Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 397.3 Ft USD 337.72 Ft CHF 424.99 Ft GBP 456.41 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93655 hozzászólás
#68155 jaminka
2020-01-16 17:36:07

Válasz osztro.m #68137. hozzászólásáraSemmi féle képpen se vedd meg az utángyártottat.Én 2x szedtem szét miatta mind a 2 felét.Összeraktam, egyik fele kicsit szorosabb volt, sebaj orbit eltekeri, szántás közbe összeszorult nem tekerte el az orbit.Rá 2 napra megszorult a másik fele.Arról nem is beszélve, hogy a reduktor hüvelyt kézzel helyre nyomtam.

Nincs profilkép
#68153 osztro.m
2020-01-16 15:10:25

Válasz Gumóka #68151. hozzászólásáraNyírmtz ott a legolcsóbb

#68152 bandigh
2020-01-16 14:46:18

Válasz ND #68142. hozzászólásáraJó esetben a szűrő ugye összeszedi, de amit nem, vagy a megkerülőn ami a rendszerben marad az se hiszem hogy jót tesz smile laugh A cellulóz azért kemény, és kenni se nagyon fog, lehet a siklót is meghúzza. Bár a szelepcsattogást tuti eltünteti a fa smile thumbup

#68151 Gumóka
2020-01-16 14:31:56

Válasz osztro.m #68149. hozzászólásáraÉn is vettem vastag peremes Tara hüvelyt, orbit előtt állok én is, ha emlékem nem csal, a habinál múlt hónapban volt akciózva, akkor hoztam én is.

A beépítés még várat magárasmile laugh

#68150 csferri
2020-01-16 14:16:30

Válasz majorferi33 #68139. hozzászólásáraNekem volt már mindenféle mtz-m, ha szar a váltó-difi abba akármit teszel(fűrészporon kívülsmile thumbup) úgy is hangos lesz, főleg ha bemelegszik , ha meg jó a hígabb olajjal is csendes.

Nincs profilkép
#68149 osztro.m
2020-01-16 14:15:14

Válasz Gumóka #68148. hozzászólásáraKöszönöm! :) Egyenlőre még nem szedtem szét lehet a hüvelyt nem is kell cserélni. A kúpkerékházat mindenkép cserélem TARA vastagperemesre az orbitozás miatt.
Én is vagy gyári vagy Tara cuccokat szerelekbe, azokkal nincs gond.

#68148 Gumóka
2020-01-16 13:54:25

Válasz osztro.m #68146. hozzászólásáraIgen, abból nincs, Importot meg se próbáld.

Vedd a gyárit 15-ért.
Egyébként sem egyszerű kihúzni, az importot meg lehet hamar kell majd.

Ismerős rakott be importot, mire behúzták- ütötték letörött a pereme.

Én import feszítőlakatot vettem egyszer, mondom, abból nem lényeges a gyári, a feledatához, 2 napot bírt.

Azóta csak gyári, vagy Tara.
Nincs is annyi bajom a géppel, lekopogom smile laugh

Nincs profilkép
#68147 osztro.m
2020-01-16 13:47:11

Ha már a pornál tartunk egy marék szilicium-karbid por megold minden zaj problémát... (örökre) Hallottam olyan sztorit hogy a rendszerváltás után induló bérvállakozó így nullázta le a konkurencia gépparkját...

Nincs profilkép
#68146 osztro.m
2020-01-16 13:39:40

Válasz Gumóka #68141. hozzászólásáraOké köszi, kúpkerék házból van tara addig oké is, viszont redoktor hüvelyből nem találtam, csak gyári van kb 15 ért meg utángyártott 5 ért....

#68145 mtz1221
2020-01-16 13:10:22

Válasz .Richard. #68143. hozzászólásáraFelénk grafit port nyomnak az eladó cuccokba.Amúgy meg hiába okoskodunk hogy ezt/azt ír a könyve,sok márkás szárzúzó mulcsozó kasza stb gépekbe is EP-s 000-00-ás zsír van gyárilag.Nem hinném hogy marhábbak a tervezői mint az oroszé.

Nincs profilkép
#68144 .Richard.
2020-01-16 12:56:01

Válasz csferri #68136. hozzászólásáraLehet megtévesztő a mai alkatrész a 25 évessel. Most lehet ha csak üresen forog is megkopik nekhogy terhelve. Lehet tök mindegy mi keni ha szar.

Nincs profilkép
#68142 ND
2020-01-16 11:55:51

Válasz Gumóka #68140. hozzászólásáraFa puhább a vasnál (jó esetben), így nem kellene, hogy bántsa.

