Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.84 FtUSD390.63 FtCHF441.5 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz 6620 #21396. hozzászólásáraCsak azért nem teccik mert nem himbásak a járszerkezet görgői, ültem régi Challengerbe amin ilyen a futómű, meg újabb MT-ben is ahol mocorgós, nagyon sok a különbség közöttük
Válasz blink #21382. hozzászólásáraHelyi tapasztalat ként írtam. Morzsolóból talán egy 6 ládás van még a környéken és duruzsol. Trakiból az említett kategória jól muzsikál. Őzike kezd kommerszé válni. De ez lassan általános mindenre.
Válasz Vinkó 75 #21378. hozzászólásáraHát NH megbízhatóság az érdekes. Itt a környéken csak panaszt hallani kombájnra meg trakikra is. Újakra, régiekre egyaránt. Közepes cégnél van két CR9.90-es. Új koruktól folyamatosan szögelik mindkettőt.
Nyilván más márkákkal is van gond de a nyuszikra tényleg sokan panaszkodnak.
Válasz J.D. Borda #21376. hozzászólásáraEgyszerű az oka. Nem csak az ár...de a megbízhatóság is. 5 éve figyelem és kérdezem a szomszéd nagy cég gépészeit.(Egykori kollégáimat). Zömében 3-as ekére és kiszolgáló melókra hoztak az őzikék mellé a nyuszikat. 130le...kategóriáról beszélünk. Kevesebb gond van velük,mint a mellettük haladó őzikékkel. Azt látom...többet van kint az őzikés szerviz autó. Szarvasmarha telepen csak nyuszit használnak, igaz betonon szalad...és max a nagy mixert cibálja. 20 ezer órával adják el ezeket a vasakat. Mi viszonylag hamar bele megy egy ilyen 24 órás telepen. Max a kuplungot cserélték...a folyamatos kardánozás miatt. Valamint elérhetőek olyan fapados verzióban. mint a régi Fiat trakik,csak modern külsőben. A nyuszi észre vette a piac igényeit. A motor nem lehet már fapados a többi igen,ha úgy kéred. A kubu is ebbe az irányba tart. Én ezt láttam.
A lista érdekes nem is abból a szempontból, hoyg a JD az első, hanem hoyg a NH ott van a toppppon az euban és a többi márka csak jócskán lemaradva e két márkától!
Kedves Barátaim! Badacsonyban, strandtól,hajóállomástól 450 méterre jó állapotú nyaraló eladó. Akit érdekel az ajánlatom az hívjon fel: 0630 8511482 Köszönöm szépen. Szájli Kálmán
Válasz *** HM *** #21371. hozzászólásáraSzerintem az igazi helye a szálastakarmány gépsor, esetleg permetezés vízhordás, kulti, közepes pótkocsi, ilyesmire fullos gép.
Válasz bandigh #21368. hozzászólásáraLassú munka tingli tangli tesze tosza vidd hozd ketyegés...
Míg izzadni kell a pénzért fájdalmas.... a múltkori téma... 6r 513 fendt ára...
Válasz *** HM *** #21367. hozzászólásáraAkkora traktornak minek 125 ló? Szerintem max ha kardánról veszel le teljesítményt akkor jó lehet. Nem szántóföldi gép -> nem napi 10 órára való kint kemény melóra, inkább rakodóval benti, kiszolgáló kis ügyes szerintem...
Válasz Tobszi #21359. hozzászólásáraAz nekem se tudta megcsinálni. Csak a pénzt vette el. A másik a Jófogáson hirdet.Ha lesz időm megpróbálom megkeresni ma.
Válasz Norbi6330 #21355. hozzászólására?? Bocsi ezt nem értem.. a kurzor alatt a fekete tologatos potmetert érted a három pontnak? Az hatra van húzva h felemelje.. és amikor elindulok vagy megyek vele felemelt állapotban időnként úgy elkezd rángatni mint amikor az IFA t megoakolom 6tonnaval és rángat a kuplung mert nem bírja..
