Válasz Mf-es? #19271. hozzászólásáraItt vannak előttem az ajánlatok...az Axinál még tudunk csavarni rajta, ő nyer. Körbe küldtem "mindenkinek". Nettó 370-nél tartunk. Van ki erre nettó 1,7 milliót adott . És itt úgy volt futtatva hogy nagyon jó, olcsó, új beszálló.
Válasz szanberg #19273. hozzászólásáraMost vettunk ev vegen egyet.
19+fa
Nagyvonalban:
Jo helyrol kell venni.
24es eco
3 kor hidraulika
Rugozott hid rug. fulke es potules
Allithato felni
Elfordulo sarvedo
Nagy generator
Full munkalampa csomag
Erositett hatso hidraulika
114es dugattyus szivattyu
Comand quad valtoval is kijon 20bol. De nekunk az nem kell.
170m es trakin gondoltam megcsinalni a fulkerugozast, mint a 175men van.
2 helyen is kerdeztem azt mondtak nem lehetseges, de okot nem mondtak.
Most ha kicserelem a fulketartot megveszem a rugokat, miertne mukodne, aprobb modositasokat megtudok oldani ha kell.
Hidraulika es valtobowden ugyan az, kabelek is tuti engednek annyira nagy mozagas kilenges nincs.
Válasz balog sándor_23053 #19263. hozzászólásáraÉn jelenleg nem panaszkodhatom a Kitére-Axira. most javítok egy őzikét, a legjobb árakat ők adták az alkatrészekre. Sőt az apróságokban a Kite árai jobbak. Egy fődarab lesz máshonnan..de még nem lefutott az alkatrész kérdés. A szerviz kérdése egy dolog...
Válasz Sk Laci #19255. hozzászólásáraMeg szabad kérdezni, hogy mennyi akcióban a 6120M-es gép? Azért kérdezem mert én is ilyen gépen gondolkozok, vagy esetleg Claas...
Válasz balog sándor_23053 #19263. hozzászólásáraEzt hiába itt kérdezgeted.Ha valaki nem tud átmenni állatba akkor nem szabad új gépet venni,a mai világban.Tudok olyan esetet amikor a fél éves márkás traktor szivárgó hűtőjébe hűtőragasztót akartak önteni a szervizesek.A gazda kiütötte a kezükből és üvöltve kizavarta őket az udvarból ügyvéddel fenyegetőzve.Másnap hozták neki az új hűtőt.De lehet tíz emberből 5-6 hagyta volna nekik,örült volna hogy megy a traktor nem könnyezik és kész.
Nekem 6130M-es 800 üó-s jd-m van,aminek a Kite szerelök tavaly megbontották a motorját,azóta 1700-1900-as fordulat között a hidraulikája úgy visít,hogy nem hallom a rádiót.A lefúvószelep fújja az olajat a felnire.A Kités mérnök urak nem értik miért akarom megjavíttatni,"a gépen minden rendeltetésszerüen működik".Nem tudják vagy nem akarják megjavítani!!Soha többet a Kité-től semmit! Zetorjaim vannak 25éve soha semmi komolyabb bajom nem volt,se a trakikkal. se a szervízükkel!
A lényeg hogy ezek benne legyenek:
-AT ready kivitel
-rugozott hid es fulke
-420 vagy 460 széles hátsó gumi
-quad váltó esetén 24/24 sebességes
-dugattyús 110literes szivattyú
- 3 vagy 4 pár SCV, 1 legyen belőle 450es tipusú, hőmérsékletkompenzációs, hidromotor hajtáshoz szükséges
-ha van konkrét specifikaciod akkor privatba esetleg tudok segiteni atnezni, ha gondolod.
Válasz Sk Laci #19253. hozzászólásáraA legnagyobb külömbség az az hogy az M-nyitott központú hidraulikája van az R -s nek zárt központú hidrajlikája van az M-s en egésznap sivitt a hidraulika majdnnem az ember feje szétt megy a fülkébe + vissza fogja a motort teljesitményben is.
