Hirdetés
Fórum
- Műtrágya árak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kukorica várhatóan........! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Napraforgó-termesztés új
- Kukorica terményárak új
- Trimble - CFX-750 -es sorvezető új
- Japán kistraktorok új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Lengyel fűkasza új
Cikkajánló

Hirdetés
Ha így végzed a lombtrágyázást, a növényeid látványosan meghálálják
Tápanyagellátás szempontjából a június fontos időszakot jelent.
467 hozzászólás
Válasz envagyok2 #466. hozzászólására


Pfu, én nem sokat tudtam ebből kiolvasni.
Pár telefont azért eressz meg, de mi anno csináltuk honosítást a cég bejegyzett megyéjén kívül másik megyei hatósági vizsgabázison is.
Mondom az a baj, hogy nagyrészt az nkh is lüke a saját szabályaihoz, tologatják egymást közt az ember kérdéseit csak, válasz meg nincs
Új forgalombahelyezésem nekem igaz nem volt, de pld. A kisautóm nekem is Pest megyében honosodott, én meg tolnai vagyok.
Letojták, csak fizessek.
Válasz Gumóka #465. hozzászólására
megcsinálná, csak ide hozza a kocsit, mert ez félutn van a gyár és közte, és ne kelljen szállítani annyit, ha az ő megyéjébe lenne megcsinálva. azon megy a bővészledés, hogy az én megyémbe meg lehessen csinálni, és itt van a pattintás, hogy az importőr másik megyébe van, a tulajdonos most másik megyébe van...
ez az oirányadó szabály, ebből mit lehet kiolvasni?
(4) * Közúti gépjármű-közlekedési hatóságként a fővárosi és vármegyei kormányhivatal jár el *
1. a Kkt. szerinti vizsgáló állomási tevékenység engedélyezésével kapcsolatos hatáskör gyakorlása, a vizsgáló állomással a hatósági szerződés megkötése, a vizsgáló állomások és a műszaki vizsgabiztosok tevékenységének ellenőrzése, az ellenőrzés alapján a jogkövetkezmények alkalmazása, továbbá a hatóság által üzemeltetett, valamint az illetékességi területén hatósági szerződéssel rendelkező vizsgáló állomáson - a jármű tulajdonosára egyébként irányadó illetékességi szabálytól függetlenül - a közlekedési hatóság telephelyén végzett egyedi forgalomba helyezés engedélyezése, jármű-honosítási eljárás, a bármely telephelyen végzett forgalomba helyezés előtti és időszakos vizsgálat végzése, valamint a vizsgáló állomás és a járműfenntartó szervezetek tekintetében a Szolgtv. szerinti szolgáltatás felügyelete;
Válasz A.I. #464. hozzászólására
Az első forgalomba helyezést azért itthon többnyire megcsinálják a kereskedők, neki nem tudom miért nem csinálták.
Simán forgalomba helyezheti, viszont akkor a kereskedő adjon minden papírt hozzá.
Nálunk is most van egy ilyen, vettek 4 olyan felépítményű batériás pótkocsit, ami itthon nincs is, aztán Tolna meg Pest megye is lepattintotta, végül központilag talán lett megoldás rá, de ez már 1 hónapos sztori, aztán még mindig Lengyel ideiglenes rendszámok vannak
Válasz Gumóka #463. hozzászólására
Akkor jól gondoltam, hogy ez még így megy, hogy mehetsz másik megyébe is.
Abban nem vagyok biztos, hogy ki kérheti, de szerintem, ha a minden dokumentum meg van a vevőnek, akkor ő is indíthatja.
Válasz A.I. #462. hozzászólására
Az új forgalombahelyezést minden hatósági bázisnak meg kell(ene) csinálnia.
Válasz envagyok2 #461. hozzászólására
NKH egyedi forgalomba helyezés talán, gondolom gyártják "sorozatban", tehát vannak gyártási papírjai. Szerintem meg kellen csinálnia a Te megyédben lévő központi bázisnak is.
Azt viszont nem tudom, hogy ki kérheti.
Egyébként nagyfrancok a gyártók, miért nem névre írva viszi oda, vagyis legalább vizsgáztatva, hogy csak kormányablakba kelljen menni. Biztos nem fér bele az árba...
új pótkocsi első forgalomba helyezését hol, melyik megyébe kell intézni? az importőr székhelye szerinti megyébe, vagy ott is lehet, ahol a vevő székhelye van?
gyárból egyenesen ide hozták a pótkocsit, és az én megyém le akarja passzolni, hogy az importőr székhelye nem itt van, és akkor vigyem oda. vicces...
egyáltalán ki intézheti ezt, ki kérelmezheti ezt, ki lehet ügyfél, csak az importőr, vagy a vevő is indíthatja, ős is forgalomba helyezheti?
forgalomba helezés alatt alapvetően a műszaki vizsgát értem, tudom, okmányiroda már egyenes pálya, csak odáig kéne eljutni.
