Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak622 FtBenzin árak607 FtEUR410.68 FtUSD387.3 FtCHF438.21 FtGBP493.1 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Masina93 #25066. hozzászólásáraElvileg, ha kisebbet raksz a szükségesnél, akkor normál áramfelvételnél is kiolvad. Ha nagyobbat akkor meg hiba esetén sem biztos.
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem hogy van e lényege annak, hogy hová hány alperes biztosíték van dugva mert van 15amperes is meg 30as is a gépben de én össze cseréltem őket rendesen és erre nem is gondoltam. Ha van lényege akkor valaki el magyarázná milyet hova érdemes mielött még le égnek a gép vagy valami?? Köszönöm üdv!
Jonapot kivanok segitsegre lene suksege t25 kistraktora vetem azt az ujfajta oninditot a regitipusu tonkrement ez a uj 100 szor job eltelt 2ev es behalt az akumulator az a gonom hogy 150 AH az aksi meg ezel vetem a trakit retenetesen nehez azt kerdeznem nem felelne meg egy kiseb is es ha igen hany amperes elore is koszonom a segitseget
Válasz Tünde2000 #25060. hozzászólásárabs80.td fórumtárs, egy komplett új fülkét és még sok mást épített a T25-re érdemes átlapozni a hsz-ait.
"
Udv! En meg csinaltam. A nevemre kattintva a regebbi hozzaszolasaim kozott talalsz tervrajzot is, ebben a videoban meg kepeket: https://m.youtube.com/watch?t=3s&v=QtSWI6K5pzs
En az osszes kedert lecsereltem, innen rendeltem http://www.duplexszelvedoszerszam.hu/univerzalis-szelvedokeretek.html uaz vagy wartburg keder. A zsaner az regi ikarusz ajtoé, de uj. (Elfekvo raktarkeszlet a szocializmusbol ) A gazteleszkop mtz. Az zar egyedi, ha kell kep kuldok.
"
t 25 ajtó üveg berakásával más is küzdött már? Elfáradt a régi kéder gumiprofil, hol tudok venni újat? Az mtz 50 szélvédő kédere nagyon hasonlít rá, de vele nem tudták a karosszériások megoldani.
Üdvözletem! Ajánlottak megvételre egy T-25 A03 trakit, ami nincs átalkítva "orbitosra". Szeretném megkérdezni, hogy valaki vállalná-e ennek a helyszíni átalakítását és ha igen mindennel együtt mennyiért? (Monori járás) Szeretném látni, hogy milyen + költségekkel számoljak. Előre is köszönöm!
Válasz LehelLehel #25055. hozzászólásáraAz lemaradt, hogy gyárilag az feszesen működik, tehát ahol hagyod ott marad + leállítani azzal lehet trakit.
Nálad, hogy lazán mozog az a rendellenes működése.
Válasz LehelLehel #25055. hozzászólásáraA kézigáz az úgy van megoldva, hogy a tartó rész és a kézigáz forgáspontja között van egy dörzstárcsa szerű alátét, plusz egy rugó és csavar segítségével van összehúzatva.
Jobb esetben esetleg csak a csavaron kell húzni ami feszít a rúgót, ha nagyon gatya akkor cserélni a "dörzstárcsát" meg ami elkopott hiányzik.
Sziasztok!Mi lehet rá a megoldás a kézigáz ra,hogy menet közben ne essen vissza a fordulat?Nem marad úgy ahogy beallitom lábbal meg elég fárisztó 1-2óra után.Mi lehet rá a megoldás hogy úgy maradjon a kézigáz ahogy beállitom?
Válasz ND #25048. hozzászólására eni i-Sigma perfomance 15w-40 es turbós diesel motorokhoz ajánlott, ilyesmit olvastam itt hogy mivel léghűtéses a gépezet így a turbós motorolaj az jobban viseli a hőterhelést.
Én a kopásra gondoltam hogy valószínűleg az okozhatja akár az olajszivattyúban akár a főtengelynél de emiatt egyenlőre nem szeretném komplett generál alá vetni a dolgot, főleg hogy olvasgattam hogy sokszor az új alkatrészek is silányak tudnak lenni.
Válasz Masina93 #25047. hozzászólásáraNem jó de elmegy.
Oroszra öregek azt mondják ha már van 1 az jó
A tiéd jó, lehet kicsit magas is
Milyen olajat használsz?
