Válasz máris szomszéd #3357. hozzászólásáraNem messze tőlünk az alföldön volt egy ember, ő sajtolta, adtunk el neki szotyit, pénzügyileg nem állt a helyzet magaslatán, így olajjal fizetett cserébe.
2006-7 körül volt ez, szerinted öregapám hova öntözte?
Válasz Gumóka #3355. hozzászólásáraSírunk itt a gázolaj valódi ára miatt.
Pedig sok-sok éve (15-18?) 400 ft körül volt literje,na az volt drága. Szerencsére akkor a corában a saját márkás étolaj 199 ft/l volt. Sok 10 literest beleöntöttem az ivánba.
Válasz .Richard. #3354. hozzászólásáraMegy étolajjal is, csak az nem hatósági áras.
De ha sok szotyit vetsz, meg veszel sajtológépet, esetleg napelemet, ha áram se lesz azért működjön, eltraktorozhatsz a világ végére is
Válasz Nagy Péter 40 #3352. hozzászólásáraAkkor a benzines autoink most nagy áldásnak örvendhetnek? miként lehet az Mtzt átalakitani karburátorosra? Van az asszonynak 5literes fazeka. Van tésztaszűrője meg sajtreszelője. De lehet,egy nyilo fedeles wckuka is megteszi folytoszelepnek. Lehet működne is.
Válasz Gumóka #3351. hozzászólásáraJogos csak más hogy én kreálom vagy ez valóban felmerülő kérdés európában.
Azért az embargóval megvan a veszélye hogy valóban hiány lehet európában.
Válasz Nagy Péter 40 #3350. hozzászólásáraRiogattak minket és másokat is már nagyon sok dologgal, aminek lehet fele sem igaz, csak a pánikkeltés egy jó fegyver.
Gazdaságpolitika az egész, nézd meg az elmúlt 2-3 évet.
Válasz Ares 826 #3349. hozzászólására Jaja én kreálom őket Nem fél európát ezzel riogatják,de ne is foglalkozz ezzel,ezek csak rémhírek tőlem mert unatkozok
Válasz Eo ipso #3343. hozzászólásáraNormál körülmények között azt is vizsgálják az európai bíróságon, hogy az intézkedés _hatása_ milyen. Ha megvalósul az uniós polgár diszkriminációja, mégha a szabály nem is kifejezetten a honosságot érinti, akkor is elkaszálhatják az országot.
De azért vannak egyenlőbbek, mert tudtommal a német autópálya díjakat a német lakosság az adójából levonhatja, és ezt tudtommal az eu bírósága nem kaszálta el. Így fizettetik ki a külföldiekkel az autópálya használatot. De ha rosszul tudom, akkor valaki javíston ki. Szóval ennyit az egyenlőségről. Ez már régen nem a korrektségről, egyenlőségről, hanem pusztán az érdekérvényesítési képességekről szól. A bíróság meg mindent úgy dönt el, ahogy az elit akarja, és sem a valóságnak sem neked nincs ebbe beleszólásod.
Válasz Eo ipso #3345. hozzászólásáraTalán úgy hogy plusz dolgot kér egy nem magyar forgalmival rendelkező embertől?
Diszkriminál plusz versenyhelyzet előnyt teremthet az unión belül.
Ezt már deutsch tomika is mondta hogy emiatt darálják majd őket.
Mivel hónapokig tart egy ilyen vizsgálat majd még reagálunk majd még ők reagálnak így lesz ebből fél -1 év mire lesz eredmény.
Válasz .Richard. #3341. hozzászólásáraNem feltétlen nálunk lesz hiány hanem nyugaton mivel amerika kb a felét tudja leszállítani annak a mennyiségnek amit az orosz adott.Bár onnastól hogy ott akadozna az ellátás az összes Keletre jövő kamcsis útba ejtene minket mert itt van .. De ez még hónapok.
Igazad van csak mától kerül 720-ba péntektől meg 750-be.
Persze nem neked de a fuvarozóknak annyi amit majd pár hét múlva te is még jobban megérzed mikor mentek bevásárolni.
Az viszont érdekes kérdés hogy meddig lehet tartani mert az unió is már nézegeti hogy nem lehet csak magyarra lekorlátozni.
