Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.2 Ft USD 342.47 Ft CHF 428.27 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6522 hozzászólás
Nincs profilkép
#1622 Tomszi
2018-09-22 22:07:30

Válasz szanberg #1620. hozzászólásáraNyilván nem kutattam most végig se a magyar se a külföldi hirdetési oldalakat, egy amerikai facebook csoportba néha tesznek fel hirdetéseket is, múltkor is volt 5000 órás IH Steiger (Meg volt szétbarmolt leállított rom is persze). Ha nem is amerikából, de nyugatról biztos lehetne találni, még a 80-as években gyártott zöld Steigerek is jelentek meg pár darab, neten is látni, azok mondjuk a még régebbi kategória. De egy 15-20 évesben ha tényleg csak 5000 óra van az semmi. Nyilván a használtgép mindig kockázatos, de nemis kerül annyiba. Viszont ha abból indulok ki hogy a kocka Magnumok elmentek 20 ezer órát fődarab hiba nélkül, és tényleg, nem csak legenda. Akkor egy 5000 órás motorba-váltóba még bőven lennének évek a ti kihasználtságotok mellett (gruber+lazító), még a 10 ezresben is. És azért kint általánosságban annyit nem tettek beléjük, mint itthon egy nagyüzemi gépbe. Maximum a motort felújítod rendesen. Gumi ha nagyon vásott azt minden traktorra venni kell.

#1621 szanberg
2018-09-22 22:00:52

Válasz Tomszi #1619. hozzászólásáraTúl nagy sem jó mert nincsen mögé eszközpark, addig okés, hogy a Cultussal megtudok oldani majdnem minden talajmunkámat de pl ha kukorica után erősebb a mulcs akkor azt nemlehet akármivel magággyá varázsolni tavasszal, lehet csak az egyeneslapos rövidtárcsa működne bizonyos esetekben de abból meg mindössze 5 méteres van érted, 200as gépre való.
Persze venni kéne egy ilyen nagy géphez egy 9 méteres Allroundert vagy Vader Ferox-ot és akkor okés csak az megint 15-8millió amire ha megvan a lé akkor megkell venni de ha nincs akkor újabb gondba rohan a paraszt.

#1620 szanberg
2018-09-22 21:54:26

Válasz Tomszi #1619. hozzászólásáraPersze megy az agyalás, mert ha már egyszer kiadódna ekkora összeg amibe ezek kerülnek jólenne vele dolgozni, nemcsak évi 200órát. Persze az a legjobb ha ennyit megy és akkor le sem kell róla akasztani a nehézkultit, csak ehhez mi meg kicsik vagyunk. Erre lenne jó a használt csuklós gép amit írsz, de abból meg nem lelni európában sem sokat ami állapotilag és árban is megfelelne, de mindegy is most úgyis gatya ez az év nem lesz beruházás elment a szárazsággal az önerő.

Nincs profilkép
#1619 Tomszi
2018-09-22 21:46:45

Válasz szanberg #1603. hozzászólásáraA legkisebb verzióban van 8,7 literes motor, a nagyobbakban 12,9, tehát nem a legkisebbet kell venni.
Egyszer azt írod hogy nagy böszme csuklós lenne az igazi, máskor meg mégse, mert nem univerzális.

Én a helyedbe beszereznék valami jó állapotú, használt Case IH Steigert, nyilván külföldről, mert itthon nemsok van, bár azért akad. Ha régi is lenne, csak kevés üzemórával és nem nagyon leélt legyen, ja és
a legnagyobb modellt. Minimum egy 9370-et, 99-ig gyártották, 14 literes Cummins motor, 360Le, powershift váltó, Rába futóművek. Vagy a csúcsmodel 9390, 425 lóval. Aztán ráhegeszteni Cultust, ja nem, cserélhetőre a lazítóval. Nem új lenne, de nem is új árba, viszont bírná az is szerintem a gazdaságodban.

