Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak610 FtBenzin árak600 FtEUR400.16 FtUSD367.51 FtCHF426.08 FtGBP480.31 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bandigh #7494. hozzászólásáraEz nem grafitos zsír. Elnézés kérek rosszul írtam a múltkor, SKF LGWA2/1 a tipus jele. Használok grafitost is ezért a keveredés.
Válasz Kolláth Tamás #7493. hozzászólásáraKombájnra ahol nagy fordulatú golyóscsapágyak vannak, lehet nem ez a legjobb. Ezek a grafitos cuccok inkább csapokhoz, nagy terhelésű lassan mozgó alkatrészekhez ajánlottak.
Válasz kovkos68 #7492. hozzászólásáraAhol dolgozok a 24 órában forgó gépeket csak ezzel kenjük.A legtöbb 100KW feletti motorok és szivattyúik, 100-150 celsius fokon üzemelve. Soha nem volt még kenésből adódó probléma.
A válaszokat nagyon köszönöm!
Egyenlőre még nem állok neki a szerelésnek,mert akad itt még dögivel más is ami fontosabb most.
Egy csóka azt tanácsolta,hogy csináljak stabilabb vasakból egy keretet amit teljessen vízbe kell állítani, a dobra csavarjam fel a tengelyeket, tegyem rá a arra a tákolmányra,és addig kell súlyozgatni,amíg a dob nem indul el semerre, vagy mindig máshol áll meg. Eléggé macerásnak tartom, meg honnan szedjek másík tengelyeket, vagy bontsam ki azokat is? ÁÁÁÁÁÁÁ!!
Válasz VTR-es #7479. hozzászólására1200 ig az E is ki van pörgetve,az fölé a domingó se megy.Csináltam már párszor,sosem volt vele baj.Ha nem jó úgy is észre veszi,mert ráz,úgy mint mikor a dobléc megpakol belülről!
Válasz Tomi.. #7480. hozzászólásáraHa kivan centirozva a dobod elozoleg es lecet akarsz cserelni akkor szedd le rola nezd meg uresen csak figyeld meg melyik lechez volt suly teve,azt a sulyt ha visszarakod a leszedett dobra es ha ugy jo akkor mar csak lekell merned az ujj leceket es azt ossze kalibrallnod.
Válasz Tomi.. #7475. hozzászólásáraNe szarakodj vele vidd el centíroztatni mert nem lesz jó a pörgetéses megoldással, számít hogy melyik oldalon van a súly is, nagyon lényeges.
Válasz Tomi.. #7480. hozzászólásáraMeglehet csinálni pörgetéssel is csak egy kis időt szánni kell rá. Egy óra alatt simán meg csinálod, azért meg 45 papírt adni + a ki és beszerelés. Az hogy hová teszed a súlyt szerintem mindegy mert a szíj úgy is feszíti egyirányba, bár én széléről a második csillagba raktam.
Válasz medikus #7478. hozzászólásáraAhogy írtam is,végülis csináltam már pörgetéssel az előző gépen,végülis nem volt gond, azóta is úgy megy. Esetleg meg annyit, hogy számít-e hogy mondjuk melyik végére,vagy a közepére rakom a súlyokat?
Válasz medikus #7476. hozzászólásáraA helyzet az, hogy a lécek meg a csavarok is meg vannak. 2 éve javítattam variátortárcsát, aszonták nyolcvanezer, mikor kész lett 165000 lett, pedig kértem ajállatot elötte.Most azt mondták minimum 45000. Hát nem tudom,nem ér az egész annyit.
Válasz Kolláth Tamás #7474. hozzászólására
Üdv!
Léc csere lesz majd valamikor.
Egyszer már játszottam ilyen pörgetőset, csak ugye az sem mindegy mennyi zsír van a csapágyakban, nyilván fogja az is valamennyire. Gondoltam ha volna mondjuk 100 km-es körzetben valami szaki,akkor nem szórakoznék otthon, mert sosem lesz egészen tökéletes.Az axiál meg olyan árat mondott, hogy azért meg tényleg akár egy hétig is érdemes játszani vele.
Válasz Tomi.. #7473. hozzászólásáraMagadnak nem tudod kiegyensúlyuzni? Lökd le a szíjat és pörgesd meg kézzel. Esetleg verőlecet cseréltél? Akkor más a szitu, de akkor is kivitelezhető.
