Válasz Vinkó 75 #4669. hozzászólásáraElhiszem, de nem mindegy ki vagy kik voltak az első tulajok és hogy bántak ,és tartották karban a gépet. Az eggyik ismerősnek a vadiúj 120le Nh-ja, 300 üzó-nál se előre se hátra. Na ez a méreg nem a cián. A szervíz próbálja hárítani, hogy a tulaj hibája. A gép már fél éve "javítás" alatt, már megy a perrel való fenyegetőzés,és csak muszály neki az mtz-vel dolgozni. Pedig annak a kiváltására vette ő is
Válasz B.Bali #4663. hozzászólásáraHorvátországból 6,5 millióba állt meg egy gyári homlokrakós Fendt favorit turbomatic 125. Egy 150 hektáros gazdaságba és némi bérmelóba megy egy éve 7 ezer órával. Két szimmering csere miatt fogom a télen "javítani". 27 literrel szántott ott hol az öreg JD 37-el. (a lazább területeken 23-25 l/ha) Vetés előtti kombinátorozás 5 méteres Heltivel 2,6l-3,6l/ha vonulással együtt. Szóval eléggé jó választás volt a 12 millás Ivánhoz képest. De van itt még belőlük vagy 5 db. Mennek szinte egész évben apró hibák(vezeték-kapcsolók-klíma) kivételével gond nélkül. 9-10ezer órával. Most fogok egyet szétszedni,minek az egyik power fokozata megdöglött. Tavaly 300 hektárt szántott egész ősszel finoman, nyáron lazítózott. Valamint ősszel részt vett némi vetés előkészítésben is. Jahh előtte 3 évig az olajon és a gumikon kívúl nem kellett mást rákölteni. Bőven hozta az árát,nem csak a javításét mi most esedékes. De mivel a szomszédoknál van bontottan,és az alternatív forrásokat nézve,"baráti" az alkatrész,így már többen nézegetik itt, hogy váltanának ez irányba az Ivánból. Igaz a típusra rá is vagyunk állva kicsit,szakmailag is. Csavarhúzóval húzom 150 lóig. 200 lóig van az alja. Sajnos a Német is tudja hogy bevált gép ezért már vásároltak vissza ilyen gépet is Németbe. MB trakról nem is beszélve. Gyakorlatilag az eladó annyit kért amennyit nem szégyellt. Vitték mint a cukrot vissza ahonnan jött.
Válasz kori01 #4665. hozzászólásáraNem akarom összehasonlítani, de te írod hogy az mtz mindíg rossz. Valaki bevallja, és le is írja hogy komoly hibák előjönnek bármelyik márkánàl.
Válasz B.Bali #4663. hozzászólásáraBezzeg az mtz,arra nem kell.
Egy jd hogy lehet összehasonlítani ez mtz-vel?
Nekünk 3ik van jd,de volt mtz is.
Soha nem kellene többször mtz.
Aki 4 hengeres Mtz vásárlásán gondolkodik még ne törje fel a malacperselyt, itt lassan lehet licitálni egy szinte új példányra: Itt a link
Ez nem úgy néz ki, mint ami felszántotta fél ukrajnát...de majd az új tulajnál!
Válasz kori01 #4659. hozzászólásáraNa látod te is tudsz mondani példát erre is meg arra is! Én is tudok mondani patent több ezer órás MTZ ket, meg tudok egy hét utáni motorcserés nyugatit! Másrészt pedig te állandóan ócsárolod az MTZ ket, miközben az országban messze a legtöbb dolgozik belőlük! Akinek annyi pénze van, meg annyi területe ilyet vesz! Másrészt pedig inkább veszek újat mint egy 16000 órás gépet...
Válasz Agronomus #4657. hozzászólásáraVáltvaforgatóval szántani nem próbátá vele.?
Mondjuk szántasz 2-es 4-es be, oszt áthúzod hátramentebe, gyorsabban megy hátra, mint előre.
Mikor meg 3-as 1-es be tolod át simán hátramenetbe a csiga megelőz. Ja , hogy irányváltás előtt még át kell húzni lassúból gyorsba vagy fordítva eeeeee.
Válasz Bigyófelügyelő #4656. hozzászólásáraMutatok neked mtz amelyik 2000ora körül motorja szétesett.
