Válasz Dave #878. hozzászólásáraCsodát nem kell tőle várni. Rövid és keskeny is az ülőfelület a többi grammerhez képest. Egy régebbi mechanikust akartuk ilyenre cserélni, de kényelmetlenebb volt az ülőrész, aztán egy komolyabbra lett cserélve végül.
Válasz agrogal #871. hozzászólásáraNem csak beleültünk hanem vettünk is kettőt a fordíthatóból.
Az elsőt pár centi magas trepnire raktuk az nem lett jó,mivel ha már jó volt a rugózás akkor nekünk már magas volt. 172-175 cm +-80 kg.
A másodikat már kb egy szintbe raktuk a padlólemezzel az már jónak tűnik de lehet,hogy a padló lemez alá tegyük kicsit majd a másikat próbára.A fordító az jó.Amúgy nem vagyunk tőle hanyatt esve,bár majd kiderül mi lesz ha kicsit lejjebb tesszük még.
Válasz atisgyulai #869. hozzászólásáraA Claasokban nagy tepsi, kényelmes Grammerek vannak, a típusukat nem tudom, a Landiniben valami Komfortnak nevezett, pár centivel kisebb ülőlapú volt. Ez utóbbinál kevesebb állítási lehetőség is volt. Egyiknél sem lehetett külön állítani a magasságot, de nekem ez soha nem jelentett gondot, mindig jó volt, amit automatán beállított. (kompresszor emelés billentyű röviden felfelé pöccintve)
Amúgy valamikor az MTZ-s időkben az egyik ruszkiban egy mechanikus Grammer volt, a másikba meg egy mechanikus Prama került (a botrányosan szar gyári helyére). Az a Prama legalább olyan jó volt, mint a Grammer, ha nem jobb.
Valaki ismeri használja e az EBLO nevü üléseket?Tavaly egy kiállitáson megpihentem rajtuk és nagyon kényelmesek voltak.Az áruk is jó volt,de a minőség?Amiről beszéltek az olcsó Grammer van nálunk a Habiba,azt hittem előszőr valami makett..
185 cm magas 130+ kg vagyok három beépitett protézisal,szóval szeretem a kényelmet.Az Eblo tud 150 kg és forgatható..akinek már nem fordul a nyaka jól...Vélemény?
Válasz atisgyulai #869. hozzászólásáraAzt látom/tudom hogy ez a black nem tud.ha veszel akkor barna szövetes nagyobb ülésest vedd.még ki se próbáltam de látom hogy szántásban kevés lesz a 48 centis ülés.A következő 52vagy 54 centi széles.
Válasz mtz1221 #868. hozzászólásáraAkkor hogy is van?
A maximo csak súly/keménység állítós, a maximo comfort (következő árkategória) pedig tud külön magasságot is?
Bárki válaszát szívesen veszem!
Ha nem jön össze ez a busz ülés dolog, akkor én is venni fogok újat.
Válasz csferri #845. hozzászólásáraAzért a cobo az nagyon rossz ehhez képest. Annyira nem gáz, csak nekem alacsonyabbra kell venni. Az előre-hátra csillapítás is jó.
Válasz mtz1221 #863. hozzászólásáraAz a lényeg, hogy amikor belemész egy nagyobb döccenöbe, akkor se koppanjon le. A régebbi az súlybeállítós, de én mindig puhábbra állítom. Amit idén tavasszal vettem, fapadosabbnak érzödik, nincs benne súlybeállítás, de jobb mint a mechanikus grammer. Most télen át akarom nézni az 550-es elejét, lehet csak azért tünik rázósabbnak, mert nem rugózik rendesen az elsö híd.
Válasz mtz1221 #863. hozzászólásáraAz a lényeg, hogy amikor belemész egy nagyobb döccenöbe, akkor se koppanjon le. A régebbi az súlybeállítós, de én mindig puhábbra állítom. Amit idén tavasszal vettem, fapadosabbnak érzödik, nincs benne súlybeállítás, de jobb mint a mechanikus grammer. Most télen át akarom nézni az 550-es elejét, lehet csak azért tünik rázósabbnak, mert nem rugózik rendesen az elsö híd.
