Az fix felni - nem állítható a nyomtáv - így valószínűleg nem KITE-s gép. Bár kizárni így nem tudom, mert hoztam be egy pár ilyet is egyedi igényre, vagy amikor géphiány volt, és Euróbából szedegettem össze a gépeket egyesével. Továbbá az eladó sok gépet vett a KITÉtől az én időmben.
a 6530 az hathengeres, a nagy tengelytávval. Később volt olyan, hogy 6534, ami 4 hengeres volt a nagy tengelytávval, ugyanolyan teljesítménnyel, de (állítólag) 6%-al alacsonyabb fogyasztással.
És ha már szóba jött, kb ugyanilyen teljesítményű a 6430 is, ami 4henger, rövid tengelytáv, de már a hathengeresek váltója/lehajtása van benne.
Helló! Ha nem baj leírnám amit tudok róla.Igen az egy 2014-es modell,kisebb újításokkal: új fejlesztésü kartámla a monitorral együtt,hűtő az ülés mellett,(ami kellően nagy)erősített véglehajtások amik lehetővé tették a nagyobb kerék átmérőt,fülke rugózás(eddig a 8-ezres szériánál nem volt) és led fényszórók. Ami nem tetszett az,hogy a légtartályt kirakták hátul a kerék járatba a féltengelyre mint az MF-nek és a Fendt-nek.
aha
1300 1500 között mik a konkrét különbségek ?
Ezen a 320on jóval magasabb hátsó kerék volt és igy is még nagyobb hely volt a sárvédő alatt......
Úgyhogy rájöhettek h. növelni kéne még az átmérőbefogadási képességet....
Azt teszel rá amit akarsz, van vagy 3 féle hárompont hozzá (Cat3-4N-4), meg a hátsó tengely is lehet 110mm-es meg 120-as is, az első merev híd is lehet 1300-as meg 1500-as is. Én anno a 4N-es függesztést, 120-as hátsó tengelyt, és 1500-as első hidat tettem alá, mert a 4N-nel fel tudod venni a CAT3-as munkagépeket (ha befér a horog), meg az 1300-as első hidat nem lehet ikerkerekezni.
(elvetemülteknek az USA-ban létezik még Scraper kivitel is: ez full fapad, de erősített vázú, kifejezetten építkezésekre, talajgyalu elé)
Hagyd a francba má a számokat ha nem megy egyszerüen no......
Inkább a 8 R esre vlm választ
Volt kinn 1 320 as ami emberesebb volt mint a mellette álló 335
Vaskosabb eleje ,34es kerekek...... komolyabb hidraulika karok.......mittomén, többit nem néztük mi még, ezt a fajtát nem is látni földeken nagyon....
Apropó korrigálnék, szóval a teljesítmény 6690R esetében:
190 LE - névleges teljesítmény szántóföldi üzemmódban
220 LE - névleges teljesítmény IPM (szállítás/TLT) üzemmódban
209 LE - Max. telj. szántóföldiben
228 LE - Max. telj. IPM-mel
Minden a 97/68EC szabvány szerint, ami kb. a régi ISO-nak felel meg.
Apropó, valaki régebben kérdezte, hogy miért csak 170 lovat ad le TLT-n pl. ez a gép is. A válasz roppant egyszerű: ennyit bír ki a 35mm-es (1-3/8") kardáncsonk, efölött egyszerűen letörik (7530 tulajok, szevasztok :-) nagyobb teljesítményhez a 44 mm-es (1-3/4") kell, de az meg macerás a kisebb gépekkel.
Pontosítanék a '00 volt az első generáció abban a számozási rendben.
Tehát régebben volt olyan, hogy 6420 SE, ez ezt jelentette
6: család
4: az ötödik teljesítménylépcső (ugye volt 6020 is)
20: harmadik generáció (00-10-20-30 volt)
SE: Kiviteli szint, csak fapados kivitel van külön jelölve (később Standard)
Most, 6190R:
6: család
190: névleges (alap) teljesítmény (ISO)
R: kiviteli szint, ez konkrétan Prémium.
A kiviteli szint lehet, emelkedő sorrendben:
E: fejlődő piacokra készülő, szinte teljesen mechanikus gép (kínai, indiai, dél-amerikai)
G: Mediterrán kivitel, már némi kényelem/automatika beleférhet, de alapvetően még mindig mechanikus
GF, GV, GH, GL: speciális kivitelek, rendre: keskeny (1,5m), nagyon keskeny (1,2m), nagy hasmagasságú (80cm), alacsony kivitel
M: az korábban SE, majd Standard kivitel utódja
R: Prémium kivitel
RC/MC: "Compact" (kisebb tengelytávú) kivitel
Válasz #13462. hozzászólásra
Arra gondoltam,ha az úton -útfélen találkozik az ember velük ,és rápillant megtudja ,hogy mennyi paci dolgozik benne.De nem olyan egyszerű megtudni. Ez számomra furcsa a Világ 1-ik legjobb gépétől,hogy nem jelzik "kézen foghatóan".
Az új 6 osoknál általában 6+190 (6190R) 190 lovas ha jol tudom.
A régebbieknél is kikövetkeztethető, de azoknál 6 -9-20 az a 6 os széria 9-es a legnagyobb (160le körül) a 20 pedig a 6900 hoz képest a 2 ik újított változat a 30 a 3. a 10 az első
Remélem nem írtam hülyeséget de én valahogy így tudom
25250 hozzászólás
Válasz #13501. hozzászólásra



