Válasz ..MZ/X.. #22925. hozzászólásáraRettenetesen rideg szürke öntvény. Biztonsággal nem hegeszthető, rendeltem rá egy újat.Kicsit drága tanulópénz lesz. Hétvégén kicserélem.
Válasz zoltan.horvath40 #22909. hozzászólásáraLeszerel, hegesztő üzemben ahol tudnak öntvényt hegeszteni simán összevarrják, egy próbát megér, max pár tizest buksz rajta ha nem jön össze.
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraVelem is történt már hasonló, csak nálam a csavar volt a gyengébb szerencsére csak az törött el. Nem tudom a tiedben miért nem így történt
Válasz _NB_ #22920. hozzászólásáraRészben igaz, de van egy közös pont ahol mindegyiknek egybe esik a köríve ott pont jó mindegyik se nem tol se nem húz, de ha fixes megoldású a lakat akkor a közös ponttól eltérve vakamelyik irányba húzó erő lesz másik irányba eltérve pedik toló erö minél távolabb haladva a köríven annál erősebb. Ha jól gondolom..
Itt egy ábra, a vízszintes alsó függesztőkar az alaphelyzet.
A nagy köröknek mindig az azonos színű kicsi a középpontja, a piros körnél a stabilizátor rögzítési pontja egybe esik az alsó függesztőkaréval így ez a semleges vagy alaphelyzet.
Ha az alsó zöldbe rögzítem a stabilizátort akkor pl leengedett alsó függesztőkarnál laza a stabilizátor és ahogy emelem úgy feszül.
Ez pl a munkaeszköz felakasztásnál lehet jó, mert olyankor laza a stabilizátor, majd mikor munkahelyzetbe emeled megfeszül.
A kék ennek a fordítottja elvileg az lent feszes és emelés közben lazul.
Válasz Ares 826 #22915. hozzászólásáraHa jól értem, az egyik furat a lakattartón egy vonalban van a függesztőkar rögzítésével a váltó alján, olyan mintha egy tengelyre lenne felfűzve az egész, ez a kör közepe, emelhetsz süllyesztetsz a lakatok nem csinálnak semmit, együtt mozognak a függesztő karral.
Ha ettől a tengelytől felfelé vagy lefelé eltér a lakat rögzítése akkor vagy lazulni, vagy feszülni fog emelésnél, szerintem.
Lehet a használatiban, kezelési könyvben erre kitérnek részletesen, meg kéne lesni.
Válasz Ares 826 #22915. hozzászólásáraAz van, amit szanberg írt a #22902-ben.
Mondjuk törnie nem kellett volna, hanem a hidraulikából kellett volna a szuflának efogyni, de lehet itt anyagfáradás is. Pláne, ha régóta így feszegették.
Mindenképp kezelői hiba.
Válasz bandigh #22912. hozzászólásáraDe az is lehet hogy a kezelő egy balfasz volt és nem hagyott mozgást a "lakatoknál" ! Megfeszült az egész és valaminek engedni kell, hát sajnos a híd engedett de rendesen!
6465-ön karral, (bovdennel) váltom, hogy 1550 vagy 2000 motorfurdulaton érje el a kívánt kardánfordulatot. 2000-be a fülkében lévő karral, nem rakja be jól, hallatszik, hogy recseg, kint kézzel rásegítek úgy beveszi, de 1550 be kézzel segítve se veszi be. Mit lehet vele kezdeni?
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraAz kemény basszus, sajnálom, hogy így jártál. Az 5465-ön én is pont múlthéten raktam a felső furatba a stabilizátorokat, 11éve van meg de eddig mindig az alsó furatban volt használva a stabilizátor, most is csak az injektáló miatt raktam a felsőbe, hogy a nagyobb kukoricát se törje a traktor, de bele se gondoltam, hogy a felemelt helyzeti stabilizálás a szerepe.. Így látva még jó, hogy leengedett helyzetben amúgy adtam neki holtjátékot, mert az utolsó hektároknál vettem észre, hogy befeszíti kicsit felső állásban a karokat és akkor még engedtem rajta, de szerencsére mindig bevan kapcsolva a függesztőkar rugózás is ezért ott tudott engedni. Most ezt látva nagyon oda fogok figyelni erre.
A KétKatát tudom ajánlani alkatrész meg szerelés ügyben, nekünk hamar megoldottak eddig mindent.
Válasz zoltan.horvath40 #22904. hozzászólásáraGyárilag nyom lefelé, vagy csak saját sulyától sülyeszt? Mert ha nem kétirányú munkahengerek vannak benne( amit valószínűsítek) akkor természetes dolog, hogy fel tudod emelni. Hogy lefelé mitől rugózik... levegős... hogy mitől az már jó kérdés, valahol falsot szív a szivattyú... olajszint, szűrő, tömítetlenség...
Válasz szanberg #22902. hozzászólásáraDe a hidraulikával sem oké v.mi felemelt állapotban olyan mintha rugózott lenne nem fix.Kézzel rátudok emelni illetve v.mennyit kb 2-3cm lefelé is mozdul.
A felső füst olyan, hogy leeresztve a három pontot belazul az oldal irányú játék neki, felemelve viszont rátart erre, hogy vonulás kor ne lógjon a függesztett szerszám neked. Te lent beállítottad feszesre,emelve pedig nem tudott hová feszülni már, így szét tolta a hídtokot.
A felső furat eltolt forgás pontot eredményez az emelő karok ês a stabilizátorok között.
Adott egy 5465 Ferga.A hidraulika munkahengereket kézzel feltudom emelni-leengedett helyzetben-és akadozva emel süllyeszt. Esetleg v.ki tudna segíteni mi lehet a gond?
Válasz subikiss #22890. hozzászólásáraValóban az olajféknél szokták ezt a csatlakozót alkalmazni, de az csak egy csatlakozó, a másik kettő akármi is lehet
Válasz balkazoltan #22883. hozzászólásáraA váltó hidraulika szűrő jeladója engem is cumira vett egy éjszakai szántásnál, szűrőt cseréltem azt gondoltam az a hiba pedig csak 100 órával előtte volt cserélve. Szedd ki a jeladót egy kicsi kampós kaparóval kapard meg a kis rugó és a ház között hogy legyen érintkezés, nekem ez volt a baj érintkezés hiba.
24483 hozzászólás
Válasz Sötét Paraszt #22933. hozzászólásáraEhhez vagyunk hozzá szokva,hogy a fergusonok mindig dolgoznak, és jól.
Nagyon jól!
Üdv!valaki ismeri a massey ferguson 6170 et?vásárlásnál mit.kellene alaposan végignézni átnezni rajta?
Válasz ..MZ/X.. #22925. hozzászólásáraRettenetesen rideg szürke öntvény. Biztonsággal nem hegeszthető, rendeltem rá egy újat.Kicsit drága tanulópénz lesz. Hétvégén kicserélem.
Válasz medikus #22928. hozzászólásáraPedig ha betömné, addig is csend lenne

