Válasz lorant90 #8824. hozzászólásáraHozzateszem h itt nálunk meglehet venni komplett rendszert bontanak rengeteget, 300 - 400 eu ért hirdetik. Inkább vettem volna úgy és ha esetleg a szivatyu vagy a henger rossz csere és akkor is olcsóbb. De mindenki maga tudja
Válasz pajkos #8823. hozzászólásáraSzlovákiából tudsz rendelni, én most a napokban szereltem fel eggyet szintén 5611 re komplett újat. 1000 eu volt komplett +-pár eu. A tulaj szerint
Válasz D-032-a #8819. hozzászólásáraEredetileg nem tudom mennyi gyűrű megy. Ha kettőt teszek alá akkor nagyon nehezen tudom a kis kart addig ráhelyezni, mig a stift a helyére nem kerül. De megpróbálom majd igy.
Válasz Petja #8808. hozzászólásáraKét tömítőgyűrűt cserélsz egyszerre? Azt a részt én még nem szereltem szét, de a katalógus 2db-ot ír, bár a robbantott ábrán csak egy van rajzolva.
A kis kart(billentyű) csak erővel visszanyomva lehet a stiftet betenni a helyére?
Mert lenni kellene ott egy rugós/hullámos alátétnek is, meg még valaminek (talán porvédő) a két gyűrűn kívül.
Válasz .Richard. #8817. hozzászólásáraMondjuk azt én sem tudom. De ha közép olajnivóról pl. 2 liter + gázolaj felviszi a felsőnívóig a szintet, 12 liter motorolajnál akkor még nem biztos, hogy nagyon leesik az olajnyomás.
Lehet, hogy érződik a gázolajszag a motorolajon.
Válasz D-032-a #8816. hozzászólásáraTe tudod milyen tipusrol ìrt? Mert nekem fogalmam sincs. Mi van ha vízet hisznek gàzolajnak?nem hinnèm'hogy lobbanàspontot mèrne otthon valaki.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraEngedd le az olajat az adagolóból. Ha nem olaj, hanem gázolaj jön belőle le, akkor valószínűleg az adagoló tengelyénél beereszti a szimering a motortérbe ezt a gázolajat.
Ha szerencséd van akkor nem a fejszelepektől, hanem a tápszivattyú nyomórúdjánál kerül gázolaj az adagoló "bütyköstengely házába".
Az adagoló tengelyre jó lenne Viton szimeringet, esetleg abból is kétajkút tenni, ha tudsz venni.
Mielőtt leveszed az adagolót jelöld meg, hogy hol áll az előbefecskendezés.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraMi bizonyitja'hogy gàzolaj?előbb tűnik fel az olajnyomàs csökkenès'mint az'hogy tudjuk biztosra'hogy gàzolaj. Vagy csak egy kòsza kèrdès?
Válasz MrPoke #8812. hozzászólásáraHát annak a motornak borzalmasan kell járni hogy a porlasztótól lemenjen a gázolaj, szóval az úgy akkor szokott ha megszorul a csúcs.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraCseréld ki az Ac-t.Vagy az adagoló szimeringjét,valakivel.Attól hogy a szabályzó része külön olajozású,a nafta az első részből még belemegy a motorba.
Válasz Petja #8805. hozzászólásáraTömítő gumi alatt azt érted hogy gumigyűrű lehet nem jót teszel alá
Gumigyűrűt úgy méretezünk hogy megméred a horgony mélységét és plusz 0.5
Ha mérsz 2.5 akkor hármas kell és ha külső átmérőt mérsz pl 32 akkor kivonod 2x a vadtagságot így ebben az esetben 26x3 rakol be és nem lesz gond
Ha kelvés a kiállás hamar ereszteni fog ha vastag lehet őssze se tudod rakni de lehet összemegy de tuti elcsiped és akkor megint hamar előjön a hiba
Sziasztok! Lenne egy kis problémám a Zetor 5011-es hidraulikáján. Komplett javitást végeztünk a hidraulikáján, kapott új pumpát is, munkahengerre gyűrűk... Mostanában elkezdett a vezértőmbből szivárogni az olaj (a felső részén, az emelési gyorsaságot ahol tudom állitani és a billentyű alól. Ha leveszem a billentyűt és rakok alá új tőmítő gumit akkor valamennyi ideig jó). De ha már kb 500 kg-os gépet szállít akkor újra előjön a probléma. Amúgy a hidraulika működésével semmi gond nincs, szépen emel, nem dobál, csak ez zavar eléggé. Hátha tudtok segíteni. Köszönöm!!!
