Válasz #902. hozzászólásra
Szevasz Gyula!Hogy éltétek meg a találkozót?Remélem nem rossz emlékekkel,mert Erka kicsit furcsálotta amikor már a 4. pohár bort ittuk!!
Válasz #901. hozzászólásra
Az unia TL3 950kg TL4 1250 kg, nekem a TL4 van függesztettben T150 nel huzom ,de az eggyik ismerősöm azt mondja kipróbálná mtz 892 vel
A kiállításon ma láttam egy teljesen piros színű talán lengyel rövidtárcsát, pont olyan mint az unia xl típusa, csak még annál is olcsóbb. Most a 3 m-es függesztett 5400 euro. Kocsit házilag is lehet hozzá csinálni.
Ahogy érzed. De gyári vontatásost csak a gumi tömörítőhengeresből tudsz csinálni. Az acélhengeresre külön gumihengereket kell barkácsolni. UNIA házatáján szétnéztél már azok lényegesen olcsóbbak mint a vader.
De szerintem csak vontatottban gondolkodjál a függesztett 3méteres sulyok nélkül is 1650kg. Bírja azt a mtz? Nekem a ferga 6 t mégis emeli az elejét, igaz orsulyok nincsenek rajta. A 20.8as gumik pedig belapulnak rendesen. Egy helyen láttam 4méteres függesztetett húztak 160 pacis NH-al. Szigorúan pakolták fel rá a duplakerekeket hátra csak utána vették fel a tárcsát. És nem azért mert nem bírta szimpla kerékkel átvinni a nyomatékot hanem azért mert szimpla kerék lelapult felniig ha felemelték. És azon se volt +suly, mármint a tárcsán.
Én se sok értelmét látom. Úgy lett volna igazi a videó ha megmutatják ugyanabban a táblában sima carier munkáját és mellette az aprítósét. Nem sok különbség lenne közte szerintem.
Válasz #874. hozzászólásra
Nekünk a komondoron ilyen van, nem olyan nagy szám, idén már nem is használtuk spirál henger van fent hejette, nedves földben inkább belenyomja a földbe a szárat. Amikor használtuk akkor volt látványos munkája napraforgó tarlón, ha 3 menetbe dolgoztunk a géppel.
Talán a vertical tillnél van ennek jelentősége , vannak gépek amik csak ilyen hengerből állnak több sorban és ez végez mindent ez jelenti a talajművelést is, de az más rendszer, szerintem nem érdemes tárcsát ezzel bonyolítani a két sor tárcsa is sokat aprít nem tudom ez mennyiben tehet hozzá?
azért megnézném egy zúzatlan kukitarlón mit csinálna(szerintem semmit), mondjuk egy vizesebb őszön, amikor könnyebben benyomja a földbe, mint elvágja...
egy repceszár, meg egy zöldtrágya más tészta, sztem a dalbo maxicut-ja sem mutatna jót kukorica tarlón!
Gondoljatok bele, hogy egy szárzúzós adapteren milyen fordulat van, vagy egy rotadiscen mekkora résen kényszeríti át a szárat!
Ebben pont az a jó, hogy nem hátul a be nem kevert szárat aprítja, hanem előre aprít mindent, aztán a rövid darabokat keveri. A legjobb újítás amit a carrierre kitaláltak. A Claas Sunspeed adapterek hátrányát is lehet vele gyógyítani simán! Meg még a rövidebb repce ill, napra szárra is igen jó. Vagy mint a videó is mutatja egyszerű zöldtrágyánál, vagy árvakelésnél is jobb lehet.
A komondor mulcskultivátoron hátul van ilyen aprító henger, sokat jelent száraprításnál!
Pl kukorica górét ezzel húznám nem is a nehéztárcsával az tuti! lehet nem keverné úgy be mint az, de az arpítása darabolása az páratlanúl jó volna.
Ráadásúl azért is mert azok a szárak amelyek a lapokkal párhuzamosan dőlnek el sokszor elfut két lap között hosszában és nincs aprítás, ígymeg pont megvan ebből az irányból is a darabolója által.
EGy 650-es ilyen aprítóval jöhet!
Igaz 12millió simán van az ára.
ide is jöhetne
vaderstad-ék lassan már tehetnének jövőre egy sorsolást egy carrierért az itteni forumozok körében, mivel ilyen reklámot ráadásúl pozitív reklámot mint itt sehol se kapnak.
Utazgatok benük,de a kverneland Qvalidisc a legpofásabb.azért is mert az elején is állitja mélységet,és azt tapasztaltam a carriernél,hogy 11km felett bepattog és nem jó utánna vetni,mert megtalálja a vetős gép az egyenetlenségeket!
Szerintem is -nem leszólásképpen!!!!- de jobb munkát lehetne kihozni belőle.
Szerintem felesleges és kár volt a rövidtárcsáknál megkeverni a szezont a fazonnal...
Az igazi rövidtárcsa egyeneslapos(mint a carrier) és jó henger van utána.
Persze felkeményedett füvesedett tarlón jobb a nehéztárcsa jellegű lapokkal szerelt gép munkája elsősorral, dehát nem is erre kéne a rövidtárcsa nem erre lett kitalálva, arra ott a nehéztárcsa.
(mert amikor meg magágyat kell csinálni már nem működik olyan jól)
6408 hozzászólás
Válasz #907. hozzászólásra