Sziasztok, Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy 6830as JD-t és hozzá egy framest reptillt 3 méteres , a trakin egyelőre nincs orrsúly, úhogy emelgeti szépen az elejét mivel ott a nehéz gumihenger a végén, na ez egy dolog, ami fura nekem hogy amikor megemelem, vagy indulásnál, vagy már menet közben is amikor fel volt emelve elkezdett nagyon rángatózni a traktor. hogy ez mitől lehet és mennyire probléma? olyan mintha a hidraulika szivattyu küszködne vele és dolgozna rá h bírja tartani. nomrális ez viszonylag a nagy teher miatt vagy esetleg a trakinak van baja? amikor le van téve és huzom a földbe nincs semmi ilyesmi, csak felemelt állapotában.. köszi a válaszokat..
6m trakira szeretnek tenni, hatra oldalankent 2-3 cm nyomtavszelesitot.
Gondoltam esztargaltatni, kozpontositoval, tehermentesitovel.
Hosszabb csavarral jo lesz, vagy muszaj lenne kulon csavarral felfogatni a szelesitot?
Válasz csoppika #21350. hozzászólásáranem érted, eltört egy szelepben egy rúgó ezért megállt keresztdőlésben a gép, max 17 %os billentésnél, de ez nem ad hibakódot, szoktunk ilyet csinálni kézi billentéssel is pl. mikor ürítünk vagy adapter felvételkor, ezért lehet automatán dolgozni ekkor mindig vízszintbe igyekszik állni de ha ezt kikapcsolod és kézzel billegeted akkor mehetsz úgy is hogy szánt szándékkal keresztbe áll
25046 hozzászólás
Válasz szanberg #21397. hozzászólásáraAz mit is jelent?
Válasz 6620 #21396. hozzászólásáraCsak azért nem teccik mert nem himbásak a járszerkezet görgői, ültem régi Challengerbe amin ilyen a futómű, meg újabb MT-ben is ahol mocorgós, nagyon sok a különbség közöttük
Válasz szanberg #21395. hozzászólásáraGondolkodok
Válasz 6620 #21394. hozzászólásáraHevederes felé kacsintgatsz?
Nem tudja valaki ami az agroparknàl van 8320 rt az kié volt?
Válasz zoli862 #21271. hozzászólásáraSzia!
nem tudod véretlenül.hogy milyen gyári visszahivás volt a 10-es széria első hidra?
Válasz .Szabi. #21366. hozzászólásáraÍrtam e-mailt!
Válasz medikus #21389. hozzászólásáraMinden épp nem javítható,de sokminden igen.
Válasz 4755 #21388. hozzászólásáraAz alkatrész,és a munkadíj ára meghaladja az új adagoló árát sajna.
Válasz 4755 #21388. hozzászólásáraMinden javítható!!Kérdés megéri e?
Válasz Gépesített paraszt #21387. hozzászólásáraAbszolút nem javithato?
Válasz 4755 #21386. hozzászólásáraLeszedtem,mert szarul indúlt,aztán közölték hogy "kuka"
Válasz Gépesített paraszt #21385. hozzászólásáraÉs hová tünt az adagoló ,hogy keresel?
Válasz 4755 #21381. hozzászólásáraÜdv Kolléga!
Sikerült egyet bezsákolni
Válasz blink #21382. hozzászólásáraerre meg egyre többen újgép vételkor a cnh istálló 3muskétása közűl választanak.
Válasz blink #21382. hozzászólásáraHelyi tapasztalat ként írtam. Morzsolóból talán egy 6 ládás van még a környéken és duruzsol. Trakiból az említett kategória jól muzsikál. Őzike kezd kommerszé válni. De ez lassan általános mindenre.