Nekem elég vacak a derekam (van két nyitott csigolyám, "gyári hibás vagyok") így én rögtön észre veszem, ha kicsit is szar egy ülés. Mtz -be mechanikus grammer volt, de lecseréltem levegös grammerra. Lényeges különbség van köztük, de ha túlfújtatják a levegöst rosszabb mint a mechanikus.
Válasz kis Zombi #862. hozzászólására192.De meg akarom próbálni egészen puhán használni ,épp hogy ne üssön le.De van ki azt mondja úgy sem jó mert akkor meg a forgóim kopnak majd ki.
Válasz TDavid #857. hozzászólásáraNem azt írtam ám én hogy mennyire jó az orosz, csak ennyire nem akartam leszólni(pedig megérdemli), keveset használt traktorba nem túlsúlyos fazonnak elmegy, a hbr-es meg kínai kacatoktól többet ér. Nekem a cobóba van hosszirányú de nem használom.
Válasz atisgyulai #859. hozzászólásáraHát megáll az ember esze,meg még nem is vagyunk megbecsülve.Én jobban élnék ha kiadnám a földjeimet bérbe és elmennék valami tingli/tangli munkahelyre.Csak az a gond ha ott valami 20 éves semmire való kapcsolattokkal bejutott főnök elkezdene bacogatni,azt nem tudnám tűrni.
Válasz mtz1221 #856. hozzászólásáraPontos okot nem tudtak az orvosok sem mondani.
De a nehéz fizikai munka, a rázkódás, fejre ható nagy ütés, magasból való leesés/ugrás mind elősegíthetik a retina leválását.
Nekem szerintem a lazítózás tette be a kaput.
Néha majd kiestem a gépből, úgy bepattogott.
Válasz atisgyulai #849. hozzászólására"A 40 éves régi kisfülkés féle ülés meg olyan lágy mintha hajón ülnék."
Na ezért van abból az ülésből 3 is itthon. Tavaly sikerült vennem egy közel gyári állapotú torziós rugós ülést.
Válasz csferri #848. hozzászólásáraHát nekünk a 892.2-ben 3 ezer óra körül kitört a gyári ülés, szó szerint. Sose volt kényelmes, ellentétesen rugózott, valamikor már inkább a sárvédőn ültem menet közben, egy f*s volt az az ülés. A másik mtz-ben háttámlából kis köracélok csúsztak kifele, jó érzés volt belekönyökölni, mikor hátranéztem. Amelyiknek széttört a mechanikája, annak a párnáit átraktuk a másikra, így kettőből lett egy csinálva. Eléggé pattognak ezek az egyeneshidasok, hosszirányú rugózású ülés nélkül nem lehet meglenni bennük. Grammer levegős sokkal jobb, most 2 mtz-ben ilyen maximo comfort van, csak az egyiknek a hosszirányú lengéscsillapítója gyenge, nagyon könnyen csúszkál előre-hátra az ülés. Mtz gyári ülésért én pénzt nem adnék.
Válasz mtz1221 #850. hozzászólásáraKöszönöm érdeklődésed!
Szerencsére nem maradt vissza látásélesség csökkenés.
Csak dioptriám maradt, de előtte is kontaktlecsés voltam.
Nagyon vigyázni kell. Ez a traktoros vergődés tett be neki.
Engem Debrecenben műtöttek, meg utána voltam pesten is megnézetni.
Válasz csferri #851. hozzászólásáraTavaszra majd többet tudunk.Nekem nem szokott a derekam fájni,de 3-4 nap 15 órázás után éjszakánként arra kellek hogy a traktor rezgéseire jár a szívem vagy az izmaim vagy mit tudom micsodám.Ha ez elmúlik akkor megérte.
Válasz csferri #851. hozzászólásáraAlapvetően a lux ülés rugózása sztem jó,..ott a háttámla+üléspárna tervezése ergonómiailag egy rakás sz..r!
Mechanikus grammer se jobb,sem az alap levegősé se.