Válasz #902. hozzászólásra

Szevasz Gyula!Hogy éltétek meg a találkozót?Remélem nem rossz emlékekkel,mert Erka kicsit furcsálotta amikor már a 4. pohár bort ittuk!!
Milyen henger v a tárcsádon?
Válasz #905. hozzászólásra
Gumi henger hogy bírja? Milyen talajon használod? Száraz rögös talajon milyen a munkája? Jó kötött talajon is vagy inkább csak homokra való?
Szanberg hoztam a képeket:

Válasz #901. hozzászólásra
Az unia TL3 950kg TL4 1250 kg, nekem a TL4 van függesztettben T150 nel huzom ,de az eggyik ismerősöm azt mondja kipróbálná mtz 892 vel
Válasz #899. hozzászólásra
A kiállításon ma láttam egy teljesen piros színű talán lengyel rövidtárcsát, pont olyan mint az unia xl típusa, csak még annál is olcsóbb. Most a 3 m-es függesztett 5400 euro. Kocsit házilag is lehet hozzá csinálni.
Válasz #899. hozzászólásra
Ahogy érzed. De gyári vontatásost csak a gumi tömörítőhengeresből tudsz csinálni. Az acélhengeresre külön gumihengereket kell barkácsolni. UNIA házatáján szétnéztél már azok lényegesen olcsóbbak mint a vader.
Válasz #897. hozzászólásra



köszi a tanácsot. Mindenképpen vontatottat akarnék. Sztem nemszívesen emelgetné a függesztettet
Valami használtat szeretnék venni, aztán max azt átalakítom vontatottra, mert 3m-esek mind függesztettek. Ha meg nem viszi dobok le pár lapot
Válasz #896. hozzászólásra
mi csinálunk 2, 2,5m.est is gumitorziós, és négyzetrugóacél karosban is
Válasz #896. hozzászólásra
De szerintem csak vontatottban gondolkodjál a függesztett 3méteres sulyok nélkül is 1650kg. Bírja azt a mtz? Nekem a ferga 6 t mégis emeli az elejét, igaz orsulyok nincsenek rajta. A 20.8as gumik pedig belapulnak rendesen. Egy helyen láttam 4méteres függesztetett húztak 160 pacis NH-al. Szigorúan pakolták fel rá a duplakerekeket hátra csak utána vették fel a tárcsát. És nem azért mert nem bírta szimpla kerékkel átvinni a nyomatékot hanem azért mert szimpla kerék lelapult felniig ha felemelték. És azon se volt +suly, mármint a tárcsán.
Válasz #895. hozzászólásra
És milyen sebességgel viszi?
Akkor a miénk is egy 300-ast elhúzna? Nekünk 892-es van.
Válasz #894. hozzászólásra