Válasz csoppika #22926. hozzászólásáraLehet a harmadik nagyon nagy!
Válasz csoppika #22926. hozzászólására




Válasz F-A-R-M-E-R \ #22919. hozzászólásáraA harmadikat nem is használod?
Válasz zoltan.horvath40 #22909. hozzászólásáraLeszerel, hegesztő üzemben ahol tudnak öntvényt hegeszteni simán összevarrják, egy próbát megér, max pár tizest buksz rajta ha nem jön össze.
Válasz *** HM *** #22918. hozzászólására
MF stabilizátor használati
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraVelem is történt már hasonló, csak nálam a csavar volt a gyengébb szerencsére csak az törött el. Nem tudom a tiedben miért nem így történt
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22919. hozzászólásáraNem tudhatjuk ki miben lát fantáziát.
Viszont lehet örömet lelni a továbbiban is...
Válasz _NB_ #22920. hozzászólásáraRészben igaz, de van egy közös pont ahol mindegyiknek egybe esik a köríve ott pont jó mindegyik se nem tol se nem húz, de ha fixes megoldású a lakat akkor a közös ponttól eltérve vakamelyik irányba húzó erő lesz másik irányba eltérve pedik toló erö minél távolabb haladva a köríven annál erősebb. Ha jól gondolom..
Válasz *** HM *** #22918. hozzászólásáraCsak tippelek, de olyasmi lehet az indok, mint amit Szanberg írt.