Ill ezzel lényegében a hézagolási problémát "orvosolja", ami a zajt okozza, mert kitölti / csökkenti a hézagot, ill nem fém a fémen jár

De nem állítom, hogy használ!

#68141 Gumóka
2020-01-16 11:47:58

Válasz osztro.m #68137. hozzászólásáraHa utángyártott, akkor csak a Tara.
Nekem eddig ami alkatrész Tara került be, az mind jól működik.

#68140 Gumóka
2020-01-16 11:46:45

Válasz .Richard. #68135. hozzászólására124-es merci dízelmotorjában is a fűrészpor rakott csendet. Ha nem látom én se hiszem.
Gondolom sokáig nem mentsmile lol

Nincs profilkép
#68139 majorferi33
2020-01-16 10:42:24

Válasz csferri #68136. hozzászólásáraRégi TSZ traktorostól hallotam új mtz válóba 5 kiló zsír és csendesebb ( legendás 60-70 évek)smile w00t

Nincs profilkép
#68138 ND
2020-01-16 09:55:16

Válasz csferri #68136. hozzászólásáraEladásra ítélt Wartburgnál is "működött" smile whistling

Nincs profilkép
#68137 osztro.m
2020-01-16 09:50:15

Sziasztok!

Elsőhíd reduktor hüvellyel kapcsolatban valakinek tapasztalat? Az utángyártott mennyire jó minőség? Árban van 10e Ft különbség és azért nem mindegy... Előre is köszönöm!

#68136 csferri
2020-01-16 07:56:43

Válasz .Richard. #68135. hozzászólásáraIgaz, rosz lada difit is így csendesítették eladásrasmile lol Amúgy tök igaza van Lalának, reduktorba hajtóműolajat ír a könyv nem zsírt, ha folyik meg kell csinálni, nekem vagy 25 évig volt szöghidas mtz soha nem tettem bele zsírt, mégis jó volt.smile thumbupEnnyi erővel a váltóba is mehetne a 0-ás zsírsmile lol

Nincs profilkép
#68135 .Richard.
2020-01-16 07:33:50

Válasz Lala5995 #68134. hozzászólásáraFűrészport????smile lolez jo.. ez igaz? Talán nem volt virágföld? Vagy ganéj? Igazi emberállat ha megtette...

Nincs profilkép
#68134 Lala5995
2020-01-16 07:12:51

Meg kellene érteni, hogy egy edényt könnyebb tömitetté tenni, mint a benne lévő drága alkatrészeket cserélni! A DUTRA korszaknak már vége! Ne öntözzünk a váltóba fűrészport, ha zajos! Sajnos, sokan ezt tették abban az időben! BARBÁROK!

#68133 gjoni
2020-01-16 06:42:32

Válasz Vinkó 75 #68125. hozzászólásáraVan folyékony zsír is,én azt teszem smile lol

Nincs profilkép
#68132 Lala5995
2020-01-16 06:29:56

Válasz Vinkó 75 #68127. hozzászólásáraA fémsó : Nátrium-klorid és a Kálcium-klorid is. De amit elfelejtettél bemásolni: használnak dolomitot és egyéb nem fémes anyagot! A fém bármely méretben is fém! Az olajfilmet megszakítja, ha a másik fémmel érintkezik. A legjobb ha olajfilmréteg alakul ki a két érintkező felület közt! Mindenki azt teszesz, amit akar! De egy gumigyűrű, vagy egy szimmering még mindig olcsóbb, mint az idő előtti kopás és energiapazarlás! Csak az MTZ-be kell zsír? Miért nem öntenek a nagyobb márkákba is? Az nem válasz, hogy abból nem folyik el az olaj! MTZ-ből sem, ha gondos a gazda és a szerelő!

#68131 Gergő80
2020-01-15 22:19:59

Válasz Toni12 #68112. hozzászólásáraén nullás zsírt használok össze rakásnál a fogaskerék mellé berakom és a helyén öntök bele vastag hajtóműolajat ha meg nincs szétszedve a beöntőn keresztül melegen beöntöm meg van egy hatos zsírzógomb négyes furattal a reduktor hüvelyig szoktam ott zsírozni

Nincs profilkép
#68130 Toni12
2020-01-15 21:41:42

Válasz 9020 #68128. hozzászólásáraBocs én annyira nem értek hozzá, életemben most szedtem szét reduktort, de a reduktor házba ahol a rugó is van (lehet nem jó a kifejezés) oda csak szétszedve lehet zsírt tenni? Vagy oda hogy lehet kenőanyagot juttatni, ha össze van rakva?

