Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.5 FtUSD379.94 FtCHF433.65 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz RkTomi #2860. hozzászólásáraAzért mert másban nem szerelnek ilyet, örülj neki ha a jd-ben ilyen van, de nyakam a tőkére, hogy ha feltennél egy ilyet rá hamarabb szürkülne a filter benne mint a gyáriban
Válasz máris szomszéd #2852. hozzászólásáraAz egyik gépen a két gyári szűrő között van, ezt is leírtam, hogy az első gyári szűrő majdnem totál tiszta volt, a Fleetguard-ban meg szürkésbarnás trutyi lerakódva...
Válasz Sötét Paraszt #2856. hozzászólásáraIgen!
Illetve aki rendszeresen dolgozik hideg időben, annak be rakjuk az elektromos fűtő betétet ( állat tenyésztés, kommunális). Hideg gázolaj nem szeret átmenni a 2 mikronos szűrőn.
Válasz Batka #2854. hozzászólásáraSajnos igen, gyakorlati tapasztalat! El sem tudjátok képzelni mik előfordulnak!........mi ömv gázolajjal megyünk, vesszük a kúton....a traktoros meg elmondja hogy véletlenül összekeverték rátankolásnál a vegyszeres, meg a gázolajos kannát!
Válasz máris szomszéd #2852. hozzászólásáraTapasztalat: eddig kb. 600 db FH236 szűrő ház van felrakva 2 mikronos betéttel, és ha valaki nem próbál meg mégiscsak erőszakot venni a technikán, (tőgyfertőtlenítővel, vagy vízzel menni) akkor nem kell CR rendszert javítani. Tőlünk nem megy ki CR motoros gép, vagy nem vállalunk garanciát a javításra, anélkül hogy ezt felszerelnénk. Gyárilag nincs ilyen kialakítás, a szűrőház csak 25mikronos betéttel szerelt, amit kidobunk, és ennek a helyére megy a 2 mikronos. Sokmindent próbáltunk, minenféle csodaszereket, adalékokat, egyik sem jött be. Ez működik.
Válasz szanberg #2849. hozzászólásáraOlyat csináltál,hogy a gyári szűrők után van téve az új szűrő? Az mutatná meg mit enged át a gyári és fogja meg az elvileg sokkal jobb.
Válasz lac* #2846. hozzászólásáraMegnyugodhatsz a gyár sosem fogja igazán a te érdekedet képviselni... Ha így lenne akkor 10ezernél menne tönkre az első injektorod és 20ezernél kellene váltót javítani, de akkor nem is vettél volna 10 év alatt két új gépet...
Azt meg te érzed, hogy sajnálsz e rá kb 100ezer Ft-ot vagy kevesebbet kicsivel te tudod, nekem a szétvágás többet számított látni az összefüggéseket mint bármilyen marketinges fogás, mert ha ez nem fogja meg akkor megy a rendszerbe az a trutymó amiről beszélünk...
Válasz szanberg #2845. hozzászólásáraIgen,lehetséges,hogy igazad van és kiszűr olyasmit is amit a gyári szűrő nem.
De az is lehetséges ugyanolyan valószínűséggel,hogy tévedsz.
Ezért írtam a gyári opciót. Mert a gyárakban nagyobb valószínűséggel tudják megállapítani mi a franko,és mi nem. Ha valami fent van az opciós listán annak oka van,nagy valószínűséggel azt bevizsgálták már a szakértőik(és itt nem flexxel szétvágásra és a trutymó vizuális vizsgálatára gondolok).
És a gyári opciós listákon én plusz kiegészító szűrőknél eddig csak a Separ gyártmányú vízleválasztó szűrőivel találkoztam.
Ráadásul több gyárnál is kizárólag ez van opcióban.
De az is lehetséges ez a Fletguard processzoros szűrő(itt az elnevezésben már érzek némi marketinges beütést,és ez számomra inkább negatív,és emiatt én inkább nem vennék ilyet)egy nagyon jó és hatásos termék.
Annó,ezt nekem is felajánlotta a katás szerelő,de a fentiek miatt,és mert azon a traktoron már amúgy is rajta volt a Sepár szűrő gyárilag is,nem éltem az ajánlattal.