Mellette azt is látni kell hogy ha marad ez az árstop még jobban megéri majd vele üzletelni hogy elad határon túlra tehát a fogyasztás nő továbbra is..
Válasz Nagy Péter 40 #3340. hozzászólásáraOk. Igy érthetőbb. De lehet nem hagyják, hogy itt hetekig ne legyen gázolaj. Mint ahogy nem kerül 720ban sem most. Megoldás a Király dolga.
Válasz .Richard. #3335. hozzászólásáraDe mennyi jön ide? Már egy hónapja az volt a hír hogy nem tudnak eleget finomítani hogy kielégítsék a keresletet.
Az szép dolog hogy most már csak magyar rendszámosok tankolhatnak de attól még a kereslet ugyanúgy brutális lesz most hogy jön a nyári főszezon plusz még rátesz ez az embargós hisztéria hogy abban a pillanatban hogy Viktor elengedi az árstopot dupla annyiba kerülhet addigra tehát aki csak tud betárol belőle ha kell ha nem.Viktor se nyugtatja apiacot hogy marad pl szeptemberig az árstop marad egyelőre abizonytalanság talán majd 2 hét múlva mond vmit.
Hasonló mint volt az ad blue hiány ott is sokan egy évre valót vettek ezzel hiányt okozva..
Az azért ne feledjük el hogy egy nyugati kamionosnak aki ide hoz vmit még a 720 ft-os gázolaj is olcsóbb lesz mint a tengeren jövő amerikai amit majd náluk kínálnak.
Tehát 1 hónap múlva majd ezt halljuk hogy még árstop nélkül is itt tankol fél európa...
Gázolaj hiány azért lehet európában mert a közúti üzemanyag fogyasztók kb 70 %-a gázolajjal repeszt.Európa jóformán az Usára bízza magát,nekik kéne annyit ide hordani hogy legyen elég ami már most se megy igazán és az embargó még csak most indul.
Válasz .Richard. #3337. hozzászólásáraDe, finomítóban.
Csak sztem, még 10 autó tankol 40l benzint, addig 10 teherautó 4000l gázolajat. Nálunk pl. tranzitba esik, a forgalom nagyjából ugyanaz, sok román itt tankol.
Válasz .Richard. #3335. hozzászólásáraNalunk lesz, a többi országban már nem biztos.Ha az orosz olaj kiesik akkor világszinten hiány lesz,egyben drágulás.Egy jó ideig ez biztos igy lesz.Nemlesz egyszerű.
Válasz .Richard. #3335. hozzászólásáraA dunaföldvári és a dunaújvárosi shellen tegnap-tegnapelőtt pl. nem volt, egyébként le is cikkezték valahol, hogy a shell nem tud kiszolgálni. Benzin is csak a normál volt. Máshol mondjuk épp volt, szerintem a shellnél megint a logisztika csúszott meg, mivel rengeteg fuvarozó shell/dkv kártyával ott tankol.
Válasz Matyi50 #3332. hozzászólásáraKb másfél hónapja volt nagy hír hogy gázolaj hiány léphet fel európában.
Mivel biztos "okosan" megoldják így megveszem a jövő évit és felőlem embargózhatnak,meg a vezetéket is szabotálhatják ukrán barátaink.
Válasz Tom250 #3328. hozzászólásáraÉrik a 900 ft-os gázolaj...
Úgy néz ki nem elég hogy az idei adagot megvettem a jövő évit is megkell mert még pár ilyen "okos" döntés és a Bige féle idézet ide lesz igaz hogy "nem az a kérdés hogy mennyiért lesz hanem hogy lesz e egyáltalán"....
Akkor jelenleg mezőgazdasági felhasználásra sem lehet kannába tankolni 480ért????? Eddig őstermelői vagy cégjegyzék alapján a molnál lehetett ha jók az emlékeim. Ezt a pénteki rendelet eltörölte?
Válasz Sk Laci #3324. hozzászólásáraItt sem kell végzettség ahhoz, hogy parlamenti képviselő lehessen valaki. A vezető pozíciót általánosságban értettem. De főleg a felsővezetők esetében jó lenne, ha a természethez és így valósághoz kicsit közelebb kerülnének fizikai munkával.