Válasz terdev6150 #19254. hozzászólásáraAzért kérdeztem a 6120 M mert ez van nálunk akcióban. JD 6120 M Zetor Fortera árában van. Mindkető rúgós futómüvel, úgymond hasonló felszerelésel,.... Ilyenkor már tényleg elgondolkodtató, mi is jöhetne a házhoz. De előte nem ártana tudni pár dolgot, úgy müszaki téren, mint finanszírozási téren.
Válasz Sk Laci #19253. hozzászólásáraA 2 traktor közti főbb különbségek:
R:
-elérhető E-SCV-vel
-lehet kérni 50km/h-s Autoquad váltóval
-lehet kérni Autopower váltóval
-nagyobb, újabb, tágasabb fülke
-Ahogy én észrevettem, az első kerékagyak máshogy néznek ki az R-esen, mintha ennek 4 fogaskerék lenne a bolygóműben, szóval lehet erősebb
-ezt hidro-pneomatikus a fülkerugózás, ami drágább, de nem biztos hogy érezhetően jobb lenne
-a hátsó 3 pont hidraulika olyan, mint az M-es opciós erősítettje (ha jól tudom)
M:
-csak mechanikus SCV-vel lehet venni
-nincs 50 km/h-s váltó, csak 40km/h és 40km/h eco
-mióta bevezették az adblue-s sorozatot, azóta elérhető a mechanikus fülkerugózás, ami sokat javít a komforton
Ha jól tudom mindkettőt lehet venni RTK-val.
Az R-esben nincs commandquad váltó, de azt amúgy se venném szerintem. Megbízhatóbb a sima PQ-AQ váltó.
Mindkét traktort lehet venni rugózott első híddal és rugózott fülkével, szóval egész kényelmes az M-es is.
Én 120-asban nem vennék R-est, inkább egy jól felszerelt M-est, mert pl. a váltó ugyanolyan 24-es benne, szerintem nem annyira éri meg a felárat az R, de ezt döntsd el te.
Szerintem 6 hengerest érdemesebb R-est venni, igaz én csak DirectDrive váltó miatt döntenék mellette.
Szeretném megkérdezni, a 6120 M és a 6120 R között milyen müszaki különbségek vanak, megéri e az a jó pár ezer eurót kifizetni az R-ért?
Csak elektronikus felszereltség a különbség, vagy a traktortest felépítésében is vanak különbségek /erőseb futómü, + lóerő szállitásban, vagy hasonló/?
Sziasztok! Múltkor húztam egy elakadt gépet és azóta nem tudom kivenni az első hajtást a traktorból :( (6220), az elsőhajtás és a hídrugó visszajelzője világít. Van ötletetek, mi lehet?
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraNekünk 10db John Deere traktorunk van a kicsiktöl a nagyokig.Volt 10-es,20-as 30-premium,6R,8R.És ezek tapasztalataibol tudom elmondani a véleményem hogy a legjobb és leg beváltabb széria amihez időben hozzá lehetett jutni a 20-as JD széria(azért irom mert a jelenben már ezekben a gépekben már 10000óra környékén jár kivétel nélkül).A 30-as széria kezdetleges EGR-és velejáró hibáitol az isten mentsen mindenkit.A 6430 premiumunkkal már egy éve kinlodunk és senki sem jön rá mi baja van.Az R-eseket meg inkább hagyjuk a kipufogószűrőtisztitásukkal......
Válasz szanberg #19242. hozzászólásáraVan akinek nincs mit továbbtartani, vagy csak simán gépet akar venni, Most, akkor valamit muszáj választani. És sajnos az összes gép, minnél ujabb annál "bizonytalanabb". Vagy csak mostmár terjednek a hírek, régen meg ha gebasz volt, senki sem reklámozta. Új jd-ből is van olyan amihez sose kell nyúlni, van ami meg "rosszabbul sikerült". A jd szerintem annyiból jó, h stabil az alkatrészellátás és egyszerű a javítás, eléggé moduláris a gép, nincs összezsúfolva, relatíve.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz szanberg #19242. hozzászólására6497 et 20as jdkkel hasonlitsd.
Ott azert vannak 10en ezer oras gepek nem nagy javitasokkal.
En nem hiszek a japan csodakban, mire ez a nagy alapozas egyikben sincs sok ezer ora.
Ettol persze lehet jo is.
