Válasz picus #16980. hozzászólásáraHát legalább a gép típusát leírhattad volna, de ha hátramész a hátsó függesztőkarnak a helyzetérzékelőjén megnézhetnéd, a sár nem e nyomta félig le a vezetéket. Ha nem akkor rá kell mérni nem-e szakadt meg...
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNekünk van 6930 prémium, de még nem jártunk így 2500 üó van benne.Balmazújvároson van egy ilyen cég aki ilyennel foglalkozik nem annyira drágán. Gyártanak közepét és belehegesztik központosan. Láttam már munkájukat és nagyon minőségi és pontos volt
Válasz Claaastra #16970. hozzászólásáraNekem is kezd a kombájnon a gumi repedezni sajnos az oldalfal felső szélein itt-ott, nem mély, de látszik az idő már. Mindenesetre veszek tömlőt tartalékba, mert ha elkezd ereszteni akkor belsővel még egy darabig lehet dolgozni az ilyen gumikkal, puha jóindulatú még, nincsen szét öregedve, 2009-esek a gumik, azért a 7év még nem olyan túl sok, legalábbis bízunk benne
Válasz Gabika6330 Pr. #16967. hozzászólásáraRohadt drágák... gumi szerelést pont dupla áron csinálják. Besütésük semmit nem ér 2-3 napot bírt ki. Mondjuk felnit nem javíttatunk velük...
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraUgyan így jártam csak 6330 prémiummal.Van hozzá gyárilag csavaros erősítés a felniközépbe.De ha rákeresel,hogy Atra kft. simán kijavítják neked.Ha kell állíthatósra ha kell fix-re csinálják.Nagyon korrekt cég csak ajánlani tudom!
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNálunk a claas traktornál repedt el a felni a csavarok között körben szerencse volt hogy valami garis javítás miatt le kellett venni az egyik hátsó kereket így vettük észre a bibit. Kb 200-300 óra volt benne... Egyik felnit sem a traktor gyártója készíti, sajnos...
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNa most már látom ilyen trakit kell venni mert annyira erős a motorja, hogy csak úgy szaggatja a felniket is széjjel felé!
Üdv!
Sajnos pár napja egyik percről a másikra szántás közben kigyulladt egy 6830-as traki. Hiába voltak körülötte nem tudták eloltani. A motor környékén lobbant fel a tűz és nem lehetett megfékezni. Valakinek esetleg valami ötlete? Annyi ideje volt a srácnak, hogy megállította és kiugrott.
Válasz Claaastra #16957. hozzászólásáraLazítás az más....a tágítást azt kicsit nem értettem. A mérés amég ilyen fapados megoldással is egy injektor álapotot mutat. Tehát egy lehet rossz volt, de a többinél is láthatók a jelei a későbbi gondnak,az eltérések alapján.
Válasz Vinkó75 #16956. hozzászólásáraIveco Jtd-nél én is igy szürtem ki,kettes henger lelazít,kopogás megszünik,,bontott bele és működik,nem kell laptop miegymás
Válasz ..MZ/X.. #16949. hozzászólásáraSok mindent nem tudok sajnos mondani róla, használgatják a mai napig bár már kicsit nyugdíjazva lett, fel lett ikerkerekezve, és mocsárjárónak használják, ha elsüllyed valamelyik gép ezzel húzzák ki. A nagy munkákba már nem nagyon van bevonva. Ha gondolod privátban tudok küldeni elérhetőséget.
Válasz Wilde #16947. hozzászólásáraCommon Railes? Én szervizt hívnék, továbbá mind a hatot cserélném, mert sorban jönnek majd. De ugye nem az én tárcám.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16951. hozzászólásáraszerelő????már három járt nálam és egy sem ér rá,(hónapokig nem tudok várni).gondoltam laptopos ember hamar megmondja melyik hengernél van gond,de mire ideér addig kiszedem ha kell az összeset és bevizsgáltatom.
Válasz Wilde #16947. hozzászólásáraVan rá technika:ki kell venni főszivattyústól le kell adni...