Nincs profilkép
#1618 Tomszi
2018-09-22 21:28:36

Válasz szanberg #1608. hozzászólásáraZöld rendszámot biztos rá lehet tenni, annak megfelel, ezzel meg úgyse pótkocsiznál, tehát az sem gond. De talán még piros rendszámra is le lehet vizsgáztatni, ha működik akkor az is jó, sőt az a legjobb.
A nagy Kirovecekben 12,82 literes Merci motorok vannak.
Ellenben ha a John Deere 8R ergonómiájával szemben annyi kifogásod van amiket felsoroltál, akkor kíváncsi lennék ha ezt kipróbálnád, ezzel szemben mennyi lenne. Úgyhogy ezután szerintem inkább még a gondolatát is felejtsd el egy ilyen Grammer üléses Kirovecnek. smile cowboy

Nincs profilkép
#1617 Dns8
2018-09-22 19:50:41

Válasz _NB_ #1616. hozzászólásáraAz r esé rosszabb mint a 30 asé

#1616 _NB_
2018-09-22 15:44:19

Cabin comfort impresses on JD’s 8030 series


"Generally owners were satisfied with
the airconditioning and heating, although
some problems were reported.

One South Australian 8430 owner
said his airconditioning compressor
pump failed after 2200 hours costing
$700 to replace.
A Western Australian 8130 replaced
the air conditioner blower fan after 1200
hours, while another Western Australian
replaced the cabin fan bearings under
warranty twice after 400 and 1400 hours
respectively. "

Cabin comfort impresses on JD’s 8030 series

#1615 jamo
2018-09-22 14:29:30

Válasz szanberg #1604. hozzászólásáraRétságról Vác felé a kettes úton a 8270 a dombtetőn 18t búza+6tonna a 3 tengelyessel 15-16al cammog fel.

Nincs profilkép
#1614 Sz_Pisti
2018-09-22 12:30:01

Válasz szanberg #1611. hozzászólására6920
+3 tengelyes kocsi
+16 tonnás kocsi,
nyilván a táblára már nem járnak be vele

Nincs profilkép
#1613 JD 4630
2018-09-22 11:55:16

Válasz szanberg #1611. hozzászólásáraHosszú kaptatón volt már, hogy 8.-ba értem fel. Nem volt egy gyors menet átmászni a dombon, és a biciklisek is lesz*pattak, rohadt nehezen tudtam megelőzni őket erre a lejtőn visszaelőztek a következő dombon meg megint én mentem el.

#1612 *** HM ***
2018-09-22 11:08:36

Akkor legyen 1 kis kubós nyugis stand is.

Ezeknél hogy van a fordulat meg max seb. mint olyan?

Pistibácsi nyomhatod ám gx 7131 51 71 dolgokat figyelek... smile drool

#1611 szanberg
2018-09-22 09:05:10

Válasz Sk Laci #1610. hozzászólásáraNem azt írtam, hogy hű de meredek, sőt azt, hogy nem is nagy part, mégis itt a lényeg, hogy üresen 54-el repűl felfelé rakottan meg a 20-as megfogja, én ezt nem gondoltam volna.

Nincs profilkép
#1610 Sk Laci
2018-09-22 08:56:52

Válasz szanberg #1604. hozzászólásáraHa 20-22-vel bírja a tempót az nem túl meredek. Nekem a Nyuszi 11 tonna vontatmányal partnak 14 km/ó-val megy, hiába a majd 200 paci. 14% feletti emelkedők nem egyenes vidékek, mint az alföld.

#1608 szanberg
2018-09-22 08:48:58

Válasz csoppika #1607. hozzászólásáraNemtudom, hogy lehet e már rendszámozni ezeket!?!?!?!?

Illetve ha 45-ért adják akkor "nemsokkal" többért ott a Versatile.