Válasz moll1983 #8795. hozzászólásáraTényleg úgy van ahogy mondod, nem sok kellett neki. Látod milyen szét szórt vagyok nem is gondoltam erre. Most már csak fel kell fújnom magam és mehet vissza a helyére.
Nyíregyházán
Nyírség nehézgép 93bt
Vállalunk ilyet is akár helyszínen is
Járjuk az egész országot
Többnyire mindent megcsinálunk
motor váltó hidraulika munkahenger lakatos esztergályos munkák
Válasz csoppika #8787. hozzászólásáraHétvégén sem lehet,vagy túlórában leszámoltatni ??Nem tudjátok a németet elmagyarosítani az a gond . Itt nálunk van egy francia cég aki autószállító pótokat gyárt,igaz fél évbe került nekik de elszerbesítették a francia munkavezetőt.
Válasz T.f. #8784. hozzászólásáraA cégemnél röhögve megcsinálnák....ha olyan volna a német tulaj... Gondolom az öntvényen vannak síkmarások, amitől lehet mérni a géppel...
Válasz csoppika #8781. hozzászólásáraA javítás menete Szd.-on ,a kopott furatot vonalba fúrják túlméretesre , ha 1 mm körüli a hiba akkor a bronz lesz kivűlről túlméretes , ha több 3-(4) mm ,akkor kap egy acél betét perselyt és úgy a gyári bronzot .
Válasz csoppika #8774. hozzászólásáraSzia . Mekkora a hiba ? Nekem csináltak Szekszárdon vonalba fúrást , perselyezést .
Küldj egy képet és adatokat az kopásról .
11624 hozzászólás
Válasz lorant90 #8824. hozzászólásáraHozzateszem h itt nálunk meglehet venni komplett rendszert bontanak rengeteget, 300 - 400 eu ért hirdetik. Inkább vettem volna úgy és ha esetleg a szivatyu vagy a henger rossz csere és akkor is olcsóbb. De mindenki maga tudja
Válasz pajkos #8823. hozzászólásáraSzlovákiából tudsz rendelni, én most a napokban szereltem fel eggyet szintén 5611 re komplett újat. 1000 eu volt komplett +-pár eu. A tulaj szerint
Sziasztok
5611-es zetoromhoz komplett kormányszervot keresek,
ha valaki tud segíteti, hogy hol találok az jó lenne.
Sziasztok
5611-es zetoromhoz komplett kormányszervot keresek,
ha valaki tud segíteti, hogy hol találok az jó lenne.
Válasz D-032-a #8819. hozzászólásáraEredetileg nem tudom mennyi gyűrű megy. Ha kettőt teszek alá akkor nagyon nehezen tudom a kis kart addig ráhelyezni, mig a stift a helyére nem kerül. De megpróbálom majd igy.
Válasz Petja #8809. hozzászólásáraEzen csak akkor tudsz tömítést cserélni ha kiveszed a kockát. Akkor tudod kihuzni ezt a szabályozott a kockából.
Válasz Petja #8808. hozzászólásáraKét tömítőgyűrűt cserélsz egyszerre? Azt a részt én még nem szereltem szét, de a katalógus 2db-ot ír, bár a robbantott ábrán csak egy van rajzolva.
A kis kart(billentyű) csak erővel visszanyomva lehet a stiftet betenni a helyére?
Mert lenni kellene ott egy rugós/hullámos alátétnek is, meg még valaminek (talán porvédő) a két gyűrűn kívül.
Válasz .Richard. #8817. hozzászólásáraMondjuk azt én sem tudom. De ha közép olajnivóról pl. 2 liter + gázolaj felviszi a felsőnívóig a szintet, 12 liter motorolajnál akkor még nem biztos, hogy nagyon leesik az olajnyomás.
