Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak590 FtBenzin árak583 FtEUR394.32 FtUSD353.61 FtCHF419.46 FtGBP468.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Rabó001 #2876. hozzászólására30 éve biztos, hogy megvan aztán most jutottam el oda(generáció váltás stb) hogy rendbe kéne hozni és rakni bele difit, hogy a szántás ne görcsölve legyen elvégezve, ha kicsit vizesebb az időjárás.
Bár tény hogy idővel át szeretnék majd térni a forgatás nélküli művelésre, de nyugtával a napot.:D
Én is úgy emlékeztem, hogy előre megy a difi és értelemszerűen akkor csak egy.
Ha már mindenáron rakni akarsz bele, akkor egyet, és előre, a gyár is oda javasolta, bár valaki szerint meg hátra. Arra láttam írásos utalást, hogy opció előre. Olyan meg volt ismerősnek, aminek a hátuljában volt, amíg ki nem vették. Az közlekedésnél marha szar volt, nehezen lehetett kanyarodni vele, csúsztak a gumik, az elejét meg tolta. Na most nemtudom mennyire ismered, de ugye ez az önzáró diffi gyakorlatilag egy körmös kapcsoló, ami terhelésre old szét. Terhelés meg a 2 kerék fordulatszámkülönbségéből lesz. Amikor közlekedsz vele, akkor a hátulján kevesebb súly van, mint az elején, tehát elöl valószínű hamarabb szétkapcsol, mint a hátuljában.
Válasz #bandi #2873. hozzászólásáraEz rendben van, de azért amit írsz hogy egész nap lediferálva menjen, az az amikor a tökig érő sárban erőlteted a szántást barázdában. ha valaki nem 1000 hektárt művel egy ilyen géppel, akkor jó esetben elő se fordul, vagy max. pár napokat. Anno csinálták ezt nálunk is a téeszben, valamikor a 90-es évek első felében volt pár ilyen csapadékos ősz, más nagy traktor nem volt, így mentek velük barázdában (normálisan csak tarlón), de 1 meg 2 hónapot folyamatosan. Nyilván nem végig ugyanolyan nagy sár volt, de ez mindegy. Na pár ilyen ősz kinyírta a diffijét annak, amelyikkel ezt csinálták, amelyikkel nem csinálták az örök élet, na jó, csak 20-on valahány év, de nagyüzemi használattal!
Válasz GEORGOSZ #2872. hozzászólásáraAszfalton fordulsz akkor radíroz néha? Az semmi ahoz képest mikor egész nap azt csinálja hogy a baleleje meg a jobbhátulja hajt, a többi kerék meg csak gurul. A difiben az apróságok meg szétkopnak. Aztán gondol egyet és a másik két kereket hajtja, egy nagy csattanással. Két kerék gurul, kettő meg folyamatosan kapar vagy 20% slippel. De úgy egész nap, na az a gépnyúzó. Híd, bolygó, gumi. Szárazban, sárban egyaránt. Jó, ha könnyű vasat teszel rá, amit simán elhúz, akkor nincs ilyen. De azt meg egy sokkal kisebb gép is elvinné.
Válasz #bandi #2871. hozzászólásáraNagy táblán kevés fordulással lehet, kisebb táblán, aszfalton fordulva... De ez nem a konstrukcó hibája! Van igazad!
Válasz Ndr #2869. hozzászólásáraNálam van egy használt, én nem raktam bele, ha már az kell, akkor menni kell hazafelé... Szerintem! De keress privátban, ha komolyan gondolod a véglehatások bontásával a féltengelyek kihúzását és a difi megbontását, mert egyik művelet sem 1-2 emberes!
Levegős spicer váltót újít fel valaki? Elsősorban JNSZ megye és környékén.
Csapágyak, tömítések, szimmeringek cseréjéről lenne szó, mert a váltó működik, sebességeket nem dobálja ki. A behajtó tengely lóg, a kihajtás talán még nem annyira, de talán érdemes lehet a csapágyakat cserélni benne.
Javítási útmutatóm van, alkatrész katalógus és cikkszámok megvannak, csak a rutin és az elszántság nincs meg hozzá, hogy nekiálljak.
Válasz rigás #2864. hozzászólásáraholnap én is készítek képeket,annyit már megmértem 36 a szár a henger kívűl10cm a belseje olyan 80 mm de azt holnap még pontosan megmérem
Válasz vasvarikriszta #2863. hozzászólásáraNekem van egy pár tartalék munkahengerem ami külsőre megegyezik a magyarral, a belseje viszont egész más. Úgy kellett hozzá összeszednem a hozzávalókat (kb 15000Ft/db SKF-ből) de azt nem tudom, hogy ez amerikai vagy valami más esetleg egyedi gyártmány.
