Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 399.52 Ft USD 340.72 Ft CHF 426.99 Ft GBP 462.75 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
#21435 Gepi
2017-04-23 08:46:06

Válasz Nándi #21434. hozzászólásáraSajnos a múltkor mi is így jártunk, valami szétugrott bennesmile cursing. Áldom a szerencsémet hogy volt nálam egy 19 villáskulcs, csak úgy szikrázott mikor használtamsmile laugh

Nincs profilkép
#21434 Szentgyörgyi József
2017-04-23 08:12:57

Válasz fazekassandor15 #21433. hozzászólásáraValószínű a csapágy miatt. Ha már a 90-es években gyártott a géped akkor a csapág a fészekben löttyenik. Én benne hagytam az eredeti csapágyat és csapágrögzitővel beragasztottam. Nem kell szétszedni a váltót, oldalról kijön a csapágy ha levesze a fedelet. Ha jól emlékszem a jobb oldali alsó volt nekem a rossz.

Nincs profilkép
#21433 a2457
2017-04-22 22:30:29

Válasz stefi69 #21435. hozzászólásáraazt annyira nem szabad...

#21432 stefi69
2017-04-22 22:13:12

Válasz Nándi #21434. hozzászólásáraTöbb féle baja is lehet.pl megszorult az elem azon a ponton,v a gázrudazat mechanikája szorult meg az adagolóban
v akadt ki valahol,de még az adagoló előtti rudazat is szorulhatott meg valahol.

#21431 stefi69
2017-04-22 22:05:48

Válasz Nándi #21434. hozzászólásáraMiért nem húztad fel a dekot ? smile confused

Nincs profilkép
#21430 Nándi
2017-04-22 21:23:13

Sziasztok. T-30 traktorommal történt a minap, hogy teljes gázadáskor fennakadt a gáz, és teljes fordulaton ment, míg el nem távolítottam az üzemanyag csövet. Így sikerült leállítani. Van valakinek ötlete mi történhetett? Meg sem mozdul a gázkar az adagolón. Nem mertem hozzányúlni. Köszi a segítséget.smile helpsmilie

Nincs profilkép
#21429 fazekassandor15
2017-04-22 12:22:58

Sziasztok. T25-ös traktorom váltójával van némi problémám. Nagyobb terhelés esetén mindig kidobja a sebességet a terep fokozatból üresbe (a sebességbe bent marad) illetve az országúti fokozat egyáltalán nem kapcsolható. Mi lehet a baja? Köszönöm.

Nincs profilkép
#21428 .Richard.
2017-04-16 22:29:11

Válasz Sanyi74 #21431. hozzászólásáraegyik ismerősömnek,bungartz kistrakija van,olyan japán méret,kb. Méter széles,valami 30akárhány gombot számolt rajt össz,minden ami mozog,zsirzós. Orosz testvér,ehhez képest elég gyér. Gondolom tele volt a *** a sok zsirgombot legyártani,inkább nem raktak rá...smile lol

Moderátor által módosítva: 2017-04-24 11:32:28

Nincs profilkép
#21427 Sanyi74
2017-04-16 22:19:25

Válasz .Richard. #21430. hozzászólásáraSzia Én raktam a királyhoz is 2db-ot

Nincs profilkép
#21426 .Richard.
2017-04-16 21:15:49

Válasz csoppika #21429. hozzászólásárasmile nononoejnye bejnye. A nagy zsirzógomb rengetegben pont az maradt ki? 2Tengelyszár,vagy függőcsapnál,2 hidrajuliska fordítótengely,meg 1a kinyomó. Több elő sem fordulhat,mert minek. Pedig kéne a királyhoz is valami.

#21425 csoppika
2017-04-16 19:52:44

Válasz farkaspityu66 #21426. hozzászólásáraA kinyomócsapágyat mikor cserélted/zsíroztad?
Én mtz-vel cumiztattam magam, mert a csapágyat "elfelejtettem" kenegetni, oszt összeesett, majd óvatosan belassult(részlegesen megszorult), mikor kuplungoltam(b@szott visítani), így lezabálta mindig a megfelelőre állított holjátékot...

#21424 atti212.
2017-04-16 19:31:50

Válasz farkaspityu66 #21426. hozzászólásáraMégvalami, ha nagyon kopottak a karok akkor azt a nyíláson keresztül ki tudod cserélni feltéve ha más baja nincs a kuplungnak.

#21423 atti212.
2017-04-16 19:28:55

Válasz farkaspityu66 #21426. hozzászólásáraÁllíts kb 3 mm hézagot a karok vége és a csapágy között, lehetőleg mindháromnál egyformán.

