a pattogást. Meg a guminyomást 1Bar alá.

Nincs profilkép
#45818 rsándor
2016-09-13 20:32:08

Válasz Mtz 550E #45816. hozzászólására Emeld fel a trakit és úgy forgasd meg a kereket egyesével, meg fogod látni hogy a gumi üt a felnin vagy a felni van elhajolva.

Nincs profilkép
#45817 VDénes
2016-09-13 20:17:22

Válasz Mtz 550E #45816. hozzászólásáraHúha. Azt nem írtad, hogy 2 tengelyes a pótkocsi.
Esetleg még azt megnézheted, ha a csapágyak tuti jók, hogy a kerék csavarok illetve az agy nem lazult e fel. Nekem egyszer az agy alatt tört el egy kúpos alátét és ezt csinálta. Aztán mikor már a rugós is kifordult alóla akkor kacsázott be a hátsó kerék.

Nincs profilkép
#45816 Mtz 550E
2016-09-13 20:14:00

Válasz VDénes #45815. hozzászólásáraCsapágyak azok voltak nézve és cserélve is! A gumik egyformán kopnak!
Ha visszább veszem a fordulatot olyan 1600-ra akkor elhagyja! De felette hőcög! Az automata vonófej is fel-le mozgást csinál a hőcögés miatt!

Nincs profilkép
#45815 VDénes
2016-09-13 20:07:31

Válasz Mtz 550E #45804. hozzászólásáraHa hőcög akkor lehet féltengely csapágy is. Az csak nehéz munkagépeknél jön ki, hogy kezd elfelé pusztulni. Le kell venni a kereket felbakkolás után és akkor meg kell mozgatni a féltengelyeket. Egy belső vagy külső féltengely csapágy törés elég nagy károkat tud okozni. Jobb megelőzni szerintem, ha indokolja a féltengely kotyogás is.
De ha csak pattog az úton akkor nehéz a pótkocsi. Egytengelyessel ez teljesen szokványos.

Nincs profilkép
#45814 VDénes
2016-09-13 20:03:26

Válasz szocsa #45813. hozzászólásáraEz pontosan így van ahogyan leírtad. Ez a hidraulika olaj cső. A tartály aljára megy ez a cső (talán résolajat vezet vissza). Itt nincs nyomás ezért van csak ez a fajta megoldás. Bármilyen traktoros boltba tudsz venni. Én vennék csövet és ezt a szorítós megoldást hagynám meg. De lehet venni fémszövetes csövet is amint a csatlakozók gyárilag vannak préselve.

Nincs profilkép
#45812 szocsa
2016-09-13 19:50:22

Válasz csoppika #45810. hozzászólásáraott jobb oldalt az a sötét színű cső.

Nincs profilkép
#45811 Mtz 550E
2016-09-13 19:49:22

Azt gondoltam értelmes emberek vannak itt akik normálisan tudnak hozzáértő választ adni a pattogás miért van! De úgy látszik nem! Vagy mivel szokott álltalába gond lenni!

#45810 csoppika
2016-09-13 18:35:11

Válasz szocsa #45809. hozzászólásáraHa tudod, fotózd már le , oszt tedd fel idesmile blushing

Nincs profilkép
#45809 szocsa
2016-09-13 18:15:12

MTZ 50 esen van egy sárgás vastag műanyagcső vagy nem tudom milyen volt, elvileg hidraulika olaj megy benne,
Az a baj, hogy átment a kormányrúd fölött és kidörzsölte, és folyik belőle az hidraulika olaj.
Amúgy hogy lehet levenni? mert nem olyan csatlakozása van mint azoknak a fekete tömlős hidraulika vezetékeknek.
A cső vége felé midnegyik oldalon van valami, iylen hatlapú izé,ami mintha rálenne húzva a csőre és azzal lenne megszorítva.

Ezen az 50esen minden olyan egyedi, ilyen kicsi légszűrője van neki, akkor most meg ez.

#45808 gjoni
2016-09-13 06:45:36

Válasz Mtz 550E #45804. hozzászólásáraJó drága Taurus gumit vegyél akkor !

#45807 csoppika
2016-09-13 01:58:51

Válasz csoppika #45805. hozzászólásáraEz volt a legolcsóbb megoldás...
A legdrágább: veszel 2új gumit hátra~210e+ 2új féltengő~120e+ 4db féltengőcsapágy~80e-csak hogy igényesek legyünk... Összerakatod ~30e... Aztán morzsolod a rózsafüzért, hogy 2 évig ne legyen hiba...
Vagy veszel egy ilyet:
Ezt felakasztod a seggére ha nem viszel munkagépet, oszt teljes a komfortsmile devilsmile lol

Nincs profilkép
#45806 Szilard97
2016-09-12 23:58:40

Válasz csoppika #45805. hozzászólásáraazért óvatosan, nehogy annyit igyon hogy ne vegye észre a defektet :D

#45805 csoppika
2016-09-12 23:15:41

Válasz Mtz 550E #45804. hozzászólásáraSzerintem csapjál be 4 felessel többet, oszt majd nem érdekelsmile lol

Nincs profilkép
#45804 Mtz 550E
2016-09-12 21:00:00

Üdv nektek!
Miért van hogy jó úton is pattog a gép hátulja? Rendesen hőcög! Pótkocsizás közben!
De ha szártépő vagy munkagépet viszek rajta akkor szépen megy! Mit kellene megnézni?