Az egyik még szét van szedve, ha odaérek esetleg tudok hozni fotókat...
olyan kérdésem volna hogy az amerikai és a magyar kormánymunkahenger között kívülről van különbség vagy csak a belső tér el,illetve lehet hozzá javítókészletet kapni vagy csináltatni kell?
Sziasztok ezt a függesztő orsót munkagéppel együtt nemlehet állítani? Azaz ki kell húzni az alsó csapot magasságállításhoz?(másik traktorra keresek függesztőt)
Válasz drenthe evo #2852. hozzászólásáraSzia ezen próbáld meg AMTRAC UK mi már rendeltünk tőle John Nicolson a neve a tulajnak írj neki hátha tud segíteni.
Ez tőle van.
Kb mindenkit hívtunk, semmi... Gyanítom, hogy csak polcon lesz már, mert leállt a gyártás. Valszeg Osztrák vagy Német boltokba hamarabb lenne, mert elvileg náluk árulták ezeket. Van egy régi és egy újabb cikk szám, meg motor szám is.
9N2079, 9N2082
66D36948
Válasz drenthe evo #2843. hozzászólásáraElőször is a motor pontos típusa kellene, ne adj Isten a motorszáma is. É sakkor utána tudsz keresgélni CAT alkatrész forgalmazókat.
Válasz kenguruka #2839. hozzászólásáraHa közelebb van hozzád Szatmár, mint Szakmár, akkor jöhettek hozzám is, igaz nem JD, hanem saját motoros az ikerkerekes!
Sziasztok, van itt esetleg közöttünk olyan akinél van lehetőség "Rába élmény vezetésre"?
Szeretném meglepni vele a barátomat, nagyon nagy örömöt okoznánk neki ezzel.
Kérlek jelezzetek,hogyha tudtok valakit,aki ebben segíthetne.
Előre is köszönöm ????
Válasz Ndr #2836. hozzászólásáraIgen, a híd közepére beteheted a difit, de ha barázdában akarsz szántani, akkor inkább ne buci kerekessel csináld, mert az nem lesz szép
Válasz Ndr #2836. hozzászólásáraA gömbölyű illetve az egyenes a felniben lévő véglehajtás fedelére vonatkozik, a difi elvileg ugyanaz, úgyhogy szerintem igen. De lehet lesz aki megcáfol!
Válasz Rasputyin #2833. hozzászólásáracsak azért kérdem mert a mienk leesett és behorpadt eléggé és csak a másik fajtát sikerült szerezni és így csak a tetőt kéne cserélni
2927 hozzászólás
Válasz Rabó001 #2876. hozzászólására30 éve biztos, hogy megvan aztán most jutottam el oda(generáció váltás stb) hogy rendbe kéne hozni és rakni bele difit, hogy a szántás ne görcsölve legyen elvégezve, ha kicsit vizesebb az időjárás.
Bár tény hogy idővel át szeretnék majd térni a forgatás nélküli művelésre, de nyugtával a napot.:D
Én is úgy emlékeztem, hogy előre megy a difi és értelemszerűen akkor csak egy.
Köszönöm a reakciókat Neked is! ^^
Válasz Ndr #2875. hozzászólásáraMióta van Rábád? Mennyit használtad?
Ha már mindenáron rakni akarsz bele, akkor egyet, és előre, a gyár is oda javasolta, bár valaki szerint meg hátra. Arra láttam írásos utalást, hogy opció előre. Olyan meg volt ismerősnek, aminek a hátuljában volt, amíg ki nem vették. Az közlekedésnél marha szar volt, nehezen lehetett kanyarodni vele, csúsztak a gumik, az elejét meg tolta. Na most nemtudom mennyire ismered, de ugye ez az önzáró diffi gyakorlatilag egy körmös kapcsoló, ami terhelésre old szét. Terhelés meg a 2 kerék fordulatszámkülönbségéből lesz. Amikor közlekedsz vele, akkor a hátulján kevesebb súly van, mint az elején, tehát elöl valószínű hamarabb szétkapcsol, mint a hátuljában.
Válasz GEORGOSZ #2870. hozzászólásáraÍrtam privát.
Apropó Rába elég egy difi ? Vagy kettőt szokták rakni, vagy hogy van ez ?
