Sziasztok !
Új gumilapátokat tettem a magfelhordóba , de eléggé csattog amikor megy , lánc nem laza , viszont a lapátok aljai hozzáérnek az alsó és a felső tengelyhez is , az úgy normális ? illetve a dob fordulatszámmérő óra folyamatosan csak ugrál , nem áll be egy azonos fordulatra , óra hülyülhetett meg ?
Sziasztok!
Görgős láncok kereskedelmével foglalkozom, többek között, "E" kombájnok ferde-felhordó, gumilapátos, és hajtás láncaival, valamint kukorica (Oros, ZMAJ) és napraforgó (NAS)kanalas láncokkal. Ha segíthetek a szezonra való felkészülésben, az elérhetőségek:
Fenyvesi Zsolt +36(36)516-120;
email: agria@agrialanc.hu
Válasz Gyurkesz1 #9864. hozzászólásáraHàt meg kellett indítani, kb egy centit beljebb lett ütve a tengelyen az ékszíjtàrcsa akkor meglazult az orros ék, utàna betudtam ütni az ék kiszedőt, lekopogom könnyen lejöttek, igaz 3-4 éve levoltak szedve akkor megmelegítettem, úgy indultak meg.
Üdvözlök mindenkit!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy az 512es asztalának meghajtó lánckerekét,egy az egyben kilehet e cserélni az 514es szíjtárcsájára,azaz a meghajtó tengelyük végének mérete megegyezik e?válaszokat előre is köszönöm.
Válasz medikus #9859. hozzászólásáraIgaz,a variàtornàl tényleg fogjàk a csapàgyak, erre nem is gondoltam. Igen a két ív tartja az utóverőt de nem sok kell neki hogy le ne essen.
Bócsai utàngyàrtott tengelyröl valakinek véleménye? Vagy menjek el beszerezni egy bontott eredetit?
Válasz Kovika84 #9857. hozzászólásáraMiért járna oda-vissza!!A variátor agy rá van húzva!Akkor a másik oldalon is járna oda-vissza a csapágyban! Ki tartja bent az utóverőt?
Válasz Gyurkesz1 #9856. hozzászólásáraSzerintem minden mm szàmít, elkezd jàrni a tengely oda vissza aztàn tuti megeszi a csapàgynàl. Én igazsàg szerint ràhagynék még pluszban, az oldal lemez elbírja azt az 1-2 mm többletet.
Ui.: Kijött a utóverő tengelye úgy hogy nem kellett kibeleznem a kombàjnt, remélem a vissza út is ilyen simàn megy
Válasz medikus #9855. hozzászólásáraCsináltatni fogok akkor,a távtartó szélességel kapcsolatban azt szeretném kérdezni ,hogy mit javasol nekem,számoljam le abbol a 7-8mm ből azt amenyivel nekem kiljeb van a variátor ház felfogatási pontja?? Az eredeti oldal lemezre van felhegesztve egy 4mm lemez ,vagy az a pár mili nem számít??
Válasz medikus #9853. hozzászólásáravan oda gumi meg szivacs ugyhogy még a repce mag sem hullik ki :D ...Ami a távtartót illeti nagy gond ha ninncs leszedve az éle?? mert olyan 7mm alátétem van ami épp rápasszol a tengelyre
Válasz Gyurkesz1 #9848. hozzászólásáraNem az megy oda! A két csapágy között zéger van! A csapágyak között valószínű zéger vastagságú a hézagoló! Leg belül a tengelyen,emlékeim szerint olyan 7-8mm széles!
Válasz medikus #9847. hozzászólásáraEz jáccik valamit hogy a csapágyház felfogatási pontjai pár milivel kiljebb vannak mint eredetileg??cserélve van ott a lemez) Lehetséges hogy e miatt nemvolt a csapágy elött távtartó?? vagy az mindenképp kell oda?? Mérete ugyanaz annak a távtartónak a csapagy elott mint két csapagy kozt??
Válasz medikus #9847. hozzászólására
Hálás köszönet,nagyjából értem,nekem nincs olyan távtartóm ami oda megy a tengelyre a csapágy elé,a két csapágy közöt viszont van egy távtartóm,nem az megyen oda a tengelyre?? Lehet csak elcserélték összerakáskor
Válasz Gyurkesz1 #9846. hozzászólására A variátor tengelyre fel teszed a távtartó gyűrűt! Utána felütöd,a tengelyre a belső csapágyat,a porvédő lemezre figyelj! Ha ez meg van,a variátor csapágyházat ütögesd rá a csapágyra!Utána porvédő a helyére,és nagy zéger! ezek után a tengelyre felütöd a kölső csapágyat,koppig, és be teszed a tengelyt! A másik oldal adott!
Kérdezzek már valamit,lehet hogy pofon egyszerű az egész de inkább rákérdek. Variátor tengelyt beszereléskor ,mikor még kint az újj tengely akkor a variator felőli házat már felszokás ütni vagy huzatni,igaz??És azt honnan kell tudnom hoy meddig kell ütni a házat,egész a tengely pereméig?? Mert gondolom megvan adva hogy hány cm-nek kell kiálni egyik és a másik oldalon a tengelynek.Nézzétek el nekem ezeket a kérdéseket kezdő vagyok.