Válasz lac* #2844. hozzászólásáraAhogy gondolod, én csak leírtam, hogy amit nem fog meg a gyári ez megfogja és ez szabad szemmel látható volt számomra. Amit írsz igaz lehet, de ezen áll meg és utána mondom, két éves szűrők belül szinte gyári színűek, mármint a filter betét bennük szétvágás után, előtte ezen meg a szürkésbarnás trutyi szépen megfogódik.
Ha gépcsere is lesz én biztos, hogy fogok venni rá, nekem a magasnyomású gépeken most is van mindegyiken.
Válasz szanberg #2843. hozzászólásáraSzerintem ennek a szűrőnek akkor lenne értelme,ha gyári opciós listán lehetne kérni új gép vásárlásakor.
De kétszer fizetni ugyanazért?
Azért a marketingszöveggel óvatosan,kb minden szűrőgyártó leírja ugyanezt a saját termékéről a weboldalán.
Így már,hogy van fönn a gépen 2-3 szűrő gyárilag,plusszban hozátenni nem sok értelmét látom azon kívül,hogy látni az eltömődés mértékét.De a szűrőcsere időintervallumhoz is kötött (mert valami enzimek vagy ki tudja mi elszaporodik a szűrőben az üzemanyag bio összetevői miatt).
Ha ez így van,akkor megkérdőjeleződik ez a téma.
Válasz mtz1221 #2841. hozzászólásáraGyárilag ilyen nincsen rajtuk, utólag rakták fel rá ha pont ezt láttad, de gyárilag is van ülepítő rajtuk csak az más.
Válasz Tobszi #2838. hozzászólásáraClaas megákon is ilyen lehet a tartály alján,vagy utólag szerelhették rá ?? Egyik ismerősén van valami hasonló,a többi szűrőhöz 4-5 évig hozzá sem nyúl.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraNem olcsó, de egy japán kistraki bőven jó lenne.
Ahogy már említették.
Én láttam felújítás alatt belülről is, hát álom az a precizitás.
Stabil kis gépek.
Válasz mtz1221 #2834. hozzászólásáraEz tényleg nagyon jó szűrő, régi majd' huszonéves Detroit Disel motorral szerelt Ikarus-okban ez az egyetlen üzemanyag szűrő van, és sokszázezer km-t mennek injektorcsere nélkül. Ott a szívóoldalra van kötve.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraSzia.Ekkora területhez csakis valami kisebb gépet.Én egy japán kistrakeszt javasolnék,ennyit röhögve megcsinál mondjuk egy 20-25 lovas,és valószínűleg az életbe nem lessz vele komolyabb problémád.Persze attól is függ,mennyit áldoznál rá.Szerintem nézz át a Japán kistraktorok topikba, ott a kisgépeké a főszerep
Válasz RkTomi #2827. hozzászólásáraKoszonom valaszod, szo volt arrol is de a csaladnak van meg par hektar foldje Mo. -n es szerenem magam kiprobalni ebben is. Eloszor szeretnem kis teruleten kezdeni aztan majd kialakul.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraEkkora területre semmi esetre sem nagy traktort,elég egy kisebb fólia házba vagy kertészetbe is alkalmas gép.Menjél el egy gépkereskedébe ahol ilyen kategóriában választ hatsz, nézzél egy japán Kubotát vagy valami hasonlót melyet egy kanna gázolajból egész nap üzemeltethetsz. és még nem is kerül sokba megvenni munkagéppel együtt sem.
Kistraktort szeretnenk vasarolni, egy 6000m2 es foldteruletre, valamint egy 5000m2 es szollo-hegy megmunkalasara. En nem ertek a foldmuveleshez ezert nem is nagyon tudom mire kell figyelni traktor vasarlasnal. Felesegemmel kulfodon elunk, a szulok oregszenek ezert keszulunk hazafele (Segiteni szeretnenk nekik mert mar nem birjak).
Kerdesem a kovetkezo lenne:
Erdemes muszakival rendelkezo kistraktort vasarolni?
Milyen tipusu traktorokat erdemes nezni es melyiket NEM?
Meg tuti lesz kerdesem, egyenlore ennyi. Bocs, de nincs ekezet.
