Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak601 FtBenzin árak590 FtEUR400.96 FtUSD366.97 FtCHF427.35 FtGBP479.39 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ND #25265. hozzászólásáraEzen én is gondolkodtam, de szerintem akkor jön jól, ha fontos az első kerekeket, vagy oldalra jól látni meló közben. Nekem még nem hiányzott, de lehet, hogy van az munka, amikor segít.
Sziasztok!
A kardánnal ha be nyomom a kuplungot akkor megáll a hajtás. Ez normális?
Csak mert a 82 mtz nel nem így van nekem. Ott be rakom a hajtást és elindul míg ki nem kapcsolom.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraA gépkönyve azt írja hogy 110°C mehet nyugodtan. A lényeg hogy tiszta legyen a hengerek hűtőbordái és a ventilátor része. Nekem egyszer kukorica zúzásakor teleszívta a ventilátor házat a kukoricacső végén levő szösz.
Válasz Gumóka #25258. hozzászólásáraHát majdnem. volt egy kollèga az mindig azt mondta a Szolnokiakra,hogy jönnek a nemánosok. Volt egy szolnoki csaj az is mindig azt mondta,ha valami nem akarodzott neki,hogy nemá! Mert ott nemá van.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraAnnak a zuzónak mennyi gyárilag a loerőigènye? Mert ha csak pázsitfüvet kocol addig jó is. De egy másfèl vagy egy mèteres csekmetben az 50es mtznek is harap a szája ,hogy ledarálja. Vagy kicsi csuhètvágj vagy magasabban,vagy szűkebb kellene a gèpre . Nem neki való.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraMég a régi szép időkben mértem a fogyasztást. Semmivel nem evett meg annyit mint a szárzúzóval. (Legalább 40%+) Én igyekszem úgy beosztani a munkát, hogy ezt azért ne lépje túl.
Sziasztok!
Adott a kis T-25 traktorom!
Kérdésem az lenne, hogy ha fel megy az olajhőfok 100fokra akkor az optimális? Persze nagy terhelés(150-és vízszintes tengelyű szárzúzó használat közben) és viszonylag sok idő után!
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az alany egy T30 dupla kuplungos változat, de ha jól tudom akkor T25-ben is volt ilyen. Meg lett kuplungozva a gép. Új tárcsákat kapott meg kinyomó csapágyakat meg a kuplung szerkezetben új csapágy került, illetve a főtengelyben is ki lett cserélve a tlt nyelestengely csapágya. Amikor széthúztuk a motort a kuplungharagról, akkor a tlt tengelye is kijött. Ez vissza lett tolva a helyére. A kuplung tárcsák nem lettek fordítva beszerelve, illetve központozva lett összerakva a szerkezet. Össze lett tolva a traktor elég könnyen össze ment. A kuplung villák be lettek állítva a kinyomó csapágynak is van hézag. A motort a főtengely szíjtárcsán próbáltam volna forgatni, de nem sikerült. A dekompresszor be van kapcsolva. Az önindító helyén tudtam forgatni pajszerral a fogaskereket. Benyomott kuplungnál a szerelő nyíláson csavarhúzóval simán tudom forgatni a kuplung tárcsát. A furcsa az, hogy sebességbe rakom a traktort hiába nyomom be a kuplungot nem tudom meggurítani a gépet. Illetve sebességbe kiengedett kuplungnál nem mozgatja a motort. Mintha a fő nyelestengely nem lenne kapcsolatban a sebváltóval. A tlt nyelestengelye jól működik hátul a kihajtásnál kézzel tudom forgatni bekapcsolt állásban pedig összekapcsol. Akkor ha a belső kuplung pedált benyomom akkor megint tudom forgatni kézzel. Előtte jól működött a traktor és csak a kuplung lett megbontva neki. Tanácstalan vagyok ilyen problémával még nem találkoztam. Sebváltó se szorult be két sebességbe, hiszen üresbe kitudom venni. Sebességbe nem forgatja a motort, illetve a kuplung szerkezetet. Robbantott ábra is sokat segítene. Gondolom nem én vagyok az első, aki így járt.
