Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR410 FtUSD391.85 FtCHF438.79 FtGBP494.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bigiboy77 #5816. hozzászólásáranekem 162-es van de rossz mind két jeladóm de azért tudom hogy hány hektárt bír így tudom mikor kell indulni haza bár van nálam 10 liter gázolaj mindig ha baj akkor is haza tudjak menni .
Sziasztok, uj vagyok a forumon, van egy 12145 itthon, felujitas utan. Az also tartalyban nekem nincs jeladom, tehat az ora nem mutthat telit ha atvalt az also tartalyra. Katalogusokat bongeszve talaltam olyan also tartalyt amibe menne, de az vagy nagyon fiatal 1es vagy mar 2es sorozat.
Ja, meg info rolam, dunaszerdahelyi vagyok.
B.
Válasz Hús Futár #5810. hozzászólásáraSzóval ha kifogy a felső akkor kivillan a lámpa és ugyan úgy mutatná az óra alsót hogy meddig van csak világít közben a lámpa? Mert nekem a felsőt mutatta is szépen de mihelyst kifogyott csak a lámpa világít de az óra 0 van.
Válasz Filler #5807. hozzászólásáraGázolaj szintjelző elméletileg úgy működik hogy mind a kettő tankot mutatja a mutató csak mikor át vált alsó tankar világít egy kis sárga lámpa az órában .
Válasz Filler #5808. hozzászólásáraAzt ne vedd le onnan . Vedd fel a 3 lemez csavart a porvédő lefogató lemezével és alatta egy 10-egy csavar biztosítja a váltókart azt vedd ki és úgy cseréld a porvédőt .
Gyárilag 4 befújó van menyezetben a műszerfal felett .
Lényegében a 12045-öst hogy használtad a nyúl békát meg a 12011-ben hogy használod mert ez ugyan az csak 20 ével fiatalabb de műszakilag ugyan az szinte .
Válasz T.f. #5803. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm ezt a leírást és Húsfutárnak is a hozzászólást. Ha jól értelmezem akkor a béka visszajelző lámpa a piros a falon az a nyomást ellenőrzi és ha nincs meg a megfelelő nyomás akkor vissza kell váltani békába mert nem elegendő a nyúl használatához. A piros béka nekem eddig indítás előtt világít mikor beindul elalszik, ez gondolom csak a rendszer megfelelő működése miatt van mint például az olajnyomás lámpa és a töltés lámpa is így csinál. Az a kérdésem lenne még, hogy gázolaj szintjelző hogy működik? Mert nekem úgy tűnik mintha a felső tartályt mérné az alsó pedig csak egy visszajelző lámpa lenne. A másik kérdésem, hogy nekem fent van a klíma és egy IFA fűtőt szereltek be. Fent nem fér el a kettő? Holnap teszek fel képet mert 6 befúvó nyílásom van ebből kettő eredetinek nézek 4ben csak lyuk van középen. Eredetileg mennyi van?
Válasz csoppika #5804. hozzászólásáraA váltóban két csapágyhely ,a nyomatékváltó bolygóműve,a véglehajtás kúpkerék párja kap kényszerkenést.Ebből csak kúpkerék pár kenése kielégítő kényszerkenés nélkül is,a többi szinte nem kap olajat,tehát jó eséllyel hiányos kenéssel tönkre megy.
Válasz T.f. #5803. hozzászólásáraHa jól értem, ez azt jelenti, hogy ha valaki jó ideje nem használja a nyulat, mert gyenge a rendszer(és nem javítja meg), az jó eséllyel kinyírja a váltót is???
Válasz Filler #5801. hozzászólásáraSzia.Egy kis elmélet a válasz előtt.
A Zetor váltóhidraulika egy részben hidraulikus kapcsolású bolygóműves fordulatszám csökkentő (nyomaték növelő).