Válasz Kovika84 #9838. hozzászólásáraNem az utóverőnél,de pár helyen használható megoldás. Minden marad csak a csapágyat egy távtartóval kihozni a még ép felületre. Ezt ma cs ináltam kedves kőbányai születésű E3N barátommal.
Válasz medikus #9839. hozzászólásáraNa ettől féltem.
A tengelyt mi rögzíti, csak oldalt a két 12es csavar? Aztàn kiütni a 3as szíj felé a tengelyt belőle?
Válasz Kovika84 #9836. hozzászólásáraVélhetően ez a tengely is megérett a cserére, valaki ràmolta màr ki az utóverőt? Melyik oldalra jön ki, mi a szerelés menete, kikell pakolni az egész kombàjn belsejét?
Veteránosdi. A képen lévő csapágyat nagyapámtól kapta apám vagy húsz éve. Most az enyém lett. Bekerül a tizennégyesbe. Várta a sorát vagy negyvenöt évig. Van belőe 2db.
Válasz Buvargabi #9826. hozzászólásáraNekünk ilyenek nem voltak,nincsenek,még sem törik el!Az anyag hiba volt!Egyszer egyik barátom esztergáltatott köracélból!! Annyit nem bírt ki,hogy odébb álljon,elgörbült!Gyári utóverő tengelyből lehet csináltatni,csak egy baja van,rövid a végén a menet!
13777 hozzászólás
Válasz lovasnorbi #9875. hozzászólásáraKopott lán,kopott lánckerék! Spirál,törik,szorul!
Válasz kori01 #9876. hozzászólásáraTeljesen más,nem is úgy van meghajtva!
Az 524es gyűjtőasztal olyan mint a 514esé vagy rövidebb?
Sziasztok !
Új gumilapátokat tettem a magfelhordóba , de eléggé csattog amikor megy , lánc nem laza , viszont a lapátok aljai hozzáérnek az alsó és a felső tengelyhez is , az úgy normális ? illetve a dob fordulatszámmérő óra folyamatosan csak ugrál , nem áll be egy azonos fordulatra , óra hülyülhetett meg ?
Válasz medikus #9873. hozzászólásáraSzia,
p=41,3 2/2 (középső)83+1+1 tag ára: 15561 Ft/db + ÁFA
p=41,3 2/4 (szélső)83+1+1 tag ára: 13489 Ft/db + ÁFA
szállítás: raktárról (1 nap)
szállítási költség: 1733 Ft + ÁFA + utánvét
A láncok alapláncok, léc nélkül.
Ha rendelni szeretnél, kérlek küldj egy rövid rendelést az agria@agrialanc.hu -ra
Üdv: Fenyvesi Zsolt
Válasz agria #9872. hozzászólásáraValami árat tudsz mondani a 3 sor ferdefelhordó láncra?Vagy komplett!
Sziasztok!
Görgős láncok kereskedelmével foglalkozom, többek között, "E" kombájnok ferde-felhordó, gumilapátos, és hajtás láncaival, valamint kukorica (Oros, ZMAJ) és napraforgó (NAS)kanalas láncokkal. Ha segíthetek a szezonra való felkészülésben, az elérhetőségek:
Fenyvesi Zsolt +36(36)516-120;
email: agria@agrialanc.hu
Válasz medikus #9870. hozzászólásáraIgen annyi, közben én is megtaláltam, de azért köszönöm.
Válasz traktorklíma #9869. hozzászólására12,5x1500La?
Tudnátok segíteni generátor ékszíj méretbe?
Válasz Gyurkesz1 #9864. hozzászólásáraHàt meg kellett indítani, kb egy centit beljebb lett ütve a tengelyen az ékszíjtàrcsa akkor meglazult az orros ék, utàna betudtam ütni az ék kiszedőt, lekopogom könnyen lejöttek, igaz 3-4 éve levoltak szedve akkor megmelegítettem, úgy indultak meg.
Válasz Buvargabi #9866. hozzászólásáraKöszönöm,a gyors segítséget!
Válasz 1114 #9865. hozzászólásáraKilehet,megegyezik!
Üdvözlök mindenkit!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy az 512es asztalának meghajtó lánckerekét,egy az egyben kilehet e cserélni az 514es szíjtárcsájára,azaz a meghajtó tengelyük végének mérete megegyezik e?válaszokat előre is köszönöm.
Válasz Kovika84 #9857. hozzászólásáraA másik oldalt lejöttek könyen a szijtarcsák??
Válasz Pabema #9862. hozzászólásáraTegnap voltam nála. Van még neki eredeti.
Válasz Kovika84 #9861. hozzászólásáraPróbáld meg Baján az Ikotitcsnál hátha van még eredeti raktáron. Néha nála még találni csodákat.
Válasz medikus #9859. hozzászólásáraIgaz,a variàtornàl tényleg fogjàk a csapàgyak, erre nem is gondoltam. Igen a két ív tartja az utóverőt de nem sok kell neki hogy le ne essen.