Válasz kovkos68 #7467. hozzászólásáraIndító áram a lényeg. 24V-nál is kell legalább 700A, így biztosan tekeri mindig. 2 db 700-740 körüli indító áramú akksi a tuti. Én SKF LGEV zsírt használok.
Válasz kovkos68 #7467. hozzászólásáraSzerintem a kenozsirokon nemszabad sporolni,en a Nils Ep2 hasznallom,csak ajanlani tudom,proballtam a shell,elf ep zsirokat is de azok elmehetnek ezmellett.
Válasz feri6 #7464. hozzászólásáraTudom hogy a gyári jó, csak arany áron adják ahoz képest hogy mennyibe kerül hasonló méretű sima gumiágyas szilent egyéb gépbe berendezésbe.
Válasz feri6 #7462. hozzászólásáraAutók futóműveibe lehet kapni ilyet. Örökös mint a nyomorúság, ezért gondoltam hátha ide is lehet kapni ilyet. A rosta nagy szilentjei ha lenne ilyen beszerezném.
Üdv mindenkinek!
Megtudná nekem mondani valaki, hogy ennek a csapágyháznak mi a cikkszáma, esetleg mi az ára?
A rostaszekrény rángató echcenteren van rajta.
A katalógusomban csak a három furatos verzió van benne.
Válasz kovkos68 #7452. hozzászólásáraNem nehéz leméretezni. A szíjtárcsákban és tárcsa agyakon ott vannak a menetes furatok illetve a lehúzó körmök beakasztásához kiképzett nyílások. Vegyél 12-es 16-os 20-as menetes szárat legalább 8.8-t. Vastag lemezbe(30 mm legalább) meg belefúrod a tárcsákon lemért távolságokat. Jóminőségű 2 illetve 3 körmös csapágy lehúzód ha van azzal már megoldottál majdnem mindent. Nekem az utóverőről a variátor tárcsa lehúzatása 2db 16-os menetes szár 60-as uvasba hegesztett 20-as lemez nagy pisztoly nagy lángal 3 óra pőhölé és lejött. Egyébként csővégzáró karimákból (vakperem)könnyen kivitelezhető a dolog.
Válasz kovkos68 #7452. hozzászólásáraAnno,mikor én vettem,én is feltettem a kérdést itt,hogy milyen célszerszámok kellenek a javításához,látva a javítási útmutatóban a különböző lehúzókat.a válasz: vágó, kalapács, nagy flex!
Sziasztok.
A dominátor 106 jav. kézikönyve több lehuzató szerszámot is említ, esetleg ha valakinek lennének ilyenek, tudna nekem beméretezett rajzot küldeni róluk ami alapján meg tudnám csinálni ezeket.
Köszi.
8395 hozzászólás
Válasz kovkos68 #7496. hozzászólásáraCsak egy jó megoldás van, kivenni, és elvinni a hűtőshöz.
Valamelyitek tisztított már hűtőt belölről.
Milyen szerrel,(ecet, vízkőoldó?) milyen higításban, kb mennyi ideig keringetve.(ki van szerelve)
Köszönöm
Válasz bandigh #7494. hozzászólásáraEz nem grafitos zsír. Elnézés kérek rosszul írtam a múltkor, SKF LGWA2/1 a tipus jele. Használok grafitost is ezért a keveredés.
Válasz Kolláth Tamás #7493. hozzászólásáraKombájnra ahol nagy fordulatú golyóscsapágyak vannak, lehet nem ez a legjobb. Ezek a grafitos cuccok inkább csapokhoz, nagy terhelésű lassan mozgó alkatrészekhez ajánlottak.
Válasz kovkos68 #7492. hozzászólásáraAhol dolgozok a 24 órában forgó gépeket csak ezzel kenjük.A legtöbb 100KW feletti motorok és szivattyúik, 100-150 celsius fokon üzemelve. Soha nem volt még kenésből adódó probléma.
Válasz Kolláth Tamás #7472. hozzászólásáraKöszi a választ, zsír a leírás alapján biztos jó.
Válasz Tomi.. #7489. hozzászólásáraVagy bent a fürdőkádban!
Válasz Tomi.. #7489. hozzászólásáraSzerintem benne is megtudod csinallni.
Üdv!
A válaszokat nagyon köszönöm!
Egyenlőre még nem állok neki a szerelésnek,mert akad itt még dögivel más is ami fontosabb most.
