Válasz rtamas1976 #11574. hozzászólásáraKöszönöm a tippet a hőcserélővel, de sajnos ma reggelre eldőlt, hogy bontani kell a motort. Olaj nincs már benne 3-4 napja, eddig mindig csak a motor faláról lecsurgó szürke emulzió csepegett reggelre, de ma tiszta fagyálló. Nem sok csak néhány csepp, de így már biztos, hogy bent enged.
Ha szétszedtem beszámolok.
Köszönöm a segítő hozzászólásokat mindenkinek.
Válasz buti #11564. hozzászólásáraNálunk proxima traktornál egyik tavaszra folyt össze a víz és az olaj. nekünk a hüvely körüli gumitömítés adta meg magát. Ennek cseréjéhez hengerfej le olajdekni is le. dugó ki , hüvely ki.
Nagy munka de azóta nem volt vele gond.
Válasz buti #11570. hozzászólásáraA vizes hőcserélővel kezdeném!
Vedd le csináldmeg a csatlakozást tedd vízzbe és nyomasdmeg levegővel.
Ha ott nemjön akkor hengerfej. Azt ha levetted akkor már a hűvelyt húzgáld ki.
Egyébként a blokkot nyugottan nyomassad 1.5bárral. A hűtősapka is 0.6- 0.8 báros.
A fagyáló akkor szivárog mikor hideg .
A meleg fagyáló nemfog szivárogni!
Válasz mtz1221 #11567. hozzászólásáraHőcserélőt meg minek?
Ahol olajnyomás van, ott az olaj menne a vízbe, nem pedig víz az olajba.
Gumigyőrü a hengereken, esetleg fejnél a tömítés, de akkor a hütőfolyadék a szelephimbák pálcáinál juthat csak bele az olajba.
Ezen kívül más helyet el se tudnák képzelni, ahol belejutna a hütőfolyadékz a motorolajba.
Válasz buti #11570. hozzászólásáraNem kell semmit sehova ahol volt ott volt megcsinálva.
Rég volt és extra szar élmény volt jobb is hogy alig emlékszek rá baxxameg....
A karter levételéhez nem kell az első bölcsőt teljesen lebontani? Elég csak a karterban levő 4 db M20-as csavart ( a hézagoló lemezeseket ) kivenni belőle? Tehát nem kell az első hidat előrébb tolni bölcsőstől, mert az szívás lenne. Remélem.
Válasz mtz1221 #11567. hozzászólásáraA hőcserélő igazából a fémházas olajszűrő teteje. Levettem róla a szűrőt és így a két olajfurat szabadon van és lefele áll.Ha abban menne bele az olajba víz ott kellene cseppennie, de nem jön.Van még egy hűtővíz/kipufogó gáz hőcserélő, de azon biztos, hogy nem megy be, mert a kipufogó gáz fújná vizet a tágulásiból. Az meg nem áll fenn. Valószínű, hogy az olajteknő levételével többet látnék, de a betonplaccon, ahol szerelek útban lenne egy pár napon belül, mert hoznak egy kis műtrágyát, karter nélkül meg arrébb húzni sem lehet, úgyhogy egy darabig ráérek még gondolkozni rajta.
Válasz buti #11566. hozzászólásáraMeg kéne valami lengyel vagy szlovák oldalon kérdezni hogy lehet kiszűrni hogy hol a probléma. Én lehet a hőcserélőt kötném ki előbb egy próbára.
Válasz mtz1221 #11565. hozzászólásáraKöszönöm a tippet de nem hiszem,hogy az lenne . A motorolaj szürke, olyan igazi emulzió és sűrű. A gázolajtól inkább hígnak kellene lennie talán.Valamint a szelepfedél alatt sok vízcsepp van. Tegnap leengedtem az olajat, de így álló helyben nem folyt semmi a karterba. Próbáltam bedugott vízmelegítővel is egy 20 percig, de semmi.A vízleeresztő csapon keresztül nyomtam be 0,5 barral levegőt, hogy nyomás alatt legyen a rendszer. A tágulási tartálynál levő csőnél szivárgott és egy 15 perc alatt szűnt meg a nyomás, de a karteren a leeresztőnél nem cseppent meg sem. Lehet így hidegen nem is fog.Még bontatlan a motor igaz már 17 éves, de nehezen veszem rá magam, hogy szétszedjem.