A 8220-nak tegnap adtam le sajnos az injektorokat meg a szivattyút, pedig három éve újonnan vetem rá.
Azt mondták biztos koszos üzemanyag stb....csak azon csodálkozok, hogy a mindig kútnál tankolunk és a másik 6 traktor még soha nem állt meg..
Vagy van egy másik lehetőség, felfogadsz egy szerelőt bohóckodik egy napot vele jól megvág kifizeted, majd utána megcsinálod ugyanezt..
Válasz MFM #16946. hozzászólásáraIgen, ez ez is 6-os 90LE. Milyen masina, meg van vele elégedve? Árban nagyon jók, 3 milla körül vannak használhatónak kinéző gépek.
Válasz Wilde #16947. hozzászólásáraFapados verzió....injekciós fecskendők (egyforma). Egyforma benzíncsövek,(kb 20cm) elférjen kényelmesen. Rá helyez a fecskendő a csövekkel a vissza fojó ág csatlakozásra, az injektorokon. Járat 2 percig és látni fogod hol több a résolaj ott van a bibi. Ha nagyobb a gond pár másodperc is elég. De az látszik-hallik a járásán.
Válasz lala1 #16938. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek a segítséget. A helyzetérzékelő potméternél volt bent egy csomó víz (ezek szerint erre majd figyelnem is kell). Kitisztítás, kontakt javítás után elindult, és most jól működik! Köszi
Válasz *** HM *** #16940. hozzászólásáraÁrban "magasak" mivel stabil még gép" kategóriába sorolják őket.94-ben még az ívelt fülkések jöttek. 95-ben már az új külsővel-kabinnal-kezelőszervekkel. De hozták magukkal az elődők alapjait. Ezek is jó gazda és betartott csereperiódusok mellett. Sokáig mennek gond nélkül. A számvégződések az olyan verziókat takarnak, mi ezeknél már újítás révén kerültek bele, elektronika motor térfogat változás,emelőkapacítás...stb.
Válasz Spice007 #16933. hozzászólásáraAzt tudod hogy ha néha nem müködik a le-fel akkor a csuszkát felhúzod végpontik majd lenyomod végpontig és onnantól jó....
Válasz Spice007 #16933. hozzászólásáraVisszaolvastam,hogy semmit se csinál belülről. Akkor először valóban nézd meg,hogy a helyzetérzékelő potméteren rajta van e a vezeték, (emelőtegely házának a fülke felöli oldalán van a vastag hidr cső alatt). Ha nincs rajta tedd rá. Engedd le csavarúzóval,majd indítsd be a gépet. Tartsd nyomva a gyorsemelő gombot. Így emelkednie kell. Ha nem,nédz meg,hogy a biztosítékja jó e!
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16935. hozzászólásáraSzia. Különben mondasz valamit. nem 1,8-al járunk az tuti inkább 2,2-2,5. De 1,8 -al meg nagyon lapít, ez is annak a jele hogy kicsi a gumi-felni a géphez szerintem. A javítás mindig így történt ahogy írod ,kivéve hogy belül nem lett hegesztve , mivel aratás közben nincs idő gumishoz is rohangálni. Valószínű a télen le lesz pattintva mindkettőről a gumi és belül át pántoljuk laposvasakkal 10-15cm-ként keresztbe odahajtva a lépcsőkhoz
Ha felnit akartok hegeszteni:elfúrni a repedést 4-es fúróval, drót koronggal tisztítani, inverterrel egyenáramú bázikus elektródával (ESAB 4800) nagy árammal jól beégetve, mind a két oldalról kívül belül megvarni....
De amikor csökkentettük a nyomást nem repedt többet a felni!!!
3040-es masinákat ismeri valaki? Milyen gépek ezek? Típushibák, gyenge pontok? Alkatrész gondolom van hozzá, mi az ami sűrűn fogyó cucc?
Turbos 82 helyére keresek valami 100 ló körüli vasat mindenesnek. Fogyasztásban hogyan megy ez a 6 hengeres az oroszhoz képest?
