Válasz Domi.106 #6091. hozzászólásáraAddig ne fossál vele még fordulaton 4,5 a nyomás! Ha már fordulaton bepislog a piros akkor van gond, addig dóóóóóóóóóóógozzáááááááááááááá vele!!
Válasz Ares 826 #6090. hozzászólásáraFordulaton 4,5
Csak azért kérdem mert alapjaraton néha bepillant a piros lámpa, ezért szereltem rá mérő órát , hogy lássam pontosan.
Válasz szanberg #6086. hozzászólásáraKorábban felmerült hogy két gép kellene, már 500+ hektár volt a nyári. Idén nyáron nagyon kellett a kettő. Nem bántuk meg. Fogyasztást még nem számoltam, majd vissza ezek egy napot mikor egy táblában mentek ketten. Nagyon eszi az anyagot, ha kicsit zöldebb az árpa szalma akkor is jobb mint a ladás. 20%-kal biztos többet tud. Igazából nem számít neki ha 8-10 tonna van egy helyen, a ládással ott lassítani kell nagyon 2-3km/H ra. S 5-tel megy ott is.
Válasz Lackó #6077. hozzászólásáraMindnek megvan a maga gyenge pontja. Ez sem tartósabb mint lexion csak máshol eszi meg a fene. Viszont a kereskedő hozzáállása, szerviz és alkatrész árai volt a döntő a váltás miatt. De S is van már és ha jól megy lesz még egy. Más világ
Válasz Róbert86 #6067. hozzászólásáraVolt kettő demo kombájn amit az itteni maszek kereskedő vett meg mert senki más nem szamitotta be, vagy nem kellett senkinek munkára, majd lettek vagy észtek vitték el egyben a kettőt több mint egy év után. No comments
Válasz Róbert86 #6078. hozzászólására20 % az áfa
Én is jobban a Bazost szoktam nézegetni, vagy egy pár nagyobb gépeladó oldalát.
Ha a Nova a legkissebb, azt 2 éve 90 000 vagy 99 000 euróért kínálták újonan ha jól emlékszem.
Engemet akkor nem fogott meg, mert nem akartam kombájnt és úgymond a traktor lízingjének az elején tartottam. Elég egyszerre 1 gépet fizetni, nem kell túlzásokba esni.
TC azt ha jól tudom a Bizon folytatása. Mifelénk 1 van eladva, a tulaj alig 300 ha arat vele évente. Eddig rosszat nem mondott róla.
Nem tudom mibe kerülne az új Tucáno, de egy kissebb model érdekes lehetne, ha nem száltak el az árak a Claasban.
Válasz Sk Laci #6069. hozzászólásáraA BAZOS-on találtam vectort alig ment 45000 -ért + áfa, mennyi az áfa felétek?
Van még valami netcim Sk-ban?
Mennyi ott az új Nova vagy az új Deutz?
Nem tudok és nem is szeretek javitani,de itt vannak tucanok,lexik,megak,dominátorok,tx-ek,tc-k, JD nincs. És amik használtan érkeznek ott aztán van baj.
Találtam tc4.90 400 órával brutál áron. Avero is túl drága.
Válasz Drisa #6074. hozzászólásáraNemis fordítottam jól, mert a Tucano-nak nem az egyszerűségét emeli ki, hanem a "kompaktheit"-ot, csak nem tudom hogy mondják magyarul, kompakt, tömör, mozgékony ... Na mindegy, Cathrina többször említi a videóban a reliability-t, azaz megbízhatóságot
A Tucano-ról meg van az én véleményem is, de arról méginkább hogy van különbség a "nyugatra" és a "keletre" gyártott gép között.
Amúgy nálam is egy olyan 540es áll mint az avatarodon, bár ha jól emlékszem már váltottál egy T őzire.
