Válasz Pont #4837. hozzászólásáraEz így van, csak a szocik nem forgatták vissza, hanem kitolták külföldre.
A Fidesz visszaforgatja, hogy még többet talicskázhasson, így lett kamion.
És ez természetes emberi reakció! Mindenki onnan hordja ki a pénzt ahonnan tudja. :D
Válasz máris szomszéd #4824. hozzászólásáraA macskának is így lehet örömet okozni, először farkánál fogva fej fölött megpörgetni ( had fájjon neki ) , aztán elengedni , minél jobban fájt, annál nagyobb öröm éri utána ha szabad lesz . Csak hát a macska 1 alkalomból is tanul, nem megy vissza a kínzója közelébe, de az emberek megalkuvók ( vadász - vadász te copni jársz ide, mondá a medve ) . Extra profit adója , mint a maffiák pénzbeszedése a drog - szesz eladások utáni % , azok is védelmet adtak háttérből a jó bizniszhez , és most is ez van csak törvényesítve , le kell adni a sápot , akkor mehet tovább a túlárazás is, mert abból több a részesedés .
Válasz Makói 70-es #4836. hozzászólásáraCsak kérdezem!Akkor hogy fogja ellátni a Lengyeleknél megvásárolt 600 kutat?Az Orlen hogy fog ide olajat hozni a Lukoil kutakra? OMV?
Válasz MrPoke #4833. hozzászólásáraNormál fogyasztásnál 70% MOL, 30% egyéb importőr.
Ha a 30% eltűnik alapból hiány van. Hiányban meg természetes emberi reakció, hogy mindenki próbál túlélni. Mellesleg a nyerészkedőknek is zöld lámpa.
A példád tökéletes. Az a hibás aki a helyzetet létrehozta. (Nem a kalapács, hanem te.)
Válasz Makói 70-es #4834. hozzászólásáraNekem egy fideszes ismerősöm mondta, hogy a szocik talicskával hordták ki a pénzt, a közösből, a fidesz meg kamionokkal. Nekünk kisembereknek akár mindegy is lenne, ha pl. oktatás, az egészségügy, bérek vásárlóértéke, Uniós összehasonlításban legalább szinten maradt volna, de sajnos folyamatos a lecsúszás, a növekvő lemaradás, teljesen igaza van a minisztereknek, hogy nem a benzin drága, hanem mi keresünk keveset....
Válasz Koczka József #4832. hozzászólásáraCsúsztatás.
A DuFi nem tudja egyedül ellátni az országot.
A MOL a külföldi üzemeiből meg nem hozhat be orosz kőolajból készült készterméket.
Tehát mégis a szankciók miatt lett a balhé.
Amit brüsszeliták mondanak, az többnyire hazugság. Ti meg készpénznek veszitek.
Egyébként mindig is volt üzemanyagimport a nagykereskedőknél.
Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraHát igen.
A balosok vagyona az tisztességesen jött össze.
Amikor a fidesz a hatalom közelében nem volt, a kádárista "elit" már 200 milliárd dollárt kioffshorozott ebbői az országból.
Független források szerint.
Az rendben volt.
Azok keseregnek most akik korábban ugyanolyan tolvajok voltak, csak már nincsenek a húsos fazéknál.
De ezt nem mondhatják, csak azt, hogy diktatúra, jogállam, sajtószabadság, emberi jogok, stb.
És a sok hasznos idióta ezt nyeli mint jó kurva a g.cit.
A lakosság saját magának okozta az üzemanyag hiányt. Nekem a traktorok sincsennek megtankolva, de nem mentem tankolni, hogy ne fokozzam a pánik vásárlást. Ha mindenki így gondolkodott volna nem lett volna hiány.....
Nem az olajszankciók miatt lett üzemanyaghiány Magyarországon - mondta az Európai Bizottság vezető szóvivője. Felhívta a figyelmet arra, hogy az embargó csak a tengeri szállítmányokra vonatkozik, Magyarország a vezetékes szállításra felmentés kapott, bármennyit behozhat Oroszországból.
Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraLehet több munkahelyet hozott létre még így is,mint a főnököd!
Pénzt meg csak pénzzel lehet csinálni. Neki van!Sajnálod? Előtted is ott a lehetőség, próbálkozz!
Válasz #bandi #4815. hozzászólásáraMikor bevezették az árstopot akkor a nép megcsókolta a lábát a királyunknak.
Aztán királyunk látta ez nem jó,kellene több lóvé.
Összedugta a fejét hernádival és kiötlötték,hogy miként lakjon jól a kecseke és maradjon a káposztából is.
Szép lassan felépítették a stratégiát. A végén jött a hiánypánik elhintése.
És jött a megmentő döntés királyunktól,erre mindenki újra csókolgatja a lábát,mert igaz piaci áron de legalább van és még a gaz MOL se fog nyerészkedni.
Igaz extra profit nuku a MOL-nak ,de az eddigi nyereségszint megmarad neki.Az meg még így is extra méretű.