Válasz szanberg #2818. hozzászólásáraAmúgy anno volt nálam demoba Jd mocis Axion.. hát azt a DF-em bármikor kenterbe veri azért is lett DF. DE nem tudom ahhoz képest mit változtattak rajta de most lehet a moci miatt és motorvezérlés miatt vagy a franc tudja jobb lett sokkal. Igazából az még inkább Renault volt. az arion is jobb már mint az enyém. Erősebb.
Válasz szanberg #2817. hozzászólásáranincsen rossz árban nekem a b..i nh-os drágábbat mondott egy szarul felszerelt 8-as aljára mint egy 930-as fokozatmentes axionra az axial... akkor zavartam a NH kéáviselőt.
Válasz J.D. Borda #2814. hozzászólásáraMotorházat nem nyitottam fel (meg aztán azt hittem jd van alatta és nem akartam öklendezni), a farát és az elejét néztem, az totál GIMA. Jó gépnek nézem amúgy, nem tudom árban mit kóstálnak éles alkudozás után!?!?!?!?!
Válasz J.D. Borda #2814. hozzászólásáraMotorházat nem nyitottam fel (meg aztán azt hittem jd van alatta és nem akartam öklendezni), a farát és az elejét néztem, az totál GIMA. Jó gépnek nézem amúgy, nem tudom árban mit kóstálnak éles alkudozás után!?!?!?!?!
Válasz szanberg #2815. hozzászólásáraSimson... volt egy ismerősnek most tette fel a jófogásra szinte verekedtek érte pont tegnap mondta... mi a francot csinálnak az emberek a simsonnal???
Válasz J.D. Borda #2813. hozzászólásáraMegy csak egy simson vagy trabant vagy mz blokk van a JD oldalán nemtudom, egy biztos, hogy hidegen 20-as keverékkel üzemel hehe
"Voltam bent axiba ünnep előtt, átnéztem tüzetesen. Ha az a fránya 6,7-es JD motor nem lenne benne az egyik legjobb 200+ os gép lenne."
TÜZETESEN.. te írtad.. A teszt is ha ennyire volt tüzetes akkor... NE ilyen hitelvesztéssel fejed be koma az évet...Akkor még a pio kukit és repcét el sem kezdtem :)
Nyugi ha lesz gondom meg fogom írni más gépeknél is megírtam mindig, mert olyan nincsen aminél nincsen gond!!!
6512 hozzászólás
Válasz RkTomi #2860. hozzászólásáraAzért mert másban nem szerelnek ilyet, örülj neki ha a jd-ben ilyen van, de nyakam a tőkére, hogy ha feltennél egy ilyet rá hamarabb szürkülne a filter benne mint a gyáriban
Válasz máris szomszéd #2852. hozzászólásáraAz egyik gépen a két gyári szűrő között van, ezt is leírtam, hogy az első gyári szűrő majdnem totál tiszta volt, a Fleetguard-ban meg szürkésbarnás trutyi lerakódva...
Miért olyan nagy szám a 2 mikronos gázolajszűrő? A 8R-es JD 10 mikronos a durva és 2 mikronos a finom szűrő gyárilag.
mibe fáj egy ilyen szűrő?
Válasz Mfpisti #2855. hozzászólásáraMi separ 2000 est raktunk fel, az is szépen dolgozik.
Válasz Sötét Paraszt #2856. hozzászólásáraIgen!
Illetve aki rendszeresen dolgozik hideg időben, annak be rakjuk az elektromos fűtő betétet ( állat tenyésztés, kommunális). Hideg gázolaj nem szeret átmenni a 2 mikronos szűrőn.
Válasz Mfpisti #2853. hozzászólásáraEbbe csak akkor kell betétet cserélni, ha látni, hogy elkoszolódik teljesen és felmegy a nafta szint a pohárba?
Válasz Batka #2854. hozzászólásáraSajnos igen, gyakorlati tapasztalat! El sem tudjátok képzelni mik előfordulnak!........mi ömv gázolajjal megyünk, vesszük a kúton....a traktoros meg elmondja hogy véletlenül összekeverték rátankolásnál a vegyszeres, meg a gázolajos kannát!
Válasz Mfpisti #2853. hozzászólásáraEz a tőgyfertőtlenítő honnan jött, csak nem valami gyakorlati tapasztalat?