25279 hozzászólás
Válasz picus #16980. hozzászólásáraHát legalább a gép típusát leírhattad volna, de ha hátramész a hátsó függesztőkarnak a helyzetérzékelőjén megnézhetnéd, a sár nem e nyomta félig le a vezetéket. Ha nem akkor rá kell mérni nem-e szakadt meg...
nem tud nekem senki segiteni a problemamban???????????????????????????
Sziasztok! Szeretnek erdeklodni,h mien okbol lehet az,h az eket vagy barmit szaggatva emeli illetve ereszti le a traktorom:(

Tegnapi szántás video, 7perc

John Deere 8335R
klikk ide a video megtekintéséhez
klikk ide a video megtekintéséhez
Válasz Drisa #16974. hozzászólásáragood year
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNekünk van 6930 prémium, de még nem jártunk így 2500 üó van benne.Balmazújvároson van egy ilyen cég aki ilyennel foglalkozik nem annyira drágán. Gyártanak közepét és belehegesztik központosan. Láttam már munkájukat és nagyon minőségi és pontos volt
Üdv!JD 6920 hoz szeretnék első lámpákat venni, szerintetek hol a legolcsóbb? A KRAMP-ra gondoltam.
Válasz szanberg #16973. hozzászólásáraConti?
Válasz Claaastra #16970. hozzászólásáraNekem is kezd a kombájnon a gumi repedezni sajnos az oldalfal felső szélein itt-ott, nem mély, de látszik az idő már. Mindenesetre veszek tömlőt tartalékba, mert ha elkezd ereszteni akkor belsővel még egy darabig lehet dolgozni az ilyen gumikkal, puha jóindulatú még, nincsen szét öregedve, 2009-esek a gumik, azért a 7év még nem olyan túl sok, legalábbis bízunk benne
Válasz Claaastra #16970. hozzászólásáraez így igaz!
Válasz Claaastra #16970. hozzászólásáraAmi máshol sütöttek az 2 évig jó volt utána lett új gumi
Válasz Drisa #16968. hozzászólásáraHa már sütni kell,meg lehet b...i,az már nem ér semmit,csak a gumisok kaszállnak
Válasz Gabika6330 Pr. #16967. hozzászólásáraKöszönöm a tippet!
Válasz Gabika6330 Pr. #16967. hozzászólásáraRohadt drágák... gumi szerelést pont dupla áron csinálják. Besütésük semmit nem ér 2-3 napot bírt ki. Mondjuk felnit nem javíttatunk velük...
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraUgyan így jártam csak 6330 prémiummal.Van hozzá gyárilag csavaros erősítés a felniközépbe.De ha rákeresel,hogy Atra kft. simán kijavítják neked.Ha kell állíthatósra ha kell fix-re csinálják.Nagyon korrekt cég csak ajánlani tudom!
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNálunk a claas traktornál repedt el a felni a csavarok között körben szerencse volt hogy valami garis javítás miatt le kellett venni az egyik hátsó kereket így vettük észre a bibit. Kb 200-300 óra volt benne... Egyik felnit sem a traktor gyártója készíti, sajnos...
Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNa komolyra fordítva már ezek sem a régi JD traki minőségek!


Válasz berezol #16963. hozzászólásáraNa most már látom ilyen trakit kell venni mert annyira erős a motorja, hogy csak úgy szaggatja a felniket is széjjel felé!

Üdv!

A mai napon kitört a felni a 6930 premium traktorunkból szántás közben.
Érdeklődni szeretnék, hogy volt e már hasonló problémátok?
Ezt a fajta felnit(fix) van-e lehetőség megerősíteni? vagy ha megszeretnénk erősíteni a felnit, akkor mindenképp állítható nyomtávút kell vásárolnunk?
Esetleg van olyan hely, amit ajánlatok felni vásárlás ügyében?
Köszönöm a segítséget!
Üdv!
Sajnos pár napja egyik percről a másikra szántás közben kigyulladt egy 6830-as traki. Hiába voltak körülötte nem tudták eloltani. A motor környékén lobbant fel a tűz és nem lehetett megfékezni. Valakinek esetleg valami ötlete? Annyi ideje volt a srácnak, hogy megállította és kiugrott.