Lehet, hogy érződik a gázolajszag a motorolajon.
Válasz D-032-a #8816. hozzászólásáraTe tudod milyen tipusrol ìrt? Mert nekem fogalmam sincs. Mi van ha vízet hisznek gàzolajnak?nem hinnèm'hogy lobbanàspontot mèrne otthon valaki.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraEngedd le az olajat az adagolóból. Ha nem olaj, hanem gázolaj jön belőle le, akkor valószínűleg az adagoló tengelyénél beereszti a szimering a motortérbe ezt a gázolajat.
Ha szerencséd van akkor nem a fejszelepektől, hanem a tápszivattyú nyomórúdjánál kerül gázolaj az adagoló "bütyköstengely házába".
Az adagoló tengelyre jó lenne Viton szimeringet, esetleg abból is kétajkút tenni, ha tudsz venni.
Mielőtt leveszed az adagolót jelöld meg, hogy hol áll az előbefecskendezés.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraMi bizonyitja'hogy gàzolaj?előbb tűnik fel az olajnyomàs csökkenès'mint az'hogy tudjuk biztosra'hogy gàzolaj. Vagy csak egy kòsza kèrdès?
Válasz MrPoke #8812. hozzászólásáraHát annak a motornak borzalmasan kell járni hogy a porlasztótól lemenjen a gázolaj, szóval az úgy akkor szokott ha megszorul a csúcs.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraCseréld ki az Ac-t.Vagy az adagoló szimeringjét,valakivel.Attól hogy a szabályzó része külön olajozású,a nafta az első részből még belemegy a motorba.
Válasz Gyurkesz1 #8811. hozzászólásáraPorlasztó. Irány az adagolós.
Sziasztok , hogyan kerülhet a motorolajba gázolaj ?? Az adagoló nem a motortól kapja a kenést ugyhogy nem értem hogy hogyan .
Válasz Petja #8809. hozzászólásáraRossz méretű vagy rossz minűségű a gumigyűrű amit ráteszel azért ereszt szerintem
Válasz Petja #8808. hozzászólására
Válasz D-032-a #8806. hozzászólásáraA bekarikázott résznél van az olajfolyás.
Válasz Petja #8805. hozzászólásáraTömítő gumi alatt azt érted hogy gumigyűrű lehet nem jót teszel alá
Gumigyűrűt úgy méretezünk hogy megméred a horgony mélységét és plusz 0.5
Ha mérsz 2.5 akkor hármas kell és ha külső átmérőt mérsz pl 32 akkor kivonod 2x a vadtagságot így ebben az esetben 26x3 rakol be és nem lesz gond
Ha kelvés a kiállás hamar ereszteni fog ha vastag lehet őssze se tudod rakni de lehet összemegy de tuti elcsiped és akkor megint hamar előjön a hiba
Válasz Petja #8805. hozzászólásáraMelyik alkatrészt érted "billenttyű" alatt?
Sziasztok! Lenne egy kis problémám a Zetor 5011-es hidraulikáján. Komplett javitást végeztünk a hidraulikáján, kapott új pumpát is, munkahengerre gyűrűk... Mostanában elkezdett a vezértőmbből szivárogni az olaj (a felső részén, az emelési gyorsaságot ahol tudom állitani és a billentyű alól. Ha leveszem a billentyűt és rakok alá új tőmítő gumit akkor valamennyi ideig jó). De ha már kb 500 kg-os gépet szállít akkor újra előjön a probléma. Amúgy a hidraulika működésével semmi gond nincs, szépen emel, nem dobál, csak ez zavar eléggé. Hátha tudtok segíteni. Köszönöm!!!
Válasz 4755 #8802. hozzászólásáraAz lehet,mert valóban koszos.Akkor holnap hűtő takarítás.
Válasz Mf-es? #8801. hozzászólásáraElvan rakodva már a hutooo
Válasz Mf-es? #8801. hozzászólásáraüdv nem a hütő van eldugulva?nem folyik át rajta rendesen a viz
Zetor 6901-es motor,gázadáskor összeszívja az alsó vízcsövet.Utána kinyomja a hűtősapkán a vizet.Miért?