Mg vontató és lassú jármű esetén kell bontási igazolás végleges kivonáskor vagy nem? Ha a csókolom kéri,akkor mit dörgöljek az orra alá,hogy nem kell,mert ha jól tudom ,eddig nem kellett.
Sziasztok!
Lenne a közelemben egy traktor amiért ésszerű árat kérnek viszont nem volt még forgalomban csak igazoló lapja van, ez mit jelent mennyire macera ezzel forgalomba helyezni ha egyáltalán lehet?
Háromszög rendszámos gép, meglévő forgalmijával újra forgalomba helyezhető? Ha igen mennyire macerás? Esetleg ügyintézés menete?
Válasz Nyomasek Bobo #454. hozzászólására

Miből bótónának azok,akik itt hirdetik a rengeteg fülkét,váltót,stb,stb!
Válasz Dvili #455. hozzászólására

Tudom hogy régen nem kellet...de ki tudja?
Válasz Nyomasek Bobo #454. hozzászólására
Eddig sem kellett
Sziasztok.
Jól sejtem, hogy mezőgazdasági vontatót még nem kell bontóba vinni, ha véglegesen kivonatom a forgalomból?
Válasz mtz zoli #452. hozzászólására
Kpm műszaki lesz belőle
Sziasztok volna egy kérdésem van egy potkocsi fehér igazolo lapal meg rendszám adásvételi folytonoság megvan , át lehet e íratni,, meg jó e a sima műszaki nem kel hatoságira vinni
Válasz Dvili #450. hozzászólására
Köszi! Akkor végülis ugyanaz mint egy szgk.
Válasz huczka.zsolt.mic #449. hozzászólására
Forgalmi adásvételi kérdés át e megy műszakin fek stb alap nulla olajcsepp csak kpm es vizsgabázison megy at
Elvileg gépkönyv kéne hozza.
De ha mar vizsgázott egyszer ilyen Magyarországon akkor benne van rendszerben , akkor elég forgalmija meg adasveteli.
üdv Mindenkinek! mi szükséges egy 1985-ös osztrák forgalmis r88 traktor forgalomba helyezéséhez? köszönöm a válaszokat!
Válasz endypapa_20120 #440. hozzászólására
Szerintem igen.
Válasz Gumóka #445. hozzászólására
Feketét nem hiszem, de nem kizárt!
Y viszont szerintem nem lehet akadály még nulláról sem, illetve a fekete sem, ha valaki megrajzolja, adhatja a nevét ahhoz, hogy megépítette!
Mindent lehet, idő és pénz!
Kérdés, hogy ére e annyit, vagy annyiért már papíros is van abból, amit az ember keres!
Válasz Gumóka #445. hozzászólására
Mielőtt beleugrok, mindenképp végig járom a hivatalokat, csak az a kérdés melyiknél kezdjem. Aztán majd adja magát a többi.
Válasz endypapa_20120 #444. hozzászólására
Elvileg lehet több adásvételi is, csak a vevő(k)-eladó(k) kövessék egymást, hogy igazolni lehessen az eredetét.
Szürke forgalmit átíratni sem lehet, csak vizsga után. Biztosítást lehet rá kötni
Elvileg évekkel ezelőtt így ment. Viszont az NKH-s telefonálgatásokba is sokszor volt "ööööö" meg "hmmm"
Vizsgabázis sem mindegy, mondjuk mindenképp hatóságira kell vinni. Csak mindenhol máshogy értik a szabályokat.
Van, ahol a papír nélülire is tettek rendszámot, talán BAZ megyében hallottam ilyet.
Válasz Gumóka #443. hozzászólására
Köszönöm! Rákérdezek a tulajnál.
Válasz endypapa_20120 #442. hozzászólására
Az adásvételi és forgalmi tulaja passzoljon.
Válasz Gumóka #441. hozzászólására
Ez mit is jelent pontosan?
Válasz endypapa_20120 #440. hozzászólására
Ha megvan a jogfolytonosság, igen!
Szürke forgalmival rendelkező (rendszám nincs) traktor forgalomba helyezhető újra?
Válasz Magister #438. hozzászólására
nem nekem kell, isten ments. egyik ismerősöm szeretne.
Válasz horvath.agro #434. hozzászólására
Vedd meg az enyémet, én is eladom.. és az rendszámos, műszakis..
Válasz horvath.agro #434. hozzászólására
Elvileg ha a tulajdon adásvételivel a legelső tulajdonosig visszavezethető, akkor lassú járműnek forgalomba helyezhető, csak nem kap törzskönyvet. Legalábbis nekem ezt mondta az ügyintéző a kormányablakban (egy Dutra Frak B2-t akartam megvenni).