A hidraulika az mindig szar lesz,folyik az olaj.
Kényelem egy fos.
Váltó recseg ropog.
Egy nyugati fel 20000óránál különb.
Most adtunk el egy 16000ezer órás gépet.
15evig volt nálunk hibamentesen.
Válasz Anonimus82 #4649. hozzászólásáraDehogy nem jó....idén volt szerencsém egy 1025-el is dolgozni....rakott kocsival kicsit macerásan indul,ha nem akarja az ember a kuplungot bacogatni, de minden másra kiváló az a váltó
Válasz kori01 #4647. hozzászólására6 millió volt kb ekével együtt! Legyen 5 millió a gép, 1 az eke... Van benne 2700 üzem óra! Mutasd már meg 5 millióért milyen jó nyugati gépet adnak!
Válasz mtz1221 #4645. hozzászólásáraNana jó lesz az 9-nek is. Kezdjük az mtz-5 4x4 változatának hídjával(gaz-63),320-as kismtz hídja,921 mtz hídja,illetve a kokányolást is bele számítva a gaz-66 elsőhídját is alájuk szokták dobni. Na ez az igazi “egyenes” híd! A többi típust mert leírtátok.
Válasz .Richard. #4650. hozzászólásáraAzt hiszem ,,vinko"mondta számomra a tutit hogy a használt nyugatinál legyen meg a fél traktor ára még pluszba ha javítani kell hát ha én erre a fél traktor árát rá költöm szerintem még akkor sincs egy 20 éves őzike árán
Válasz fexco #4614. hozzászólásáraSajna itt az egyik kolega már ment haza egyik oldalon aláékelt ilyen elsőhiddal 3keréken. Másfelől miért is lenne elsöhídház készleten a habinál ha nem érvényesülne folyton Murphy-törvénye.
Válasz Anonimus82 #4649. hozzászólásáraHát lehet. De biztos olcsobb javitani mint a nyugatit. egyébként valaki ennek a váltoját babrálta már? Vagy tényleg ez ennyire tuti???egy bötü nix rola.
Válasz Anonimus82 #4612. hozzászólásáraAnnyi pénzért kaptál volna egy jó nyugati gépet .
Ezeknek a váltóját nem kérem,de szerintem nem sokmindent javíthattak rajta.
Válasz szanberg #4643. hozzászólásáraAz ügyből kifolyólag és a szővegből is tisztán értelmezhető' amit az illető mond 'az a jelen pillanatban is a tulajdonában van''ezentúl le nem tagadhatoan ismételten is jelenleg is a saját tulajdonában van a mezitlábas! Amennyiben változtatni kívánna az emlitett gép tulajdoni jogviszonyával kapcsolatban az
Jelen állitások alapján nem helytálló! Innentől kezdve ha bárki bármit vagy esetleg mást mond az hazudik!!! Az elöbb leirtak szerint a mezitlábas pedig 2015ig a 3dik fajta. Egy rossz jogász igy kezdené.
Válasz Anonimus82 #4632. hozzászólásáraNyugi, mi is önkéntes kijárási tilalmat rendeltünk el: nem merünk kimozdulni, mert reggelre merevebbek leszünk, mint amilyen kemények most vagyunk!
Válasz gcastle #4627. hozzászólásáraLegyen csak 2500 eur az eke 16000-2500=13500-500eur az út =13000eur a traktor . és most megyek iszok én is valamit mert ez a matek ki csinált
Válasz gcastle #4627. hozzászólásáraLegyen csak 2500 eur az eke 16000-2500=13500-500eur az út =13000eur a traktor . és most megyek iszok én is valamit mert ez a matek ki csinált
Válasz Géza15 #4590. hozzászólásáraHa egy mód van CNH vonalon maradnék mert jók a tapasztalataim az agrotec szervízzel meg az Gírhes (NH8870)sem utolsó gép azért de úgy néz ki kicsit túl vállaltam neki az eszközöket .
Válasz A.I. #4620. hozzászólásáraAmúgy a nagy Sárga tényleg nyugtat: román barom lehúzódik, nem őrjít meg a sípolás hibakódnál, reggeltől-estig megy egy fokozatban,viszont ha bekopogja-csikorogja-visítja-füstöli a hibakódot, na akkor...