Kapcsolása "nyúl" állásban hidraulikus(a dobban levő lamellás kuplunggal)ekkor a hajtás direkt,a bolygómű "áll","béka" állásban mechanikus(a szalag féket feszítő rugóval)ekkor a hajtás fordulatszám csökkentőként bekapcsolva.Ennek alapján a "nyúl" állásban való használat ismerete a fontos("békában" olajnyomás nélkül is van stabil hajtás-átvitel). A stabil "nyúl" használathoz szükséges olajnyomás (10 bar) több dologtól függ:
-a teljes hidraulika kör állapota
-motorfordulat
-váltóolaj hőmérséklete,minősége
-bekapcsolt kuplungok száma(első hajtás,TLT)
A fentiekből adódóan lényeges az aktuális nyomás meglétének kijelzése(visszajelző lámpa a műszer falon),ennek alapján lehet eldönteni a kapcsolás állását.
Saját használati módom: mindig"nyúlban",ha nyomás és a motor terhelés engedi(így a legkisebb a kopás a bolygóműben),de rögtön "béka",ha bejelez a visszajelző.Vissza kapcsolás "nyúlra"a helyzet szerint.
A problémát az átmeneti nyomás érték okozza,ugyanis bizonyos értéknél (7-8 bár)mind a két hajtás egyszerre van részlegesen bekapcsolva,így egymást fogják és tönkre teszik a bolygóművet,fékszalagot.
Még egy kis elmélet:a váltóhidraulika nyomás szabályzó szelepének a visszafolyó ágáról megy az olaj hűtése,majd a kényszerkenésű pontok kenése,így ha gyenge a rendszer megszűnhet az olaj hűtése(még jobban melegszik-még jobban csökken az olajnyomás),evvel egyszerre a kényszerkenés is megszűnik(többek közt a bolygóművé is),tehát ez esetben,mivel az alacsony nyomás miatt "békában" vagy és kérdéses annak kenése.
Mellékelem a rendszer vázrajzát,ismerete sokszor jól jön.
Megvettük a Zetor 16245-öst. Olyan kérdésem lenne még, hogy a nyomatékváltót, hogy érdemes használni? Hallottam olyat hogy békában csak ha bírja akkor kell nyúlban használni és akkor is csak 1500 fordulat felett. Én arra gondoltam, hogy nyúlban használom és ha nem bírja akkor nyomom csak vissza békába, vagy nyúlban könnyebben elromolhat, megcsúszhat a szalag? Ki hogy használja?
Válasz Gergely Péter #5780. hozzászólására Szerintem az a legolcsóbb megoldás a baj megfigyelésére , ha a hűtő folyadék szintje emelkedik a hűtőben és buborékol is közben , akkor biztosan a hengerfej pakolásának a hibájára lehet gyanakodni , vagy rosszabbik esetben hengerfej repedés okozza a bajt.
Válasz Hús Futár #5787. hozzászólásáraTettek bele egy órát a műszerfal oldalára, féltek ha pont akkor szar a visszajelző akkor tönkre vághatják a motort.
Válasz Filler #5785. hozzászólásáraJa értem . Honan tudod hogy annyi az olajnyomása eredetileg eletromos az olajnyomás gomba és csak egy lámpa világít ha nincs nyomás
Válasz Filler #5785. hozzászólásáraMeg klíma fent van elől de fűtés ilyen ifa szerű van lent az ajtónál. Azt nem tudom hogy eredetileg azt mondja hogy az volt fent csak a klíma ment a helyére. Igaz ez? Nem lehet valahogy felpaszírozni mind a kettőt oda? :D
Válasz Hús Futár #5784. hozzászólásáraÁh 12045 volt de eladtuk mert az ára ment a CD 106-ba és most 12011 van de kéne már talajmunkára valami nagyon és erre gondoltunk. Megnéztünk most 2őt és az egyiken minden ment olajfolyás mentes 4,5 olajnyomása volt szépen járt a motorja még 500 fordulaton is váltó reccsenés mentesen váltott, csak ez a hűtővíz zavar meg én szeretném majd feltölteni fagyállóval is, de így nem lehet ezért kérdezem mi lehet ennek az oka esetleg milyen költséggel járhat a felújítása.
Válasz Gergely Péter #5780. hozzászólásárailyen tipus nem létezik de a hirdetések közti 110-40-esnek hirdetett 10540-esre gondolsz hívj fel holnap tudok róla mondani infót nekem 9540-esem van .
most hogyha nem vagy benne biztos,
akkor kérdezz körbe hátha valakinek van a környéken hengerfej tesztere.
ezt a cuccot felteszed a hűtősapka helyére, járatod a motort, és a teszt folyadék elszineződik ha CO van a vízbe. ergó elárulja hogy belepofázik e a henger a hűtővízbe.