Válasz Drisa #19239. hozzászólásáraNa mondjuk ez nagy csoda, hogy 1200órát dolgozott egy új traki és jónak ítélik. Hányingerem van, 10ezer órás a 6497-es Fergánk de amit ezen kellett összesen cserélni azt egyik jd-sem tudja tartani, mármint, hogy mindegyikkel sokkaltöbb baj akadt volna ennyi idő alatt, és ez is már canbusos, komfort elektronikákkal tele,monitor, külön kompjúter digit klímának hídrúgónak mindennek, kabinrúgó fronthidró, frontkardán, 50es váltó automata funkcióval és sorolhatnám még, a lényeg, hogy mai napig felszereltnek mondható elektronikás gép amint ez idő alatt 2-3-szor ha volt elektronikai javítás, ebből egy potméter cseréje összesen...
Sajnos a mi hátterünknek megszűnt az MF forgalmazás így már nem vennék, szemezgettem a JD-vel mert van segítőkész munkatárs tűzközelben meg jóképű gépek de biztos, hogy nem veszünk ilyet, tartom a régieket aztán majd ha lesz japán nagy kategóriában ütőképes akkor majd abból...
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraÚj 250R-t dicséri egy ismerős. Bele toltak 1200 üzemórát egy évben, mindent csináltak vele, azt mondja bátor, legalábbis erősebb mint 850 axion.
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraAz a baj hogy ilyen 7230R 3db van az országban amit én láttam de ha beleülsz, el megy a kedved tőlük.. keress egy jóképű 8ezrest inkább
Válasz robinson #19236. hozzászólásáraAzért erre ne végy mérget,szándékosan biztosan nem tudod egyszerre két tartományba kapcsolni, de elég egy átszakadt tömítés és máris kész a baj. De ez hála a jó égnek nem túl gyakori jelenség....
Válasz MFM #19234. hozzászólásáraén is így gondolom, és egy powershiftet nem tudsz egyszerre két tartományba betenni, hogy megroppanjon
nem csak én dolgoznék vele és a legtöbb traktoros azért nem akadémikus..
Válasz bandigh #19233. hozzászólásáraElsősorban nehéz talajmunkára szánom, nálam vezérgép lenne. De aratási időszakban nagy pótkocsit is mögé kötném.
4m Cultust kell neki vinnie legtöbbet, meg Rapidot, későbbiekben magágykészítést, csak ahhoz még nincs munkagépem.
Ami szimpatikus a 7R-ben az a 11 tonna feletti tömeg, 9 literes motor. Ha ehhez még van egy strapabíró váltó + hidraulika rendszer szerintem nagy bajom nem lehet vele.
A 6 literes motorokat 200 lóerő környékén és felette nem nagyon dícsérték, de persze mindegyik gépre tud valaki rosszat mondani.
Válasz .Feco. #19232. hozzászólásáraAzért a powershift váltók jóval strapabíróbbak úgy általánosságban, és olcsóbbak is, mint egy vt váltó. Nem hiszem, hogy bárki is látott volna 20.000 üórás fokozatmentes váltós traktort bontatlan váltóval.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraTudni kéne, hogy főként mire használnád, mert ezek mind nagyon különböző gépek. A kisebbek akár szállításra is alkalmasak, meg könnyebb talajmunkára mondjuk tavasszal, míg a 8-as inkább csak a földre való azt mondanám. Meg a 7R és a 8 szinte ugyanolyan nehéz, majd 20q val hosszabb mint a 7x30-asok.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraegy hasznát 7R árrából 3 7820-ast adnak... Másfelől ugyanúgy probléma van a többi váltóval is, van ismerősöm akinek 2 egymástól független gépben roppant meg a váltó mert tartományváltáskor nem vette ki az egyik csoportból miközben kapcsolta a másikat, és ez csak egyetlen dolog..