Válasz atisgyulai #847. hozzászólásáraEz is jó ötlet,de maradok az áramtalanítónál.hogy van a szemed,helyrejön rendesen ?? Szegeden van egy nagyon profi szemklinika,egyik ismerősnek volt szemproblémája mire végeztek vele eldobhatta szemüveget is pedig
2 éves kora óta visel.
Válasz csferri #848. hozzászólásáraA gyári lux ülésben talajmunkánál 3 nap folyamatos munka után gerincem, seggem szétverve.
Pedig ülés-szivacsot már tettem bele plusszba, mert az eredeti összement.
A szemem is annak az áldozata lett.
Az első dolgom lesz,(ha már dolgozhatok) hogy kib@szom belőle!
A 40 éves régi kisfülkés féle ülés meg olyan lágy mintha hajón ülnék.
Válasz mtz1221 #846. hozzászólásáraNem annyira rosz az mtz gyári ülés, mechanikája erős nem megy szét, az ülőfelület nem túl kényelmes de elmegy, szerintem legnagyobb baja hogy kissebb ütéseket nem rugózza ki ha ráhuppansz rugózik de ha csak kicsit megnyomod nem és szerintem ez valamilyen szinten az összes mechanikusra érvényes.A sok kis "ütés" jobban basztathatja gerincet is.
Válasz mtz1221 #842. hozzászólásáraA 7 pólusú dugaljban van direkt +12V.
Én a bálázó csatlakozójához annak a hátuljából vezettem.
Az üléshez is az van legközelebb.
(nekem elöl vannak az akksik)
A régieknél volt egy aljzat az ülés mögött, a sarokban.
De az egyik akksiról is lehet nyugodtan, egy lógó biztosítékkal.
Válasz csferri #845. hozzászólásáraÉn az armára alkudtam rá egy mechanikust,de csak kézfogással a tulajjal.Most jöttek a 3. szervizre és már kezdtem azt hinni hogy elakarják sumákolni.Fel hívtak előtte hogy nem is árulnak mechanikust,de az ígéretüket be akarják tartani ha gondolom adjak 200 eurót a levegősre,az van nekik raktáron.Így lett kevés pénzből 1,de ha valaki venni akar,akkor vagy a mechanikust vagy a komolyabbat grammerből,mert ez semmivel sem jobb az mtz gyárijától sem.
Válasz sirhanzoltan #840. hozzászólásáraA régi mechanikust ha megfogtad és emelted felfelé,akkor 3 centinként lehetett magasságot állítani 3 fokozatban.A tiéd több mint valószínű hogy a legalsó pozícióban volt.
Válasz sirhanzoltan #840. hozzászólásáraArra hogy csinálhatok 5 centis bakot alá,én marha ki kellet volna próbálni berakás előtt kint még. Misinek lett sajnos igaza,több mint valószínű hogy mindnek azt írja,közbe ez a legolcsóbb nem való semmire. 24 voltos indítású mtz-ről ki honnan szokott áramot levenni ???
Válasz mtz1221 #834. hozzászólásáraJutottál valamire, én semmire. Ahogy húzom tölt vagy elenged. Az lesz, hogy kidobom alóla a gyári Landinis talpat, csak akkor új furatok kellenek a padlóba. Így faszán passzolt a régi helyére. Miért nem volt a régi mechanikus is magas? Ezt nem értem.
Válasz Tomi81 #823. hozzászólásáraNekem is ilyen van, de én sem jutottam vele kompromisszumra. Nekem ha beállítom a keménységet, túl magas.
Ezt írja:
Magasságállítás:
A működtetőkar (1) teljes felhúzásával vagy
lenyomásával az ülésmagasság módosítható.
A súly- és magasságjelzőben (2)
látszania kell a zöld jelölésnek.
A károsodás megelőzése érdekében a
kompresszort max. 1 percig működtesse.
Magasság állításnál nem szabad rajt ülni vagy mi?
Válasz medikus #830. hozzászólásáraNa aki odáig eljut,és nem csinálja meg időben az meg is érdemli.