Válasz T.f. #5776. hozzászólásáraMegmondom őszintén most vásárolnánk a gépet. Szombaton voltunk megnézni pénteken még tárcsáztak és nem látszódott benne víz 4l öntöttünk rá és akkor majdnem tele lett és azt láttuk hogy mintha levegőt dolgozna ki magából néha, de a fűtést szerintem nem az eredeti helyéről vitték el.
Válasz Filler #5770. hozzászólásáraA ZETOR-nál a hűtő felső része a kiegyenlítő tér,ezért 1/3-1/2 részéig szabad csak tölteni.
Termosztát nélkül ne menj,nincs üzemi hőfokod,ez a motorban mindennek árt,hiánya, (nálam egyszer néhány napig ment így,ez idő alatt szép lassan kidolgozta a hűtő vizet)okozhatja a jelenséget.
Egyébként nem írtad,hogy csak a felesleget nyomja el,vagy szint alá is megy?
Hengerfejtömítés hibánál,ha kicsi az átégés ,nem veszed észre a motor járásán-hangján,de már bedolgozhat a vízbe.
Válasz Hús Futár #5771. hozzászólásáraAzt tudom, csak ha teleöntöttük akkor olyan mintha levegős lenne a rendszer bugyborékolt. Az lehet attól hogy a hűtő esetleg nem engedné át rendesen a vizet, vagy a rendszerben lehet valami dugulás? Ha a hengerfej dolgozna bele akkor gondolom nem járna szépen sem a motor és folyamatosan levegőzne a hűtőnél esetleg gőzölne is nem?
Válasz Filler #5768. hozzászólásáraA váltótól hátrafelé UR II helyett UR IV sorozatú egységek vannak beépítve,kiv. a hidraulika fedél benne a szelepekkel,az változatlan.
Lényeges különbség:
-hidraulikusan zárható lamellás difizár
-olajfürdős rézlamellás fékrendszer
-erősített véglehajtás
-erősített külső segéd munkahenger
-erősített emelő és vonókarok
-erősített elsőhajtás kapcsoló lamellás kuplung
(a ZTS 18345 hátuljával azonos)
11563 hozzászólás
Válasz Bigiboy77 #5816. hozzászólásáraNekem egy 8011-esem van felújítás alatt már vagy 4 éve de lasan befejezem .
Válasz Bigiboy77 #5816. hozzászólásáranekem 162-es van de rossz mind két jeladóm de azért tudom hogy hány hektárt bír így tudom mikor kell indulni haza bár van nálam 10 liter gázolaj mindig ha baj akkor is haza tudjak menni .
Sziasztok, uj vagyok a forumon, van egy 12145 itthon, felujitas utan. Az also tartalyban nekem nincs jeladom, tehat az ora nem mutthat telit ha atvalt az also tartalyra. Katalogusokat bongeszve talaltam olyan also tartalyt amibe menne, de az vagy nagyon fiatal 1es vagy mar 2es sorozat.
Ja, meg info rolam, dunaszerdahelyi vagyok.
B.
Válasz Filler #5813. hozzászólásáraIgen így működne de valszeg akkor a jeladód rossz a kistankban
Válasz Filler #5812. hozzászólásáraKöszi de kell az első hajtás!
Válasz Hús Futár #5810. hozzászólásáraSzóval ha kifogy a felső akkor kivillan a lámpa és ugyan úgy mutatná az óra alsót hogy meddig van csak világít közben a lámpa? Mert nekem a felsőt mutatta is szépen de mihelyst kifogyott csak a lámpa világít de az óra 0 van.
Válasz s z e k k a #5811. hozzászólására12011-es esetleg? Dobsz majd alá egy hidat. :)
Üdv!
12045-öst vennék lehetőleg piros rendszámost nem csillagászati áron. Tudtok eladót? Köszi!
Válasz Filler #5807. hozzászólásáraGázolaj szintjelző elméletileg úgy működik hogy mind a kettő tankot mutatja a mutató csak mikor át vált alsó tankar világít egy kis sárga lámpa az órában .