Egyébként nem lehet rossz ez, Mercedes-Benz motoros, nagy motor! és jó. Szerkezetileg meg a K700-as mindig is erős stabil szerek volt pedig a régiekbe flexxel faragták a fogaskerekeket, ezek már világszínvonalú CNC-s gépgyártásból születtek.

#1607 csoppika
2018-09-22 08:44:37

Válasz szanberg #1606. hozzászólásáraAkkor rendelj be egyet hamar...smile lol

#1606 szanberg
2018-09-22 08:42:08

Válasz *** HM *** #1605. hozzászólásáraA nagygépészemnek ez való amúgy!

#1605 *** HM ***
2018-09-22 08:40:54

Akkor nincs más hátra mint nem előre és ezt nem drágán de olcsón se... smile lol

#1604 szanberg
2018-09-22 08:38:53

Válasz .Feco. #1590. hozzászólásáraHát én sosem értettem hogy a bánatba akasztanak 3tengelyes kamion pótokat 120-140-es gépre megvágva. Mondjuk a lapos az más de a dombokon hatványozódik a történet.
6497-ről le sem vesszük a tonnás frontsúlyt igaz most sár nincsen sehol sem de legyen tömeg ami kapaszkodik. 25tonna a póton plussz 6 a szeker súlya és nagyon fogja a traktort. Földúton kissebb munka fokozatban nem is nagyon veszi észre maga mögött alapjáraton elindul vele, semmi, de aszfalton tempót diktálni lassítani kikerülni emelkedőn felfelé hát az kemény. Talajmunkánál 83-88fok között van a víz, húzós parton végigtolva parkettán 92 fokig megy fel a vízhőfok, ritkán látunk ilyet, van olyan part ahol 20-22-vel bírta csak felhúzni a szekeret így pedig üresen 54-el szalad felfelé, nem kis domb de nem is egy himalája. 130-140-es gépre akasztva ilyen helyeken halál...

#1603 szanberg
2018-09-22 08:28:48

Válasz *** HM *** #1601. hozzászólásáraHeccikém ez a nekem való szeker!
Már csak egy kérdés van. Ha ebben is a 8,7 literes motor pöfékel akkor egyértelműen Versatile mert abban meg QSM 12 és 380 a lova neki.


Nem lesz itt gépvásár, gyatra itt minden termésszint és az árak is..... 80000 alatt a napraforgó hallod huszonx mázsával nem nagyon gyerebe...

#1602 *** HM ***
2018-09-21 23:18:01

De más szemszögből akár más is hulladéknak tűnhet hier telenn.... smile lol

Mindig figyelni a nézőpontokra s szemszögekre barátim... smile devil

#1601 *** HM ***
2018-09-21 23:14:29

A kérdés az mit jelez ott a hulladék?
Vajon ez is 1 hulladék? smile confusedsmile devil


#1600 *** HM ***
2018-09-21 22:50:11

Na Szasza csak elugrottunk heccből Mezőhegyesre.

1 rohadt hegy nincs emberek aki nem tudná... smile lol

370es.

#1599 *** HM ***
2018-09-21 22:21:10

Válasz .Feco. #1593. hozzászólásáraÍgy van.
Van helyzet h. simán eltol 1 5t trakit már a 10t feletti összsúlyos pót is ha jön 1 vészfék sík terepen.
Gumi szétvágás felni nyekk rúd pusztulás és beborulások... smile mad

#1598 bandigh
2018-09-21 20:37:20

Válasz .Feco. #1596. hozzászólásáraNemis az, hanem 3 tengelyesen elviszel mondjuk 22 tonnát lazán egy 130+ os géppel, de egy ekkora gépre nem lehet egy 2 tengelyes gigantot rátenni ennyi támaszsúllyal. Ahoz már nagytestű gép kell, és még az se szivesen hintázik vele 40 nel a szar úton. Gumi felni féltengely satöbbi

