Válasz sTrz328 #43158. hozzászólásáraabszolut.
ha nincsen öntvény törés 200 ból bármilyen hiba megáll.
mivel fődarabcserés felújításba ennyi egy váltó.
Válasz Richard. #43155. hozzászólásáraAzon a felén valamiért közelebb van a nagykerék a házhoz! ( azon a felén amelyiken bezállsz) Arra jutottunk hogy a féltengelyre tettünk egy zégergyűrűt ( a keménysége miatt, mert egy esztergált gyűrű puhább anyagból lett volna) így a kereket a gép közepe felé hézagolja , így már nem mozog annyira, és a távolság is biztonságosnak mondható.
Sziasztok! :)
Lehetőségem nyílna a faluba venni egy MTZ 50-est, kicsit leharcolt állapotba, de tűrhető szerintem. Régen mikor a TSZ-ben használták motort cseréltek benne szóval a motorjában az üzemóra számláló 1150-et mutat! Viszont a probléma vele, nincs, vagyis nem veszi be az 3-4, vagy az 5-6-os sebességfokozatokat, ezek közül csak az egyiket, de ugye az párba nem veszi be, a terep meg az országúti miatt ha jól tudom! (Ha nem javítsatok ki) Szerintetek megéri megvenni jó pénzért (elég olcsó) megvannak szorulva akik eladják. Mennyire drága ennek a javítása, és egyáltalán drágák hozzá az alkatrészek? Kisebb kertekbe, szőlőbe szeretném használni, esetleg max 10hektárig elég lenne nekem ez a traktor. Főbb jellemzőket mondotok róla (pl.: igénytelenség, erő/fogyasztás arány stb..) Tisztába vagyok vele nem Jhon Deere, csak még is tisztába legyek ezekkel a dolgokkal, mekkora munkagépeket bír ez ezekre lennék kíváncsi. Egyébként 18 éves vagyok és szeretnék valami kisebb vállalkozást, vagy meló mellé kis kiegészítésként ezzel foglalkozni, szeretem, és állítólag pénz is van benne! :)
Köszönöm a válaszokat előre is!
Válasz Koszi. #43148. hozzászólásáraSzerintem ha szétesik a belső csapágy,bárhova beleérhet,amihez közel van. Kisfogaskerék előremenetben lefelé nyomja,ahogy forgatja. Tolatva,meg megemeli,lafog az egész. Simán gurul,akkor alul érné el.
Válasz Koszi. #43151. hozzászólásáraAz lesz az egy régebbi sérülés amit előttem Lala is írt.
Ha udvaros gép akkor tényleg nem kell túlzásokba esni. Nekünk is vannak udvaros mtézéink mi sem szoktunk gányolni, de ezek ha kicsit kotyognak lötyögnek az elmegy. Persze belenézünk ha valamelyik túlzásba viszi rendbe rakjuk aztán pöfög tovább.
Válasz Koszi. #43151. hozzászólásáraRégebbi féltengelytok töréskor keletkezhetett a sérülés. Nagyobb igénybevételnél NUP 217 tipusu csapágy is alkalmazható.Vigyázni kell a szerelésénél!Zárt csapágy felesleges. A szimeringhez nem jut olaj.
Válasz rigás #43150. hozzászólásáraA csapágy belső gyűrűben van 2-3 tized kopás, féltengelynél egy tized kb, egyszer megnézzük új csapággyal mit mutat a dolog.... Alapvetően nem szoktunk gányolni de ez csak homlokrakodós gép amin műszaki sincs, az udvart se igen hagyja el... Tehát nagy baj nem volt ( hogy szétesett volna a csapágy) a nagy kérdés mitől vándorolt el a kerék, nincs ott hézagoló elvileg. Majd összerakásnál ellenőrzöm, akár az is lehet hogy az már egy régebbi csapágytörésből származik...
Válasz Koszi. #43148. hozzászólásáraA száma 6217 Ugyanez a külső is annyi különbséggel, hogy oda a nagyon precízek egyik oldalt zártat szoktak tenni. valami minőségit vegyél bele főleg belülre (FAG SKF)
Ha mégis olcsóbbat veszel figyelj oda, mert a legújabb kínai trükk,hogy egy golóbist kispórolnak a csapágyból! Kínai mottó, ha már gagyi akkor legyen nagyon az!