1025ös 3.5 Jól viszi,bár partnak fölfelé jó volna még 10-15 hp.
Válasz #888. hozzászólásra


Jól viszi az MTZ
Mekkora az a traktor? 1221-es? A Carrier 350-es?
Válasz #890. hozzászólásra
Beton ból v.A szőlők voltak kikötve ezekkel a betonokkal.
Válasz #888. hozzászólásra
Mennyi suly van rápakolva? Miből van beton vagy vas?
Válasz #888. hozzászólásra
Laci!
Egyszerha úgyvan fotózd már le a carrier azt a részét ahol emeli a gépet a gumihengerre!!!
Kíváncsi vagyok hogyan van megoldva!
Válasz #888. hozzászólásra
Ez a te videód?
http://youtu.be/JRUFxfCiBE0
Válasz #886. hozzászólásra
Én se sok értelmét látom. Úgy lett volna igazi a videó ha megmutatják ugyanabban a táblában sima carier munkáját és mellette az aprítósét. Nem sok különbség lenne közte szerintem.
Válasz #874. hozzászólásra
Nekünk a komondoron ilyen van, nem olyan nagy szám, idén már nem is használtuk spirál henger van fent hejette, nedves földben inkább belenyomja a földbe a szárat. Amikor használtuk akkor volt látványos munkája napraforgó tarlón, ha 3 menetbe dolgoztunk a géppel.
Talán a vertical tillnél van ennek jelentősége , vannak gépek amik csak ilyen hengerből állnak több sorban és ez végez mindent ez jelenti a talajművelést is, de az más rendszer, szerintem nem érdemes tárcsát ezzel bonyolítani a két sor tárcsa is sokat aprít nem tudom ez mennyiben tehet hozzá?
Válasz #883. hozzászólásra
Erre gondoltam,de közben vettem 1 carriert!
Válasz #874. hozzászólásra
tetszetős gép. vajon mennyi lehet egy 650esre?
Válasz #872. hozzászólásra
erre gondoltál FeriBá?
Válasz #875. hozzászólásra
Jó is a masína!
Válasz #880. hozzászólásra
ha ilyen a helyzet arra ott az eke szerintem.
Válasz #874. hozzászólásra
azért megnézném egy zúzatlan kukitarlón mit csinálna(szerintem semmit), mondjuk egy vizesebb őszön, amikor könnyebben benyomja a földbe, mint elvágja...
egy repceszár, meg egy zöldtrágya más tészta, sztem a dalbo maxicut-ja sem mutatna jót kukorica tarlón!
Gondoljatok bele, hogy egy szárzúzós adapteren milyen fordulat van, vagy egy rotadiscen mekkora résen kényszeríti át a szárat!
Válasz #874. hozzászólásra

5/5
Válasz #877. hozzászólásra
Ebben pont az a jó, hogy nem hátul a be nem kevert szárat aprítja, hanem előre aprít mindent, aztán a rövid darabokat keveri. A legjobb újítás amit a carrierre kitaláltak. A Claas Sunspeed adapterek hátrányát is lehet vele gyógyítani simán! Meg még a rövidebb repce ill, napra szárra is igen jó. Vagy mint a videó is mutatja egyszerű zöldtrágyánál, vagy árvakelésnél is jobb lehet.
Kegyetlen jó cucc! amblokk az egész!
A komondor mulcskultivátoron hátul van ilyen aprító henger, sokat jelent száraprításnál!
Pl kukorica górét ezzel húznám nem is a nehéztárcsával az tuti! lehet nem keverné úgy be mint az, de az arpítása darabolása az páratlanúl jó volna.
Ráadásúl azért is mert azok a szárak amelyek a lapokkal párhuzamosan dőlnek el sokszor elfut két lap között hosszában és nincs aprítás, ígymeg pont megvan ebből az irányból is a darabolója által.
EGy 650-es ilyen aprítóval jöhet!
Igaz 12millió simán van az ára.
Válasz #875. hozzászólásra
Azt tuti!
Válasz #874. hozzászólásra