Egy forterra 12441-el lenne egy kis gond. Hűtővíz került az olajba. A vízet nem melegíti, a tágulásit ha tele öntöm, sem buborékol, és a vízben nincs olaj, de az olaj rendesen szürke - olyan igazi emulzió - és több is lett. Az utóbbi időben nem dolgozott, csak néha arrébb álltam vele, néhány munkagépet arrébb tettem, csak rövid ideig járt. Az izzító gyertyák már korábban feladták, és hogy hidegen könnyebben induljon használtam a gyári 220-as vízmelegítőjét( ami a motortérben van). Lehet hogy ezzel toltam ki vele, ott egy kis mennyiség felrottyant és kinyomta a gumigyűrűket a hüvely mellett.
Ezen kívül hol tud még bemenni a fagyálló? Hőcserélő csak az olajszűrőnél van ugye? A hengerfejet le fogom róla venni, de nem hiszem, hogy ott menne át, a vízbe sem buborékol, kartergáz sincs.Csak fagyálló volt benne mindig, szétfagyás kizárva.
Ha a gumigyűrűt meg akarom nézni az olajteknőt le kell vennem. Az olajteknő váz elem is , elég a váltó alatt alátámasztani, vagy az első hídnál is kell?
Válasz Alpesi #11562. hozzászólásáraCsak azt gondold meg nehogy valami kohószökevénybe beleugorj!
Az életedet elkölthetedrá.
Ami meg már valamirevaló
Az nembiztos, hogy ér annyit.
Nekem is van 2 zetor, 3 mtz
50-60lóerőnèl nembiztos hogy zetorban gondolkodnák!
Talajmunka nem lenne sok. Inkább kaszálás rendsodrás bálázás vetés pótkocsizás. 5ha terület van. Most egy T 25 ös gép van és azért gondoltam hogy szántásra egy kicsit erősebb gépre fogasolni meg az nem gond.
Válasz Alpesi #11559. hozzászólásáraHa venni akarsz akkor nekem van eladó 5748 -as összkerékhajtású ,motor jó ,hidraulika jó ,gumik 80% fogyasztása nagyon jó ,teszi a dolgát,lejárt műszakival.
Válasz Alpesi #11559. hozzászólására5611 inkább felejtsed el, nagyon öreg gép, 60-as évek végefeléről. Nagyon hangosak, porolnak is be a fülkébe.
Az említett modellek közül 52-62xx nézném, esetleg 72, 77xx testvéreit.
Milyen munkára szeretnéd használni?
5211 csak 3 hengeres 45 Le traktor.
6211 4 henger, 56-57 Le
7211 62 Le, 7711 68 Le.
Ha talajmunkára is kell, előnyösebb xx45 kivitel első meghajtott futómüvel.
Üdv. Zetor 5211 6211 ről kellene vélemény tapasztalat illetve alkatrész ellátás mennyire megoldható?
Esetleg még 5611 es is szóba jöhet de néztem ugye azok öregebbek.
Válasz rtamas1976 #11553. hozzászólásáraNekem már munkahengeres, nincs baj vele. Függőcsapokra kell vigyázni, átcsinálni zsírozhatóra, mert az ha összerothad, lehet bármilyen jó a szervód.
Válasz buti #11548. hozzászólásáraNekem a kompresszor is van használva és a légkondi meghajtás is erről megy.
A kapcsolórészt énis szédszedtem de a kompresszort nembontottam.
Nem volt motorlolaj a kapcsolóba csak zsír. Ezért írtam.