Na akkor Szlovákiába se ártana eztet bevezetni. Akármilyen gyütt-ment mehet a szlovák parlamentbe, aki meg tudja győzni a választópolgárokat, hogy szavazataikkal bejuttassák a parlamentbe.
Válasz #bandi #3321. hozzászólásáraA legtöbb nemzetközi egyezmény szokott klauzulákat tartalmazni speciális helyzetekre: pl háború, járvány, természeti csapás...stb. Ezek esetében az államok jellemzően különleges jogrendet veznek be, hogy szélesebb eszköztár legyen a kormány kezébe a probléma kezelésére. Sok esetben még ez is kevésnek bizonyul.
Szóval erős kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy rendkívüli állapot idején ne lehetne az uniós jogot korlátozni. Elvégre az EU egy államszövetség és nem egy szövetségi állam (egyelőre, de a progresszívek küzdenek, mint disznó a jégen).
Pénzt szerintem csak mérsékelten fog hozni a rendszámos előírás, mert csak a benzin turizmust akarják letörni.
Az utolsó mondatoddal többnyire egyetértek, de a politikusokkal, jogászokkal kapcsolatosan én szigorúbb lennék. A vezetői pozíciót nem csak egyetemi végzettséghez, hanem plusszban 5-10 év fizikai munkavégzéshez is kötném. Nagyságrendekkel nagyobb bölcsesség szorul az emberbe ha nem csak aktákat lát, hanem fizikailag is rendszeresen elfárad pl kertészkedés közben. Legalább a kisemberek erőfeszítéseit nem néznék le ennyire.
Válasz Praetor #3320. hozzászólásáraHa bármilyen retorzió lesz, annak még hónapok/évek mulva lesz hatása, a pénz meg most kell, ezért nyúltak bele. Talán ha nem mindenki jogász lenne, vagy dolgozott volna hétköznapi munkahelyeken egy napot is, akkor több empátiával tudnának nézni a tüntető közalkalmazottak felé is.
Válasz #bandi #3295. hozzászólásáraNem ismerem a szerződések részleteit, de szerintem rendkívüli állapot idejére az uniós jog is enged bizonyos jogok korlátozását/felfüggesztését. A kormány ezt a kérdést valószínűleg jól átgondolta, és szerintem nem kell tartaniuk az EU-s retorzióktól. Egyébként a parlament több mint 70%-a jogász, és az egyetemeken vizsgázni kell EU-jogból. Nem hiszem, senkinek nem jutott eszébe az, hogy ez normál körülmények között problémát jelenthet.
Válasz Földönfuto #3314. hozzászólásáraAz a gáz, ha akarok venni 120 litert, akkor 6 kútra kell mennem, elb..ok minimum egy órát meg 2 liter üzemanyagot,
feleslegesen szennyezem a környezetet, de ez így ok.
De az ok, hogy sokan okosban meg tudják oldani…
Válasz Gumóka #3310. hozzászólásáraRendben nem hatóság,de forgalmi nélkul nem adhat gázolajat igy a kör bezárult.Na meg attól függ jogászkodni akarsz vagy gázolajat venni
De ha jogszabályilag megyek bele, a benzinkút és alkalmazottai nem a hatóság, tehát nem kérhetné a forgalmit. Egyébként pedig ha rendszámot cserélnék, az a hatósági jelzés megváltoztatása, asszem' , okirathamisítás, bűncsekekmény, talán?
Egyébként itt nem probléma, minden kúton van ismerős, nem fognak ezzel szórakozni, csak kicsit érdekes a törvény(?) Meghatározása.
Válasz Tom250 #3294. hozzászólásáraAkkor traktorba is maximum 100litert tankolhatsz 480-ert? Vagy a nagynyomású oszlopon többet is? Pedig jó vagyok szövegértésbol, de ez nekem nem egyértelmű.
Az viszont látszik hogy nyirbaljak a kedvezményeket, minden mezőgazdasági szereplő már most se tud 480-ert venni, és egyre többen nem. Azt mondják hogy az egesz eu jog ellenes is. Tehát megint van egy ellenség, akitől meg kell védeni a magyarokat és akire lehet mutogatni hogy miattuk kell felemelni az árát. Viszont ez kétélű fegyver, mert ha egyszer hozzányúl a hatósági árhoz, akár csak emelne rajta valamennyit, akkor azt a kormány fogja tenni, ergo a kormányt fogja okolni a nép, bár ha kellően hergelnek a gonosz Brüsszel ellen, akkor beveszik hogy a kormánynak semmi köze hozzá.