Itt egy ábra, a vízszintes alsó függesztőkar az alaphelyzet.
A nagy köröknek mindig az azonos színű kicsi a középpontja, a piros körnél a stabilizátor rögzítési pontja egybe esik az alsó függesztőkaréval így ez a semleges vagy alaphelyzet.
Ha az alsó zöldbe rögzítem a stabilizátort akkor pl leengedett alsó függesztőkarnál laza a stabilizátor és ahogy emelem úgy feszül.
Ez pl a munkaeszköz felakasztásnál lehet jó, mert olyankor laza a stabilizátor, majd mikor munkahelyzetbe emeled megfeszül.
A kék ennek a fordítottja elvileg az lent feszes és emelés közben lazul.
Válasz *** HM *** #22918. hozzászólásáraAz asszunynakiskètlukja van, nemmm??? Ez erre jó az meg arra..

Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraMilyen gép volt rajta?
Akkor meg minek van 2 luk?
Válasz Ares 826 #22915. hozzászólásáraHa jól értem, az egyik furat a lakattartón egy vonalban van a függesztőkar rögzítésével a váltó alján, olyan mintha egy tengelyre lenne felfűzve az egész, ez a kör közepe, emelhetsz süllyesztetsz a lakatok nem csinálnak semmit, együtt mozognak a függesztő karral.
Ha ettől a tengelytől felfelé vagy lefelé eltér a lakat rögzítése akkor vagy lazulni, vagy feszülni fog emelésnél, szerintem.
Lehet a használatiban, kezelési könyvben erre kitérnek részletesen, meg kéne lesni.
Válasz Ares 826 #22915. hozzászólásáraAz van, amit szanberg írt a #22902-ben.
Mondjuk törnie nem kellett volna, hanem a hidraulikából kellett volna a szuflának efogyni, de lehet itt anyagfáradás is. Pláne, ha régóta így feszegették.
Mindenképp kezelői hiba.
Válasz bandigh #22912. hozzászólásáraDe az is lehet hogy a kezelő egy balfasz volt és nem hagyott mozgást a "lakatoknál" ! Megfeszült az egész és valaminek engedni kell, hát sajnos a híd engedett de rendesen!

6465-ön karral, (bovdennel) váltom, hogy 1550 vagy 2000 motorfurdulaton érje el a kívánt kardánfordulatot. 2000-be a fülkében lévő karral, nem rakja be jól, hallatszik, hogy recseg, kint kézzel rásegítek úgy beveszi, de 1550 be kézzel segítve se veszi be. Mit lehet vele kezdeni?
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraAz kemény basszus, sajnálom, hogy így jártál.
Az 5465-ön én is pont múlthéten raktam a felső furatba a stabilizátorokat, 11éve van meg de eddig mindig az alsó furatban volt használva a stabilizátor, most is csak az injektáló miatt raktam a felsőbe, hogy a nagyobb kukoricát se törje a traktor, de bele se gondoltam, hogy a felemelt helyzeti stabilizálás a szerepe.. Így látva még jó, hogy leengedett helyzetben amúgy adtam neki holtjátékot, mert az utolsó hektároknál vettem észre, hogy befeszíti kicsit felső állásban a karokat és akkor még engedtem rajta, de szerencsére mindig bevan kapcsolva a függesztőkar rugózás is ezért ott tudott engedni. Most ezt látva nagyon oda fogok figyelni erre. 

A KétKatát tudom ajánlani alkatrész meg szerelés ügyben, nekünk hamar megoldottak eddig mindent.
Válasz Ares 826 #22911. hozzászólásáraMert gondolom az van egyvonalban a “kereszttengellyel”. Ami fölötte van, ott emeléskor befeszül nagyon.
Válasz B.J. #22897. hozzászólásáraDe miért csak az
alsó lyukakba?????
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraHú bakter ez nem semmi!

