Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraamennyiben az üzemi hőfok normális a hideg-meleg levegő vezetéssel lehet gond/melyeken már nincs fűtéscsap/.ha egyértelműsíteni lehet hogy csak a radiátor lehet a ludas csak akkor cserélni.
Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraCsak egy tipp. ezen van külső belső levegő állítási lehetőség? Vagy fűtéscsapos vagy bovdenos csappantyú kapcsolja át hidegről melegre? Mert bármelyik lehet ha van egy fellazult bovden, vagy épp a bovden külső része csuszkál máris nem jo az egész. Ha fagyállóval üzemelt eddig akkor ott nem sok vízkő lehet. hacsak nem retek fekete a viz. mert akkor inkább eldugul a retek miatt de az kimosható.
Válasz Magister #7337. hozzászólásáraA termosztát jó. 85 C fokos víznél is hideg levegőt fúj be.
Leakarom kötni a radiátort, és savazni, vagy vízkőoldóval feltölteni. Hagyni állni, majd vízzel átmosni és közben elmenni a kocsma mellé. (ott van a templom).
Most 20 %-os ecet van az egész rendszerbe, de ez nem használt.
Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraNem biztos hogy a radiátor rossz!A Wolkswagen típushibája hogy a levegő elzáró szelepekről idővel leválik a szigetelő,tömítő szivacs,az miatt meg mellette ugyan úgy hideget szív,mintha csak hűtésen lenne.Persze ehhez ki kell venni a házat,a fűtőtest nélkül.
Válasz Radocz #7333. hozzászólására15év. Kb ennyi idősek voltak a kocsik amikben fűtőradiátort cseréltem. Sajna nagy munka, általában ki kell érte bontani a műszerfalat. Nekem most fater Jeepje várja ezt a fajta beavatkozást...
Válasz endypapa #7320. hozzászólásáraNekem a járulékok miatt lenne nagy előny a bejelentett. De előre nem lehet tudni, hogy a fix havi, vagy a gazdasági lesz a több.
Válasz ..MZ/X.. #7318. hozzászólásáraEz már jobban hangzik!
De jó lenne tudni a jogi hátterét is. Meg ugye gazdaság bevétele eléggé változó. Mióta a bocók/tejpénz nincs, azóta meg pláne képlékeny a dolog.
Válasz atisgyulai #7317. hozzászólásáraNálunk a csg vezetője 8 órás munkaviszonyban van mióta meg lett alapítva, igaz a bevétele a mg- ból több mint a munkaviszonyból. Eddig nem kínlódott senki miatta.
Válasz csoppika #7312. hozzászólásáraEz nem egészen az amit én szeretnék, de ha a leírás helytálló, akkor nekem az is elég hogy egy családtag 8 órás.
A min. 50% jövedelem a gazdálkodásban olyan bizonytalan, mint a kutya vacsorája.
Válasz csoppika #7310. hozzászólásáraLámpák rendben, de mint írtam, éjszaka dolgozzon a pék!
Csak is saját időbeosztással vállalnám, ha jogilag kivitelezhető. De első a gazdaság!!!
Válasz csoppika #7304. hozzászólásáraAkkor ezért keresgélsz nagy priccolót!
Egy nekifutásból nyomnád, mi?
Melóhely mellett nagyon nehéz? Lehet én is kipróbálom.
Válasz atisgyulai #7303. hozzászólásáraMester...hétközbe hazaérek 3kor, kiérek a placcra 4re... szerinted mennyi idő van???
A jövő 7en ha nem csöpög a párától minden, 7től 11.30ig lesz "szabadidő"...
Válasz medikus #7301. hozzászólásáraNo akkor azért tudott elégni... a 3 szál drót nem adott elég áramot, hogy kimenjen a bizti... Gondolom a kapcsoló is kuka... No akkor marad a nappali meló...
Srácok, általánosságban:
Egy laikus kérdés: Világítás kapcsolónál honnan hova megy az áram? " "akksi"-biztosíték-kapcsoló-relé-lámpa vagy akksi-kapcsoló-biztosíték-relé-lámpa???
Elégett a szál vége a kapcsoló meg a biztosíték között...a biztosítéknál zöld"patina " volt azon a pár szál dróton, ami még nem tört el(itt. nem volt égés)...
Gondolom a kapcsoló sem élte túl, mert pár nappal az incidens előtt elég lötyögős lett...
Válasz Gabzso #7295. hozzászólásáraKöszi de innen hívtam a három kiszállító telefonszámát és azt mondta a telefon hogy ehhez a számhoz nem tartozik előfizető. Holnap megpróbálom mégegyszer ha nem érem el őket megyek a másikhoz.
13545 hozzászólás
Válasz Spetrix #7344. hozzászólásáraLemaradt a kép :)
Sziasztok!
Bogballe actuatort keresek aminek a szár része jó. A képen szereplő típus. Ha van valakinek elfekvőben érdekelne.
12045-höz keresek jobb oldali hidraulika emelő kart, amin van segéd emelő munkahengernek a csapja.
Bontott előnyben.
Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraamennyiben az üzemi hőfok normális a hideg-meleg levegő vezetéssel lehet gond/melyeken már nincs fűtéscsap/.ha egyértelműsíteni lehet hogy csak a radiátor lehet a ludas csak akkor cserélni.
Sziasztok! Nem mezőgazdaság de hátha valaki tud segíteni, 94-es 2,5 td iveco porlasztó nyitónyomása
mennyi lehet?
Köszönöm!
Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraCsak egy tipp. ezen van külső belső levegő állítási lehetőség? Vagy fűtéscsapos vagy bovdenos csappantyú kapcsolja át hidegről melegre? Mert bármelyik lehet ha van egy fellazult bovden, vagy épp a bovden külső része csuszkál máris nem jo az egész. Ha fagyállóval üzemelt eddig akkor ott nem sok vízkő lehet. hacsak nem retek fekete a viz. mert akkor inkább eldugul a retek miatt de az kimosható.
Válasz Radocz #7338. hozzászólásáraEgyszer valahogy fordítva tettem be a pollenszűrőt a skodába
akkor az is hideget fújt.
Válasz Magister #7337. hozzászólásáraA termosztát jó. 85 C fokos víznél is hideg levegőt fúj be.

