Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
Nincs profilkép
#64829 envagyok2
2019-08-11 11:37:35

Válasz andersen #64824. hozzászólásárahát ha onnan kerül oda, akkor idő kérdése, és a nyomó oldalra is kerülni fog, ne nagyon járasd azt a motort, mert el fog szabadulni, aztán járulékos költségként új fordulatszámmérőt is lehet keresgélni.
lehet javítani, lehet tengelyt turbinával együtt venni, kérdés hogy fizetnél-e egy komplettúj turbó árának felét alkatrészre plusz másik felét meg javításra, levenni, felrakni, elvinni, könyörögni, érte menni, felrakni, cseregépért könyörögni, vagy ugyan annyiért ott az új, le, fel, egy mocsokkal megvan. nem mondom, hogy az új jobb, mint a régi, de azt sem, hogy a régi javított biztos jobb lesz, mint az új... eben guba.

#64828 mtz1221
2019-08-11 10:56:44

Válasz Vinkó 75 #64796. hozzászólásáraAz igazság meg az hogy azért nem vállalnak mert nem éri meg akinek már kicsit jobban megy.Vegyünk egy 20000 eurós külföldi traktort aminek elmegy valami a váltójában pl.Atraktor teljes árának a 10-15%-éka az a lélektani határ az embernél amennyiért még nem akarja a traktort felgyújtani.Ez jelen példánál 2000-3000 euró.Na most jön a lényeg,aki elviszi javíttatni azoknak 95%-a nem ér rá/vagy butus hozzá/ki van a pénze alkatrészt keresgélni.És a majd a mester mindent megold az ő régi kapcsolataival probléma mentesen.Az alkatrész kerül pl 1400-1500 euróba amit nagyvonalúan a kapcsolatai lévén számlán is meg tud mutatni hogy 2000 eut fizetett érte.smile winkMajd utána elhúzza a javítást 1 hét helyett 2-3 hétre hogy tudjon a sok munkáért 800-1000 euró munkabért kérni.Szóval ha minden jól megy akkor keresett egy hét alatt 1400-1600 eurót tisztán.Természetes dolog hogy nem akar 3000-5000 eurós mtz-ket javítani,heti 200 euró tiszta haszonért.Attól hogy mink dolgozunk éjjel nappal,meg lehet butábbak is vagyunk a menő mestereknél nem kellene azért tiszta hülyének nézni.smile hammer

#64827 csoppika
2019-08-11 10:49:39

Válasz Kalap550 #64825. hozzászólásáraJa... Fagyok előtt méresd be valahol...

#64826 csoppika
2019-08-11 10:30:16

Válasz Kalap550 #64825. hozzászólásáraA fagyálló könnyebben kitalál , mint a víz. Lesegesd, nem-e csöppen valahol.

Nincs profilkép
#64825 Kalap550
2019-08-11 10:27:43

Sziasztok! Felfagyállóznék egy 550E-t. vízmelegítőzés ugyanúgy mehet a hidegebb napokon fagyállóval? illetve van amire illik figyelni fagyállóval töltés után?
köszi előre.smile biggrin

Nincs profilkép
#64824 andersen
2019-08-11 09:50:12

Válasz csoppika #64725. hozzászólásáraA turbó nyomó oldala tiszta viszont a turbó tengelye kottyan. Lehet onnan kerül az olaj a kipufogó oldalába? turbót érdemes javitani vagy kuka és újat helyette?

Nincs profilkép
#64823 agrogal
2019-08-11 05:32:33

Válasz .Richard. #64822. hozzászólásáraEz teljes OFF
Én már sajnos csak irigykedek a hajtós fiatalokra...három protézisal negyven pár évesen...az idén a rokkant ellátást is lecsökkenteték...már csak annyi a cél hogy a kisfiamat lássam felnőni.De mégis azt mondom addig dolgozzon az ember sokat amig tud.

Nincs profilkép
#64822 .Richard.
2019-08-10 22:46:32

Válasz agrogal #64815. hozzászólásáraJa'fiatalsàg bolondsàg mint mondtàk. Aki bìrja a munkàt az nyomhatja. Azèrt a lustasàg sem betegség'fèl egészsèg! smile thumbup

Nincs profilkép
#64821 szg2
2019-08-10 22:17:02

Válasz Selvin #64810. hozzászólásáraA tömb környékén nézz szét. Azért melegszik az olajad mert dolgoztatja valami a szivattyút. Gondolom a tömítést is a nagy hő miatt fújta ki.. A kaszát helyzetszabályzóval használod?

