Válasz DENIS #3543. hozzászólásáraHa nem félsz a hegesztéstől,akkor ki kell vágatni 3as lemezből karikákat és szét húzatni .2x tovább tart mert nem vékonyodik el a hengerítéstől,meg 1/5 áron van.
Válasz DENIS #3543. hozzászólásáraVolt már hogy alternatív kereskedő, új ként kínálta a levelezett csigát. Természetesen igazított az áron. Lényegében nem volt rossz. Nem egy bonyolult dolog a levelezése a csigának.
Válasz Claastra. #3540. hozzászólásáraSemmi bántó nincs a hozzászólásomban! Sőt elég részletesen és normálisan válaszoltam neki, vagyis megértettem mit kérdezett.
Válasz tiboooor #3535. hozzászólásáraÉn hédert nem ismerek kombájnon. Ellenben a cséplőszerkezetnek és a vágószerkezetnek kikapcsolva kell lennie, különben nem enged önindítózni. Az ülés mellett balról van 2 színes kar. Ez teljesen normális semmi baj nincs vele, nemi sértem a felvetésed. Miért akarnál úgy indítani hogy egyből induljon a cséplő vagy az eleje!
Most vettuk a gepet Austriabol. Es inditaskor csak ugy indul ha lenyomon a kart amivel a hédert inditom. Szerintem annak a szenzorát érzékeli es azer nem enged inditni. Valami vélemeny??!!
Válasz Feri #3531. hozzászólásáraalapból azt mondanám hogy búza, de ha a másik van bent akkor csépeld azzal, az úgysem kukoricakosár hanem univerzális kosár, én vágtam már vele búzát is, mert borsóvágás közepén nem akartam szerelgetni, nincs vele gond...
Válasz szanberg #3526. hozzászólásáraÉn csak a napraforgó után fogom szétszedni. Naponta kb 1 liter víz megy el. De közben meg találtam 2 csövet is ami szivárgott. Meg nem tudom hogy honnan jön pontosan hogy a fej alól-e vagy a 3. kipufogó könyök alól mert minden nedves volt. Most letakarítottam és ki kell mennem vele dolgozni. Hidegen száraz, melegítgettem az udvaron de az semmi. Meg kell picit hajtani hogy mutassa meg magát.
Válasz DENIS #3522. hozzászólásáraEz esetben nem várok én senkire.
Meg akartam nézetni mindkét C13-as cater motorunk injektorhézagjait mert elvileg 1000óránként kellene írás szerint, aztán enyémben momentán 3500 van és sosem volt bontva semmije.
Nyáron beszéltem cater szerelővel azt mondta majd szólnak és jön a szervízes kolléga de így megnézem én magamnak egyébként, még megszerzem a szelephézagok állításának gyári értékeit is aztán azokat is átnézem akkor már. Ha jövőhéten tényleg csepergősebb idő volna és nem lehetne dolgozni akkor rá fogok nézni szépen.
Válasz Tommy 7# #3523. hozzászólásáraA mega és a Lexion kihajtási fordulata azonos, a ferde szög állása, a felfogatas formája, a rogzitoretesz helye és a hidraulika viszont teljesen más.
kikel probázni azért szezon előtt! minden mega conspeed szurkehajtómüves a lexionoké meg zöld! mi egy lexionét már alakitottunk megára és magasabb fordulaton jár! egy nas asztalnál azért szerintem nem számit az a fordulat eltérés! a lexionon kapásbol az ferdén az ékszíjtárcsa 5cm nagyobb a megához képes! de kikel probázni ha szépen dolgozik leveri a szárat akkor nincs baj! azt tudom itt egy kollega kombájncserével adaptert is cserélt a felfogatás és áttétel végett!!
Válasz szanberg #3521. hozzászólásáraIgen figyeltem. De így van ez a kamionoknál is Scania, Volvo, csak a biztnonság kedvéért mindegyik gyártónál más a fok
Válasz DENIS #3520. hozzászólásáraAz injektoroknál nem is hézagnak kell lennie, hanem 180 fokkal előfeszíteni szükséges érintő álláshoz képest, érdekes, mert mindenki injektor hézag állításnak mondja aztán ezek szerint nincs is hézag hehe
Válasz DENIS #3515. hozzászólásáraAz 5-ös jelenleg kimaradt...ha jól vettem ki valami adódott és elmaradt az a rész de pótolva lesz nyilván. A lehúzás ugyan úgy mint a sima hengerfejnél. a lehúzási nyomatékot egy táblázatból is ki lehet nézni+60 fok. De hüvely ki állást is kell nézni ha már hengerfejes a gép. Erre mobil fészekmaró és hézagolója is van a srácnak. Szelep és injector hézag.https://www.youtube.com/watch?v=3fm9neuZcqg
Válasz B.laca #3516. hozzászólásáraA lexionnak 750-el pereg a tengelye.A cebisben 400 körülit mutat de az a ferdehordó felső tengelyét méri. Ezt sokan keverik. Szerintem sem kell semmit cserélni.
