Válasz #1305. hozzászólásra
Üdvözletem!
Köszönöm a segítséget neked is másnak is aki válaszolt nekem!
Végül is igazad van vagy nincs benne indításgátló vagy már nem működik. a rádió kéri a kódot viszont úgy ahogy működik, valamikor valaki megbuherálta.
A hibát a szétesett indító kapcsoló okozta, valószínű azért tört a betét is mert megakadt . Azt a típust ami ebben van nem kaptam ezért kénytelen voltam megjavítani a régit, de majd bontóba veszek egyet mert csak idő kérdése mikor esik szét újra.
a képen szereplő kulcs közül egyik sem indításgátlós.. biztos hogy a kocsi is az? Mert teljes kör gyűrű szokott lenni az immó vevője nem ilyen patkó alak...
gondolom áram talanitottatok vagy valami csatlakozót húztatok szét és azért kér kodot a rádió..
Válasz #1303. hozzászólásra
Ott van a szétpattintott új kulcs mellett a képen, azt tényleg csak szétvágni lehet én sem hiszem, hogy volna benne valami, az eredeti azt hiszem nincs meg, de majd holnap megkérdem öcsémet.
Próbáltam odafogni a vevőhöz a régit és úgy indítani, semmi
Amúgy a rádió működik elől van rajta egy code feliratú doboz amit ki lehet pattintani, na anélkül nem működik. Amúgy eddig nem írogatott ilyesmit azért gondoltam, hogy köze lehet az indítás gátlóhoz.
elvileg az adagoloban van egy mágnes szelep és ugy zárja el a gázolajat..
de neked sztem elég ha a régi kulcsot fixen valahogy oda rögzíted az immo gyűrűhöz és akkor veszi a jelet, az ujjal meg indítózol.. ennyi..
(Ha ez a baja..)
Válasz #1294. hozzászólásra
A régi nem szétszedhető ráadásul másolt kulcs, viszont eddig azzal működött. Az új szétpattintható de üres.
Valószínű egy régi első generációs indításgátló ilyen
Csak azt nem tudom mit fog meg egy hagyományos diesel motoron, az ac-t vagy mit?
Válasz #1295. hozzászólásra
Üdv!
Nekem is volt Astrám, a kijelzőn a rádió zárolását feloldó kódot kéri, amivel neked gondod van, az az immobiliser. Ahogy már írták, rakd át a chipet, és menni fog.
a csippet rá kell szigszallagozni az uj kulcsra vagy ilyesmi... a lényeg h a gyűrű közelébe legyen inditózáskor.. a rádio meg rádio kódot kér a kettőnek semmi köze egymáshoz.. egy kezelési könyvbe leszokott irva lenni a 4 jegyü kod... annélkül nem megy a rádio
Jó estét, sziasztok!
Segítség kellene!
Beanyázott a telepjáró harci szekerünk, ami egy 1995-ös opel astra 1.7d (diesel) opel motoros csoda.
Probléma előzménye letörött a gyújtáskapcsoló betét hegye nem fordította el a kapcsolót magát. Vettem újat belepakoltam indítózik viszont nem indul.
Úgy gondolom aktivizálódott az indításgátló, Azt szeretném tudni hogyan lehet visszakapcsolni vagy kiiktatni.
További támpontként csináltam néhány képet.
Itt a környéken fut egy pár 2,7-es Terrano, van amelyik szinte csak vontat van amelyik ki sem jön az erdőből van amelyik mindenes. Strapás technika, régifelé oldalvezérelt szelepemelős egyszerű motor, erős hajtás. Futómű alkatrészeket kell cserélgetni benne, sűrűbben mint a navarában az biztos főleg ha van nyúzva is de így is tartósnak mondható.
Az viszont igaz, hogy ha kuplungozni kell akkor lekell venni a torziós rugókat is, dehát basszus 300-500ezreknél kell hozzájuk nyúlni.
Motort kivenni is itt cimborának 500ezernél kellett, kicsit megkopott a sok vontatástól lószállítózástól.
Faternak van egy 2.7es terrano. Nagyon nem jó kocsi. Kényelmetlen, szűk, motorba 1 hüvely elrepedt, dugó összetört. Úgy hogy a többi még újszerű volt. Tehát nem kopásból adódott. Szerelhetetlen, első futóművet ki kell szedni egy motorkivételhez. És ha kuplungozáshoz akarod levenni a váltót akkor is le kell szerelni a torziósrugókat. Ha egyszer kimegy portáról többet nissan nem fog bejönni az tuti!
Kell lenni valahol egy relének, ami karambol estén, elveszi a benzinszivattyúról az áramot. És lehet a gyújtást is megszakítja (ez utóbbit nem tudom csak tippelek)