#1597 jamo
2018-09-21 20:24:48

Válasz JD 4630 #1592. hozzászólásáraJa ja! Fülke nagytakarítás olyankor, ha aszfalton bepattog akkor nem kell utána a kárpitot porszívózni... kiporoldik magától.smile sweatdrop

Nem tudom ki találta ki, hogy össztömeg négyszeresét hózhatja mgv. De biztos, hogy nem dolgozott meredek helyen trakival.Van a környéken pár part ahol a 6 tonnás a traki a bruttó 18 tonnát nem bírja felhúzni összkerék difizárba se (aszfalt).smile sweatdrop

#1596 .Feco.
2018-09-21 20:20:32

Válasz bandigh #1595. hozzászólásáraMajd egyszer lesd meg milyen vonolaprol húzzuk k80-al a Joskin-t! Nem nagyon aggódnék felőle...

#1595 bandigh
2018-09-21 20:18:52

Válasz .Feco. #1587. hozzászólásáraAz lehet, de mindenki baromul megrakja a pótkocsit, és még egy jó anyagból lévő kamionpótkocsi se viseli szivesen ha 40 nel viszed némelyik szakaszon. A kabinban meg mástészta, kinek mi az ingerküszöbe.. Viszont ezen a ponton érdemes megint elővenni a tandempótkocsi témát, mert egy jó háromtengelyest megpakolsz, húzod mint állat, inkább hátra se nézel, csak annyit érzel hogy lökdös kicsit, de egy tandemmel a traktor visz vagy x tonnát, és rossz úton nagy tempónál nem szivesen lennék a traki hátuljának a helyében smile unsure

#1594 .Feco.
2018-09-21 17:27:05

Válasz .Feco. #1593. hozzászólásáraKresszben - köcsög mobil...

#1593 .Feco.
2018-09-21 17:26:31

Válasz .Szabi. #1591. hozzászólására Valójában viszont van mert egy pótkocsi fékezetten is mozog, irányítani kell, és ha nincs egy adott tömegű vontatójármű előtte, akkor arra sodródik amerre akar. Ezért van a keresetben meghatározva hogy a jármű szerelvény össztömege még fékezett vontatmány esetében is legfeljebb a négyszerese lehet a vontatójármű súlyának.

Nincs profilkép
#1592 JD 4630
2018-09-21 16:49:27

Válasz .Szabi. #1591. hozzászólásáraNemrossz észrevétel.

A legnagyobb cumi amikor aszfalt úton nem húzza fel rakottan smile lol

Nincs profilkép
#1591 .Szabi.
2018-09-21 16:36:38

Válasz .Feco. #1590. hozzászólásáraMegálláshoz nem sok köze van a traki méretének.
Inkább a légtartály mérete és az abben lévő levegő nyomása számít.....

#1590 .Feco.
2018-09-21 16:16:30

Válasz VMisi #1589. hozzászólására Hát szerintem ahol az a kérdés, hogy mennyivel bír menni, ott az első dolog amit el kellene gondolkodni, hogy biztosan jól választottuk meg a traktorhoz a pótkocsit, vagy fordítva. Ha jó pótkocsi van az adott gép után, akkor annyival megy, amennyivel menni akarunk… Amikor kis macska szer négy hengeres 80-100 LE-s gépekre takargatják a háromtengelyes 24 t-s pótkocsi-életveszélyes mutatványt mutatnak be… Ahogy húzni nem bírja, ugyanúgy Meg fékezni sem! Csak kapaszkodik meg a gázt tapossák a maki benne!

#1589 VMisi
2018-09-21 14:34:00

Válasz bandigh #1586. hozzászólásáraMilyen váltóval vegyék akkor a kicsiket? Milyen váltó van még ezekben?

Igaz, hogy sokszor nem lehet menni 40-nel, de szinte semmivel sem drágább olyan gépet gyártani ami 1800-1900-as fordulaton tartja a 40-et. Szállításnál rakottan megy amivel bír, és üresen meg kényelmesen visszaszalad.
Illetve azt írjátok, hogy a rugózott hidas géppel azért jobban lehet menni a rosszabb utakon is.

