Válasz barkaspisti #7889. hozzászólására Naprára nekem még nem jött víz , kukira már igen az szerintem bír 2-3 napot. Mások szerint a napra csak fél napot bír. Az a gáz hogy több helyen meg áll a víz, és ott tuti vége.Megy még azt sem tudom mikor tudok majd rámenni a földre.
Válasz barkaspisti #7888. hozzászólásáraMeg mondom őszintén csak dereng valami így név alapján , esetleg kép alapján jobban beugranál. Te is mg-vel foglalkozol??
Válasz ...:::Pisti:::... #7886. hozzászólásáraKésőn tudtam levágni az én hibámból. De mikor odaértem dél körül kezdtük vágni hogy ne legyen vizes. Itt már nem is vették, Császlóba vittük másnap.
A zab szerintem rosszabb mint az ugar.
Válasz ...:::Pisti:::... #7881. hozzászólásáraNaprában valami hasonló tapasztalat?? Nekem a Tisza kb 7-8 ha elmosott az utóbi 2 napban, és még nem tudom mikor tudok rámenni a talajra , meg hogy újra vessem e egyáltalán?
Tavaly juni 12.-én vetett batanga kuki 80q/ha termett, én arattam, meg én vittem egyik pótot leadni,nemcsak hallottam. És még rengeteg le is volt dőlve a szél vagy moly miatt.
Válasz _NB_ #7873. hozzászólásáraNe vedd komolyan, tömör cső sincsen, meg doboz kompressziót sem kapsz a kavicsos réten
Ha ez a vas beszélni tudna hányan kik figyeltek ilyen dolgokra, akkor..... nem sok mondanivalója lenne, de hogy hányan nem, akkor....
De ez ilyen mióta nagygép cibálta és megmaradt ilyennek. Biztosan volt áthegesztve valahol repedés végett, de sosem szakadt szét. A furatok úgy ki vannak szopósodva rajta, hogy átesik a kalapos csap, annyi, hogy nem tudsz mit tenni vele mert a két merevítő között is faltól falig
Válasz szanberg #7870. hozzászólásáraVagy vagy.
A csövek falvastagsága nem túl nagy, de ha az van kéznél szerintem az is jó lehet távtartónak, és akkor talán kevésbé gyűri a vonópadot a gépkapcsolat.
Persze ha van valami tömör anyag, akkor arra egy lyukat, de ha nem nagyon használ az ember más furatokat, akkor akár csavar alátétekből is lehet csinálni egyet.
Arra figyelni kell, hogy a fordulóknál ne legyen útba a rúdnak, szerintem.
Válasz bandigh #7866. hozzászólásáraNem kell mondani nekünk sincs 1 gyári se.
Csak képen láttam ezt is 1 kristályon se volt itt ilyen hova a szarba tűntek...
A zetorhoz se mindig adtak...
Válasz bandigh #7866. hozzászólásáraLehet jobban kijönne az ember, annyit kéne csak, hogy ne sima acélból legyen hanem valami erősebb szakítószilárdságú szerkezeti acélból, és akkor a két szélső kockánál furatot csinálni a kat.3-as csapnak, hogy cserélhető legyen + a távtartók a két lap közé.
Ha környéken senki sincs aki fabrikálna, most hirtelen NorAn jutott eszembe aki nem bili acéllal dolgozik.
vagy csőből vagy tömör anyagot átfúrni és csinálni legalább 2 távtartót, a két léc közé.
Aztán vagy egy csavarral összefogni, ha ritkán választasz másik likat, vagy csappal és egy rugós biztosítóval és akkor lehet pakolni másik likba ahol nincs útban.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Létezett ez kat.3-ban ?
A kat.3 tengő az 32mm nem ?
Zetor tažná lišta link
Sajnos elfelejtettük megújítani a 4 fős családi őstermelőit március 20-ig, ezért a 2019-es betétlap nem egész évre szól. Úgy tudom maga az igazolvány még érvényes lett volna. A választott adózás elvileg átalány.
Értékesítés nem volt, viszont Területalapú támogatás és Gázolaj jövedékiadó visszaigénylés már érkezett a számlánkra.
Eddig sosem kellett bevallanunk és adót fizetnünk mivel sosem léptük át a 4x600 ezer Ft-ot.
Kérdésem az lenne hogy ebben az esetben mennyit kell beadóznunk? Jövőre ezt hogyan kell bevallani? Vagy a NAV automatikusan tudni fogja?
Adózási módot lehet-e még/érdemes változtatni ebben az esetben?
Milyen nyilatkozatokat kell/érdemes tenni?
A 1958-as járulékbevallásom lehet-e /kell-e így pótolni?
Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.
kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
• Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
• Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
• Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
• Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
• áthelyezés,
• Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
• Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
• Munkaengedélyt is végezünk.
Skype == (rollins.wocott)
WhatsApp: == (+ 447459294174)
Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)
E-mail: furykrecon@gmail.com
Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
Hiteles Belgium vezetői engedély
Hiteles Bulgária vezetői engedély
Hiteles Albánia vezetői engedély
Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Ausztria vezetői engedély
Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Izlandi vezetői engedély
Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
Hiteles Románia vezetői engedély
Hiteles Oroszország vezetői engedély
Hiteles horvát vezetői engedély
Hiteles Ciprus vezetői engedély
Hiteles Csehországi vezetői engedély
Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
Hiteles Litvánia vezetői engedély
Hiteles luxemburgi vezetői engedély
Hiteles San Marino vezetői engedély
Hiteles Szerbia vezetői engedély
Hiteles Szlovákia vezetői engedély
Hiteles Szlovénia vezetői engedély
Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
Hiteles Svédországi vezetői engedély
Hiteles Svájc vezetői engedély
Hiteles Ukrajna vezetői engedély
Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
Hiteles Máltai vezetői engedély
Hiteles Moldovai vezetői engedély
Hiteles Monaco vezetői engedély
Hiteles Montenegró vezetői engedély
Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
Hiteles Észtországi vezetői engedély
Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)
13545 hozzászólás
Válasz barkaspisti #7892. hozzászólására A 15 hektár naprád most ment el??
Válasz R Sándor #7891. hozzászólásáraEz nálunk is igy van.
Válasz R Sándor #7890. hozzászólásáraÉn is Záhonyba voltam gyakszin csak a vontatásnál.
Válasz R Sándor #7890. hozzászólásáraAzzal is MÁv elektrikus vagyok Kisvárdán
Válasz barkaspisti #7889. hozzászólására Naprára nekem még nem jött víz , kukira már igen az szerintem bír 2-3 napot. Mások szerint a napra csak fél napot bír. Az a gáz hogy több helyen meg áll a víz, és ott tuti vége.Megy még azt sem tudom mikor tudok majd rámenni a földre.
Válasz barkaspisti #7888. hozzászólásáraMeg mondom őszintén csak dereng valami így név alapján , esetleg kép alapján jobban beugranál. Te is mg-vel foglalkozol??
Válasz R Sándor #7882. hozzászólásáraA napraforgó joban birja avízet mint a kuki.Ha leszalad róla a 2-4 nap alatt tul élli nekem 15 h ment el.
Válasz R Sándor #7885. hozzászólásáraIgen Én meg veresmarti vagyok Molnár István ha emlékszel.
Válasz ...:::Pisti:::... #7886. hozzászólásáraKésőn tudtam levágni az én hibámból. De mikor odaértem dél körül kezdtük vágni hogy ne legyen vizes. Itt már nem is vették, Császlóba vittük másnap.
A zab szerintem rosszabb mint az ugar.
Válasz barkaspisti #7884. hozzászólására16
Válasz barkaspisti #7883. hozzászólásáraTuzséri vagyok és Révész Sándor . Hol voltunk osztálytársak ? a 111 ben mint villanyszerelő?
Válasz ...:::Pisti:::... #7881. hozzászólásáraÉs milyen vìzze volt
Válasz R Sándor #7882. hozzászólásáraSzia nem Tuzséri vagy véletlenűl mert volt az ipariban egy Révész Sándor nevű osz tálytársam?
Válasz ...:::Pisti:::... #7881. hozzászólásáraNaprában valami hasonló tapasztalat?? Nekem a Tisza kb 7-8 ha elmosott az utóbi 2 napban, és még nem tudom mikor tudok rámenni a talajra , meg hogy újra vessem e egyáltalán?
Tavaly juni 12.-én vetett batanga kuki 80q/ha termett, én arattam, meg én vittem egyik pótot leadni,nemcsak hallottam. És még rengeteg le is volt dőlve a szél vagy moly miatt.
Válasz barkaspisti #7878. hozzászólásáraigen
Válasz barkaspisti #7878. hozzászólásáraigen
Sziasztok kellene egy kis segitség egy pár hektárt elöntöt a Tisza újra kelene vetni, zabra gondiltam be fog érni.
Válasz *** HM *** #7876. hozzászólásáraMár másnak hívják a céget, beszéltem velük,
Válasz Sk Laci #7875. hozzászólásáraPowered. Hu
Valaki meg tudná nekem mondani , Magyarországon melyik cég forgalmaz Caráro híd alkatrészeket?
Cégnév, esetleg valami elérhetőség?
Köszönöm.
Válasz _NB_ #7873. hozzászólásáraNe vedd komolyan, tömör cső sincsen, meg doboz kompressziót sem kapsz a kavicsos réten