Válasz rtamas1976 #11544. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod, én is úgy gondoltam , hogy külön kellene lennie a két térnek, de sehova sem tudok még elképzelni sem szimeringet. A T.F . kolléga által betett rajzon levő 30-as rugó a kompresszor főtengely csapágy belső gyűrűnek támaszkodik.A rugó nem támaszkodhat a szimeringnek, futógyűrű lehetne, de a külső átmérőn sincs szimering hely, és ha ott lenne szimering pont a kapcsoló rész nem kapna kenést. Olaj már nem jutna oda, a zsír meg csak az első 6304-es csapágy után van.Lehet, hogy tényleg csak a csapágy tömítőlemez és a két csapágy közötti zsír tömít? Holnap kap két új csapágyat plusz zsírt és meglátom mi lesz, bár melózni már nem kell vele, úgyhogy tavasszal derül ki, ha mégis átjön az olaj.
Válasz T.f. #11545. hozzászólásáraKöszönöm az ábrát.A szuszogót megnézem, de amikor utoljára dolgoztam vele és kellően hideg volt lazításkor még látszott is a kartergáz, de azért megnézem nincs e eltömődve.
Válasz buti #11543. hozzászólására
Üdv ! Szimering nincs , csak a két 6304 RS csapágy .
A szuszogót nézd meg , nincs-e eldugulva . A kartergáz nyomhatja kifelé az olajat .
Válasz buti #11543. hozzászólásáraLehet rosszul emlékszem.
Az enyémben a kapcsolóháznál nincs szimering. A komresszor elejénél kell lennie.
A kapcsolóháznak külön kell lennie a komresszortól!
Tehát haleveszed a kapcsolót a kompresszorról a meghajtó utánn kell a szimeringnek lenni!
Válasz kajszi_71823 #11542. hozzászólásáraKöszönöm a 0-s katalógus tippet, megnéztem, de azzal nem passzol az enyém, mert abban a tengely ékszíjtárcsa felőli végét egy takarófedéllel zárják le 3db M5-ös csavarral, az újabbakon meg csak egy seeger gyűrűvel.A réginél a fedél alatt volt egy szimering, az újnál ott nem fér el, de a 0-s rajzán sincs az olajos és a zsíros rész között semmi, se szimering sem semmi.Lehet tényleg csak a csapágy zárófedelének és zsírral megtömött háznak kellene megakadályozni, hogy kijöjjön az olaj. Szimering helyet sehol sem találtam a házban.
Válasz buti #11541. hozzászólásáraA 0-s katalógusban van szétrajzolva, de hogy van e ott, az jó kérdés. Véleményem szerint kéne lennie, ha megvan a helye, adja magát.
Üdv. Mindenkinek!
Egy 16245-ös kompresszorával lenne gondom, bár ahogy láttam a kompresszor elég sok zetoron hasonló.
A gond, hogy az ékszíjtárcánál veri ki az olajat.Robbantott ábra erről nincs a katalógusban, csak egyben hozza.Szétszedtem.A hajtást az ékszíjról kapja, majd az előtétházban a körmös tengelykapcsolóval kapcsolja össze a kompresszor főngellyel.A kompresszor forgattyúsháza a motorból kap olajat kenésre, az előtét házban zsír van.A kettőt viszont csak az egyik oldalról zárt csapágy zárólemeze választja el.Vagyis hogy nem választja el, mert zsír volt a forgattyúsház csapágyán is, az olajat meg veri ki az ékszíjtárcsánál.Szimering nincs, de én igazán helyét sem nagyon látok.Ennek ilyennek kell lennie?
A kompresszort szinte soha nem használom, nem igazán pótkocsizós traktor a 16245, a traktor oldala, meg az első hajtás csonkja meg mindig tiszta szutyok a lecsepegő olajtól.Nem nagy hiba ez de bosszantó.
Aki tudja a megoldást ne tarttsa magában.Köszönöm.
Válasz bazsoadrian861 #11538. hozzászólásáraA kuplung tengely vegen van egy csapagy a csapagy kulson egy acel karika ugye addig kell beulnie a csapagynak a hazba a tengely vege pedig bele ul az 5. Sebesseg kerekebe a kerek es a tengely vege kozott volt 2 hezagolo amint beutom a helyere mar egyben hajthato at csak a Valto nehezkesen ,megszorulnak a kupokon a bronzok , ha kisse megkoccintoma. Tengelyt kifele akkor mar laza , ezt nem tudom h a bronzoknak mennyire kell szorulnia a kupokon .
