Nem értek a zetorokhoz. Egy T25-öst használok de néhol kevésnek bizonyul. A t25 most 3le/óra körül eszik könnyű munkáknál és közúton.
Kérdésem lenne, hogy a zetorokhoz mennyire megoldott az alkatrész ellátottság?
Melyik típust javasolnátok 40-60 ló környékén?
Hogy alakul a fogyasztásuk óránként, könnyű / nehéz munkánál pl fűkaszálásnál szántásnál?
Van széles első kerekű zetor? Sajnos eléggé egyenetlen talajon közlekedek a földig + a területem is lejtős és jobb lenne a széles első kerék a stabilitás miatt.
MTZ50-hez képest hogy alakul a fogyasztása?
Válasz Krisz_B #8567. hozzászólásáraMenetirány szerinti bal oldalon van a szalagnak a feszítő csavarja is és alatta egy kocka fedél 4 csavarral az alatt van a feszítő rugó és az oldó munkahenger
Válasz lorant90 #8566. hozzászólásáraSzia! Ma délután nekiláttunk és az elmondásod alapján sikerült tökéletesen beállítani. A felújítás előtt ha nagyobb sebességnél elengedtem a kormányt egyből húzott el jobbra,én azt hittem hogy a kerék összetartás a rossz, de ezzel a beállítással a félrehúzás is megszűnt! Mégegyszer köszi a segítséged!
Tisztelt Zetoros szakemberek! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Gondjaim vannak egy 12011-es nyomatékváltójával. Terheléskor békában visít és belassul. A fékszalagot szeretném utánállítani a 6604 hozzászólás szerint. A leírásban említi a fékmunkahenger rugóját. Hol találom ezt meg? Előre is köszönöm a segítségeteket
Válasz lorant90 #8564. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget!
Magamtól eszembe nem jutott volna,én arra gyanakodtam hogy megsérülhetett a gumi gyűrű. Holnap kipróbálom amit mondtál és megírom hogyan sikerült.
Válasz lakatoszoltan868 #8563. hozzászólásáraEmeljetek meg az elejet h a levegőben legyenek a kereke. Inditsatok be a motort és a henger végén van egy szorito 8as csavarral. Azt lazitsatok fel és tekerjetek a henger dolgozó részén addig amíg jó nem lesz. Aztán huzza tok vissza a szorított.
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Felújítottuk a Zetor 6011 kormány munkahengerét, indítás után azonnal kifordította a kereket magától balra. Vissza sem lehet tekerni középállásba! Mit ronthattunk el?
Válasz Dávid2 #8561. hozzászólásáraÉn jártam úgy vele hogy egy nap elfelejtett menni az üzemóra... Szerencsére nem szedtem szét semmiét , de utána magától meggyógyult és nem állt meg többet én sem értettem...
Zetor 9540 traktor fordulatszám mérője működik az üzemóra számláló viszont nem. Az órában lesz a hiba vagy esetleg a motor elején?
Segítő válaszokat megköszönöm.
Válasz D-032-a #8558. hozzászólásáraKöszönöm a miénk a 1303as motorral van szerelve de a 11441 esnek is van ilyen motorkódja a táblázatban ahol a traktor felirat van a 11441 es felett azis a 11441es elvileg ugyan azzal a 1303as motorkoddal
Válasz szarvasmate97 #8557. hozzászólásáraA táblázat szerint a 10641-es Zetor két féle motorral is volt szerelve, más számú adagolóval és eltérő előbefecskendezési fokkal.
Szerintem jó rá a 11441-es adagolója, csak a 10641-es motorjának megfelelő, a motorkód szerint beállított előbefecskendezéssel. (Ha ez a kérdés.)
De hátha mondanak véleményt, nagyobb szerelési gyakorlattal lévők is.
A kettévágott adagolós táblázaton néha nehézkesen igazodok el. Ezt egymás mellé tettem, rossz a minőség, de a 10641-es két féle motorkódnál is van.
Válasz D-032-a #8556. hozzászólásáraAz adagolo száma nem egyezik meg a 10641-é PP4M10K1f-3461 a11441-é PP4M10K1F-3427 de az alkatrész katalógus szerint minden alkatrésze egyezik csak s háznak van már cikszám a a táblázatok alapján minden adat is ugyan az a parlasztok is csak a beálítási szabály száma más a 10641nél :5946 és a 11441nèl :6548
Válasz szarvasmate97 #8554. hozzászólásáraVagy így is utána tudsz nézni az adagolók beállítási értékeinek:
"A kezelési könyvben benne van a motorkódnak megfelelő érték (MPa). A motorkód a motorszám első része.
