Válasz medikus #21617. hozzászólásáraLáttam már olyan szétcseszett 2 000 órás traktort, ha ránézésből kellet volna megmondanom, hogy mennyi van benn, akor 20 000+ mondtam volna. Van ahol vigyáznak a gépre, van ahol szétvernek mindent, mintha ingyen lenne.
Válasz Peti 8310 #21623. hozzászólásáraKöszönöm, szépen leírtad
Remélem fog menni praktizálni a leírtakat, ha eljutok odáig, hogy a traktort megnézzem. Nagyon összeszaladtak a munkák, de ha lessz egy kis időm, hívom a kereskedőt, ha még meglessz neki akor megnézem.
A jobb oldali kijelzőn csak 4 karaktert jelenít meg ezért 9999 után 0000-t mutat, de meg lehet nézni a valós üzemórát így:
1. A jobb oldali konzol elején van a biztosíték tábla, ott van egy üres hely ahova egy 10A biztosítékot kell bedugni és így elérhető a diagnosztikai menü
2. Ezután add rá a gyújtást és a fülke oszlopon lévő kijelzőn írja a dolgokat, ahol amúgy a fordulatszámot,seb fokozatot és haladási sebességet mutatja.
3. Jobb indexel lépegess a diagnosztikai menüben
4. CCU-nál állj meg
5. Fénykürt (húzd magad felé az indexkart) ezzel tudsz belépni a CCU-ba
6. Jobb indexel léptesd tovább
7. 44 és 45 nél kiírja a valós üzemórát:
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraÈn tavasszal fúrtam rá 4 furatot, sima piaci fúró szár gond nélkül belement, könnyebb volt átfurni mint 1 normál vasat. Èn sem gondoltam volna, de ez van
Sziasztok, kérdésem lenne.
JD 8x00, 8x10 sorozatú traktoroknál a motoróra számláló 10 000-nél újból kezd számolni, vagy mutassa 10 000 óra felett is, mint 15 000 órát?
Van valamilyen ügyes gyors ellenőrzés az említett traktoroknál, hogy valójában mennyi motoróra is van benne? Nincsen e tekergetve???
Köszi mindenkinek. Nincs mindig a trakin a takodó, ezért ott van elől 12 táskasúly, nem akartam a súlyok oldalára, mert szerintem ott már nem férne el ha leengedem a rakodót mikor rajta van. A súlyokat nem akarom leszedegetni róla, mert csak raklapokat pakolok ritkán.
Valószínűleg akkor a jobb oldali lépcsőn leszedem a felsőbbik fokot és oda közé beteszem. Van poroltó tartó konzol is, meg a 6 kilós oltó, csak a legpraktikusabb helyet akartam, fülkében sehol nem fér, kisebb ez mint az MTZ
Válasz madle #21607. hozzászólásáraNagyon magasan van a fülke jobb oldalán lévő kapaszkodó? Ha nem, és mást sem zavar (irányjelző, kipufogó, stb), akkor 4 db gumibetétes csőbilinccsel könnyen fel tudod rögzíteni a tartót. Ha nagyon remeg, akkor még valamivel kiékelni, de sok trakin van így rögzítve.
Válasz madle #21607. hozzászólásáraNem pont olyan gépen de az anyós oldali lépcsőn van. Csinálsz vagy veszel egy masszív tartót, és az alja az alsó fokon van a felső fok éléhez meg odarögzíted. Esetleg orrsúlyon. Bár az lehet másabb lépcső, akkor meg kiveszed a felső fokot és oda
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem: JD 6910 kidobálja az irányváltot, hibakód nincs... Ha tartom az irányváltót akkor gond nélkül megy a gép. Szerintetek mi lehet ennek az oka? Mi okozhatja a hibát? Köszi!
Válasz goldrolex6666 #21604. hozzászólásáraEz érdekes,elsőre a climatrak szórakozásának tudom be a dolgot. De lehet hogy van a CAN rendszerben némi keveredés. Ezért szórakozik az egész gép. Bármi lehet.
Válasz Vinkó 75 #21601. hozzászólásáraKöszönöm a választ mindenképp átnézzük, már néztük eddigis de viszont nem tudom hogy miert lehet amikor ugy gondolja hogy beindul akkor semmit nem csinál nem reagál semmire de a fülkébe a ventillátor megy ha ki kapcsolom akkor is ennek van valami köze esetleg a gondhoz ?