#45803 recsak820
2016-09-11 20:38:57

Válasz a2457 #45802. hozzászólásáraUdv.Menetkozben kitudode kapcsolni vagy megkell mozditsd hatrafele? En a legtöbbször csak igy tudom kikapcsolni. 820-s mtz

Nincs profilkép
#45802 a2457
2016-09-10 23:02:34

Válasz rigás #45799. hozzászólásáradetto, ráadásul nekem a malac is fix. ahogy leérek a műútrol menetközben rántom is be az elejét aztán haddszóljon.

#45801 csoppika
2016-09-10 22:41:48

Válasz VDénes #45798. hozzászólásáraVagy 120-ad Zetró...smile biggrin
Olcsóbb mint a most fellelhető 892-esek. Láttam hirdetve egy 892-est 2000párszáz üzemórás műanyagost...az ára tükrözi az üzemórát...4.2milkacsoki... Kissé húzós...
Zetor van 3 miskáért...azért 1misiből ezt-azt meg lehet renoválni(országúti 2. fokozat+motor is beleférne)...és annak mindene a 115 pacira készült azért...

Nincs profilkép
#45800 Richard.
2016-09-10 22:27:42

Válasz rigás #45799. hozzászólásáraez igen! Gólyalábas 2000üzemóra körül megrottyant. Lehet,pénteki műszakos volt.

#45799 rigás
2016-09-10 22:23:38

Válasz gabika82 #45793. hozzászólásáraMtz 820 van kötött talajon eléggé ki van kérve belőle amit tud, csak két állást ismerek vagy ki vagy bekapcsolva. 2002-ben jött a házhoz újonnan. Az eleje jóformán még bontatlan. A második garnitúra gumit fogyasztja, Eddig egy közbenső támasz, kardán kereszt, és a jobb első reduktorban egy kupolakerék lett cserélve.
Ergó a középső terhelésfüggő állás mellőzésével ez egész jó egy 5500 üzemórás géptől.smile rolleyes

Nincs profilkép
#45798 VDénes
2016-09-10 21:49:47

Válasz csoppika #45794. hozzászólásáraNekem is az van :)
Csak gyári Carraro hidast vegyél ne a ruszki másoltat. Szerintem

Nincs profilkép
#45797 Richard.
2016-09-10 21:19:19

Válasz gabika82 #45793. hozzászólásáraha lusta vagy szerelni,meg sajnálod a pénzt,akkor automatán csak akkor használod,ha érzed,hogy kapar a hátulja. Direktbe meg csak tolatáskor kell,hogy hátrafelé is toljon az eleje,így viszont,kanyarodni is nehezebb,meg jobban kopika gumi. Minek hajt,ha nem szükséges? Talajfüggő!

#45796 Tomi81
2016-09-10 18:32:51

Válasz _NB_ #45795. hozzászólásáraAz alsóra gondoltam, az a 1025-é.

#45795 _NB_
2016-09-10 16:12:34

Válasz csoppika #45791. hozzászólásáraAz nem tom, csak reá pillantottam Tomi81 által felrakott képre. (de lehet nem erre gondolt)




és közben félszemmel megnéztem az angol használatit amiben egy ilyen váltót mutogatnak

#45794 csoppika
2016-09-10 16:03:40

Köszönöm mindenkinek az infót. Beszéltem egy megbízható szerelővel... inkább 892-es lesz...

#45793 gabika82
2016-09-10 15:54:45

üdv mtz 82 esnél talajmunkába az elsőhajtást melyik állásba használjátok automata vagy direkt??

Nincs profilkép
#45792 a2457
2016-09-10 15:48:43

Válasz denkolevente #45790. hozzászólásáraelég fellazítani, és a tetején a támaszokat kivenni, utánna már sokat billenik.
azt a fém keretet ami van a venti körül simán ki tudom így cserélni, szerintem kifér a ventillátor is.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Nem kell, hogy a szerencsén múljon a repcetermés: mutatjuk, mire figyelj!
Nem kell, hogy a szerencsén múljon a repcetermés: mutatjuk, mire figyelj!
Talaj- és növényvizsgálatok szerepe a repce sikeres termesztéséhez.
KAP-reform pro és kontra: Túlél-e a hazai mezőgazdaság a brüsszeli változtatás után?
KAP-reform pro és kontra: Túlél-e a hazai mezőgazdaság a brüsszeli változtatás után?
Sok gazda szerint a támogatások megvonásával „lekapcsolnák a lélegeztetőgépről”...
T088 szervestrágyaszóró pótkocsi
T088 szervestrágyaszóró pótkocsi

2.000.000 Ft

Tritikálé eladó
Tritikálé eladó

8.500 Ft

VK-Int öntöttvas állókazánt keresek, akár működésképtelent is
VK-Int öntöttvas állókazánt keresek,...

100.000 Ft

Madárház eladó
Madárház eladó

26.500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]