Válasz Vinkó 75 #21378. hozzászólásáraHát NH megbízhatóság az érdekes. Itt a környéken csak panaszt hallani kombájnra meg trakikra is. Újakra, régiekre egyaránt. Közepes cégnél van két CR9.90-es. Új koruktól folyamatosan szögelik mindkettőt.
Nyilván más márkákkal is van gond de a nyuszikra tényleg sokan panaszkodnak.
Válasz Gépesített paraszt #21380. hozzászólásáraSzevasz kolléga csak nem be gurult egy 8100-as az udvarba??
Üdv kollégák!
8100-as traktorra adagolót keresek,ha esetleg tud valaki valahol.
Köszi!
Válasz lac* #21377. hozzászólásáraSzerintem megbizahtoak is az ár miatt kaphatnanak olcsóbbat is .
Válasz J.D. Borda #21376. hozzászólásáraEgyszerű az oka. Nem csak az ár...de a megbízhatóság is. 5 éve figyelem és kérdezem a szomszéd nagy cég gépészeit.(Egykori kollégáimat). Zömében 3-as ekére és kiszolgáló melókra hoztak az őzikék mellé a nyuszikat. 130le...kategóriáról beszélünk. Kevesebb gond van velük,mint a mellettük haladó őzikékkel. Azt látom...többet van kint az őzikés szerviz autó. Szarvasmarha telepen csak nyuszit használnak, igaz betonon szalad...és max a nagy mixert cibálja. 20 ezer órával adják el ezeket a vasakat. Mi viszonylag hamar bele megy egy ilyen 24 órás telepen. Max a kuplungot cserélték...a folyamatos kardánozás miatt. Valamint elérhetőek olyan fapados verzióban. mint a régi Fiat trakik,csak modern külsőben. A nyuszi észre vette a piac igényeit. A motor nem lehet már fapados a többi igen,ha úgy kéred. A kubu is ebbe az irányba tart. Én ezt láttam.
Válasz J.D. Borda #21376. hozzászólásáraHa hozzáadod a Case Ih-t és a Steyer-t,még érdekesebb. Jönnek fel,mi lehet ennek az oka? Az ár?
https://www.agronaplo.hu/hirek/europai-traktorpiaci-korkep-2018
A lista érdekes nem is abból a szempontból, hoyg a JD az első, hanem hoyg a NH ott van a toppppon az euban és a többi márka csak jócskán lemaradva e két márkától!
Törölje már valaki ezt az idiótát!!!!!
Kedves Barátaim! Badacsonyban, strandtól,hajóállomástól 450 méterre jó állapotú nyaraló eladó. Akit érdekel az ajánlatom az hívjon fel: 0630 8511482 Köszönöm szépen. Szájli Kálmán
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21370. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam műtrágyát kiszolgálni, állattartó telepen bálát mozgazni stb. nem egész nap gabonát rakni...
Válasz *** HM *** #21371. hozzászólásáraSzerintem az igazi helye a szálastakarmány gépsor, esetleg permetezés vízhordás, kulti, közepes pótkocsi, ilyesmire fullos gép.
Válasz bandigh #21368. hozzászólásáraLassú munka tingli tangli tesze tosza vidd hozd ketyegés...
Míg izzadni kell a pénzért fájdalmas.... a múltkori téma... 6r 513 fendt ára...
Válasz Drisa #21369. hozzászólásáraRakodozni sem kellene, rovid konnyu gep.
Esetleg etetosnek ahova nagyobb nem fer be, vagy permetezni esetleg.
Válasz *** HM *** #21367. hozzászólásáraAkkora traktornak minek 125 ló? Szerintem max ha kardánról veszel le teljesítményt akkor jó lehet. Nem szántóföldi gép -> nem napi 10 órára való kint kemény melóra, inkább rakodóval benti, kiszolgáló kis ügyes szerintem...
Válasz *** HM *** #21367. hozzászólásáraMire kéne?
5r 125ös van valakinek?
Jó vételnek gondoljátok a kategóriájában?