#64820 rigás
2019-08-10 21:19:32

Válasz Selvin #64810. hozzászólásáraNézd meg hogy valóban forró e az olaj, vagy azért buborékos mert valahol levegőt szív.
Az olaj melegedését sok minden okozhatja, első számú gyanúsított részemről a szivattyú, azután a tömbbe a nyakas/kúpos szelep.
Meg sok minden más helyzet erő szabályzó, meg ha a rakodónak külön elosztója van az is lehet bibis.

Ha amúgy az olaj jó és van is a tartályba elég belőle, és a gépet leállítva nem csöpög/szivárog a szívó oldalon az olaj, szerintem az első számú gyanúsított a szivattyú.
Természetesen részemről ez csak javaslat, a távjavítás nem mindig hozza a tutit.



Nincs profilkép
#64819 Celtises
2019-08-10 19:22:29

Válasz Vinkó 75 #64818. hozzászólásáraUgyanígy van egy haver itt is. Szintén 3350.Gondolkodnak a másodikon.

#64818 Vinkó 75
2019-08-10 19:05:03

Válasz Celtises #64817. hozzászólásáraEz így van.....holnap érkezik elméletileg egy nem mai 3350-es őzike. A tulaj gazdálkodik és kereskedik is főleg Ivánnal. 1 éve ült bele az öreg őzikébe,nem akar vissza ülni Ivánba. Pedig van a portán pár darab. Motorral foglalkozunk kicsit,de nem veszélyes. Elég sokat megy nála.

Nincs profilkép
#64817 Celtises
2019-08-10 17:11:05

Válasz Vinkó 75 #64812. hozzászólásáraEgyetértek veled. A legfontosabbat kihagytad. Az egészség a legdrágább. Megsüketülsz benne. Megutálod az életed az egész napos munka alatt.
Lehet bele klímát tenni meg Grammer ülést, de az zaj kikészíti a pilótát. A hallás károsodáson kívül kihat Sok mindenre. Ezzel nem az Mtz VS nyugati vitát akarom beindítani, mert van itthon mindegyik. Csak arra akartam rávílágítani, hogy van amit meglehet venni és van amit nem.

Nincs profilkép
#64815 agrogal
2019-08-10 16:45:13

Válasz .Richard. #64814. hozzászólásáraGondolom nem a tűző napon végez nehéz fizikai munkát.....Fiatal okos gyerek,diplomával..

Nincs profilkép
#64814 .Richard.
2019-08-10 16:10:45

Válasz VDénes #64804. hozzászólásáraEnnyire szarul terem'vagy sokat költesz? 50 mellett dolgozni...

#64813 csoppika
2019-08-10 15:32:02

Válasz antalocz #64811. hozzászólásáraA váltó oldalán levő kihajtásban...

#64812 Vinkó 75
2019-08-10 15:25:45

Válasz gjoni #64803. hozzászólásáraAnnak sem veszélyes a javítása..csak tudni kell hol vegyed hozzá az alkatrészt. És ismét bő 10 ezer óra..de általában ha van-volt gazdája 20 ezer óráig nem nagyon kellene hozzá nyúlni. Már az MTZ sem egy olcsó traktor. Pláne ha szinte egész évben csinál valamit,talaj-fuvarozás...stb. 2 év után jön vissza és azokat az alkatrészeket kell cserélni mint előtte. Ha így nézem nem olcsó egy paripa,pláne ha a tulaj fizet a szerelésért. Drága traki az MTZ !smile whistling hosszú távon.

Nincs profilkép
#64811 antalocz
2019-08-10 14:57:10

Sziasztok!
552es mtzvel ha tolatok az elso hajtast mitha fognak vmi(az aszfalton nyomot hahy a gumi mintha csuszna.)Merre keressem a hibat ?Van amikor kattam egyrt es akkor jo

Nincs profilkép
#64810 Selvin
2019-08-10 14:49:51

Sziasztok! Kaszálás közben egyszer csak nem tudtam kiemelni a kaszát, majd láttam hogy a traktor alján folyik a hidraulika olaj. Kiderült, hogy a szivattyú kimenő ágán szétment a tömítés, amit utána kicseréltünk. Azóta folyamatosan figyelem hogy engedi-e és nem folyik, viszont szerintem forralja, mert kb 4 bála felrakása után a szintjelző ablakon át az látszik, hogy pezseg az olaj, tiszta buborék a teteje. Valószínűleg ezért is folyt el előtte. Mi lehet a baj, merre induljak?

#64808 csoppika
2019-08-10 09:13:44

Válasz csoppika #64807. hozzászólásáraTalán a 110es már nehezebb

#64807 csoppika
2019-08-10 09:13:14

Válasz medikus #64806. hozzászólásáraJa... kardán melóra... 3000-3500kg a súlya...