Válasz Filler #5808. hozzászólásáraAzt ne vedd le onnan . Vedd fel a 3 lemez csavart a porvédő lefogató lemezével és alatta egy 10-egy csavar biztosítja a váltókart azt vedd ki és úgy cseréld a porvédőt .
Gyárilag 4 befújó van menyezetben a műszerfal felett .
Lényegében a 12045-öst hogy használtad a nyúl békát meg a 12011-ben hogy használod mert ez ugyan az csak 20 ével fiatalabb de műszakilag ugyan az szinte .
Még egy kérdés. A váltókarról a gombot, hogy lehet leszedni? porvédőt akarok cserélni rajta. Van benne egy kis stift azt kell kiütni?
Válasz T.f. #5803. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm ezt a leírást és Húsfutárnak is a hozzászólást. Ha jól értelmezem akkor a béka visszajelző lámpa a piros a falon az a nyomást ellenőrzi és ha nincs meg a megfelelő nyomás akkor vissza kell váltani békába mert nem elegendő a nyúl használatához. A piros béka nekem eddig indítás előtt világít mikor beindul elalszik, ez gondolom csak a rendszer megfelelő működése miatt van mint például az olajnyomás lámpa és a töltés lámpa is így csinál. Az a kérdésem lenne még, hogy gázolaj szintjelző hogy működik? Mert nekem úgy tűnik mintha a felső tartályt mérné az alsó pedig csak egy visszajelző lámpa lenne. A másik kérdésem, hogy nekem fent van a klíma és egy IFA fűtőt szereltek be. Fent nem fér el a kettő? Holnap teszek fel képet mert 6 befúvó nyílásom van ebből kettő eredetinek nézek 4ben csak lyuk van középen. Eredetileg mennyi van?
Előre is köszönöm a fáradozásaitokat.
Sziasztok!
Zetor 6340, vagy 6245, kuplungbeállítási paramétereket valaki ismeri? Köszönöm! Szép estét!
Válasz csoppika #5804. hozzászólásáraA váltóban két csapágyhely ,a nyomatékváltó bolygóműve,a véglehajtás kúpkerék párja kap kényszerkenést.Ebből csak kúpkerék pár kenése kielégítő kényszerkenés nélkül is,a többi szinte nem kap olajat,tehát jó eséllyel hiányos kenéssel tönkre megy.
Válasz T.f. #5803. hozzászólásáraHa jól értem, ez azt jelenti, hogy ha valaki jó ideje nem használja a nyulat, mert gyenge a rendszer(és nem javítja meg), az jó eséllyel kinyírja a váltót is???
Válasz Filler #5801. hozzászólásáraSzia.Egy kis elmélet a válasz előtt.
A Zetor váltóhidraulika egy részben hidraulikus kapcsolású bolygóműves fordulatszám csökkentő (nyomaték növelő).
Kapcsolása "nyúl" állásban hidraulikus(a dobban levő lamellás kuplunggal)ekkor a hajtás direkt,a bolygómű "áll","béka" állásban mechanikus(a szalag féket feszítő rugóval)ekkor a hajtás fordulatszám csökkentőként bekapcsolva.Ennek alapján a "nyúl" állásban való használat ismerete a fontos("békában" olajnyomás nélkül is van stabil hajtás-átvitel). A stabil "nyúl" használathoz szükséges olajnyomás (10 bar) több dologtól függ:
-a teljes hidraulika kör állapota
-motorfordulat
-váltóolaj hőmérséklete,minősége
-bekapcsolt kuplungok száma(első hajtás,TLT)
A fentiekből adódóan lényeges az aktuális nyomás meglétének kijelzése(visszajelző lámpa a műszer falon),ennek alapján lehet eldönteni a kapcsolás állását.
Saját használati módom: mindig"nyúlban",ha nyomás és a motor terhelés engedi(így a legkisebb a kopás a bolygóműben),de rögtön "béka",ha bejelez a visszajelző.Vissza kapcsolás "nyúlra"a helyzet szerint.
A problémát az átmeneti nyomás érték okozza,ugyanis bizonyos értéknél (7-8 bár)mind a két hajtás egyszerre van részlegesen bekapcsolva,így egymást fogják és tönkre teszik a bolygóművet,fékszalagot.