Válasz Vinkó 75 #21601. hozzászólásáraA simán nem indulásra az indítórelét mondtam volna, volt hogy kopogtattam indításnál pár napig amíg nem jött meg hozzá. De ha a 3 gázgomra sem reagál.. Hát tényleg vagy kábelköteg vagy ecu.
Amikor a felső 3 “monitoron” elment minden, mert panelbaj volt, a motor attól még ment ahogy kell..
Válasz goldrolex6666 #21594. hozzászólásárasajnos ezek a gépek már 5 éves korukra is szépen "megeszik" a kábel köteget. Az az a szigetelő cső megeszi a kábeleket A főhajtómű alatt kicsit félkörívben van a köteg meghajtva,mivel a védőcső hosszában meg van vágva. Oda víz is bekerül és ottmarad. A kidörzsölt vezetékek ilyenkor szórakoznak. De nincs kizárva maga a motorvezérlő táp kábele kezd elszakadni. Piros kábel...alighanem 15-ös számú. Az szintén ott található. Sajnos volt mikor a kalászvisszahordó szenzora zavarta be a gépet. Hasonló tüneteket produkált. Végül hullámzott a fordulata alapjárat és közép fordulat közt. Lehúztam a kábeleit és megjavult a gép. Sajnos a sima diag nem mutatott semmit. De volt a szerviznek oszcilloszkóp programja. Az érzékenyebb . Az már mutatott némi hibát. Így szűrtük ki hogy mi lehet a gond. Így is egész délelőtt ment rajta a program.
Válasz Sk Laci #21592. hozzászólásáraMi max -40-ig higítunk..(ha higítunk). Az MTZ-be is a JD gyári hűtőfolyadéka van bele öntve,az az van ki így kéri ha szerelem a gépet.
Válasz Sk Laci #21586. hozzászólásáraFigyu,minek kell azt tudni,mikor mennyi?a tervezők arra gondolnak,a gépkezelőnek minél kevesebb dolodra kejjen figyelni.ezek okos traktorok,majd kiabálnak ha kezdi nemjolérezni magát.ez mondjuk lehet marketing duma is.döntse el a paraszt,melyik a jobb,infohegyek(ha akarom lássam,vagy akaratlanul is látni kell)vagy semmi extra,gázolajszint oszt viszlát.
Válasz Szabi. #21595. hozzászólásáraRaktáron van nekik 2 éves áru is flakonokban. És nyugodtan árulják.......
Még valamit. NH hütőfolyadéka valamilyen ekológiakímélő lebomló organikus anyag. Az organikus anyagok, meg nem tudom mennyire stabilak hoszutávon.
Üdv mindenkinek
Tanácsra lenne szükségem ,adott egy John Deere 9560 WTS kombájn amit 1 nap pihenő után indítanék munkába de azt tapasztalom hogy a gép egyáltalán nem reagál semmire a kulcsot elfordítva be jönnek a kijelzők de viszont indulni nem indul ! De valamikor gondol egyet be indul de csak alapjáraton jön megy azonkívül semmi nem lehet csinálni valaki esetleg tapasztalt már hasonlót ? Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm !
Válasz Vinkó 75 #21591. hozzászólásáraNH-ba a hütőfolyadékot higítani kell 1:1-ben. De én jóformán tisztán tettem bele. A gép nem melegszik, de majd -70 a hütőfolyadék fagyállósága. Ezzel ártok a motornak? Ezt is le kellene cserélnem 2 évente ahogyan írják, vagy nagyobb koncentrátumnál kibír többet is ?
Válasz Jaksyka #21565. hozzászólásáraHasonló tüneteket produkált két jd motoros traki (Renault-Claas). A Renault ráadásul hengerfejes is volt. A lényeg mind két gépnél a hűtő Bonyhádon kötött ki. Ott kipucolták rendesen,azóta tökéletes mind két gép. A JD gyári fagyálót 2 évente max 3 évente cserélni kellene. A szerviz útmutatókban ez benne volt még a 8100 vasaknál is. Jellemzően eladáskor a kupec lecseréli. De az "iszapos" hűtőn ez nem segít. Itt nem MTZ-s iszaposodásra kell gondolni. Egy vékony filmréteg alakul ki a cellák belső falán,bizony ott már nem úgy adja le a hőt. És természetesen a viszkója a ventilátornak ne sumákoljon.