Válasz bazsoadrian861 #11536. hozzászólásáraH mennyire szabad neki fekezni valojaban . Az uj szinkront beszelrelve ugy ahogy a regi volt azokkal a hezagolokkal , es ha beteszem a kuplung tengelyt a helyere es a vegere felteszem a lamellat alig atforgathato
11626 hozzászólás
Válasz rtamas1976 #11574. hozzászólásáraKöszönöm a tippet a hőcserélővel, de sajnos ma reggelre eldőlt, hogy bontani kell a motort. Olaj nincs már benne 3-4 napja, eddig mindig csak a motor faláról lecsurgó szürke emulzió csepegett reggelre, de ma tiszta fagyálló. Nem sok csak néhány csepp, de így már biztos, hogy bent enged.
Ha szétszedtem beszámolok.
Köszönöm a segítő hozzászólásokat mindenkinek.
Válasz buti #11564. hozzászólásáraNálunk proxima traktornál egyik tavaszra folyt össze a víz és az olaj. nekünk a hüvely körüli gumitömítés adta meg magát. Ennek cseréjéhez hengerfej le olajdekni is le. dugó ki , hüvely ki.
Nagy munka de azóta nem volt vele gond.
Válasz buti #11570. hozzászólásáraA vizes hőcserélővel kezdeném!
Vedd le csináldmeg a csatlakozást tedd vízzbe és nyomasdmeg levegővel.
Ha ott nemjön akkor hengerfej. Azt ha levetted akkor már a hűvelyt húzgáld ki.
Egyébként a blokkot nyugottan nyomassad 1.5bárral. A hűtősapka is 0.6- 0.8 báros.
A fagyáló akkor szivárog mikor hideg .
A meleg fagyáló nemfog szivárogni!
Válasz Sk Laci #11572. hozzászólásáraNyomás alatt van, nem a vissza folyót hűti ? Habár ha a filternél van lehet mondasz valamit.
Válasz mtz1221 #11567. hozzászólásáraHőcserélőt meg minek?
Ahol olajnyomás van, ott az olaj menne a vízbe, nem pedig víz az olajba.
Gumigyőrü a hengereken, esetleg fejnél a tömítés, de akkor a hütőfolyadék a szelephimbák pálcáinál juthat csak bele az olajba.
Ezen kívül más helyet el se tudnák képzelni, ahol belejutna a hütőfolyadékz a motorolajba.
Válasz buti #11570. hozzászólásáraNem kell semmit sehova ahol volt ott volt megcsinálva.

Rég volt és extra szar élmény volt jobb is hogy alig emlékszek rá baxxameg....
Válasz $HMP$ #11569. hozzászólásáraAz lesz, de mivel még nem szedhetem szét pár napig, járt az agyam.
A karter levételéhez nem kell az első bölcsőt teljesen lebontani? Elég csak a karterban levő 4 db M20-as csavart ( a hézagoló lemezeseket ) kivenni belőle? Tehát nem kell az első hidat előrébb tolni bölcsőstől, mert az szívás lenne. Remélem.
Egyébként köszönöm a válaszaitokat.
Válasz buti #11568. hozzászólásáraGumigyűrű csere ne agyalj semennyit.
Válasz mtz1221 #11567. hozzászólásáraA hőcserélő igazából a fémházas olajszűrő teteje. Levettem róla a szűrőt és így a két olajfurat szabadon van és lefele áll.Ha abban menne bele az olajba víz ott kellene cseppennie, de nem jön.Van még egy hűtővíz/kipufogó gáz hőcserélő, de azon biztos, hogy nem megy be, mert a kipufogó gáz fújná vizet a tágulásiból. Az meg nem áll fenn. Valószínű, hogy az olajteknő levételével többet látnék, de a betonplaccon, ahol szerelek útban lenne egy pár napon belül, mert hoznak egy kis műtrágyát, karter nélkül meg arrébb húzni sem lehet, úgyhogy egy darabig ráérek még gondolkozni rajta.