Na ki jött ki akkor jól az egészből?
Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraPontosítanék,piaci legyek,élősködő gazember,ideig-óráig.A latens szegénység óriási,kíváncsi vagyok mi lesz a detonátora társadalmunknak,mi kell ahhoz hogy ellene forduljon a nagy többség megnyomorítóinak.Egy brutális tél utáni helyzet a legvalószínűbb forgatókönyv,szerintem.
Válasz #bandi #4815. hozzászólásáraHol van még üzemanyag hiány?
Felénk a kötegelővel lezárt töltök, bejelentés után reggel már mind üzemelt. Biztos éjjel feltöltötte őket a mikulás.
Válasz Zoli1437 #4814. hozzászólásáraHàt igen, első körben most az árstop szűnt meg, nem az üzemanyaghiány. Annak még kell egy kicsi idő.
Kell az adóbevétel, mert eddig a 480-ason volt 187 forint bevétele az államnak,
A 695-ösön meg lesz olyan 250 körül, ami azért mégiscsak javulás. Nekik.
Válasz Sk Laci #4810. hozzászólására"De tudjátok, valójában mit szeretnétek?"
Én tudom.
Elsősorban korlátozás nélkül legyen vásárolható.
Másodsorban minél olcsóbban.
Az olcsón nincs, meg a drágán nincs az nem ízlik.
Válasz ..,-:) #4812. hozzászólására Na az már a vég lesz "ez a csávo jól beszél öntsél neki "avagy ársapka az a kormány menekülése a bukástól s ezért korlátlan hazugság eredménye :
Mutyi Hazudnak reggeltől reggelig folyamatosan s aki egyszer hazudik muszáj folyamatosan hazudnia és erről nekem a Hadházy plakát jut eszembe mikor Orbán beszélt a parlamentben ő meg fel emelte elé a táblát elé "Muszáj hazudnia mert lopott"
Kedves kollégák!
Olvasom már jó ideje a hozzászóllásaitokat az üzemanyag árakkal kapcsolatban.
Amikor ársapka volt, sokan hülységnek tartottátok, azért morogtatok. Mostan, hogy eltörölték, megint ez a baj.
Nem sértés képpen, "De tudjátok, valójában mit szeretnétek?"
Mellékesen, a jelenlegi árak is a Szlovákiai árak alatt vannak 40-60 forintal literenként. És ha a nettó árat néznénk áfa mentesen, további 7% olcsóbb Magyarországon az üzemanyag.
Válasz ..,-:) #4807. hozzászólásáraKöszi mert látom hogy más is érti. Mert már le írtam vagy százszor. De annyit hozzá füznék hogy míg a kórház csak a 9 forintot adja addig a Jabil, Takata, vagy a Tifo 15 forintot. Az állam nem tud még annyit sem mint egy maszek.
Válasz sanyi1965 #4805. hozzászólásáraOdáig mèg nem jutottak el, hogy nem azzal van a baj, hogy magyar állampolgárságú az oligarcha. Hanem azzal, hogy hogy évente 40 milliárd tiszta hasznot csak a más zsírjàn lehet realizálni. A franc bánja, hogy növekedik, meg hogy magyar, a baj az hogy mesebeli módon növekedik, és a dubaji luxusutazásokat andival meg a külföldi jachtozásokat a ner részére, azt nem sorolnám azok közé a befektetések közé, ami a magyar gazdaságot növelné.
Tudom, illene büszkének lennünk, hogy végre nekünk is van dollármilliárdosunk, de ahelyett hogy lőrinc úrnak lett 200 cége a nevén, lehetett volna ebből 200 erős kkv is, ami végsősoron mégiscsak több embernek adna kenyeret, mint ő.
Válasz Csavarkulcs #4793. hozzászólására" 2019 mikor a vírussal felpörög a pénzgyártás(globálisan)." ez nettó ökörség, a valósághoz semmi köze nincs. a likviditás bővítés, vagy ahgy mondod, pénzgyártás, sokkal korábban, 10 évvel azelőtt, a 2008as pénzügyi válságból való kilábalás eszközeként kezdődött, és 2019re már rég túl volt a csúcsán, már ráges-rég szűkítették a jegybankok a "pénzgyártást". (pl. az nhp akkor már talán többedik körét élte, és már ki is akarták vezetni párszor addigra, talán. hozzá kell tenni, hogy a likviditás bővítést a magyar jegybank szoksása szeirnt sokkal később kezdte el, és sokkal később is kezdte leépíteni, mikor a világ, mind a kettő időpontbeli tévesztés óriási hibának bizonyult.)
5548 hozzászólás
Válasz Pont #4837. hozzászólásáraEz így van, csak a szocik nem forgatták vissza, hanem kitolták külföldre.
A Fidesz visszaforgatja, hogy még többet talicskázhasson, így lett kamion.
És ez természetes emberi reakció! Mindenki onnan hordja ki a pénzt ahonnan tudja. :D
Válasz Mihály #4830. hozzászólásáraŐ legalább tud beszélni. Hol volt ő az összefosásban a szalámis meg a transzvesztita helyett ???
Válasz Zoli 63 #4841. hozzászólására