Válasz .Feco. #1585. hozzászólására6r/m autoquadrol powerquadrol beszelek.

#1587 .Feco.
2018-09-21 07:05:19

Válasz bandigh #1586. hozzászólására40 fölött kisimult még a Bagotai út is…

#1586 bandigh
2018-09-21 06:56:49

Válasz .Feco. #1585. hozzászólásáraCsak azért kérdeztem mert a kicsikben sokan még mindig a quad váltót veszik, és hogy van e értelme az 50 esnek, azért hogy ha esetleg van egy kis szakasz jó út, akkor lehessen vele menni üresen 50 nel egy kicsit. Rakottan nyilván nem is bír, meg az itteni utak többnyire 25-30 közt kezdik leverni a vesédet.

#1585 .Feco.
2018-09-21 06:06:44

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1584. hozzászólásáraA 6r 7r és 8r mind autopower mind autocommand esten 1700-on megy 50-el, és 1420-on 40-el, ott nincs semmilyen ECO meg társai, csak a powerquad-osoknal...

Válasz bandigh #1580. hozzászólásáraJdnel a poweres eco valtos minden fokozatban gyorsabb mint a normal.
Az hogy 40 eco vagy 50es valto a fordulat korlatozas donti el.
Pl az eco 1700on megy 40el, mig az 50es 2000en forog 50nnel.

#1583 bandigh
2018-09-20 22:38:46

Válasz szanberg #1582. hozzászólásáraOké én arra értem amik pl 6x4 es váltósok és üvegen mennek 40-et

#1582 szanberg
2018-09-20 22:31:22

Válasz bandigh #1580. hozzászólásáraFergánál nekünk 50-es van 6497-ben, ha 40-es szoftvert pakolnak rá akkor az utolsó két fokozatban amivel eléri a 44km/h-t ott letilt, ha "ki van nyitva" 50-re akkor meg 54-nél utolsó fokozatban 2000 fordulatszámnál megállítja a motort.

Szóval ugyanazok a fokozatok.

de 8345R-ben is az e23 1450-nél megy 43-at, ha 50-es lenne csak jobban kipörögne a mechanika ugyan az.

#1581 mtz1221
2018-09-20 22:18:31

Válasz VMisi #1577. hozzászólásáraHa 95gx -ben is az a motor van mint az m95-ben,akkor lesz köpködés a valtra után.Az m95-nek valami 2800 köré el van eresztve a motorfordulata,olyan fogyasztást tud csinálni padló gázon hogy le se írom úgysem hiszitek el.Ha olyan ember kezébe van adva aki nem nyomja 2000 felé,akkor minden ok.

#1580 bandigh
2018-09-20 22:03:46

Válasz VMisi #1577. hozzászólásáraNemtudom a 40/50 váltó mizériánál csak az utolsó fokozatok vannak megbővítve, vagy mindegyik hosszabb?
Mert pl ha 40 re van szétosztva, akkor a talajmunkázó tartományban sokkal kisebbek a lépcsők mint az 50 esnél, és ez azért nem mindegy. De ha csak a vége van begyorsítva akkor nem szóltam. De kislóerősnél azért nem mindegy hogy tudsz 1,5-öt felváltani vagy csak 2-t. Mondjuk nagy lóerősnél se mindegy smile devilsmile lol

#1578 szanberg
2018-09-20 21:40:18

Válasz VMisi #1577. hozzászólásáraPadlón megy 40-et, jólenne bele az eco váltó, bár mi túl sokat nem szállítunk vele azért, az kibírható és így sem fogyaszt rosszul, de az biztos, hogy a fogyasztásmérőjét is ha nézem már 2000-es motorfordulatnál is jelentősen csökken a pillanatnyi átlag pedig túl sokkal nem megyek lassabban mint padlón.