Válasz Róbert86 #6067. hozzászólásáraVolt kettő demo kombájn amit az itteni maszek kereskedő vett meg mert senki más nem szamitotta be, vagy nem kellett senkinek munkára, majd lettek vagy észtek vitték el egyben a kettőt több mint egy év után. No comments
Válasz Lackó #6073. hozzászólásáraAzt azért ne felejtsük el hogy a Tucano 1-1,5 tonnával könnyebb volt mint az azonos méretű lexion, ennek oka nem az egyszerűség volt hanem anyag spórolás. Ha itt is ez lesz akkor nem a kevesebb elektronika miatt lesz.
Válasz Vinkó #6068. hozzászólásáraMárcius végén volt szerencsém a kicsikéhez Ausztriában.
De mondta a díler, ha csak a Troin nevet kiejtem valahol, akkor Cathrina levágja a pöckömet
Válasz Róbert86 #6067. hozzászólásáraAz aprók között reklámozzák a Deutz Fahr kombájnt is kb rostelmas árban. Méretre mintha a deutz kissebb lenne, de hogy melyik milyen minőségü azt nem tudom.
Sk-ban nem egy hirdetést látni Rostelmas kombájnokra 300-1000 óra közöttiekre, he hogy miért szabadul tőle a tulajok, azt nem tudom.
Mifelénk rengeteg Claas Lexion, JD és NH kombájn van aratáskor. A többi márkából nem is látni egyett se.
De mégis, a szomszéd faluban van Fend kombájn, azzal aratnak. Azon kívül mást márkát nem látni.
Sziasztok.
Ez a leglátogatottabb kombájnos oldal igy ide irom,(ha kell irhatom a többibe is )
Rostselmash nova 330 a legolcsóbb új kombájn, ki mit tud vagy hallott róla????Jót,rosszat csak valamit tudtok?
Vagy tud valaki olcsóbbat?
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem egy Claas dominátor 108 sl tulajdonosa. Az lenne a probléma hogy mikor lassabb sebességgel aratok gabona féléket, akkor a ferde néha vissza hozza a szalmát és ezt a dob nem nagyon szereti. Mi lehet a probléma?
Üdv Urak!
Lexion 660-hoz megvettem a kukorica szecskázó készletet, de még nem használtam, idén szeretném.
Aki használt már ilyet, attól kérdezném, hogy mi a gyakorlati tapasztalat? Most lenne időm beszerelni, de napraforgó és szója vágásom is lenne, amiben nem tudom mit csinálna a lassított fordulatú, ritkább, kisebb kések és a beszerelt ponyva.
Napraforgó és szója után rögtön elég sok kukoricát is kéne vágni, ami még vetve lenne idén búzával. Ott nem nagyon lesz idő szerelgetni.
Könyve ilyenről nem ír.
Válasz Ares 826 #6057. hozzászólásáraOtt nincs csak a ferde alatt , mivel ez már hidró akksis. Ott van rajt szerintem a szepel is, amit mondasz, délután megnézem.
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraA Medin csavarni szoktam a jobb kerék feletti hidraulikus szelepen hogy gyorsabban engedje le az asztalt. A Tukin is van oldalt ilyen szelep???? Ha van csavarjál rajta egy kört kifelé és gyorsabban fogja leengedni az asztalt!
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraNekem az üritőcsigát szokta egyszer-egyszer lassan nyitni. Olajhűtőt ki szoktam jol fuvatni es megoldodik a gond… probald meg hátha tulmelegedik az olaj.
Válasz Ares 826 #6054. hozzászólásáraEmel rendesen, felfele semmi gond. Sőt lefele is ha eléri a hektár számlálási pozíciót akkor utánna megint normál tempóval teszi meg lefele azt a maradék 20-30 cm-t.
Sziasztok. Valakinek tipp, hogy a TUCANO miért csinál olyat meleg hidraulika olajnál, hogy a vágóasztalt nehezen engedi le. mindegy hogy nyomva tartom a gombot vagy az automatával teszem le. Reggelente még semmi baj, ezért gondolom hogy az üzemmeleg olajnak köze van hozzá!