Válasz ND #25046. hozzászólásáraAz jónak számít? Nekem sem hidegen de sehogy soha nyáron se télen nem ment 2.5 alá hidegen alacsony alapjáraton 4 felett picivel. Szerintem avval a motorral vmi baj van. Vagy az olajjal?
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni, nemrég lettem egy T-25-ös tulajdonosa és van egy olyan észrevételem hogy az olajnyomásom hideg motornál nagy fordulaton 5 bár alapjáraton pedig 3 bár környékén van azonban üzemmeleg motornál ami 70-80 fokot jelent az olajnyomásom leesik magas fordulaton 2.2 alapjáraton 0.9 bár-ra tudom a gépkönyve szerint 0.8 alá nem lenne szabad mennie de ez így furcsa a számomra hogy ilyen drasztikus különbség legyen a deknit már levettem az olajcserekor szó szerint számomra furcsán túl tiszta is az egész motor rendellenes dolgot ott nem találtam. Szerintetek érdemes emiatt aggódnom hogy baj lehet a motorban vagy próbáljam ki 20w-50 -es olajjal?
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni, nemrég lettem egy T-25-ös tulajdonosa és van egy olyan észrevételem hogy az olajnyomásom hideg motornál nagy fordulaton 5 bár alapjáraton pedig 3 bár környékén van azonban üzemmeleg motornál ami 70-80 fokot jelent az olajnyomásom leesik magas fordulaton 2.2 alapjáraton 0.9 bár-ra tudom a gépkönyve szerint 0.8 alá nem lenne szabad mennie de ez így furcsa a számomra hogy ilyen drasztikus különbség legyen a deknit már levettem az olajcserekor szó szerint számomra furcsán túl tiszta is az egész motor rendellenes dolgot ott nem találtam. Szerintetek érdemes emiatt aggódnom hogy baj lehet a motorban vagy próbáljam ki 20w-50 -es olajjal?
Nem működik az üzemóra számláló a spirál jó.Viszont úgy látom a meghajtás nem megy.Ha leveszem a három csavarral kell valamire figyelni?
Köszönöm a tanácsokat, üdv
Válasz nemcsa #25039. hozzászólásáraIgazán nincs mit.
A kupakot hogy vetted ki?
Ha a rajta lévő lyukba behajtod az egyik fedélcsavart úgy a legegyszerűbb.
Válasz nemcsa #25037. hozzászólásáraleveszed a tetejék, kiveszed a kupakot, majd a szelepet szokott segíteni, mert kiöblítődik az elfolyó olajjal a kosz
Válasz _NB_ #25035. hozzászólásáraKöszönöm az ötletet,leragadtam,a szivattyúnál de úgy néz ki a vezérlőtömbben lehet valami leragadva,beakadva azért nem működik
Válasz nemcsa #25032. hozzászólásáraNem nincs T25-öm, csak az ismerősömnek volt.
Ha jól emlékszem ki is lehetett kapcsolni egy karral, a kérdés nincs kikapcsolva véletlen ?
Amúgy a topik fölött a keresőbe beírod, hogy pdf és a találatok közül szemezgethetsz.
Válasz birtam793 #25033. hozzászólásáraMennyi a rendes olajszint? Mennyire folyik? Sugárban, vagy csak olajos lesz, és elindul lefelé egy olajcsík.
Emlékeim szerint a beöntő mellett van egy nívópálca, kb. olyan 10 centire a tetejétől van a maximuma.
Lehet hogy nincs tömítés a zárócsavarnál, és egy idő alatt átszivárog valamennyi olaj.
Jó hülye helyen van, nem könnyű tölteni bele.
[kep3]
Szép estét, sziasztok. Lenne egy kérdésem, a hidraulika olajtoltotojénél, rendes olajszintnél menet közben folyik valamiért az olaj és az lenne a kérdésem, hogy nem e tudjátok hogy miért?
Válasz 44claasgarantos #25031. hozzászólásáraKöszönöm,már ment a szivattyú csak idézőjelben volt új,hajtásra gyanakodtam,azt átnéztem kicseréltem a golyókat,összeraktam de most sem jó.Lehet,hogy ilyen hamar megadja magát a szivattyú?