Vagy menjek el beszerezni egy bontott eredetit?
Bócsai utàngyàrtott tengelyröl valakinek véleménye?
Válasz medikus #9859. hozzászólásáraBeugrott! A két szögvas iven áll! Én cseréltem utóverőt,azért volt kibelelve!Hátra lett kigurítva!
Válasz Kovika84 #9857. hozzászólásáraMiért járna oda-vissza!!A variátor agy rá van húzva!Akkor a másik oldalon is járna oda-vissza a csapágyban! Ki tartja bent az utóverőt?
Válasz Gyurkesz1 #9856. hozzászólásáraNe számolj semmit!
Válasz Gyurkesz1 #9856. hozzászólásáraSzerintem minden mm szàmít, elkezd jàrni a tengely oda vissza aztàn tuti megeszi a csapàgynàl. Én igazsàg szerint ràhagynék még pluszban, az oldal lemez elbírja azt az 1-2 mm többletet.


Ui.: Kijött a utóverő tengelye úgy hogy nem kellett kibeleznem a kombàjnt, remélem a vissza út is ilyen simàn megy
Válasz medikus #9855. hozzászólásáraCsináltatni fogok akkor,a távtartó szélességel kapcsolatban azt szeretném kérdezni ,hogy mit javasol nekem,számoljam le abbol a 7-8mm ből azt amenyivel nekem kiljeb van a variátor ház felfogatási pontja?? Az eredeti oldal lemezre van felhegesztve egy 4mm lemez ,vagy az a pár mili nem számít??
Válasz Gyurkesz1 #9854. hozzászólásáraAlátét? Az a távtartó külméretre olyan mint a tengely vastagsága!A porvédőnek ott el kell férni!
Válasz medikus #9853. hozzászólásáravan oda gumi meg szivacs ugyhogy még a repce mag sem hullik ki :D ...Ami a távtartót illeti nagy gond ha ninncs leszedve az éle?? mert olyan 7mm alátétem van ami épp rápasszol a tengelyre
Válasz Gyurkesz1 #9849. hozzászólásáraA dobkosár hátsó csapjánál nem hullik a mag?