Még egy kis elmélet:a váltóhidraulika nyomás szabályzó szelepének a visszafolyó ágáról megy az olaj hűtése,majd a kényszerkenésű pontok kenése,így ha gyenge a rendszer megszűnhet az olaj hűtése(még jobban melegszik-még jobban csökken az olajnyomás),evvel egyszerre a kényszerkenés is megszűnik(többek közt a bolygóművé is),tehát ez esetben,mivel az alacsony nyomás miatt "békában" vagy és kérdéses annak kenése.
Mellékelem a rendszer vázrajzát,ismerete sokszor jól jön.
Válasz Filler #5801. hozzászólásáraGratulálok hozzá , én mindig békában használom és vigyázok arra hogy 1200 felett legyen a fordulat .
Sziasztok!
Megvettük a Zetor 16245-öst. Olyan kérdésem lenne még, hogy a nyomatékváltót, hogy érdemes használni? Hallottam olyat hogy békában csak ha bírja akkor kell nyúlban használni és akkor is csak 1500 fordulat felett. Én arra gondoltam, hogy nyúlban használom és ha nem bírja akkor nyomom csak vissza békába, vagy nyúlban könnyebben elromolhat, megcsúszhat a szalag? Ki hogy használja?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz T.f. #5799. hozzászólásáraIsten király vagy hálám üldözni fog
http://www.cals.cz/zetorservice/files/1/UR_%20II_%208011-12045_GB.pdf
Válasz polonkaibence94 #5797. hozzászólásáraAdj privátba E-mail címet,megpróbálom átküldeni,vagy próbáld meg ezt:http://www.cals.cz/zetorservice/mapa.asp?cmd=load&status=login&link=navody
Válasz T.f. #5796. hozzászólásáraA kezelésire vevő lennék valamilyen formban kösszi szépen
Válasz polonkaibence94 #5795. hozzászólásáraAlkatrész katalógus:http://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-ii-crystal/katalog-8011-12045.html
Témakörönként tudod megnézni.
Kezelésim van,ha kell.
Lenne egy olyan kérdésem hogy valakinek zetor 12045-ös katalógusa vagy kezelési útmótajó van??
(A lényeg a robatontt rajz lenne)
Válasz Filler #5793. hozzászólásáranem esküszök meg de szerintem egyforma a két hengerfej
A 120 hengerfeje gondolom nem olyan mint a 160-é? Ha gátrepedéses akkor van baj sajnos.
Válasz Hús Futár #5791. hozzászólásáraKöszi
Holnap hívlak akkor.
Válasz Gergely Péter #5790. hozzászólására30 415 14 82
Válasz Hús Futár #5783. hozzászólásáraIgen rá gondoltam.Tudsz adni egy számot?
Válasz Gergely Péter #5780. hozzászólására Szerintem az a legolcsóbb megoldás a baj megfigyelésére , ha a hűtő folyadék szintje emelkedik a hűtőben és buborékol is közben , akkor biztosan a hengerfej pakolásának a hibájára lehet gyanakodni , vagy rosszabbik esetben hengerfej repedés okozza a bajt.
Válasz Hús Futár #5787. hozzászólásáraTettek bele egy órát a műszerfal oldalára, féltek ha pont akkor szar a visszajelző akkor tönkre vághatják a motort.
Válasz Filler #5785. hozzászólásáraJa értem . Honan tudod hogy annyi az olajnyomása eredetileg eletromos az olajnyomás gomba és csak egy lámpa világít ha nincs nyomás
Válasz Filler #5785. hozzászólásáraMeg klíma fent van elől de fűtés ilyen ifa szerű van lent az ajtónál. Azt nem tudom hogy eredetileg azt mondja hogy az volt fent csak a klíma ment a helyére. Igaz ez? Nem lehet valahogy felpaszírozni mind a kettőt oda? :D
Válasz Hús Futár #5784. hozzászólásáraÁh 12045 volt de eladtuk mert az ára ment a CD 106-ba és most 12011 van de kéne már talajmunkára valami nagyon és erre gondoltunk. Megnéztünk most 2őt és az egyiken minden ment olajfolyás mentes 4,5 olajnyomása volt szépen járt a motorja még 500 fordulaton is váltó reccsenés mentesen váltott, csak ez a hűtővíz zavar meg én szeretném majd feltölteni fagyállóval is, de így nem lehet ezért kérdezem mi lehet ennek az oka esetleg milyen költséggel járhat a felújítása.
