Válasz dritta87 #23589. hozzászólásáraSebességváltó jobb oldalán a beöntő- nívócsavar felett van egy zárócsavar. Első oldal, a darázsderéknál. Azt vedd ki! Valaki segítsen! A reteszelőkart mozgatva, hátratolni a reteszelőtengelyt!De óvatosan! Ha nem mozdul, a kuplungot ki kell nyomni! Ha elakadsz, segítek!
Válasz bs80.td #23578. hozzászólásáraSziasztok,
a hidraulikám újra a régi, kivettem a nyomásszabályzó szelepet eltörölgettem, összeraktam és máris jó lett ahogy írtátok.
Most még a váltóval vagyok gondban.
A reteszelő rudacska stiftjét kivettem és ahogy hátratoltam egy kis kattanással be akadt és most már nem tudom visszahúzni. Tehát most maxon hátrafelé áll és valami megakasztotta. Nem is tudom a felezőt a lassabb és gyorsabb fokozatok között váltani.
Van ötletetek hogyan tudom visszahozni vagy le kell mindenképp szednem a váltó tetejét?
Válasz Bandita81 #23584. hozzászólásáraRészleteiben nem ismerem, itteni javaslatra használom én is. De a turbósnak jobb a hőtűrése, ami egy léghűtéses trakinál jól jön. Illetve azért MOL ( nem reklám) mert jó (minőségű) ár-érték arányú.
Válasz Wendelke #23583. hozzászólásáraSzia!Én csak sima 15W40 diesel motorolajat használok a trakiba nem turbosat.Eddig akkor nem jó motorolajat tettem bele turbós kellett volna?Mennyivel jobb a turbos a sima motorolajtól?
Válasz LehelLehel #23582. hozzászólásáraA 15w-40 MOL turbo diesel tökéletes bele. A könyv szerint a MK2 karbantartásnál kéne olajat cserélni, ami 500 üzemóra.
Én keveset használom, így azért kétévente mindenképpen, bár az évenkénti csere lenne az igazi.
Válasz dritta87 #23577. hozzászólásáraNekem is ezt csinálta tegnap. Elég volt levenni a kupakot amit írnak, a kifolyó olaj kimosta.
A benti kerek kupak a lyukkal úgy jön ki h beletekered az egyik csavart a fedélből.
Válasz dritta87 #23577. hozzászólásáraUdv! Sztem a nyomassabalyzohoz kerult valami kosz. A veztomb tetejen, jobb oldalon 2db m8 csavar rogzit egy kupakot. Alatta egy kerek dugo egy lyukkal meg rugó meg ez az. Azokat kiveszed, megtisztitod ha van rajta valami es belekukkanthatsz a lyukba is. Sok mindent nem latni. A fokozat kidobalast pedig a valto jobb oldalan, a kuplung pedal tengelyet a reteszelo mechanikaval osszekoto csavar szétfelé allitasaval tudod orvosolni.
olyan gondom van hogy az egyik pillanatról a másikra nem emel a hidralikám, egyik körön sincs nyomás, szivattyúm jó. Olyan mintha a vezérlőtömb átengedne vagy nem tudom. Van tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
Másik gondom, ugyan ekkor jelentkezett de nem függhet össze, hogy terhelve, hegymenetben kidobálja a felezőt vagy nem tudom minek mondjátok, a lassabb vagy gyorsabb kapcsolót. Menet közben egyik pillanatról a másikra megszűnik a hajtás. A fokozat bent marad de a választót újra be kell rakni majd újra fokozat és megy mintha nem történt volna semmi. Terhelés mentesen nem produkálta még ha mondjuk csak simán megyek akár dombnak. De ha a mulcsozó is rajta van dombnak felfele lassú 1-ben terhelve időnként kidobja a fokozatot.
Nagy lehet a baj szét kell nagyon szedni vagy állítással megoldható a probléma?