Válasz Pont #4837. hozzászólásáraItt a Pont! :)
Válasz Makói 70-es #4834. hozzászólásáraCsak egy rövid írást vagy linket. A 80 as évek nemert offsort.
Válasz Makói 70-es #4836. hozzászólásáraGogli keresges mert az csak 2023. 02.05 - től hatályos.
Válasz máris szomszéd #4824. hozzászólásáraA macskának is így lehet örömet okozni, először farkánál fogva fej fölött megpörgetni ( had fájjon neki ) , aztán elengedni , minél jobban fájt, annál nagyobb öröm éri utána ha szabad lesz . Csak hát a macska 1 alkalomból is tanul, nem megy vissza a kínzója közelébe, de az emberek megalkuvók ( vadász - vadász te copni jársz ide, mondá a medve ) . Extra profit adója , mint a maffiák pénzbeszedése a drog - szesz eladások utáni % , azok is védelmet adtak háttérből a jó bizniszhez , és most is ez van csak törvényesítve , le kell adni a sápot , akkor mehet tovább a túlárazás is, mert abból több a részesedés .
Válasz medikus #4839. hozzászólásáraUral kőolajból sehogy.
Válasz Makói 70-es #4836. hozzászólásáraCsak kérdezem!Akkor hogy fogja ellátni a Lengyeleknél megvásárolt 600 kutat?Az Orlen hogy fog ide olajat hozni a Lukoil kutakra? OMV?
Válasz MrPoke #4833. hozzászólásáraNormál fogyasztásnál 70% MOL, 30% egyéb importőr.
Ha a 30% eltűnik alapból hiány van. Hiányban meg természetes emberi reakció, hogy mindenki próbál túlélni. Mellesleg a nyerészkedőknek is zöld lámpa.
A példád tökéletes. Az a hibás aki a helyzetet létrehozta. (Nem a kalapács, hanem te.)
Válasz Makói 70-es #4834. hozzászólásáraNekem egy fideszes ismerősöm mondta, hogy a szocik talicskával hordták ki a pénzt, a közösből, a fidesz meg kamionokkal. Nekünk kisembereknek akár mindegy is lenne, ha pl. oktatás, az egészségügy, bérek vásárlóértéke, Uniós összehasonlításban legalább szinten maradt volna, de sajnos folyamatos a lecsúszás, a növekvő lemaradás, teljesen igaza van a minisztereknek, hogy nem a benzin drága, hanem mi keresünk keveset....
Válasz Koczka József #4832. hozzászólásáraCsúsztatás.
A DuFi nem tudja egyedül ellátni az országot.
A MOL a külföldi üzemeiből meg nem hozhat be orosz kőolajból készült készterméket.
Tehát mégis a szankciók miatt lett a balhé.
Amit brüsszeliták mondanak, az többnyire hazugság. Ti meg készpénznek veszitek.
Egyébként mindig is volt üzemanyagimport a nagykereskedőknél.
Válasz MrPoke #4833. hozzászólásáraVolt rá egy sms kampány.
Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraHát igen.
A balosok vagyona az tisztességesen jött össze.
Amikor a fidesz a hatalom közelében nem volt, a kádárista "elit" már 200 milliárd dollárt kioffshorozott ebbői az országból.
Független források szerint.
Az rendben volt.
Azok keseregnek most akik korábban ugyanolyan tolvajok voltak, csak már nincsenek a húsos fazéknál.
De ezt nem mondhatják, csak azt, hogy diktatúra, jogállam, sajtószabadság, emberi jogok, stb.
És a sok hasznos idióta ezt nyeli mint jó kurva a g.cit.
Válasz Zoli1437 #4831. hozzászólásáraHa rá ütök az újamra kalapáccsal, akkor a kalapács a hibás?
A lakosság saját magának okozta az üzemanyag hiányt. Nekem a traktorok sincsennek megtankolva, de nem mentem tankolni, hogy ne fokozzam a pánik vásárlást. Ha mindenki így gondolkodott volna nem lett volna hiány.....
Kamú hír.....
Nem az olajszankciók miatt lett üzemanyaghiány Magyarországon - mondta az Európai Bizottság vezető szóvivője. Felhívta a figyelmet arra, hogy az embargó csak a tengeri szállítmányokra vonatkozik, Magyarország a vezetékes szállításra felmentés kapott, bármennyit behozhat Oroszországból.
https://www.napi.hu/magyar-gazdasag/uzemanyaghiany-benzin-gazdasag-energia-felmeres.764442.html
És itt még nem is becsülnek hosszú időt.
Van aki 5-10 évet mond, amíg a bizalomvesztés miatt helyreáll a rendszer.
Válasz Mihály #4828. hozzászólására Na mi történt....