Válasz horvath.agro #434. hozzászólására
Jan.1 óta sehogy. Elötte még meg lehetett csinálni okosan.
Válasz horvath.agro #434. hozzászólására
Kb sehogy
Hacsak nem olyan zöld a motorja mint a Steyrednek...
hello
azt szeretném kèrdezni, hogy ha van egy papírok nélküli t16 kistraktor ami adásvételivel eladó, látszik minden szám rajta, azt hogy lehet forgalomba helyezni?
mi kell hozzá?
köszi
Forgalomba helyezhető egy gyári pótkocsi, ha nincs forgalmija illetve rendszáma? (Alvázszám és a tipustáblazat megvan)
Válasz Nyomasek Bobo #431. hozzászólására
Nem tudom, ma hogy van, de nekem mind a két BSS fekete volt!
Az egyiket míg le nem járt róla a műszaki addig úgy húztuk, aztán kivonattuk és központi vizsgabázison (kpm) kértük a lassú járműre való vizsgáztatást. A másik már eleve kivonva lett véve. (Így 5 év a műszaki és nincs súlyadó!)
Válasz A.I. #429. hozzászólására
Hát ja...de most már nem is lehet feketét pirosra átpapírozni, nem?
Válasz A.I. #429. hozzászólására
Rendben, marad kamion pót.
Válasz subikiss #428. hozzászólására
Igen, ha csak nincs már lassú járműnek vizsgáztatva!
Kamion pótkocsi átírásához kell eredetvizsga?
Sziasztok. Adott egy pótkocsi. Haromszog rendszammal. Papirjai is megvannak. A kérdésem az lenne. Hogy a műszaki és átpapirozása mennyibe kerülne kb? Illetve mi a folyamata?
Üdv. Van egy 7t pótkocsi ami mindig tanyán szolgált. Se adásvételi se számla. Van valamilyen megoldás a forgalombagelyezésénej?
Válasz Rabó001 #424. hozzászólására
Litterv, Pécs
Válasz gyula.butykai #423. hozzászólására
Szerintem nekünk ő csinálta anno. A nevére nem emlékszem, nem én intéztem az ügyet akkor még, győri volt az biztos, rákeresve ezt dobta ki.
Tervező
https://www.szakkatalogus.hu/ceg/T%c3%b3th_K%c3%a1lm%c3%a1n_M%c3%a9rn%c3%b6ki_Iroda_Bt-296050
Ára, húú, volt 10 éve, ha nem több, asszem 100ezer forintot kért.
Ha messzi van, keress rá az interneten, járműtervezés, utánfutó tervezés kulcsszavakkal. Biztos nem csak egy ember van, aki ilyet csinál.
Válasz Rabó001 #389. hozzászólására
Hello,
tudnál segíteni információkkal, én is egy kb. 25 éves pótkocsit szeretnék utólag papíroztatni. Egy ezzel foglalkozó fickó elérhetősége jó lenne, illetve a várható költségek. Köszönöm
Válasz tamas.aszodi81 #418. hozzászólására
uram fsza. Mit szoltak volna egy bukocsöves 50eshez? De lehet csak nem adakoztál a kegyeikért? Sok helyen kuncsaftok vannak kevés a magányos beugro akit meg lehet lincselni. Ha a kuncsaft viszi gondolom egy gyári állapotut görditettek volna a lábad elé. Közben ugyanarrol az ipari hulladékrol beszélünk.
Válasz tamas.aszodi81 #418. hozzászólására
Másik megyébe próbáld, ott elvileg nem látják a bukást
Válasz tamas.aszodi81 #418. hozzászólására
Ja... Mit javítottál rajta műszakira?
Válasz tamas.aszodi81 #418. hozzászólására
Hát...szerintem bementél egy egyirányú utcába.
Így hátszel nelkül nem fog menni, csak ha kijavítod.
Mi az az első tengelyek kopása? Egyenes hidas?
Válasz Ismeretlen #1. hozzászólására
Üdvözlöm! Pest megye Cegléd city kpm nél tegnap probáltam ujra forgalomba helyeztetni egy MTZ 982 gépet. Sajnos megbukot a műszaki vizsgája. Indoklásuk fékprobája ami szerintem vicc kategoria volt nem megfelelő volt. Illtve elsö tengelyek kopotak ami szintén vicc kategoria volt annyira minimàlis logása volt hogy semmi.Plusz kormánymű kopása azt hadjuk szinte semmi. Kérdésem másik műszaki állomásra vihetem a gépet? Mert kicsit kell a bukta kategoria volt az enyém.