5566 hozzászólás
Válasz máris szomszéd #3357. hozzászólásáraNem messze tőlünk az alföldön volt egy ember, ő sajtolta, adtunk el neki szotyit, pénzügyileg nem állt a helyzet magaslatán, így olajjal fizetett cserébe.

2006-7 körül volt ez, szerinted öregapám hova öntözte?
Válasz máris szomszéd #3357. hozzászólásáraAz a jó kis sültkrumpli illat munka közben
Válasz Gumóka #3355. hozzászólásáraétolaj is hatósági áras, mint a farhát
Válasz Gumóka #3355. hozzászólásáraSírunk itt a gázolaj valódi ára miatt.
Pedig sok-sok éve (15-18?) 400 ft körül volt literje,na az volt drága. Szerencsére akkor a corában a saját márkás étolaj 199 ft/l volt. Sok 10 literest beleöntöttem az ivánba.
Válasz Gumóka #3355. hozzászólásáraDe abból meg nem vehetsz csak 1-2 litert!
Válasz .Richard. #3354. hozzászólásáraMegy étolajjal is, csak az nem hatósági áras.
De ha sok szotyit vetsz, meg veszel sajtológépet, esetleg napelemet, ha áram se lesz azért működjön, eltraktorozhatsz a világ végére is
Válasz Nagy Péter 40 #3352. hozzászólásáraAkkor a benzines autoink most nagy áldásnak örvendhetnek?
miként lehet az Mtzt átalakitani karburátorosra? Van az asszonynak 5literes fazeka. Van tésztaszűrője meg sajtreszelője. De lehet,egy nyilo fedeles wckuka is megteszi folytoszelepnek. Lehet működne is. 
Sziasztok, azt nem tudjátok miért nem lehet palackos PB gázt kapni?
Válasz Gumóka #3351. hozzászólásáraJogos csak más hogy én kreálom vagy ez valóban felmerülő kérdés európában.
Azért az embargóval megvan a veszélye hogy valóban hiány lehet európában.
Válasz Nagy Péter 40 #3350. hozzászólásáraRiogattak minket és másokat is már nagyon sok dologgal, aminek lehet fele sem igaz, csak a pánikkeltés egy jó fegyver.
Gazdaságpolitika az egész, nézd meg az elmúlt 2-3 évet.
Válasz Ares 826 #3349. hozzászólására
Jaja én kreálom őket
Nem fél európát ezzel riogatják,de ne is foglalkozz ezzel,ezek csak rémhírek tőlem mert unatkozok
Válasz Nagy Péter 40 #3331. hozzászólásárahogy te mekkora balfasz dolgokat tudsz kreálni!









Válasz .Richard. #3341. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/gazdasag/uzemanyag-krizis-kuton-elfogyott-a-benzin-magyarorszagon-56797-001
Válasz Eo ipso #3343. hozzászólásáraNormál körülmények között azt is vizsgálják az európai bíróságon, hogy az intézkedés _hatása_ milyen. Ha megvalósul az uniós polgár diszkriminációja, mégha a szabály nem is kifejezetten a honosságot érinti, akkor is elkaszálhatják az országot.

De azért vannak egyenlőbbek, mert tudtommal a német autópálya díjakat a német lakosság az adójából levonhatja, és ezt tudtommal az eu bírósága nem kaszálta el. Így fizettetik ki a külföldiekkel az autópálya használatot. De ha rosszul tudom, akkor valaki javíston ki. Szóval ennyit az egyenlőségről. Ez már régen nem a korrektségről, egyenlőségről, hanem pusztán az érdekérvényesítési képességekről szól. A bíróság meg mindent úgy dönt el, ahogy az elit akarja, és sem a valóságnak sem neked nincs ebbe beleszólásod.
Válasz Eo ipso #3345. hozzászólásáraTalán úgy hogy plusz dolgot kér egy nem magyar forgalmival rendelkező embertől?