#64805 csoppika
2019-08-10 08:43:55

Válasz csferri #64791. hozzászólásáraEgy 5-6éve a kb Habitól szarmazó felső csavart ellenőriztem. Az is annyi Rockwell keménységű, mint a 10.9es csavar... A kérdés, hogy fesztelenítésen volt-e...

Nincs profilkép
#64804 VDénes
2019-08-10 08:23:24

Válasz gazda001 #64795. hozzászólásáraNe azt nézd, mit mondanak, hanem, hogy ki mondja.
Aki általában azt mondja, hogy ez vagy az szar az általában semminek sem gazdája.
A múltkor is mondtam egy jó 1025-ös klímával és grammer légrugós üléssel örökös lehet és eléggé kényelmes.
Nekem is ez van benne a 1221-be, nagy sebességgel járok a szántóföldön. Dolgoztam már 6330-al és annyival nem éreztem komolyabbnak, hogy 2x többet fizessek érte. Igaz csak 50ha van, de munka mellett úgy gondolom elég is az nekem egyedül.
Szóval MTZ-től jobb traktor nincs csak drágább. smile thumbup

#64803 gjoni
2019-08-10 07:28:33

Válasz gazda001 #64800. hozzászólásáraMêg jobb ,mint egy nyugatinál power váltót javítani!smile oops

#64802 medikus
2019-08-10 07:06:08

Válasz csoppika #64798. hozzászólásáraValaki ajánlott újat is,kicsivel többért mint az Mtz!Csak a márka nincs meg!!!smile nonono

#64801 csoppika
2019-08-10 07:05:35

Válasz gazda001 #64800. hozzászólásáraNa ja... Nekem az több, mint 1 év...

#64800 gazda001
2019-08-10 06:50:31

Válasz gjoni #64799. hozzászólásáraNem nagy híbák, de nem is jó hír, mondjuk váltót bontani 200 óra után????smile wacko

#64799 gjoni
2019-08-10 05:36:38

Válasz gazda001 #64787. hozzászólásáraNálunk szídja a gazda az újat ,mert nem erősebb ,mint a 82.Gond még csak annyi volt vele kardán csapágy kiment hátul ,másik ismerősnek meg nyelestengely csapágy ment szét hozzáteszem ezek mind 200 munkaóra alatt.

#64798 csoppika
2019-08-10 04:46:09

A használt nyugatit ajánló kolléga hol van???smile hammersmile hammersmile hammer
Bealudt?!?!?smile lolsmile lolsmile lolsmile laugh

#64797 mtz1221
2019-08-09 23:43:33

Válasz gazda001 #64795. hozzászólásáraJóban vagyok az itteni szervísekkel,és azt mondák a gyártótol minden 100 eladott tramtorra 5-öt kapnak a garanciális problémákra,és a minszk utánna mossa kezét.Szóval 5%-ék esélye van mindenkinek egy gyári\szerelési hibás gépbe belefutni.De mint ahogy már írtam a kombájnod kinézetele után,neked nem fog gondod lenni egy mtz-vel sem.smile thumbup

#64796 Vinkó 75
2019-08-09 22:45:14

Válasz gazda001 #64787. hozzászólásáraVan olyan kereskedő-szerviz,ki már 2 éve nem vállal MTZ javítást. Felhígult az alkatrész minőség. Legutóbb volt ki úgy javított, ha jó lesz akkor ki kell fizetni a szerelést...ha nem, akkor bele tett némi időt. Na az ilyen gépet-szereléseket messzire kerülni. Tényleg siralmas az alkatrész minőség. Ezt napi szinten tapasztalom.

#64795 gazda001
2019-08-09 22:39:37

Válasz mtz1221 #64793. hozzászólásáraAz életem nem mondanám hogy szerencsés, de szerencsétlen sem volt. Mindenért keményen meg kellett dolgoznom, de mindig meg volt az eredménye. Tehát a Jó Isten adott de nem olcsón......Klímára és ülésre gondoltam.... köszönöm..... Végül is azért kérdeztem mert sokan azt mondták hogy az összes új MTZ egy fos....

#64794 csferri
2019-08-09 22:25:26

Válasz gazda001 #64787. hozzászólásáraJa igen a klímát meg egy jó levegős ülést ki ne hagyd.

#64793 mtz1221
2019-08-09 22:11:12

Válasz gazda001 #64787. hozzászólásáraÚjat ?Ha szerencsés volt eddig az életeted akkor igen.Klíma meg grammer legyen benne.A fogyasztását meg napokig nem fogad elhinni hogy hogy lehet ilyen kevés.

#64792 csferri
2019-08-09 22:07:39

Válasz gazda001 #64787. hozzászólásáraSzabad persze,1 hónapja is ezt kérdezted. Csak itt nem leszel okosabb, egyik fele majd írja hogy meg ne vedd mert borzalmasan rossz mindene, a másik meg hogy annyi területre teljesen jósmile thumbup, ja meg azt is megkapod hogy annyiért vegyél használt nyugatit.