Nem attól jobb vagy rosszabb valami hogy kevesebb vagy több elektronika lenne benne, ez ne motiváljon. 7x20-as sorozat például nekem számításba sem jönne, mert valami nem nagydobravert ok miatt nagyon rövid idő után kivezették és jött az új model... 30-asoknál nagyon sok olyan elektronika van, ami ott jott be először, pl. VariCool, EGR, VGT, összeségében nem merném azt kijelenteni, hogy a 30-asok bármiben jobbak lennének mint az R-esek... Hozzánk új korában jött mind, szóval minden gethességet itt kapott el, eddig az R-esek jobbnak tűnnek, de mint írtam ott nagyon nagy kérdés a szervíz... egyszerű hibákkal is napokig keccsolnak, míg fogósabb vagy trükkösebb problémák akár egész szezonra megfoghatnak egy gépet, ezt a mi gazdaságunk nem engedheti meg magának. De ha annak idején is ilyen lett volna a szervíz mint manapság akkor a 30-asok is ilyenek lettek volna...
25279 hozzászólás
Ki milyen gyártmányú K80 as vonó fejet használ? Melyik a legjobb? Van olyan aminek cserélhető a gömbje.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19272. hozzászólásáraSenki semmi otlet?
Válasz Nskype #19277. hozzászólásáraOdi.
Igen.
Válasz Bárány #19276. hozzászólásáraValamikor régen Miskén volt egy.....(Galaxy)... nevű Disco...na az kellemesebb árakat produkált !
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19274. hozzászólásáraHol sikerült megvenni a gépet? 6120M-es?
Válasz Vinkó75 #19275. hozzászólásáraKI volt az 1,7?
Válasz Mf-es? #19271. hozzászólásáraItt vannak előttem az ajánlatok...az Axinál még tudunk csavarni rajta, ő nyer. Körbe küldtem "mindenkinek". Nettó 370-nél tartunk. Van ki erre nettó 1,7 milliót adott . És itt úgy volt futtatva hogy nagyon jó, olcsó, új beszálló.
Válasz szanberg #19273. hozzászólásáraMost vettunk ev vegen egyet.
.
19+fa
Nagyvonalban:
Jo helyrol kell venni
24es eco
3 kor hidraulika
Rugozott hid rug. fulke es potules
Allithato felni
Elfordulo sarvedo
Nagy generator
Full munkalampa csomag
Erositett hatso hidraulika
114es dugattyus szivattyu
Comand quad valtoval is kijon 20bol. De nekunk az nem kell.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19269. hozzászólására70ezer lesz az minimum nem 60. Ismerős vett kettő 120ast, forintosítva 22nettó
170m es trakin gondoltam megcsinalni a fulkerugozast, mint a 175men van.
2 helyen is kerdeztem azt mondtak nem lehetseges, de okot nem mondtak.
Most ha kicserelem a fulketartot megveszem a rugokat, miertne mukodne, aprobb modositasokat megtudok oldani ha kell.
Hidraulika es valtobowden ugyan az, kabelek is tuti engednek annyira nagy mozagas kilenges nincs.
Válasz Vinkó75 #19266. hozzászólásáraAgrotec jobb mint az axiál.
Válasz Nskype #19265. hozzászólásáraÍrjál privátban.
Válasz Mokári Ádám #19267. hozzászólásáraAnnyiert csalodast kelto felszereltseget kapsz
60e euroval minimum kell szamolni, de kinek mi az igenye
Válasz Mokári Ádám #19267. hozzászólásáraEgy forterra 12o hsx lux is annyi.
Válasz Nskype #19265. hozzászólására58.000 körül kell lennie
Válasz balog sándor_23053 #19263. hozzászólásáraÉn jelenleg nem panaszkodhatom a Kitére-Axira. most javítok egy őzikét, a legjobb árakat ők adták az alkatrészekre. Sőt az apróságokban a Kite árai jobbak. Egy fődarab lesz máshonnan..de még nem lefutott az alkatrész kérdés. A szerviz kérdése egy dolog...
Válasz Sk Laci #19255. hozzászólásáraMeg szabad kérdezni, hogy mennyi akcióban a 6120M-es gép? Azért kérdezem mert én is ilyen gépen gondolkozok, vagy esetleg Claas...
Válasz balog sándor_23053 #19263. hozzászólásáraEzt hiába itt kérdezgeted.Ha valaki nem tud átmenni állatba akkor nem szabad új gépet venni,a mai világban.Tudok olyan esetet amikor a fél éves márkás traktor szivárgó hűtőjébe hűtőragasztót akartak önteni a szervizesek.A gazda kiütötte a kezükből és üvöltve kizavarta őket az udvarból ügyvéddel fenyegetőzve.Másnap hozták neki az új hűtőt.De lehet tíz emberből 5-6 hagyta volna nekik,örült volna hogy megy a traktor nem könnyezik és kész.
