Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
Nincs profilkép
#68229 Rabó001
2020-01-18 11:28:03

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraAz MTZ azért jó, mert nem unatkozol, láthatólag mindig találsz valami problémát rajta. Dugattyú kamraméret és porlasztó cikkszám téma megoldva?

Nincs profilkép
#68228 Rabó001
2020-01-18 11:26:55

Válasz Lala5995 #68225. hozzászólásáraNa azért, mert rosszat írtál.

Nincs profilkép
#68227 Lala5995
2020-01-18 11:13:25

Válasz Lala5995 #68226. hozzászólásáraA hüvelyt nem cseréled, igy az alátét nem kérdés.

Nincs profilkép
#68226 Lala5995
2020-01-18 11:12:06

Válasz Gumóka #68221. hozzászólásáraForditóval használva megtalálod!
A hüvelybe a kettő karmantyú, a peremes hüvelyre a gumigyűrű.72-2308044cikkszámu alátét jó?
Ha nem akarsz rugózottat, meg lehet oldani egy hüvellyel. Akkor tovább tart a tömítés. De kicsit pattogni fog az uton. Jöttek rugózatlanul is. Ez sem ujdonság. https://www.belmtz.ru/nodesall/n000000310.html

Nincs profilkép
#68225 Lala5995
2020-01-18 11:01:44

Válasz Rabó001 #68220. hozzászólásáraIgen, szándékosan volt! Számítással nem lehet pontosan meghatározni. Általában a Diesel 25-34 BAR. Függetlenül a turbó, vagya szivó motortól. Kis eltérés van. Lényeg: egyforma nyomás legyen a hengerekben! A minimumhoz közeli érték kopott motort, gyűrűtörést, szelep problémát jelenthet.

#68224 medikus
2020-01-18 11:00:07

Válasz Gumóka #68223. hozzászólásáraPróbáld letekerni!Lehet nem is gumigyűrű!smile lol

#68223 Gumóka
2020-01-18 10:57:39

Válasz medikus #68222. hozzászólásáraAha, csak asszony nélkül nehéz smile lol

Ha nem adtak volna hozzá két gumigyűrűt is, akkor nem volna kérdés, de így már van smile whistling

#68222 medikus
2020-01-18 10:52:10

Válasz Gumóka #68221. hozzászólásáraAsszonyod majd megmutatja mit hova!!!
smile lolsmile lolsmile lol

#68221 Gumóka
2020-01-18 10:13:37

Lazuljatok már, ki így, ki úgy.

Inkább segítsetek abban, ha én az elsőhajtás reduktorházát leveszem, mert nekem is folyik ott az olaj, akkor hova kell a karmantyú?

Kaptam a két oldalhoz 4 db karmantyút, meg 2 gumigyűrűt. Azt mondták ez így kell bele, tehát oldalankét 2 karmantyú, meg 1 gumigyűrű.
De mi hova megy?

Sosem szedtem még szét ilyet se, aztán azt se tudom mit hova kell.
smile rolleyessmile sweatdrop

Nincs profilkép
#68220 Rabó001
2020-01-18 10:03:35

Válasz Lala5995 #68203. hozzászólásáraEz a sűrítesi vegnyomas képlete? Azt ki lehet számítani? Szerintem nem.
Amit leirtal az inkább a sűrítesi viszony.

Nincs profilkép
#68219 Lala5995
2020-01-18 09:44:51

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraAz általam említett benzincsövet melegen lehet nyujtani. Ha veszel zsugorcsövet, a csapokra rá tudod melegíteni. Könnyen vágható szikével. Nagyobb méretben is kapható. Ez sem mai javítási technológia. A müanyaggal bevont csapokat lehetet kapni hazánkba is. Csak jött az Import...Made In Chaina!

#68218 medikus
2020-01-18 09:33:13

Válasz Lala5995 #68217. hozzászólásáraSzerintem is túl kell lépni,az általad említett problémán,de attól még nagyon sokan úgy csinálják!Olyankor hátrébb szoktam húzódni!Ki így,ki úgy!smile thumbup

Nincs profilkép
#68217 Lala5995
2020-01-18 09:17:00

Válasz medikus #68216. hozzászólásáraNem az a probléma, ha valaki másként oldja meg. Az a gond, hogy a gyártó által leirtakkal ellentétes technológia kissé félre viszi a javítás menetét! A hozzászólásomat sem kötelező elfogadni. De azon már lépjünk túl, hogy pár gumigyűrű csere helyett öntözzük kannaszámra a fáradt olajat a hidraulikába és az ehhez hasonló megoldásokon! Köszönöm!