Egy csóka azt tanácsolta,hogy csináljak stabilabb vasakból egy keretet amit teljessen vízbe kell állítani, a dobra csavarjam fel a tengelyeket, tegyem rá a arra a tákolmányra,és addig kell súlyozgatni,amíg a dob nem indul el semerre, vagy mindig máshol áll meg. Eléggé macerásnak tartom, meg honnan szedjek másík tengelyeket, vagy bontsam ki azokat is? ÁÁÁÁÁÁÁ!!
Válasz VTR-es #7479. hozzászólására1200 ig az E is ki van pörgetve,az fölé a domingó se megy.Csináltam már párszor,sosem volt vele baj.Ha nem jó úgy is észre veszi,mert ráz,úgy mint mikor a dobléc megpakol belülről!
Válasz Ares 826 #7486. hozzászólásáraTobb tiszteletet! nehogy egyszer visszanyaljon
Válasz dr.T #7485. hozzászólásáraA doblécet kell lehegeszteni, nem tudtad mindent tudó??
Válasz Tomi.. #7484. hozzászólásáraMit hegesztesz?
Válasz dr.T #7483. hozzászólásáraAhogy írod az mondjuk oké, de az összeset lehegesztem aztán a kiegyensúlyozás kb nulla.
Válasz Tomi.. #7480. hozzászólásáraHa kivan centirozva a dobod elozoleg es lecet akarsz cserelni akkor szedd le rola nezd meg uresen csak figyeld meg melyik lechez volt suly teve,azt a sulyt ha visszarakod a leszedett dobra es ha ugy jo akkor mar csak lekell merned az ujj leceket es azt ossze kalibrallnod.
Válasz Tomi.. #7475. hozzászólásáraNe szarakodj vele vidd el centíroztatni mert nem lesz jó a pörgetéses megoldással, számít hogy melyik oldalon van a súly is, nagyon lényeges.
Válasz Tomi.. #7480. hozzászólásáraMeglehet csinálni pörgetéssel is csak egy kis időt szánni kell rá. Egy óra alatt simán meg csinálod, azért meg 45 papírt adni + a ki és beszerelés. Az hogy hová teszed a súlyt szerintem mindegy mert a szíj úgy is feszíti egyirányba, bár én széléről a második csillagba raktam.
Válasz medikus #7478. hozzászólásáraAhogy írtam is,végülis csináltam már pörgetéssel az előző gépen,végülis nem volt gond, azóta is úgy megy. Esetleg meg annyit, hogy számít-e hogy mondjuk melyik végére,vagy a közepére rakom a súlyokat?
Válasz medikus #7478. hozzászólásáraEzt én is írni akartam neki, de a 106-nak kicsi a dobátmérő, ez nehezítheti a dolgot, ráadásul nagy a dobfordulat.
Válasz Tomi.. #7477. hozzászólásáraAz E gépet is a helyén kiforgatjuk,és jó,pedig annak a tömege nagyobb!45000 nem ér.
Válasz medikus #7476. hozzászólásáraA helyzet az, hogy a lécek meg a csavarok is meg vannak. 2 éve javítattam variátortárcsát, aszonták nyolcvanezer, mikor kész lett 165000 lett, pedig kértem ajállatot elötte.Most azt mondták minimum 45000. Hát nem tudom,nem ér az egész annyit.
Válasz Tomi.. #7475. hozzászólásáraEgyszerűbb ha elküldöd javítani!Ami neked maradna,20 ezer,akkor inkább vigyék el,és akkor ki is centírozzák!
Válasz Kolláth Tamás #7474. hozzászólására
Üdv!
Léc csere lesz majd valamikor.
Egyszer már játszottam ilyen pörgetőset, csak ugye az sem mindegy mennyi zsír van a csapágyakban, nyilván fogja az is valamennyire. Gondoltam ha volna mondjuk 100 km-es körzetben valami szaki,akkor nem szórakoznék otthon, mert sosem lesz egészen tökéletes.Az axiál meg olyan árat mondott, hogy azért meg tényleg akár egy hétig is érdemes játszani vele.
Válasz Tomi.. #7473. hozzászólásáraMagadnak nem tudod kiegyensúlyuzni? Lökd le a szíjat és pörgesd meg kézzel. Esetleg verőlecet cseréltél? Akkor más a szitu, de akkor is kivitelezhető.
Üdv mindenkinek!
Nem tudja véletlen valaki, hogy szombathelyen, vagy -hez legközelebb hol egyensúlyoznak cséplődobot?