Válasz 5465 #22908. hozzászólásáraSz.tem nem igazán.De lecserélése sem tudom mekkora meló? Olaj nincs bent.
Válasz szanberg #22902. hozzászólásáraNem én voltam
, de azért köszi a magyarázatot, nekem is ilyen gépem van.
Amúgy ez nem hegeszthető?
Válasz jamo #22905. hozzászólásáraMindegy szólok a szervíznek. Úgyis a híd tokot is cserélni kell.A gatyám rámegy...
Válasz jamo #22905. hozzászólásáraSaját súlyától süllyeszt.
Válasz zoltan.horvath40 #22904. hozzászólásáraGyárilag nyom lefelé, vagy csak saját sulyától sülyeszt? Mert ha nem kétirányú munkahengerek vannak benne( amit valószínűsítek) akkor természetes dolog, hogy fel tudod emelni. Hogy lefelé mitől rugózik... levegős... hogy mitől az már jó kérdés, valahol falsot szív a szivattyú... olajszint, szűrő, tömítetlenség...
Válasz szanberg #22902. hozzászólásáraDe a hidraulikával sem oké v.mi felemelt állapotban olyan mintha rugózott lenne nem fix.Kézzel rátudok emelni illetve v.mennyit kb 2-3cm lefelé is mozdul.
Válasz szanberg #22902. hozzászólásáraHát már mindegy... Ennek annyi. Már csak a jav.költség izgat.
Válasz 5465 #22898. hozzászólásáraRossz furatban volt a stabilizátor csapja!
A felső füst olyan, hogy leeresztve a három pontot belazul az oldal irányú játék neki, felemelve viszont rátart erre, hogy vonulás kor ne lógjon a függesztett szerszám neked. Te lent beállítottad feszesre,emelve pedig nem tudott hová feszülni már, így szét tolta a hídtokot.
A felső furat eltolt forgás pontot eredményez az emelő karok ês a stabilizátorok között.
Válasz zoltan.horvath40 #22892. hozzászólásáraLe kell légteleníteni a munkahengereket!
Válasz zoltan.horvath40 #22899. hozzászólásáraegy minyinyó sacc/kb
Válasz 5465 #22898. hozzászólásáraSz.tem igen. Mennyi pénz lehet a cseréje?
Válasz Sötét Paraszt #22896. hozzászólásáraDe mi a fütyi lehetett?
Megfeszült?
Válasz Sötét Paraszt #22896. hozzászólásáraJól beszélsz öcsém, hehe!
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraNekem egysze valaki aszonta csapokat csak az alsó furatba.
Válasz zoltan.horvath40 #22894. hozzászólásáraLehet hogy túl erősen emelted kézzel a hidraulika karokat
Járt már így valaki?
Adott egy 5465 Ferga.A hidraulika munkahengereket kézzel feltudom emelni-leengedett helyzetben-és akadozva emel süllyeszt. Esetleg v.ki tudna segíteni mi lehet a gond?
Válasz subikiss #22890. hozzászólásáraValóban az olajféknél szokták ezt a csatlakozót alkalmazni, de az csak egy csatlakozó, a másik kettő akármi is lehet
Válasz szanberg #22889. hozzászólásáraHa légfék van rajta akkor is lehet az? könyvében erre írja, bár az már a sisu motoros könyve.
Válasz subikiss #22887. hozzászólásáraNekem ez hidraulikus pótkocsiféknek tűnik inkább, mármint annak a csatlakozójának.
Válasz subikiss #22887. hozzászólásáraNézd meg hátul hova van csövezve. Valamelyik a derekába megy, azlesz az.
MF 6465-ön a középső a visszafolyó csatlakozó? Bálázóhoz kellene.
Hol gyün az anyag?



Válasz balkazoltan #22883. hozzászólásáraA váltó hidraulika szűrő jeladója engem is cumira vett egy éjszakai szántásnál, szűrőt cseréltem azt gondoltam az a hiba pedig csak 100 órával előtte volt cserélve. Szedd ki a jeladót egy kicsi kampós kaparóval kapard meg a kis rugó és a ház között hogy legyen érintkezés, nekem ez volt a baj érintkezés hiba.