Leakarom kötni a radiátort, és savazni, vagy vízkőoldóval feltölteni. Hagyni állni, majd vízzel átmosni és közben elmenni a kocsma mellé. (ott van a templom).
Most 20 %-os ecet van az egész rendszerbe, de ez nem használt.
Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraMennyi a motor hőmérséklete???
Nem termosztát gond van??
Válasz D-032-a #7332. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget. A linkel meg a fordítóval már elboldogulok, még nem lesz jobb.
Válasz Radocz #7333. hozzászólásáraNem biztos hogy a radiátor rossz!A Wolkswagen típushibája hogy a levegő elzáró szelepekről idővel leválik a szigetelő,tömítő szivacs,az miatt meg mellette ugyan úgy hideget szív,mintha csak hűtésen lenne.Persze ehhez ki kell venni a házat,a fűtőtest nélkül.
Válasz Radocz #7333. hozzászólására15év. Kb ennyi idősek voltak a kocsik amikben fűtőradiátort cseréltem. Sajna nagy munka, általában ki kell érte bontani a műszerfalat. Nekem most fater Jeepje várja ezt a fajta beavatkozást...
Corsa fűése már tavaly is kevés volt.

Próbáltuk tisztítani a fűtőradiátort, de egyáltalán nem lett fűtés.
Ha újat teszünk mennyi idő műlva vízkövesedik el.
Szerintünk régi eldobandó. Esetleg van olyan aki már kitalálta a javítást? Elég macerás kicserélni.
Válasz pityu11 #7331. hozzászólásáraLehet, hogy ezzel te is találkoztál, de amíg nincs jobb, néhány dolgot ebből is meg lehet tudni.
John Deer Manuals 6520, 6620, 6820, 6920 and 6920S Tractors
A fordítóval meg lehet nyitni, (az első találat) és részletekben nézhető.
(Az ilyenkor szokásos instrukció, hogy a gépi fordításban nem lehet mindent szó szerint venni.)
Segítséget szeretnék kérni. A 6920-JD traktorhoz kellene elérhető magyar nyelvű használati utasítás. A válaszokat köszönöm.
smile helpsmilieTejelő teheneknek hol lehet komplett premixet beszerezni, Nagyatád környékén?
Sziasztok!
Fortuna Bt-vel újítatott fel valaki motort?Érdekelne a tapasztalat róluk.307d merci motorját szeretném velük flújítatni,de nem ismerem őket.
Válasz apuci #7326. hozzászólásáraAkkor hátha benéz ide
Köszönöm
Válasz Bán Zsolt #7325. hozzászólásáraHúsfutár nincs messzire.
Jánoshalmáról vagy arra ismerős gazdatárs van a fórumon?
Válasz barkaspisti #7323. hozzászólásáraKöszi!
Válasz atisgyulai #7309. hozzászólásáraIgen Én is igy vagyok.
Tájékoztató.
Szerintem találsz benne választ,az iparűzési adóval is foglalkozik amiről a minap beszélgettetek.
Válasz endypapa #7320. hozzászólásáraNekem a járulékok miatt lenne nagy előny a bejelentett. De előre nem lehet tudni, hogy a fix havi, vagy a gazdasági lesz a több.
Válasz atisgyulai #7317. hozzászólásáraPár éve még bérmunkáztam. Akkor az egyéb bevétel nem haladhatta meg a gazdaság bevételének 50%-át.
Válasz ..MZ/X.. #7318. hozzászólásáraEz már jobban hangzik!