Válasz #bandi #2873. hozzászólásáraEz rendben van, de azért amit írsz hogy egész nap lediferálva menjen, az az amikor a tökig érő sárban erőlteted a szántást barázdában. ha valaki nem 1000 hektárt művel egy ilyen géppel, akkor jó esetben elő se fordul, vagy max. pár napokat. Anno csinálták ezt nálunk is a téeszben, valamikor a 90-es évek első felében volt pár ilyen csapadékos ősz, más nagy traktor nem volt, így mentek velük barázdában (normálisan csak tarlón), de 1 meg 2 hónapot folyamatosan. Nyilván nem végig ugyanolyan nagy sár volt, de ez mindegy. Na pár ilyen ősz kinyírta a diffijét annak, amelyikkel ezt csinálták, amelyikkel nem csinálták az örök élet, na jó, csak 20-on valahány év, de nagyüzemi használattal!
Válasz GEORGOSZ #2872. hozzászólásáraAszfalton fordulsz akkor radíroz néha? Az semmi ahoz képest mikor egész nap azt csinálja hogy a baleleje meg a jobbhátulja hajt, a többi kerék meg csak gurul. A difiben az apróságok meg szétkopnak. Aztán gondol egyet és a másik két kereket hajtja, egy nagy csattanással. Két kerék gurul, kettő meg folyamatosan kapar vagy 20% slippel. De úgy egész nap, na az a gépnyúzó. Híd, bolygó, gumi. Szárazban, sárban egyaránt. Jó, ha könnyű vasat teszel rá, amit simán elhúz, akkor nincs ilyen. De azt meg egy sokkal kisebb gép is elvinné.
Válasz #bandi #2871. hozzászólásáraNagy táblán kevés fordulással lehet, kisebb táblán, aszfalton fordulva... De ez nem a konstrukcó hibája! Van igazad!
Válasz GEORGOSZ #2870. hozzászólásáraPedig mintha még húzná egy mtz, kb annyit jelent
Válasz Ndr #2869. hozzászólásáraNálam van egy használt, én nem raktam bele, ha már az kell, akkor menni kell hazafelé... Szerintem! De keress privátban, ha komolyan gondolod a véglehatások bontásával a féltengelyek kihúzását és a difi megbontását, mert egyik művelet sem 1-2 emberes!
Halihó!
Használt sperdifit szerintetek, honnan tudnék szerezni? Vagy csak újat érdemes bele rakni, hogy látjátok ?
Köszönöm
Levegős spicer váltót újít fel valaki? Elsősorban JNSZ megye és környékén.
Csapágyak, tömítések, szimmeringek cseréjéről lenne szó, mert a váltó működik, sebességeket nem dobálja ki. A behajtó tengely lóg, a kihajtás talán még nem annyira, de talán érdemes lehet a csapágyakat cserélni benne.
Javítási útmutatóm van, alkatrész katalógus és cikkszámok megvannak, csak a rutin és az elszántság nincs meg hozzá, hogy nekiálljak.
Válasz vasvarikriszta #2863. hozzászólásáraSzia!Vulkán Kft Hódmezővásárhely,minta alapján szinte mindenre tudnak megoldást.
Válasz rigás #2864. hozzászólásáraholnap én is készítek képeket,annyit már megmértem 36 a szár a henger kívűl10cm a belseje olyan 80 mm de azt holnap még pontosan megmérem
Válasz vasvarikriszta #2863. hozzászólásáraNekem van egy pár tartalék munkahengerem ami külsőre megegyezik a magyarral, a belseje viszont egész más. Úgy kellett hozzá összeszednem a hozzávalókat (kb 15000Ft/db SKF-ből) de azt nem tudom, hogy ez amerikai vagy valami más esetleg egyedi gyártmány.
Az egyik még szét van szedve, ha odaérek esetleg tudok hozni fotókat...
olyan kérdésem volna hogy az amerikai és a magyar kormánymunkahenger között kívülről van különbség vagy csak a belső tér el,illetve lehet hozzá javítókészletet kapni vagy csináltatni kell?
Válasz #bandi #2861. hozzászólásáraKöszöntem
Válasz gabor978 #2860. hozzászólásáraForog benne
Vagy az alsó villába szabadon forog az orsó?
Sziasztok ezt a függesztő orsót munkagéppel együtt nemlehet állítani? Azaz ki kell húzni az alsó csapot magasságállításhoz?(másik traktorra keresek függesztőt)
Válasz drenthe evo #2852. hozzászólására
Válasz drenthe evo #2852. hozzászólására
Válasz drenthe evo #2852. hozzászólásáraSzia ezen próbáld meg AMTRAC UK mi már rendeltünk tőle John Nicolson a neve a tulajnak írj neki hátha tud segíteni.