Gondold már át még egyszer, ha szétment a belső csapágy esetleg még a csapágméret is (de nagyon) akkor persze,hogy a difiház felső részébe mar bele a nagykerék, itt a földön így mükszenek a dolgok ugye, gravitáció.
Köszönöm a segítséget! Szétszedtem a gépet, a féltengely belső csapágyának a számát tudja esetleg valaki? A rajta lévő számok alapján nem találom sajnos. Illetve arra mi lehet a magyarázat hogy az egyik nagykereket kivéve mögötte észrevettük hogy a difiházba belemart a fogaskerék felül. ( ha nagyon rossz lett volna alul kellett volna belemarnia ?) Összeszerelt állapotban nem néztem meg hogy elérheti-e, nem gondoltam rá, esetleg belelehet tenni fordítva is a nagy fogaskereket? Már nem vagyunk benne biztosak hogy jól volt benne
Válasz rigás #43141. hozzászólására.
ja bocs nem néztem:) aha értem szóval ez az oka,kormányzott keréken fordítják meg ha nem jól van beállítva és kopik.Nekünk 10 éves lenne a gyári gumi 820.2 esen de nem élte meg mert kirepedezett a jobb oldali bár minta még elment volna 1-2évet de mind a 4et lecseréltük...
Válasz Koszi. #43143. hozzászólásárafogaskerék nem szokott sétálni, belső csapágy baját meg nemigen fogod érezni rángatással, csak ha már teljesen szétment.
sokszor van hogy csak a külsőt cserélik, az emiatt általában jobb állapotban van. tart annyit hogy hiába rángatod .
Válasz Koszi. #43143. hozzászólásáraNem mindig kotyog, nem rögtön szokott törni a csapágy ,a kosár megy szét bennük javarészt ekkor a 11 golyó elkezd önálló életet élni, de van hogy sokáig elmegy így is mivel ha összeérnek is kicsivel több mint félkörívet kitesznek csak néha vannak hangok, és egyszer csak reccs.Ha belső ,óvatosan haza lehet ballagni, ha külső inkább helyszíni szerelés
Üdv! Adott egy 550 es mtz, döcögős domboldalban kopog a hátulja, féltengely csapágyra gyanakodtam de amelyik felől jön a hang ott nem kotyog a féltengely ( ha a belső csapágya ment el azt lehet kézzel emelgetve nem is érzékelem?) Most jön a másik felén a kerék levétel, fater szerint a tankok alatt a nagy kerekek vándorolnak jobbra balra és az kopog, ez lehetséges?
Válasz amino #43140. hozzászólásáraOlvass vissza! néhány napja épp erről volt itt szó, már sokadjára.
A mi 820-asunk is ezt csinálja. van, hogy megfordítjuk van, hogy mire oda kerülne a sor akkorra kitöredezik az orosz gumi oszt mehet a levesbe.
üdv
sok mtz-topik van csak annyit szeretnék kérdezni,régóta nem jövök rá hogy mtz82 essen nem egyszer láttam olyat hogy elől a kopottabb gumikat megfordítják hogy ellenkező irányba mutasson a minta,ez miért van???vagy csak felénk van ilyen?XD
Válasz mtzgabika #43128. hozzászólásáraladánál ez volt vala. Tárcsán a ferodolnak a nyomólap felöl csak fele ért a nyomólaphoz. Elbszták. Rángatás nélkül meg sem indult. Erre elszAbta a váltótartó gumibakot is. Ez is okozhatja.
Válasz mtzgabika #43128. hozzászólásáraHa széthúzod a gépet látni fogod mi a baj,, Vedd meg a szükséges alkatrészeket, szereld le a lendkereket, az egész cuccot vidd el egy erre szakosodott műhelybe ahol megpörgetik ha kell felszabályozzák az alkatrészeket (lendkerék tárcsa illetve főtengely felőli oldala, kuplungtárcsa , nyomólap).
Aztán összerakják beállítják a kinyomó "békákat" a típusnak megfelelően.
Ha jól dolgoztak akkor az összerakott kuplungnak nekitolva a szegnyerget 0,4-0,6mm után el kell eresztenie a tárcsát.
Az ilyen ugrálós gépeknél ez a legbiztosabb megoldás mert ott valami nagyon üt.
Hatszor húztam szét egy ilyen gépet mire megtanultam a leckét.
Válasz mtzgabika #43130. hozzászólásáraÜdv.