Ha ez a vas beszélni tudna hányan kik figyeltek ilyen dolgokra, akkor..... nem sok mondanivalója lenne, de hogy hányan nem, akkor....
De ez ilyen mióta nagygép cibálta és megmaradt ilyennek. Biztosan volt áthegesztve valahol repedés végett, de sosem szakadt szét. A furatok úgy ki vannak szopósodva rajta, hogy átesik a kalapos csap, annyi, hogy nem tudsz mit tenni vele mert a két merevítő között is faltól falig
Válasz szanberg #7870. hozzászólásáraVagy vagy.
A csövek falvastagsága nem túl nagy, de ha az van kéznél szerintem az is jó lehet távtartónak, és akkor talán kevésbé gyűri a vonópadot a gépkapcsolat.
Persze ha van valami tömör anyag, akkor arra egy lyukat, de ha nem nagyon használ az ember más furatokat, akkor akár csavar alátétekből is lehet csinálni egyet.
Arra figyelni kell, hogy a fordulóknál ne legyen útba a rúdnak, szerintem.
Válasz szanberg #7871. hozzászólásáraNna szegény szerencsétlen jól Rába...ott...

Válasz *** HM *** #7869. hozzászólásáraFijam ez gyári, újkorától itt van
Válasz _NB_ #7867. hozzászólásáraTömör csőből?
Válasz bandigh #7866. hozzászólásáraNem kell mondani nekünk sincs 1 gyári se.

Csak képen láttam ezt is 1 kristályon se volt itt ilyen hova a szarba tűntek...
A zetorhoz se mindig adtak...
Válasz bandigh #7866. hozzászólásáraLehet jobban kijönne az ember, annyit kéne csak, hogy ne sima acélból legyen hanem valami erősebb szakítószilárdságú szerkezeti acélból, és akkor a két szélső kockánál furatot csinálni a kat.3-as csapnak, hogy cserélhető legyen + a távtartók a két lap közé.
Ha környéken senki sincs aki fabrikálna, most hirtelen NorAn jutott eszembe aki nem bili acéllal dolgozik.
Válasz szanberg #7858. hozzászólásáraNem tudom minden likat használtok-e rajta
, de lehetne egy távtartót a két léc közé csinálni,
vagy csőből vagy tömör anyagot átfúrni és csinálni legalább 2 távtartót, a két léc közé.
Aztán vagy egy csavarral összefogni, ha ritkán választasz másik likat, vagy csappal és egy rugós biztosítóval és akkor lehet pakolni másik likba ahol nincs útban.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Létezett ez kat.3-ban ?
A kat.3 tengő az 32mm nem ?
Zetor tažná lišta
link
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8211-16245/rejstrik-40/tazna-lista-p7/?p=681
pár bót, de szemre nincs kat3.
https://www.atpmotor.cz/cs/e-shop/17304-lista-tazna
https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/7952-tazna-lista-82-cm-bez-cepu-o2-8cm-86454010/?kategorie=578
http://www.monsta.cz/nahradni-dily-na-traktory/tazna-lista-80-454-010
Válasz *** HM *** #7862. hozzászólásáraEgy jó lakatos csinál egy ilyet hamar, kompletten
Válasz *** HM *** #7862. hozzászólásáraNa ugye, tudod Te is miről van szó!