ide is jöhetne
vaderstad-ék lassan már tehetnének jövőre egy sorsolást egy carrierért az itteni forumozok körében, mivel ilyen reklámot ráadásúl pozitív reklámot mint itt sehol se kapnak.
Jövőre ilyet kérek karácsonyra a Jézuskától! Persze géppel együtt!
Válasz #872. hozzászólásra
A carriert fix húzón nem szöggel kell húzni, hanem K80-al golyóval. Mindjárt nem pattog az sehova.
Válasz #871. hozzászólásra
Utazgatok benük,de a kverneland Qvalidisc a legpofásabb.azért is mert az elején is állitja mélységet,és azt tapasztaltam a carriernél,hogy 11km felett bepattog és nem jó utánna vetni,mert megtalálja a vetős gép az egyenetlenségeket!
Válasz #869. hozzászólásra
Kérdezz rá a Vogel-ra is!
Szerintem carrier minőséget képviselnek, igaz lehet az áruk is ottkörül fog alakulni már...
Pesten néztem a kiállított 6méteres félfüggesztett modellt hát betyár jó eszköz!!!
A mienk még egyszerűbb könyebb de ez is bírja jól
Válasz #869. hozzászólásra
ha eladod, akkor a használtért is többet kapsz 2 millával
Válasz #868. hozzászólásra

Több év kell ,hogy a 2 millás árkülömbözetet ledolgozza,és senki sem kérdezi meg,hogy mi volt ráírva a tárcsa oldalára!
Válasz #867. hozzászólásra
mi az neked 2 milla: Feribátyám ne feledd! úgy kell gépet venni, hogy mikor megveszed, ne a következőn járjon az eszed!
Válasz #866. hozzászólásra

2milla van a HE-VA és Vader rövidtárcsa ára között,ez ejt gondolkodóba!
Válasz #865. hozzászólásra
mit spekulálsz már megint?
Jó estét!
HE-VA rövidtárcsát használtok-e,vagy van-e összehasonlítási alap a carrier munkájával szemben!
Válasz #863. hozzászólásra
Csak nehézmunkát végez,szánt,lazítózik.Külön olaj van benne.Javítás óta tiszta a hidraulika olaj.
Válasz #862. hozzászólásra
ennek a sonkában külön olaj van vagy a váltóolaj keni???
Fémreszeléket nem kerestél még benne? szűrőtömődés ilyesmi nemvolt???
nehézmunkát is végzett?
Válasz #861. hozzászólásra
Szuperul szuperál,több mint 300 óra van benne.
Válasz #859. hozzászólásra
A gyártott oldalhajtásod hogyan szuperál????
Válasz #859. hozzászólásra

Szerintem is -nem leszólásképpen!!!!- de jobb munkát lehetne kihozni belőle.
Szerintem felesleges és kár volt a rövidtárcsáknál megkeverni a szezont a fazonnal...
Az igazi rövidtárcsa egyeneslapos(mint a carrier) és jó henger van utána.
Persze felkeményedett füvesedett tarlón jobb a nehéztárcsa jellegű lapokkal szerelt gép munkája elsősorral, dehát nem is erre kéne a rövidtárcsa nem erre lett kitalálva, arra ott a nehéztárcsa.
(mert amikor meg magágyat kell csinálni már nem működik olyan jól)
Válasz #854. hozzászólásra
Mennyivel húznád a carriert?