Ha itt a Zetor traktorok téma keresőjébe beírod, "pdf", akkor találsz:
--- gépkönyveket.
--- "Motorpal adagolók és porlasztók" pdf-et. (A táblázat összetartozó 1-12 oszlopai, kettő részletben vannak egymás alatt.)
--- "Zetor adagolók és tartozékaik" pdf-et. ( A motorkódok nem mindegyike van a számsorrend szerinti helyén.)
Válasz szarvasmate97 #8554. hozzászólásáraNézzed meg az alkatrész katalógusban mindkét traktor adagoló számát. Ha egyeznek, akor csak a beállitás. Szerintem csak a beállitás lesz, mert a Zetor nemszeret modeltipusként mást gyártani. Inkáb felhasználják univerzálisan egyikből a másikba. Lásd a motorokat Forterra, Proxima ugyan az. Esetleg valamelyik gyengében nincsen rajta az IC.
Sziasztok van egy 10641es zetorunk! A 1441es csak az adagolovan különbözik tudtommal arra lennèk kiváncsi hogy mi a különbség köztük csak a beálítás vagy más az adagolo?
Válasz _NB_ #8546. hozzászólásáraA megoldás nálad volt. A kerék fékmunkahengerben van elöl-hátul a dugattyún egy acélgyűrű, aminek kinyomáskor kint kellene tartani a dugattyúkat. Valószinűleg ezek elfáradtak és nem tartották kint a dugattyút, minden alkalommal tovább húzódott vissza, mint a megengedett hossz. Raktam be új munkahengereket, és megoldódott a probléma. Köszönöm a tanácsot. Üdvözlettel: Attila
Válasz Bandika12121 #8549. hozzászólásáraOlajszürő, olajpumpa, de lehet máshol is a gond
Enek a modelnek nem ismerem a hidraulikus rendszerét, mert a Crystálokat nem kellet ékteleníteni, de az 50 Supernál néha ki kelet tekerni a blok tetején lévő csavart + golyó rugóval.
sziasztok van még itt valaki?
az lenne a kérdésem hogy a zetor 5611-es traktor melegen lassan emel a hidrólikája/nem emel fel az mitől lehet friss olaj van benne most cseréltünk nagy munkahengert meg dugattyút mi a vezértömbre gyanakszunk szerintetek mi lehet a gond???
Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólásáraNekem a 6045-ben a munkahengerben a dugattyún van egy gyűrű, ami szorul a házban kicsit, de a dugattyúnak enged egy kis játékot, tehát ha kopik a betét, akkor tud még kifelé mozdulni, de vissza csak annyit engedi az a feszítős gyűrü, hogy oldjanak a pofák. Ezen kívül semmi más utánállító mechanika nincs a fékben.
Válasz _NB_ #8546. hozzászólásáraKöszi de nem kell megmagyarázni hogy van személyautónál sokat szereltek énis meg csinálom is
Autótechnikus a végzettségem
Meg jelenleg a Nyírség nehézgép 93 nál dolgozok mint motor váltó szerelö
Amúgy nem mindenhol van autómata utánálitó személyautóknál sem
Jol bekell lőnni a hézagot hogy ha kézzel forgatod a dobot éppen hogy súroljon oszt mehet
Nah de ennél van kézi szerszám hogy ha beszerelted a betétet beszabályzod a dobhoz mert sose teljes felülettel fog hozzáérni ha berakod az újjat
ami már leírtam ezelőtt
Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólásáraA 6011-es az dobfékes ha jól látom, akkor elvileg ebben is kellene legyen automatikus utánaállító, hogy a fékpofa és a dob között egyforma legyen a hézag vagy rosszul gondolom és máshogy oldották meg?
A rajból nem igazán tudom kivenni, de mintha nem volna. kép
Személyautóknál ha rosszul szerelik be az automatikus utánaállítót, akkor van, hogy a félpofákat és vele együtt a fékmunkahengert a dobban a rugó összehúzza teljesen alaphelyzetig.
A fékezéskori folyadékmennyiség a főfékmunkahengernél nem elegendő ahhoz, hogy annyira kinyomja fékdobban a munkahengert, hogy a fékpofák nekiérjenek a dobnak.