Válasz buti #11566. hozzászólásáraMeg kéne valami lengyel vagy szlovák oldalon kérdezni hogy lehet kiszűrni hogy hol a probléma. Én lehet a hőcserélőt kötném ki előbb egy próbára.
Válasz mtz1221 #11565. hozzászólásáraKöszönöm a tippet de nem hiszem,hogy az lenne . A motorolaj szürke, olyan igazi emulzió és sűrű. A gázolajtól inkább hígnak kellene lennie talán.Valamint a szelepfedél alatt sok vízcsepp van. Tegnap leengedtem az olajat, de így álló helyben nem folyt semmi a karterba. Próbáltam bedugott vízmelegítővel is egy 20 percig, de semmi.A vízleeresztő csapon keresztül nyomtam be 0,5 barral levegőt, hogy nyomás alatt legyen a rendszer. A tágulási tartálynál levő csőnél szivárgott és egy 15 perc alatt szűnt meg a nyomás, de a karteren a leeresztőnél nem cseppent meg sem. Lehet így hidegen nem is fog.Még bontatlan a motor igaz már 17 éves, de nehezen veszem rá magam, hogy szétszedjem.
Válasz buti #11564. hozzászólásáraNem csak a naftát nyomja be az ac pumpánál ?
Sziasztok!
Egy forterra 12441-el lenne egy kis gond. Hűtővíz került az olajba. A vízet nem melegíti, a tágulásit ha tele öntöm, sem buborékol, és a vízben nincs olaj, de az olaj rendesen szürke - olyan igazi emulzió - és több is lett. Az utóbbi időben nem dolgozott, csak néha arrébb álltam vele, néhány munkagépet arrébb tettem, csak rövid ideig járt. Az izzító gyertyák már korábban feladták, és hogy hidegen könnyebben induljon használtam a gyári 220-as vízmelegítőjét( ami a motortérben van). Lehet hogy ezzel toltam ki vele, ott egy kis mennyiség felrottyant és kinyomta a gumigyűrűket a hüvely mellett.
Ezen kívül hol tud még bemenni a fagyálló? Hőcserélő csak az olajszűrőnél van ugye? A hengerfejet le fogom róla venni, de nem hiszem, hogy ott menne át, a vízbe sem buborékol, kartergáz sincs.Csak fagyálló volt benne mindig, szétfagyás kizárva.
Ha a gumigyűrűt meg akarom nézni az olajteknőt le kell vennem. Az olajteknő váz elem is , elég a váltó alatt alátámasztani, vagy az első hídnál is kell?
Válasz Alpesi #11562. hozzászólásáraCsak azt gondold meg nehogy valami kohószökevénybe beleugorj!
Az életedet elkölthetedrá.
Ami meg már valamirevaló
Az nembiztos, hogy ér annyit.
Nekem is van 2 zetor, 3 mtz
50-60lóerőnèl nembiztos hogy zetorban gondolkodnák!
Talajmunka nem lenne sok. Inkább kaszálás rendsodrás bálázás vetés pótkocsizás. 5ha terület van. Most egy T 25 ös gép van és azért gondoltam hogy szántásra egy kicsit erősebb gépre fogasolni meg az nem gond.
Válasz Alpesi #11559. hozzászólásáraHa venni akarsz akkor nekem van eladó 5748 -as összkerékhajtású ,motor jó ,hidraulika jó ,gumik 80% fogyasztása nagyon jó ,teszi a dolgát,lejárt műszakival.
Válasz Alpesi #11559. hozzászólására5611 inkább felejtsed el, nagyon öreg gép, 60-as évek végefeléről. Nagyon hangosak, porolnak is be a fülkébe.
Az említett modellek közül 52-62xx nézném, esetleg 72, 77xx testvéreit.
Milyen munkára szeretnéd használni?
5211 csak 3 hengeres 45 Le traktor.
6211 4 henger, 56-57 Le
7211 62 Le, 7711 68 Le.
Ha talajmunkára is kell, előnyösebb xx45 kivitel első meghajtott futómüvel.