Jók a grammer ülések,csak időnként szét kell szedni,és bezsírozni.Én 3 évente kiveszem,szétkapom,kitakarítom bezsírzom,így rendben van. A görgő meg ilyen,régen tűgörgős volt,mostmár sima műanyag,időnként ezt is cserélni kell.
Válasz medikus #830. hozzászólásáraPedig a 6000-es ülésekben van. Én is akkor jöttem rá amikor először javítottam. Amúgy egyetértek, hogy a görgők nagyon gagyik, kicsit kopik és már nyöszörög. :)
1081 hozzászólás
Válasz Dave #878. hozzászólásáraCsodát nem kell tőle várni. Rövid és keskeny is az ülőfelület a többi grammerhez képest. Egy régebbi mechanikust akartuk ilyenre cserélni, de kényelmetlenebb volt az ülőrész, aztán egy komolyabbra lett cserélve végül.
Válasz medikus #874. hozzászólásáraMondjad a királynak,hogy ne 46000 tiszteljnek meg havonta
Válasz Bárány #877. hozzászólásáraÉn meg azt hittem hogy a vérnyomásod!

Örülök, hogy ezt kitárgyaltátok, mert szemezgettem a decemberi Axiálos újságban lévővel. De akkor ezek szerint nem kell megvenni.
https://webshop.axial.hu/vezetoulesek/grammer/grammer-comfort-levegos-vezetoules-1201937-grammer.html
Válasz atisgyulai #875. hozzászólásáraHát ... a lentiekhez mérve, gyerekméret ... 182/100+

)
...
(és ez még csak a fejem!
Válasz agrogal #871. hozzászólásáraNem csak beleültünk hanem vettünk is kettőt a fordíthatóból.
Az elsőt pár centi magas trepnire raktuk az nem lett jó,mivel ha már jó volt a rugózás akkor nekünk már magas volt. 172-175 cm +-80 kg.
A másodikat már kb egy szintbe raktuk a padlólemezzel az már jónak tűnik de lehet,hogy a padló lemez alá tegyük kicsit majd a másikat próbára.A fordító az jó.Amúgy nem vagyunk tőle hanyatt esve,bár majd kiderül mi lesz ha kicsit lejjebb tesszük még.
Válasz Bárány #873. hozzászólásáraNem lehet hogy konfekció méret vagy, és azért jó neked bármelyik?


Válasz agrogal #871. hozzászólásáraEnnyi protézissel már nem kellene traktorba ülni!
Válasz atisgyulai #869. hozzászólásáraA Claasokban nagy tepsi, kényelmes Grammerek vannak, a típusukat nem tudom, a Landiniben valami Komfortnak nevezett, pár centivel kisebb ülőlapú volt. Ez utóbbinál kevesebb állítási lehetőség is volt. Egyiknél sem lehetett külön állítani a magasságot, de nekem ez soha nem jelentett gondot, mindig jó volt, amit automatán beállított. (kompresszor emelés billentyű röviden felfelé pöccintve)
Amúgy valamikor az MTZ-s időkben az egyik ruszkiban egy mechanikus Grammer volt, a másikba meg egy mechanikus Prama került (a botrányosan szar gyári helyére). Az a Prama legalább olyan jó volt, mint a Grammer, ha nem jobb.
Válasz mtz1221 #868. hozzászólásáraAz újabbik igen, amit 2008-ban vettem, annak nem tudom a típusát.
Valaki ismeri használja e az EBLO nevü üléseket?Tavaly egy kiállitáson megpihentem rajtuk és nagyon kényelmesek voltak.Az áruk is jó volt,de a minőség?Amiről beszéltek az olcsó Grammer van nálunk a Habiba,azt hittem előszőr valami makett..
185 cm magas 130+ kg vagyok három beépitett protézisal,szóval szeretem a kényelmet.Az Eblo tud 150 kg és forgatható..akinek már nem fordul a nyaka jól...Vélemény?
Válasz atisgyulai #869. hozzászólásáraAzt látom/tudom hogy ez a black nem tud.ha veszel akkor barna szövetes nagyobb ülésest vedd.még ki se próbáltam de látom hogy szántásban kevés lesz a 48 centis ülés.A következő 52vagy 54 centi széles.