Vzaálasz kamus #23572 hozzászólásáraNos, levágtam ( kardánt, vagy 10 centit), aztán a lucernát. Nem akarok okos lenni fel óra tapasztalat után de nem kell a reden menni, igaz, mikor elcsúszott a szerkezet jobbra a lazult csavarok miatt, már elmaradt pár centi lucerna... Szobák pontosnak kell lenni!
Válasz Krump Lee #23571. hozzászólásáraItt lentebb azt írták, hogy azért jobb a 165-ös kasza, hogy a traki ne a renden menjen... 135 esetében ez nem így van? Nem fér rá a traki? az előző rend fölé? MErt ha így van, akkor tényleg 165 öd kellene inkább...
De láttam videót ott 135-nél sem úgy tűnt, hogy nem a rend felett ment.
Válasz kamus #23570. hozzászólásáraIgen, wirax 135, a függesztés buhera, nem gyári, ezért nem tudom állítani.
(Használnám szívesen, és osztanám a tapasztalatokat... )
Válasz kamus #23568. hozzászólásáraHelló, mi épp most vettünk 135-t ,a hozzá érkezett kis kardán is nagy ahhoz, hogy csatlakozzon. Érdemes belőle lecsippenteni 2-3 centit? Van valakinek hasonló tapasztalata ?
Válasz radvattila #23567. hozzászólásáraKöszi, megnyugodtam. Láttam videokat 135 kaszával is meg 165 tel is... Olyan egyformának tűnik.... Még gondolkozom mi lenne a jó!
Válasz kamus #23566. hozzászólására400kg-al nyugodtan mehetsz csak legyen fenn orrsúly! (Enyémen 3pár van fenn és 400kg-al nyugodtan megyek 10km-re is)
Válasz _NB_ #23563. hozzászólásáraKöszi a segítséget. Igazából a135 is elég volna, mert nem nagy a terület. De az tényleg elég keskenynek tűnik. Max ha nagy lenne a 165 ös, akkor beszerzek egy mtz t mellé. :) De paraméterek alapján nem lehet nagy különbbbség köztük. Méretre, súlyra gondolok...
Köszi még 1x
Válasz Masina93 #23560. hozzászólására
Függ attól is milyen helyen lakik, sík vagy dimbes-dombos.
Nekünk a UE-28 vág 165-el, a traki kialakítása miatt nincs vele probléma, max szállítási helyzetben érződik, hogy valaki bekapcsolta a szervokormányt.
Ismerősöm akinek T-25 volt, ő is 165-t használt, de az orrsúlyokat felkellet pakolnia, munkahelyzetben ott sincs probléma szállítás miatt kell.
Ha dombos helyen laksz akkor a fékek és a gumi is legyen jó.
Erővel nem lesz gond, amire figyelni kell az a kardán, ha fel kell emelni a kaszát valami miatt a hidraulikával, jobb kikapcsolni előtte.
Válasz Masina93 #23560. hozzászólásáraA 135 ös kasza 310 Kg a 165 ös 370 Kg szerintem súlyra ezek még jók lennének... 400 kg ig sztem nem lehet gond, ha jól emléxem 300 l es pernetező volt hozzá, ugye az töltve 500 kg niztos van...
Válasz 44claasgarantos #23553. hozzászólásáraTeljesen igazad van csak sajnos nem áll rendelkezésre akkora tárcsa ami oda férne a földhöz... így a fű meg néhol gaz meg vissza hajtott lucerna ott maradt de cél volt a föld fel lazítása is mert nagyon le verte az eső!!
Válasz kamus #23559. hozzászólásáraSZia nem tudom h az rk kasza milyen súlyban van de felén volt aki kaszált 165 ös rk kaszával t 25 el de nagy neki súlyra!! 135 ös kasza szerintem az ideális ha nem akarod haza vágni a gépet!! Nem csak az én véleményem hanem hanem azé is akié a kasza!
Takarmány a cél. Lucerna főként, esetleg széna. Néha meg csak levágni esetleg vmit.
http://wirax.hu/products-page/fukasza/wirax-z-069-165-cm-fukaszakardannal/
Ez esetleg? Megbírná? No nem akarok én 15km/h val kaszálni ;)
Válasz kamus #23556. hozzászólásáraMi a cél?
Mindegy csak le legyen vágva
vagy takarmány?
Ha takarmány, akkor kell kb a traktorszélességű fűkasza, hogy a következő körben a vágott rend felett járjon a traki ne rajta.
Válasz kamus #23554. hozzászólásáraHa visszakeresel, akkor a lengyel 165-s kaszát többen használják, én speciel 135-s kaszát vettem. A méretet/súlyt a neten megtalálod.
Üdvözlöm az Urakat! Elszállt a váltómból a hátramenet, és zörgött is egy kicsit. Szétszedtük, és az első tengelyen lévő fogaskerekek közül a hátrameneté eléggé lötyög. Nem látszik más probléma. A kérdés, hogy ezt a tengelyt oldalról ki lehet-e venni. Jó lenne, ha nem kellene széthúzni, mert se módom, se eszközöm nincs hozzá. Ezen a tengelyen a fogaskerekeket mi rögzíti?Mintha az a kis kerek valami lenne a bűnös. Ha valaki megszánna, és tenne fel egy rajzot nagyon hálás lennék érte. A telómon nem tudok a fórumban keresni. Segítségeteket előre is köszönöm!
Válasz stefi69 #23540. hozzászólására:D jah 1 azt néztem meg h el e vetették eső előtt + jah szórakoztam is egy kicsit... 2 látom értesz hozzá, térdig érő vágók lettek most, csak h rá egy napra ment a tsz műtrágyázni és azokkal a dögökkel szana szét gyúrták meg gyúrják az utat... uh meg se le látszik h arra jártam. Látszik unatkozol! Ennyit erről az okoskodásról mert ez csak az kicsit is jobban meg néznéd akk látnád h ez nulla kárt tett az útban és ak szét csesztem xD de amúgy meg szerintem amúgy-se jársz erre versenyző!
25336 hozzászólás
Válasz dritta87 #23589. hozzászólásáraSebességváltó jobb oldalán a beöntő- nívócsavar felett van egy zárócsavar. Első oldal, a darázsderéknál. Azt vedd ki! Valaki segítsen! A reteszelőkart mozgatva, hátratolni a reteszelőtengelyt!De óvatosan! Ha nem mozdul, a kuplungot ki kell nyomni! Ha elakadsz, segítek!
Válasz bs80.td #23578. hozzászólásáraSziasztok,
a hidraulikám újra a régi, kivettem a nyomásszabályzó szelepet eltörölgettem, összeraktam és máris jó lett ahogy írtátok.
Most még a váltóval vagyok gondban.
A reteszelő rudacska stiftjét kivettem és ahogy hátratoltam egy kis kattanással be akadt és most már nem tudom visszahúzni. Tehát most maxon hátrafelé áll és valami megakasztotta. Nem is tudom a felezőt a lassabb és gyorsabb fokozatok között váltani.
Van ötletetek hogyan tudom visszahozni vagy le kell mindenképp szednem a váltó tetejét?
Válasz Szikora Zsolt_40686 #23587. hozzászólásáraNagyon köszönöm!
Válasz fazekassandor15 #23586. hozzászólásáraÜdv! Nekem ilyen van hátul, Taurus. Tökéletes, még alsó állásban is elfér.
Sziasztok!
A T25-re a 12.4-28as gumi jó? Eddig 11.2-28as volt.
Köszönöm!
Válasz Bandita81 #23584. hozzászólásáraRészleteiben nem ismerem, itteni javaslatra használom én is. De a turbósnak jobb a hőtűrése, ami egy léghűtéses trakinál jól jön. Illetve azért MOL ( nem reklám) mert jó (minőségű) ár-érték arányú.