Nincs profilkép
#21422 farkaspityu66
2017-04-16 13:26:14

Sziasztok!
Igen! A kinyomókarok kopottnak látszanak. Ahol a kinyomócsapágy érinti őket rendes váll van kialakulva.Állítani a kinyomókarokon levő kontraanyás csavaron állítottam.Köszönöm az eddigi
válaszokat, várom a további hozzászólásokat!
Kellemes húsvéti ünnepeket!smile thumbup

#21421 Gepi
2017-04-15 20:59:39

Válasz farkaspityu66 #21423. hozzászólásáraEzen a gépen a kuplung az Akhilleusz saroksmile laugh. Nem írtad hogy hol állítottál rajta. A 3db kinyomó villa állításánál ne tekerj/állíts nagyon rá mert kitámaszt a lendkerékbe mert akkor szétemeli a szerkezetet és csúszik.

#21420 csoppika
2017-04-15 20:50:24

Válasz farkaspityu66 #21423. hozzászólásáraA kinyomó békák nem kopottak?

Nincs profilkép
#21419 farkaspityu66
2017-04-15 19:50:23

Sziasztok!Problémám van a T-25-ösömmel!1-2 órai munka után(marózás) nehezen ment a seb. váltás kerregett stb. Gondoltam kuplung.Állítottam a rudazaton semmi változás.Benéztem a kinyomócsapágyhoz, hát látom hogy a távolság a kinyomócsapágy és a kiemelőkarok között kb. 1.5cm.Közelebb állítottam kb.3-4mm-re.Ezekután kipróbáltam, de nagyon csúszott a kuplung.Visszaállítottam a 15-mm-re a kuplung nem csúszott csak a kerregés jött vissza.Szerintetek mi lehet a probléma?
Üdv. Mindenkinek!

Nincs profilkép
#21418 Sanyi74
2017-04-14 10:53:57

Válasz stefi69 #21415. hozzászólásáraSzia Nem mentem el még vagyok smile whistling csak olvasom infót amit írtok smile tonguep

#21417 _NB_
2017-04-13 21:32:09

Válasz bs80.td #21416. hozzászólásáraElnézést, sajnos nem tudom jól kifejezni magam írásban. A linkek nem ajánlatok, csak példák.
Internet sem mindenható csak kényelemes, biztos találnánk boltban is valahol, csak nem tudunk róla. Vannak olyanok boltok, melyek csak hirdetik magukat, de nincs webáruházuk link lehet a közeledben is van pár.

Aztán vannak olyanok melyeket google bácsi nem szkennel le, így találatot sem mutat, pedig léteznek.
például: itt link baloldali sávban a "Név"-hez beírod "kinyomó" és már ott is lesznek a csapágyak

Itt egy Szerb csapágy, nem tudom milyen, ez sem ajánlat csak példa link

Ha már összeraktad használd, a lötyögés alaphelyzetben nem mérvadó,terhelés alatt benyomott pedálnál, hogy viselkedik az a lényeg, szerintem.
Írod hogy nagyon zörög az új ?
Gondolom jól raktad fel és a fémburkolatos fele néz a váltó felé?
Amúgy a zörgés lehet az is, hogy az új csapágy fémkosaras a régi meg műanyagvolt esetleg.

Nincs profilkép
#21415 .Richard.
2017-04-13 15:17:52

Válasz bs80.td #21417. hozzászólásáraMindenkinek jò lett a gèpje!smile thumbup

#21414 bs80.td
2017-04-13 14:21:57

Válasz _NB_ #21414. hozzászólásáraKüldtem azért egy emailt a hannabearings.com- nak...

#21413 bs80.td
2017-04-13 13:54:38

Válasz stefi69 #21415. hozzászólásáramert sok volt a kérdés, vagy mert mindent megtudtak amit akartak?smile confused

#21412 bs80.td
2017-04-13 13:53:09

Válasz _NB_ #21414. hozzászólásáraIgen, van kardán kuplung. Köszi az alapos és hasznos hozzászólást! (a golyóátmérős link asszem nem jó helyre mutat, pedig érdekesnek tűnik)
Nos én nem nézetem ennyire utána, mivel a gépkönyvben olvastam hogy speciális csapágy, ezért csak egy- két helyen néztem meg ahol csapágyat szoktam venni, de nem fűztem túl sok reményt a dologhoz. Nem is találtam, ezért vettem ezt.