Üdv
Hidralika szívatyú alatti cső lazitása ha jön olaj akkor jó traki beinditva szivatyu bekapcsolva és a szivatyú felsö cső lazitás ott nagy nyomáson kel az olajnak jelenkezni ha nem hajtás de inkább nem mtz szervo szivatyut kaptál ránézésre nincsen nagy kulömség a forgás irány meg lehet forditani
Egyik napról a másikra nem emel a hidraulika.A munkahengernél nincs nyomás.A szivattyú tavaly lett cserélve.A hajtáson kívül van e még alkatrész amit meg kellene nézni.A hajtásházon felül levő csavar valami olajbeöntő?Az alsó leeresztő?Ha leveszem az oldalsó fedelet a hajtásházról az segít valamiben?
Üdv és köszönet
25322 hozzászólás
Bocs de enyire nem vàgom ezeket a dolgokat.Fel lehet rà rakni az 50 es MTZ - adagolojàt.?
Bocs de enyire nem vàgom ezeket a dolgokat.Fel lehet rà rakni az 50 es MTZ - adagolojàt.?
Válasz xxxzsolti77 #25069. hozzászólásáraCsináltas 50-es MTZ adagolót.
Hello.T 25 höz keresek adagolòt ha esetleg valaki tud vagy van neki kérem irjon.
Válasz Masina93 #25066. hozzászólásáraMilyen van rajta ? Melyik mit működtet?
Válasz Masina93 #25066. hozzászólásáraElvileg, ha kisebbet raksz a szükségesnél, akkor normál áramfelvételnél is kiolvad. Ha nagyobbat akkor meg hiba esetén sem biztos.
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem hogy van e lényege annak, hogy hová hány alperes biztosíték van dugva mert van 15amperes is meg 30as is a gépben de én össze cseréltem őket rendesen és erre nem is gondoltam. Ha van lényege akkor valaki el magyarázná milyet hova érdemes mielött még le égnek a gép vagy valami?? Köszönöm üdv!
koszonom szepen
Válasz hajdumaria75 #25062. hozzászólására100Ah 800A-eset használok, de lehet hogy még kevesebb is elég lenne, mert azonnal indul.
Válasz hajdumaria75 #25062. hozzászólására110AH akksi is jó bele.
Jonapot kivanok segitsegre lene suksege t25 kistraktora vetem azt az ujfajta oninditot a regitipusu tonkrement ez a uj 100 szor job eltelt 2ev es behalt az akumulator az a gonom hogy 150 AH az aksi meg ezel vetem a trakit retenetesen nehez azt kerdeznem nem felelne meg egy kiseb is es ha igen hany amperes elore is koszonom a segitseget
Válasz Tünde2000 #25060. hozzászólásárabs80.td fórumtárs, egy komplett új fülkét és még sok mást épített a T25-re érdemes átlapozni a hsz-ait.
"
Udv! En meg csinaltam. A nevemre kattintva a regebbi hozzaszolasaim kozott talalsz tervrajzot is, ebben a videoban meg kepeket: https://m.youtube.com/watch?t=3s&v=QtSWI6K5pzs
En az osszes kedert lecsereltem, innen rendeltem http://www.duplexszelvedoszerszam.hu/univerzalis-szelvedokeretek.html uaz vagy wartburg keder. A zsaner az regi ikarusz ajtoé, de uj. (Elfekvo raktarkeszlet a szocializmusbol ) A gazteleszkop mtz. Az zar egyedi, ha kell kep kuldok.
"
t 25 ajtó üveg berakásával más is küzdött már? Elfáradt a régi kéder gumiprofil, hol tudok venni újat? Az mtz 50 szélvédő kédere nagyon hasonlít rá, de vele nem tudták a karosszériások megoldani.
Üdvözletem! Ajánlottak megvételre egy T-25 A03 trakit, ami nincs átalkítva "orbitosra". Szeretném megkérdezni, hogy valaki vállalná-e ennek a helyszíni átalakítását és ha igen mindennel együtt mennyiért? (Monori járás) Szeretném látni, hogy milyen + költségekkel számoljak. Előre is köszönöm!
Válasz _NB_ #25056. hozzászólásáraCsavaron már próbáltam húzni nem segített.Akkor lehet a dörzstárcsa van elkopva.
Válasz LehelLehel #25055. hozzászólásáraAz lemaradt, hogy gyárilag az feszesen működik, tehát ahol hagyod ott marad + leállítani azzal lehet trakit.
Nálad, hogy lazán mozog az a rendellenes működése.