De jó lenne tudni a jogi hátterét is. Meg ugye gazdaság bevétele eléggé változó. Mióta a bocók/tejpénz nincs, azóta meg pláne képlékeny a dolog.
Válasz atisgyulai #7317. hozzászólásáraNálunk a csg vezetője 8 órás munkaviszonyban van mióta meg lett alapítva, igaz a bevétele a mg- ból több mint a munkaviszonyból. Eddig nem kínlódott senki miatta.
Válasz atisgyulai #7309. hozzászólásáraMég valaki? Valmi konkrét? Senki nem dolgozik így? Könyvelőt kérdeztem, de ebben nem tudott segíteni.
Válasz atisgyulai #7315. hozzászólásáraJó kérdés talán felszólítanak, hogy szüntesd meg a kettősséget. Nem biztos hogy büntetnek ebben az esetben.
Válasz JD 4630 #7311. hozzászólásáraÉs mi van ha mégis felböffen valakinek. Bünti, vagy csak ejnye-bejnye?( azt hiszem ez hülye kérdés volt)
Válasz csoppika #7312. hozzászólásáraEz nem egészen az amit én szeretnék, de ha a leírás helytálló, akkor nekem az is elég hogy egy családtag 8 órás.
A min. 50% jövedelem a gazdálkodásban olyan bizonytalan, mint a kutya vacsorája.
Válasz csoppika #7310. hozzászólásáraLámpák rendben, de mint írtam, éjszaka dolgozzon a pék!

Csak is saját időbeosztással vállalnám, ha jogilag kivitelezhető. De első a gazdaság!!!
Válasz atisgyulai #7309. hozzászólásáraBajos lesz...
Válasz atisgyulai #7309. hozzászólásáraElvileg nem talán, de gyakorlatban lehet.
A Navnak kéne vizsgálni, de nem foglakoznakvele.
Válasz atisgyulai #7309. hozzászólásáraA steklámpát generálozd fel, meg a csühösön a munkalámpákat tedd rendbe...



Sziasztok!

Családi gadálkodóként lehet más állásom.
Úgy, hogy én vagyok a gazdaság vezetője.
Válasz atisgyulai #7307. hozzászólásáraMostanában nincs kedvem...
Válasz csoppika #7304. hozzászólásáraAkkor ezért keresgélsz nagy priccolót!
Egy nekifutásból nyomnád, mi?
Melóhely mellett nagyon nehéz? Lehet én is kipróbálom.
Válasz Dave #7305. hozzászólására16 amperos volt...
Válasz csoppika #7302. hozzászólásáraVagy kisebb biztositék kellett volna... Csak mert tök mindegy hogy a kapcsoló elött vagy után van-e.
Válasz atisgyulai #7303. hozzászólásáraMester...hétközbe hazaérek 3kor, kiérek a placcra 4re... szerinted mennyi idő van???

A jövő 7en ha nem csöpög a párától minden, 7től 11.30ig lesz "szabadidő"...
Válasz csoppika #7302. hozzászólásáraÉjszaka dolgozzon a pék!

Válasz medikus #7301. hozzászólásáraNo akkor azért tudott elégni... a 3 szál drót nem adott elég áramot, hogy kimenjen a bizti... Gondolom a kapcsoló is kuka... No akkor marad a nappali meló...
Válasz csoppika #7300. hozzászólásáraKapcsoló,biztosíték,fogyasztó!
Srácok, általánosságban:
Egy laikus kérdés: Világítás kapcsolónál honnan hova megy az áram? " "akksi"-biztosíték-kapcsoló-relé-lámpa vagy akksi-kapcsoló-biztosíték-relé-lámpa???
Elégett a szál vége a kapcsoló meg a biztosíték között...a biztosítéknál zöld"patina " volt azon a pár szál dróton, ami még nem tört el(itt. nem volt égés)...
Gondolom a kapcsoló sem élte túl, mert pár nappal az incidens előtt elég lötyögős lett...
Válasz Hali Laci #7294. hozzászólásáraEbbe az aszályba bachatod.
Válasz Gabzso #7297. hozzászólásáraAzt írja,aszályban NEM ajánlott!


Válasz Hali Laci #7296. hozzászólásáraEzt is megnézheted.
Helyettesítő
Válasz Gabzso #7295. hozzászólásáraKöszi de innen hívtam a három kiszállító telefonszámát és azt mondta a telefon hogy ehhez a számhoz nem tartozik előfizető. Holnap megpróbálom mégegyszer ha nem érem el őket megyek a másikhoz.