Válasz mtz1221 #868. hozzászólásáraAkkor hogy is van?
A maximo csak súly/keménység állítós, a maximo comfort (következő árkategória) pedig tud külön magasságot is?
Bárki válaszát szívesen veszem!
Ha nem jön össze ez a busz ülés dolog, akkor én is venni fogok újat.
Válasz kis Zombi #864. hozzászólásáraTiéd is
MAXIMO BLACK EDITION ???
Válasz csferri #845. hozzászólásáraAzért a cobo az nagyon rossz ehhez képest. Annyira nem gáz, csak nekem alacsonyabbra kell venni. Az előre-hátra csillapítás is jó.
Válasz mtz1221 #863. hozzászólásáraAz a lényeg, hogy amikor belemész egy nagyobb döccenöbe, akkor se koppanjon le. A régebbi az súlybeállítós, de én mindig puhábbra állítom. Amit idén tavasszal vettem, fapadosabbnak érzödik, nincs benne súlybeállítás, de jobb mint a mechanikus grammer. Most télen át akarom nézni az 550-es elejét, lehet csak azért tünik rázósabbnak, mert nem rugózik rendesen az elsö híd.
Válasz mtz1221 #863. hozzászólásáraAz a lényeg, hogy amikor belemész egy nagyobb döccenöbe, akkor se koppanjon le. A régebbi az súlybeállítós, de én mindig puhábbra állítom. Amit idén tavasszal vettem, fapadosabbnak érzödik, nincs benne súlybeállítás, de jobb mint a mechanikus grammer. Most télen át akarom nézni az 550-es elejét, lehet csak azért tünik rázósabbnak, mert nem rugózik rendesen az elsö híd.
Nekem elég vacak a derekam (van két nyitott csigolyám, "gyári hibás vagyok") így én rögtön észre veszem, ha kicsit is szar egy ülés. Mtz -be mechanikus grammer volt, de lecseréltem levegös grammerra. Lényeges különbség van köztük, de ha túlfújtatják a levegöst rosszabb mint a mechanikus.
Válasz kis Zombi #862. hozzászólására192.De meg akarom próbálni egészen puhán használni ,épp hogy ne üssön le.De van ki azt mondja úgy sem jó mert akkor meg a forgóim kopnak majd ki.
Válasz mtz1221 #842. hozzászólásáraMilyen magas vagy ? Én 187, nekem 3 centit kellett alárakni, az 5 centi lehet sok lesz.
Válasz TDavid #857. hozzászólásáraNem azt írtam ám én hogy mennyire jó az orosz, csak ennyire nem akartam leszólni(pedig megérdemli
), keveset használt traktorba nem túlsúlyos fazonnak elmegy
, a hbr-es meg kínai kacatoktól többet ér. Nekem a cobóba van hosszirányú de nem használom.
Válasz atisgyulai #859. hozzászólásáraHát megáll az ember esze,meg még nem is vagyunk megbecsülve.Én jobban élnék ha kiadnám a földjeimet bérbe és elmennék valami tingli/tangli munkahelyre.Csak az a gond ha ott valami 20 éves semmire való kapcsolattokkal bejutott főnök elkezdene bacogatni,azt nem tudnám tűrni.
Válasz mtz1221 #856. hozzászólásáraPontos okot nem tudtak az orvosok sem mondani.

De a nehéz fizikai munka, a rázkódás, fejre ható nagy ütés, magasból való leesés/ugrás mind elősegíthetik a retina leválását.
Nekem szerintem a lazítózás tette be a kaput.
Néha majd kiestem a gépből, úgy bepattogott.
Válasz atisgyulai #849. hozzászólására"A 40 éves régi kisfülkés féle ülés meg olyan lágy mintha hajón ülnék."
Na ezért van abból az ülésből 3 is itthon. Tavaly sikerült vennem egy közel gyári állapotú torziós rugós ülést.