Aki megkeres, megosztom a tudásom.

#68216 medikus
2020-01-18 08:55:28

Válasz Lala5995 #68212. hozzászólásáraMiből gondolod hogy ha valaki vesz egy felújító garnitúrát,először neki fog sűrítési végnyomást számítani!Az érdekli,hogy tól-ig!Azt is csak kíváncsiságból!Itt véleményeket írnak le!Az hogy esetleg neked arra más a véleményed,csak azt érdekli,aki meg is fogadja!Azt viszont a sok hozzászólásból,nem kötelező elfogadni!Az nem félrevezetés,ha valaki másként oldja meg,ugyan azon problémát!A hozzászólásaidból viszont úgy látom,neked ezt nehéz elfogadni!smile sweatdrop

#68215 Vinkó 75
2020-01-18 08:36:03

Válasz mtz892mtz #68199. hozzászólásáraCirka 60 ezer a garnitúra. Eleinte méregettünk. Mára a tulaj jön hozza a készletet,a többit majd szerelés közben orvosoljuk.

Nincs profilkép
#68214 Lala5995
2020-01-18 08:11:28

Válasz csoppika #68213. hozzászólásáraNincs is azzal semmi gond! Ha a jó tanácsot értékeli. Nem dől be a mellébeszélésnek!

#68213 csoppika
2020-01-18 07:49:28

Válasz Lala5995 #68212. hozzászólásáraGondolom az is feltűnt ennyi idő után, hogy nem agysebészek járnak ide, hanem egyszerű parasztgyerekeksmile w00tsmile lolsmile oops

Nincs profilkép
#68212 Lala5995
2020-01-18 07:37:28

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraA megoldás, hogy minél kisebb legyen a hézagminden csatlakozásnál! A perselyek nem mindig megfelelőek. Gyakran nagyok. Javítás a tengely csere, felrakás, ragasztás, majd méretre csiszolás. Csapok cseréje gumival( műanyaggal) bevont csapszegre. Ha van szélvédőcserét végző ismerősöüd, segíthet.Csavarokat cseréld kisebb átmérőre! Vegyél benzincsövet és huzd a csavarra. A furatba éppen illeszkedő lesz a jó Kevés olajjal össze és kész! A továbbiakat , részleteket is elmondom. De láthatod, itt a gunyolás, a félrevezetés és a hülyeség megosztása a menő! Senkinek sem tűnt fel, hogy a süritési végnyomás számitása (amit megosztottam) hiányos!Nem véletlenül osztottam meg ugy. https://agro-lavka.ru/index.php/katalog/product/21504-paletc-tiag-upravleniia-r-80-a61-030-a1/category_pathway-30

#68211 Tomi81
2020-01-18 06:39:50

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraÉn egy gumipókkal oldottam meg. Körbetekertem a karokon, megakasztottam a fülkében egy lyukba és csend van. Nem elegáns, de működik.

#68210 mtz1221
2020-01-18 00:17:33

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraHagyd a fenébe,rájöttem végre mi kell neked ennyi év után.smile cowboy
ILYENT vegyél teszel bele SD kártyát amire felvészel 8 órányi Jd traktor hangot.És nem fogsz többé dadogós zörgős hangot hallani,csak erekcióra pozitívan hatót.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#68209 .Richard.
2020-01-17 20:09:54

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraKözepét furd nagyobbra azt esztergáltass perselyt műanyagbol. Azon átdugod a csavart nem fog zörögni.

Nincs profilkép
#68208 Petya91
2020-01-17 20:03:12

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraMajd valamikor csinálok neked fényképet mi hogy oldottuk meg. Csak türelmedet kérem!

#68207 Gumóka
2020-01-17 19:58:53

Válasz Mtz 550E #68204. hozzászólásáraFog is!
Mtz ez, nem Jd!


Az összesé zörög szerintem, bár én az enyémet nem hallom, mert ott más zörög, de az cefetülsmile lol

Nincs profilkép
#68204 Mtz 550E
2020-01-17 19:43:38

Válasz Lala5995 #68203. hozzászólásáraZörgő hidraulika karokra tudsz valami megoldást vagy segíteni? Műanyag perselyeket kicseréltem a karoknál a 8-as furatokat átfúrtam 10-esre mert már ovális volt tettem bele 10-es csavart önzárósanyával de így is zörög!