Nekem 6130M-es 800 üó-s jd-m van,aminek a Kite szerelök tavaly megbontották a motorját,azóta 1700-1900-as fordulat között a hidraulikája úgy visít,hogy nem hallom a rádiót.A lefúvószelep fújja az olajat a felnire.A Kités mérnök urak nem értik miért akarom megjavíttatni,"a gépen minden rendeltetésszerüen működik".Nem tudják vagy nem akarják megjavítani!!Soha többet a Kité-től semmit! Zetorjaim vannak 25éve soha semmi komolyabb bajom nem volt,se a trakikkal. se a szervízükkel!
Válasz határjáró #19261. hozzászólásáraEn nem vettem meg eszre hogy zavaro lenne, max ha nyitott hatso ablakkal mesz, en mindig bezarom es megy a radio.
Válasz zoli862 #19257. hozzászólásáraAz ember feje szétmegy? Azért ne túlozzunk már.
Válasz zoli862 #19257. hozzászólásáraHa a Zetor is egy opció akkor nem hiszem hogy a JD elviselhetetlen fülzugós visszalépés lenne.
Válasz t.peti #19258. hozzászólásáraDe sejtem ez valami lecsupaszitott fapados verzió lesz, ha zetor árban kínálják.
Válasz Sk Laci #19255. hozzászólásáraEz nem is kérdés akkor, ilyen árban...
jó kis gépek az M-esek is!
A lényeg hogy ezek benne legyenek:
-AT ready kivitel
-rugozott hid es fulke
-420 vagy 460 széles hátsó gumi
-quad váltó esetén 24/24 sebességes
-dugattyús 110literes szivattyú
- 3 vagy 4 pár SCV, 1 legyen belőle 450es tipusú, hőmérsékletkompenzációs, hidromotor hajtáshoz szükséges
-ha van konkrét specifikaciod akkor privatba esetleg tudok segiteni atnezni, ha gondolod.
üdv!
Válasz Sk Laci #19253. hozzászólásáraA legnagyobb külömbség az az hogy az M-nyitott központú hidraulikája van az R -s nek zárt központú hidrajlikája van az M-s en egésznap sivitt a hidraulika majdnnem az ember feje szétt megy a fülkébe + vissza fogja a motort teljesitményben is.
Válasz terdev6150 #19254. hozzászólásáraM-es nek másabb a hűtője, nincs a függőleges tengelyű lapát.
Válasz terdev6150 #19254. hozzászólásáraAzért kérdeztem a 6120 M mert ez van nálunk akcióban. JD 6120 M Zetor Fortera árában van. Mindkető rúgós futómüvel, úgymond hasonló felszerelésel,.... Ilyenkor már tényleg elgondolkodtató, mi is jöhetne a házhoz. De előte nem ártana tudni pár dolgot, úgy müszaki téren, mint finanszírozási téren.
Válasz Sk Laci #19253. hozzászólásáraA 2 traktor közti főbb különbségek:
R:
-elérhető E-SCV-vel
-lehet kérni 50km/h-s Autoquad váltóval
-lehet kérni Autopower váltóval
-nagyobb, újabb, tágasabb fülke
-Ahogy én észrevettem, az első kerékagyak máshogy néznek ki az R-esen, mintha ennek 4 fogaskerék lenne a bolygóműben, szóval lehet erősebb
-ezt hidro-pneomatikus a fülkerugózás, ami drágább, de nem biztos hogy érezhetően jobb lenne
-a hátsó 3 pont hidraulika olyan, mint az M-es opciós erősítettje (ha jól tudom)
M:
-csak mechanikus SCV-vel lehet venni
-nincs 50 km/h-s váltó, csak 40km/h és 40km/h eco
-mióta bevezették az adblue-s sorozatot, azóta elérhető a mechanikus fülkerugózás, ami sokat javít a komforton
Ha jól tudom mindkettőt lehet venni RTK-val.