Válasz máris szomszéd #2852. hozzászólásáraTapasztalat: eddig kb. 600 db FH236 szűrő ház van felrakva 2 mikronos betéttel, és ha valaki nem próbál meg mégiscsak erőszakot venni a technikán, (tőgyfertőtlenítővel, vagy vízzel menni) akkor nem kell CR rendszert javítani. Tőlünk nem megy ki CR motoros gép, vagy nem vállalunk garanciát a javításra, anélkül hogy ezt felszerelnénk. Gyárilag nincs ilyen kialakítás, a szűrőház csak 25mikronos betéttel szerelt, amit kidobunk, és ennek a helyére megy a 2 mikronos. Sokmindent próbáltunk, minenféle csodaszereket, adalékokat, egyik sem jött be. Ez működik.
Válasz szanberg #2849. hozzászólásáraOlyat csináltál,hogy a gyári szűrők után van téve az új szűrő? Az mutatná meg mit enged át a gyári és fogja meg az elvileg sokkal jobb.
Válasz szanberg #2843. hozzászólásáraEbben PDTDI forma mercedes motor van.Na de nem is lényeg a szűrőt nagyon dicsérik,biztos megéri az árát.
Válasz Sötét Paraszt #2791. hozzászólásáraSemminek. Mondták is, hogy dobáljam le őket róla mert felesleges. DE az macera,csöveket átvariálni....
Válasz lac* #2846. hozzászólásáraMegnyugodhatsz a gyár sosem fogja igazán a te érdekedet képviselni... Ha így lenne akkor 10ezernél menne tönkre az első injektorod és 20ezernél kellene váltót javítani, de akkor nem is vettél volna 10 év alatt két új gépet...
Azt meg te érzed, hogy sajnálsz e rá kb 100ezer Ft-ot vagy kevesebbet kicsivel te tudod, nekem a szétvágás többet számított látni az összefüggéseket mint bármilyen marketinges fogás, mert ha ez nem fogja meg akkor megy a rendszerbe az a trutymó amiről beszélünk...
Válasz gergo.krasovecz #2840. hozzászólásáraMillió fölötti japánt kène nèzegetni, ahogy a többiek is ìrták.
Válasz lac* #2846. hozzászólásáraDe hozzátenném,nem akarok én ezen rugózni,csak a személyes véleményemet írtam le,és ki tudja igazam van-e vagy sem.
Válasz szanberg #2845. hozzászólásáraIgen,lehetséges,hogy igazad van és kiszűr olyasmit is amit a gyári szűrő nem.
De az is lehetséges ugyanolyan valószínűséggel,hogy tévedsz.
Ezért írtam a gyári opciót. Mert a gyárakban nagyobb valószínűséggel tudják megállapítani mi a franko,és mi nem. Ha valami fent van az opciós listán annak oka van,nagy valószínűséggel azt bevizsgálták már a szakértőik(és itt nem flexxel szétvágásra és a trutymó vizuális vizsgálatára gondolok).
És a gyári opciós listákon én plusz kiegészító szűrőknél eddig csak a Separ gyártmányú vízleválasztó szűrőivel találkoztam.
Ráadásul több gyárnál is kizárólag ez van opcióban.
De az is lehetséges ez a Fletguard processzoros szűrő(itt az elnevezésben már érzek némi marketinges beütést,és ez számomra inkább negatív,és emiatt én inkább nem vennék ilyet)egy nagyon jó és hatásos termék.
Annó,ezt nekem is felajánlotta a katás szerelő,de a fentiek miatt,és mert azon a traktoron már amúgy is rajta volt a Sepár szűrő gyárilag is,nem éltem az ajánlattal.
Válasz lac* #2844. hozzászólásáraAhogy gondolod, én csak leírtam, hogy amit nem fog meg a gyári ez megfogja és ez szabad szemmel látható volt számomra. Amit írsz igaz lehet, de ezen áll meg és utána mondom, két éves szűrők belül szinte gyári színűek, mármint a filter betét bennük szétvágás után, előtte ezen meg a szürkésbarnás trutyi szépen megfogódik.