Diszkriminál plusz versenyhelyzet előnyt teremthet az unión belül.
Válasz Eo ipso #3343. hozzászólásáraIgen pontosan fogalmazva magyar forgalmi kell.
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20220601/vedhetetlennek-tunik-a-kettos-benzinar-magyarorszagon-az-unios-jog-alapjan-548171
Ezt már deutsch tomika is mondta hogy emiatt darálják majd őket.
Mivel hónapokig tart egy ilyen vizsgálat majd még reagálunk majd még ők reagálnak így lesz ebből fél -1 év mire lesz eredmény.
Válasz .Richard. #3341. hozzászólásáraNem feltétlen nálunk lesz hiány hanem nyugaton mivel amerika kb a felét tudja leszállítani annak a mennyiségnek amit az orosz adott.Bár onnastól hogy ott akadozna az ellátás az összes Keletre jövő kamcsis útba ejtene minket mert itt van .. De ez még hónapok.
Igazad van csak mától kerül 720-ba péntektől meg 750-be.
Persze nem neked de a fuvarozóknak annyi amit majd pár hét múlva te is még jobban megérzed mikor mentek bevásárolni.
Az viszont érdekes kérdés hogy meddig lehet tartani mert az unió is már nézegeti hogy nem lehet csak magyarra lekorlátozni.
Mellette azt is látni kell hogy ha marad ez az árstop még jobban megéri majd vele üzletelni hogy elad határon túlra tehát a fogyasztás nő továbbra is..
Válasz Nagy Péter 40 #3340. hozzászólásáraOk. Igy érthetőbb. De lehet nem hagyják, hogy itt hetekig ne legyen gázolaj. Mint ahogy nem kerül 720ban sem most. Megoldás a Király dolga.
Válasz .Richard. #3335. hozzászólásáraDe mennyi jön ide? Már egy hónapja az volt a hír hogy nem tudnak eleget finomítani hogy kielégítsék a keresletet.
Az szép dolog hogy most már csak magyar rendszámosok tankolhatnak de attól még a kereslet ugyanúgy brutális lesz most hogy jön a nyári főszezon plusz még rátesz ez az embargós hisztéria hogy abban a pillanatban hogy Viktor elengedi az árstopot dupla annyiba kerülhet addigra tehát aki csak tud betárol belőle ha kell ha nem.Viktor se nyugtatja apiacot hogy marad pl szeptemberig az árstop marad egyelőre abizonytalanság talán majd 2 hét múlva mond vmit.
Hasonló mint volt az ad blue hiány ott is sokan egy évre valót vettek ezzel hiányt okozva..
Az azért ne feledjük el hogy egy nyugati kamionosnak aki ide hoz vmit még a 720 ft-os gázolaj is olcsóbb lesz mint a tengeren jövő amerikai amit majd náluk kínálnak.
Tehát 1 hónap múlva majd ezt halljuk hogy még árstop nélkül is itt tankol fél európa...
Gázolaj hiány azért lehet európában mert a közúti üzemanyag fogyasztók kb 70 %-a gázolajjal repeszt.Európa jóformán az Usára bízza magát,nekik kéne annyit ide hordani hogy legyen elég ami már most se megy igazán és az embargó még csak most indul.
Válasz .Richard. #3337. hozzászólásáraDe, finomítóban.
Csak sztem, még 10 autó tankol 40l benzint, addig 10 teherautó 4000l gázolajat. Nálunk pl. tranzitba esik, a forgalom nagyjából ugyanaz, sok román itt tankol.
Válasz .Richard. #3335. hozzászólásáraNalunk lesz, a többi országban már nem biztos.Ha az orosz olaj kiesik akkor világszinten hiány lesz,egyben drágulás.Egy jó ideig ez biztos igy lesz.Nemlesz egyszerű.
Válasz Gumóka #3336. hozzászólásáraPedig miota külföldi nem vehet olcson kevesebbnek kellene fogyni. De most a benzin nem ott készül ahol a gázolaj?
Válasz .Richard. #3335. hozzászólásáraA dunaföldvári és a dunaújvárosi shellen tegnap-tegnapelőtt pl. nem volt, egyébként le is cikkezték valahol, hogy a shell nem tud kiszolgálni. Benzin is csak a normál volt. Máshol mondjuk épp volt, szerintem a shellnél megint a logisztika csúszott meg, mivel rengeteg fuvarozó shell/dkv kártyával ott tankol.