A fix felnin meg nincsenek csavarok. Ezen meg látok.
Válasz #13501. hozzászólásra



A fix felnin meg nincsenek csavarok. Ezen meg látok.
Válasz #13500. hozzászólásra
Írj egy emailt privátba akkor. ati223@freemail.hu
Válasz #13498. hozzászólásra

Ja. Persze le lehet csavarozni az agyról, oszt' megfordítva visszatenni, de kb. ennyi. Az állítható (többpozíciós) így néz ki:
Válasz #13499. hozzászólásra
Mind a két verzió érdekelne. Ha használt csak kitűnő állapotú jöhet szóba!
Válasz #13496. hozzászólásra
Használt vagy új?
Válasz #13497. hozzászólásra

Az akkor se fix.
Válasz #13495. hozzászólásra
10 évig ez volt a munkám. Szerinted?
Sziasztok. 6150R-es trakira keresek ikerfelnit. Most szinplán 520/85 R38 van rajta. Ha tudtok írjatok!
Válasz #13493. hozzászólásra

az nem fix felni,nézd meg jobban
Kérdésem a következő lenne R42 felnire amelyik 8 szórósan lehet variálni lehet e kerék súlyt pakolni ?
Válasz #13491. hozzászólásra
Az fix felni - nem állítható a nyomtáv - így valószínűleg nem KITE-s gép. Bár kizárni így nem tudom, mert hoztam be egy pár ilyet is egyedi igényre, vagy amikor géphiány volt, és Euróbából szedegettem össze a gépeket egyesével. Továbbá az eladó sok gépet vett a KITÉtől az én időmben.
Válasz #13486. hozzászólásra
Ja,olyan van az ösmerösömnek 6534,az a 4 hengeres.
Válasz #13488. hozzászólásra
Köszönet.
Szóval akkor a 6530 asnak mindene u az mint a 6630 csak pár lóval kevesebb.
ez kités gép? ,a felnije állítható?
Válasz #13487. hozzászólásra
A 6530 nem egy népszerű típus, én nem is készleteztem belőle. Nem keresték.
Válasz #13487. hozzászólásra