Ha gépcsere is lesz én biztos, hogy fogok venni rá, nekem a magasnyomású gépeken most is van mindegyiken.
Válasz szanberg #2843. hozzászólásáraSzerintem ennek a szűrőnek akkor lenne értelme,ha gyári opciós listán lehetne kérni új gép vásárlásakor.
De kétszer fizetni ugyanazért?
Azért a marketingszöveggel óvatosan,kb minden szűrőgyártó leírja ugyanezt a saját termékéről a weboldalán.
Így már,hogy van fönn a gépen 2-3 szűrő gyárilag,plusszban hozátenni nem sok értelmét látom azon kívül,hogy látni az eltömődés mértékét.De a szűrőcsere időintervallumhoz is kötött (mert valami enzimek vagy ki tudja mi elszaporodik a szűrőben az üzemanyag bio összetevői miatt).
Ha ez így van,akkor megkérdőjeleződik ez a téma.
Válasz mtz1221 #2841. hozzászólásáraGyárilag ilyen nincsen rajtuk, utólag rakták fel rá ha pont ezt láttad, de gyárilag is van ülepítő rajtuk csak az más.
Válasz mtz1221 #2841. hozzászólásáraPasszolom a Megát, de az biztos hogy megfelelő minőségű üzemanyaggal ez sokáig használható csere nélkül.
Válasz Tobszi #2838. hozzászólásáraClaas megákon is ilyen lehet a tartály alján,vagy utólag szerelhették rá ?? Egyik ismerősén van valami hasonló,a többi szűrőhöz 4-5 évig hozzá sem nyúl.
Válasz JD 4630 #2830. hozzászólásáraKorulbelul fel millio tol masfel millio-ig lenne ra keret.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraNem olcsó, de egy japán kistraki bőven jó lenne.
Ahogy már említették.
Én láttam felújítás alatt belülről is, hát álom az a precizitás.
Stabil kis gépek.
Válasz mtz1221 #2834. hozzászólásáraEz tényleg nagyon jó szűrő, régi majd' huszonéves Detroit Disel motorral szerelt Ikarus-okban ez az egyetlen üzemanyag szűrő van, és sokszázezer km-t mennek injektorcsere nélkül. Ott a szívóoldalra van kötve.
Válasz bolha1112 #2836. hozzászólásáraKöszi!
Válasz emcett #2833. hozzászólásáraA fénykép max.
Amúúgy.
Amúúgy 2
Válasz JD 4630 #2829. hozzászólásáraAki elvállalja.
Ez a FLEETGUARD szeparátor amiről lentebb szó volt,az ha szívó körbe van kötve akkor is működik,vagy nyomott körben kell hogy legyen ??
Válasz bolha1112 #2792. hozzászólásáraOtt nem néztem, köszi, de nem feltételezem, hogy 1 Usd lenne (ráadásul mind a 4 termék)...
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraSzia.Ekkora területhez csakis valami kisebb gépet.Én egy japán kistrakeszt javasolnék,ennyit röhögve megcsinál mondjuk egy 20-25 lovas,és valószínűleg az életbe nem lessz vele komolyabb problémád.Persze attól is függ,mennyit áldoznál rá.Szerintem nézz át a Japán kistraktorok topikba, ott a kisgépeké a főszerep
Válasz RkTomi #2827. hozzászólásáraKoszonom valaszod, szo volt arrol is de a csaladnak van meg par hektar foldje Mo. -n es szerenem magam kiprobalni ebben is. Eloszor szeretnem kis teruleten kezdeni aztan majd kialakul.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraMekkora keret?
+a kiegèszìtőkre mennyit szánsz
Válasz RkTomi #2827. hozzászólásáraKivel? Egyre kevesebben ugranakbaz ilyen munkákra.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraEkkora területre semmi esetre sem nagy traktort,elég egy kisebb fólia házba vagy kertészetbe is alkalmas gép.Menjél el egy gépkereskedébe ahol ilyen kategóriában választ hatsz, nézzél egy japán Kubotát vagy valami hasonlót melyet egy kanna gázolajból egész nap üzemeltethetsz. és még nem is kerül sokba megvenni munkagéppel együtt sem.