Most, hogy így kiokosítottál, nyomoztam egy kicsit.
Az agroroll- nál a 10000 Ft-os GPZ csapágyról ezt találtam a goyo.hu oldalon:

"A GPZ a szovjet, majd orosz csapágygyár gyengébb minőségként lett ismert, de kiváló kisebb fordulatszámú szerszámokhoz, gépekhez, amelyek nem igényelnek nagy terhelést. Ezek a csapágyak akár olyan helyeken is jók lehetnek, ahol elkerülhetetlen a koszolódás és bármilyen terméknél bekövetkezhet a gyors rongálódás, így az folytonos cserét igényel. A GPZ csapágyak igen alacsony árakon érhetőek el, ezért a cseréje se okoz komolyabb többletköltséget. A rendkívül alacsony árak mellett az is komoly előnyt adhat, hogy széles választékban találhatóak ilyen csapágyak és ez igaz nálunk is."

Tízezerért nem hangzik túl jól..

Felhívtam az agroentashop.hu-t, ott 7000 Ft, az név nélküli orosz csapágy, szerintem olyan mint amit beraktam.

A GPZ legalább a nevét adja hozzá.

Ezzel az orosz kör bezárul, marad a kínai. De eddig csak olyat találtam, hogy minimum 1000 db- ot kell rendelni, vagy nagyon drága. A minőség meg lutri.

#21411 stefi69
2017-04-12 22:06:30

Válasz bs80.td #21405. hozzászólásáraSzívesen ,Máskor is ! az "infót"
Ezért jó ez a fórum.smile nonono És húzott el már minden régi fórumozó !

#21410 _NB_
2017-04-12 11:51:40

Válasz bs80.td #21412. hozzászólásáraA rotán van valami védelem ?
Mert erős izgalmi állapotban most, hogy jó a kuplung nehogy lecsavarja a karnádcsonkot a trakiról.
----------------------------------------
A kinyomó csapágy egy támcsapágy (támasztó), alaphelyzetben 3 darabból áll, itt csak azért nem esik szét mert van rajta az a fém "porvédő".
Tehát elég laza szerkezet alaphelyzetben, lötyög jobbra balra,de amikor megkapja a tengelyirányú terhelést akkor kell összeállnia. Ez egy kicsit speciális helyzet számára, hogy nincs két oldalról megtámasztva.

Ez egy orosz, de jó részletes oldal ahol meglehet nézni, hogy még miben használják Pl: DT-75,T-40, milyen egyéb szabvány jelöléssel vannak még.
Az öregek tán emlékeznek rá, de régen még csapágy golyókat is lehetett venni, tehát nem dobálták el a csapágat ha szépen kopott akkor lehetett pluszos golyókat venni bele és mehetett tovább.Itt is lehet akár golyó átmérőt is nézni Pl: itt http://aprom.by/cgi-bin/sharrol.pl?typenomer=1&d=11,112mm átmérőt miben használják még.
Megtudhatjuk még, hogy a C9 jelölés 90°C, a C23 80°C jelölést takar.


9588217С9

AgroBiz.net
http://www.noc.ua
http://technoimpex.com.ua

A kis kínaiak angolosan hangzó nevek mögé bujkálnak :)
http://hannabearings.com

Azon meg sem lepődöm, hogy egy magyar találat sincs erre a cikkszámra, van hova fejlődnie a magyar műszaki webáruházaknak, egyenlőre a szaros gumicsizma berúgása a sarokba szinten vannak, tisztelet a kivételnek.

Ha elhagyom a C9 jelölést és csak a 9588217 számra keresve már van pár magyar találat . . .
agroroll
agroentashop.hu
no komment

#21409 bs80.td
2017-04-12 10:04:59

ugyan ezzel a módszerrel akkor ki is tudom takarítani a régit, és mehet vissza. 50 üzemóránál az még a jelenlegi állapotában is többet elmegy! Egyszerűen nem értem a gyártókat, ha valamelyik elkezdene minőségi cuccokat gyártani, még ha dupla annyiért is, sokan azt vennék, de én biztosan. Előbb- utóbb meg az is, aki már a második ...-t rakja bele. Nem?


Moderátor által módosítva: 2017-04-12 13:28:13

#21408 bs80.td
2017-04-12 09:48:13

Válasz dávidka234567 #21411. hozzászólásárasmile scaredsmile scaredsmile scared nem olyan nagy munka, de azt kibírnám röhögés nélkül, ha minden hónapban szét kellene húzni!