40.e euro egy 7 e órás gépért nagyon sok. De ha azt vesszük,hogy egy 6125 R 90 körül van
Válasz #13481. hozzászólásra
a 6530 az hathengeres, a nagy tengelytávval. Később volt olyan, hogy 6534, ami 4 hengeres volt a nagy tengelytávval, ugyanolyan teljesítménnyel, de (állítólag) 6%-al alacsonyabb fogyasztással.
És ha már szóba jött, kb ugyanilyen teljesítményű a 6430 is, ami 4henger, rövid tengelytáv, de már a hathengeresek váltója/lehajtása van benne.
Válasz #13485. hozzászólásra

aha valóba
pedig tisztára abba voltam h. 6530 nuku
vagycsak idefele vidékre nem akarták nyomatni azé nem lehetett látni
Válasz #13483. hozzászólásra

Ne stoppolj mer 6534 van
Válasz #13482. hozzászólásra
Nem csak volt hanem van is [link1] csak azt nem tudom,hogy u az a váltó véglehajtás stb van e benne mint a 66 ban
Válasz #13482. hozzászólásra
Nem csak volt hanem van is ... csak azt nem tudom,hogy u az a váltó véglehajtás stb van e benne mint a 66 ban
Válasz #13482. hozzászólásra

Válasz #13481. hozzászólásra

olyan nem vót
6520 volt
6osba van 4es motor 6434 vagymi
KORZO vagy aki tudja
A 6530 as az 6 hengeres motor a négy hengeresek kasztnijában ?
Válasz #13477. hozzászólásra


Válasz #13478. hozzászólásra
Üdv.
John deere fűnyíró traktornál az STX 38 vagy a 185 hydrós a jobb???
Főnök ez a tábla 2 tonnával adott kevesebbet!

Válasz #13474. hozzászólásra

Az ott be van süritve tényleg
Válasz #13474. hozzászólásra
Van még egy új váltó opció is,e-23 a neve,powershift 23 sebességgel.
Válasz #13469. hozzászólásra
Helló! Ha nem baj leírnám amit tudok róla.Igen az egy 2014-es modell,kisebb újításokkal: új fejlesztésü kartámla a monitorral együtt,hűtő az ülés mellett,(ami kellően nagy)erősített véglehajtások amik lehetővé tették a nagyobb kerék átmérőt,fülke rugózás(eddig a 8-ezres szériánál nem volt) és led fényszórók. Ami nem tetszett az,hogy a légtartályt kirakták hátul a kerék járatba a féltengelyre mint az MF-nek és a Fendt-nek.
Válasz #13470. hozzászólásra


Melóval keresett pénzt nem szabad még jdre se költeni.....
Csak ha beáramlik a töménytelen nyereség akkor, és el köll költeni....
Válasz #13471. hozzászólásra

aha
1300 1500 között mik a konkrét különbségek ?
Ezen a 320on jóval magasabb hátsó kerék volt és igy is még nagyobb hely volt a sárvédő alatt......
Úgyhogy rájöhettek h. növelni kéne még az átmérőbefogadási képességet....
Válasz #13467. hozzászólásra
Azt teszel rá amit akarsz, van vagy 3 féle hárompont hozzá (Cat3-4N-4), meg a hátsó tengely is lehet 110mm-es meg 120-as is, az első merev híd is lehet 1300-as meg 1500-as is. Én anno a 4N-es függesztést, 120-as hátsó tengelyt, és 1500-as első hidat tettem alá, mert a 4N-nel fel tudod venni a CAT3-as munkagépeket (ha befér a horog), meg az 1300-as első hidat nem lehet ikerkerekezni.
(elvetemülteknek az USA-ban létezik még Scraper kivitel is: ez full fapad, de erősített vázú, kifejezetten építkezésekre, talajgyalu elé)
Válasz #13469. hozzászólásra


Sokat vagy hasonló topikban becseréled a pirosat?
no má látom ez 14es modell hm hm
Válasz #13456. hozzászólásra


Hát az csak 110en pár 1000 eu
Hol a gond?
Pláne ha a full rtks
Nem ér sokat a vánkosos pized hiába hiszed mindig mondjuk
Válasz #13466. hozzászólásra