Válasz csferri #848. hozzászólásáraHát nekünk a 892.2-ben 3 ezer óra körül kitört a gyári ülés, szó szerint. Sose volt kényelmes, ellentétesen rugózott, valamikor már inkább a sárvédőn ültem menet közben, egy f*s volt az az ülés. A másik mtz-ben háttámlából kis köracélok csúsztak kifele, jó érzés volt belekönyökölni, mikor hátranéztem. Amelyiknek széttört a mechanikája, annak a párnáit átraktuk a másikra, így kettőből lett egy csinálva. Eléggé pattognak ezek az egyeneshidasok, hosszirányú rugózású ülés nélkül nem lehet meglenni bennük. Grammer levegős sokkal jobb, most 2 mtz-ben ilyen maximo comfort van, csak az egyiknek a hosszirányú lengéscsillapítója gyenge, nagyon könnyen csúszkál előre-hátra az ülés. Mtz gyári ülésért én pénzt nem adnék.
Válasz atisgyulai #855. hozzászólásáraAz jó ha nem maradt.
Mi is történt pontosan,mire kell vigyázni a traktorosoknak szem terén is ???
Válasz mtz1221 #850. hozzászólásáraKöszönöm érdeklődésed!
Szerencsére nem maradt vissza látásélesség csökkenés.
Csak dioptriám maradt, de előtte is kontaktlecsés voltam.
Nagyon vigyázni kell. Ez a traktoros vergődés tett be neki.
Engem Debrecenben műtöttek, meg utána voltam pesten is megnézetni.
Válasz csferri #851. hozzászólásáraTavaszra majd többet tudunk.Nekem nem szokott a derekam fájni,de 3-4 nap 15 órázás után éjszakánként arra kellek hogy a traktor rezgéseire jár a szívem vagy az izmaim vagy mit tudom micsodám.Ha ez elmúlik akkor megérte.
300 papírt oda kel rakni egy ülésért. Az alatt fapad van.
Válasz csferri #851. hozzászólásáraAlapvetően a lux ülés rugózása sztem jó,..ott a háttámla+üléspárna tervezése ergonómiailag egy rakás sz..r!
Mechanikus grammer se jobb,sem az alap levegősé se.
Válasz atisgyulai #849. hozzászólásáraJa én is repítem, 2 évet lehúztam benne de egyre jobban fáj a derekam
Válasz atisgyulai #847. hozzászólásáraEz is jó ötlet,de maradok az áramtalanítónál.hogy van a szemed,helyrejön rendesen ?? Szegeden van egy nagyon profi szemklinika,egyik ismerősnek volt szemproblémája mire végeztek vele eldobhatta szemüveget is pedig
2 éves kora óta visel.
Válasz csferri #848. hozzászólásáraA gyári lux ülésben talajmunkánál 3 nap folyamatos munka után gerincem, seggem szétverve.
Pedig ülés-szivacsot már tettem bele plusszba, mert az eredeti összement.
A szemem is annak az áldozata lett.
Az első dolgom lesz,(ha már dolgozhatok) hogy kib@szom belőle!
A 40 éves régi kisfülkés féle ülés meg olyan lágy mintha hajón ülnék.
Válasz mtz1221 #846. hozzászólásáraNem annyira rosz az mtz gyári ülés, mechanikája erős nem megy szét, az ülőfelület nem túl kényelmes de elmegy, szerintem legnagyobb baja hogy kissebb ütéseket nem rugózza ki ha ráhuppansz rugózik de ha csak kicsit megnyomod nem és szerintem ez valamilyen szinten az összes mechanikusra érvényes.A sok kis "ütés" jobban basztathatja gerincet is.
Válasz mtz1221 #842. hozzászólásáraA 7 pólusú dugaljban van direkt +12V.
Én a bálázó csatlakozójához annak a hátuljából vezettem.
Az üléshez is az van legközelebb.
(nekem elöl vannak az akksik)
A régieknél volt egy aljzat az ülés mögött, a sarokban.
De az egyik akksiról is lehet nyugodtan, egy lógó biztosítékkal.