Nézd meg a kezelésiébe hol van, és hogy kell visszakapcsolni.
Szerintem az lesz a baja
Pár éve jöttek le hozzánk bálázni Pest felől, és nálunk parkoltak a 3 ajtós 2.7es terranoval. Beszéltem róla a tulajjal azt mondta nagyon meg van vele elégedve, semmi baja nem volt még vele. Akkor jött egyik vevő is hozzám terményért, meglátta és rögtön mondta hogy neki is volt ilyen, csak család bővülés miatt el kellett adnia, de nagyon bánta, egyik kedvenc kocsija volt.
Hát, amire nincs feltétlenül szükség, az nincs benne: kárpitok (rezgéscsillapító lapok is), légkondi, műszerfal jobb oldala, kábelek (computerig/relétábláig kibontva ami nem kell), ABS, légzsákok, fékerőszabályzó (egy tekerős elosztó van helyette) lökhárító merevítések ... és sok minden más ...
Gyári bizony, csak könnyebb lett bő 2 mázsával (most 980 kg), meg annyi csalás van még benne, hogy (kopott) slick van rajta. A futómű totál gyári így most magas mint a fene, vagy 6-8 cm-t ültetni kéne rajta valami rendes futóművel, sperr meg pár apróság kéne még (pl. nyomtáv szélesítő, E85-ös program ilyesmi), és simán benne lenne az 1:20 is.
Eredetileg egy kikukázott osztrák bontószökevény, de erre tökéletes, most így 300ezer Ft az értéke :-D
A saját motorvezérlője van benne
minden porcikája eredeti
elképzelhető h a borulás miatt ment meg valami vagy én baszhattam el h az utastérben kiszedtem a kárpitot és lehúzogattam a csatlakozókat?
most a gyújtáskapcsoló van bedugva meg a kulcsnál volt egy kis 3 lábas vezeték azt is visszatettem a helyére
meg a benzinpumpa van a helyére dugva és a testet is felcsavaroztam az összeset.
motor térben nem látok kábelszakadást sem rágás nyomokat, de ott nem is nyúltam semmihez egyedül az ablaktörlő motorját vettem le.
Sokminden, akár az injektor szelepek leragadva, gyújtásvezérlő megállhatott, sőt vszleg a gyújtást és a befecskendezést egy és ugyanazon modul viszi, annak is lehet baja, de ha nem a saját motorvezérlő elektronikájával akarod indítani akkor ne is számíts rá hogy elindul, a motort és a másik vez elektronikát össze kell illeszteni szoftveresen, voltak már ilyen zsákutcák
értem
viszont ha kiveszem a relét és úgy adom rá a gyújtást valami kis kattogó hang jön egy darabig a motortól
nem tudom h mi lehet az egészséges hang-e vagy sem?
Üdv!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni aki agytröszt az elektronikában! :D
van egy törött polo classicom 1.4 16v 2001-es évjárat
elkezdtem bontogatni a belsejét saját célra alkatrésznek mert van egy ugyan ilyen autóm színben is egyezik, csak a vázat akarom bontóban leadni mert deformálódott az alváz meg a kaszni kuka.
a motor elvileg jó olaj víz minden meg van benne 65000km-es
na most hülye voltam h elkezdtem bontani és nem indítani akartam először....
a motorvezérléshez meg a motortérben semmihez sem nyúltam.
belül a benzinpumpát sem kötöttem ki és a gyújtáskapcsolót sem vettem le a többi cuccot kibeleztem belőle.
Most be szerettem volna indítani, de mikor ráadom a gyújtást a pumpa nem megy, csak ha direktre kötöm akkor pumpál.
ha csak a gyújtást adom rá a 167-es számozású relé csak kattog mint egy géppuska.
ha indítózok a motort tekeri az indító, de sajnos nincs szikra :S
mi lehet a probléma mit nézzek meg?
az autó 4 éve nem volt beindítva...
ha nem tudom beindítani van értelme megtartani a motort? az én autómban 240000km van ezért vettem meg ezt a törött autót.
Köszönöm a segítséget!
6066 hozzászólás
Válasz #1315. hozzászólásra
itt is az lesz valszeg
Válasz #1314. hozzászólásra wv csoportba már többen kicserélték
Válasz #1313. hozzászólásra
Octavia
Válasz #1312. hozzászólásra mibe?
kettős tömegű lendkerekest alakított már át vaki simává?
mert a kettős tömegű LUK szett 120 lenne de az átalakító 107 és többet nem lehetne gond vele?
Válasz #1310. hozzászólásra