Válasz szanberg #21582. hozzászólásáraNálam 105 fok után megjelenik a túlfolyón a fagyálló, úgyhogy nem jó az olyan hőfokon. Pedig szarvasos lötty van benne.
Válasz Szabi. #21583. hozzászólásáraJó is lenne az, ha a Coolgard vízmentes lenne, de nem az. 1,3 bar-os a két sapka. W540 meg a 6140R 6,8-as motorral soha nem éri el a 95 fokot, inkább max 92-93. A 4feles motor sem forral soha. Én nem szeretem 100 fok fölött.
A 7re mondják, hogy kicsinek nagy, nagynak kicsi, de nálam a 7230R jobban mozog a Rába munkagépeivel, mint a Steiger. 10300 kiló, szép vasdarabok vannak már a 7R-en is.
Válasz szanberg #21582. hozzászólására8R-nél számok mutassák a hőfokot?
6m-nél csak csíkok vannak és mellete zöld és piros csík. De hogy melyik csíknál milyen a hőfok, azt nem tudom.
Érdeklődni szeretnék JD7730-as magasabb fordulatról mikor leesik a fordulat kicsit bedadog mi lehet a probléma? (8ezer üó-nál voltak cserélve az injektorok most pedig 11ezer üó. van benne)
Válasz szanberg #21582. hozzászólásáraÍgy tudom én is a nagy JD-knél, így jó.
Amerikában máshogy forr a víz.
Azért is lehet csak a JD hűtőfolyadékot használni ezekbe a szarokba.
Mellesleg használt JD-t nézek.
7310R-nél vannak valami gebaszok ???
280-tól keresek nagy traktort és csak is fokozatmentes váltóval.
Válasz gcastle #21581. hozzászólására8R nél tavaly rettegtem mikor rottyan meg, 100 fokon csak játék munkáknál volt a víz, 103-104 volt az alap hőfok terhelten de mikor kellett, hogy húzzon keményen volt hogy 108 fokot is mutatott.
Azt mondták ez így jó.
Válasz Jaksyka #21580. hozzászólásáraHasználtan vásárolt 7230R vize belenézett az olajba. Hengerfejben volt 0,4mm, síkolva, szimmering csere, szeleptányér-fészek polír tömítés és termosztát csere. 103-105 foktól húzta vissza a hőfokot. Én meg széthúztam a visctronic kábelét, azóta alacsony fordulatra van hibakód, de üvölt a ventilátor és 86 fokos a víz... Nálam elektromos, ventilátor vezérlés baj van. Valószinüleg így hajtották, ezért ment el ami elment, ezért számíttatták be egy új 8R-be...
Válasz Gazda 59 #21574. hozzászólásáraIgen ezt állapítottuk meg mi is,hengerfej tömítés 5-6os hengernél volt át szakadva. Gondoltuk is hogy ezután a víz melegedés megoldva. De mégsem,lehet hogy közben más is elromlott (pl.: viszkosz) hallom hogy megy meg megáll de lehet hogy mégsem akkora fordulaton dolgozik mint kellene!?
25276 hozzászólás
Válasz VMisi #21622. hozzászólásáraInkább sima acél öntvény...hogy ne törjön...
Válasz medikus #21617. hozzászólásáraLáttam már olyan szétcseszett 2 000 órás traktort, ha ránézésből kellet volna megmondanom, hogy mennyi van benn, akor 20 000+ mondtam volna. Van ahol vigyáznak a gépre, van ahol szétvernek mindent, mintha ingyen lenne.
Válasz Peti 8310 #21623. hozzászólásáraKöszönöm, szépen leírtad
Remélem fog menni praktizálni a leírtakat, ha eljutok odáig, hogy a traktort megnézzem. Nagyon összeszaladtak a munkák, de ha lessz egy kis időm, hívom a kereskedőt, ha még meglessz neki akor megnézem.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21624. hozzászólására
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraNem kell semmit furni, oldalt az osszefogato csavarra csinaltam egy akasztot neki.
Válasz Sk Laci #21616. hozzászólásáraSzia!



A jobb oldali kijelzőn csak 4 karaktert jelenít meg ezért 9999 után 0000-t mutat, de meg lehet nézni a valós üzemórát így:
1. A jobb oldali konzol elején van a biztosíték tábla, ott van egy üres hely ahova egy 10A biztosítékot kell bedugni és így elérhető a diagnosztikai menü
2. Ezután add rá a gyújtást és a fülke oszlopon lévő kijelzőn írja a dolgokat, ahol amúgy a fordulatszámot,seb fokozatot és haladási sebességet mutatja.