Válasz Claastra. #3514. hozzászólásáraA csukható Nas-t az Optigépesek voltak kint átalakítani és ők is azt mondták, hogy nem kell semmit cserélni a Nas asztalnál.
Válasz Vinkó75 #3511. hozzászólásáraCsak 4 részt találtam, van 5. is? Igazából a fej lehúzáshoz szükséges momentek kellenének, meg a szelepek és injektorok beállítási adatai.
Válasz B.laca #3513. hozzászólásáranem kell hajtóművet cserélni,a fordulat stimmel,a lexion oros 6044-est alakítottuk a medionra ,a keret és a kardánvégek lettek cserélve
Válasz B.laca #3510. hozzászólásáraMEGAjé volt a fixes conspeed ha jol látom!
szerintem a szurke hajtómüvet is cserélni kel az asztalon mert a lexionak az asztalhajto tengelye alacsonyabb fordulaton jár! nem lesz meg a fordulat!!!
Válasz DENIS #3507. hozzászólásáraMiért kéne leszedni? Mi a gond?
C13-al nem szokott baj lenni persze bármi megtörténhet, injektorok is a C9-nél hullósabbak bár erre is azt mondják a dízel szervizesek, hogy amelyik mai gép 3000óráig nem üzemanyag rendszer hibás akkor örüljünk mert aztán minden óra ajándék
Válasz _NB_ #3493. hozzászólásáraValami hasonlót hoztak a térségbe..az nyilván kubu. Rizsre nyilván tökéletes. Gabonában füstölt mint a ganyééé domb,még oltani sem volt egyszerű, a Japó precíz burkolatok miatt. 3-6 misiért már van választék a használt piacon.
Válasz _NB_ #3492. hozzászólásáraNàluk mennyivel nyeresègesebb a földtùràs,ha ezt megèri nekik hajtani? Megélhet 20hektàrbol egy család? Mert itt ez nem működne.
7295 hozzászólás
Válasz DENIS #3543. hozzászólásáraHa nem félsz a hegesztéstől,akkor ki kell vágatni 3as lemezből karikákat és szét húzatni .2x tovább tart mert nem vékonyodik el a hengerítéstől,meg 1/5 áron van.
Válasz DENIS #3543. hozzászólásáraVolt már hogy alternatív kereskedő, új ként kínálta a levelezett csigát. Természetesen igazított az áron. Lényegében nem volt rossz. Nem egy bonyolult dolog a levelezése a csigának.
Csigák felújítással valakinek tapasztalata? Megéri-e vagy inkább újat?
Válasz Claastra. #3540. hozzászólásáraSemmi bántó nincs a hozzászólásomban! Sőt elég részletesen és normálisan válaszoltam neki, vagyis megértettem mit kérdezett.
Válasz tiboooor #3535. hozzászólásárakeresd meg hogy melyik kapcsolót működteti a kar amelyiket írtad és ott álítsd be ,jó az elképzelésed
Válasz Tomszi #3539. hozzászólásáranem kéne bántani mert "tájszólással" beszél,lehet hogy külhoni,
Válasz tiboooor #3535. hozzászólásáraÉn hédert nem ismerek kombájnon. Ellenben a cséplőszerkezetnek és a vágószerkezetnek kikapcsolva kell lennie, különben nem enged önindítózni. Az ülés mellett balról van 2 színes kar. Ez teljesen normális semmi baj nincs vele, nemi sértem a felvetésed. Miért akarnál úgy indítani hogy egyből induljon a cséplő vagy az eleje!
