Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak595 FtBenzin árak587 FtEUR399.36 FtUSD363.9 FtCHF424.27 FtGBP476.42 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gerimur #23266. hozzászólásáraA generátor mögött a nyomáshatárolót szét is szedted vagy csak tekertél rajta?
Abban is lehet kosz, vagy bármi egyéb. Volt már ilyen és hasonlóan viselkedett. Szimering rugó darabokat gyűjtött be.
A váltón csak egy szimmering csere volt mert,a nyelestengely seegergyőrűje beleállt és a harongon lévő furaton folyt az olaj. Az óra szerint 1673üó van bent.A váltó nem recseg a motor is tökéletesen működik.De, majd talán kiderül valami olajcserekor.
Válasz Gerimur #23262. hozzászólásáraÚj olajal 1Bar al több lesz a nyomás,egy darabig. Ha szét is szeded szerintem nem fogsz találni semmi hibát . /ne legyen igazam / . Mennyi Üó van a gépben ? Bár azt úgysem tudod,mert nem az 1 tulaja vagy.De sokan még azok sem tudják,mert sokáig áll az óra, sok gépben. Ha jól emlékszem már a váltót is javítottátok.Ment az már elég sokat. Szerintem már csak ennyit tud .Ezzel az adattal is még sokáig elmehet.Nem szükséges a működéshez a magas érték . Amelyik technikában csak ellenőrző lámpa van.
Az olajnyomásom reggeli indításnál 1bar-ral kevesebbet mutatott mint szokott.Eddig hidegen 4bar volt,melegen pedig 2.8-3bar.Most pedig hidegen 3, melegen 1,6-1.8-at mutat.{az óra jó}.A nyomáscsökkentőn tekertem 4 menetet.Így mutat hidegen 4,melegen 1.8-bart.Most cserélek olajat, de leakarom venni az olajteknőt is.Megszeretném nézni az olajszűrőt,olajszivattyút,olajcsövet{nincs-e eltömődve,nem-e lyukas, centrifugálszűrőt kitakarítani stb}.A centrifugálszűrőt évente olajcserekor szétszoktam szedni,elmosni,kifúvatni.Ha nem találok semmi problémát gyanakodhatok az olajszivattyúra vagy a centrifugálszűrő gumigyűrűire?Bár azt is évente cserélni szoktam.
Hát én azért Gerimur helyében azért odacsapkodtam volna az asztalra, másrészt meg a sokadik cserebere helyett, el tudja nézni az ember, ha szivárog az olaj.
Válasz Wendelke #23257. hozzászólásáraEz így ebben a formában nem igaz mert kapcsolatban vannak mindenki tőlük rendel.
Nagy itt a csend márkatársak Ne mondjuk ki hangosan de a habi hiába rendelsz a traktor-ker-től ők is habis alkatrészekkel dolgoznak vagy más cég mindig találkozni "hbr" névvel
Én is ugyan így jártam,nekem is már a harmadik orbitom van.Kettőt visszavittem a boltba mert,garanciális időn belül folyt belőle az olaj.Ők elküldték és
kb:1 hét múlva visszaküldték,hogy ezeket a szivattyút nem ők gyártották mert, nincs bennt a jelük!Mehetek a "sóhivatalba".Vettem bele egy nagyobb bár-osat, de ez is már könnyezik.
Az enyém gyári megoldás.
Válasz ND #23241. hozzászólására 70cm körül van az átmérője de mai nap megmérem neked,az biztos hogy a ventilátor megfogja rendesen,azért lesz eladó mert tervbe van egy új permetező vásárlása,malupe agro 1100 axi,mert már ezen elzárható szórófejek vannak,meg az új csak új csak 1.5millió nem kevés érte.
Válasz Istvánka 30 #23240. hozzászólásáraKb mekkora a ventilátor rajta? Én sem a kiló v litertől tartok, mert azt elhúzza, hanem h a ventillátortól a rúdra sz@rik a ménes.
Miért kerül eladó sorba?
Válasz ND #23238. hozzászólására Heló én 1500 literest húzok vele 3 membrános olasz szivattyúval van,műanyag ventilátoros,és nálunk elég jó dombok vannak a gyümölcsösben(alma) maszek de erős és stabil, úgynézki eladó lesz nemsokára
Válasz menyus #23234. hozzászólásáraNézd meg a váltó fedelet, a váltókar és a hidraulika tartály között kéne lennie egy kicsi fedélnek amit 3 csavar fog. Vagy lehet a helye sincs kialakítva a váltófedélben.