Az R-esben nincs commandquad váltó, de azt amúgy se venném szerintem. Megbízhatóbb a sima PQ-AQ váltó.
Mindkét traktort lehet venni rugózott első híddal és rugózott fülkével, szóval egész kényelmes az M-es is.
Én 120-asban nem vennék R-est, inkább egy jól felszerelt M-est, mert pl. a váltó ugyanolyan 24-es benne, szerintem nem annyira éri meg a felárat az R, de ezt döntsd el te.
Szerintem 6 hengerest érdemesebb R-est venni, igaz én csak DirectDrive váltó miatt döntenék mellette.
Szeretném megkérdezni, a 6120 M és a 6120 R között milyen müszaki különbségek vanak, megéri e az a jó pár ezer eurót kifizetni az R-ért?
Csak elektronikus felszereltség a különbség, vagy a traktortest felépítésében is vanak különbségek /erőseb futómü, + lóerő szállitásban, vagy hasonló/?
Válasz 5465 #19240. hozzászólásáraHello szerintem egy kategória az 5465-tel.
Sziasztok! Múltkor húztam egy elakadt gépet és azóta nem tudom kivenni az első hajtást a traktorból :( (6220), az elsőhajtás és a hídrugó visszajelzője világít. Van ötletetek, mi lehet?
A munkahelyemen van 7230R 6.8-as motorral 3000ü.ó. körül van benne minimális gondokkal.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraNekünk 10db John Deere traktorunk van a kicsiktöl a nagyokig.Volt 10-es,20-as 30-premium,6R,8R.És ezek tapasztalataibol tudom elmondani a véleményem hogy a legjobb és leg beváltabb széria amihez időben hozzá lehetett jutni a 20-as JD széria(azért irom mert a jelenben már ezekben a gépekben már 10000óra környékén jár kivétel nélkül).A 30-as széria kezdetleges EGR-és velejáró hibáitol az isten mentsen mindenkit.A 6430 premiumunkkal már egy éve kinlodunk és senki sem jön rá mi baja van.Az R-eseket meg inkább hagyjuk a kipufogószűrőtisztitásukkal......

Válasz Wilde #19241. hozzászólásáraKöszi.
neked volt vagy van?
Válasz Wilde #19241. hozzászólásáraKöszi.
neked volt vagy van?
Válasz szanberg #19242. hozzászólásáraVan akinek nincs mit továbbtartani, vagy csak simán gépet akar venni, Most, akkor valamit muszáj választani. És sajnos az összes gép, minnél ujabb annál "bizonytalanabb". Vagy csak mostmár terjednek a hírek, régen meg ha gebasz volt, senki sem reklámozta. Új jd-ből is van olyan amihez sose kell nyúlni, van ami meg "rosszabbul sikerült". A jd szerintem annyiból jó, h stabil az alkatrészellátás és egyszerű a javítás, eléggé moduláris a gép, nincs összezsúfolva, relatíve.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz szanberg #19242. hozzászólására6497 et 20as jdkkel hasonlitsd.
Ott azert vannak 10en ezer oras gepek nem nagy javitasokkal.
En nem hiszek a japan csodakban, mire ez a nagy alapozas egyikben sincs sok ezer ora.
Ettol persze lehet jo is.
Válasz Drisa #19239. hozzászólásáraNa mondjuk ez nagy csoda, hogy 1200órát dolgozott egy új traki és jónak ítélik. Hányingerem van, 10ezer órás a 6497-es Fergánk de amit ezen kellett összesen cserélni azt egyik jd-sem tudja tartani, mármint, hogy mindegyikkel sokkaltöbb baj akadt volna ennyi idő alatt, és ez is már canbusos, komfort elektronikákkal tele,monitor, külön kompjúter digit klímának hídrúgónak mindennek, kabinrúgó fronthidró, frontkardán, 50es váltó automata funkcióval és sorolhatnám még, a lényeg, hogy mai napig felszereltnek mondható elektronikás gép amint ez idő alatt 2-3-szor ha volt elektronikai javítás, ebből egy potméter cseréje összesen...