Válasz #1308. hozzászólásra
a beillesztés csak lemaradt
Válasz #1308. hozzászólásra
http:// Tractor vs Panzer ! Traktorpulling Notzing 2012 Jaguar Panzer gegen CASE Steiger STX 440 !
Válasz #1306. hozzászólásra

szívesen..
Válasz #1305. hozzászólásra
Üdvözletem!
Köszönöm a segítséget neked is másnak is aki válaszolt nekem!
Végül is igazad van vagy nincs benne indításgátló vagy már nem működik. a rádió kéri a kódot viszont úgy ahogy működik, valamikor valaki megbuherálta.
A hibát a szétesett indító kapcsoló okozta, valószínű azért tört a betét is mert megakadt . Azt a típust ami ebben van nem kaptam ezért kénytelen voltam megjavítani a régit, de majd bontóba veszek egyet mert csak idő kérdése mikor esik szét újra.
Válasz #1304. hozzászólásra
a képen szereplő kulcs közül egyik sem indításgátlós.. biztos hogy a kocsi is az? Mert teljes kör gyűrű szokott lenni az immó vevője nem ilyen patkó alak...
gondolom áram talanitottatok vagy valami csatlakozót húztatok szét és azért kér kodot a rádió..
Válasz #1303. hozzászólásra
Ott van a szétpattintott új kulcs mellett a képen, azt tényleg csak szétvágni lehet én sem hiszem, hogy volna benne valami, az eredeti azt hiszem nincs meg, de majd holnap megkérdem öcsémet.
Próbáltam odafogni a vevőhöz a régit és úgy indítani, semmi
Amúgy a rádió működik elől van rajta egy code feliratú doboz amit ki lehet pattintani, na anélkül nem működik. Amúgy eddig nem írogatott ilyesmit azért gondoltam, hogy köze lehet az indítás gátlóhoz.
Válasz #1300. hozzászólásra
csinálj képet a régi kulcsrol...
Válasz #1300. hozzászólásra
felesleges... ebben csak a kis ledlámpának a helye van... meg az elemjének a helye
Válasz #1298. hozzászólásra
amúgy ha az elözö kulcsot is valami sima kulcsmásolónál csináltattad akkor kizárt h inditásgátlós a kulcs...
Válasz #1298. hozzászólásra

Kép lemaradt!
Hogy szedjek én ki bármit is abból az oda fröccsöntött műanyagból, megpróbálom óvatosan szétvágni.
Válasz #1298. hozzászólásra


elvileg az adagoloban van egy mágnes szelep és ugy zárja el a gázolajat..
de neked sztem elég ha a régi kulcsot fixen valahogy oda rögzíted az immo gyűrűhöz és akkor veszi a jelet, az ujjal meg indítózol.. ennyi..
(Ha ez a baja..)
Válasz #1294. hozzászólásra
A régi nem szétszedhető ráadásul másolt kulcs, viszont eddig azzal működött. Az új szétpattintható de üres.
Valószínű egy régi első generációs indításgátló
ilyen
Csak azt nem tudom mit fog meg egy hagyományos diesel motoron, az ac-t vagy mit?
Válasz #1295. hozzászólásra
Üdv!
Nekem is volt Astrám, a kijelzőn a rádió zárolását feloldó kódot kéri, amivel neked gondod van, az az immobiliser. Ahogy már írták, rakd át a chipet, és menni fog.
Válasz #1295. hozzászólásra
a csippet rá kell szigszallagozni az uj kulcsra vagy ilyesmi... a lényeg h a gyűrű közelébe legyen inditózáskor.. a rádio meg rádio kódot kér a kettőnek semmi köze egymáshoz.. egy kezelési könyvbe leszokott irva lenni a 4 jegyü kod... annélkül nem megy a rádio
Válasz #1293. hozzászólásra




További képek a jelfogóról és arról, hogy valami négyjegyű kódot kér.
Válasz #1293. hozzászólásra
a régi kulcsba van az indításgátló csipje át kell tenni az ujjba
Jó estét, sziasztok!