Válasz menyus #23230. hozzászólásáraSzerintem ez a gép nem az 1 generáció. Hanem a szlovén,"balkán " importra gyártott . Tegyél fel közeli képet , ilyen távoli képről szerinted mit látunk ?
Üdvözlet mindenkinek!
150-es munkaszélességü szárvágóm eladóvá vált!
T-25 trakival használtam 3-4 alkalommal 2200 Nm-területen! Egyedileg gyártott (RZ-3 késekkel)
A gyártó által adott dokumentum szerint, még ez év
06.08.-ig garancia!A hajtómű nem bóvli, ahogy a képek szerint is látni. Vele egy idős kardánnal(sárga/fehér matrica, az adatok)
Vagyis nincsenek egy évesek sem!Tökéletesen működik
(nem ráz, nem kattog, nem zörög)Az eladás oka:
Eladtuk a területet!!
Még az ősszel a cimborám megkért, hogy szántsak neki a szőlő között pár sort, ami persze nem jött össze, mert csak úgy lehetett volna feltolatni, és lefelé szántani. A szőlő végében nem volt hely a megforduláshoz.
Bátran belevágtam, kb. feléig fel tudtam tolatni difivel, aztán csak kapart. Hozzáteszem, jó volt a talaj, se nem sáros, se nem homokos. Itt pld. jól jött volna az elsőkerék hajtás. Nem tudom hogy pontosan mekkora volt a talajszög, de elég meredek volt.
Válasz bali94 #23221. hozzászólására
A T30 meg a vtz a 4x4en kívül azért is jobb lenne neked, mert azon akkor is van kardánhajtás, amikor kinyomod a kuplungot.
Ez permetezőnél, kaszánál, meg főleg mulcsozónál nagy előny, hogy indulás előtt fel tudod pörgetni.
a 25ösön kinyomott kuplungnál nincs TLT - sajnos, ez nagy hátránya.
25316 hozzászólás
Válasz pityubacsi5 #23245. hozzászólásáraHelyileg hol található?
Kérhetek elérhetőséget?
Telefonszámom 06704349663
Köszönöm:
József
Válasz Gerimur #23265. hozzászólásáraEz az oka .
Válasz Gerimur #23265. hozzászólásáraSzia.
Igaz hogy már 7-éve volt,
de jól emlékeztem ! 8727. hsz. Te írtad.
Válasz Gerimur #23266. hozzászólásáraA generátor mögött a nyomáshatárolót szét is szedted vagy csak tekertél rajta?
Abban is lehet kosz, vagy bármi egyéb. Volt már ilyen és hasonlóan viselkedett. Szimering rugó darabokat gyűjtött be.
Válasz Gepi #23264. hozzászólására Az is átlesz nézve!
Válasz stefi69 #23263. hozzászólására Szia!
A váltón csak egy szimmering csere volt mert,a nyelestengely seegergyőrűje beleállt és a harongon lévő furaton folyt az olaj. Az óra szerint 1673üó van bent.A váltó nem recseg a motor is tökéletesen működik.De, majd talán kiderül valami olajcserekor.
Válasz Gerimur #23262. hozzászólásáraHa már lent van az olajteknő akkor én már ránéznék a tám, nyúgvó és a hajtókar csapágyra.
Válasz Gerimur #23262. hozzászólásáraÚj olajal 1Bar al több lesz a nyomás,egy darabig. Ha szét is szeded szerintem nem fogsz találni semmi hibát . /ne legyen igazam / . Mennyi Üó van a gépben ? Bár azt úgysem tudod,mert nem az 1 tulaja vagy.De sokan még azok sem tudják,mert sokáig áll az óra, sok gépben. Ha jól emlékszem már a váltót is javítottátok.Ment az már elég sokat. Szerintem már csak ennyit tud .Ezzel az adattal is még sokáig elmehet.Nem szükséges a működéshez a magas érték . Amelyik technikában csak ellenőrző lámpa van.
Sziasztok!