Válasz B.laca #6047. hozzászólásáraA huntraco cserélt itt, gyári felújítottat hoztak 8 éve 140/db áron+ a szerelés, mert így élt rá 1 év gari, de azóta is azok vannak a gépbe. Mondjuk földmunkagép, de a motor ugyanaz.
7295 hozzászólás
Válasz Domi.106 #6091. hozzászólásáraAkkor cseréld ki a lámpa gombáját mert az a rossz ,nem a motor mert, annak 0.5 nél kéne jeleznie.
Válasz Sk Laci #6070. hozzászólásáraBordinformátor,85-tól volt,de opció..
Válasz Domi.106 #6091. hozzászólásáraAddig ne fossál vele még fordulaton 4,5 a nyomás! Ha már fordulaton bepislog a piros akkor van gond, addig dóóóóóóóóóóógozzáááááááááááááá vele!!
Válasz Drisa #6088. hozzászólásáraMekkora asztal van rajta?
Válasz Ares 826 #6090. hozzászólásáraFordulaton 4,5
Csak azért kérdem mert alapjaraton néha bepillant a piros lámpa, ezért szereltem rá mérő órát , hogy lássam pontosan.
Válasz Domi.106 #6089. hozzászólásáraAz elég alapjáraton persze, fordulaton mennyi 3-5 legalább??
Sziasztok!
Szerintetek egy 108 dominatorba lévő v6 merci om421nek mennyi kéne legyen alapjaraton az olajnyomas? Melegen elég a 2bar?
Válasz szanberg #6086. hozzászólásáraKorábban felmerült hogy két gép kellene, már 500+ hektár volt a nyári. Idén nyáron nagyon kellett a kettő. Nem bántuk meg. Fogyasztást még nem számoltam, majd vissza ezek egy napot mikor egy táblában mentek ketten. Nagyon eszi az anyagot, ha kicsit zöldebb az árpa szalma akkor is jobb mint a ladás. 20%-kal biztos többet tud. Igazából nem számít neki ha 8-10 tonna van egy helyen, a ládással ott lassítani kell nagyon 2-3km/H ra. S 5-tel megy ott is.
Válasz Drisa #6083. hozzászólásáraKüldj egy privátot aztán boltolunk
Válasz Drisa #6085. hozzászólásáraHasználtan vettétek akkor gondolom.
Minek kellett még egy nagyobb kombájn?
Terület nőtt?
T660-hoz képest mit mutat teljesítményben fogyasztásban
Válasz szanberg #6084. hozzászólására670
Válasz Drisa #6082. hozzászólásáraMilyen S-kombájnt vettetek?
Válasz Lackó #6077. hozzászólásáraVannak alkatrészek 540- hét, gyári féláron eladó egyben minden.
Válasz Lackó #6077. hozzászólásáraMindnek megvan a maga gyenge pontja. Ez sem tartósabb mint lexion csak máshol eszi meg a fene. Viszont a kereskedő hozzáállása, szerviz és alkatrész árai volt a döntő a váltás miatt. De S is van már és ha jól megy lesz még egy. Más világ
Válasz VMisi #6075. hozzászólásáraBúvár cső!
Válasz Róbert86 #6067. hozzászólásáraVolt kettő demo kombájn amit az itteni maszek kereskedő vett meg mert senki más nem szamitotta be, vagy nem kellett senkinek munkára, majd lettek vagy észtek vitték el egyben a kettőt több mint egy év után. No comments
Válasz Róbert86 #6078. hozzászólására20 % az áfa
Én is jobban a Bazost szoktam nézegetni, vagy egy pár nagyobb gépeladó oldalát.
Ha a Nova a legkissebb, azt 2 éve 90 000 vagy 99 000 euróért kínálták újonan ha jól emlékszem.
Engemet akkor nem fogott meg, mert nem akartam kombájnt és úgymond a traktor lízingjének az elején tartottam. Elég egyszerre 1 gépet fizetni, nem kell túlzásokba esni.
TC azt ha jól tudom a Bizon folytatása. Mifelénk 1 van eladva, a tulaj alig 300 ha arat vele évente. Eddig rosszat nem mondott róla.
Nem tudom mibe kerülne az új Tucáno, de egy kissebb model érdekes lehetne, ha nem száltak el az árak a Claasban.
Válasz Sk Laci #6069. hozzászólásáraA BAZOS-on találtam vectort alig ment 45000 -ért + áfa, mennyi az áfa felétek?
Van még valami netcim Sk-ban?
Mennyi ott az új Nova vagy az új Deutz?
Nem tudok és nem is szeretek javitani,de itt vannak tucanok,lexik,megak,dominátorok,tx-ek,tc-k, JD nincs. És amik használtan érkeznek ott aztán van baj.
Találtam tc4.90 400 órával brutál áron. Avero is túl drága.
Válasz Drisa #6074. hozzászólásáraNemis fordítottam jól, mert a Tucano-nak nem az egyszerűségét emeli ki, hanem a "kompaktheit"-ot, csak nem tudom hogy mondják magyarul, kompakt, tömör, mozgékony ... Na mindegy, Cathrina többször említi a videóban a reliability-t, azaz megbízhatóságot
A Tucano-ról meg van az én véleményem is, de arról méginkább hogy van különbség a "nyugatra" és a "keletre" gyártott gép között.
Amúgy nálam is egy olyan 540es áll mint az avatarodon, bár ha jól emlékszem már váltottál egy T őzire.
Válasz Róbert86 #6067. hozzászólásáraVolt kettő demo kombájn amit az itteni maszek kereskedő vett meg mert senki más nem szamitotta be, vagy nem kellett senkinek munkára, majd lettek vagy észtek vitték el egyben a kettőt több mint egy év után. No comments
Válasz Vinkó #6068. hozzászólásáraA ferde tetején mi az a cső?
Válasz Lackó #6073. hozzászólásáraAzt azért ne felejtsük el hogy a Tucano 1-1,5 tonnával könnyebb volt mint az azonos méretű lexion, ennek oka nem az egyszerűség volt hanem anyag spórolás. Ha itt is ez lesz akkor nem a kevesebb elektronika miatt lesz.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6072. hozzászólásáraTucano utód, a Lexi teljesítményével és a Tuci "egyszerüségével"
Válasz Vinkó #6068. hozzászólásáraEz most mégis micsoda?
Tucano utódja?
Olcsósított lexion?
Vagy ez mégjobb mint az új lexionok? (bár ezt kétlem)
Válasz Vinkó #6068. hozzászólásáraMárcius végén volt szerencsém a kicsikéhez Ausztriában.

De mondta a díler, ha csak a Troin nevet kiejtem valahol, akkor Cathrina levágja a pöckömet
Válasz jozef19 #6064. hozzászólásáraNekem nem sikerült megnyitni a linket.
Válasz Róbert86 #6067. hozzászólásáraAz aprók között reklámozzák a Deutz Fahr kombájnt is kb rostelmas árban. Méretre mintha a deutz kissebb lenne, de hogy melyik milyen minőségü azt nem tudom.
Sk-ban nem egy hirdetést látni Rostelmas kombájnokra 300-1000 óra közöttiekre, he hogy miért szabadul tőle a tulajok, azt nem tudom.
Mifelénk rengeteg Claas Lexion, JD és NH kombájn van aratáskor. A többi márkából nem is látni egyett se.
De mégis, a szomszéd faluban van Fend kombájn, azzal aratnak. Azon kívül mást márkát nem látni.
Sziasztok.
)

Ez a leglátogatottabb kombájnos oldal igy ide irom,(ha kell irhatom a többibe is
Rostselmash nova 330 a legolcsóbb új kombájn, ki mit tud vagy hallott róla????Jót,rosszat csak valamit tudtok?
Vagy tud valaki olcsóbbat?
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem egy Claas dominátor 108 sl tulajdonosa. Az lenne a probléma hogy mikor lassabb sebességgel aratok gabona féléket, akkor a ferde néha vissza hozza a szalmát és ezt a dob nem nagyon szereti. Mi lehet a probléma?