akik nem aggódnak Csak 112
Válasz lexrex #4820. hozzászólásáraA minimál bérek úgy 200 euróval.
Válasz MrPoke #4825. hozzászólására Vagy jó Magyar média:


[link1]
Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraLehet több munkahelyet hozott létre még így is,mint a főnököd!





Pénzt meg csak pénzzel lehet csinálni. Neki van!Sajnálod? Előtted is ott a lehetőség, próbálkozz!
Válasz Sk Laci #4810. hozzászólásáraA szokásos libernyák mantra! Ha van sapka az a baj,ha nincs az a baj!


Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraDe ez mért baj? Ne légy irígy. Valamit jól csináltak. Megfelelő segg kiválasztásához is tudás kell.
Válasz #bandi #4815. hozzászólásáraMikor bevezették az árstopot akkor a nép megcsókolta a lábát a királyunknak.
Aztán királyunk látta ez nem jó,kellene több lóvé.
Összedugta a fejét hernádival és kiötlötték,hogy miként lakjon jól a kecseke és maradjon a káposztából is.
Szép lassan felépítették a stratégiát. A végén jött a hiánypánik elhintése.
És jött a megmentő döntés királyunktól,erre mindenki újra csókolgatja a lábát,mert igaz piaci áron de legalább van és még a gaz MOL se fog nyerészkedni.
Igaz extra profit nuku a MOL-nak ,de az eddigi nyereségszint megmarad neki.Az meg még így is extra méretű.
Na ki jött ki akkor jól az egészből?
Válasz #bandi #4806. hozzászólásáraPontosítanék,piaci legyek,élősködő gazember,ideig-óráig.A latens szegénység óriási,kíváncsi vagyok mi lesz a detonátora társadalmunknak,mi kell ahhoz hogy ellene forduljon a nagy többség megnyomorítóinak.Egy brutális tél utáni helyzet a legvalószínűbb forgatókönyv,szerintem.
Válasz endypapa_20120 #4818. hozzászólásáraMondjuk azokon a helyeken, ahovà 3 hete nem vittek.
Válasz Sk Laci #4810. hozzászólásáraÚgysem értik meg, nálunk is majd 2 euró a rendes ára.
Válasz Koczka József #4817. hozzászólásáraMennyivel?
Válasz endypapa_20120 #4818. hozzászólásáraCukor melletti polcon van az üzemanyag.
Válasz #bandi #4815. hozzászólásáraHol van még üzemanyag hiány?
Felénk a kötegelővel lezárt töltök, bejelentés után reggel már mind üzemelt. Biztos éjjel feltöltötte őket a mikulás.
Válasz Sk Laci #4810. hozzászólásáraJa igazad van vagy ha a szlovák kereseteket néznénk. Ja azt nenézzük mert jóval a magyar fölött van.
Válasz Mihály #4813. hozzászólására



Válasz Zoli1437 #4814. hozzászólásáraHàt igen, első körben most az árstop szűnt meg, nem az üzemanyaghiány. Annak még kell egy kicsi idő.
Kell az adóbevétel, mert eddig a 480-ason volt 187 forint bevétele az államnak,
A 695-ösön meg lesz olyan 250 körül, ami azért mégiscsak javulás. Nekik.
Válasz Sk Laci #4810. hozzászólására"De tudjátok, valójában mit szeretnétek?"
Én tudom.
Elsősorban korlátozás nélkül legyen vásárolható.
Másodsorban minél olcsóbban.
Az olcsón nincs, meg a drágán nincs az nem ízlik.
Válasz ..,-:) #4812. hozzászólására Na az már a vég lesz "ez a csávo jól beszél öntsél neki "avagy ársapka az a kormány menekülése a bukástól s ezért korlátlan hazugság eredménye :