A kuplungtárcsában a rugók, vagy kis gumirudak(melyikbe milyen van)azt a célt szolgálják, hogy ezt a rántgatást elnyeljék. A tárcsa két darabból van, a közepe pár fokot el tud fordulni oda vissza. Ezek a rugók elgyengültek.
De az is lehet, hogy az egyik villa fellazult és elállítódott.
Nézzetek be alul, hogy egyforma-e a hézag a nyomcsapágy és a 3 kiemelővilla között
üdv valaki megtudná mondani mért van az hogy az mtz en ha engedem ki a kuplungot mintha ugrálna a traktor és finoman se tudom mert akkor is ugrál viszont kiemelni kiemel szépen!
Válasz Mtz 550E #43126. hozzászólásáraigen, ez lenne a kúp/tányér kerékpáros.
általában a kúpkerék hézag miatt ráz, ha nem akkor a bolygókereszt és az azon levő kiegyenlítő fogaskerekek végett.
ha már bolygókeresztet cserél az ember akkor ezeket úgyis kibontod, érdemes egyben cserélni és akkor tuti jó minden.
csapágyból az orosz amit a habi árul tökéletesen megfelel.
szimmeringből érdemes keresni jobbfélét.
Válasz a2457 #43125. hozzászólásáraErre a két fogaskerékre gondoltál? Itt amit kérdezek és megválaszoltok azokat lementem magamnak! Hogy tudjam esetleg ha valami gond van!
Válasz Mtz 550E #43124. hozzászólásáracsak ettől a kettőtől szokott rázni.
ha menet közben egyenesen menve kikapcsolt elsőhajtással érezni hogy rendszeres időnként olyan mintha döccenőn mennél át (halványan érezni) akkor kell nekifeküdni. és ha már kibontja az ember a differenciálművet fölösleges spórolni a kúp/tányérkerék cserén.
aztán utánna sokáig levan a gond megint.
Válasz a2457 #43119. hozzászólásáraFelül a szöghajtásoknál jó a hézagolás! Akkor a remegés attól lehet amit írtál bolygókeresztek/kiegyenlítő fogaskerék!
Kiegyenlítő fogaskerék az melyik ami a kereszteken van rajta? De mint mondtad csak akkor nyúljak hozzá ha nagyon durva a remegés!
A hidat ahol kétfelé lehet venni ott is van hézagoló azzal mit hézagoltok?
Válasz denkolevente #43120. hozzászólásáraRészvétem ! Sajnos az általad említett vasnál az ülés gond nem is enged ember barátibb alternatívát. Egy szerűen belepakolsz egy normális hokedlit. A fejed szét csapja a kabin tető.
Válasz denkolevente #43120. hozzászólásáraaz a kicsi ülés a spanyol inkvizíciótol maradt még.
ha olyanon kéne ücsörögnüm inkább bevallanám hogy boszorkány vagyok, és tüzet is gyújtanék magam alá.
a komforton meg a gerinced élettartamán legtöbbet egy normális ülés segít.
nem mondom hogy csak a 200 ezres grammer, de valami normálisabb azért csak kell..
Sziasztok újabb kérdés kisfülkés 80 asban kinek milyen ülés van ? A gyári ülés lengés csillapító még benne van de amivel vettük ülés az sem gyári volt talán 2 es golfé de eltört :S Most bele akartam rakni egy másikat de annyira magas nem ér le a lábam :S Mondjatok valamit mit ajánlotok ?:) Habi kft nél van 24 rugó ért kis ülés nem tudom hogy mennyire lehet felhasználó barát :) Ha más nem lesz Golf ülést szerzek valahonnan:)
Válasz endypapa #43118. hozzászólásáraha jól emlékszem úgy írta hogy ha nincsen bekapcsolva akkor is remeg, főleg ha lassít.
másra gyanakodnék, de neten át nemigen tudok értelmesebbet mondani mithogy fel kell bakolni az elejét és rángatni meg vizsgálódni meg tekergetni hogy akad e valami..
Válasz Mtz 550E #43095. hozzászólásáraA kardán tengelyek hossza, minden fordolatnál változik, ha van benne törés. Valaminek engedni kell, ha nincs lehetőség adva a hossz változására.
Válasz mtz1221 #43115. hozzászólásáraIlletve a GYENGE AKKUMULÁTOR!!!!!!!!
Az indító relé azért kattog be,mert nincs elég áram!Gyenge akku,nagy áramfelvételű önindító!