Az olajnyomásom reggeli indításnál 1bar-ral kevesebbet mutatott mint szokott.Eddig hidegen 4bar volt,melegen pedig 2.8-3bar.Most pedig hidegen 3, melegen 1,6-1.8-at mutat.{az óra jó}.A nyomáscsökkentőn tekertem 4 menetet.Így mutat hidegen 4,melegen 1.8-bart.Most cserélek olajat, de leakarom venni az olajteknőt is.Megszeretném nézni az olajszűrőt,olajszivattyút,olajcsövet{nincs-e eltömődve,nem-e lyukas, centrifugálszűrőt kitakarítani stb}.A centrifugálszűrőt évente olajcserekor szétszoktam szedni,elmosni,kifúvatni.Ha nem találok semmi problémát gyanakodhatok az olajszivattyúra vagy a centrifugálszűrő gumigyűrűire?Bár azt is évente cserélni szoktam.
Válasz Gepi #23258. hozzászólásáraBocs, vásárolunk
Hát én azért Gerimur helyében azért odacsapkodtam volna az asztalra, másrészt meg a sokadik cserebere helyett, el tudja nézni az ember, ha szivárog az olaj.
Akkor nem csodálkozom .Felejtős !
Válasz stefi69 #23255. hozzászólásáraSzia!
HBR-es.
Válasz Wendelke #23257. hozzászólásáraEz így ebben a formában nem igaz mert kapcsolatban vannak mindenki tőlük rendel.
Nagy itt a csend márkatársak Ne mondjuk ki hangosan de a habi hiába rendelsz a traktor-ker-től ők is habis alkatrészekkel dolgoznak vagy más cég mindig találkozni "hbr" névvel
Én is csak azt kérdezném, mint az előzőek, hogy hol vetted? Mert ott nem vásárolunk.
Válasz Gerimur #23254. hozzászólásáraOszt ezt meg hogy?
Ki küldött mit hova?
Mindegy ki gyártotta, a kereskedő felel érte, hogy ő honnan csencselte, és hogy játssza le velük az az ő dolga!
Válasz Gerimur #23254. hozzászólásáraÜdv.
Hol vetted őket ?
Válasz dávidka234567 #23246. hozzászólására Szia!
Én is ugyan így jártam,nekem is már a harmadik orbitom van.Kettőt visszavittem a boltba mert,garanciális időn belül folyt belőle az olaj.Ők elküldték és
kb:1 hét múlva visszaküldték,hogy ezeket a szivattyút nem ők gyártották mert, nincs bennt a jelük!Mehetek a "sóhivatalba".Vettem bele egy nagyobb bár-osat, de ez is már könnyezik.
Az enyém gyári megoldás.
Melyik csavarral? Esetleg azt nem nézted, hogy gyári kiépítésben van-e nyomásszabályzó szelep az orbit előtt?
Válasz Wendelke #23251. hozzászólásáraSehogy mert azt mondták hogy azzal a csavarral lehet nyomás szabályozni
Válasz dávidka234567 #23250. hozzászólásáraNem lehet, hogy beleválasztottál a gagyibb gyártású (ukrán) orbitba?
Ha jól tudom többféle is van forgalomban,csak más árakon.
Illetve az orbit körben a nyomásszabályozás hogyan van megoldva?
itt fojik az olaj
Válasz dávidka234567 #23248. hozzászólásáraFölül fojik a tömb szelencénél
Válasz ND #23247. hozzászólásáraNem ott fojik
Válasz dávidka234567 #23246. hozzászólásáraRéz alátét ki lett lágyítva?
üdvözlök mindenkit nemtugya valaki újmtz orbit és fojik
Mi lehet a hiba gerimur te nemtudom neked is mtz orbit van?
Van két darab 11.2*R28 gumim belsővel együtt. Gyári orosz, kicsit kagylósra kopva 10000 Ft-ért odaadom az egészet. + Gyári ülésem 5000 Ft-ért.
Válasz ND #23243. hozzászólásárameg azon 820 vagy 850es ventillátort ír.
az még jobban odaverne a ménesnek
Válasz Istvánka 30 #23242. hozzászólásárapont ugyan ez a dilemma
Válasz ND #23241. hozzászólására 70cm körül van az átmérője de mai nap megmérem neked,az biztos hogy a ventilátor megfogja rendesen,azért lesz eladó mert tervbe van egy új permetező vásárlása,malupe agro 1100 axi,mert már ezen elzárható szórófejek vannak,meg az új csak új csak 1.5millió nem kevés érte.
Válasz Istvánka 30 #23240. hozzászólásáraKb mekkora a ventilátor rajta? Én sem a kiló v litertől tartok, mert azt elhúzza, hanem h a ventillátortól a rúdra sz@rik a ménes.