Válasz Gyurkesz1 #9851. hozzászólásáraBoltban biztos nincs!Eszterga!A távtartó b
első éle le van törve a tengely rádiusza felől!!!!
Válasz medikus #9850. hozzászólásáraértem,akkor a 25ös és a 22es alkatrész nem ugyanaz
Megkérdezem lehet e olyan távtartót vennii ami nekem hianyzik,ha nem akkor csináltatok,akkor olyan 7-8mm széles lehet??
Válasz Gyurkesz1 #9848. hozzászólásáraNem az megy oda! A két csapágy között zéger van! A csapágyak között valószínű zéger vastagságú a hézagoló! Leg belül a tengelyen,emlékeim szerint olyan 7-8mm széles!
Válasz medikus #9847. hozzászólásáraEz jáccik valamit hogy a csapágyház felfogatási pontjai pár milivel kiljebb vannak mint eredetileg??cserélve van ott a lemez) Lehetséges hogy e miatt nemvolt a csapágy elött távtartó?? vagy az mindenképp kell oda?? Mérete ugyanaz annak a távtartónak a csapagy elott mint két csapagy kozt??
Válasz medikus #9847. hozzászólására
Hálás köszönet,nagyjából értem,nekem nincs olyan távtartóm ami oda megy a tengelyre a csapágy elé,a két csapágy közöt viszont van egy távtartóm,nem az megyen oda a tengelyre?? Lehet csak elcserélték összerakáskor
Válasz Gyurkesz1 #9846. hozzászólására A variátor tengelyre fel teszed a távtartó gyűrűt! Utána felütöd,a tengelyre a belső csapágyat,a porvédő lemezre figyelj! Ha ez meg van,a variátor csapágyházat ütögesd rá a csapágyra!Utána porvédő a helyére,és nagy zéger! ezek után a tengelyre felütöd a kölső csapágyat,koppig, és be teszed a tengelyt! A másik oldal adott!
Kérdezzek már valamit,lehet hogy pofon egyszerű az egész de inkább rákérdek. Variátor tengelyt beszereléskor ,mikor még kint az újj tengely akkor a variator felőli házat már felszokás ütni vagy huzatni,igaz??És azt honnan kell tudnom hoy meddig kell ütni a házat,egész a tengely pereméig?? Mert gondolom megvan adva hogy hány cm-nek kell kiálni egyik és a másik oldalon a tengelynek.Nézzétek el nekem ezeket a kérdéseket kezdő vagyok.
Válasz medikus #9844. hozzászólásáraLehet én akkora már isa por es hogmu vogimuk.
Válasz Pabema #9832. hozzászólásáraAkkor még 45 éve lesz a gépnek!!
Válasz Kovika84 #9838. hozzászólásáraNem az utóverőnél,de pár helyen használható megoldás. Minden marad csak a csapágyat egy távtartóval kihozni a még ép felületre. Ezt ma cs ináltam kedves kőbányai születésű E3N barátommal.



Válasz medikus #9837. hozzászólására1312k dobvariátor teng. bal oldal
Válasz Kovika84 #9840. hozzászólásáraÉken van!!!Mindegy melyik irányba veszed ki!
Válasz medikus #9839. hozzászólásáraNa ettől féltem.

A tengelyt mi rögzíti, csak oldalt a két 12es csavar? Aztàn kiütni a 3as szíj felé a tengelyt belőle?
Válasz Kovika84 #9838. hozzászólásáraÍgy ni!




Válasz Kovika84 #9836. hozzászólásáraVélhetően ez a tengely is megérett a cserére, valaki ràmolta màr ki az utóverőt? Melyik oldalra jön ki, mi a szerelés menete, kikell pakolni az egész kombàjn belsejét?

Válasz Pabema #9832. hozzászólásáraFerdefelhordó tengelyre rakod?
Làtom màr mindenki làzasan készül az idei szezonra.
Válasz medikus #9831. hozzászólásáraVariátor tengely cserénél mire kell odafigyelni?? Mi a sorrend ??
Válasz Pabema #9833. hozzászólásáraMGM
Az még csapágy.
Akkor korábbi mint a kombájn
Veteránosdi. A képen lévő csapágyat nagyapámtól kapta apám vagy húsz éve. Most az enyém lett. Bekerül a tizennégyesbe. Várta a sorát vagy negyvenöt évig. Van belőe 2db.
Válasz Buvargabi #9826. hozzászólásáraNekünk ilyenek nem voltak,nincsenek,még sem törik el!Az anyag hiba volt!Egyszer egyik barátom esztergáltatott köracélból!! Annyit nem bírt ki,hogy odébb álljon,elgörbült!Gyári utóverő tengelyből lehet csináltatni,csak egy baja van,rövid a végén a menet!
Válasz 44claasgarantos #9828. hozzászólásáraNem is értem!!!Rá való szíjjal kell próbálkozni!!


Válasz 44claasgarantos #9828. hozzászólásáraMotortartó bakokat nézze meg,és a tartóit is. + nem lukas vs. kitört véletlenül az ékszíjtárcsa?