Sziasztok! Mtz50-es traktorom öninditója inditáskor csettegve tekeri a motort.Olyant csinál,hogy csetteg teker egy felet megint csetteg megint teker egy felet és igy csinál mindig.Amikor csavarhúzóval összezárom akkor viszont hajtja,nem csetteg,de lassan.Akku teljesen feltöltve,új inditórelé,öniditó jó,másik traktoron lepróbálva.Akkuról +és -újrahúzva bikakábellel a másik mellé.Nem jövö rá miért csinálja?????
hali A segítségetekre lenne szükségem...
van egy mtz 80 -om es nem megy a toltes rajta vagy is megyen csak nem tolt eleget max toltes 13.2 v es a toltes jelzo lampa nem alszik el csak el halvanyul mikor meg turazom ..a gerjeszto az javithatto???? koszonom elore is :)
Válasz Kolláth Tamás #43109. hozzászólására Nekem is van 820.2 /meg egy valtra/ az egyenes hidas mtz-n jol kopik a gumi megfordítás nélkül is.A tört hidas amin meg kell fordítani, szerintem!!!
93655 hozzászólás
Válasz sTrz328 #43158. hozzászólásáraabszolut.
ha nincsen öntvény törés 200 ból bármilyen hiba megáll.
mivel fődarabcserés felújításba ennyi egy váltó.
Válasz Richard. #43155. hozzászólásáraAzon a felén valamiért közelebb van a nagykerék a házhoz! ( azon a felén amelyiken bezállsz) Arra jutottunk hogy a féltengelyre tettünk egy zégergyűrűt ( a keménysége miatt, mert egy esztergált gyűrű puhább anyagból lett volna) így a kereket a gép közepe felé hézagolja , így már nem mozog annyira, és a távolság is biztonságosnak mondható.
Sziasztok! :)
Lehetőségem nyílna a faluba venni egy MTZ 50-est, kicsit leharcolt állapotba, de tűrhető szerintem. Régen mikor a TSZ-ben használták motort cseréltek benne szóval a motorjában az üzemóra számláló 1150-et mutat! Viszont a probléma vele, nincs, vagyis nem veszi be az 3-4, vagy az 5-6-os sebességfokozatokat, ezek közül csak az egyiket, de ugye az párba nem veszi be, a terep meg az országúti miatt ha jól tudom! (Ha nem javítsatok ki) Szerintetek megéri megvenni jó pénzért (elég olcsó) megvannak szorulva akik eladják. Mennyire drága ennek a javítása, és egyáltalán drágák hozzá az alkatrészek? Kisebb kertekbe, szőlőbe szeretném használni, esetleg max 10hektárig elég lenne nekem ez a traktor. Főbb jellemzőket mondotok róla (pl.: igénytelenség, erő/fogyasztás arány stb..) Tisztába vagyok vele nem Jhon Deere, csak még is tisztába legyek ezekkel a dolgokkal, mekkora munkagépeket bír ez ezekre lennék kíváncsi. Egyébként 18 éves vagyok és szeretnék valami kisebb vállalkozást, vagy meló mellé kis kiegészítésként ezzel foglalkozni, szeretem, és állítólag pénz is van benne! :)
Köszönöm a válaszokat előre is!
Sziasztok!

Egy bukókeretes mtz 50-est át lehet alakítani nagyfülkésre? Vagy fizikailag képtelenség, költséges?
mtz 550 adagoló nyomóelem cserés 20000 ft
Válasz Koszi. #43148. hozzászólásáraSzerintem ha szétesik a belső csapágy,bárhova beleérhet,amihez közel van. Kisfogaskerék előremenetben lefelé nyomja,ahogy forgatja. Tolatva,meg megemeli,lafog az egész. Simán gurul,akkor alul érné el.
Válasz rigás #43153. hozzászólásáraErdészeti gép volt valamikor, kitudja mit csináltak vele. Holnap majd többet tudunk ha megjön a csapágy.
Válasz Koszi. #43151. hozzászólásáraAz lesz az egy régebbi sérülés amit előttem Lala is írt.
Ha udvaros gép akkor tényleg nem kell túlzásokba esni. Nekünk is vannak udvaros mtézéink mi sem szoktunk gányolni, de ezek ha kicsit kotyognak lötyögnek az elmegy. Persze belenézünk ha valamelyik túlzásba viszi rendbe rakjuk aztán pöfög tovább.
Válasz Koszi. #43151. hozzászólásáraRégebbi féltengelytok töréskor keletkezhetett a sérülés. Nagyobb igénybevételnél NUP 217 tipusu csapágy is alkalmazható.Vigyázni kell a szerelésénél!Zárt csapágy felesleges. A szimeringhez nem jut olaj.
Válasz rigás #43150. hozzászólásáraA csapágy belső gyűrűben van 2-3 tized kopás, féltengelynél egy tized kb, egyszer megnézzük új csapággyal mit mutat a dolog.... Alapvetően nem szoktunk gányolni de ez csak homlokrakodós gép amin műszaki sincs, az udvart se igen hagyja el... Tehát nagy baj nem volt ( hogy szétesett volna a csapágy) a nagy kérdés mitől vándorolt el a kerék, nincs ott hézagoló elvileg. Majd összerakásnál ellenőrzöm, akár az is lehet hogy az már egy régebbi csapágytörésből származik...
Válasz Koszi. #43148. hozzászólásáraA száma 6217 Ugyanez a külső is annyi különbséggel, hogy oda a nagyon precízek egyik oldalt zártat szoktak tenni. valami minőségit vegyél bele főleg belülre (FAG SKF)
Ha mégis olcsóbbat veszel figyelj oda, mert a legújabb kínai trükk,hogy egy golóbist kispórolnak a csapágyból! Kínai mottó, ha már gagyi akkor legyen nagyon az!
Gondold már át még egyszer, ha szétment a belső csapágy esetleg még a csapágméret is (de nagyon) akkor persze,hogy a difiház felső részébe mar bele a nagykerék, itt a földön így mükszenek a dolgok ugye, gravitáció.
Válasz Koszi. #43148. hozzászólásáraA csapágy 6217, fordítva nem lehet betenni a fogaskereket. Meg lett a hiba?
Köszönöm a segítséget! Szétszedtem a gépet, a féltengely belső csapágyának a számát tudja esetleg valaki? A rajta lévő számok alapján nem találom sajnos. Illetve arra mi lehet a magyarázat hogy az egyik nagykereket kivéve mögötte észrevettük hogy a difiházba belemart a fogaskerék felül. ( ha nagyon rossz lett volna alul kellett volna belemarnia ?) Összeszerelt állapotban nem néztem meg hogy elérheti-e, nem gondoltam rá, esetleg belelehet tenni fordítva is a nagy fogaskereket? Már nem vagyunk benne biztosak hogy jól volt benne
Válasz rigás #43141. hozzászólására.
ja bocs nem néztem:) aha értem szóval ez az oka,kormányzott keréken fordítják meg ha nem jól van beállítva és kopik.Nekünk 10 éves lenne a gyári gumi 820.2 esen de nem élte meg mert kirepedezett a jobb oldali bár minta még elment volna 1-2évet de mind a 4et lecseréltük...
Válasz Koszi. #43143. hozzászólásáraValószínű a féltengely csúszkál a csapágyakba .Rángasd meg ki-be a féltengelyt.
Válasz Koszi. #43143. hozzászólásárafogaskerék nem szokott sétálni, belső csapágy baját meg nemigen fogod érezni rángatással, csak ha már teljesen szétment.
sokszor van hogy csak a külsőt cserélik, az emiatt általában jobb állapotban van. tart annyit hogy hiába rángatod .
Válasz Koszi. #43143. hozzászólásáraNem mindig kotyog, nem rögtön szokott törni a csapágy ,a kosár megy szét bennük javarészt ekkor a 11 golyó elkezd önálló életet élni, de van hogy sokáig elmegy így is mivel ha összeérnek is kicsivel több mint félkörívet kitesznek csak néha vannak hangok, és egyszer csak reccs.Ha belső ,óvatosan haza lehet ballagni, ha külső inkább helyszíni szerelés
Üdv! Adott egy 550 es mtz, döcögős domboldalban kopog a hátulja, féltengely csapágyra gyanakodtam de amelyik felől jön a hang ott nem kotyog a féltengely ( ha a belső csapágya ment el azt lehet kézzel emelgetve nem is érzékelem?) Most jön a másik felén a kerék levétel, fater szerint a tankok alatt a nagy kerekek vándorolnak jobbra balra és az kopog, ez lehetséges?
Válasz rigás #43141. hozzászólásáraudv.136uoras 820 elsogumiain mar kezdi nyalogatni a kulsofelen,keveset jart mezon.