3. Jobb indexel lépegess a diagnosztikai menüben
4. CCU-nál állj meg
5. Fénykürt (húzd magad felé az indexkart) ezzel tudsz belépni a CCU-ba
6. Jobb indexel léptesd tovább
7. 44 és 45 nél kiírja a valós üzemórát:
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraNem hinném, hogy kovácsolt acélból gyártana valaki súlyt. Szürkeöntvény az.
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraÈn tavasszal fúrtam rá 4 furatot, sima piaci fúró szár gond nélkül belement, könnyebb volt átfurni mint 1 normál vasat.
Èn sem gondoltam volna, de ez van
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraÉn már láttam menetet belefúrva, ne legyél ekkora mellénnyel megint..
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21608. hozzászólásáraCsak azt mivel fúrod ki, főleg ha kovácsolt acélból van??????? Gyere fúrd ki a röncsiét fizetem a "sétáló jánost" !!


Válasz medikus #21617. hozzászólásáraVan amibe kétszer fordult, mégsincs annyira lelakva
Válasz Sk Laci #21616. hozzászólására10000 üzemóra azért látható,nem?
Sziasztok, kérdésem lenne.
JD 8x00, 8x10 sorozatú traktoroknál a motoróra számláló 10 000-nél újból kezd számolni, vagy mutassa 10 000 óra felett is, mint 15 000 órát?
Van valamilyen ügyes gyors ellenőrzés az említett traktoroknál, hogy valójában mennyi motoróra is van benne? Nincsen e tekergetve???
Válasz später77 #21614. hozzászólásáraTeljesen, majd ha már vágjuk rendesen és megy mellette a Geri RD akkor lehet összehasonlítani.
Válasz RkTomi #21613. hozzászólásáraTarlóképpel hogy vagy megelégedve? Hozzánk talán jövő héten érkezik.
JD S770+OROS Cornado 8 sor 32 ha betakarított terület 10,5 to/Ha hozam 20 km vonulás 440 liter tankolás másnap. Lehet osztani szorozni.
Köszi mindenkinek. Nincs mindig a trakin a takodó, ezért ott van elől 12 táskasúly, nem akartam a súlyok oldalára, mert szerintem ott már nem férne el ha leengedem a rakodót mikor rajta van. A súlyokat nem akarom leszedegetni róla, mert csak raklapokat pakolok ritkán.

Valószínűleg akkor a jobb oldali lépcsőn leszedem a felsőbbik fokot és oda közé beteszem. Van poroltó tartó konzol is, meg a 6 kilós oltó, csak a legpraktikusabb helyet akartam, fülkében sehol nem fér, kisebb ez mint az MTZ
Válasz madle #21607. hozzászólásáraNagyon magasan van a fülke jobb oldalán lévő kapaszkodó? Ha nem, és mást sem zavar (irányjelző, kipufogó, stb), akkor 4 db gumibetétes csőbilinccsel könnyen fel tudod rögzíteni a tartót. Ha nagyon remeg, akkor még valamivel kiékelni, de sok trakin van így rögzítve.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21608. hozzászólásáraMondjuk rakodoson nem nagyon szokott suly lenni
Válasz madle #21607. hozzászólásáraNem pont olyan gépen de az anyós oldali lépcsőn van. Csinálsz vagy veszel egy masszív tartót, és az alja az alsó fokon van a felső fok éléhez meg odarögzíted. Esetleg orrsúlyon. Bár az lehet másabb lépcső, akkor meg kiveszed a felső fokot és oda
Válasz madle #21607. hozzászólásáraOrrsulyra egy tartot csinalni.
Sziasztok!
Homlokrakodós 5100-as trakira hova lenne érdemes feltenni a poroltót? Lépcsőn is néztem de sehova nem fér..
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem: JD 6910 kidobálja az irányváltot, hibakód nincs... Ha tartom az irányváltót akkor gond nélkül megy a gép. Szerintetek mi lehet ennek az oka? Mi okozhatja a hibát? Köszi!
Válasz goldrolex6666 #21604. hozzászólásáraEz érdekes,elsőre a climatrak szórakozásának tudom be a dolgot. De lehet hogy van a CAN rendszerben némi keveredés. Ezért szórakozik az egész gép. Bármi lehet.