Válasz LehelLehel #25055. hozzászólásáraA kézigáz az úgy van megoldva, hogy a tartó rész és a kézigáz forgáspontja között van egy dörzstárcsa szerű alátét, plusz egy rugó és csavar segítségével van összehúzatva.
Jobb esetben esetleg csak a csavaron kell húzni ami feszít a rúgót, ha nagyon gatya akkor cserélni a "dörzstárcsát" meg ami elkopott hiányzik.
T-25 Alkatrész jegyzék pdf
Sziasztok!Mi lehet rá a megoldás a kézigáz ra,hogy menet közben ne essen vissza a fordulat?Nem marad úgy ahogy beallitom lábbal meg elég fárisztó 1-2óra után.Mi lehet rá a megoldás hogy úgy maradjon a kézigáz ahogy beállitom?
Válasz nagy0szilard #25053. hozzászólásáraNem kell tömítés, be kell csiszolni!!
sziasztok!
T25 hengerfejnél milyen tömítést használtok? Egyáltalán kell ott tömíteni a henger és a hengerfej közé?
Válasz stefi69 #15769. hozzászólásáraSzia. Megvan még? Érdekelne. Köszönöm.
Válasz Gepi #25050. hozzászólásáraRendben megnézem, köszönöm a tanácsokat minkenkinek!
Válasz tolgyesjozsef #25049. hozzászólásáraNézd meg a motor oldalán a nyomásszabályzót.
Válasz ND #25048. hozzászólására eni i-Sigma perfomance 15w-40 es turbós diesel motorokhoz ajánlott, ilyesmit olvastam itt hogy mivel léghűtéses a gépezet így a turbós motorolaj az jobban viseli a hőterhelést.
Én a kopásra gondoltam hogy valószínűleg az okozhatja akár az olajszivattyúban akár a főtengelynél de emiatt egyenlőre nem szeretném komplett generál alá vetni a dolgot, főleg hogy olvasgattam hogy sokszor az új alkatrészek is silányak tudnak lenni.
Válasz Masina93 #25047. hozzászólásáraNem jó de elmegy.
Oroszra öregek azt mondják ha már van 1 az jó
A tiéd jó, lehet kicsit magas is
Milyen olajat használsz?
Válasz ND #25046. hozzászólásáraAz jónak számít? Nekem sem hidegen de sehogy soha nyáron se télen nem ment 2.5 alá hidegen alacsony alapjáraton 4 felett picivel. Szerintem avval a motorral vmi baj van. Vagy az olajjal?
Válasz tolgyesjozsef #25044. hozzászólásáraMilyen órád van h tizedeket mér?
Öreg gép, kopott motor, de ez még teljesen jó
Válasz tolgyesjozsef #25044. hozzászólásáraMost télre ne cseréld át. Egyelőre jó így.
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni, nemrég lettem egy T-25-ös tulajdonosa és van egy olyan észrevételem hogy az olajnyomásom hideg motornál nagy fordulaton 5 bár alapjáraton pedig 3 bár környékén van azonban üzemmeleg motornál ami 70-80 fokot jelent az olajnyomásom leesik magas fordulaton 2.2 alapjáraton 0.9 bár-ra tudom a gépkönyve szerint 0.8 alá nem lenne szabad mennie de ez így furcsa a számomra hogy ilyen drasztikus különbség legyen a deknit már levettem az olajcserekor szó szerint számomra furcsán túl tiszta is az egész motor rendellenes dolgot ott nem találtam. Szerintetek érdemes emiatt aggódnom hogy baj lehet a motorban vagy próbáljam ki 20w-50 -es olajjal?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni, nemrég lettem egy T-25-ös tulajdonosa és van egy olyan észrevételem hogy az olajnyomásom hideg motornál nagy fordulaton 5 bár alapjáraton pedig 3 bár környékén van azonban üzemmeleg motornál ami 70-80 fokot jelent az olajnyomásom leesik magas fordulaton 2.2 alapjáraton 0.9 bár-ra tudom a gépkönyve szerint 0.8 alá nem lenne szabad mennie de ez így furcsa a számomra hogy ilyen drasztikus különbség legyen a deknit már levettem az olajcserekor szó szerint számomra furcsán túl tiszta is az egész motor rendellenes dolgot ott nem találtam. Szerintetek érdemes emiatt aggódnom hogy baj lehet a motorban vagy próbáljam ki 20w-50 -es olajjal?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Nem működik az üzemóra számláló a spirál jó.Viszont úgy látom a meghajtás nem megy.Ha leveszem a három csavarral kell valamire figyelni?