Válasz csferri #845. hozzászólásáraÉn az armára alkudtam rá egy mechanikust,de csak kézfogással a tulajjal.Most jöttek a 3. szervizre és már kezdtem azt hinni hogy elakarják sumákolni.Fel hívtak előtte hogy nem is árulnak mechanikust,de az ígéretüket be akarják tartani ha gondolom adjak 200 eurót a levegősre,az van nekik raktáron.Így lett kevés pénzből 1,de ha valaki venni akar,akkor vagy a mechanikust vagy a komolyabbat grammerből,mert ez semmivel sem jobb az mtz gyárijától sem.
Ahogy így olvasgatlak benneteket a grammer(alapkivitel) sem igen különb a cobótól
Válasz mtz1221 #842. hozzászólásáraÁramtalanítóról.
Válasz sirhanzoltan #840. hozzászólásáraA régi mechanikust ha megfogtad és emelted felfelé,akkor 3 centinként lehetett magasságot állítani 3 fokozatban.A tiéd több mint valószínű hogy a legalsó pozícióban volt.
Válasz sirhanzoltan #840. hozzászólásáraArra hogy csinálhatok 5 centis bakot alá,én marha ki kellet volna próbálni berakás előtt kint még.
Misinek lett sajnos igaza,több mint valószínű hogy mindnek azt írja,közbe ez a legolcsóbb nem való semmire. 24 voltos indítású mtz-ről ki honnan szokott áramot levenni ???
Válasz sirhanzoltan #839. hozzászólásáraAz csak annyit tud!Ilyen volt amit javítottam nem 1 szer!Ha sokáig pumpálod,magas,és kemény!semmi köze a rugózáshoz!
Válasz mtz1221 #834. hozzászólásáraJutottál valamire, én semmire. Ahogy húzom tölt vagy elenged. Az lesz, hogy kidobom alóla a gyári Landinis talpat, csak akkor új furatok kellenek a padlóba. Így faszán passzolt a régi helyére. Miért nem volt a régi mechanikus is magas? Ezt nem értem.
Válasz Tomi81 #838. hozzászólásáraÉn megpróbáltam, semmi. Hogy a F. be működik ez?
Ahogy meghúzom tölt vagy elengedi a levegőt.
Válasz sirhanzoltan #836. hozzászólására"Magasság állításnál nem szabad rajt ülni vagy mi?"
Pont erre gondoltam tegnap. Mert a súlyállításnál írja, hogy benne kell ülni, a de magasságállításnál nem. Egy próbát megér.
Válasz atisgyulai #833. hozzászólásáraVant fent hirdetesem, csörgess meg.
Válasz Tomi81 #823. hozzászólásáraNekem is ilyen van, de én sem jutottam vele kompromisszumra. Nekem ha beállítom a keménységet, túl magas.
Ezt írja:
Magasságállítás:
A működtetőkar (1) teljes felhúzásával vagy
lenyomásával az ülésmagasság módosítható.
A súly- és magasságjelzőben (2)
látszania kell a zöld jelölésnek.
A károsodás megelőzése érdekében a
kompresszort max. 1 percig működtesse.
Magasság állításnál nem szabad rajt ülni vagy mi?
Válasz medikus #830. hozzászólásáraNa aki odáig eljut,és nem csinálja meg időben az meg is érdemli.
Jók a grammer ülések,csak időnként szét kell szedni,és bezsírozni.Én 3 évente kiveszem,szétkapom,kitakarítom bezsírzom,így rendben van. A görgő meg ilyen,régen tűgörgős volt,mostmár sima műanyag,időnként ezt is cserélni kell.
Válasz VMisi #831. hozzászólásáraEzt még megpróbálom,kösz hogy írtad eszembe se jutott volna ilyesmi próba.
Válasz jamo #829. hozzászólásáraÉrdekel!

Hogyan keresselek a részletekért?
Itt vagy mail-ben, vagy hívjalak?
Válasz medikus #830. hozzászólásáraPedig a 6000-es ülésekben van. Én is akkor jöttem rá amikor először javítottam. Amúgy egyetértek, hogy a görgők nagyon gagyik, kicsit kopik és már nyöszörög. :)