Ha gyorsan még egyszer vagy többször fékezünk akkor már létrejön valamilyen fékhatás, mert a munkahenger gyorsabban nyomódik kifelé mint húzódik vissza alaphelyzetbe.
Persze lehet még gond a főfékmunkahengereknél is a fékfolyadéktartály irányába zárnia kéne fékezéskor, meg van egy fékerő elosztó vagy kiegyenlítő is vagy mifene, de az nem tudom produkálhat e ilyet.
Válasz ratti #8540. hozzászólásáraBiztos hogy beállítási probléma van ha ez a tünet hogy kétszer kell hirtelen nyomni a pedált
Az új betétet beszabáloztátok??? És a dob milyen állapotban van??
Lehet már úgy érzed hogy súrol de kevés a surlódó felület amit első nyomásra össze tudna nyomni
Jobb ötletem nincs
Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy 12111-est. Kérdésem a következő lenne:
Milyen olajat vegyek a váltóba (ami ugye egyben van a hidraulikával)? Ja és persze mennyit?
Előre is köszi!
Válaszw ratti #8540 hozzászólásáraSose láttam ilyen gèpet,de lehet, hogy a munkahengert nagyon visszanyomja a rugò,ezért kell pumpálnod,hogy újra fogjon. Nagy lesz a hézag a fékek meg a betèt,vagy pofa közt. Tehát, azt kéne megkeresni szerintem, hogy a fék oldò rugó, ha van rajta,csak oldásig húzza vissza a fékbetètet,ne Több millimétert. Autó fékdob ugyan ezt csinálja, ha nagy lesz a hèzag. A főfékhenger teljesen vissza tudjon menni, ne tartsa vissza a pedál,úgy állítsd be. Aztán a fékpedál ùt leröviditése,a fékbetét vagy pofa valamilyen úton módon hézagolásával.
Zetor 6011-ről volna szó.
Fékezéskor a pedál teljes benyomásakor nem fog a fék, csak a második benyomásnál fog, de akkor mintha falnak menne.. Kicseréltem a fékbetéteket, fékrugókat, lelégtelenítettem, és most is ugyanezt csinálja. A fékpedálokat már teljesen ráállítottam amennyire lehet.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat.
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólásáraNekem 100 van benne 650 hideginditó áramú gondozásmentes
4. Éve van benne még tökéletes
Teszterrel mértem 590 / 600 at tudnak még ennyi idő után
Ahhoz hogy sokat birjon azért sok mindenen múlik pl hogy indul a gép meg aztán hogy tölt a generátor
De kicsit nagyobb még elférne 110
De megméred mi fér el max helyileg aztán lehet válogatni ahány gyártó annyi méret
Válasz mtz1221 #8530. hozzászólásáraJelentem, működik a dolog. 3-4 órákat nyomtam vele. A zúzón 4 szíjból van 2ésfél... Legalacsonyabb sebesség fokozat. 1850 fordulat. 3 óra után a motor stabil 75-80fok, a váltó 54 fok, a zúzó hajtómű 54-55fok, a zúzó csapágyak 37-44 fokosak... Nem tudom, a váltónál az 54 fok ilyen szüttyögős könnyű munkánál sok-e, vagy a kardán melegíti be?
(Ha szalmakupachoz értem, inkább a szíj csúszott...2x voltam ilyen óvatlan)
Igen, félgázon is gondolkodik...
A szervó orbitom meg folyat, hogy bacná meg... Persze a burkolatot levéve a csöveit nem is látni, hogy ott van-é a gond...
Sziasztok! Zetor Crystal 12045-ről van szó.
Akinek van a gyár által előírt 12 V 95 Ah-s akkumlátort használjátok?
Vagy ki milyen akkumlátort használ?
Köszönöm a válaszokat!
Válasz csoppika #8532. hozzászólásáraCsak az üzemóra miatt gondoltam a zúzót, meg lusta vagyok a 80-as mtz-t kitakarítani a hűtőt, mert ahhoz le kell feszegetnem a homlokrakodót...
Válasz csoppika #8529. hozzászólásáraHa csúszik megfog állni,meg pár perc alatt felmelegíti az olajat a váltó házban.Ha félgázon kapcsolod akkor mit csinál,gondolkodik ott is ??