Válasz borcsik86 #21364. hozzászólásáraOszt milyen számon hívjalak fel?
Köszi mindkettőtöknek a segítséget!
Továbbítom a havernak a többi már rajta múlik.
Válasz .Szabi. #21360. hozzászólásáraHello, nem tudom hívtál e már mert szarakodik a Vodafone és van h nem lehet elérni, de ne add fel:) várom hívásod
Válasz Celtises #21362. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/szolgaltatas/javitas/elektronika-javitas-john-deere-claas-fendt-case-new-holland/h_6910102
Ez az.
Válasz Tobszi #21359. hozzászólásáraAz nekem se tudta megcsinálni. Csak a pénzt vette el. A másik a Jófogáson hirdet.Ha lesz időm megpróbálom megkeresni ma.
Válasz Tobszi #21359. hozzászólásáraEsetleg még: Link
Válasz borcsik86 #21358. hozzászólásáraKüld el a szàmod, holnap elmondom mi a baj
Válasz Celtises #21357. hozzászólásáraA Mezőhegyesi nem bírt vele, Szegeden hol?
Válasz Norbi6330 #21355. hozzászólására?? Bocsi ezt nem értem.. a kurzor alatt a fekete tologatos potmetert érted a három pontnak? Az hatra van húzva h felemelje.. és amikor elindulok vagy megyek vele felemelt állapotban időnként úgy elkezd rángatni mint amikor az IFA t megoakolom 6tonnaval és rángat a kuplung mert nem bírja..
Válasz Tobszi #21356. hozzászólásáraMezőhegyesen és Szegeden javítanak.
Ismerősnek kifeküdt a 8220-asában az ECU.
Valaki nem tud jóárú beszerzési forrást újra vagy felújítottra?
Válasz borcsik86 #21354. hozzászólásáraHali a hidraulikát gombal vagy a kurzot hátra teszed lezárásra?
Sziasztok, Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy 6830as JD-t és hozzá egy framest reptillt 3 méteres , a trakin egyelőre nincs orrsúly, úhogy emelgeti szépen az elejét mivel ott a nehéz gumihenger a végén, na ez egy dolog, ami fura nekem hogy amikor megemelem, vagy indulásnál, vagy már menet közben is amikor fel volt emelve elkezdett nagyon rángatózni a traktor. hogy ez mitől lehet és mennyire probléma? olyan mintha a hidraulika szivattyu küszködne vele és dolgozna rá h bírja tartani. nomrális ez viszonylag a nagy teher miatt vagy esetleg a trakinak van baja? amikor le van téve és huzom a földbe nincs semmi ilyesmi, csak felemelt állapotában.. köszi a válaszokat..
6m trakira szeretnek tenni, hatra oldalankent 2-3 cm nyomtavszelesitot.
Gondoltam esztargaltatni, kozpontositoval, tehermentesitovel.
Hosszabb csavarral jo lesz, vagy muszaj lenne kulon csavarral felfogatni a szelesitot?
Válasz ermike #21351. hozzászólásáraÉrtettem volna, ha kicsit kicifrázod az előbbi mondatodat..
Válasz csoppika #21350. hozzászólásáranem érted, eltört egy szelepben egy rúgó ezért megállt keresztdőlésben a gép, max 17 %os billentésnél, de ez nem ad hibakódot, szoktunk ilyet csinálni kézi billentéssel is pl. mikor ürítünk vagy adapter felvételkor, ezért lehet automatán dolgozni ekkor mindig vízszintbe igyekszik állni de ha ezt kikapcsolod és kézzel billegeted akkor mehetsz úgy is hogy szánt szándékkal keresztbe áll
Válasz ermike #21349. hozzászólásáraAutomata szarul dolgozik? Azért megy manualban?
Válasz csoppika #21315. hozzászólásáraÍrta hogy 17 %a keresztdoles de manualban szoktunk billentgetni, de ez nem hibakód,