Válasz kovkos68 #7467. hozzászólásáraIndító áram a lényeg. 24V-nál is kell legalább 700A, így biztosan tekeri mindig. 2 db 700-740 körüli indító áramú akksi a tuti. Én SKF LGEV zsírt használok.
Válasz kovkos68 #7467. hozzászólásáraSzerintem a kenozsirokon nemszabad sporolni,en a Nils Ep2 hasznallom,csak ajanlani tudom,proballtam a shell,elf ep zsirokat is de azok elmehetnek ezmellett.
Válasz feri6 #7464. hozzászólásáraAz is megdöglik sajnos.
Válasz kovkos68 #7467. hozzászólásáraNyáron a Trabant batterie is berugja...
Válasz kovkos68 #7467. hozzászólásáraNekem 2 100ah röffenti ősszel is jól indul, merci motoros.
Üdv. a fórumozóknak!
-Mi tapasztalatotok, D 106-os 24 v-os indítási rendszeréhez mekkora akkukat vegyek?
-milyen minőségű zsírt használtok a csapágyak kenéséhez?
Kösz.
Válasz feri6 #7464. hozzászólásáraA gyári is tönkre megy csak az tovább bírja. A poliuretán viszont örök élet.
Válasz feri6 #7464. hozzászólásáraTudom hogy a gyári jó, csak arany áron adják ahoz képest hogy mennyibe kerül hasonló méretű sima gumiágyas szilent egyéb gépbe berendezésbe.
Válasz Kolláth Tamás #7463. hozzászólásáraGyárit vegyél bele ne utángyártottat, az rengeteget kibir, kerül amibe kerül,.
Válasz feri6 #7462. hozzászólásáraAutók futóműveibe lehet kapni ilyet. Örökös mint a nyomorúság, ezért gondoltam hátha ide is lehet kapni ilyet. A rosta nagy szilentjei ha lenne ilyen beszerezném.
Válasz Kolláth Tamás #7461. hozzászólásáraHová kellene? Gyári miért nem jó?
Üdv mindenkinek. Poliuretán szilenetet lehet kapni 106-osba? Ha igen, hol? Válaszokat köszönöm előre.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék dob és dobkosár felújítás terén.Ki mit ajánl? Ki megbízható ez ügyben? Köszönöm a válaszokat!
Válasz Tomi.. #7457. hozzászólásáraHétfőn hívd fel őket: http://www.euferr.hu/uzleteink.php
A kisvárdait hívd, megmondja neked rögtön. Sütő Jánosnak hívják.
Válasz Tomi.. #7456. hozzászólásáraSenki?
Üdv mindenkinek!
Megtudná nekem mondani valaki, hogy ennek a csapágyháznak mi a cikkszáma, esetleg mi az ára?
A rostaszekrény rángató echcenteren van rajta.
A katalógusomban csak a három furatos verzió van benne.
Válasz Kolláth Tamás #7454. hozzászólására
Válasz kovkos68 #7452. hozzászólásáraNem nehéz leméretezni. A szíjtárcsákban és tárcsa agyakon ott vannak a menetes furatok illetve a lehúzó körmök beakasztásához kiképzett nyílások. Vegyél 12-es 16-os 20-as menetes szárat legalább 8.8-t. Vastag lemezbe(30 mm legalább) meg belefúrod a tárcsákon lemért távolságokat. Jóminőségű 2 illetve 3 körmös csapágy lehúzód ha van azzal már megoldottál majdnem mindent. Nekem az utóverőről a variátor tárcsa lehúzatása 2db 16-os menetes szár 60-as uvasba hegesztett 20-as lemez nagy pisztoly nagy lángal 3 óra pőhölé és lejött. Egyébként csővégzáró karimákból (vakperem)könnyen kivitelezhető a dolog.
Válasz kovkos68 #7452. hozzászólásáraAnno,mikor én vettem,én is feltettem a kérdést itt,hogy milyen célszerszámok kellenek a javításához,látva a javítási útmutatóban a különböző lehúzókat.a válasz: vágó, kalapács, nagy flex!
Sziasztok.
A dominátor 106 jav. kézikönyve több lehuzató szerszámot is említ, esetleg ha valakinek lennének ilyenek, tudna nekem beméretezett rajzot küldeni róluk ami alapján meg tudnám csinálni ezeket.
Köszi.
A képeken látott a sajátom az természetesen nem eladó.
Ha érdekel valakit van eladó egy garnitúra lánckerekem láncal.