Válasz Dzsanosi #8799. hozzászólásáraCsak óvatosan! Nehogy Téged is leforgasson az eke, miután meggyúrt a hátsókerék!
Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket mindenkinek
https://m.youtube.com/watch?v=nfrnCEMk1a4
Válasz moll1983 #8795. hozzászólásáraTényleg úgy van ahogy mondod, nem sok kellett neki. Látod milyen szét szórt vagyok nem is gondoltam erre. Most már csak fel kell fújnom magam és mehet vissza a helyére.
Válasz branyi6405 #8796. hozzászólásáraKösz. Majd értekezem velük.
Válasz csoppika #8774. hozzászólásáraGyőrzámoly 2T+M !
Meg kell nézni,hogy a m.henger rendesen össze ment-e,mert úgy látom újra cserélted.
Zetor 5611 féket javítok és a gondom a következő nem megy fel rá a fékdob

A dob le lett szabályozva, a fékmunkahenger mm-re megegyezik a régivel a fékpofák szintén csak a régiek már szegecsig lekoptak.
Nyíregyházán
Nyírség nehézgép 93bt
Vállalunk ilyet is akár helyszínen is
Járjuk az egész országot
Többnyire mindent megcsinálunk
motor váltó hidraulika munkahenger lakatos esztergályos munkák
Válasz mtz1221 #8791. hozzászólásáraMajd meglesem... Most nincs otthon a traki...
Válasz csoppika #8790. hozzászólásáraMennyire kopott ?? Állítható dörzsárral nem lehetne megdolgozni otthon?? Inkább a perselyeknél hagynál 5 tizeded a csapnál hogy be ne feszüljön ??
Válasz mtz1221 #8789. hozzászólásáraItt már nincs ilyen...
Válasz csoppika #8787. hozzászólásáraHétvégén sem lehet,vagy túlórában leszámoltatni ??Nem tudjátok a németet elmagyarosítani az a gond
. Itt nálunk van egy francia cég aki autószállító pótokat gyárt,igaz fél évbe került nekik de elszerbesítették a francia munkavezetőt.
Válasz csoppika #8787. hozzászólásáraDe 200e HUFért ebben a szezonban már nem lesz megcsinálva...
Válasz T.f. #8784. hozzászólásáraA cégemnél röhögve megcsinálnák....ha olyan volna a német tulaj... Gondolom az öntvényen vannak síkmarások, amitől lehet mérni a géppel...
Válasz Gepi #8785. hozzászólásáraAzt hittem ott csak lakatos meló van...
Válasz csoppika #8774. hozzászólásáraHalászin van a Pausits cég
egy telefont megér.
Válasz csoppika #8781. hozzászólásáraA javítás menete Szd.-on ,a kopott furatot vonalba fúrják túlméretesre , ha 1 mm körüli a hiba akkor a bronz lesz kivűlről túlméretes , ha több 3-(4) mm ,akkor kap egy acél betét perselyt és úgy a gyári bronzot .
Válasz Celtises #8778. hozzászólásáraAzt már az öntvény témában meglestem... Majd érdeklődöm...
Válasz lorant90 #8779. hozzászólásáraNem kevés... 5-6 éve 250 körül lehetett...
Válasz T.f. #8780. hozzászólásáraNincs szétszedve, de a szerelő szerint a hintáztatás alapján már elfogyott a persely...
Válasz csoppika #8774. hozzászólásáraSzia . Mekkora a hiba ? Nekem csináltak Szekszárdon vonalba fúrást , perselyezést .
Küldj egy képet és adatokat az kopásról .
Válasz csoppika #8777. hozzászólásáraCenterben igen, talán 600 eu korul van a felujitott
Válasz csoppika #8774. hozzászólásáraNaszályi cég.Keress rá. Vállalnak ilyesmit.
Nem csináltattam még velük semmit.
Válasz lorant90 #8775. hozzászólásáraA Biro azt mondta ha találok műhelyt csináltassam meg, mert ők is talán Csehországba viszik?
Válasz lorant90 #8775. hozzászólásáraA centerben?