Válasz *** HM *** #5280. hozzászólásáraKézi váltós és 3,2-es moci. A többi ezekből hulladék.....
Nekem hatalmas csalódás az automata váltója minden szemszögből.
Válasz Nyomasek Bobo #5291. hozzászólásáraHolnap megnézem, mert anyáméknál vannak a forgalmik, de azt tudom, 21 tonna alattiak(17tonna asszem) (2 tengelyes nem is igen lehet 21, mert akkor túllépi a kis hazánkban megengedett max tengelyterhelést)!
Válasz Nyomasek Bobo #5287. hozzászólásáraKérdés az, hogy mi szerepel a forgalmi engedély gépjármű kategória rovatban, annak nehéz ellent mondani!
Ha meg asszerint az ami, akkor ki kell vonatni újra vizsgáztatni a megfelelő kategóriára!
Válasz Nyomasek Bobo #5282. hozzászólásáraNem jól néztem. A középuniverzál traktor, piros rendszámos. Csak fényképen elnéztem. A biztosításra nem panaszkodhatok, flotta biztosítás van, jó közvetítővel. Ha eladunk, ha veszünk valamit, azonnal megoldja. Személyes ismeretség nem szükséges. Itt találtam rá a fórumon.
Válasz Gox #5276. hozzászólásáraErre gondoltam én is, hogy fekete rendszámos, de a forgalmiban a gépjármű kategória elárulja, hogy lassú pót(nem mehet teherautó után, ha jól gondolom), illetve 5 évre kap műszakit is?
Nálunk is volt még annó, hogy pirosra mindig küldték, már hogy az egyikre, két centire egyforma közül! Kellett vagy 3 év, mire sikerült kivenni a rendszerből, addig minden évben "értetlenkedés"!
Válasz A.I. #5275. hozzászólásáraEgy fekete rendszámos pótra küldtek, de az is lassú. Amikor vettük, akkor kivetették rá a súlyadót, de el is törölték. Egy fekete rendszámos középuniverzál vontatót adóztatnak most, a nagyobb fekete rendszámosokat nem.
A piros rendszámos cuccokat nem.
Súlyadóról kérdeznék. A NAV-nak elsôkörben nem igazán sikerült kezelni a mezôgazdasági pótkocsik súlyadó mentességét. Brutál elôírást kûldött ki.
Mit szóltok hozzá?
Válasz hadadi.andrew #5264. hozzászólásáraKb igen. Terepjárók és telepjárók között kell nézegetni, nyilván amibe fellépőn keresztül kell bemászni, az lesz a legmagasabb. Mondjuk az egy alacsonyabb egyénnek, főleg asszonypajtásnak egyrészről jó ha kilát, de másrészről a bemászás az meg egy nehéz meló
Válasz rigás #5256. hozzászólásáraKépek alapján azt akartam mondani,hogy ezek már régi képek. De amikor olvasom ez egy másik.
Azt is mondhatod,hogy OPEL restaurátor vagy!!
Válasz wernerj #5258. hozzászólásáraKözúton nem akarom használni, csak kint területen. Akkor az a lényeg, hogy saját kapcsolóval működjön? Az nem gond. Az Axial-os akciós újságban van 40 LED-es 20e Ft-ért de semmi műszaki adat nincs róla. Hétfőn rákérdezek.
Válasz RkTomi #5257. hozzászólásáraLegális, ha nem kék-piros, vagy sárga(ezekhez vizsgáztatni kell külön), és saját ingatlanodon használod munkalámpának. Közúton csak úgy lehet felszerelve a kocsin, ha nincs bekötve az autó saját világítására. Nekem is van fent, trélerezéshez kellett munkalámpának. Akkuról-relé-kapcsoló-fényhíd. Ha kérdezik, " természetesen sosem használom közúton, hiszen azt nem szabad". A valóság az, hogy nagyon sok vadelütéstől mentett már meg. Arra figyelj, hogy jó előre kapcsold le, ha jön szembe valaki, mert vakít, és ha véletlenül rendőrautót perzselsz meg, díjazni fogják, vastagon.
Válasz Maszek Zs #5255. hozzászólásáraKöszönöm itt még jobb árak vannak, de közben már megvettem a motyót a Kovács autótól mondjuk kellett sok minden más is.