Válasz *** HM *** #7862. hozzászólásáraOrigin
Válasz *** HM *** #7862. hozzászólásáraOrigin
Válasz szanberg #7858. hozzászólásáraKockák eredetiek ?
Átlett ez variálva tágabbra?
Válasz szanberg #7860. hozzászólására
Legyél M.Ország Kubota nagykövete. 
Válasz Dns8 #7859. hozzászólásáraNem vagyok én influenzás
Válasz szanberg #7857. hozzászólásáraToljad magad instan. Influencerkedjél 1000 el. Ez a jövő nem a szántvavető.
Válasz *** HM *** #7856. hozzászólására

Válasz Dns8 #7855. hozzászólásáraKicsit ügyesebb mint én, de majd belejövök
Válasz szanberg #7854. hozzászólásáraCsinálj mán róla képet...
Válasz szanberg #7854. hozzászólására
Válasz .Feco. #7849. hozzászólásáraNekem van!

Kicsit megviselte az élet, de egyben van. Sőt jobb állapotban mint te magad, pedig öregebb
De NEM ELADÓ
Válasz Diesel Tibor #7852. hozzászólásáraKív. lennék ki látott már olyat...



Válasz .Feco. #7851. hozzászólásáraNiiincs nekem csak meglepett ez a pofátlanul nagy összeg.
Válasz Diesel Tibor #7850. hozzászólásáraBiztosan meg tudunk egyezni ha olyan amit keresek...
Válasz .Feco. #7849. hozzászólásáraNaaaa ,mégis mennyit???
SOS keresek Zetor Crystal gyári kat3-as dupla lapos vonó lapot, pofátlanul sokat fizetek érte...
Sziasztok!
Sajnos elfelejtettük megújítani a 4 fős családi őstermelőit március 20-ig, ezért a 2019-es betétlap nem egész évre szól. Úgy tudom maga az igazolvány még érvényes lett volna. A választott adózás elvileg átalány.
Értékesítés nem volt, viszont Területalapú támogatás és Gázolaj jövedékiadó visszaigénylés már érkezett a számlánkra.
Eddig sosem kellett bevallanunk és adót fizetnünk mivel sosem léptük át a 4x600 ezer Ft-ot.
Kérdésem az lenne hogy ebben az esetben mennyit kell beadóznunk? Jövőre ezt hogyan kell bevallani? Vagy a NAV automatikusan tudni fogja?
Adózási módot lehet-e még/érdemes változtatni ebben az esetben?
Milyen nyilatkozatokat kell/érdemes tenni?
A 1958-as járulékbevallásom lehet-e /kell-e így pótolni?
Köszönöm.
Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.
kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
• Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
• Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
• Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
• Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
• áthelyezés,
• Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
• Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
• Munkaengedélyt is végezünk.
Skype == (rollins.wocott)
WhatsApp: == (+ 447459294174)
Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)
E-mail: furykrecon@gmail.com
Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
Hiteles Belgium vezetői engedély
Hiteles Bulgária vezetői engedély
Hiteles Albánia vezetői engedély
Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Ausztria vezetői engedély
Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Izlandi vezetői engedély
Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
Hiteles Románia vezetői engedély
Hiteles Oroszország vezetői engedély
Hiteles horvát vezetői engedély
Hiteles Ciprus vezetői engedély
Hiteles Csehországi vezetői engedély
Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
Hiteles Litvánia vezetői engedély
Hiteles luxemburgi vezetői engedély
Hiteles San Marino vezetői engedély
Hiteles Szerbia vezetői engedély
Hiteles Szlovákia vezetői engedély
Hiteles Szlovénia vezetői engedély
Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
Hiteles Svédországi vezetői engedély
Hiteles Svájc vezetői engedély
Hiteles Ukrajna vezetői engedély
Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
Hiteles Máltai vezetői engedély
Hiteles Moldovai vezetői engedély
Hiteles Monaco vezetői engedély
Hiteles Montenegró vezetői engedély
Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
Hiteles Észtországi vezetői engedély
Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)
Válasz fiatalember35 #7837. hozzászólásáraNem ártana nyomást mérni. Így csak tippelni lehet.