Válasz Ketyege #3537. hozzászólásárami kivettük a medionból,de bentmaradhat csak nyitsd ki teljesen
Sziasztok! Kérdezném hogy járok jobban kukorica aratásnál kivegyem az alsó rostát vagy hagyjam bent, medion 310, Köszi előre válaszokat
Válasz tiboooor #3535. hozzászólására
Most vettuk a gepet Austriabol. Es inditaskor csak ugy indul ha lenyomon a kart amivel a hédert inditom. Szerintem annak a szenzorát érzékeli es azer nem enged inditni. Valami vélemeny??!!
Válasz .Feco. #3532. hozzászólásáraköszi.megpróbálom kukoricával.
Válasz Feri #3531. hozzászólásáraén búzával vágtam tavaly
Válasz Feri #3531. hozzászólásáraalapból azt mondanám hogy búza, de ha a másik van bent akkor csépeld azzal, az úgysem kukoricakosár hanem univerzális kosár, én vágtam már vele búzát is, mert borsóvágás közepén nem akartam szerelgetni, nincs vele gond...
kollégák!Lexionnal, a szemescirkot melyik kosárral
csépelitek,kukorica,vagy buza?Nincs kedvem szerelgetni!
Válasz szanberg #3529. hozzászólásáraIgen, így át lehet a lexionon is.
Hát meglássuk. Legrosszabb lehet a fejrepedés. C9-en itt mát volt rá példa.
Válasz DENIS #3528. hozzászólásáraNekem a főtengely végén van egy nagy szíjtárcsa rajta egy nagy anya amit át tudok hajtani a megfelelő kulccsal.
Azért ez nem jellemző, hogy víz folyik egy ilyen motorból, remélem nem nagy gond lesz vele
Válasz szanberg #3526. hozzászólásáraJa és mivel akarod a motrot áttekerni?
Válasz szanberg #3526. hozzászólásáraÉn csak a napraforgó után fogom szétszedni. Naponta kb 1 liter víz megy el. De közben meg találtam 2 csövet is ami szivárgott. Meg nem tudom hogy honnan jön pontosan hogy a fej alól-e vagy a 3. kipufogó könyök alól mert minden nedves volt. Most letakarítottam és ki kell mennem vele dolgozni. Hidegen száraz, melegítgettem az udvaron de az semmi. Meg kell picit hajtani hogy mutassa meg magát.
Válasz DENIS #3522. hozzászólásáraEz esetben nem várok én senkire.
Meg akartam nézetni mindkét C13-as cater motorunk injektorhézagjait mert elvileg 1000óránként kellene írás szerint, aztán enyémben momentán 3500 van és sosem volt bontva semmije.
Nyáron beszéltem cater szerelővel azt mondta majd szólnak és jön a szervízes kolléga de így megnézem én magamnak egyébként, még megszerzem a szelephézagok állításának gyári értékeit is aztán azokat is átnézem akkor már. Ha jövőhéten tényleg csepergősebb idő volna és nem lehetne dolgozni akkor rá fogok nézni szépen.
Talán a Nas adaptereken van egy fordulattáblázat azon egyezett a két Claas-os fordulat
Válasz Tommy 7# #3523. hozzászólásáraA mega és a Lexion kihajtási fordulata azonos, a ferde szög állása, a felfogatas formája, a rogzitoretesz helye és a hidraulika viszont teljesen más.
kikel probázni azért szezon előtt! minden mega conspeed szurkehajtómüves a lexionoké meg zöld! mi egy lexionét már alakitottunk megára és magasabb fordulaton jár! egy nas asztalnál azért szerintem nem számit az a fordulat eltérés! a lexionon kapásbol az ferdén az ékszíjtárcsa 5cm nagyobb a megához képes! de kikel probázni ha szépen dolgozik leveri a szárat akkor nincs baj! azt tudom itt egy kollega kombájncserével adaptert is cserélt a felfogatás és áttétel végett!!
Válasz szanberg #3521. hozzászólásáraIgen figyeltem. De így van ez a kamionoknál is Scania, Volvo, csak a biztnonság kedvéért mindegyik gyártónál más a fok
Válasz DENIS #3520. hozzászólásáraAz injektoroknál nem is hézagnak kell lennie, hanem 180 fokkal előfeszíteni szükséges érintő álláshoz képest, érdekes, mert mindenki injektor hézag állításnak mondja aztán ezek szerint nincs is hézag hehe
Válasz Vinkó75 #3519. hozzászólásáraPersze ha már ott leszünk mindenképp megmérjük.
Amúgy jók ezek a videók, kösz hogy belinkelted!