Nincs profilkép
#68203 Lala5995
2020-01-17 19:07:22

Válasz Lala5995 #68200. hozzászólásáraA süritési viszony számítását másoltam, elnézést Süritési végnyomás:
ε = (Vh + Vt + Vé (+Vd)) / (Vt + Vé (+Vd)), ahol

Vh: a furatból és löketből számított hengertérfogat
Vt: a hengerfejtömítés által meghatározott gyűrű alakú térfogat
Vé: a hengerfejben kialakított égéstér térfogata
Vd: a dugattyú által meghatározott égéstérbeli térfogat; nulla, ha síktetős és blokktetőig jár. Pozitív előjellel adódik hozzá a képlethez, ha a dugattyú FHP-i helyzetében a blokktető és a dugattyú között légrés van; s negatív, ha a FHP-ban dugattyú kiáll a blokktető síkjából.

Nincs profilkép
#68202 norb7909
2020-01-17 18:56:07

Válasz envagyok2 #68198. hozzászólásáraAzóta hidegen melegen. Üres állapotban is. 20w50 mol.standard d.olaj van benne.

#68201 Tomi81
2020-01-17 18:54:36

Válasz Jakabjóska #68193. hozzászólásáraAnnak idején volt mellette két nagy dutra, utána t150, utána magára maradt, 5éve meg ott a 1025.

Nincs profilkép
#68200 Lala5995
2020-01-17 18:54:32

Válasz mtz892mtz #68199. hozzászólásáraMedikus kiszámolja neked:

sűrítési arány=(sűrítési_térfogat+lökettérfogat)/sűrítési_térfogat

min. 26 – max. 31

#68199 mtz892mtz
2020-01-17 18:10:13


Üdw! A kiványcsiság végett kérdezem,hogz egy mtz 820 nak mennyi a kopressziója gzári érdékben, és mennyi a 892 nek még?? És mi az ami még elfogatható?

Nincs profilkép
#68198 envagyok2
2020-01-17 16:42:14

Válasz norb7909 #68190. hozzászólásáraa pár emelést azt hogy érted, gép induláskor hidegen pár emelésig nem sír, aztán ahogy melegszik, úgy kezd el sírni, vagy első pár emelésnél nem cvsinálta, és azóta, induláskor, hidegen, melegen, egyfolytában sír?
milyen olaj van benne?

#68197 Gumóka
2020-01-17 16:14:43

Válasz medikus #68196. hozzászólásáraJön majd, csak tudjon venni megint egy garnitúra porlasztócsúcsotsmile lol

#68196 medikus
2020-01-17 15:15:30

Válasz Lala5995 #68192. hozzászólására Hagyd már el! Még végén 550E is ide talál!Akkor nyomjátok itt novemberig!Ki így ki úgy kész!Senkit nem kell itt meggyőzni!Elfogadja,nem fogadja!Ennyi!smile nonono

#68195 gjoni
2020-01-17 15:12:51

Válasz Tomi81 #68191. hozzászólásáraNekem is van benne 5 kg folyékony zsír ,reduktorba 1és 1 kg,olyan csendes ,hogy lopakodó üzemmódban vansmile lol

#68194 Vinkó 75
2020-01-17 14:47:14

Válasz zotya71 #68186. hozzászólásáraOlimac Drago...pl ! Mit kellene bele raknom ?

#68193 Jakabjóska
2020-01-17 14:20:22

Válasz Tomi81 #68191. hozzászólására30 év alatt ment 9000 órát? Az évente 300, az nem sok. A tsz-ben mennyi ment bele egy hónap alatt?

Nincs profilkép
#68192 Lala5995
2020-01-17 14:13:43

Válasz zotya71 #68186. hozzászólásáraMagyaráázhatod néhány embernek! A zsír kiverődik a váltóház falára. egy része marad egy ideig a fogaskerekeknél. Majd szépen elválik az olajtól. Utána csodálkozik a jóember, hogy szép tisztán tette bele, majd kivételkor fekete. A könyv sok embernél nem mérvadó! Ő jobban tudja...