Köszönöm a tanácsokat, üdv
Válasz ND #25040. hozzászólásáraEz már cserélt volt nem eredeti.Felül van egy nagy imbusz csavar ,alatta volt a szelep.
Válasz nemcsa #25039. hozzászólásáraIgazán nincs mit.
A kupakot hogy vetted ki?
Ha a rajta lévő lyukba behajtod az egyik fedélcsavart úgy a legegyszerűbb.
Válasz ND #25038. hozzászólásáraKöszönöm,ezt próbáltam és jó lett
Válasz nemcsa #25037. hozzászólásáraleveszed a tetejék, kiveszed a kupakot, majd a szelepet szokott segíteni, mert kiöblítődik az elfolyó olajjal a kosz
Válasz _NB_ #25035. hozzászólásáraKöszönöm az ötletet,leragadtam,a szivattyúnál de úgy néz ki a vezérlőtömbben lehet valami leragadva,beakadva azért nem működik
Válasz _NB_ #25035. hozzászólására"Nekem nincs..."
Válasz nemcsa #25032. hozzászólásáraNem nincs T25-öm, csak az ismerősömnek volt.
Ha jól emlékszem ki is lehetett kapcsolni egy karral, a kérdés nincs kikapcsolva véletlen ?
Amúgy a topik fölött a keresőbe beírod, hogy pdf és a találatok közül szemezgethetsz.
Válasz birtam793 #25033. hozzászólásáraMennyi a rendes olajszint? Mennyire folyik? Sugárban, vagy csak olajos lesz, és elindul lefelé egy olajcsík.
Emlékeim szerint a beöntő mellett van egy nívópálca, kb. olyan 10 centire a tetejétől van a maximuma.
Lehet hogy nincs tömítés a zárócsavarnál, és egy idő alatt átszivárog valamennyi olaj.
Jó hülye helyen van, nem könnyű tölteni bele.
[kep3]
Szép estét, sziasztok. Lenne egy kérdésem, a hidraulika olajtoltotojénél, rendes olajszintnél menet közben folyik valamiért az olaj és az lenne a kérdésem, hogy nem e tudjátok hogy miért?
Válasz 44claasgarantos #25031. hozzászólásáraKöszönöm,már ment a szivattyú csak idézőjelben volt új,hajtásra gyanakodtam,azt átnéztem kicseréltem a golyókat,összeraktam de most sem jó.Lehet,hogy ilyen hamar megadja magát a szivattyú?
Üdv
Hidralika szívatyú alatti cső lazitása ha jön olaj akkor jó traki beinditva szivatyu bekapcsolva és a szivatyú felsö cső lazitás ott nagy nyomáson kel az olajnak jelenkezni ha nem hajtás de inkább nem mtz szervo szivatyut kaptál ránézésre nincsen nagy kulömség a forgás irány meg lehet forditani
Esetleg lenne valakinek kezelési útmutatója il. alkatrész katalógus?
Válasz ND #25028. hozzászólásáraKöszönöm,olaj van, meglazítottam a szivattyú utáni csövet,nincs nyomás ott sem.
Válasz ND #25027. hozzászólásáraIlletve van benne elég olaj?
Válasz nemcsa #25026. hozzászólásáraLehet csak a tömbben akadt fel a szelep v alá ment vmi kosz
Egyik napról a másikra nem emel a hidraulika.A munkahengernél nincs nyomás.A szivattyú tavaly lett cserélve.A hajtáson kívül van e még alkatrész amit meg kellene nézni.A hajtásházon felül levő csavar valami olajbeöntő?Az alsó leeresztő?Ha leveszem az oldalsó fedelet a hajtásházról az segít valamiben?
Üdv és köszönet
Sziasztok! Nincs valamelyikőtöknek régi adagolóhoz való pajzslemeze, vagy egy olyan szar adagolója, amin az van és eladó?
Válasz kamus #25023. hozzászólásáraHali 3m csak sodrok vele, teritésre rendes rendterítőt használok az 3,6m
Válasz Masina93 #25018. hozzászólásáraSzia,
Milyen széles a sodró? Terít és sodor is?
Köszi.