Üdv. Zetor 5211 6211 ről kellene vélemény tapasztalat illetve alkatrész ellátás mennyire megoldható?
Esetleg még 5611 es is szóba jöhet de néztem ugye azok öregebbek.
Válasz Gyurkesz1 #11556. hozzászólásáraKirályhelmec környék
Válasz bazsoadrian861 #11555. hozzászólásáraSzia !
Kicseréltem, majd figyelem, hogy van-e változás.Köszönöm a válaszod.
Válasz Jancsi3527 #11534. hozzászólásáraSzia, honnan vagy??
Válasz buti #11541. hozzászólásáraSzia. Cseréld ki a csapágyakat a kompresszorba és megszünik.
Válasz rtamas1976 #11553. hozzászólásáraNekem már munkahengeres, nincs baj vele. Függőcsapokra kell vigyázni, átcsinálni zsírozhatóra, mert az ha összerothad, lehet bármilyen jó a szervód.
Válasz kajszi_71823 #11551. hozzászólásáraViszont ezzel rohadtul jólfordul!
Válasz kajszi_71823 #11551. hozzászólásáraLegrosszabb esetben kap 1 munkahengert.
Ha jólemlékszem a hídon rajtavan a mh. füle
De a gyárinak sem lehet nagy baja.
Válasz rtamas1976 #11547. hozzászólásáraCseh, miért lenne?
Válasz kajszi_71823 #11542. hozzászólásáraMegvan az orbit is!

Válasz buti #11548. hozzászólásáraNekem a kompresszor is van használva és a légkondi meghajtás is erről megy.
A kapcsolórészt énis szédszedtem de a kompresszort nembontottam.
Nem volt motorlolaj a kapcsolóba csak zsír. Ezért írtam.
Válasz rtamas1976 #11544. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod, én is úgy gondoltam , hogy külön kellene lennie a két térnek, de sehova sem tudok még elképzelni sem szimeringet. A T.F . kolléga által betett rajzon levő 30-as rugó a kompresszor főtengely csapágy belső gyűrűnek támaszkodik.A rugó nem támaszkodhat a szimeringnek, futógyűrű lehetne, de a külső átmérőn sincs szimering hely, és ha ott lenne szimering pont a kapcsoló rész nem kapna kenést. Olaj már nem jutna oda, a zsír meg csak az első 6304-es csapágy után van.Lehet, hogy tényleg csak a csapágy tömítőlemez és a két csapágy közötti zsír tömít? Holnap kap két új csapágyat plusz zsírt és meglátom mi lesz, bár melózni már nem kell vele, úgyhogy tavasszal derül ki, ha mégis átjön az olaj.
Válasz kajszi_71823 #11542. hozzászólásáraNa legalább megtalátam azt a tipusú kormányzást ami nekem van.

A könyv hátuljában volt.
663oldal
Nemegy bonyolult valami.
Válasz T.f. #11545. hozzászólásáraKöszönöm az ábrát.A szuszogót megnézem, de amikor utoljára dolgoztam vele és kellően hideg volt lazításkor még látszott is a kartergáz, de azért megnézem nincs e eltömődve.
Válasz buti #11543. hozzászólására
Üdv ! Szimering nincs , csak a két 6304 RS csapágy .
A szuszogót nézd meg , nincs-e eldugulva . A kartergáz nyomhatja kifelé az olajat .
Válasz buti #11543. hozzászólásáraLehet rosszul emlékszem.
Az enyémben a kapcsolóháznál nincs szimering. A komresszor elejénél kell lennie.
A kapcsolóháznak külön kell lennie a komresszortól!
Tehát haleveszed a kapcsolót a kompresszorról a meghajtó utánn kell a szimeringnek lenni!
Válasz kajszi_71823 #11542. hozzászólásáraKöszönöm a 0-s katalógus tippet, megnéztem, de azzal nem passzol az enyém, mert abban a tengely ékszíjtárcsa felőli végét egy takarófedéllel zárják le 3db M5-ös csavarral, az újabbakon meg csak egy seeger gyűrűvel.A réginél a fedél alatt volt egy szimering, az újnál ott nem fér el, de a 0-s rajzán sincs az olajos és a zsíros rész között semmi, se szimering sem semmi.Lehet tényleg csak a csapágy zárófedelének és zsírral megtömött háznak kellene megakadályozni, hogy kijöjjön az olaj. Szimering helyet sehol sem találtam a házban.