Segítség kellene!
Beanyázott a telepjáró harci szekerünk, ami egy 1995-ös opel astra 1.7d (diesel) opel motoros csoda.
Probléma előzménye letörött a gyújtáskapcsoló betét hegye nem fordította el a kapcsolót magát. Vettem újat belepakoltam indítózik viszont nem indul.
Úgy gondolom aktivizálódott az indításgátló, Azt szeretném tudni hogyan lehet visszakapcsolni vagy kiiktatni.
További támpontként csináltam néhány képet.
Megbukott a Bmw a törésteszten.Így legalább egy raklapon is elfér.


Válasz #1286. hozzászólásra
Ne hallgass Jamo-ra nála minden xar...
Itt a környéken fut egy pár 2,7-es Terrano, van amelyik szinte csak vontat van amelyik ki sem jön az erdőből van amelyik mindenes. Strapás technika, régifelé oldalvezérelt szelepemelős egyszerű motor, erős hajtás. Futómű alkatrészeket kell cserélgetni benne, sűrűbben mint a navarában az biztos főleg ha van nyúzva is de így is tartósnak mondható.
Az viszont igaz, hogy ha kuplungozni kell akkor lekell venni a torziós rugókat is, dehát basszus 300-500ezreknél kell hozzájuk nyúlni.
Motort kivenni is itt cimborának 500ezernél kellett, kicsit megkopott a sok vontatástól lószállítózástól.
Válasz #1286. hozzászólásra
Kényelmetlen, szűk, motorba 1 hüvely elrepedt, dugó összetört. Úgy hogy a többi még újszerű volt. Tehát nem kopásból adódott. Szerelhetetlen, első futóművet ki kell szedni egy motorkivételhez. És ha kuplungozáshoz akarod levenni a váltót akkor is le kell szerelni a torziósrugókat. Ha egyszer kimegy portáról többet nissan nem fog bejönni az tuti!
Szia!
Faternak van egy 2.7es terrano. Nagyon nem jó kocsi.
http://www.vezess.hu/hirek/onjaro-autok-sofor-nelkuli-kamionok/52884/#sl
Válasz #1271. hozzászólásra
Kell lenni valahol egy relének, ami karambol estén, elveszi a benzinszivattyúról az áramot. És lehet a gyújtást is megszakítja (ez utóbbit nem tudom csak tippelek)
Nézd meg a kezelésiébe hol van, és hogy kell visszakapcsolni.
Szerintem az lesz a baja
Válasz #1286. hozzászólásra
Pár éve jöttek le hozzánk bálázni Pest felől, és nálunk parkoltak a 3 ajtós 2.7es terranoval. Beszéltem róla a tulajjal azt mondta nagyon meg van vele elégedve, semmi baja nem volt még vele. Akkor jött egyik vevő is hozzám terményért, meglátta és rögtön mondta hogy neki is volt ilyen, csak család bővülés miatt el kellett adnia, de nagyon bánta, egyik kedvenc kocsija volt.
Üdv...
Nissan Terrano 2.7, vagy 3.0 dizel,5ajtós valakinek volt vagy esetleg van?
Nagyon dicsérik őket..
Mik a tapasztalatok....????
Kösz a válaszokat ....
Válasz #1283. hozzászólásra
Hát, amire nincs feltétlenül szükség, az nincs benne: kárpitok (rezgéscsillapító lapok is), légkondi, műszerfal jobb oldala, kábelek (computerig/relétábláig kibontva ami nem kell), ABS, légzsákok, fékerőszabályzó (egy tekerős elosztó van helyette) lökhárító merevítések ... és sok minden más ...
Válasz #1283. hozzászólásra

Nem látszik a képen????
Nincs benne semmi, kivan belezve rendesen
Válasz #1281. hozzászólásra
A 200kg minuszhoz mit szedtél ki ill. mit cseréltél?
Válasz #1281. hozzászólásra
jav.: 2:20 (természetesen)
Válasz #1280. hozzászólásra