Válasz mtz1221 #8526. hozzászólásáraAz 1.60as vízszintes teng. zúzó van most rajta. Azt próbálgatom vele... A nem terhelés annyit tesz, hogy üresen pörgettem a zúzót...
Válasz csoppika #8524. hozzászólásáraOlajnyomásos ?? Nekem az imt-él csinált így,Az terhelten 1200-300 fordulatig nem is bírta a munka gépet elindítani.Meg a tlt fékje sem működött,gané szórónál kellett pár talicskányit rajta hagyni mert alapgázon összeszórtam a falut. Egyszer átnézettem a tlt indító/állító elosztóját,akkor bírta 1 évig alapgázon is.Próbáld meg terhelésen meg próbálni. Ha nagyobb gázon elindítja rántva,akkor neked is elengedi kis gázon valahol az olajat.
Srácok. A 12245ön a kardán hogy indul hivatalosan??? Hirtelen odabac vagy fokozatosan?
(Hiányoznak a piktogramok a kapcsolónál, mint ma kiderült 2 éve folyamatosan be volt kapcsolva a kormánynál...)...az ülés alatt nem...
Most 700 alapjáraton elszámolok 4ig akkor indul be... Terheléssel nem próbáltam...
11620 hozzászólás
Nem értek a zetorokhoz. Egy T25-öst használok de néhol kevésnek bizonyul. A t25 most 3le/óra körül eszik könnyű munkáknál és közúton.
Kérdésem lenne, hogy a zetorokhoz mennyire megoldott az alkatrész ellátottság?
Melyik típust javasolnátok 40-60 ló környékén?
Hogy alakul a fogyasztásuk óránként, könnyű / nehéz munkánál pl fűkaszálásnál szántásnál?
Van széles első kerekű zetor? Sajnos eléggé egyenetlen talajon közlekedek a földig + a területem is lejtős és jobb lenne a széles első kerék a stabilitás miatt.
MTZ50-hez képest hogy alakul a fogyasztása?
Válasz Krisz_B #8567. hozzászólásáraMenetirány szerinti bal oldalon van a szalagnak a feszítő csavarja is és alatta egy kocka fedél 4 csavarral az alatt van a feszítő rugó és az oldó munkahenger
Válasz lakatoszoltan868 #8568. hozzászólásáraÖrülök h segítettem.
Válasz lorant90 #8566. hozzászólásáraSzia! Ma délután nekiláttunk és az elmondásod alapján sikerült tökéletesen beállítani. A felújítás előtt ha nagyobb sebességnél elengedtem a kormányt egyből húzott el jobbra,én azt hittem hogy a kerék összetartás a rossz, de ezzel a beállítással a félrehúzás is megszűnt! Mégegyszer köszi a segítséged!
Tisztelt Zetoros szakemberek! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Gondjaim vannak egy 12011-es nyomatékváltójával. Terheléskor békában visít és belassul. A fékszalagot szeretném utánállítani a 6604 hozzászólás szerint. A leírásban említi a fékmunkahenger rugóját. Hol találom ezt meg? Előre is köszönöm a segítségeteket
Válasz lakatoszoltan868 #8565. hozzászólásáraJónak kell lennie. Rendben várom a választ.
Válasz lorant90 #8564. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget!
Magamtól eszembe nem jutott volna,én arra gyanakodtam hogy megsérülhetett a gumi gyűrű. Holnap kipróbálom amit mondtál és megírom hogyan sikerült.
Válasz lakatoszoltan868 #8563. hozzászólásáraEmeljetek meg az elejet h a levegőben legyenek a kereke. Inditsatok be a motort és a henger végén van egy szorito 8as csavarral. Azt lazitsatok fel és tekerjetek a henger dolgozó részén addig amíg jó nem lesz. Aztán huzza tok vissza a szorított.
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Felújítottuk a Zetor 6011 kormány munkahengerét, indítás után azonnal kifordította a kereket magától balra. Vissza sem lehet tekerni középállásba! Mit ronthattunk el?
Válasz Dávid2 #8561. hozzászólásáraÉn jártam úgy vele hogy egy nap elfelejtett menni az üzemóra... Szerencsére nem szedtem szét semmiét , de utána magától meggyógyult és nem állt meg többet én sem értettem...
Zetor 9540 traktor fordulatszám mérője működik az üzemóra számláló viszont nem. Az órában lesz a hiba vagy esetleg a motor elején?
Segítő válaszokat megköszönöm.
Válasz SzMáté #8559. hozzászólásáraA kérdésem az lenne hogy ezt az adagolot be lehet-e állítani úgy hogy tudja a 11441 adatait
Válasz D-032-a #8558. hozzászólásáraKöszönöm a miénk a 1303as motorral van szerelve de a 11441 esnek is van ilyen motorkódja a táblázatban ahol a traktor felirat van a 11441 es felett azis a 11441es elvileg ugyan azzal a 1303as motorkoddal
Válasz szarvasmate97 #8557. hozzászólásáraA táblázat szerint a 10641-es Zetor két féle motorral is volt szerelve, más számú adagolóval és eltérő előbefecskendezési fokkal.

Szerintem jó rá a 11441-es adagolója, csak a 10641-es motorjának megfelelő, a motorkód szerint beállított előbefecskendezéssel. (Ha ez a kérdés.)
De hátha mondanak véleményt, nagyobb szerelési gyakorlattal lévők is.
A kettévágott adagolós táblázaton néha nehézkesen igazodok el. Ezt egymás mellé tettem, rossz a minőség, de a 10641-es két féle motorkódnál is van.
Válasz D-032-a #8556. hozzászólásáraAz adagolo száma nem egyezik meg a 10641-é PP4M10K1f-3461 a11441-é PP4M10K1F-3427 de az alkatrész katalógus szerint minden alkatrésze egyezik csak s háznak van már cikszám a a táblázatok alapján minden adat is ugyan az a parlasztok is csak a beálítási szabály száma más a 10641nél :5946 és a 11441nèl :6548
Válasz szarvasmate97 #8554. hozzászólásáraVagy így is utána tudsz nézni az adagolók beállítási értékeinek:
"A kezelési könyvben benne van a motorkódnak megfelelő érték (MPa). A motorkód a motorszám első része.
Ha itt a Zetor traktorok téma keresőjébe beírod, "pdf", akkor találsz:
--- gépkönyveket.
--- "Motorpal adagolók és porlasztók" pdf-et. (A táblázat összetartozó 1-12 oszlopai, kettő részletben vannak egymás alatt.)
--- "Zetor adagolók és tartozékaik" pdf-et. ( A motorkódok nem mindegyike van a számsorrend szerinti helyén.)
Válasz szarvasmate97 #8554. hozzászólásáraNézzed meg az alkatrész katalógusban mindkét traktor adagoló számát. Ha egyeznek, akor csak a beállitás. Szerintem csak a beállitás lesz, mert a Zetor nemszeret modeltipusként mást gyártani. Inkáb felhasználják univerzálisan egyikből a másikba. Lásd a motorokat Forterra, Proxima ugyan az. Esetleg valamelyik gyengében nincsen rajta az IC.
Sziasztok van egy 10641es zetorunk! A 1441es csak az adagolovan különbözik tudtommal arra lennèk kiváncsi hogy mi a különbség köztük csak a beálítás vagy más az adagolo?
Finoman összeszögelt Zetor-ral csapatás :)
Válasz ratti #8551. hozzászólásáraKösz a visszajelzést, de az érdem inkább Gábor81-é, mert ő vágta miről van szó, én csak találgattam.
Válasz _NB_ #8546. hozzászólásáraA megoldás nálad volt. A kerék fékmunkahengerben van elöl-hátul a dugattyún egy acélgyűrű, aminek kinyomáskor kint kellene tartani a dugattyúkat. Valószinűleg ezek elfáradtak és nem tartották kint a dugattyút, minden alkalommal tovább húzódott vissza, mint a megengedett hossz. Raktam be új munkahengereket, és megoldódott a probléma. Köszönöm a tanácsot. Üdvözlettel: Attila
Válasz Bandika12121 #8549. hozzászólásáraOlajszürő, olajpumpa, de lehet máshol is a gond
Enek a modelnek nem ismerem a hidraulikus rendszerét, mert a Crystálokat nem kellet ékteleníteni, de az 50 Supernál néha ki kelet tekerni a blok tetején lévő csavart + golyó rugóval.
sziasztok van még itt valaki?
az lenne a kérdésem hogy a zetor 5611-es traktor melegen lassan emel a hidrólikája/nem emel fel az mitől lehet friss olaj van benne most cseréltünk nagy munkahengert meg dugattyút mi a vezértömbre gyanakszunk szerintetek mi lehet a gond???
Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólásáraNekem a 6045-ben a munkahengerben a dugattyún van egy gyűrű, ami szorul a házban kicsit, de a dugattyúnak enged egy kis játékot, tehát ha kopik a betét, akkor tud még kifelé mozdulni, de vissza csak annyit engedi az a feszítős gyűrü, hogy oldjanak a pofák. Ezen kívül semmi más utánállító mechanika nincs a fékben.
Válasz _NB_ #8546. hozzászólásáraKöszi de nem kell megmagyarázni hogy van személyautónál sokat szereltek énis meg csinálom is
Autótechnikus a végzettségem
Meg jelenleg a Nyírség nehézgép 93 nál dolgozok mint motor váltó szerelö
Amúgy nem mindenhol van autómata utánálitó személyautóknál sem
Jol bekell lőnni a hézagot hogy ha kézzel forgatod a dobot éppen hogy súroljon oszt mehet
Nah de ennél van kézi szerszám hogy ha beszerelted a betétet beszabályzod a dobhoz mert sose teljes felülettel fog hozzáérni ha berakod az újjat
ami már leírtam ezelőtt
Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólásáraA 6011-es az dobfékes ha jól látom, akkor elvileg ebben is kellene legyen automatikus utánaállító, hogy a fékpofa és a dob között egyforma legyen a hézag vagy rosszul gondolom és máshogy oldották meg?
A rajból nem igazán tudom kivenni, de mintha nem volna.
kép
Személyautóknál ha rosszul szerelik be az automatikus utánaállítót, akkor van, hogy a félpofákat és vele együtt a fékmunkahengert a dobban a rugó összehúzza teljesen alaphelyzetig.
A fékezéskori folyadékmennyiség a főfékmunkahengernél nem elegendő ahhoz, hogy annyira kinyomja fékdobban a munkahengert, hogy a fékpofák nekiérjenek a dobnak.
Ha gyorsan még egyszer vagy többször fékezünk akkor már létrejön valamilyen fékhatás, mert a munkahenger gyorsabban nyomódik kifelé mint húzódik vissza alaphelyzetbe.
Persze lehet még gond a főfékmunkahengereknél is a fékfolyadéktartály irányába zárnia kéne fékezéskor, meg van egy fékerő elosztó vagy kiegyenlítő is vagy mifene, de az nem tudom produkálhat e ilyet.
Válasz Dzsanosi #8543. hozzászólásáraKöszi! Amúgy a márka mind1 szerinted?
Válasz ratti #8540. hozzászólásáraBiztos hogy beállítási probléma van ha ez a tünet hogy kétszer kell hirtelen nyomni a pedált
Az új betétet beszabáloztátok??? És a dob milyen állapotban van??
Lehet már úgy érzed hogy súrol de kevés a surlódó felület amit első nyomásra össze tudna nyomni
Jobb ötletem nincs
Válasz J87 #8542. hozzászólására80w90 50 liter
Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy 12111-est. Kérdésem a következő lenne:
Milyen olajat vegyek a váltóba (ami ugye egyben van a hidraulikával)? Ja és persze mennyit?
Előre is köszi!
Válaszw ratti #8540 hozzászólásáraSose láttam ilyen gèpet,de lehet, hogy a munkahengert nagyon visszanyomja a rugò,ezért kell pumpálnod,hogy újra fogjon. Nagy lesz a hézag a fékek meg a betèt,vagy pofa közt. Tehát, azt kéne megkeresni szerintem, hogy a fék oldò rugó, ha van rajta,csak oldásig húzza vissza a fékbetètet,ne Több millimétert. Autó fékdob ugyan ezt csinálja, ha nagy lesz a hèzag. A főfékhenger teljesen vissza tudjon menni, ne tartsa vissza a pedál,úgy állítsd be. Aztán a fékpedál ùt leröviditése,a fékbetét vagy pofa valamilyen úton módon hézagolásával.
Sziasztok
Zetor 6011-ről volna szó.
Fékezéskor a pedál teljes benyomásakor nem fog a fék, csak a második benyomásnál fog, de akkor mintha falnak menne.. Kicseréltem a fékbetéteket, fékrugókat, lelégtelenítettem, és most is ugyanezt csinálja. A fékpedálokat már teljesen ráállítottam amennyire lehet.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat.
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólására2*100 Ah van benne.
Volt benne 2* 75 is kényszerből, azzal is indult, de 2*100 azért télen csak jobb volt.
Válasz Dzsanosi #8537. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
100asat néztem bele én is és 800-as az indítóáram!
Pontosabban ezt:
https://akku-partner.hu/index.php?route=product/product&product_id=51
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólásáraNekem 100 van benne 650 hideginditó áramú gondozásmentes
4. Éve van benne még tökéletes
Teszterrel mértem 590 / 600 at tudnak még ennyi idő után
Ahhoz hogy sokat birjon azért sok mindenen múlik pl hogy indul a gép meg aztán hogy tölt a generátor
De kicsit nagyobb még elférne 110
De megméred mi fér el max helyileg aztán lehet válogatni ahány gyártó annyi méret
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólásáraNekem a 16145ösben is 95ös batri van nagyobb bele se férne a ládába
Válasz mtz1221 #8530. hozzászólásáraJelentem, működik a dolog. 3-4 órákat nyomtam vele. A zúzón 4 szíjból van 2ésfél... Legalacsonyabb sebesség fokozat. 1850 fordulat. 3 óra után a motor stabil 75-80fok, a váltó 54 fok, a zúzó hajtómű 54-55fok, a zúzó csapágyak 37-44 fokosak... Nem tudom, a váltónál az 54 fok ilyen szüttyögős könnyű munkánál sok-e, vagy a kardán melegíti be?
(Ha szalmakupachoz értem, inkább a szíj csúszott...2x voltam ilyen óvatlan)
Igen, félgázon is gondolkodik...
A szervó orbitom meg folyat, hogy bacná meg... Persze a burkolatot levéve a csöveit nem is látni, hogy ott van-é a gond...
Sziasztok! Zetor Crystal 12045-ről van szó.
Akinek van a gyár által előírt 12 V 95 Ah-s akkumlátort használjátok?
Vagy ki milyen akkumlátort használ?
Köszönöm a válaszokat!
Válasz csoppika #8532. hozzászólásáraCsak az üzemóra miatt gondoltam a zúzót, meg lusta vagyok a 80-as mtz-t kitakarítani a hűtőt, mert ahhoz le kell feszegetnem a homlokrakodót...
Válasz buszsofőr #8531. hozzászólásáraJF cr320 rendterítőt esetleg...PZ 165-ös dobos kaszát...no meg mt szóró van, meg permetező






Válasz csoppika #8527. hozzászólásáraMit fog hajtani a zúzón kívül?
Válasz csoppika #8529. hozzászólásáraHa csúszik megfog állni,meg pár perc alatt felmelegíti az olajat a váltó házban.Ha félgázon kapcsolod akkor mit csinál,gondolkodik ott is ??
Válasz csoppika #8528. hozzászólásáraHa csúszik a lamella, csak lesz vmi hangja...
Válasz csoppika #8527. hozzászólásáraMajd mindjárt lenyesek egy csíkot itt hátul a lucernából...úgyis ki lesz csapva...szeptemberben...
Válasz mtz1221 #8526. hozzászólásáraAz 1.60as vízszintes teng. zúzó van most rajta. Azt próbálgatom vele... A nem terhelés annyit tesz, hogy üresen pörgettem a zúzót...
Válasz csoppika #8524. hozzászólásáraOlajnyomásos ?? Nekem az imt-él csinált így,Az terhelten 1200-300 fordulatig nem is bírta a munka gépet elindítani.Meg a tlt fékje sem működött,gané szórónál kellett pár talicskányit rajta hagyni mert alapgázon összeszórtam a falut.
Egyszer átnézettem a tlt indító/állító elosztóját,akkor bírta 1 évig alapgázon is.Próbáld meg terhelésen meg próbálni. Ha nagyobb gázon elindítja rántva,akkor neked is elengedi kis gázon valahol az olajat.
Válasz csoppika #8524. hozzászólásáraSrácok! Valaki User írhatna valamit!!!
Srácok. A 12245ön a kardán hogy indul hivatalosan??? Hirtelen odabac vagy fokozatosan?
)...az ülés alatt nem...
(Hiányoznak a piktogramok a kapcsolónál, mint ma kiderült 2 éve folyamatosan be volt kapcsolva a kormánynál...
Most 700 alapjáraton elszámolok 4ig akkor indul be... Terheléssel nem próbáltam...
Újszerű 95-ös hengerfejek eladók,illetve beállitott porlasztók
20/511-5783
Válasz chicken #8474. hozzászólásáramegoldodott??