Válasz Feri #6062. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Sk Laci #6063. hozzászólásárahttp://claas bordinformator bedienungsanleitung
Claas Dominátor 118 sl maxin van a müszerfalon kívül máshol is motor, vagy cséplődob üzemóra számláló?
Ugyan ezt kérdezném a Mega 350-ről is.....
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6061. hozzászólásáraigen, nincs szükség nagy fordulatra!
Válasz Feri #6060. hozzászólásáraÉrtem. Köszi. Napra, szója esetében csökkentett fordulattal, vagy a gyorsabbikon?
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6059. hozzászólásáranaprát,szóját kukorica késekkel szecskázom ponyva nélkül,csak a kukoricánál rakom be aponyvát,Negyed óra,de nem egy emberes munka.
Üdv Urak!
Lexion 660-hoz megvettem a kukorica szecskázó készletet, de még nem használtam, idén szeretném.
Aki használt már ilyet, attól kérdezném, hogy mi a gyakorlati tapasztalat? Most lenne időm beszerelni, de napraforgó és szója vágásom is lenne, amiben nem tudom mit csinálna a lassított fordulatú, ritkább, kisebb kések és a beszerelt ponyva.
Napraforgó és szója után rögtön elég sok kukoricát is kéne vágni, ami még vetve lenne idén búzával. Ott nem nagyon lesz idő szerelgetni.
Könyve ilyenről nem ír.
Válasz Ares 826 #6057. hozzászólásáraOtt nincs csak a ferde alatt , mivel ez már hidró akksis. Ott van rajt szerintem a szepel is, amit mondasz, délután megnézem.
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraA Medin csavarni szoktam a jobb kerék feletti hidraulikus szelepen hogy gyorsabban engedje le az asztalt. A Tukin is van oldalt ilyen szelep???? Ha van csavarjál rajta egy kört kifelé és gyorsabban fogja leengedni az asztalt!
Válasz Jakab Gábor #6055. hozzászólásáraNekem az üritőcsigát szokta egyszer-egyszer lassan nyitni. Olajhűtőt ki szoktam jol fuvatni es megoldodik a gond… probald meg hátha tulmelegedik az olaj.
Válasz Ares 826 #6054. hozzászólásáraEmel rendesen, felfele semmi gond. Sőt lefele is ha eléri a hektár számlálási pozíciót akkor u
tánna megint normál tempóval teszi meg lefele azt a maradék 20-30 cm-t.
Válasz Jakab Gábor #6053. hozzászólásáraEmelni emel rendesen vagy azt is lassan csinálja meleg olajnál????
Sziasztok. Valakinek tipp, hogy a TUCANO miért csinál olyat meleg hidraulika olajnál, hogy a vágóasztalt nehezen engedi le. mindegy hogy nyomva tartom a gombot vagy az automatával teszem le. Reggelente még semmi baj, ezért gondolom hogy az üzemmeleg olajnak köze van hozzá!
Válasz szanberg #6050. hozzászólásáraAnno az SV1000 is azt kapta! Majd 20 éve használom! Azért a Kamaz váltó olaj sem rossz, csak nehéz hozzájutni!
Válasz erni #6049. hozzászólásáraWürth drylube
Válasz erni #6049. hozzászólásáraWalter kft-től a ZEP 2000 kenősprayt szeretem a legjobban.
Ki milyen lánckenősprayt használ? Olyan kellene amibe nem ragad bele por, de mégis kenné a láncot.
Válasz B.laca #6047. hozzászólásáraA huntraco cserélt itt, gyári felújítottat hoztak 8 éve 140/db áron+ a szerelés, mert így élt rá 1 év gari, de azóta is azok vannak a gépbe. Mondjuk földmunkagép, de a motor ugyanaz.
Cat C9-es motorhoz hol kapok a legolcsóbban injektort?
Válasz barazdabetyar. #6045. hozzászólásáraA parcella közepén nem túl kellemes módszer