Gyári bizony, csak könnyebb lett bő 2 mázsával (most 980 kg), meg annyi csalás van még benne, hogy (kopott) slick van rajta. A futómű totál gyári így most magas mint a fene, vagy 6-8 cm-t ültetni kéne rajta valami rendes futóművel, sperr meg pár apróság kéne még (pl. nyomtáv szélesítő, E85-ös program ilyesmi), és simán benne lenne az 1:20 is.
Eredetileg egy kikukázott osztrák bontószökevény, de erre tökéletes, most így 300ezer Ft az értéke :-D
A kistúra végére föliratkozhatsz a 2:26-al :). Nem ,rossz az ránézésre egy gyári vts.
Válasz #1278. hozzászólásra
hát nem elírtam?! 2:30,2 volt az (c:
Rendeltetésszerű autóhasználat a H'ringen (c:

TC Pályanap - legjobb időm 2:32 (elméleti 2:26, csak nem győztem kerülgetni a lassabb autókat :-)
Válasz #1275. hozzászólásra
ja és üzem anyagot is kap mert amikor kivettem a gyertyát benzines volt, csak szikra nincs h életre keljen :S
Válasz #1275. hozzászólásra
A saját motorvezérlője van benne
minden porcikája eredeti
elképzelhető h a borulás miatt ment meg valami vagy én baszhattam el h az utastérben kiszedtem a kárpitot és lehúzogattam a csatlakozókat?
most a gyújtáskapcsoló van bedugva meg a kulcsnál volt egy kis 3 lábas vezeték azt is visszatettem a helyére
meg a benzinpumpa van a helyére dugva és a testet is felcsavaroztam az összeset.
motor térben nem látok kábelszakadást sem rágás nyomokat, de ott nem is nyúltam semmihez egyedül az ablaktörlő motorját vettem le.
Válasz #1269. hozzászólásra

Sokminden, akár az injektor szelepek leragadva, gyújtásvezérlő megállhatott, sőt vszleg a gyújtást és a befecskendezést egy és ugyanazon modul viszi, annak is lehet baja, de ha nem a saját motorvezérlő elektronikájával akarod indítani akkor ne is számíts rá hogy elindul, a motort és a másik vez elektronikát össze kell illeszteni szoftveresen, voltak már ilyen zsákutcák
Válasz #1273. hozzászólásra
Este majd küldök egy e-mail-t.
Válasz #1272. hozzászólásra
mire lenne szükség mert kopó alkatrésztől nem tervezek megválni.
Válasz #1271. hozzászólásra
Üdv.!
Ugyanilyen autóm van, ugyanez az évjárat. Egy néhány kisebb alkatrész meg sallang érdekelne, ha esetleg adsz el belőle valamit.
Válasz #1270. hozzászólásra
értem
viszont ha kiveszem a relét és úgy adom rá a gyújtást valami kis kattogó hang jön egy darabig a motortól
nem tudom h mi lehet az egészséges hang-e vagy sem?
Válasz #1269. hozzászólásra

Valószínűleg az AC relé kínlódós. Ha direktre kötöd a pumpát akkor is indulnia kell. A gyújtást meg át kell nézni, azt távgyógyítani nem nagyon lehet.
Üdv!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni aki agytröszt az elektronikában! :D
van egy törött polo classicom 1.4 16v 2001-es évjárat
elkezdtem bontogatni a belsejét saját célra alkatrésznek mert van egy ugyan ilyen autóm színben is egyezik, csak a vázat akarom bontóban leadni mert deformálódott az alváz meg a kaszni kuka.
a motor elvileg jó olaj víz minden meg van benne 65000km-es
na most hülye voltam h elkezdtem bontani és nem indítani akartam először....
a motorvezérléshez meg a motortérben semmihez sem nyúltam.
belül a benzinpumpát sem kötöttem ki és a gyújtáskapcsolót sem vettem le a többi cuccot kibeleztem belőle.
Most be szerettem volna indítani, de mikor ráadom a gyújtást a pumpa nem megy, csak ha direktre kötöm akkor pumpál.
ha csak a gyújtást adom rá a 167-es számozású relé csak kattog mint egy géppuska.
ha indítózok a motort tekeri az indító, de sajnos nincs szikra :S
mi lehet a probléma mit nézzek meg?
az autó 4 éve nem volt beindítva...
ha nem tudom beindítani van értelme megtartani a motort? az én autómban 240000km van ezért vettem meg ezt a törött autót.
Köszönöm a segítséget!
Mindeközben Oroszországban: