Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.04 Ft USD 343.41 Ft CHF 427.53 Ft GBP 461.25 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6522 hozzászólás
#2472 Hús Futár
2018-12-13 22:51:11

Válasz .Feco. #2470. hozzászólásáraDe minek venni csillió dollárért mindig újat mikor 10-et kiszolgál egy régi jó állapotú célgép .

#2471 Hús Futár
2018-12-13 22:48:12

Válasz bandigh #2468. hozzászólásáraMég azért megnéznék egyet a legelső 14 literes V8-as Scania motorral igaz az 350 ló körül tudott . De az is igaz hogy kb egy idős mind a kettő de lehet a felújított rába előbb elrohadna mind a benne lévő felújított V8-as tönkre menne .Szép párosítás lenne szerintem .

#2470 .Feco.
2018-12-13 22:45:03

Válasz bandigh #2463. hozzászólásáraMert egyszerűen nem jön ki a matek. Nem vehetsz egy 100+ milliós gépet azért hogy évente 200 órát húzzon egy lazitot vagy kultivatort, mert egyszerűen nem képződik annyi nyereség ennyi területen (sem).

#2469 .Feco.
2018-12-13 22:42:36

Válasz Tomszi #2464. hozzászólásáraAbból is kertünk anno demot de nem volt, de utólag már jobb lett volna azt mondani hogy ha nincs kipróbálható akkor köszönjük szepen...

Meg hat... Honnan lenne kipróbálható gépe valakinek aki 2-3 db-ot ad el évente... smile thumbdown

#2468 bandigh
2018-12-13 22:40:58

Válasz Tomszi #2467. hozzászólásáraX üzemóra után minden motort fel kell újítani. Ezzel nincs gond, ha ez tervezhető, kiszámítható.
+
Minőségi alkatrészekből annyiért fel lehet újítani, mint egy újhoz egy tömítéskészlet smile sweatdrop

Nincs profilkép
#2467 Tomszi
2018-12-13 22:35:36

Válasz Tomszi #2466. hozzászólásáraUpsz, még írni akartam, csak elküldtem.

Azért azt is tegyük hozzá, hogy amelyik 40 éves Rába még megy, abban is már a sokadig új vagy felújított motor van.

Nincs profilkép
#2466 Tomszi
2018-12-13 22:33:14

Válasz bandigh #2463. hozzászólásáraMeg azért, mert túl van tervezve az erőátviteli része. Talán a kardánok nem annyira.

Olvasom itt a topikot, lassan már hitvitába megy át egyeseknél a traktortéma. De legalább jönnek a vélemények. Jobb, mint a politika.

#2465 Hús Futár
2018-12-13 22:33:03

Válasz bandigh #2463. hozzászólásáraÉn ezt nagyon jól tudom amit leírtál és pont ezért is javasoltam én is ezt a verziót . Bár én nem hiszek a HT rábába inkább egy saját átépítés és felújítás normális cuccokkal .

Nincs profilkép
#2464 Tomszi
2018-12-13 22:30:38

Válasz .Feco. #2457. hozzászólásáraA Challengert bezzeg nem próbáltátok eleget, nemis értem. smile flowerssmile coolsmile smile

#2463 bandigh
2018-12-13 22:23:23

Válasz Hús Futár #2462. hozzászólásáraÉs tudod miért bírja a koszvadt rába 40 évesen is? Az erősebb motorral is? Mert célgép. Nem univerzis gép, hanem elsősorban nehéz munkára lett tervezve.
Van ilyen gépe a jd-nek is, ma is, csak épp senki nem veszi. Azok sem akik 2000 hektáron tolják, inkább 2x12 óráztatják a 8r-t, mert az a nagyjondér.

#2462 Hús Futár
2018-12-13 22:10:07

Válasz szanberg #2456. hozzászólásáraBocsi de nem unod még ezt nyavalygást ezzel a traktor vétellel ?
Menj keress valami lepukkant Rábát amihez meg van még a huniper tartály és aminek a difijébe be lehet építeni a difizárat vidd el olyan helyre ahol feljavítják neked és csináltasd meg patikára és keress bele a koszvadt rába motor helyett valami jó öreg de megbízható 280-300 lovas JD , Cater vagy Detroit amit felújítva bele tesznek neked a gépbe azt kész . Beledobjátok előre hátra difizárat és ha kell súly akkor a 2000 literes huniper tartályt megtöltöd nitrosollal és máris 15 tonna felett van ez a dög .
Aztán ha kész beveritek neki a 6.-at és ballag ha kell egész őszön anélkül hogy hátra nézne és nem került egész 20 millába téma , Arról nem beszélve hogy egyik öreg szaki sem fogja megkavarni a nem létező agyát így hajthatja bárki .

Nincs profilkép
#2461 horesz
2018-12-13 22:07:39

Válasz .Feco. #2457. hozzászólásáraJa igen amit írsz az nh-ról az itt is megvan a hasát szereti, mind gázolajból mind adblue-ból. :)

Nincs profilkép
#2460 horesz
2018-12-13 22:05:44

Válasz .Feco. #2457. hozzászólásáraÉn semmit, azt meghagyom a főnöknek ők döntenek. Mi csak dolgozunk velük. De ilyen nagy traktorok hol dolgozzanak ha nem a hozzánk hasonló nagy gazdaságban? Értem én, hogy pl a miénk éven át elvet több mint 5000 hektárt, 9 méteres prontóval meg 16 soros maistroval. Mondjuk a horsch előtt le a kalappal, 3 éves prontóba 15000 hektár felett jár és még viszonylag egyben. De ez más tészta nem ide tartozik. Volt JD is a cégbe anno, dolgoztam is vele, mondjuk engem nem járt át annyira az a JD életérzés mint amiről amúgy szoktak beszélni de ez egyén függő, a fendt jobban bejött. (én véleményem)

Nincs profilkép
#2459 B.J.
2018-12-13 22:03:07

Válasz szanberg #2453. hozzászólásáraNyugi Szasza én veled vagyok!
Itt a szomszédban a seprűnyéltől a függönykarnisig is minden zöld!!!
De a legutolsó hiper-szuper 370 R-es, idén csak 4x volt szétszedve-szóval menesztik jövőre....
Forever MF!:)

Nincs profilkép
#2458 horesz
2018-12-13 22:00:00

Válasz szanberg #2456. hozzászólásáraMár korábban beszélgettük mikor még tervbe volt, bár látom most is visszatértél hozzá. Igen tudom, a te üzemméreted meg az itteni üzemméret nem egy lap. T8.420 megnéztem most, 2015.12.15-én jött vagyis majdnem napra pontosan 3 éve. Pontos számot nem tudok így fejből de olyan 5ezer üzemóra körül van benne. De már új motorja van, javitott kuplung és váltó, plusz még a többi apróság ami javirva volt.

#2457 .Feco.
2018-12-13 21:58:12

Válasz horesz #2455. hozzászólásáraMás kérdés hogy te valyon mit választasz? Azt hogy most számolja be a régit és kezded elorol a kálváriát vagy elmegy máshova, eszel egy rendes valamilyen zöldet és elfogadod hogy abba beszámolva óriásit buksz a nyuszin...

Volt már itt nálunk kiprobalasra többször nyuszi, de mindig azt állapítottuk meg hogy na ilyen biztosan nem lesz...
legutóbb t8.410 volt, annyit sem bírt mint a 7260r... cserébe viszont idegesítően visított meg zabalta a naftat.. smile thumbdown

#2456 szanberg
2018-12-13 21:45:53

Válasz horesz #2455. hozzászólásárade mik voltak a bajai?
Tört szakadt?

Csak mert nekem a 420-as Cultusnál írja a könyv, hogy maximálisan 200kW szükséges a vontatásához, vagyis 272 Le, de a 340+ os gépek meg szakadnak szét előtte?!?!?!?

Magyarul valami nem jó, tudja azt amit kell neki? ha igen bírja is? vagy szétszakad a vas?

Ha szakad akkor az gyermekbeteg, alul van méretezve...

Nincs profilkép
#2455 horesz
2018-12-13 21:39:16

Válasz .Feco. #2444. hozzászólásáraAkkor az NH eléggé mellé lőtt nagy traktorok terén, most telt le az 5 év és hát nem épp hibamentesen... :D Amennyire én láttam, az üzletért megteszik hogy drágábban beszámolják a régi gépedet, és még olcsóbban is adja az újat, csak hogy azt vedd. Majd a szervíz visszahozza. smile whistling

#2454 szanberg
2018-12-13 21:37:13

Válasz bandigh #2440. hozzászólásáraAzt a másikat úgy hoztam el, hogy itt egy jd 345R nálam, kéne mellé egy kontraszt. Lesz?
Igen. Ide menjek el érte és próbáld ki...