Sima "egyszerű" (mert nem az) kormánymű cserének indult aztán, hogy fel lett emelve végül megcsinálom az első hátsó futóművet féket is mert ősszel úgy is megy műszakira és akkor nincs rá időm.
Hátul még lakatos meló is lesz, rugótányér és környéke de nekem már ez rutinmeló a másikon már megcsináltam.
Jó estét, Sziasztok!
Unix saját márkás féktárcsáról fékbetétről kérnék véleményt tapasztalatot azoktól akinek szereltek be ilyet, vagy szerelő és tudja használhatók, megbízhatók illetve biztonságosak e ezek az olcsó kategóriás alkatrészek.
Nem smucikkodni akarok, az öreg munkásautónak használt G Astra karavánomba kéne, amit nem kellene már sokba keríteni.
Válasz *** HM *** #5246. hozzászólásáraMi a BFGoodrich All Terrain T/A KO2 hasznàljuk, amikor betapad akkor nyomni kell neki, de gumi miatti elakadás nem volt még. Szóval ha felhasal akkor áll meg legfejebb. Ha sokat jár aszfalton az illető, ettől ritkább mintájút szerintem ne vegyen. Ja, síkságról beszélünk. Emelkedőn ugye más a jàtékszabàly, ott a legjobban bevált az volt, hogy a parancsnoki uaz elől a pogácsás gumival, hátul meg traktormintás gumi, hólánccal, lehegesztett difivel. De a LC gondolom nem ilyen célra lenne
6095 hozzászólás
Válasz Szabi. #5294. hozzászólásáraMertmi?
Persze mert faxtudja milyen sport oodi suvod van még a háttérben..
Válasz *** HM *** #5280. hozzászólásáraKézi váltós és 3,2-es moci. A többi ezekből hulladék.....
Nekem hatalmas csalódás az automata váltója minden szemszögből.
Kocsira ragasztható matricát gyártattatok már?
Válasz Nyomasek Bobo #5291. hozzászólásáraHolnap megnézem, mert anyáméknál vannak a forgalmik, de azt tudom, 21 tonna alattiak(17tonna asszem) (2 tengelyes nem is igen lehet 21, mert akkor túllépi a kis hazánkban megengedett max tengelyterhelést)!
Válasz Nyomasek Bobo #5289. hozzászólásáraRa3, mert 21t alatti össztömeg.
Válasz A.I. #5288. hozzászólásáraNeked mi szerepel a piros rsz potkocsinál?
Válasz A.I. #5288. hozzászólásáraRa3 vagy ra4 (r3a, r4a) , most nincs nalam az igazoló lap.
Válasz Nyomasek Bobo #5287. hozzászólásáraKérdés az, hogy mi szerepel a forgalmi engedély gépjármű kategória rovatban, annak nehéz ellent mondani!
Ha meg asszerint az ami, akkor ki kell vonatni újra vizsgáztatni a megfelelő kategóriára!
Válasz Nyomasek Bobo #5286. hozzászólásáraA tokmanyiroda szerint a besorolasa nehéz potkocsi
Válasz A.I. #5285. hozzászólásáraNem mondta...Nem mondja ki... Az okmanyiroda se..Az csak ertetlenkedik.
A biztosító meg 270ezret akar evente...
Válasz Nyomasek Bobo #5283. hozzászólásáraAki ezt mondta, lehet nincs a helyzet magaslatán?
Válasz Nyomasek Bobo #5282. hozzászólásáraNem jól néztem. A középuniverzál traktor, piros rendszámos. Csak fényképen elnéztem. A biztosításra nem panaszkodhatok, flotta biztosítás van, jó közvetítővel. Ha eladunk, ha veszünk valamit, azonnal megoldja. Személyes ismeretség nem szükséges. Itt találtam rá a fórumon.
Válasz A.I. #5278. hozzászólásáraMondjuk a biztosítók szerint a piros rendszamos, igazolólapos potkocsi nem lassu jármű.
Válasz Gox #5276. hozzászólásáraA fekete rsz szerintem nem lassú jármű.
Az hogy a tervezési sebessege mi, az más tészta.
Válasz *** HM *** #5280. hozzászólásáraKét ismerősömnek autópályán megadta magát a motor. Az egyiknek a hajtókar kinézett a másik besült.
Válasz traktorajtóhajtogató #5279. hozzászólásáraMibajuk?
Mások meg szeretik 150 180000km esek.
Megvenne 3.2est megint ha lefutja mostanit.
Válasz *** HM *** #5229. hozzászólásáraRangert kerüld el. Két gazdatársam használ ilyen járgányt és mindkettő föl akarja gyújtani.
Válasz Gox #5276. hozzászólásáraErre gondoltam én is, hogy fekete rendszámos, de a forgalmiban a gépjármű kategória elárulja, hogy lassú pót(nem mehet teherautó után, ha jól gondolom), illetve 5 évre kap műszakit is?
Nálunk is volt még annó, hogy pirosra mindig küldték, már hogy az egyikre, két centire egyforma közül! Kellett vagy 3 év, mire sikerült kivenni a rendszerből, addig minden évben "értetlenkedés"!
Cooper Discoverer S/T Maxx abroncsot használ valaki, tapasztalatok?
Válasz A.I. #5275. hozzászólásáraEgy fekete rendszámos pótra küldtek, de az is lassú. Amikor vettük, akkor kivetették rá a súlyadót, de el is törölték. Egy fekete rendszámos középuniverzál vontatót adóztatnak most, a nagyobb fekete rendszámosokat nem.
A piros rendszámos cuccokat nem.
Válasz Drisa #5273. hozzászólásáraLehet nem piros rendszámos, és benézték?
Nekünk nem küldtek pirosra, illetve a fekete rendszámos traktorokra sem!
Válasz Drisa #5273. hozzászólására Ügyfélkapun jött a súlyadó előírás. Mostmár nem az önkormányzatok kezelik. Április 15-re tolták ki a befizetését.
Válasz Gox #5270. hozzászólásáraMilyen előírás? Mi nem kaptunk semmit.
Válasz ZuzoBayer #5271. hozzászólásáraA nagy pótokra 150000 forint fölött.
Válasz Gox #5270. hozzászólásáraMiért mit küldött??
Súlyadóról kérdeznék. A NAV-nak elsôkörben nem igazán sikerült kezelni a mezôgazdasági pótkocsik súlyadó mentességét. Brutál elôírást kûldött ki.
Mit szóltok hozzá?
Válasz *** HM *** #5268. hozzászólásáravro.hu brutál munkáik vannak.
Kiemelik úgy hogy a tatra felett is átnézel
Terepjáró vagy pikap cuccokra gondútam naná
Válasz *** HM *** #5262. hozzászólásáraÖsszkerekes Iveco dally eonosoknak van csak 20 Misi az a baj ezért maradt a Tge Man...
Válasz bandigh #5265 hozzász2ólására

Lőcsösszekérbe sem liftel másztak bele a göbék.
Válasz hadadi.andrew #5264. hozzászólásáraKb igen. Terepjárók és telepjárók között kell nézegetni, nyilván amibe fellépőn keresztül kell bemászni, az lesz a legmagasabb. Mondjuk az egy alacsonyabb egyénnek, főleg asszonypajtásnak egyrészről jó ha kilát, de másrészről a bemászás az meg egy nehéz meló
Válasz *** HM *** #5262. hozzászólásáraKRAZ-ból. Ha nincs C-s jogsid, a Raptorkából már lefele kacsingatsz a pórnépre
Válasz *** HM *** #5262. hozzászólásáraRenault Magnum
Melyik sima gyári.... nem amerikai.... kocsiban lehet a legmagasabb ülésmagasság legmagasabbról kilátás?
Válasz Maszek Zs #5260. hozzászólásáraHát, ja!

Koruk miatt, úgy is mehet rájuk hamarosan az OT-s rendszám.
Válasz rigás #5256. hozzászólásáraKépek alapján azt akartam mondani,hogy ezek már régi képek. De amikor olvasom ez egy másik.
Azt is mondhatod,hogy OPEL restaurátor vagy!!