6522 hozzászólás
Válasz B.Bali #4671. hozzászólásáramilyen tipusú ez a nh?melyik szerviz?
Válasz Vinkó 75 #4669. hozzászólásáraElhiszem, de nem mindegy ki vagy kik voltak az első tulajok és hogy bántak ,és tartották karban a gépet. Az eggyik ismerősnek a vadiúj 120le Nh-ja, 300 üzó-nál se előre se hátra. Na ez a méreg nem a cián. A szervíz próbálja hárítani, hogy a tulaj hibája. A gép már fél éve "javítás" alatt, már megy a perrel való fenyegetőzés,és csak muszály neki az mtz-vel dolgozni. Pedig annak a kiváltására vette ő is
Válasz szanberg #4661. hozzászólásáraLáttuk mestőr. 18 méter.
https://www.youtube.com/watch?v=NpHTrjb35Lw
Válasz B.Bali #4663. hozzászólásáraHorvátországból 6,5 millióba állt meg egy gyári homlokrakós Fendt favorit turbomatic 125. Egy 150 hektáros gazdaságba és némi bérmelóba megy egy éve 7 ezer órával. Két szimmering csere miatt fogom a télen "javítani". 27 literrel szántott ott hol az öreg JD 37-el. (a lazább területeken 23-25 l/ha) Vetés előtti kombinátorozás 5 méteres Heltivel 2,6l-3,6l/ha vonulással együtt. Szóval eléggé jó választás volt a 12 millás Ivánhoz képest. De van itt még belőlük vagy 5 db. Mennek szinte egész évben apró hibák(vezeték-kapcsolók-klíma) kivételével gond nélkül. 9-10ezer órával. Most fogok egyet szétszedni,minek az egyik power fokozata megdöglött. Tavaly 300 hektárt szántott egész ősszel finoman, nyáron lazítózott. Valamint ősszel részt vett némi vetés előkészítésben is. Jahh előtte 3 évig az olajon és a gumikon kívúl nem kellett mást rákölteni. Bőven hozta az árát,nem csak a javításét mi most esedékes. De mivel a szomszédoknál van bontottan,és az alternatív forrásokat nézve,"baráti" az alkatrész,így már többen nézegetik itt, hogy váltanának ez irányba az Ivánból. Igaz a típusra rá is vagyunk állva kicsit,szakmailag is. Csavarhúzóval húzom 150 lóig. 200 lóig van az alja. Sajnos a Német is tudja hogy bevált gép ezért már vásároltak vissza ilyen gépet is Németbe. MB trakról nem is beszélve. Gyakorlatilag az eladó annyit kért amennyit nem szégyellt. Vitték mint a cukrot vissza ahonnan jött.
Válasz BélaNB #4664. hozzászólásáraAzért kirabolták rendesen, ha az óra jó
!
Ez is fénnyel üzemel.
Válasz kori01 #4665. hozzászólásáraNem akarom összehasonlítani, de te írod hogy az mtz mindíg rossz. Valaki bevallja, és le is írja hogy komoly hibák előjönnek bármelyik márkánàl.
Válasz Bigyófelügyelő #4662. hozzászólásáraAkkor vegyél új ladát pl.
Mint egy használt nyugatit.
Mtz az vesz milliókért akinek sok a pénze.Meg ideje szerelni.
Válasz B.Bali #4663. hozzászólásáraBezzeg az mtz,arra nem kell.
Egy jd hogy lehet összehasonlítani ez mtz-vel?
Nekünk 3ik van jd,de volt mtz is.
Soha nem kellene többször mtz.
Aki 4 hengeres Mtz vásárlásán gondolkodik még ne törje fel a malacperselyt, itt lassan lehet licitálni egy szinte új példányra: Itt a link
Ez nem úgy néz ki, mint ami felszántotta fél ukrajnát...de majd az új tulajnál!
Válasz kori01 #4659. hozzászólásáraOlvasd már el Gcastle hsz-it a saját jd-ről, mennyit költött már rá és még mennyit fog.