Válasz buti #11541. hozzászólásáraA 0-s katalógusban van szétrajzolva, de hogy van e ott, az jó kérdés. Véleményem szerint kéne lennie, ha megvan a helye, adja magát.
Üdv. Mindenkinek!
Egy 16245-ös kompresszorával lenne gondom, bár ahogy láttam a kompresszor elég sok zetoron hasonló.
A gond, hogy az ékszíjtárcánál veri ki az olajat.Robbantott ábra erről nincs a katalógusban, csak egyben hozza.Szétszedtem.A hajtást az ékszíjról kapja, majd az előtétházban a körmös tengelykapcsolóval kapcsolja össze a kompresszor főngellyel.A kompresszor forgattyúsháza a motorból kap olajat kenésre, az előtét házban zsír van.A kettőt viszont csak az egyik oldalról zárt csapágy zárólemeze választja el.Vagyis hogy nem választja el, mert zsír volt a forgattyúsház csapágyán is, az olajat meg veri ki az ékszíjtárcsánál.Szimering nincs, de én igazán helyét sem nagyon látok.Ennek ilyennek kell lennie?
A kompresszort szinte soha nem használom, nem igazán pótkocsizós traktor a 16245, a traktor oldala, meg az első hajtás csonkja meg mindig tiszta szutyok a lecsepegő olajtól.Nem nagy hiba ez de bosszantó.
Aki tudja a megoldást ne tarttsa magában.Köszönöm.
Válasz lorant90 #11539. hozzászólásáraNem szorulhat. Kéne belerakni még hèzagolót vagy cserélni vastagabbra.
Válasz bazsoadrian861 #11538. hozzászólásáraA kuplung tengely vegen van egy csapagy a csapagy kulson egy acel karika ugye addig kell beulnie a csapagynak a hazba a tengely vege pedig bele ul az 5. Sebesseg kerekebe a kerek es a tengely vege kozott volt 2 hezagolo amint beutom a helyere mar egyben hajthato at csak a Valto nehezkesen ,megszorulnak a kupokon a bronzok , ha kisse megkoccintoma. Tengelyt kifele akkor mar laza , ezt nem tudom h a bronzoknak mennyire kell szorulnia a kupokon .
Válasz lorant90 #11537. hozzászólásáraBiztos hogy a szinkron végett szorul? A szinkrongyűrűket tudod forgatni külön külön?
Válasz bazsoadrian861 #11536. hozzászólásáraH mennyire szabad neki fekezni valojaban . Az uj szinkront beszelrelve ugy ahogy a regi volt azokkal a hezagolokkal , es ha beteszem a kuplung tengelyt a helyere es a vegere felteszem a lamellat alig atforgathato
Válasz lorant90 #11535. hozzászólásáraMit szeretnél tudni róla?
Üdv . Valakinek tapasztalata zetor 7011 es szinkronjaval?
Válasz Gyurkesz1 #11526. hozzászólásáraSzevasz terebesi járás én is üdvözlet ????????
Válasz Sk Laci #11532. hozzászólására


Válasz mtz1221 #11530. hozzászólásáraAttól, hogy neked bejönnek a kolbászos Józsinénik, attól én maradok a klaszikus nőnél
Válasz Gyurkesz1 #11529. hozzászólásáraLéva
Válasz $HMP$ #11528. hozzászólásáraEgyikük bír jó gépeket vezetni, másiknak lesz segítsége. Ha meg sexig fajúlna a dolog, az már tiszta ráadás lenne.




Válasz Sk Laci #11527. hozzászólásáraMenyire?? Nyugaton vagy?
Válasz Sk Laci #11527. hozzászólásáraFigyeld... össze kell költözni.
Válasz Gyurkesz1 #11526. hozzászólásáraJó messze lakunk egymástól.