Válasz gergo.krasovecz #2826. hozzászólásáraBérbe műveltesd, ha nagyon akarsz vele foglalkozni. Kár gépesíteni ennyire.
Sziasztok,
Kistraktort szeretnenk vasarolni, egy 6000m2 es foldteruletre, valamint egy 5000m2 es szollo-hegy megmunkalasara. En nem ertek a foldmuveleshez ezert nem is nagyon tudom mire kell figyelni traktor vasarlasnal. Felesegemmel kulfodon elunk, a szulok oregszenek ezert keszulunk hazafele (Segiteni szeretnenk nekik mert mar nem birjak).
Kerdesem a kovetkezo lenne:
Erdemes muszakival rendelkezo kistraktort vasarolni?
Milyen tipusu traktorokat erdemes nezni es melyiket NEM?
Meg tuti lesz kerdesem, egyenlore ennyi. Bocs, de nincs ekezet.
Boldog, bekes Karacsonyt kivanok minenkinek!
Válasz szanberg #2798. hozzászólásáraAzt a JD motort fogjuk sokáig visszasírni, ami a Claasokban is volt anno.
Válasz szanberg #2818. hozzászólásáraAmúgy anno volt nálam demoba Jd mocis Axion.. hát azt a DF-em bármikor kenterbe veri azért is lett DF. DE nem tudom ahhoz képest mit változtattak rajta de most lehet a moci miatt és motorvezérlés miatt vagy a franc tudja jobb lett sokkal. Igazából az még inkább Renault volt. az arion is jobb már mint az enyém. Erősebb.
Válasz bolha1112 #2822. hozzászólásáraKÖSZI!!!
Válasz J.D. Borda #2821. hozzászólásáraAmit mindennel
Válasz szanberg #2819. hozzászólásárade mit csinálnak vele?
Válasz szanberg #2817. hozzászólásáranincsen rossz árban nekem a b..i nh-os drágábbat mondott egy szarul felszerelt 8-as aljára mint egy 930-as fokozatmentes axionra az axial... akkor zavartam a NH kéáviselőt.
Válasz J.D. Borda #2816. hozzászólásáraViszik németbe eladni, kint most nagyon megy.
Válasz J.D. Borda #2814. hozzászólásáraMotorházat nem nyitottam fel (meg aztán azt hittem jd van alatta és nem akartam öklendezni), a farát és az elejét néztem, az totál GIMA. Jó gépnek nézem amúgy, nem tudom árban mit kóstálnak éles alkudozás után!?!?!?!?!
Válasz J.D. Borda #2814. hozzászólásáraMotorházat nem nyitottam fel (meg aztán azt hittem jd van alatta és nem akartam öklendezni), a farát és az elejét néztem, az totál GIMA. Jó gépnek nézem amúgy, nem tudom árban mit kóstálnak éles alkudozás után!?!?!?!?!
Válasz szanberg #2815. hozzászólásáraSimson... volt egy ismerősnek most tette fel a jófogásra szinte verekedtek érte pont tegnap mondta... mi a francot csinálnak az emberek a simsonnal???
Válasz J.D. Borda #2813. hozzászólásáraMegy csak egy simson vagy trabant vagy mz blokk van a JD oldalán nemtudom, egy biztos, hogy hidegen 20-as keverékkel üzemel hehe
Válasz szanberg #2812. hozzászólására"2795 szanberg | 2018-12-25 12:27:25
szanberg
"Voltam bent axiba ünnep előtt, átnéztem tüzetesen. Ha az a fránya 6,7-es JD motor nem lenne benne az egyik legjobb 200+ os gép lenne."
TÜZETESEN.. te írtad.. A teszt is ha ennyire volt tüzetes akkor... NE ilyen hitelvesztéssel fejed be koma az évet...Akkor még a pio kukit és repcét el sem kezdtem :)
Nyugi ha lesz gondom meg fogom írni más gépeknél is megírtam mindig, mert olyan nincsen aminél nincsen gond!!!
Válasz szanberg #2811. hozzászólásáraA JD moci akkor is megy erőcsökkenés nélkül és üanyag növekedés nélkül...
Amúgy természetesen nem szeretnék, ed ha egyszer ez lesz megírva... majd jön a kite oszt garba megcsinálja amúgy k..vára nem szeretném!