Miért kerül eladó sorba?
Válasz ND #23238. hozzászólásáraEz lenne az
Válasz ND #23238. hozzászólására Heló én 1500 literest húzok vele 3 membrános olasz szivattyúval van,műanyag ventilátoros,és nálunk elég jó dombok vannak a gyümölcsösben(alma) maszek de erős és stabil, úgynézki eladó lesz nemsokára
Sziasztok,
használ valaki T25-tel 10hl-es vagy a körüli axiál permetezőt?
Tapasztalatok?
mennyire ellik meg előtte? Szinte sík a terep, ahol használnám
előre is köszi
Üdv ,a padló lemez alatt fényképezz ,a jobb oldali kerék és a hidraulika szürö környéken a váltóház végén kell hogy legyen !!
Válasz menyus #23234. hozzászólásáraNézd meg a váltó fedelet, a váltókar és a hidraulika tartály között kéne lennie egy kicsi fedélnek amit 3 csavar fog. Vagy lehet a helye sincs kialakítva a váltófedélben.
Válasz menyus #23234. hozzászólásáraEgy utcánkbeli is vett egy ilyet,azon sincs difizár!
Válasz stefi69 #23233. hozzászólásáraHolnap lefényképezem 1977 gyártású műszakilag kifogástalan horvátországból lett behozva...
Válasz menyus #23230. hozzászólásáraSzerintem ez a gép nem az 1 generáció. Hanem a szlovén,"balkán " importra gyártott . Tegyél fel közeli képet , ilyen távoli képről szerinted mit látunk ?
Válasz szeki 2 #23231. hozzászólásáraOtt nincs semmi helye sincs a padlolemezen
Biztosan van ,,üllés elött a padozatnál van a helye ,egy taposó gommbot keress !
Sziasztok ismeri valaki az első generációs T-25 ös kistraktort?Ezen gyárilag nincs difizár vagy csak én nem találom rajta?Utólag bele lehet szerelni?
Válasz hegelaci66 #23228. hozzászólásáraElérhetőség: 30/560-8988. Ár 200.000Ft komplett!
Üdvözlet mindenkinek!
150-es munkaszélességü szárvágóm eladóvá vált!
T-25 trakival használtam 3-4 alkalommal 2200 Nm-területen! Egyedileg gyártott (RZ-3 késekkel)
A gyártó által adott dokumentum szerint, még ez év
06.08.-ig garancia!A hajtómű nem bóvli, ahogy a képek szerint is látni. Vele egy idős kardánnal(sárga/fehér matrica, az adatok)
Vagyis nincsenek egy évesek sem!Tökéletesen működik
(nem ráz, nem kattog, nem zörög)Az eladás oka:
Eladtuk a területet!!
Válasz stefi69 #23226. hozzászólására Rendben köszönöm :)
Válasz vidimazsi #23225. hozzászólásáraMár több mint 5 éve ! de megy az idő .
Válasz stefi69 #15773. hozzászólására Szia érdeklődnék elkelt már a kormány?
Üdv:Gábor
Válasz ND #23222. hozzászólásáraAz már az
Még az ősszel a cimborám megkért, hogy szántsak neki a szőlő között pár sort, ami persze nem jött össze, mert csak úgy lehetett volna feltolatni, és lefelé szántani. A szőlő végében nem volt hely a megforduláshoz.
Bátran belevágtam, kb. feléig fel tudtam tolatni difivel, aztán csak kapart. Hozzáteszem, jó volt a talaj, se nem sáros, se nem homokos. Itt pld. jól jött volna az elsőkerék hajtás. Nem tudom hogy pontosan mekkora volt a talajszög, de elég meredek volt.
Válasz bali94 #23221. hozzászólására
A T30 meg a vtz a 4x4en kívül azért is jobb lenne neked, mert azon akkor is van kardánhajtás, amikor kinyomod a kuplungot.
Ez permetezőnél, kaszánál, meg főleg mulcsozónál nagy előny, hogy indulás előtt fel tudod pörgetni.
a 25ösön kinyomott kuplungnál nincs TLT - sajnos, ez nagy hátránya.
Válasz Wendelke #23220. hozzászólásáraAz már emelkedő, amikor a zergét is ütni kell, hogy felmenjen, mi?
Válasz Wendelke #23220. hozzászólásáraNa jó, most megnyugtattatok, hiába homok ....