Válasz Vinkó 75 #21601. hozzászólásáraKöszönöm a választ mindenképp átnézzük, már néztük eddigis de viszont nem tudom hogy miert lehet amikor ugy gondolja hogy beindul akkor semmit nem csinál nem reagál semmire de a fülkébe a ventillátor megy ha ki kapcsolom akkor is ennek van valami köze esetleg a gondhoz ?
Válasz bandigh #21602. hozzászólásáraEz is igaz !
Válasz Vinkó 75 #21601. hozzászólásáraA simán nem indulásra az indítórelét mondtam volna, volt hogy kopogtattam indításnál pár napig amíg nem jött meg hozzá. De ha a 3 gázgomra sem reagál.. Hát tényleg vagy kábelköteg vagy ecu.
Amikor a felső 3 “monitoron” elment minden, mert panelbaj volt, a motor attól még ment ahogy kell..
Válasz goldrolex6666 #21594. hozzászólásárasajnos ezek a gépek már 5 éves korukra is szépen "megeszik" a kábel köteget. Az az a szigetelő cső megeszi a kábeleket A főhajtómű alatt kicsit félkörívben van a köteg meghajtva,mivel a védőcső hosszában meg van vágva. Oda víz is bekerül és ottmarad. A kidörzsölt vezetékek ilyenkor szórakoznak. De nincs kizárva maga a motorvezérlő táp kábele kezd elszakadni. Piros kábel...alighanem 15-ös számú. Az szintén ott található. Sajnos volt mikor a kalászvisszahordó szenzora zavarta be a gépet. Hasonló tüneteket produkált. Végül hullámzott a fordulata alapjárat és közép fordulat közt. Lehúztam a kábeleit és megjavult a gép. Sajnos a sima diag nem mutatott semmit. De volt a szerviznek oszcilloszkóp programja. Az érzékenyebb . Az már mutatott némi hibát. Így szűrtük ki hogy mi lehet a gond. Így is egész délelőtt ment rajta a program.
Válasz Sk Laci #21592. hozzászólásáraMi max -40-ig higítunk..(ha higítunk). Az MTZ-be is a JD gyári hűtőfolyadéka van bele öntve,az az van ki így kéri ha szerelem a gépet.
Válasz Sk Laci #21596. hozzászólásáraA tárolás és a használat között azért óriási különbség van.
Válasz Sk Laci #21586. hozzászólásáraFigyu,minek kell azt tudni,mikor mennyi?a tervezők arra gondolnak,a gépkezelőnek minél kevesebb dolodra kejjen figyelni.ezek okos traktorok,majd kiabálnak ha kezdi nemjolérezni magát.ez mondjuk lehet marketing duma is.döntse el a paraszt,melyik a jobb,infohegyek(ha akarom lássam,vagy akaratlanul is látni kell)vagy semmi extra,gázolajszint oszt viszlát.
Válasz Sk Laci #21596. hozzászólásáraMert pl nem használt !?
Válasz Szabi. #21595. hozzászólásáraRaktáron van nekik 2 éves áru is flakonokban. És nyugodtan árulják.......
Még valamit. NH hütőfolyadéka valamilyen ekológiakímélő lebomló organikus anyag. Az organikus anyagok, meg nem tudom mennyire stabilak hoszutávon.
Válasz Sk Laci #21592. hozzászólásáraSzerintem 2 èvente kuka.
Üdv mindenkinek
Tanácsra lenne szükségem ,adott egy John Deere 9560 WTS kombájn amit 1 nap pihenő után indítanék munkába de azt tapasztalom hogy a gép egyáltalán nem reagál semmire a kulcsot elfordítva be jönnek a kijelzők de viszont indulni nem indul ! De valamikor gondol egyet be indul de csak alapjáraton jön megy azonkívül semmi nem lehet csinálni valaki esetleg tapasztalt már hasonlót ? Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm !
Válasz Sk Laci #21592. hozzászólásáraHát a normál fagyálló ilyenkor esetleg megmarhat ezt azt...tömítések stb...
Válasz Vinkó 75 #21591. hozzászólásáraNH-ba a hütőfolyadékot higítani kell 1:1-ben. De én jóformán tisztán tettem bele. A gép nem melegszik, de majd -70 a hütőfolyadék fagyállósága. Ezzel ártok a motornak? Ezt is le kellene cserélnem 2 évente ahogyan írják, vagy nagyobb koncentrátumnál kibír többet is ?