Válasz .Szabi. #16941. hozzászólásáraHát akkor majd még mielőtt notillbe átcsapunk szerzünk 1 8410est nyugatrul.......mert ott minden szép és jó...
Válasz Vinkó75 #16958. hozzászólásáraVan ilyen kémcsöves készletem is,mindenféle injektorhoz,de őszintén ,még nem kellett használni,kiskinában vettem 1 tizesért
Üdv Mindenkinek! 4650-es traktor keréksúlyai mennyi pénzt érnek? Fiatalabb sorozat közül melyik lehet felrakni!
Válasz Claaastra #16957. hozzászólásáraLazítás az más....a tágítást azt kicsit nem értettem.
A mérés amég ilyen fapados megoldással is egy injektor álapotot mutat. Tehát egy lehet rossz volt, de a többinél is láthatók a jelei a későbbi gondnak,az eltérések alapján.
Válasz Vinkó75 #16956. hozzászólásáraIveco Jtd-nél én is igy szürtem ki,kettes henger lelazít,kopogás megszünik,,bontott bele és működik,nem kell laptop miegymás
Válasz bandigh #16953. hozzászólásáraAz megy hogy ?

Válasz ..MZ/X.. #16949. hozzászólásáraSok mindent nem tudok sajnos mondani róla, használgatják a mai napig bár már kicsit nyugdíjazva lett, fel lett ikerkerekezve, és mocsárjárónak használják, ha elsüllyed valamelyik gép ezzel húzzák ki. A nagy munkákba már nem nagyon van bevonva. Ha gondolod privátban tudok küldeni elérhetőséget.
Válasz Wilde #16947. hozzászólásáraCommon Railes? Én szervizt hívnék, továbbá mind a hatot cserélném, mert sorban jönnek majd. De ugye nem az én tárcám.
Válasz Vinkó75 #16948. hozzászólásáraÉn már láttam common-rail rendszernél is az ősi verziót. Nyomócső megtágítás


Válasz Ádám Zoltán_58033 #16951. hozzászólásáraszerelő????már három járt nálam és egy sem ér rá,(hónapokig nem tudok várni).gondoltam laptopos ember hamar megmondja melyik hengernél van gond,de mire ideér addig kiszedem ha kell az összeset és bevizsgáltatom.
Válasz Wilde #16947. hozzászólásáraVan rá technika:ki kell venni főszivattyústól le kell adni...
A 8220-nak tegnap adtam le sajnos az injektorokat meg a szivattyút, pedig három éve újonnan vetem rá.
Azt mondták biztos koszos üzemanyag stb....csak azon csodálkozok, hogy a mindig kútnál tankolunk és a másik 6 traktor még soha nem állt meg..
Vagy van egy másik lehetőség, felfogadsz egy szerelőt bohóckodik egy napot vele jól megvág kifizeted, majd utána megcsinálod ugyanezt..
Válasz Vinkó75 #16948. hozzászólásáraköszi.megpróbálom
Válasz MFM #16946. hozzászólásáraIgen, ez ez is 6-os 90LE. Milyen masina, meg van vele elégedve? Árban nagyon jók, 3 milla körül vannak használhatónak kinéző gépek.
Válasz Wilde #16947. hozzászólásáraFapados verzió....injekciós fecskendők (egyforma). Egyforma benzíncsövek,(kb 20cm) elférjen kényelmesen. Rá helyez a fecskendő a csövekkel a vissza fojó ág csatlakozásra, az injektorokon. Járat 2 percig és látni fogod hol több a résolaj ott van a bibi. Ha nagyobb a gond pár másodperc is elég. De az látszik-hallik a járásán.
Valaki tud e technikát arra,hogy lehetne kiszűrni melyik injektor adta meg magát?6620 as.köszi
Válasz ..MZ/X.. #16944. hozzászólására3050-es van egy barátomnál. 6 hengeres 90 le.