Sajnos a mi hátterünknek megszűnt az MF forgalmazás így már nem vennék, szemezgettem a JD-vel mert van segítőkész munkatárs tűzközelben meg jóképű gépek de biztos, hogy nem veszünk ilyet, tartom a régieket aztán majd ha lesz japán nagy kategóriában ütőképes akkor majd abból...
Válasz 5465 #19240. hozzászólásáraTractorData
Sziasztok!
JD 6520 - ról van valakinek infója, tapasztalata?
Lóerő, köbcenti, súly, megbízhatóság, kényelem, stb.
Köszönöm előre is.
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraÚj 250R-t dicséri egy ismerős. Bele toltak 1200 üzemórát egy évben, mindent csináltak vele, azt mondja bátor, legalábbis erősebb mint 850 axion.
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraAz a baj hogy ilyen 7230R 3db van az országban amit én láttam de ha beleülsz, el megy a kedved tőlük.. keress egy jóképű 8ezrest inkább
Válasz robinson #19236. hozzászólásáraAzért erre ne végy mérget,szándékosan biztosan nem tudod egyszerre két tartományba kapcsolni, de elég egy átszakadt tömítés és máris kész a baj. De ez hála a jó égnek nem túl gyakori jelenség....
Válasz MFM #19234. hozzászólásáraén is így gondolom, és egy powershiftet nem tudsz egyszerre két tartományba betenni, hogy megroppanjon
nem csak én dolgoznék vele és a legtöbb traktoros azért nem akadémikus..
Válasz bandigh #19233. hozzászólásáraElsősorban nehéz talajmunkára szánom, nálam vezérgép lenne. De aratási időszakban nagy pótkocsit is mögé kötném.
4m Cultust kell neki vinnie legtöbbet, meg Rapidot, későbbiekben magágykészítést, csak ahhoz még nincs munkagépem.
Ami szimpatikus a 7R-ben az a 11 tonna feletti tömeg, 9 literes motor. Ha ehhez még van egy strapabíró váltó + hidraulika rendszer szerintem nagy bajom nem lehet vele.
A 6 literes motorokat 200 lóerő környékén és felette nem nagyon dícsérték, de persze mindegyik gépre tud valaki rosszat mondani.
Válasz .Feco. #19232. hozzászólásáraAzért a powershift váltók jóval strapabíróbbak úgy általánosságban, és olcsóbbak is, mint egy vt váltó. Nem hiszem, hogy bárki is látott volna 20.000 üórás fokozatmentes váltós traktort bontatlan váltóval.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraTudni kéne, hogy főként mire használnád, mert ezek mind nagyon különböző gépek. A kisebbek akár szállításra is alkalmasak, meg könnyebb talajmunkára mondjuk tavasszal, míg a 8-as inkább csak a földre való azt mondanám. Meg a 7R és a 8 szinte ugyanolyan nehéz, majd 20q val hosszabb mint a 7x30-asok.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraegy hasznát 7R árrából 3 7820-ast adnak... Másfelől ugyanúgy probléma van a többi váltóval is, van ismerősöm akinek 2 egymástól független gépben roppant meg a váltó mert tartományváltáskor nem vette ki az egyik csoportból miközben kapcsolta a másikat, és ez csak egyetlen dolog..
Nem attól jobb vagy rosszabb valami hogy kevesebb vagy több elektronika lenne benne, ez ne motiváljon. 7x20-as sorozat például nekem számításba sem jönne, mert valami nem nagydobravert ok miatt nagyon rövid idő után kivezették és jött az új model... 30-asoknál nagyon sok olyan elektronika van, ami ott jott be először, pl. VariCool, EGR, VGT, összeségében nem merném azt kijelenteni, hogy a 30-asok bármiben jobbak lennének mint az R-esek... Hozzánk új korában jött mind, szóval minden gethességet itt kapott el, eddig az R-esek jobbnak tűnnek, de mint írtam ott nagyon nagy kérdés a szervíz... egyszerű hibákkal is napokig keccsolnak, míg fogósabb vagy trükkösebb problémák akár egész szezonra megfoghatnak egy gépet, ezt a mi gazdaságunk nem engedheti meg magának. De ha annak idején is ilyen lett volna a szervíz mint manapság akkor a 30-asok is ilyenek lettek volna...