Válasz davidkovacs1109 #25250. hozzászólásáraÉn azt a változatot nem ismerem. Mivel annak is az utasítása, csak feltételezem, ha nem írják a kapcsolhatóságát, akkor állandóan hajt.
Köszönöm a könyveket. Még olyan kérdésem lenne, hogy az elsőhajtást melyik karral kell bekapcsolni? Vagy állandóan hajt? A kezelési utasításban nem találtam róla infót.
Üdv Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. Szükségem lenne T25, de ha van T30 kezelési és használati útmutatóra. A javítási kézikönyvet lebírtam tölteni, de a használati útmutató könyvet nem találtam. Előre is köszönöm a segítséget. Mellékelten egy fotó a gépről.
Válasz gabenpapa #25243. hozzászólásáraNem egyáltalán nem! Semmilyen szántóföldi körülmények között sem
Összefog dolgozni a tömböd ha megcsinálod. Ha nem pótkocsizol akkor inkább tedd át a másik körre a hátsó 3. hidraulikát.
Üdv mindenkinek! Azt szeretném kérdezni,hogy az elosztótömben lévő két úgymond szelep felcserélhető e egymással?! Esetlegesen ha fel cserélem mi lehet a hiba jelenség.
Köszönöm!!!
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraSzia amit előttem is mondták csak az szelep lehetett rossz. Egyik napról a másikra nem romlik el. Csinálj képet a vezértömbröl majd azon be jelölöm hol az a szelep
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraA vezérlőtömb jobb oldalán egy fedél alatt van a biztonsági szelep, ezzel szokott gond lenni, ha egyszer csak nem akar emelni. Meg kell nézni, kitisztítani, de néha az is elég, ha megmozgatod.
Több embernek okozott már ez problémát, nekem is. A tömítés csere viszont nem biztos, hogy jó ötlet volt, ha valami kisipari, ukrán utángyártott sz@r került a helyére.
Üdvözlet Mindenkinek!
Olyan problémám lenne(T-25),hogy egyik napról a másikra nem emel a munkahenger! A problémát úgy próbáltam orvosolni hogy ki szedtem a vezérlőtömböt és felújító készlettel össze raktam csak azt nem tudom h jól-e. ( lehet fel cseréltem a két benne lévő tudat?:/) Utána a munkahengert is szét szedtem és és tömítés csere + karmantyú! Nulla olajfolyas. Ezután beindítottam és fél gázon épp h emel de ellenállásra már nem,sőt le is tudom nyomni kézzel. Esetleg a hidraulika szivattyú meg van kopva és nem tud annyi olajat nyomni? Vagy mi lehet a baj?
Sziasztok!Hátul a 7 pólusú csatlakozó aljzatnál amik a trakin vannak vezetékek létezik,hogy nincs test kábel?Vagy csak én nem találom meg a 6 vezeték közül a földelést.
Vezetékek:Piros-Bal irányjelző
Lila-Jobb irányjelző
Fehér-Féklámpa
Kék-Helyzetjelző
De van még 2 vezeték amit nem tudom mi (Zöld és Sárga) ezek mik?
Ha nincs testkábel akkor ti,hogy oldottátok meg?
Válasz radvattila #25229. hozzászólásáraSzia! Innen megtudod rendelni,az árát nemtudom én emailban szoktam lekérni az árát de úgy is lehet rendelni . https://www.traktor-ker.hu/index.html?tipus=T25&tipus_nev=T25&elem=594
Válasz Zoli1437 #25227. hozzászólásáraIlyesmi jó lenne nekem is csak az a baj hogy ki és mikorra csinál ilyet? (sajnos akit tudtam már nem dolgozik) Sokat nem tudok várni mert permeteznem kellene vele. Ha esetleg tudsz vagy valaki esetleg tud aki megcsinálja pár napon belül az jó lenne. Vagy valahol nem lehet venni valami ilyesmit?
Válasz radvattila #25225. hozzászólására
Én esztergáltattam egy ilyent. Elvittem az eredetit meg ezt a képet és megcsinálta. Az eredeti problémás volt. Sok olajat vesztettem vele. Azóta egy gonddal kevesebb.
Válasz Gerimur #25224. hozzászólásáraTeljesen jó az olajnyomás. Ismerős mtzje vagy 6 éve úgy megy, hogy melegen alapjáraton 1 bar a nyomása, fordulaton meg épp eléri a 3-at.
Sziasztok, érdeklődnék hogy a képen látható szelepet vagy minek lehet nevezni hol lehet beszerezni vagy mivel lehet kiváltani? Hidraulika szivattyú tetején volt nekem rajta és a tetején lenyalta a menetet ezáltal nem tudom azt a csövet meghúzni, levágni nem jó mert kúpra tömít. Valakinek valami ötlete esetleg hogy hogyan lehetne megoldani, bármi ésszerű megoldás érdekel.
Válasz Gepi #25221. hozzászólásáraNem biztos. A motor szépen megy,nem füstöl,erő is van,olajat se eszi.Hidegen elindítom 3,4 bar az olajnyomás, melegen menet közben 4 bar, alapjáraton melegen 1.5 bar. A szivattyú meg van négy éve {hilmet} Lengyelországból kaptam.Nem csak a motorpajzsot kell levenni hanem az olajteknőt is.
Válasz Gerimur #25220. hozzászólásáraBiztos hogy az a baja? Gondolom tudod, hogy le kell venni az egész motorpajzsot hogy hozzá férj. Mivel nem t-16 ezért kicsit kellemetlenebb hozzá nyúlni. Ja és vigyázz ne hogy vtz szivattyút adjanak mert az nem jó bele.
T25 olajcsere mennyiségek jeligére készült egy modernizált változat olyan besorolásokkal, amit most lehet kapni boltban. T30-69 gépkönyv alapján készült, nem saját kútfőből, szóval vehetjük gyárinak, csak nincsenek benne az első hajtásos, hidraulikus kormányzásos, stb plusz dolgok.
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van a t25 el , hogy az önindító bendixét ledarálja a lendkerék fogaskereke. Megnéztük nem csapágyas a főtengely nem kotyog. Mi lehet a baja?
25316 hozzászólás
Válasz ND #25265. hozzászólásáraEzen én is gondolkodtam, de szerintem akkor jön jól, ha fontos az első kerekeket, vagy oldalra jól látni meló közben. Nekem még nem hiányzott, de lehet, hogy van az munka, amikor segít.
Válasz Wendelke #25264. hozzászólásáraMint a karácsonyfa
Hasa alatt miért jó a lámpa?
Aranyos videó
Aranyos videó
Válasz davidkovacs1109 #25254. hozzászólásáraItt felül a keresőbe írd be a PDF szót és a találatok között lesz alkatrész jegyzék is.
Ott vannak robbantott ábra féleségek.
Válasz gabenpapa #25261. hozzászólásáraIgen, normális!
A T25-ön a kardánhajtás egyben van a váltóval, bekapcsolni is csak kuplunggal tudod!
Sziasztok!
A kardánnal ha be nyomom a kuplungot akkor megáll a hajtás. Ez normális?
Csak mert a 82 mtz nel nem így van nekem. Ott be rakom a hajtást és elindul míg ki nem kapcsolom.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraA gépkönyve azt írja hogy 110°C mehet nyugodtan. A lényeg hogy tiszta legyen a hengerek hűtőbordái és a ventilátor része. Nekem egyszer kukorica zúzásakor teleszívta a ventilátor házat a kukoricacső végén levő szösz.
Válasz Gumóka #25258. hozzászólásáraHát majdnem. volt egy kollèga az mindig azt mondta a Szolnokiakra,hogy jönnek a nemánosok. Volt egy szolnoki csaj az is mindig azt mondta,ha valami nem akarodzott neki,hogy nemá! Mert ott nemá van.
Válasz .Richard. #25257. hozzászólására"Csekmet"
Zalai vagy?
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraAnnak a zuzónak mennyi gyárilag a loerőigènye? Mert ha csak pázsitfüvet kocol addig jó is. De egy másfèl vagy egy mèteres csekmetben az 50es mtznek is harap a szája ,hogy ledarálja. Vagy kicsi csuhètvágj vagy magasabban,vagy szűkebb kellene a gèpre . Nem neki való.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraMég a régi szép időkben mértem a fogyasztást. Semmivel nem evett meg annyit mint a szárzúzóval. (Legalább 40%+) Én igyekszem úgy beosztani a munkát, hogy ezt azért ne lépje túl.
Sziasztok!
Adott a kis T-25 traktorom!
Kérdésem az lenne, hogy ha fel megy az olajhőfok 100fokra akkor az optimális? Persze nagy terhelés(150-és vízszintes tengelyű szárzúzó használat közben) és viszonylag sok idő után!
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az alany egy T30 dupla kuplungos változat, de ha jól tudom akkor T25-ben is volt ilyen. Meg lett kuplungozva a gép. Új tárcsákat kapott meg kinyomó csapágyakat meg a kuplung szerkezetben új csapágy került, illetve a főtengelyben is ki lett cserélve a tlt nyelestengely csapágya. Amikor széthúztuk a motort a kuplungharagról, akkor a tlt tengelye is kijött. Ez vissza lett tolva a helyére. A kuplung tárcsák nem lettek fordítva beszerelve, illetve központozva lett összerakva a szerkezet. Össze lett tolva a traktor elég könnyen össze ment. A kuplung villák be lettek állítva a kinyomó csapágynak is van hézag. A motort a főtengely szíjtárcsán próbáltam volna forgatni, de nem sikerült. A dekompresszor be van kapcsolva. Az önindító helyén tudtam forgatni pajszerral a fogaskereket. Benyomott kuplungnál a szerelő nyíláson csavarhúzóval simán tudom forgatni a kuplung tárcsát. A furcsa az, hogy sebességbe rakom a traktort hiába nyomom be a kuplungot nem tudom meggurítani a gépet. Illetve sebességbe kiengedett kuplungnál nem mozgatja a motort. Mintha a fő nyelestengely nem lenne kapcsolatban a sebváltóval. A tlt nyelestengelye jól működik hátul a kihajtásnál kézzel tudom forgatni bekapcsolt állásban pedig összekapcsol. Akkor ha a belső kuplung pedált benyomom akkor megint tudom forgatni kézzel. Előtte jól működött a traktor és csak a kuplung lett megbontva neki. Tanácstalan vagyok ilyen problémával még nem találkoztam. Sebváltó se szorult be két sebességbe, hiszen üresbe kitudom venni. Sebességbe nem forgatja a motort, illetve a kuplung szerkezetet. Robbantott ábra is sokat segítene. Gondolom nem én vagyok az első, aki így járt.
Hello,sziasztok!
Megvételre keresek, hidraulika elosztót/vezerlőt!
Úgy néz ki az enyém meghalt!????
Válasz davidkovacs1109 #25250. hozzászólásáraÜdv! Az első hajtás automata, nem lehet kikapcsolni csak ha leveszed alul a kardántengelyt.
Válasz davidkovacs1109 #25250. hozzászólásáraÉn azt a változatot nem ismerem. Mivel annak is az utasítása, csak feltételezem, ha nem írják a kapcsolhatóságát, akkor állandóan hajt.
Köszönöm a könyveket. Még olyan kérdésem lenne, hogy az elsőhajtást melyik karral kell bekapcsolni? Vagy állandóan hajt? A kezelési utasításban nem találtam róla infót.
Válasz davidkovacs1109 #25247. hozzászólásárahttps://1drv.ms/f/s!AqT2EYZmXPtfhAUUhMkLXu13x0hp?e=ifmoCh
Van ami kétszer, mert nem jól látszott. (T30)
Válasz davidkovacs1109 #25247. hozzászólásáraItt keresgélj:
https://drive.google.com/drive/folders/0B0QGVwMYmygzeEEwOW1VWk9rdms?resourcekey=0-PRoY4LiPG8vsiIma2PRmUw
Üdv Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. Szükségem lenne T25, de ha van T30 kezelési és használati útmutatóra. A javítási kézikönyvet lebírtam tölteni, de a használati útmutató könyvet nem találtam. Előre is köszönöm a segítséget. Mellékelten egy fotó a gépről.
Válasz gabenpapa #25243. hozzászólásáraSzia! Miért akarod felcserélni?
Válasz gabenpapa #25243. hozzászólásáraNem egyáltalán nem! Semmilyen szántóföldi körülmények között sem
Összefog dolgozni a tömböd ha megcsinálod. Ha nem pótkocsizol akkor inkább tedd át a másik körre a hátsó 3. hidraulikát.
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-07-28 09:00:57
Üdv mindenkinek! Azt szeretném kérdezni,hogy az elosztótömben lévő két úgymond szelep felcserélhető e egymással?! Esetlegesen ha fel cserélem mi lehet a hiba jelenség.
Köszönöm!!!
Helló!Fékezéskor beragad a bal fék lent is marad a pedál.Kézzel kell felhúznom a pedált mert addig foglya a kereket.Mi lehet a probléma?
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraSzia amit előttem is mondták csak az szelep lehetett rossz. Egyik napról a másikra nem romlik el. Csinálj képet a vezértömbröl majd azon be jelölöm hol az a szelep
Válasz gabenpapa #25238 hozzászólásáraKeress vissza a #23573. hozzászólásra, és attól felfelé van némi okosság. Egyik fórumtársnak ugyanez volt a problémája. Ott találsz metszeti képet a vezértömbről.
Helló!Kormányműházban hogy lehet cserélni olajat?
Válasz Wendelke #25237. hozzászólásáraEsetleg tudnál nekem képet csatolni mert én azt már neztem és ott csak egy rugós válni van de ott jött az olaj.
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraA vezérlőtömb jobb oldalán egy fedél alatt van a biztonsági szelep, ezzel szokott gond lenni, ha egyszer csak nem akar emelni. Meg kell nézni, kitisztítani, de néha az is elég, ha megmozgatod.
Több embernek okozott már ez problémát, nekem is. A tömítés csere viszont nem biztos, hogy jó ötlet volt, ha valami kisipari, ukrán utángyártott sz@r került a helyére.
Válasz Blaise79 #25233. hozzászólásáraHali!
Ahogy írták is, a dugalj leszorító csavarnál van nekem is a test, elvileg ez a gyári megoldás.
Üdvözlet Mindenkinek!
Olyan problémám lenne(T-25),hogy egyik napról a másikra nem emel a munkahenger! A problémát úgy próbáltam orvosolni hogy ki szedtem a vezérlőtömböt és felújító készlettel össze raktam csak azt nem tudom h jól-e. ( lehet fel cseréltem a két benne lévő tudat?:/) Utána a munkahengert is szét szedtem és és tömítés csere + karmantyú! Nulla olajfolyas. Ezután beindítottam és fél gázon épp h emel de ellenállásra már nem,sőt le is tudom nyomni kézzel. Esetleg a hidraulika szivattyú meg van kopva és nem tud annyi olajat nyomni? Vagy mi lehet a baj?
Válasz Blaise79 #25233. hozzászólásárahttps://www.utanfutoaruhaz.hu/dugaljak-dugvillak-szabvanyos-bekotese
Itt van egy rajz a bekötésről, bár a színek nem biztos hogy egyeznek.
Ha más nincs test az aljzat leszorító anya alól.
Sziasztok!Hátul a 7 pólusú csatlakozó aljzatnál amik a trakin vannak vezetékek létezik,hogy nincs test kábel?Vagy csak én nem találom meg a 6 vezeték közül a földelést.
Vezetékek:Piros-Bal irányjelző
Lila-Jobb irányjelző
Fehér-Féklámpa
Kék-Helyzetjelző
De van még 2 vezeték amit nem tudom mi (Zöld és Sárga) ezek mik?
Ha nincs testkábel akkor ti,hogy oldottátok meg?
Válasz radvattila #25225. hozzászólásáraSzét kell szedni és újra kell gumigyűrűzni .Vagy ki kell iktatni. Fém közbetéttel vagy hid tömlővel.
Válasz geragaborne79 #25230. hozzászólásáraKöszönöm már rendelem is!
Válasz radvattila #25229. hozzászólásáraSzia! Innen megtudod rendelni,az árát nemtudom én emailban szoktam lekérni az árát de úgy is lehet rendelni . https://www.traktor-ker.hu/index.html?tipus=T25&tipus_nev=T25&elem=594
Válasz Zoli1437 #25227. hozzászólásáraIlyesmi jó lenne nekem is csak az a baj hogy ki és mikorra csinál ilyet? (sajnos akit tudtam már nem dolgozik) Sokat nem tudok várni mert permeteznem kellene vele. Ha esetleg tudsz vagy valaki esetleg tud aki megcsinálja pár napon belül az jó lenne. Vagy valahol nem lehet venni valami ilyesmit?
Válasz Gumóka #25226. hozzászólásáraÉn is hasonlóan gondolom.
Válasz radvattila #25225. hozzászólására
Én esztergáltattam egy ilyent. Elvittem az eredetit meg ezt a képet és megcsinálta. Az eredeti problémás volt. Sok olajat vesztettem vele. Azóta egy gonddal kevesebb.
Válasz Gerimur #25224. hozzászólásáraTeljesen jó az olajnyomás. Ismerős mtzje vagy 6 éve úgy megy, hogy melegen alapjáraton 1 bar a nyomása, fordulaton meg épp eléri a 3-at.
Sziasztok, érdeklődnék hogy a képen látható szelepet vagy minek lehet nevezni hol lehet beszerezni vagy mivel lehet kiváltani? Hidraulika szivattyú tetején volt nekem rajta és a tetején lenyalta a menetet ezáltal nem tudom azt a csövet meghúzni, levágni nem jó mert kúpra tömít. Valakinek valami ötlete esetleg hogy hogyan lehetne megoldani, bármi ésszerű megoldás érdekel.
Válasz Gepi #25223. hozzászólásáraAzon agyalok még halasztanom kéne a bontást.Ez még nem olyan rossz olajnyomás.Ráadásul itt vannak a tavaszi munkák.
Válasz Gerimur #25222. hozzászólásáraPersze hogy le kell nagy bontás az egész. Akkor meg már a főtengely csapágyakra is rá lehet nézni.
Válasz Gepi #25221. hozzászólásáraNem biztos. A motor szépen megy,nem füstöl,erő is van,olajat se eszi.Hidegen elindítom 3,4 bar az olajnyomás, melegen menet közben 4 bar, alapjáraton melegen 1.5 bar. A szivattyú meg van négy éve {hilmet} Lengyelországból kaptam.Nem csak a motorpajzsot kell levenni hanem az olajteknőt is.
Válasz Gerimur #25220. hozzászólásáraBiztos hogy az a baja? Gondolom tudod, hogy le kell venni az egész motorpajzsot hogy hozzá férj. Mivel nem t-16 ezért kicsit kellemetlenebb hozzá nyúlni. Ja és vigyázz ne hogy vtz szivattyút adjanak mert az nem jó bele.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, nagy munka kicserélni a motorolaj szivattyút?
T25 olajcsere mennyiségek jeligére készült egy modernizált változat olyan besorolásokkal, amit most lehet kapni boltban. T30-69 gépkönyv alapján készült, nem saját kútfőből, szóval vehetjük gyárinak, csak nincsenek benne az első hajtásos, hidraulikus kormányzásos, stb plusz dolgok.
Válasz Belarus #25217. hozzászólásáraA lendkeréken a fogaskoszorú milyen állapotban van?
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van a t25 el , hogy az önindító bendixét ledarálja a lendkerék fogaskereke. Megnéztük nem csapágyas a főtengely nem kotyog. Mi lehet a baja?