Válasz Jaksyka #21565. hozzászólásáraHasonló tüneteket produkált két jd motoros traki (Renault-Claas). A Renault ráadásul hengerfejes is volt. A lényeg mind két gépnél a hűtő Bonyhádon kötött ki. Ott kipucolták rendesen,azóta tökéletes mind két gép. A JD gyári fagyálót 2 évente max 3 évente cserélni kellene. A szerviz útmutatókban ez benne volt még a 8100 vasaknál is. Jellemzően eladáskor a kupec lecseréli. De az "iszapos" hűtőn ez nem segít. Itt nem MTZ-s iszaposodásra kell gondolni. Egy vékony filmréteg alakul ki a cellák belső falán,bizony ott már nem úgy adja le a hőt. És természetesen a viszkója a ventilátornak ne sumákoljon.
Válasz Sk Laci #21586. hozzászólásáraNem a 8R sajátossága ez, amelyik gépben van CommandCenter, az mutatja.
Válasz szanberg #21582. hozzászólásáraNálam 105 fok után megjelenik a túlfolyón a fagyálló, úgyhogy nem jó az olyan hőfokon. Pedig szarvasos lötty van benne.
Válasz Sk Laci #21586. hozzászólásáraAz R mindent mutat számokkal, ha akarod. Hőfokokat, nyomásokat.
Válasz Szabi. #21583. hozzászólásáraJó is lenne az, ha a Coolgard vízmentes lenne, de nem az. 1,3 bar-os a két sapka. W540 meg a 6140R 6,8-as motorral soha nem éri el a 95 fokot, inkább max 92-93. A 4feles motor sem forral soha. Én nem szeretem 100 fok fölött.
A 7re mondják, hogy kicsinek nagy, nagynak kicsi, de nálam a 7230R jobban mozog a Rába munkagépeivel, mint a Steiger. 10300 kiló, szép vasdarabok vannak már a 7R-en is.
Az IVT 5000 órát bír állítólag...
Válasz szanberg #21582. hozzászólására8R-nél számok mutassák a hőfokot?
6m-nél csak csíkok vannak és mellete zöld és piros csík. De hogy melyik csíknál milyen a hőfok, azt nem tudom.
Érdeklődni szeretnék JD7730-as magasabb fordulatról mikor leesik a fordulat kicsit bedadog mi lehet a probléma? (8ezer üó-nál voltak cserélve az injektorok most pedig 11ezer üó. van benne)
Válasz Szabi. #21583. hozzászólásáraTúlnyomásos rendszer mint a kukta 110 -115 fokon rottyan fel! A 25 éves opel Astra is 11o foknál kezdődik a piros
Válasz szanberg #21582. hozzászólásáraÍgy tudom én is a nagy JD-knél, így jó.
Amerikában máshogy forr a víz.
Azért is lehet csak a JD hűtőfolyadékot használni ezekbe a szarokba.
Mellesleg használt JD-t nézek.
7310R-nél vannak valami gebaszok ???
280-tól keresek nagy traktort és csak is fokozatmentes váltóval.
Válasz gcastle #21581. hozzászólására8R nél tavaly rettegtem mikor rottyan meg, 100 fokon csak játék munkáknál volt a víz, 103-104 volt az alap hőfok terhelten de mikor kellett, hogy húzzon keményen volt hogy 108 fokot is mutatott.
Azt mondták ez így jó.
Válasz Jaksyka #21580. hozzászólásáraHasználtan vásárolt 7230R vize belenézett az olajba. Hengerfejben volt 0,4mm, síkolva, szimmering csere, szeleptányér-fészek polír tömítés és termosztát csere. 103-105 foktól húzta vissza a hőfokot. Én meg széthúztam a visctronic kábelét, azóta alacsony fordulatra van hibakód, de üvölt a ventilátor és 86 fokos a víz...
Nálam elektromos, ventilátor vezérlés baj van. Valószinüleg így hajtották, ezért ment el ami elment, ezért számíttatták be egy új 8R-be...
Válasz bandigh #21572. hozzászólásáraLehet az lesz hátha már csak ő a hunyó
Válasz Gazda 59 #21574. hozzászólásáraIgen ezt állapítottuk meg mi is,hengerfej tömítés 5-6os hengernél volt át szakadva. Gondoltuk is hogy ezután a víz melegedés megoldva. De mégsem,lehet hogy közben más is elromlott (pl.: viszkosz) hallom hogy megy meg megáll de lehet hogy mégsem akkora fordulaton dolgozik mint kellene!?