#1577 VMisi
2018-09-20 21:25:45

Válasz szanberg #1576. hozzászólásáraPont ma futottunk egy nagy kört ebben a kategóriában. Tetszett a 95gx első híd rugóval, de eco váltó meg az m5.091-ben van. Az összes konkurencia 1700-1900-as fordulattal megy már 40-et (elvileg a kereskedők szerint).

Neked a kubu mennyit forog 40-nél?

#1576 szanberg
2018-09-20 20:22:00

Válasz _NB_ #1574. hozzászólásáraA kisebb szegmensben (~100le) elvertek mindenkit Kubotáék. Nem olcsó traktorok de azért olcsóbbak persze mint egy JD. Tudjátok mivel győz? Azzal, hogy nem felejtett el traktor lenni.
Hogy mi a traktor? Az egy olyan gép ami teszi a dolgát, nem kényes, nem nyígós nem sírós, erős húzza amit utána kötsz, ha kell földet művel ha kell kocsival szaladgál ha kell kardánnal hajt a lényeg, hogy a világ minden táján kiszolgálja a gazdáját ha hobbi kategória ha ipari tevékenyég van és vissza térek a lényegre, nem nyígós nem sírós nem kényes, hanem STABIL!

Tudjátok szerintem a traktornak olyannak kell lennie, hogy ha a bantuniggerekhez viszik írás olvasás tudatlan civilizációtól elzárt népekhez (és márpedig viszik) de sorolhatnám a vad keleti országokat, vagy a rizsmedencékben derékig érő vizekben dolgozni 25éve ugyanazzal a géppel.....szóval a traktornak ott is üzemelnie kell ahol nincsen átalánydíjjas szerviz szolgáltatás, klimatizált steril műhely dojcse mérnökökkel felszerelve diagnosztikázott atyagatya mindenhol ésatöbbi...


Szerintem ez egy traktor és ez elfelejtett lenni a legtöbb mára...

#1575 csoppika
2018-09-20 05:05:13

Válasz _NB_ #1574. hozzászólásáraSzerintem árban tuti hohy jól alámentek ott a Johnnynak... Ha meg jók is, akkor vesznek többet...

#1574 _NB_
2018-09-19 23:31:04

Van ez a srác Warren Rogers aki a kies, ördögszekeres amerikában gépeket javít, múltkor néztem ahogy a JD-ben cseréli az első tömítéseket és két Kubu már ott is ácsorog a gazdaságban, hmm érdekes azért az még is csak az ős hazája a JD-nek, de ezek szerint vagy jó áron vannak vagy jók a tapasztalatok velük passz.
- videó

Nincs profilkép
#1573 Pilátus
2018-09-18 22:28:56

nyugi,fillérekből megvan a cucc ha motort kell felújítani.
Én is ezért veszek még ezekből is egy-kettőt mert a gyerekeim nem fognak szervízesek után futkosni...
hetente!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Európa-szerte hatalmas a felháborodás a KAP-reform miatt, az EU biztos szerint nem csökkennek a források
Európa-szerte hatalmas a felháborodás a KAP-reform miatt, az EU biztos szerint nem csökkennek a források
Tüntetések, heves bírálatok és sok bizonytalanság: így reagált Európa a...
Hirdetés
Hagyományos vagy íves csarnokot építene a mostani terménytárolós pályázaton?
Hagyományos vagy íves csarnokot építene a mostani terménytárolós pályázaton?
A DAV Mérnöki Kft. az optimális épületszerkezet kiválasztásában és a...
Talajlazító
Talajlazító

900.000 Ft

Fejeskàposzta eladó
Fejeskàposzta eladó

200 Ft

MTZ 550E
MTZ 550E

3.500.000 Ft

Szankon 6 ha erdő eladó
Szankon 6 ha erdő eladó

3.300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]