Nincs profilkép
#68128 9020
2020-01-15 21:26:50

24 éve zsírt rakok 4 db sajátba és sok olyanba amit javítok másnak, malacnál pl ha melegszik (fog is állandó hajtásnál 35fokban) egyszerűen a kifinomult illesztéseknek köszönhetően kifolyik a hajtóműolaj. Tapasztalatom szerint a zsír nem teljesen. Eddig abból adódott hiba, hogy elszivárgott az olaj és basztak utántölteni, éveket megyek pl így a malaccal, hogy telente csak ráfeszítek. Ki mire esküszik... Nekem jó részemről így veszettsmile thumbup

#68127 Vinkó 75
2020-01-15 21:25:06

Válasz Lala5995 #68124. hozzászólásáraAz a "fémsó" egy kémiai úton ionizált végtermék. Nem fémforgács. Használják a sima motor olajban is.

#68126 medikus
2020-01-15 21:24:19

Válasz Vinkó 75 #68125. hozzászólásáraSzépen leírták Magyarul!smile lol

#68125 Vinkó 75
2020-01-15 21:20:14

Válasz Celtises #68123. hozzászólásáraA zsír főleg sűrítő, alapolaj és adalékanyag. A sűrítőanyag tartalma általában kenőzsírban körülbelül 10-20%, a bázisolaj tartalma 75% -90%, az adalékanyag és a töltőanyag tartalom 5% alatt van. 1. Alapolaj: Az alapolaj a diszpergált közeg a kenőzsír diszpergáló rendszerben, ami nagy hatással van a kenőzsír teljesítményére. Az általános zsír a közepes viszkozitású és a magas viszkozitású kőolaj kenőolaj mint alapolaj, a kemény körülmények között alkalmazkodik a mechanikus kenéshez és a tömítéshez, a szintetikus kenőolajat mint alapolajat használja Észterolaj, szilikonolaj, összegyűjti a sírás-alkénolajat és így tovább. 2. Vastagító: A vastagító a kenőzsír fontos összetevője, a sűrítőanyag az alapolajban diszpergálódik és a kenőzsír szerkezeti vázát alkotja, így az alapolaj adszorbeálódik és rögzítik a szerkezeti csontvázban. A kenőzsírok vízállóságát és hőállóságát elsősorban sűrítőszerek határozzák meg. A kenőzsírok előállításához kétféle típusú sűrítő van. Szappanbázis-sűrítők (azaz zsírsav-fémsók) és nem szappanos sűrítőanyagok (szervetlen és szerves szénhidrogének). 3. Adalékanyagok és töltőanyagok: az egyik típusú adalék a zsír, az úgynevezett oldószer-oldat, az olajszappan ötvözetét stabilabbá teszi? Mint például glicerin és víz. Kalciumbázis zsír Miután a víz elvesztése, szerkezete teljesen megsemmisült, nem lehet zsíros, például a nátrium alapú zsír glicerin képes beállítani a zsírok konzisztenciáját. Bemásoltam !

Nincs profilkép
#68124 Lala5995
2020-01-15 21:18:35

Válasz Vinkó 75 #68122. hozzászólásáraA zsír sosem lesz egyenrangu az olajjal! Motorolajhoz miért nem tesztek zsírt? A zsír összetétele olaj, sürítőanyag( fémszappan) ésadalékok( pl viztaszító) Ahogy már irtam, nem szerencsés, ha fém a fémmel érintkezik!
Nem akarok meggyőzni senkit. De a zsír nem az említett helyekre való!

Nincs profilkép
#68123 Celtises
2020-01-15 21:13:42

Válasz Vinkó 75 #68122. hozzászólásáraMűtrágyaszórók hajtóműveiben is az van. Ott is van fordulat.

#68122 Vinkó 75
2020-01-15 21:11:20

Válasz Lala5995 #68118. hozzászólásáraSzámos nagy fordulatú hajtóműben 0-ás zsír van. Tizen éve mennek itt Ivánok 0-ás zsírral a lehajtásban...vagy a malacban. Ez már nem az LZS,2-es kategória.

Nincs profilkép
#68121 Lala5995
2020-01-15 21:09:59

Válasz Toni12 #68120. hozzászólásáraCsak hajtóműolajat! Nem véletlenül irja elő a gyártó a hajtóműolajat! A zsír mindig töltőanyagot( fémszappan) tartalmaz! Az olaj mellé nem öntünk homokot! A fém, bármennyire puha- sérti a másik fém felületét. Igy az acélt is kikezdi idővel. A fémek közti elektromos töltés sem a legjobb. Nem érdemes felfedezni az Alkáli elemet.
A zsír oda való, ahonnét az olaj kifolyik a kenendő felületről! Ami nem azt jelenti, hogy egy lyukas edényt tele kell tömn9 zsírral! Gumigyűrű, esetleg hüvely csere és évekig jó. Az elsőhajtásnál a sárlerakódást kell megszüntetni mosással, tisztitással. Csillagos keréktárcsánál a csillaga tárcsa belső felületére kerüljön! Mindjárt 5 centivel nagyobb a távolság. Kevesebb a sárlerakódás. Én igy oldottam meg, amikor volt 82-em.