#68191 Tomi81
2020-01-17 13:34:36

Válasz zotya71 #68186. hozzászólásáraEz megint olyan dolog, hogy elmélet meg gyakorlat.
A 89be újonnan vett 552 új korába kapott vagy 10kg zsírt a váltójába. 2019be lett hozzányúlva a váltóhoz 9ezer üó környékén. Az azért nem rossz szerintem. Mindenkinek szíve joga eldönteni miben hisz.

Nincs profilkép
#68190 norb7909
2020-01-17 13:03:13

Válasz mtz1221 #68189. hozzászólásáraRéginél nem csinálta. Köszönöm holnap ránézek.

#68189 mtz1221
2020-01-17 12:56:34

Válasz norb7909 #68188. hozzászólásáraHa régivel nem csinálta,el nem tudom találni.Alapgázon Kellene kikapcsolni a pumpát,és ha akkor megkönnyebbül a motor akkor valahol nyomás van a rendszerben.Vagy gyári hibás az új pumpa és feszül valahol.De szerintem valamelyik kart rálökted emelésre.

Nincs profilkép
#68188 norb7909
2020-01-17 12:15:31

Válasz mtz1221 #68185. hozzászólásáraHolnap megnézem. Lehet felrakásnál meglöktem. De ha nem akkor mi okozhatja még?

Nincs profilkép
#68186 zotya71
2020-01-17 12:02:56

Tisztelt MTZ.vagy más gép tulajok.Nagyon jók a be írások .De alényeg kimaradt .MINDEN.gépnek van gép kőnyv és abban fől tüntetik az olajak viszkozítását.Tehát olyan olajkel.bele.ilyen egyszerű.A márka meg pénztárca függő.smile oops

#68185 mtz1221
2020-01-17 11:56:58

Válasz norb7909 #68182. hozzászólásáraValami nincs rendben,szivattyúnak/másnak sem lehet hangja attól hogy üresen jár.Antisszlipp kar jó helyen van ???

Nincs profilkép
#68184 Lala5995
2020-01-17 11:54:55

Válasz norb7909 #68182. hozzászólásáraA régi szivattyu nagyon kopott lehetett, ezért valaki nyomást állított a gépen. Így az uj szivattyunál hatalmas lehet a nyomás! Mérni kell és beállítani! Utána is jelentkező rendellenesség már más téma! Valószinüleg beállítással megoldódik a probléma.

#68183 medikus
2020-01-17 11:49:45

Válasz mtz1221 #68180. hozzászólásáraBiztos nem! Nem is úgy áll!

Nincs profilkép
#68182 norb7909
2020-01-17 11:37:26

Nekem olyan kérdésem lenne mtz50, hogy hidraulika szivattyút cseréltem. Felraktam az új szivattyút feltöltöttem olajjal és pár emelés után bekapcsolt szivattyúnál síró hangja van. Mintha emelési álapotban tartanám a kart folyamatosan. Nem mértünk nyomást. A régi szivattyú már csak nagyobb fordulatnál emelt. Ha kikapcsolom a hajtást megszünik a hang. Esetleg az újnak van ilyen erős hangja? Universal? Köszönöm.

Nincs profilkép
#68181 Lala5995
2020-01-17 08:22:28

A kenéstechnika az egyik legfontosabb elem a gépek müködtetésében!E megosztással zárom részemről a témát!https://docplayer.hu/12649394-Fogaskerek-hajtomuvek-kenese.html

#68180 mtz1221
2020-01-16 23:54:19

Válasz boery #68177. hozzászólásáraFiatal lelkes kenu gyártó nincs a környékeden,vagy lemezből legyártatni valakivel akinek van normális hajlító gépe.
EZÉ nem lehet rá jó,lemezből van.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Könnyebbé válhat a gazdák élete – legalábbis e tekintetben.
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Akár 2000 forintba is kerülhet a tej literje a boltokban.
Turán szőlő
Turán szőlő

270 Ft

Csúszókormányzású homlokrakodó Longdon LT-S390
Csúszókormányzású homlokrakodó Longdon...

2.590.000 Ft

Gyári gödörfúró, lyukfúró, földfúró
Gyári gödörfúró, lyukfúró, földfúró

430.000 Ft

VOGEL NOOT Euro-Grubber (grúber) 11/9 késes MTZ kategória
VOGEL NOOT Euro-Grubber (grúber) 11/9...

840.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]