Válasz amino #43140. hozzászólásáraOlvass vissza! néhány napja épp erről volt itt szó, már sokadjára.

A mi 820-asunk is ezt csinálja. van, hogy megfordítjuk van, hogy mire oda kerülne a sor akkorra kitöredezik az orosz gumi oszt mehet a levesbe.
üdv
sok mtz-topik van csak annyit szeretnék kérdezni,régóta nem jövök rá hogy mtz82 essen nem egyszer láttam olyat hogy elől a kopottabb gumikat megfordítják hogy ellenkező irányba mutasson a minta,ez miért van???vagy csak felénk van ilyen?XD
köszönöm a válaszokat!!
Válasz mtzgabika #43128. hozzászólásáraladánál ez volt vala. Tárcsán a ferodolnak a nyomólap felöl csak fele ért a nyomólaphoz. Elbszták. Rángatás nélkül meg sem indult. Erre elszAbta a váltótartó gumibakot is. Ez is okozhatja.
Válasz rigás #43136. hozzászólásáraJa és már ha ott vagy kicserélheted a főtengely szimeringet valami minőségi hőálló darabra (szilikonos).
Válasz mtzgabika #43128. hozzászólásáraHa széthúzod a gépet látni fogod mi a baj,, Vedd meg a szükséges alkatrészeket, szereld le a lendkereket, az egész cuccot vidd el egy erre szakosodott műhelybe ahol megpörgetik ha kell felszabályozzák az alkatrészeket (lendkerék tárcsa illetve főtengely felőli oldala, kuplungtárcsa , nyomólap).
Aztán összerakják beállítják a kinyomó "békákat" a típusnak megfelelően.
Ha jól dolgoztak akkor az összerakott kuplungnak nekitolva a szegnyerget 0,4-0,6mm után el kell eresztenie a tárcsát.
Az ilyen ugrálós gépeknél ez a legbiztosabb megoldás mert ott valami nagyon üt.
Hatszor húztam szét egy ilyen gépet mire megtanultam a leckét.
Válasz mtzgabika #43134. hozzászólásáraEgy gyufaszál vastagságának megfelelő.
Válasz ...:::Pisti:::... #43132. hozzászólásáraokés köszönöm megnpézzük! de mennyi nek kell lenni a hézagnak?
Válasz rsándor #43131. hozzászólásáraköszönöm ellenörzöm ! amugy mennyinek kéne lenni ?
Válasz mtzgabika #43130. hozzászólásáraÜdv.
A kuplungtárcsában a rugók, vagy kis gumirudak(melyikbe milyen van)azt a célt szolgálják, hogy ezt a rántgatást elnyeljék. A tárcsa két darabból van, a közepe pár fokot el tud fordulni oda vissza. Ezek a rugók elgyengültek.
De az is lehet, hogy az egyik villa fellazult és elállítódott.
Nézzetek be alul, hogy egyforma-e a hézag a nyomcsapágy és a 3 kiemelővilla között
Válasz mtzgabika #43128. hozzászólására Nézd meg a kiemelő villa hézagokat egyformák e.
Válasz gjoni #43129. hozzászólásáraMég nem volt bontva!
Válasz mtzgabika #43128. hozzászólásáraMikor kuplungozták nem cseréltek nyomlapot ,és nem síkban fekszik rajta a kuplungtárcsa!Ez csak egy ok !
üdv valaki megtudná mondani mért van az hogy az mtz en ha engedem ki a kuplungot mintha ugrálna a traktor és finoman se tudom mert akkor is ugrál viszont kiemelni kiemel szépen!
Válasz Mtz 550E #43126. hozzászólásáraigen, ez lenne a kúp/tányér kerékpáros.
általában a kúpkerék hézag miatt ráz, ha nem akkor a bolygókereszt és az azon levő kiegyenlítő fogaskerekek végett.
ha már bolygókeresztet cserél az ember akkor ezeket úgyis kibontod, érdemes egyben cserélni és akkor tuti jó minden.
csapágyból az orosz amit a habi árul tökéletesen megfelel.
szimmeringből érdemes keresni jobbfélét.
Válasz a2457 #43125. hozzászólásáraErre a két fogaskerékre gondoltál? Itt amit kérdezek és megválaszoltok azokat lementem magamnak! Hogy tudjam esetleg ha valami gond van!