Válasz Nagy Péter 40 #3333. hozzászólásáraNem értem. Ha ide jön a kőolaj. Abbol itt lesz gázolaj meg benzin. Akkor miért nem lesz gázolaj?
Válasz Nagy Péter 40 #3329. hozzászólásáraHa bevezetik az embargót még több is lesz
Válasz Matyi50 #3332. hozzászólásáraKb másfél hónapja volt nagy hír hogy gázolaj hiány léphet fel európában.
Mivel biztos "okosan" megoldják így megveszem a jövő évit és felőlem embargózhatnak,meg a vezetéket is szabotálhatják ukrán barátaink.
Válasz Nagy Péter 40 #3331. hozzászólásáraEZt mire alapozva írod?
Válasz .Richard. #3330. hozzászólásáraGázolaj hiány merülhet fel egész európában, benzin az lesz bőven így nem kell kapálniuk...
Válasz Nagy Péter 40 #3329. hozzászólásáraHa nem lesz akkor a Mol vezérek kapálni mennek a milliàrdok megkeresése érdekébeen?
vagy mi lesz?
Válasz Tom250 #3328. hozzászólásáraÉrik a 900 ft-os gázolaj...
Úgy néz ki nem elég hogy az idei adagot megvettem a jövő évit is megkell mert még pár ilyen "okos" döntés és a Bige féle idézet ide lesz igaz hogy "nem az a kérdés hogy mennyiért lesz hanem hogy lesz e egyáltalán"....
Az olaj ár közben 3 nap masszív emelkedés után már a 120dollárt nyaldossa
Válasz Matyi50 #3326. hozzászólásáraLehet. Ma vettem 100 litert kannába.
Akkor jelenleg mezőgazdasági felhasználásra sem lehet kannába tankolni 480ért????? Eddig őstermelői vagy cégjegyzék alapján a molnál lehetett ha jók az emlékeim. Ezt a pénteki rendelet eltörölte?
Válasz Sk Laci #3324. hozzászólásáraItt sem kell végzettség ahhoz, hogy parlamenti képviselő lehessen valaki. A vezető pozíciót általánosságban értettem. De főleg a felsővezetők esetében jó lenne, ha a természethez és így valósághoz kicsit közelebb kerülnének fizikai munkával.
Válasz Praetor #3322. hozzászólásáraMagyarországon a politikusoknak egyetemi végzetségnek kell lennie, aki politikába akar menni?
Na akkor Szlovákiába se ártana eztet bevezetni. Akármilyen gyütt-ment mehet a szlovák parlamentbe, aki meg tudja győzni a választópolgárokat, hogy szavazataikkal bejuttassák a parlamentbe.
Válasz Zoli 63 #3318. hozzászólásáraNa ez az ha kőőőőőőő a pont fizessen többet, de inkább én az olcsóbb naftát választom!
Válasz #bandi #3321. hozzászólásáraA legtöbb nemzetközi egyezmény szokott klauzulákat tartalmazni speciális helyzetekre: pl háború, járvány, természeti csapás...stb. Ezek esetében az államok jellemzően különleges jogrendet veznek be, hogy szélesebb eszköztár legyen a kormány kezébe a probléma kezelésére. Sok esetben még ez is kevésnek bizonyul.
Szóval erős kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy rendkívüli állapot idején ne lehetne az uniós jogot korlátozni. Elvégre az EU egy államszövetség és nem egy szövetségi állam (egyelőre, de a progresszívek küzdenek, mint disznó a jégen).
Pénzt szerintem csak mérsékelten fog hozni a rendszámos előírás, mert csak a benzin turizmust akarják letörni.
Az utolsó mondatoddal többnyire egyetértek, de a politikusokkal, jogászokkal kapcsolatosan én szigorúbb lennék. A vezetői pozíciót nem csak egyetemi végzettséghez, hanem plusszban 5-10 év fizikai munkavégzéshez is kötném. Nagyságrendekkel nagyobb bölcsesség szorul az emberbe ha nem csak aktákat lát, hanem fizikailag is rendszeresen elfárad pl kertészkedés közben. Legalább a kisemberek erőfeszítéseit nem néznék le ennyire.