Válasz Spice007 #16929. hozzászólásáraSzia! Nekem léptetőmotort kellett cserélnem.
Válasz ..MZ/X.. #16932. hozzászólásáraSenki nem ismeri a 3040-es szériát?
Válasz lala1 #16938. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek a segítséget. A helyzetérzékelő potméternél volt bent egy csomó víz (ezek szerint erre majd figyelnem is kell). Kitisztítás, kontakt javítás után elindult, és most jól működik! Köszi
Válasz *** HM *** #16940. hozzászólásáraÁrban "magasak" mivel stabil még gép" kategóriába sorolják őket.94-ben még az ívelt fülkések jöttek. 95-ben már az új külsővel-kabinnal-kezelőszervekkel. De hozták magukkal az elődők alapjait. Ezek is jó gazda és betartott csereperiódusok mellett. Sokáig mennek gond nélkül. A számvégződések az olyan verziókat takarnak, mi ezeknél már újítás révén kerültek bele, elektronika motor térfogat változás,emelőkapacítás...stb.
Válasz *** HM *** #16940. hozzászólásáraVan 8300 ,17000óra felett, 10alatt nem adnám,de nyilván felette se
Milyen különbségek vannak a 00ás és a 10es 8000esek között?
Az egyes típusoknak mi a reális ára ma?
Szép állapotúra gondolok...
8300 8310 8400 8410
Válasz Spice007 #16933. hozzászólásáraAzt tudod hogy ha néha nem müködik a le-fel akkor a csuszkát felhúzod végpontik majd lenyomod végpontig és onnantól jó....
Válasz Spice007 #16933. hozzászólásáraVisszaolvastam,hogy semmit se csinál belülről. Akkor először valóban nézd meg,hogy a helyzetérzékelő potméteren rajta van e a vezeték, (emelőtegely házának a fülke felöli oldalán van a vastag hidr cső alatt). Ha nincs rajta tedd rá. Engedd le csavarúzóval,majd indítsd be a gépet. Tartsd nyomva a gyorsemelő gombot. Így emelkednie kell. Ha nem,nédz meg,hogy a biztosítékja jó e!
Válasz Spice007 #16933. hozzászólásáraA süllyesztési se4besség szabályzó potméter nincs véletlenül teljesen a teknős felé tekerve?????
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16935. hozzászólásáraSzia. Különben mondasz valamit. nem 1,8-al járunk az tuti inkább 2,2-2,5. De 1,8 -al meg nagyon lapít, ez is annak a jele hogy kicsi a gumi-felni a géphez szerintem. A javítás mindig így történt ahogy írod ,kivéve hogy belül nem lett hegesztve , mivel aratás közben nincs idő gumishoz is rohangálni. Valószínű a télen le lesz pattintva mindkettőről a gumi és belül át pántoljuk laposvasakkal 10-15cm-ként keresztbe odahajtva a lépcsőkhoz
Válasz VTR-es #16924. hozzászólásáraNekünk a régi 106-os on repedt míg le nem engedtük 2,5-ről 1,8-ra.
Ha felnit akartok hegeszteni:elfúrni a repedést 4-es fúróval, drót koronggal tisztítani, inverterrel egyenáramú bázikus elektródával (ESAB 4800) nagy árammal jól beégetve, mind a két oldalról kívül belül megvarni....
De amikor csökkentettük a nyomást nem repedt többet a felni!!!
Válasz Spice007 #16929. hozzászólásáraNincs véletlenül kiakadva a hátsó vonórész helyzetérzékelő potméter? vagy rajta van a vezeték?
Válasz lala1 #16931. hozzászólásáraSzia. Így működik, tudom lefele is engedni. De belülről nem csinál semmit.
Sziasztok!
3040-es masinákat ismeri valaki? Milyen gépek ezek? Típushibák, gyenge pontok? Alkatrész gondolom van hozzá, mi az ami sűrűn fogyó cucc?
Turbos 82 helyére keresek valami 100 ló körüli vasat mindenesnek. Fogyasztásban hogyan megy ez a 6 hengeres az oroszhoz képest?