Hagyd a francba má a számokat ha nem megy egyszerüen no......
Inkább a 8 R esre vlm választ
Volt kinn 1 320 as ami emberesebb volt mint a mellette álló 335
Vaskosabb eleje ,34es kerekek...... komolyabb hidraulika karok.......mittomén, többit nem néztük mi még, ezt a fajtát nem is látni földeken nagyon....
Válasz #13465. hozzászólásra
(természetesen 6190R-re gondoltam)
Válasz #13464. hozzászólásra
Apropó korrigálnék, szóval a teljesítmény 6690R esetében:
190 LE - névleges teljesítmény szántóföldi üzemmódban
220 LE - névleges teljesítmény IPM (szállítás/TLT) üzemmódban
209 LE - Max. telj. szántóföldiben
228 LE - Max. telj. IPM-mel
Minden a 97/68EC szabvány szerint, ami kb. a régi ISO-nak felel meg.
Apropó, valaki régebben kérdezte, hogy miért csak 170 lovat ad le TLT-n pl. ez a gép is. A válasz roppant egyszerű: ennyit bír ki a 35mm-es (1-3/8") kardáncsonk, efölött egyszerűen letörik (7530 tulajok, szevasztok :-) nagyobb teljesítményhez a 44 mm-es (1-3/4") kell, de az meg macerás a kisebb gépekkel.
Válasz #13460. hozzászólásra
Pontosítanék a '00 volt az első generáció abban a számozási rendben.
Tehát régebben volt olyan, hogy 6420 SE, ez ezt jelentette
6: család
4: az ötödik teljesítménylépcső (ugye volt 6020 is)
20: harmadik generáció (00-10-20-30 volt)
SE: Kiviteli szint, csak fapados kivitel van külön jelölve (később Standard)
Most, 6190R:
6: család
190: névleges (alap) teljesítmény (ISO)
R: kiviteli szint, ez konkrétan Prémium.
A kiviteli szint lehet, emelkedő sorrendben:
E: fejlődő piacokra készülő, szinte teljesen mechanikus gép (kínai, indiai, dél-amerikai)
G: Mediterrán kivitel, már némi kényelem/automatika beleférhet, de alapvetően még mindig mechanikus
GF, GV, GH, GL: speciális kivitelek, rendre: keskeny (1,5m), nagyon keskeny (1,2m), nagy hasmagasságú (80cm), alacsony kivitel
M: az korábban SE, majd Standard kivitel utódja
R: Prémium kivitel
RC/MC: "Compact" (kisebb tengelytávú) kivitel
Válasz #13462. hozzászólásra
Arra gondoltam,ha az úton -útfélen találkozik az ember velük ,és rápillant megtudja ,hogy mennyi paci dolgozik benne.De nem olyan egyszerű megtudni. Ez számomra furcsa a Világ 1-ik legjobb gépétől,hogy nem jelzik "kézen foghatóan".
Válasz #13461. hozzászólásra:
De beírod a tractordata.com-ra és ott leolvashatod az adatait
Válasz #13460. hozzászólásra
Köszi.
Az új 6 osoknál általában 6+190 (6190R) 190 lovas ha jol tudom.
A régebbieknél is kikövetkeztethető, de azoknál 6 -9-20 az a 6 os széria 9-es a legnagyobb (160le körül) a 20 pedig a 6900 hoz képest a 2 ik újított változat a 30 a 3. a 10 az első
Remélem nem írtam hülyeséget de én valahogy így tudom
Üdv.A John Deer traktoroknál mit jelképez a tipus szám pl:6100. Ezeknél a gépeknél nem utal a le-re ?
6170m kite-nél 100.000től indúlt.
odisys 83.000re mondta jól felszerelve:900kg orrsúly,540-650-es gumizás,4 kör hidraulikakivezetés,rugózott hid.
Szántsunk inkább ezzel
Válasz #13455. hozzászólásra









Ja, JD 6190, 35 milkacsocsi nettó kite!!!
Vlm jds árakat megjegyzett vlk?