Válasz Praetor #3320. hozzászólásáraHa bármilyen retorzió lesz, annak még hónapok/évek mulva lesz hatása, a pénz meg most kell, ezért nyúltak bele. Talán ha nem mindenki jogász lenne, vagy dolgozott volna hétköznapi munkahelyeken egy napot is, akkor több empátiával tudnának nézni a tüntető közalkalmazottak felé is.
Válasz #bandi #3295. hozzászólásáraNem ismerem a szerződések részleteit, de szerintem rendkívüli állapot idejére az uniós jog is enged bizonyos jogok korlátozását/felfüggesztését. A kormány ezt a kérdést valószínűleg jól átgondolta, és szerintem nem kell tartaniuk az EU-s retorzióktól. Egyébként a parlament több mint 70%-a jogász, és az egyetemeken vizsgázni kell EU-jogból. Nem hiszem, senkinek nem jutott eszébe az, hogy ez normál körülmények között problémát jelenthet.
Válasz 5465 #3317. hozzászólásáraAz emberek bizonyos rétege nem is vesz üzemanyagot. Senkit nem köteleztek rá.
Válasz 5465 #3317. hozzászólásáraLehet választani, melyik kedvezmény kéri ! ( ha a pontok fontosabbak, hááát kérje azt
)
Na ez az igazi csapás
Válasz Földönfuto #3314. hozzászólásáraAz a gáz, ha akarok venni 120 litert, akkor 6 kútra kell mennem, elb..ok minimum egy órát meg 2 liter üzemanyagot,
feleslegesen szennyezem a környezetet, de ez így ok.
De az ok, hogy sokan okosban meg tudják oldani…
Válasz Gumóka #3310. hozzászólásáraSzerintem nem vagy köteles bemutatni a forgalmit, a kutas nem kötelezhet rá, csak akkor nem 480-ért kapod.
Válasz Gumóka #3313. hozzászólásáraPillanatnyilag a lényeg,hogy olcsóbban kapjuk.
Válasz Földönfuto #3312. hozzászólásáraAzért mondom, hogy kicsit érdekes így.
Egyébként most benzin kell a rotakapába, azzal meg nincs baj most sem
Válasz Gumóka #3310. hozzászólásáraRendben nem hatóság,de forgalmi nélkul nem adhat gázolajat igy a kör bezárult.Na meg attól függ jogászkodni akarsz vagy gázolajat venni



A 480 ft-os gázolajnak vissza adják a jövedéki adóját?
Válasz Földönfuto #3301. hozzászólásáraReggel gondolom mindenki magyar közlönyt olvas a retyón. Oké, elengedem.
De ha jogszabályilag megyek bele, a benzinkút és alkalmazottai nem a hatóság, tehát nem kérhetné a forgalmit. Egyébként pedig ha rendszámot cserélnék, az a hatósági jelzés megváltoztatása, asszem' , okirathamisítás, bűncsekekmény, talán?
Egyébként itt nem probléma, minden kúton van ismerős, nem fognak ezzel szórakozni, csak kicsit érdekes a törvény(?) Meghatározása.
Válasz Tom250 #3294. hozzászólásáraAkkor traktorba is maximum 100litert tankolhatsz 480-ert? Vagy a nagynyomású oszlopon többet is? Pedig jó vagyok szövegértésbol, de ez nekem nem egyértelmű.
Az viszont látszik hogy nyirbaljak a kedvezményeket, minden mezőgazdasági szereplő már most se tud 480-ert venni, és egyre többen nem. Azt mondják hogy az egesz eu jog ellenes is. Tehát megint van egy ellenség, akitől meg kell védeni a magyarokat és akire lehet mutogatni hogy miattuk kell felemelni az árát. Viszont ez kétélű fegyver, mert ha egyszer hozzányúl a hatósági árhoz, akár csak emelne rajta valamennyit, akkor azt a kormány fogja tenni, ergo a kormányt fogja okolni a nép, bár ha kellően hergelnek a gonosz Brüsszel ellen, akkor beveszik hogy a kormánynak semmi köze hozzá.