Válasz Vinkó75 #3518. hozzászólásáraHüvely ki állás.https://www.youtube.com/watch?v=AR0zBgGU4Cs
Válasz DENIS #3515. hozzászólásáraAz 5-ös jelenleg kimaradt...ha jól vettem ki valami adódott és elmaradt az a rész de pótolva lesz nyilván. A lehúzás ugyan úgy mint a sima hengerfejnél. a lehúzási nyomatékot egy táblázatból is ki lehet nézni+60 fok. De hüvely ki állást is kell nézni ha már hengerfejes a gép. Erre mobil fészekmaró és hézagolója is van a srácnak. Szelep és injector hézag.https://www.youtube.com/watch?v=3fm9neuZcqg
Válasz B.laca #3516. hozzászólásáraA lexionnak 750-el pereg a tengelye.A cebisben 400 körülit mutat de az a ferdehordó felső tengelyét méri. Ezt sokan keverik. Szerintem sem kell semmit cserélni.
Válasz Claastra. #3514. hozzászólásáraA csukható Nas-t az Optigépesek voltak kint átalakítani és ők is azt mondták, hogy nem kell semmit cserélni a Nas asztalnál.
Válasz Vinkó75 #3511. hozzászólásáraCsak 4 részt találtam, van 5. is? Igazából a fej lehúzáshoz szükséges momentek kellenének, meg a szelepek és injektorok beállítási adatai.
Válasz B.laca #3513. hozzászólásáranem kell hajtóművet cserélni,a fordulat stimmel,a lexion oros 6044-est alakítottuk a medionra ,a keret és a kardánvégek lettek cserélve
Válasz Tommy 7# #3512. hozzászólásáraKöszönöm! Utána érdeklődöm.
Válasz B.laca #3510. hozzászólásáraMEGAjé volt a fixes conspeed ha jol látom!
szerintem a szurke hajtómüvet is cserélni kel az asztalon mert a lexionak az asztalhajto tengelye alacsonyabb fordulaton jár! nem lesz meg a fordulat!!!
Válasz DENIS #3509. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=dkTEiIgKk9c 2 perctől érdekes + még 4 rész. Kicsi Angol nem árt...de a góóógli is elég jól fordít alatta.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #3454. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget és a képeket. Összeállt a fix asztal a lexionra.


Válasz szanberg #3508. hozzászólásáraSzivárog alóla a víz.
Válasz DENIS #3507. hozzászólásáraMiért kéne leszedni? Mi a gond?
C13-al nem szokott baj lenni persze bármi megtörténhet, injektorok is a C9-nél hullósabbak bár erre is azt mondják a dízel szervizesek, hogy amelyik mai gép 3000óráig nem üzemanyag rendszer hibás akkor örüljünk mert aztán minden óra ajándék
Válasz DENIS #3506. hozzászólásáraDe azért akad itt pár szaki is.
Válasz mtz1221 #3505. hozzászólásáraEbben egyetértünk
Válasz DENIS #3504. hozzászólásáraSokan azt sem tudják itt, mi a fene az a hengerhej.
Szerelt-e le itt már valaki C13-as motorról hengerhejet?
Válasz _NB_ #3493. hozzászólásáraValami hasonlót hoztak a térségbe..az nyilván kubu. Rizsre nyilván tökéletes. Gabonában füstölt mint a ganyééé domb,még oltani sem volt egyszerű, a Japó precíz burkolatok miatt.
3-6 misiért már van választék a használt piacon.
Válasz borda77 (Joe) #3499. hozzászólásáraFeri Ba ezzel küldi...
Válasz borda77 (Joe) #3496. hozzászólásáraKi kell este szedni belőle mert beázik, és elfelejtette vissza rakni!


Válasz borda77 (Joe) #3499. hozzászólásáraÉn is szeretném hogy ez az érzés úrrá lenne rajtam!!!!!



Válasz *** HM *** #3497. hozzászólásáraAtya ég beszívtál? DF kombájnt???

Nincs az a pénz amiért ezt a gépet lecserélném másra...
Válasz _NB_ #3492. hozzászólásáraNàluk mennyivel nyeresègesebb a földtùràs,ha ezt megèri nekik hajtani? Megélhet 20hektàrbol egy család? Mert itt ez nem működne.
Válasz borda77 (Joe) #3496. hozzászólásáraSztem szerezz 1 deutz kombajnt magadnak ...mit szólsz???
Válasz Büresz #3494. hozzászólásáraCebist nem látom benne :)