Válasz Wendelke #23583. hozzászólásáraSzia!Én csak sima 15W40 diesel motorolajat használok a trakiba nem turbosat.Eddig akkor nem jó motorolajat tettem bele turbós kellett volna?Mennyivel jobb a turbos a sima motorolajtól?
Válasz LehelLehel #23582. hozzászólásáraA 15w-40 MOL turbo diesel tökéletes bele. A könyv szerint a MK2 karbantartásnál kéne olajat cserélni, ami 500 üzemóra.
Én keveset használom, így azért kétévente mindenképpen, bár az évenkénti csere lenne az igazi.
Helló!15w40 vagy 20w50 turbo motorolaj jobb a motornak?Meg hány üzemóránként szoktátok cserélni a motorolajat?
Válasz bs80.td #23578. hozzászólásáraNagyon köszi mindenkinek a segítséget, a napokban megnézem.
Válasz dritta87 #23577. hozzászólásáraNekem is ezt csinálta tegnap. Elég volt levenni a kupakot amit írnak, a kifolyó olaj kimosta.
A benti kerek kupak a lyukkal úgy jön ki h beletekered az egyik csavart a fedélből.
Válasz dritta87 #23577. hozzászólásáraEgy kis segítség, bár megelőztek

Válasz dritta87 #23577. hozzászólásáraUdv! Sztem a nyomassabalyzohoz kerult valami kosz. A veztomb tetejen, jobb oldalon 2db m8 csavar rogzit egy kupakot. Alatta egy kerek dugo egy lyukkal meg rugó meg ez az. Azokat kiveszed, megtisztitod ha van rajta valami es belekukkanthatsz a lyukba is. Sok mindent nem latni. A fokozat kidobalast pedig a valto jobb oldalan, a kuplung pedal tengelyet a reteszelo mechanikaval osszekoto csavar szétfelé allitasaval tudod orvosolni.
Sziasztok,
olyan gondom van hogy az egyik pillanatról a másikra nem emel a hidralikám, egyik körön sincs nyomás, szivattyúm jó. Olyan mintha a vezérlőtömb átengedne vagy nem tudom. Van tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
Másik gondom, ugyan ekkor jelentkezett de nem függhet össze, hogy terhelve, hegymenetben kidobálja a felezőt vagy nem tudom minek mondjátok, a lassabb vagy gyorsabb kapcsolót. Menet közben egyik pillanatról a másikra megszűnik a hajtás. A fokozat bent marad de a választót újra be kell rakni majd újra fokozat és megy mintha nem történt volna semmi. Terhelés mentesen nem produkálta még ha mondjuk csak simán megyek akár dombnak. De ha a mulcsozó is rajta van dombnak felfele lassú 1-ben terhelve időnként kidobja a fokozatot.
Nagy lehet a baj szét kell nagyon szedni vagy állítással megoldható a probléma?
Előre is köszi a segítségeteket.
Üdv:Gergő
Válasz Masina93 #23575. hozzászólásáraÉn sem jártam jobban, hogy lekaszáltam... Mert esőben nehezen szárad :)
Válasz Krump Lee #23574. hozzászólásáraJó neked nálunk már meg van dőlve a rengetek lucerna de az eső miatt nem tudunk kaszálni.. :S
Vzaálasz kamus #23572 hozzászólásáraNos, levágtam ( kardánt, vagy 10 centit), aztán a lucernát. Nem akarok okos lenni fel óra tapasztalat után de nem kell a reden menni, igaz, mikor elcsúszott a szerkezet jobbra a lazult csavarok miatt, már elmaradt pár centi lucerna... Szobák pontosnak kell lenni!
Válasz _NB_ #23563. hozzászólásáraCsak az h a t 25nek gyenge a hátulja... én ha veszek 135öst veszek rá!!