Nem voltak felkészülve rá nyugi, és a SISU nem is kartergázolt...
smile oops

#2453 szanberg
2018-12-13 21:35:14

Válasz J.D. Borda #2432. hozzászólásáraAz a baj a jd tette meg a legnagyobb utat a mai valóságig negatív irányba, pedig az valamikor a megbízhatóság jelképe volt a Caterpillar mellett de ez már csak a múlté...

#2451 szanberg
2018-12-13 21:27:00

Válasz J.D. Borda #2442. hozzászólásáraAz a nagyobb széria a 8R-be kb minden másodikat érinti, de még attól is többet...

hányadék

Nincs profilkép
#2449 J.D. Borda
2018-12-13 21:07:09

Válasz VMisi #2447. hozzászólásáraJa es az eur mondjuk a szocik alatt 260 volt ezt mindenki elfelejti....

Nincs profilkép
#2448 J.D. Borda
2018-12-13 21:06:14

Válasz VMisi #2447. hozzászólásáraLontosan eg, 300as traki kb 70ezer eurt ment fel nem is 10 év alatt...

#2447 VMisi
2018-12-13 21:02:37

Válasz .Feco. #2444. hozzászólásáraEz jó is lenne, ha az árak is olyanok lennének mint pl a tévéknél. 20 éve drágább volt mint most. Nem is érdekel ha a 10 éves tévém behal, mert megfizethető és veszek másikat, de ezek a gépek árai nem igazán megfizethetők.

Nincs profilkép
#2446 J.D. Borda
2018-12-13 20:37:16

Válasz .Feco. #2444. hozzászólásáraSajna mindenben ez van mosógéptől a barmiig. Aztán csodalkozunk hogy a bolygónk egy szemétdomb lett.

#2445 bandigh
2018-12-13 20:36:19

Válasz .Feco. #2444. hozzászólásáraKéne ilyen opció, normális motor meg váltó smile w00tsmile lol
Fizeted csak ne legyen szar :D

Amugymeg mondtam már, HT300, tier3-as cummins motorral, elég stabil erőforrás smile sweatdrop

#2444 .Feco.
2018-12-13 20:27:34

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #2439. hozzászólásáraAzt megsúgom neked, hogy egyetlen gyártónak sem célja hogy elmenjen a terméke 20.000 órát, sőt! A cél hogy az első 5 évben lehetőleg kevés hibája legyen hogy utána vegyél ugyanabból a márkabol újat! De hogy utána mi lesz vele az nem érdekel senkit! A gyárnak az ügyfele az, aki az új gépet veszi, aki használtan megveszi az már a gyártónak nem ad abból egy fillért sem, így épp lexarja hogy mennyire van vagy nincs megelégedve! Mint ahogy az sem jó ügyfél a gyárnak aki megvesz egy gépet és 10-15 évig arra sem megy! Olyan ügyfél kell aki vesz egy gépet és 5 év múlva vesz egy másikat!

Ma ilyen világ van, verheti az ember a s.gget a földhoz akar de akkor is ilyen világ lesz, sajnos...

Válasz J.D. Borda #2442. hozzászólásáraSzerintem ezt.
Nezegettem egy szerelo videoit az emlitett dolgok ott is elofordultak.

Nincs profilkép
#2442 J.D. Borda
2018-12-13 20:12:57

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #2439. hozzászólásáraSajnos 6os jd nem a legjobb a 8rbe volt egy nagyobb széria aminél gyűrűtörés. Szörnyű én is azt momdom hogy ilyen egy ekkora markánál előfordulhat. Amcsi farmerek is kiakadhattak tuti...persze ha ugyanazt kapják mint mi....

Nincs profilkép
#2441 J.D. Borda
2018-12-13 20:09:57

Válasz *** HM *** #2437. hozzászólásáraVitatkoznék mert 1123. 67
334556 ez a jó én tudom!!!smile lol

#2440 bandigh
2018-12-13 20:06:14

Válasz J.D. Borda #2438. hozzászólásáraÉn csak azt hiányoltam h pl a 8737 mellett egy 8370 ment volna pár kört, és mindkét gép gyári állapotú lett volna, mert mint láttuk az egyik már fútta az olajat, )nyilván ez egy magyar bérgép sorsa..), a másik meg jóerőben volt, talán gyanúsan is... smile devil

Válasz J.D. Borda #2433. hozzászólásáraEn mint jd parti.
Az a gyuru tores nem egy ket gepen jelentkezett. Szoval tipushiba.
Mint a 6.8as motornal szeleptoresekmostansag.
Nagyon leadta a jd.smile thumbdown
Regi szeriakban nem volt ilyen, gyartasi technologia pedig sehol nem volt.
Itt az anyagsporolas a legfontosabb mar nem az hogy elmenjen 20e orat.