Mutyi Hazudnak reggeltől reggelig folyamatosan s aki egyszer hazudik muszáj folyamatosan hazudnia és erről nekem a Hadházy plakát jut eszembe mikor Orbán beszélt a parlamentben ő meg fel emelte elé a táblát elé "Muszáj hazudnia mert lopott"
Válasz Mihály #4808. hozzászólásáraCsak már 5-el kezdődne….
Válasz Sk Laci #4810. hozzászólásáraSzlovákia Magyarországhoz képest "bezzegország". Ez még belefér......
Kedves kollégák!
Olvasom már jó ideje a hozzászóllásaitokat az üzemanyag árakkal kapcsolatban.
Amikor ársapka volt, sokan hülységnek tartottátok, azért morogtatok. Mostan, hogy eltörölték, megint ez a baj.
Nem sértés képpen, "De tudjátok, valójában mit szeretnétek?"
Mellékesen, a jelenlegi árak is a Szlovákiai árak alatt vannak 40-60 forintal literenként. És ha a nettó árat néznénk áfa mentesen, további 7% olcsóbb Magyarországon az üzemanyag.
Válasz ..,-:) #4807. hozzászólásáraKöszi mert látom hogy más is érti. Mert már le írtam vagy százszor. De annyit hozzá füznék hogy míg a kórház csak a 9 forintot adja addig a Jabil, Takata, vagy a Tifo 15 forintot. Az állam nem tud még annyit sem mint egy maszek.
Biztos jó húzás volt a kormány részéről az ársapka kukába dobása az Euró hétfőre 420 felett lesz ahogy beindult...




https://www.portfolio.hu/gazdasag/20221208/felrobbano-uzemanyagarak-van-egy-jogszabaly-amely-hatalmas-segitseget-jelenthetne-az-autosnak-de-12-eve-nem-nyultak-hozza-583788
Válasz sanyi1965 #4805. hozzászólásáraOdáig mèg nem jutottak el, hogy nem azzal van a baj, hogy magyar állampolgárságú az oligarcha. Hanem azzal, hogy hogy évente 40 milliárd tiszta hasznot csak a más zsírjàn lehet realizálni. A franc bánja, hogy növekedik, meg hogy magyar, a baj az hogy mesebeli módon növekedik, és a dubaji luxusutazásokat andival meg a külföldi jachtozásokat a ner részére, azt nem sorolnám azok közé a befektetések közé, ami a magyar gazdaságot növelné.
Tudom, illene büszkének lennünk, hogy végre nekünk is van dollármilliárdosunk, de ahelyett hogy lőrinc úrnak lett 200 cége a nevén, lehetett volna ebből 200 erős kkv is, ami végsősoron mégiscsak több embernek adna kenyeret, mint ő.
Válasz MrPoke #4795. hozzászólásáraBadarság,ezek a legyek is mennek a süllyesztőbe.
Válasz gergő07 #4802. hozzászólására

Válasz envagyok2 #4801. hozzászólásáraNézz utána mégegyszer !
Válasz Gumóka #4787. hozzászólásáraÉn úgy hallottam 32ft emelik az árát holnaptól.
Válasz Csavarkulcs #4793. hozzászólására" 2019 mikor a vírussal felpörög a pénzgyártás(globálisan)." ez nettó ökörség, a valósághoz semmi köze nincs. a likviditás bővítés, vagy ahgy mondod, pénzgyártás, sokkal korábban, 10 évvel azelőtt, a 2008as pénzügyi válságból való kilábalás eszközeként kezdődött, és 2019re már rég túl volt a csúcsán, már ráges-rég szűkítették a jegybankok a "pénzgyártást". (pl. az nhp akkor már talán többedik körét élte, és már ki is akarták vezetni párszor addigra, talán. hozzá kell tenni, hogy a likviditás bővítést a magyar jegybank szoksása szeirnt sokkal később kezdte el, és sokkal később is kezdte leépíteni, mikor a világ, mind a kettő időpontbeli tévesztés óriási hibának bizonyult.)
Válasz mtz1221 #4797. hozzászólásáraÉrdekes, hogy mindegyik ezt fújja, szerintem ezt tanítják nekik.
Válasz Makói 70-es #4796. hozzászólásáraDe az annó úgy hívták ÁFÉSZ