Válasz Krump Lee #23571. hozzászólásáraItt lentebb azt írták, hogy azért jobb a 165-ös kasza, hogy a traki ne a renden menjen... 135 esetében ez nem így van? Nem fér rá a traki? az előző rend fölé? MErt ha így van, akkor tényleg 165 öd kellene inkább...
De láttam videót ott 135-nél sem úgy tűnt, hogy nem a rend felett ment.
Válasz kamus #23570. hozzászólásáraIgen, wirax 135, a függesztés buhera, nem gyári, ezért nem tudom állítani.
(Használnám szívesen, és osztanám a tapasztalatokat... )
Válasz gyulavicsi #23569. hozzászólásáraMilyet vettél az a Wirax 135? Adnak hozzá ajaándék kardánt most...
Én vágtam már le kardánt, ha túl hosszú volt.... Vagy a karokat tudok kirakni még max.
Akkor még nem fogftad munkára? Kíváncsi lennék, hogy milyen.
Válasz kamus #23568. hozzászólásáraHelló, mi épp most vettünk 135-t ,a hozzá érkezett kis kardán is nagy ahhoz, hogy csatlakozzon. Érdemes belőle lecsippenteni 2-3 centit? Van valakinek hasonló tapasztalata ?
Válasz radvattila #23567. hozzászólásáraKöszi, megnyugodtam. Láttam videokat 135 kaszával is meg 165 tel is... Olyan egyformának tűnik.... Még gondolkozom mi lenne a jó!
Válasz kamus #23566. hozzászólására400kg-al nyugodtan mehetsz csak legyen fenn orrsúly! (Enyémen 3pár van fenn és 400kg-al nyugodtan megyek 10km-re is)
Válasz 44claasgarantos #23564. hozzászólására400 kg emelgetné az elejét? Fene tudja...
Válasz _NB_ #23563. hozzászólásáraKöszi a segítséget. Igazából a135 is elég volna, mert nem nagy a terület. De az tényleg elég keskenynek tűnik. Max ha nagy lenne a 165 ös, akkor beszerzek egy mtz t mellé. :) De paraméterek alapján nem lehet nagy különbbbség köztük. Méretre, súlyra gondolok...
Köszi még 1x
Szállitás helyzetben tegyél egy mankós kereket alája
Válasz Masina93 #23560. hozzászólására
Függ attól is milyen helyen lakik, sík vagy dimbes-dombos.
Nekünk a UE-28 vág 165-el, a traki kialakítása miatt nincs vele probléma, max szállítási helyzetben érződik, hogy valaki bekapcsolta a szervokormányt.
Ismerősöm akinek T-25 volt, ő is 165-t használt, de az orrsúlyokat felkellet pakolnia, munkahelyzetben ott sincs probléma szállítás miatt kell.
Ha dombos helyen laksz akkor a fékek és a gumi is legyen jó.
Erővel nem lesz gond, amire figyelni kell az a kardán, ha fel kell emelni a kaszát valami miatt a hidraulikával, jobb kikapcsolni előtte.
Itt jól látszódik ahogy a rendfelet megy.
Válasz Masina93 #23560. hozzászólásáraA 135 ös kasza 310 Kg a 165 ös 370 Kg szerintem súlyra ezek még jók lennének... 400 kg ig sztem nem lehet gond, ha jól emléxem 300 l es pernetező volt hozzá, ugye az töltve 500 kg niztos van...
Válasz 44claasgarantos #23553. hozzászólásáraTeljesen igazad van csak sajnos nem áll rendelkezésre akkora tárcsa ami oda férne a földhöz... így a fű meg néhol gaz meg vissza hajtott lucerna ott maradt de cél volt a föld fel lazítása is mert nagyon le verte az eső!!
Válasz kamus #23559. hozzászólásáraSZia nem tudom h az rk kasza milyen súlyban van de felén volt aki kaszált 165 ös rk kaszával t 25 el de nagy neki súlyra!! 135 ös kasza szerintem az ideális ha nem akarod haza vágni a gépet!! Nem csak az én véleményem hanem hanem azé is akié a kasza!