Nincs profilkép
#2438 J.D. Borda
2018-12-13 20:03:23

Mar tenyleg ez a fórum nem szól másról dak a jd szar és az 50 éves mf is mindennel jobb tiszta gáz. Nem leszólva mert biztos jó de mind1 ugy is latjatok...mar k..va unalmas egy marka ajnatozása holott mindrgyik gépben van jó is meg rossz is.

#2435 Bárány
2018-12-13 19:53:43

Válasz J.D. Borda #2432. hozzászólásáraMondj egy-két számot, azzal múltkor is olyan jól lekötötted a népet!smile biggrin

#2434 Vinkó75
2018-12-13 19:53:13

Válasz J.D. Borda #2432. hozzászólásáraRáteszek egy lapáttal Efendi vario !smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#2433 J.D. Borda
2018-12-13 19:52:56

Válasz szanberg #2431. hozzászólásáraAmugy a 8737 az 370 le es még 30le plusz neki a jd meg kisebb volt törött gyűrűkkel... smile thumbup

Nincs profilkép
#2432 J.D. Borda
2018-12-13 19:49:40

Válasz szanberg #2431. hozzászólásáraKattanj már le a jdről kérlek. Fgyi itt most leirom hogy a 120 le.s mf is jobb mint a 8370rem akkor igy jó lesz? De könyörgöm jagyd béken a szarvast.

#2431 szanberg
2018-12-13 19:33:21

Viszont itt a Cultussal a Ferga 8737-es nagyon elverte a 8345R-es Jd-t, ami e23 powershift váltóval volt és ezt leginkább ennek tudom be, egyébként más paraméterek egyeztek, súly kerekezés erő.....na jó erőben is csekélyebb volt a jd egy kicsit.

De a váltó miatt a tesztpályán azonos körülmények között 1 perccel hamarabb húztam fel a varióssal a Cultust és egy kanyaron 2,5 literrel kevesebbet evett meg mint a JD!!!


Szóval ha ezt össze vetem vele akkor lehet kispórolja az árát kamatostól!


és főleg annak tudatában, hogy az e23 sosem lesz olyan tartós hírből sem mint a régi 16-os power váltó... most, hogy gépeket mentem elmegnézni utóbbi időben puhatolózni, vagy 2 tulajjal beszéltem akinek 5000órát nem élt meg az e23 nagy 8R-ben...

#2430 bandigh
2018-12-13 19:30:49

Válasz .Feco. #2426. hozzászólásáraIgen, volt!
Én a mostról kérdezlek! smile devil Univerzális gépekben persze, nyomják, csak na, a vezérgép az ideje nagyrészében csak húz durván.
És h a másik kérdésre is reagáljak, h miért nem sima fogaskerék van benne, hát ez pont az, és pont ez benne a lényeg. Miért jó ha 20 órát egy fokozatban van a gép?
Az miért jó ha egy lemenetelen kell 5x változtatni az áttételt és a motorfordulatot? Amikor mondják, hogy a 420-as és a 620 as gép között csak az elektronika a különbség az egyrészt gyakran nemigaz, de ha az is, akkor azt jelenti, hogy ha a 620-as gépet mondjuk csak 420-al terheled akkor az ugyanannyit fog enni igaz?
Gondolom igen. Viszont ha beleér egy talajfoltba, akkor nem történik semmi, erőből kimozogja. Na és itt jön a lényeg, ha a powershiftes gép után pont akkora vasat teszel, hogy épp elbírja, akkor mindig szídva lesz, viszont ha hagyasz a motorban vagy 15% kihasználatlan teljesítményt, akkot egyrészt tovább fog üzemelni, másrészt le tudja kezelni az ilyen terhelésvtozásokat. Ja és egy tempóval megy. Mert van egy optimális munkasebesség, amit tartani kell, ha azt tudja a gép, és marad benne tartalék is, attól nem hiszem hogy 2x annyit fog enni. Mert ha így lenne, akkor vetéskor, ami mondjuk 50% terhelés, leenné a haját az embernek, de mégsem fogsz vetni 20 km/h-val, azért hogy leterheld, mert akkor fogaszt jól. A cr és a vgt korában már nem.