Nincs profilkép
#21407 dávidka234567
2017-04-12 08:31:38

Én 3omfajta csapágyat vettem má bele de egyik sem birt ki 50 üzemorát most is szétkéne tolni mert szar a kinyomo csapágyam

#21406 Gepi
2017-04-12 08:17:40

Válasz bs80.td #21408. hozzászólásárasmile thumbupcool Azt gondoltam hogy a habis 1800ft csapágyat raktad bele, de akkor a drága csapágy se ad már garanciát. Pedig Én is azt csináltam hogy azt a belső fémkarikát kiszoktam csavarhúzóval pöckölni majd zsírt bele majd vissza a karika aztán bírja ameddig bírja

#21405 bs80.td
2017-04-12 07:46:59

Válasz a2457 #21407. hozzászólásáramint szinte minden, amit lehet hozzá kapni. De a régi már elég ratyi volt benne, bár annak nem volt hangja...

#21404 bs80.td
2017-04-12 07:41:47

Válasz Gepi #21406. hozzászólásáraorosz. speciális méret, nem szabvány. nem nagyon találtam egyéb gyártónál, pedig szívesen adtam volna több pénzt is érte ha kapok jobb minőséget. ami hitványnak tűnt rajta, az a porvédő gyűrű a belső felén. jó nagy hézagokkal lötyögött a helyén. Oda kentem zsírt. Onnan a centrifugális erő a csapágy belsejébe kényszeríti a zsírt. ezért is tettem oda. a külső porvédő meg sajtolva van az egyik oldalon, a másik oldalon meg vissza hajlik a tengely felé, így ott sem tud kijönni a zsír. de majd ránézek.

Nincs profilkép
#21403 a2457
2017-04-11 22:32:57

sajnálom de szerintem az a csapágy úgy rossz ahogy van....
hiába új :(

Moderátor által módosítva: 2017-04-12 13:30:36

#21402 Gepi
2017-04-11 22:14:10

Válasz bs80.td #21405. hozzászólásárasmile thumbupcool. Az a baj hogy hiába tömködöd zsírral kidolgozza és szét keni a kuplung házon ha majd benézel a szerelő ablakon akkor meglátod. Milyen kinyomó csapágyat tettél bele? Nem akarlak elkeseríteni de ezt újra szét kell majd szedned, de ne legyen igazam. Szóval a többiek véleménye is érdekel.

#21401 bs80.td
2017-04-11 20:57:01

Ugy tunik ossze allt a kuplung. Meg csak probakor volt ezert nem akarom elkiabalni. Majd a terheles megmutatja. Maradt a regi nyomolap, amibol osszesen 1,3 mm lett leszedve, a lendkerekbol meg 0,3. Mindegyik rugocseszebe raktam egy M12- es alatetet, ami 2,4mm vastag. Igy egy kicsit nagyobb is lett a nyomoero, bar kozel 40 ev alatt biztos faradtak is mar a rugok. Az uj kinyomocsapagy eleg rosszul nezett kismile thumbdown es raesett a regi helyere! Fel bordaztattam a helyet az esztergalyossal igy jo lett. De nagyon hangos, pedig minden resen tomkodtem meg be grafitos zsirt! Koszonom a segitseget mindenkinek.

Moderátor által módosítva: 2017-04-13 11:32:20

Nincs profilkép
#21400 Magister
2017-04-11 12:19:55

Válasz _NB_ #21403. hozzászólásáraSzerintem simán megoldható a hegesztés... nem nagy különlegesség!!!!
Bár az igaz, hogy ha van mellette tehermentesítő "keret" akkor a tökéletes...

#21399 _NB_
2017-04-10 00:20:42

Válasz Bubi_ #21402. hozzászólásáraA képeket nézve én is a konzolt látom jobbnak.
---------------------------------------------
20mm-es anyagot nem úgy hegesztik, gyökölésnek hívják,"V" alakban el kell köszörülni, hogy csak egy kb 3-4mm anyag maradjon középen majd ezt összehegeszteni, majd feltölteni a többit. teljes keresztmetszetben össze van hegesztve a két fél.
A probléma itt, hogy az öntvényt hideg hegeszteni türelem kell, mert nem melegedhet túl az anyag azaz nem lehet egy szuszra összehegeszteni.

Nincs profilkép
#21398 Bubi_
2017-04-09 23:26:35

Válasz _NB_ #21394. hozzászólásáraVan egy csomó eset amikor érdemes és lehet öntvényt hegeszteni, de ez nem az. Gondolj csak bele, ez egy legalább 20mm vastag anyag : hiába olvasztasz össze a széleken pár millimétert, a közepe nem fog egybeforrni, kizárólag a hegesztés tartaná.

Nincs profilkép
#21397 kisruci
2017-04-09 19:06:04

Válasz stefi69 #21400. hozzászólásáraNem kell műszaki rajz ,csak a tartószerkezetnél lettem volna kiváncsi hogy a felfogatást hogy oldotta meg a képről ez annyira nem derül ki.