Válasz _NB_ #23557. hozzászólásáraSzia,
Takarmány a cél. Lucerna főként, esetleg széna. Néha meg csak levágni esetleg vmit.
http://wirax.hu/products-page/fukasza/wirax-z-069-165-cm-fukaszakardannal/
Ez esetleg? Megbírná? No nem akarok én 15km/h val kaszálni ;)
Mehet a 160 as kasza utána a sebeséget hozzá igazitod okosba kel tenni függ a anyag menyiségtől
Válasz kamus #23556. hozzászólásáraMi a cél?
Mindegy csak le legyen vágva
vagy takarmány?
Ha takarmány, akkor kell kb a traktorszélességű fűkasza, hogy a következő körben a vágott rend felett járjon a traki ne rajta.
Köszi, én is 135-ösön gondolkozom, lehet a 160 körüli nagy lenne, meh nincs is olyan nagy terület....
Válasz kamus #23554. hozzászólásáraHa visszakeresel, akkor a lengyel 165-s kaszát többen használják, én speciel 135-s kaszát vettem. A méretet/súlyt a neten megtalálod.
Sziasztok,
Mekkora dobos kaszával boldogul el kényelmesen a T25? Súlyra, méretre gondolok... Van vkinek tapasztalata?
Köszi!
Egy tárcsa előbb úgy a fogas
Ha esetleg érdekel valakit!
Hátha valakit érdekel.
https://auto.jofogas.hu/pest/KM20_Kasza_elado_kistraktorra_91705627.htm
Válasz Gepi #23549. hozzászólásáraKöszönöm szépen! Alakul a helyzet. A fülke marad. Így kicsit nehezebb. De szeretjük a kihívásokat!
Válasz poza #23547. hozzászólására
Remélem ezek a videók segítenek:
Válasz poza #23547. hozzászólásáraIgen ki lehet szerelni széthúzás nélkül.
A fülkét is leveszitek vagy marad a helyén?
Válasz Gepi #23546. hozzászólásáraIgen. Szerintem a hézagolás fáradt el. Ki lehet venni széthúzás nélkül?
Válasz poza #23545. hozzászólásáraErre a tengelyre gondolsz?

Üdvözlöm az Urakat! Elszállt a váltómból a hátramenet, és zörgött is egy kicsit. Szétszedtük, és az első tengelyen lévő fogaskerekek közül a hátrameneté eléggé lötyög. Nem látszik más probléma. A kérdés, hogy ezt a tengelyt oldalról ki lehet-e venni. Jó lenne, ha nem kellene széthúzni, mert se módom, se eszközöm nincs hozzá. Ezen a tengelyen a fogaskerekeket mi rögzíti?Mintha az a kis kerek valami lenne a bűnös. Ha valaki megszánna, és tenne fel egy rajzot nagyon hálás lennék érte. A telómon nem tudok a fórumban keresni. Segítségeteket előre is köszönöm!
Válasz stefi69 #23541. hozzászólásáraAzt hittem neked van! Kár!
Válasz stefi69 #23540. hozzászólására:D jah 1 azt néztem meg h el e vetették eső előtt + jah szórakoztam is egy kicsit... 2 látom értesz hozzá, térdig érő vágók lettek most, csak h rá egy napra ment a tsz műtrágyázni és azokkal a dögökkel szana szét gyúrták meg gyúrják az utat... uh meg se le látszik h arra jártam. Látszik unatkozol! Ennyit erről az okoskodásról mert ez csak az kicsit is jobban meg néznéd akk látnád h ez nulla kárt tett az útban és ak szét csesztem xD de amúgy meg szerintem amúgy-se jársz erre versenyző!
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a köradagolón mi a mérete a szimeringnek?
Válasz Maszek Zs #23526. hozzászólásáraBasszus eladták a tartályt !
kb 10 évet figyelt a szín alatt mozdulatlanul.A télen vette meg a szomszédja .