Válasz Mtz 550E #43124. hozzászólásáracsak ettől a kettőtől szokott rázni.
ha menet közben egyenesen menve kikapcsolt elsőhajtással érezni hogy rendszeres időnként olyan mintha döccenőn mennél át (halványan érezni) akkor kell nekifeküdni. és ha már kibontja az ember a differenciálművet fölösleges spórolni a kúp/tányérkerék cserén.
aztán utánna sokáig levan a gond megint.
Válasz a2457 #43119. hozzászólásáraFelül a szöghajtásoknál jó a hézagolás! Akkor a remegés attól lehet amit írtál bolygókeresztek/kiegyenlítő fogaskerék!
Kiegyenlítő fogaskerék az melyik ami a kereszteken van rajta? De mint mondtad csak akkor nyúljak hozzá ha nagyon durva a remegés!
A hidat ahol kétfelé lehet venni ott is van hézagoló azzal mit hézagoltok?
Válasz denkolevente #43120. hozzászólásáraRészvétem ! Sajnos az általad említett vasnál az ülés gond nem is enged ember barátibb alternatívát. Egy szerűen belepakolsz egy normális hokedlit. A fejed szét csapja a kabin tető.
Válasz a2457 #43121. hozzászólásáraHát ez kb így van.

Válasz denkolevente #43120. hozzászólásáraaz a kicsi ülés a spanyol inkvizíciótol maradt még.
ha olyanon kéne ücsörögnüm inkább bevallanám hogy boszorkány vagyok, és tüzet is gyújtanék magam alá.
a komforton meg a gerinced élettartamán legtöbbet egy normális ülés segít.
nem mondom hogy csak a 200 ezres grammer, de valami normálisabb azért csak kell..
Sziasztok újabb kérdés kisfülkés 80 asban kinek milyen ülés van ? A gyári ülés lengés csillapító még benne van de amivel vettük ülés az sem gyári volt talán 2 es golfé de eltört :S Most bele akartam rakni egy másikat de annyira magas nem ér le a lábam :S Mondjatok valamit mit ajánlotok ?:) Habi kft nél van 24 rugó ért kis ülés nem tudom hogy mennyire lehet felhasználó barát :) Ha más nem lesz Golf ülést szerzek valahonnan:)
Válasz endypapa #43118. hozzászólásáraha jól emlékszem úgy írta hogy ha nincsen bekapcsolva akkor is remeg, főleg ha lassít.
másra gyanakodnék, de neten át nemigen tudok értelmesebbet mondani mithogy fel kell bakolni az elejét és rángatni meg vizsgálódni meg tekergetni hogy akad e valami..
Válasz Mtz 550E #43095. hozzászólásáraA kardán tengelyek hossza, minden fordolatnál változik, ha van benne törés. Valaminek engedni kell, ha nincs lehetőség adva a hossz változására.
Válasz mtz1221 #43115. hozzászólásáraIlletve a GYENGE AKKUMULÁTOR!!!!!!!!
Az indító relé azért kattog be,mert nincs elég áram!Gyenge akku,nagy áramfelvételű önindító!
Válasz Mtz 550E #43106. hozzászólásáraígyvan, ez minden amit le kel venni. maximum.
nem tart semeddig, csak neki kell állni.
Válasz robcsi01 #43113. hozzászólásáraAz új inditórelé lesz a gond.
Válasz robcsi01 #43113. hozzászólásáraAkkor test hiba!
Sziasztok! Mtz50-es traktorom öninditója inditáskor csettegve tekeri a motort.Olyant csinál,hogy csetteg teker egy felet megint csetteg megint teker egy felet és igy csinál mindig.Amikor csavarhúzóval összezárom akkor viszont hajtja,nem csetteg,de lassan.Akku teljesen feltöltve,új inditórelé,öniditó jó,másik traktoron lepróbálva.Akkuról +és -újrahúzva bikakábellel a másik mellé.Nem jövö rá miért csinálja?????
hali A segítségetekre lenne szükségem...
van egy mtz 80 -om es nem megy a toltes rajta vagy is megyen csak nem tolt eleget max toltes 13.2 v es a toltes jelzo lampa nem alszik el csak el halvanyul mikor meg turazom ..a gerjeszto az javithatto???? koszonom elore is :)
Válasz Kolláth Tamás #43109. hozzászólására Nekem is van 820.2 /meg egy valtra/ az egyenes hidas mtz-n jol kopik a gumi megfordítás nélkül is.A tört hidas amin meg kell fordítani, szerintem!!!