Válasz kori01 #4659. hozzászólásáraNa látod te is tudsz mondani példát erre is meg arra is! Én is tudok mondani patent több ezer órás MTZ ket, meg tudok egy hét utáni motorcserés nyugatit! Másrészt pedig te állandóan ócsárolod az MTZ ket, miközben az országban messze a legtöbb dolgozik belőlük! Akinek annyi pénze van, meg annyi területe ilyet vesz! Másrészt pedig inkább veszek újat mint egy 16000 órás gépet...
Válasz Sötét Paraszt #4660. hozzászólására18méteres forgó SP!
és csak előre kell menni, csak semmi tolatáááás
Válasz Agronomus #4657. hozzászólásáraVáltvaforgatóval szántani nem próbátá vele.?
Mondjuk szántasz 2-es 4-es be, oszt áthúzod hátramentebe, gyorsabban megy hátra, mint előre.
Mikor meg 3-as 1-es be tolod át simán hátramenetbe a csiga megelőz. Ja , hogy irányváltás előtt még át kell húzni lassúból gyorsba vagy fordítva eeeeee.
Válasz Bigyófelügyelő #4656. hozzászólásáraMutatok neked mtz amelyik 2000ora körül motorja szétesett.
A hidraulika az mindig szar lesz,folyik az olaj.
Kényelem egy fos.
Váltó recseg ropog.
Egy nyugati fel 20000óránál különb.
Most adtunk el egy 16000ezer órás gépet.
15evig volt nálunk hibamentesen.
Válasz Anonimus82 #4649. hozzászólásáraNem ismerem akart volna lenni.
Válasz Anonimus82 #4649. hozzászólásáraDehogy nem jó....idén volt szerencsém egy 1025-el is dolgozni....rakott kocsival kicsit macerásan indul,ha nem akarja az ember a kuplungot bacogatni, de minden másra kiváló az a váltó
Válasz kori01 #4647. hozzászólására6 millió volt kb ekével együtt! Legyen 5 millió a gép, 1 az eke... Van benne 2700 üzem óra! Mutasd már meg 5 millióért milyen jó nyugati gépet adnak!
Válasz prütyi #4654. hozzászólásáraSőt néha még Tisza-híd is van alatta
Válasz mtz1221 #4645. hozzászólásáraNana jó lesz az 9-nek is. Kezdjük az mtz-5 4x4 változatának hídjával(gaz-63),320-as kismtz hídja,921 mtz hídja,illetve a kokányolást is bele számítva a gaz-66 elsőhídját is alájuk szokták dobni. Na ez az igazi “egyenes” híd! A többi típust mert leírtátok.
Tudom ott van komfort meg minden de másra is kell pénz
Válasz .Richard. #4650. hozzászólásáraAzt hiszem ,,vinko"mondta számomra a tutit hogy a használt nyugatinál legyen meg a fél traktor ára még pluszba ha javítani kell hát ha én erre a fél traktor árát rá költöm szerintem még akkor sincs egy 20 éves őzike árán
Válasz fexco #4614. hozzászólásáraSajna itt az egyik kolega már ment haza egyik oldalon aláékelt ilyen elsőhiddal 3keréken.
Másfelől miért is lenne elsöhídház készleten a habinál ha nem érvényesülne folyton Murphy-törvénye. 
Válasz Anonimus82 #4649. hozzászólásáraHát lehet. De biztos olcsobb javitani mint a nyugatit.
egyébként valaki ennek a váltoját babrálta már? Vagy tényleg ez ennyire tuti???egy bötü nix rola.
Válasz kori01 #4647. hozzászólásáraMost akkor ezeknek nem jó a váltojuk
Válasz kori01 #4647. hozzászólására,,Ezeknek a váltóját nem kérem,"????Lehet hogy leltem volna lehet hogy nem
Válasz Anonimus82 #4612. hozzászólásáraAnnyi pénzért kaptál volna egy jó nyugati gépet .
Ezeknek a váltóját nem kérem,de szerintem nem sokmindent javíthattak rajta.
Válasz szanberg #4643. hozzászólásáraAz ügyből kifolyólag és a szővegből is tisztán értelmezhető' amit az illető mond 'az a jelen pillanatban is a tulajdonában van''ezentúl le nem tagadhatoan ismételten is jelenleg is a saját tulajdonában van a mezitlábas! Amennyiben változtatni kívánna az emlitett gép tulajdoni jogviszonyával kapcsolatban az
Egy rossz jogász igy kezdené. 