#21396 stefi69
2017-04-08 21:35:41

Válasz kisruci #21399. hozzászólásáraOlvas vissza 1-et . És megtudod !smile lol Milyen méreteket kérnél ott van a gépeden. Esetleg műszaki rajz ? smile surrendersmile surrender

Nincs profilkép
#21395 kisruci
2017-04-08 09:17:40

Válasz sanyi74 #12082. hozzászólásáraHelló Sanyi.Tudsz nekem több képet küldeni a felfogatásokról, méretekröl és a munkahengertartó fület viszahegeszteted a helyére.

#21394 stefi69
2017-04-07 22:56:58

Válasz kisruci #21369. hozzászólásáraNe vegyél újat,csinálj egy hasonló tartót,mint a Sanyié,ő is úgy járt mint te csak ő vett rá 1 újat ,de felesleges pénzkidobás. / a képen / és túlél még téged is. Azon a részen nincs olaj,úgy hogy nem fog folyni.

#21393 stefi69
2017-04-07 22:46:07

Válasz bs80.td #21393. hozzászólásáraAz semmi,smile lol még 2-3mm-t nyugodtan le lehet venni.

#21392 _NB_
2017-04-07 22:21:39

Válasz a2457 #21395. hozzászólásáraMikor elejét írtam nem voltak képek, de szerintem is itt ez a konzolos megoldás egyszerűbb és biztosabb.

Nincs profilkép
#21391 a2457
2017-04-07 22:13:46

Válasz _NB_ #21394. hozzászólásáramaradnék ennél a konzolos dolognál..
biztos vagyok benne hogy aki tud az tud, de félnék a hegesztéstől.. főleg ha nem lennék benne elég profi.

#21390 _NB_
2017-04-07 22:09:56

(itt még nem láttam a képeket)
Én egy öntvénnyel együtt kitört kormányoszlopos 28-ast, nikkel öntvény pálcával hegesztettem meg, hidegen apránként, majd még 8mm-es vasból kapott egy felcsavarozott merevítést, mert mégiscsak kormány, ez volt vagy 3 éve nincs vele gond.

ESAB pálca leírásaOK 92.58

itt egy cikk, a közepetáján a vastagbetűs mondat résztől kezdődik az okosság
"Harmadik fontos módszer amiért belekezdtem ebbe a kis írásba . . ."


Ui:
frissítettem az oldalt és most nézem a képeket,gondolom ezt a megoldást említed,



ez elsőre jól néz ki, elég merev, oldalt a húzó karokat tartóöntvény is elég merev, hogy átvegye a terhelés, max a rögzítő csavarjait ellenőrizd le, hogy minimum 8.8 asok legyenek szerintem.

más------------------------------------------
Itt egy lengyel T-25 alkatrész katalógus
Katalog T-25A

#21389 bs80.td
2017-04-07 22:06:57

Válasz stefi69 #21384. hozzászólására3 tized lett leszedve. A dudorok meg 5 és 8 századdal magasabbak. Mindegyik. Az esztergalyos azt mondta, elég sűrün elő fordul az iyen. Régen össze szokták igy rakni. Aztán ment ameddig ment. Én ha megbontok valamit azt szeretem alaposan megcsinálni, de ugylátszik ezt nem lehet. Vagy a régi szarral rakom össze, vagy az új szarral.smile crying

Nincs profilkép
#21388 kisruci
2017-04-07 21:44:57

Válasz Szentgyörgyi József #21378. hozzászólásáraHelló. Hétfön megpróbáljuk öszerakni a hátulját ahogy a képen látam remélem foja birni és ha müködik megirom majd.

Nincs profilkép
#21387 kisruci
2017-04-07 21:41:37

t25

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Így válasszon hatékony és stressztűrő repcehibridet
Így válasszon hatékony és stressztűrő repcehibridet
Sokan felteszik a kérdést maguknak: biztosan jól hasznosítja a műtrágyát a...
Az Agroinform a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike
Az Agroinform a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike
Hírportálunk, az Agroinform is kiérdemelte a Dun & Bradstreet Tanúsítványt,...
DJI Mavic3 Multispectral drón
DJI Mavic3 Multispectral drón

1.150.000 Ft

MTZ 820 eladó
MTZ 820 eladó

8.000.000 Ft

Dízel áramfejlesztő aggregátor VG-50BM
Dízel áramfejlesztő aggregátor VG-50BM

9.750 EUR

Irodakonténer
Irodakonténer

1.600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]