Nincs profilkép
#68120 Toni12
2020-01-15 20:59:44

Válasz Lala5995 #68118. hozzászólásáraKöszi a választ!
Akkor hajtómű olaj?

Nincs profilkép
#68119 béla12
2020-01-15 20:54:42

Válasz Lala5995 #68118. hozzászólásáraIgazad van! Inkább a legsűrűbb olaj.

Nincs profilkép
#68118 Lala5995
2020-01-15 20:46:13

Válasz Toni12 #68117. hozzászólásáraSoha ne tegyél zsirt, ahova olaj kell! Ha nem akarsz idő előtt gumit, csapágyat, fogaskereket és tengelyt cserélni!

Aki zsírt rak, ahova olaj való, jobban tenné, ha a könyvet forgatná! A zsir jó tulajdonsága nem azonos az olajéval!

Nincs profilkép
#68117 Toni12
2020-01-15 19:51:08

Válasz mtz1221 #68116. hozzászólásáraKöszi a választ!
Nem is kell venni, van itthon.

#68116 mtz1221
2020-01-15 19:38:13

Válasz Toni12 #68112. hozzászólására000 EP zsírt vegyél,azt ha bele teszed forró vízbe lehet önteni.

#68115 VESZTES. :)
2020-01-15 19:37:53

Válasz endypapa_20120 #68105. hozzászólásáraAz enyém már elektromos, gombnyomásra műkszik. Ablaktörlő motorból aplikálva, évek óta szolgál hiba mentesen.

Nincs profilkép
#68114 Toni12
2020-01-15 18:57:38

Válasz 9020 #68113. hozzászólásáraKb. Mekkora "zsírzónyi" mennyiséget? Felét, negyedét?

Nincs profilkép
#68113 9020
2020-01-15 18:49:34

Válasz Toni12 #68112. hozzászólásáraÉn csak zsírt rakok, betöltőn zsírzóval nyomom bele

Nincs profilkép
#68112 Toni12
2020-01-15 18:13:06

Fiuk!
Szeretnék kérdezni! Gumigyűrűt cseréltem a reduktorházban, holnap raknám össze.
Korábban írtátok, hogy sok zsírt kell beletenni, aztán olajat.
Hogy szoktátok ezt megoldani?

#68111 Gumóka
2020-01-15 13:19:07

Válasz .Richard. #68110. hozzászólásáraHa már az elejét kimerevítették U szelvénnyel, simán elvihette volna hátra.

Aztán ha lett volna még annyi huzalma, akár az,alsó húzó helyére is hozzáköthette volna a,féltengelytokon kívül.

Rakodós gépnél láttam már ilyet képen, de ott például a szerelő elmondása szerint ha a tulaj beleegyezik, a '80- as évjáratú gépét teszi vissza bontásból, azok még erősebbek.

Nincs profilkép
#68110 .Richard.
2020-01-15 13:09:04

Válasz Tomi81 #68109. hozzászólásáraCsörlő. De ha így fel van szerelve a gép eleje súly minden , meg huz is, az első vázat ki lehetne kötni a sonkához hátra. Lehet szét sem törne.

#68109 Tomi81
2020-01-15 13:03:36

Válasz Gumóka #68108. hozzászólásáraA váltón, ahol az 50esek komperesszorja szokott lenni, az a kihajtás mi célt szolgál?

#68108 Gumóka
2020-01-15 12:58:44

Na Ők megoldották az előtétház cserét smile lol

#68107 Gumóka
2020-01-15 10:56:31

Erről a kormány alatti felezőkarról kérhetnék képet, hogyan is néz ki?

#68106 ..MZ/X..
2020-01-15 08:20:47

Válasz endypapa_20120 #68105. hozzászólásáraAz egyik nekem is olyan, még a tsz-ben applikálták át.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Tíz éve első a repcetáblákon!
Tíz éve első a repcetáblákon!
A változó klimatikus és szabályozási környezetben csak azok maradnak versenyben,...
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Az ország az Európai Unió tagja akar lenni.
Gumi
Gumi

36.000 Ft

New Holland Braud SB56 szőlőkombájn
New Holland Braud SB56 szőlőkombájn

9.850.000 Ft

MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó
MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó

50.000 Ft

Szántóföldet bérelnék
Szántóföldet bérelnék

12 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]