Jelen állitások alapján nem helytálló! Innentől kezdve ha bárki bármit vagy esetleg mást mond az hazudik!!! Az elöbb leirtak szerint a mezitlábas pedig 2015ig a 3dik fajta.
Válasz Agronomus #4644. hozzászólásáraLegzen 5,mert az új 2022-esbe Zf-t láttam.
Válasz .Richard. #4640. hozzászólásáraHa már ilyen nagy vita van, akkor 4....mert van a Carraro hidas is

Válasz .Richard. #4642. hozzászólásáraTe valami ügyvédtanonc leszel hehe
Válasz szanberg #4641. hozzászólásáraTehát van.
Válasz .Richard. #4640. hozzászólásárajaaaaa mert ott van a mezítlábas is
Válasz szanberg #4638. hozzászólásáraHát pedig az Mtzben 3fajta híd van. Ezt te is tudod mert mint irtad neked is van. vagy volt.
Válasz fexco #4614. hozzászólásáraKubota elsőhídja teljesen más, zéró köze van az mtz-hez az alakját kivéve.
Válasz Anonimus82 #4609. hozzászólásáraDehogyis!
Amit vettél az az egyenes hidas elnevezés.
A másik szöghajtásos meg a klasszikus, amit itt látni lentebb.
Nemkell mindent szó szerint venni
Válasz Hús Futár #4636. hozzászólásáraFőleg TG, T8000, Esetleg alkalmi vételes T8 vagy Magnumok amiket nézek . 250 lóerő körül nézegetek
Válasz Géza15 #4634. hozzászólásáraSe kereskedőt se típust nem tudok most majd ár érték arány dönt meg a pénztárcánk .
Válasz Anonimus82 #4613. hozzászólásáraEz jó vétel volt!!!!Gratula.
Válasz Hús Futár #4626. hozzászólásáraTe kitől akarod venni és milyet tervezel milyen órával?
Válasz Anonimus82 #4632. hozzászólásáraNyugi, mi is önkéntes kijárási tilalmat rendeltünk el: nem merünk kimozdulni, mert reggelre merevebbek leszünk, mint amilyen kemények most vagyunk!

Válasz gcastle #4631. hozzászólásáraHát én most a házat el nem hagyom mert veszélyes ennyi fertőtlenítő után meg tudod tartsuk a távolságot
Válasz Anonimus82 #4628. hozzászólásáraTedd így, a fertőtlenítés manapság jól jöhet!
Aztán, meg milyen jó, hogy már otthon, most így fertőtlenítés közben, mert ugye:Hazafelé az út veszélyes...
Válasz Anonimus82 #4623. hozzászólásáraÚjonnan a 4 fejes eke 2 millió+ áfa
Válasz gcastle #4627. hozzászólásáraLegyen csak 2500 eur az eke 16000-2500=13500-500eur az út =13000eur a traktor . és most megyek iszok én is valamit mert ez a matek ki csinált
Válasz gcastle #4627. hozzászólásáraLegyen csak 2500 eur az eke 16000-2500=13500-500eur az út =13000eur a traktor . és most megyek iszok én is valamit mert ez a matek ki csinált
Válasz Anonimus82 #4623. hozzászólásáraÚj 7ezer ojró! Plusz nyárfa! Féláron is 1.3 milka!De nincs az annyira lenyalva, már ahogy félittasan látom...
Válasz Géza15 #4590. hozzászólásáraHa egy mód van CNH vonalon maradnék mert jók a tapasztalataim az agrotec szervízzel meg az Gírhes (NH8870)sem utolsó gép azért de úgy néz ki kicsit túl vállaltam neki az eszközöket .
Válasz A.I. #4620. hozzászólásáraAmúgy a nagy Sárga tényleg nyugtat: román barom lehúzódik, nem őrjít meg a sípolás hibakódnál, reggeltől-estig megy egy fokozatban,viszont ha bekopogja-csikorogja-visítja-füstöli a hibakódot, na akkor...
Válasz Anonimus82 #4619. hozzászólásáraaz biztos.jóvan,akkor ez 1kicsit "majdnemnyugdijbamehet".
Válasz gcastle #4616. hozzászólásáraAz eke nem tudom mit ér akpil km80 2015 évjárat