#64791 csferri
2019-08-09 22:01:47

Válasz csoppika #64789. hozzászólásáraA legtutibb a 10.9-es csavar , mint a többiek írták.Én M20 nem végig menetest vettem , menet levág a többi 19-re (vagy 1-2 tized alatta ez pont bemegy a lukba) leesztergálva végére luk, ez mindent kibír, a vetőgép gyakorlatilag minden gyenge pontot megtalált a függesztésen de ezzel nem bírtsmile thumbup

Nincs profilkép
#64790 denes99
2019-08-09 16:27:22

Válasz Gergő80 #64788. hozzászólásáraRendben, köszönöm a segítségét.

#64789 csoppika
2019-08-09 16:18:12

Válasz Gergő80 #64785. hozzászólására36-40hrc körüli anyag is jó?
Felülre milyen hosszú kell?

#64788 Gergő80
2019-08-09 16:08:23

Válasz denes99 #64786. hozzászólásárahttps://indafoto.hu/nagytojas/image/22353687-969d59fe/652677
Igen azt kell visszakötni a tartályba

#64787 gazda001
2019-08-09 16:05:07

892.2 vásárlásan gomdolkozom. Szabad ilyet venni? 40 hektár körüli méretre kellene egy 50- es mellé. Talajmunka, pótkocszás aratáskor, vetés. Ezen kívül semmi exta.

Nincs profilkép
#64786 denes99
2019-08-09 15:26:59

Válasz Gergő80 #64784. hozzászólásáraEnnek a csavarnak a helyére kell kötni egy csövet vissza a tartályba?

#64785 Gergő80
2019-08-09 14:55:41

Válasz csoppika #64782. hozzászólására 18 az átmérő 10.9 acélcsavar ha van lehetőség 90 mm legyen az illesztett rész plusz az önzáró anya szélessége

#64784 Gergő80
2019-08-09 14:50:08

Válasz osztro.m #64781. hozzászólásáraTömbtöl a munkahengerig kell két hidraulika tömlő a tömböm ami az antiszlip felől van vékony kúpos csavar azt vissza kel kötni a tartályba az antiszlip tömb közöti csöveket ki kell iktatni szivatyútól antiszlipre menöt le vakolni nagyából 2 órás munka

#64783 Tomi81
2019-08-09 14:14:23

Válasz csoppika #64782. hozzászólására18mm ja jól emlékszem. Én aulra húzott csavart tettem. De felülre kell a gyári bele, mert az tartja a trágyakampó felhúzóját

#64782 csoppika
2019-08-09 11:57:07

Srácok.
Mtz 80 hátsó függesztés csapok milyen átmérőjűek? A felső kar, ahova a nagylakat megy, meg alsó rész a nagy lakatnál milyen vastagok a csapok(és hosszúak)?
Csavarból milyen keménységű kellene oda? Tudom, hogy az edzett csap keményebb, de az most nem elérhető...smile lol
smile helpsmilie

Nincs profilkép
#64781 osztro.m
2019-08-09 11:32:17

Válasz Gergő80 #64780. hozzászólásáraSzia! Téma engem is érdekel, igaz ,hogy 80 kiskabin, de abban is van antislip és már gondolkoztam rajt ,hogy kidobom belőle a hidro akkuval eggyütt.... valahol mindig csöpög vagy enged. Még nagyon nem nézegettem, hogyan lehetne kiiktatni... A csövezések könnyen össze jönnek? nem kell sokat variálni vele?

#64780 Gergő80
2019-08-09 09:45:04

Válasz denes99 #64779. hozzászólásáraAmig nekem bent volt az antiszlip évente másfél évente cseréltem a szivattyút vezér tömböt mióta nincs bent kb 8 éve ugyanaz a tömb szivatyú páros van bent és még nem enged vissza a vásott antiszlipben sok a résolaj ami melegíti a rendszert kinyír mindent

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Könnyebbé válhat a gazdák élete – legalábbis e tekintetben.
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Akár 2000 forintba is kerülhet a tej literje a boltokban.
Turán szőlő
Turán szőlő

270 Ft

Csúszókormányzású homlokrakodó Longdon LT-S390
Csúszókormányzású homlokrakodó Longdon...

2.590.000 Ft

Gyári gödörfúró, lyukfúró, földfúró
Gyári gödörfúró, lyukfúró, földfúró

430.000 Ft

VOGEL NOOT Euro-Grubber (grúber) 11/9 késes MTZ kategória
VOGEL NOOT Euro-Grubber (grúber) 11/9...

840.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]