Válasz wernerj #5258. hozzászólásáraKözúton nem akarom használni, csak kint területen. Akkor az a lényeg, hogy saját kapcsolóval működjön? Az nem gond. Az Axial-os akciós újságban van 40 LED-es 20e Ft-ért de semmi műszaki adat nincs róla. Hétfőn rákérdezek.
Válasz RkTomi #5257. hozzászólásáraLegális, ha nem kék-piros, vagy sárga(ezekhez vizsgáztatni kell külön), és saját ingatlanodon használod munkalámpának. Közúton csak úgy lehet felszerelve a kocsin, ha nincs bekötve az autó saját világítására. Nekem is van fent, trélerezéshez kellett munkalámpának. Akkuról-relé-kapcsoló-fényhíd. Ha kérdezik, " természetesen sosem használom közúton, hiszen azt nem szabad". A valóság az, hogy nagyon sok vadelütéstől mentett már meg. Arra figyelj, hogy jó előre kapcsold le, ha jön szembe valaki, mert vakít, és ha véletlenül rendőrautót perzselsz meg, díjazni fogják, vastagon.
Fényhíd használata legális? Milyen szabályok vonatkoznak rá?
Válasz Maszek Zs #5255. hozzászólásáraKöszönöm itt még jobb árak vannak, de közben már megvettem a motyót a Kovács autótól mondjuk kellett sok minden más is.




Sima "egyszerű" (mert nem az) kormánymű cserének indult aztán, hogy fel lett emelve végül megcsinálom az első hátsó futóművet féket is mert ősszel úgy is megy műszakira és akkor nincs rá időm.
Hátul még lakatos meló is lesz, rugótányér és környéke de nekem már ez rutinmeló a másikon már megcsináltam.
Válasz rigás #5252. hozzászólásáraItt is nézz körül.
https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/fektarcsa-10132/opel/astra/astra-g-kombi-f35/15343-1-2-16v
Válasz jozef19 #5253. hozzászólásáraKöszönöm!
Barátibb áraik vannak.
Válasz rigás #5252. hozzászólásáraItt nézzél szét...
https://alkatreszek.hu/tipus/opel/astra_36/astra_g_classic_caravan_f35_2004_03_2009_07/129075/fek_mechanika/fektarcsa/osszes_termek/-_1
Jó estét, Sziasztok!
az öreg munkásautónak használt G Astra karavánomba kéne, amit nem kellene már sokba keríteni.
Unix saját márkás féktárcsáról fékbetétről kérnék véleményt tapasztalatot azoktól akinek szereltek be ilyet, vagy szerelő és tudja használhatók, megbízhatók illetve biztonságosak e ezek az olcsó kategóriás alkatrészek.
Nem smucikkodni akarok,
Köszönöm!
Válasz *** HM *** #5246. hozzászólásáraNagyon ritka mar jot kifogni megkell nezni rendesen. a 2003-2009 es 120 as prado 8 szemelyes
Válasz *** HM *** #5247. hozzászólásáraMk 3as Pajero-n 5-ös acél trepni lemez, a gyári kb 3mm-es műanyag semmi helyett.
Válasz *** HM *** #5246. hozzászólásáraMi a BFGoodrich All Terrain T/A KO2 hasznàljuk, amikor betapad akkor nyomni kell neki, de gumi miatti elakadás nem volt még. Szóval ha felhasal akkor áll meg legfejebb. Ha sokat jár aszfalton az illető, ettől ritkább mintájút szerintem ne vegyen. Ja, síkságról beszélünk. Emelkedőn ugye más a jàtékszabàly, ott a legjobban bevált az volt, hogy a parancsnoki uaz elől a pogácsás gumival, hátul meg traktormintás gumi, hólánccal, lehegesztett difivel. De a LC gondolom nem ilyen célra lenne
Válasz *** HM *** #5247. hozzászólásáraAcél lemez. A 3as sem horpad már be
Haspáncél valakinek?
Alu nem alu?
Ennyi mili annyimili mennyi legyen a mili?
Válasz bandigh #5244. hozzászólásáraTanyára kijárni dágványban.
Vlm mudos gumi.
Cooper bf mud stb.
Kéne komának Landcruzer 7 személyes.
Mire kell náluk figyelni használtnál?
Mind stabil széria volt?