Válasz Filler #5782. hozzászólásáraértem melyik helyére szeretnéd ? Ha jól emlékszem van 160-asod .
Válasz Gergely Péter #5780. hozzászólásárailyen tipus nem létezik de a hirdetések közti 110-40-esnek hirdetett 10540-esre gondolsz hívj fel holnap tudok róla mondani infót nekem 9540-esem van .
Válasz Hús Futár #5779. hozzászólására16245 96 évjárat kis kerekű.
most hogyha nem vagy benne biztos,
akkor kérdezz körbe hátha valakinek van a környéken hengerfej tesztere.
ezt a cuccot felteszed a hűtősapka helyére, járatod a motort, és a teszt folyadék elszineződik ha CO van a vízbe. ergó elárulja hogy belepofázik e a henger a hűtővízbe.
Sziasztok.Zetor 110-40 valakinek valami véleménye milyen gép 1998-as.
Válasz Filler #5778. hozzászólásáraSzerintem csak a cellákba szorult buborékokat láttad .
Milyen tipus ?
Válasz T.f. #5776. hozzászólásáraMegmondom őszintén most vásárolnánk a gépet. Szombaton voltunk megnézni pénteken még tárcsáztak és nem látszódott benne víz 4l öntöttünk rá és akkor majdnem tele lett és azt láttuk hogy mintha levegőt dolgozna ki magából néha, de a fűtést szerintem nem az eredeti helyéről vitték el.
Válasz polonkaibence94 #5774. hozzászólására
Válasz Filler #5770. hozzászólásáraA ZETOR-nál a hűtő felső része a kiegyenlítő tér,ezért 1/3-1/2 részéig szabad csak tölteni.
Termosztát nélkül ne menj,nincs üzemi hőfokod,ez a motorban mindennek árt,hiánya, (nálam egyszer néhány napig ment így,ez idő alatt szép lassan kidolgozta a hűtő vizet)okozhatja a jelenséget.
Egyébként nem írtad,hogy csak a felesleget nyomja el,vagy szint alá is megy?
Hengerfejtömítés hibánál,ha kicsi az átégés ,nem veszed észre a motor járásán-hangján,de már bedolgozhat a vízbe.
Válasz Hús Futár #5771. hozzászólásáraAzt tudom, csak ha teleöntöttük akkor olyan mintha levegős lenne a rendszer bugyborékolt. Az lehet attól hogy a hűtő esetleg nem engedné át rendesen a vizet, vagy a rendszerben lehet valami dugulás? Ha a hengerfej dolgozna bele akkor gondolom nem járna szépen sem a motor és folyamatosan levegőzne a hűtőnél esetleg gőzölne is nem?
Üdv!
Olyna kérdésem lenne hogy valki 12045-hez vezetékelis rajzot tudna adni?
Válasz medikus #5772. hozzászólásáranekem mikor volt benne akkor is kinyomta a felesleget mind a két krisztál
Válasz Filler #5770. hozzászólásáraAzért.
Válasz Filler #5770. hozzászólásáraa crystalnál csak éppen csak lepje el a cellákat víz akkor már jó a többit úgy is kinyomja .
Köszönöm a választ T.f. Olyan kérdésem lenne még, hogy a zetor túl sok vizet kinyomta a túl folyón. Mitől lehet ez? Termosztát nincs benne.
Válasz Filler #5768. hozzászólásáraA váltótól hátrafelé UR II helyett UR IV sorozatú egységek vannak beépítve,kiv. a hidraulika fedél benne a szelepekkel,az változatlan.
Lényeges különbség:
-hidraulikusan zárható lamellás difizár
-olajfürdős rézlamellás fékrendszer
-erősített véglehajtás
-erősített külső segéd munkahenger
-erősített emelő és vonókarok
-erősített elsőhajtás kapcsoló lamellás kuplung
(a ZTS 18345 hátuljával azonos)