Ez tőle van.
Válasz drenthe evo #2854. hozzászólásárahttp://waldkauz.hu/
Őket próbáltad?
Ha nem megy valamelyik ipari motoralkatrészekkel foglalkozó céget kéne.
Pl verbis kft
Válasz szanberg #2853. hozzászólásáraKopott
Válasz drenthe evo #2852. hozzászólásáraDe mi ment tönkre a lendkeréken?
Nem javítható?
Kb mindenkit hívtunk, semmi... Gyanítom, hogy csak polcon lesz már, mert leállt a gyártás. Valszeg Osztrák vagy Német boltokba hamarabb lenne, mert elvileg náluk árulták ezeket. Van egy régi és egy újabb cikk szám, meg motor szám is.
9N2079, 9N2082
66D36948
Válasz drenthe evo #2843. hozzászólásáraElőször is a motor pontos típusa kellene, ne adj Isten a motorszáma is. É sakkor utána tudsz keresgélni CAT alkatrész forgalmazókat.
Válasz drenthe evo #2847. hozzászólásáraAmúgy a motor tipusát tudod? Vagy melyik Cougar, mert 11 tipust látok belőle a tractordata-n...
Válasz drenthe evo #2847. hozzászólásáraGondolom az Eu-Ferr sem tud...
Válasz drenthe evo #2843. hozzászólásáraHa találsz cikkszámot, talán külföldről be tudod szerezni. Felteszem az usa maradt hátra
Válasz BolliKat #2846. hozzászólásáraNem nyert :(
Válasz drenthe evo #2845. hozzászólásáraIgen...hát Cater :)
Válasz BolliKat #2844. hozzászólásáraHolnap rákérdezek... Poki??? Gabira gondolsz?
Válasz drenthe evo #2843. hozzászólásáraPoki? Vagy linser.hu ?
Helló!
Steiger Cougar Caterpillar motoros traktorhoz, hol találhatok lendkereket? Huntraco, Valbert, Wyxabo kilőve...
Köszi!
Válasz gcastle #2842. hozzászólásáraSzia, írtam neked privatban????
Válasz Szabi. #2841. hozzászólásáraKöszönöm szépen,felkeresem ????
Válasz kenguruka #2839. hozzászólásáraHa közelebb van hozzád Szatmár, mint Szakmár, akkor jöhettek hozzám is, igaz nem JD, hanem saját motoros az ikerkerekes!
Válasz kenguruka #2839. hozzászólásáraSzakmáron keresd Török Andor urat, Ő egyben fanatikus is.
https://youtu.be/1wPe-k1Y91s
Köszönöm szépen a válaszokat! ^^
Sziasztok, van itt esetleg közöttünk olyan akinél van lehetőség "Rába élmény vezetésre"?
Szeretném meglepni vele a barátomat, nagyon nagy örömöt okoznánk neki ezzel.
Kérlek jelezzetek,hogyha tudtok valakit,aki ebben segíthetne.
Előre is köszönöm ????
Válasz Ndr #2836. hozzászólásáraIgen, a híd közepére beteheted a difit, de ha barázdában akarsz szántani, akkor inkább ne buci kerekessel csináld, mert az nem lesz szép
Válasz Ndr #2836. hozzászólásáraA gömbölyű illetve az egyenes a felniben lévő véglehajtás fedelére vonatkozik, a difi elvileg ugyanaz, úgyhogy szerintem igen. De lehet lesz aki megcáfol!
Üdv.
Érdeklődnék, hogy lehet-e tenni direkt difit szántáshoz olyan rába hídba, ami nem gömbölyű hidas, hanem sima.
Minden javaslatot szívesen fogadok ^^
csatos levegőszűrő fedelet keresnék
Válasz Rasputyin #2833. hozzászólásáracsak azért kérdem mert a mienk leesett és behorpadt eléggé és csak a másik fajtát sikerült szerezni és így csak a tetőt kéne cserélni
Válasz vasvarikriszta #2778. hozzászólásáraIgen .Mi a kérdés
boldog új évet ;olyan kérdés a levegő szűrő teteje ha csatos ki lehet cserélni bilincsesre ?
Válasz Rabó001 #2829. hozzászólásáraBocs igaz,akkor kapcsol gyűrűre javítom!