#2429 szanberg
2018-12-13 19:28:27

Válasz lac* #2423. hozzászólásáraNekem teccik, demóztam és nagyon bejött ez nem is kérdés csak eddig az összes fokozatmentes gép ami keményen dolgozik, a váltójánál halt először el, főleg ha kezelő volt rajta nem a gazda ül a gépen.


Aztán ehhez meg nem vagyunk hozzászokva, ezek itt még nem estek szét

Válasz bandigh #2425. hozzászólásáraTartossagban meg nehez munkakban jobb a powershift.
Fokozatmentes konnyu vagy felnehez munkakra elonyos es tart vmeddig. Kenyelmes az biztos
Multkor szamoltam, nekunk 170 lovas kategoriaban tobb mint 5 ev alatt terul meg a fokozatmentes, akkor meg lehet nemsoka meghal, ha meg eladni azeretnem alapbol olcsobban mennek a fokozatmentesek.

Nincs profilkép
#2427 lac*
2018-12-13 18:51:09

Válasz bandigh #2425. hozzászólásáraMert berakják mondjuk C3-ba,aztán 20 órát megy ugyanabban a fokozatban.Még jobb lenne bele a sima fogaskerekes váltó,de azt már nem erőltetik,
mégiscsak a 21-ik században élünk.
Kérdésedben benne volt a válasz is.

#2426 .Feco.
2018-12-13 18:51:03

Válasz bandigh #2425. hozzászólásáraViszont az is igaz, hogy sokáig a 7x20 sorozatból a 7920 csak fokozatmentes volt, 7x30-bol a 7930 szinten, 8x30-bol a 8530 csak fokozatmentessel volt rendelhető, 7r-bol a 7260r és a 7280r szériában csak autopower-el jött... mindegyikben csak a kisebbek voltak elérhetőek powershift vagy szorzó váltóval...
pl a Challenger magasan leggyengébb pontja a váltója, a zöldre festés után az első dolog volt hogy a 700-as sorozat utodabol kivágták és Vario-t kapott... mf-bol és claas-bol sincs a legnagyobb modellekben csak Vario, fendt-Ben meg semmilyenbol...

#2425 bandigh
2018-12-13 18:44:29

Válasz lac* #2423. hozzászólásáraAzt mondja meg nekem valaki( de tényleg érdekel), hogy a legnagyobb taktorgyártók zászlóshajói, amik kifejezetten nagy területek művelésére készültek, (pl Quadtrack, JD 9RX, Challenger), szóval ezek, miért mind kizárólag powershift váltóval készülnek?
Költői kérdés volt.

Nincs profilkép
#2424 J.D. Borda
2018-12-13 18:29:43

Válasz szanberg #2418. hozzászólásáraTebpénzed de nht nagyba ne vegyél vagy ha perverz vagy es gondot akarsz akkor igen a versat ötvenszer többet ét.

Nincs profilkép
#2423 lac*
2018-12-13 18:26:36

Válasz szanberg #2418. hozzászólásárade csakis fokozatmenteset vegyél,és utána nem tudod majd miért is szeretted a dyna váltót annyira

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tudomány a tányéron – a MATE új sorozata közérthetően magyarázza el, mit eszünk
Tudomány a tányéron – a MATE új sorozata közérthetően magyarázza el, mit eszünk
„MA TE mit eszel?” – címmel új ismeretterjesztő sorozatot indít a Magyar Agrár-...
Mesterséges vízpótlás – válasz a csapadékhiányra
Mesterséges vízpótlás – válasz a csapadékhiányra
A talaj vízkészletének drámai csökkenésére vízvisszatartással reagál a...
Farmsystem Monster villanypásztor készülék
Farmsystem Monster villanypásztor...

48.999 Ft

John deere 568 hálós körbálázó
John deere 568 hálós körbálázó

4 Ft

Caterpillar 310 / 2019 / 2720 üzemóra / Lízing 20%-tól
Caterpillar 310 / 2019 / 2720 üzemóra /...

57.900 EUR

Berti AF 200 kalapácsos mulcsozó szárzúzó hidraulikus
Berti AF 200 kalapácsos mulcsozó...

1.090.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]