Fekete renndszám,műszakival
Gondolkodóba esk mindig amikor erre kerül a sor mert a környéken mindeki azt mondja hogy ezt nem szabad eladni...
De már évtizedek óta várom a hernyótalpas korszakot mert talán minden gyorsabb és mégjobb lesz,talán y
Válasz sitQ #18213. hozzászólásáraNekem van tip topp 4955-ös Jd-ém ami a "Király kategoria"! Ikerkerékkel veri a magnumokat és jéghideg klimája van,Eladó 5,2millióért mert hernyótalpast kell vennem...
Válasz Ákos87 #18223. hozzászólásáragondolom ti sem engeditek a vizet a tartály aljából hetente, mivel elérhetetlen helyen van a tartály... jellemző nagy-JD gond, mivel ritkán használod a féket és nem tudod vízteleníteni a tartályt a fékvezérlő tömbben megragadnak a szelepek... 7430-tól felfelé legalább évente egyszer szét kell szedni őket..
jobb-hátsó kerék levesz, szét kell venni a tömbböt, megtakarítani, majd vissza összerakni és kész, működik minden...
Válasz Vinkó75 #18225. hozzászólására
Koszi ezt en is megtalaltam, de nekem pdf formatumban kelleb nem online verzioba. Muhelyben nincs net es lapozgatni szeretnenk:). Itt csak online keresheto verziot talaltam
Egy 7930-as traktorral kapcsolatban szeretnénk segítséget kérni.
A pótkocsi fékszeleppel van problémánk, mégpedig az, hogy ha pótkocsit csatlakoztatunk rá, a vezér körön (sárga) is folyamatosan jön a levegő anélkül, hogy nyomnánk a fékpedált.
Találkozott már valaki hasonlóval ? Mi lehet a megoldás erre a problémára ?
Válasz sitQ #18213. hozzászólásáraMegveszik azt még nyugaton is.Mai napig dolgoznak velük a föld minden pontján. Egyszerű fa ék kategória .Alkatrész van hozzá. Amcsiban vannak cégek melyek ezen típusokra vannak rá állva alkatrész-kárpit-restaurálás...stb.
Válasz decsi #18209. hozzászólásáraA rosthézagot manuálisan be kell állítani 5mm-re pl 5-ös imbuszkulcs, mert ez a nulla pontja. Aztán mehet a kalibrálás a monitorról.
Szerintetek napjainkban megéri megvenni egy 4650-s John Deeret? Eladásra kínáltak nekem egyet, én meg elgondolkodtm rajta, mivel jó gépnek tartják. 100-120 ha-on (saját+bérmunka) talajmunkára használnánk (lazítás, grubber, szántás). Eddig MTZ-kkel oldottuk meg a talajmunkát, de már jó lenne valami nagyobb gép. A szóban forgó 4650-es elvileg teljesen fel lett újítva, több infóm még nincs róla, kb 5-6 millió körül adnák.
Mit gondoltok? érdemes ilyenben gondolkodnom? Alkatrész ellátottság, javítás, költség szempontjából mire lehet számítani? Mire kell odafigyelni?
Válasz decsi #18209. hozzászólásáraEsetleg próbáld kézzel elforgatni, akkor majd hátha visszaáll a monitoros állításra. Egyszer volt ilyen, magától megjavult félóra mulva
Kis segitség kellene!? T660-nak nem működik az egyik rosta állitó motorja. A motor és a kábel jó! Ha elinditom a kalibrálást akkor működik! Ha a külső kapcsoloról vagy a belső kezelő felületröl probálom állitani akkor nem működik!Valaki járt már így?
Sziasztok
6M - jobb oldali rugozos lakatra van valami megoldas? minden függesztett munkagép lötyög a gépen, sorközművelni ezzel tuti nem megyek. kaptamegy ajánlatot 56+afa - esetleg vmi olcsóbb megoldása van valakinek?
Válasz decsi #18149. hozzászólásáraDecsi!
Szimplán rossz helyre tetted a visszafolyó ág csatlakozóját, és a feltöltő szivattyúnak nincs ideje visszatölteni a tiszta olaj-tartályba az olajat, mert a nagy szivattyú nagyobb teljesítményű.
Úgy kell megcsinálni, hogy a visszafolyó ág egyből a tiszta olaj-tartályba vezesse vissza az olajat!
Válasz Garfield #18202. hozzászólásáraNekem is volt hasonló gond az szgk. ott is magasnyomású szelep volt a ludas. Sokat kellett néha önindítózni mire meg lett a nyomás a motor beindulásához!
Válasz T Tamás #18199. hozzászólásáraNekem is volt ilyen problémám, nézd meg a nagynyomású csövet, arra megy több vezeték és lehet hogy a saruk megvannak lazulva.
Válasz Norbi6330 #18198. hozzászólásáraSzia! Nem nem ingadozik. Mondtak már olyat hogy injektor hiba, magas nyomású szivatyú probléma. Véleményem szerint ha ezek rosszak akkor mindig rosszak , mondtak hogy a rés olajat elengedi és nem tud a magas nyomású kör felállni.
Üdv! Érdeklődnék volt-e már valakinek olyan probléma john deere trakival, hogy hidegen nem akar indulni? Ez egy 6230 jd szervizes azt mondja nincs hiba kód! 10 esetből 5 esetben indul máskor csak féktisztító sprayvel.
Válasz Szabó Csaba_40707 #18190. hozzászólásáraLehet, csak sok lesz a pergési veszteség. A másik, hogy oldalkasza legalább a jobb felére mindenképp kell, mert képes feltekerni a motolla, és csak a szívás van míg lemetéled róla nem haladsz.
Mi évekig csak Biso 100-as elektromos oldalkaszával vágtuk toldat nélkül, de azóta már van toldatos asztalunk.
Hali! Olyan problémám lenne, hogy a 6910s gépemmel megyek egy bizonyos fordulaton pl. 1800-ason és letaposom a gázt nem reagál hanem lassan kezdi csökkenteni a fordulatot és csak akkor szűnik meg a probléma ha leállítom és újra indítom utánna megy normálisan. Volt e már ilyen jelenség valakinél, hol keressem a hibát. Mindene elektromos a gázpedál is van benne fordulatszabályzó potméter is.
618-as asztalhoz keresek repcetoldatot. Egyenlőre érdeklődés szinten, hogy van-e valakinek eladó?? Igaz-e hogy a John Deere asztallal lehet toldat nélkül repcét aratni? Állítólag hosszabb az asztal eleje.
Válasz MFM #18188. hozzászólásáraA fedelet tisztítsd szárazra,a karocska maradjon olajos. Így nem szakad le az fbs. Min 10 mm magas legyen a kenőcs. Álljon min 12 órát. Tökéletes nem lesz,de átmenetileg csökkenni szokott a folyás. Aztán ha jobban ráér a masina,lehet szétdurni. A tied ha jól tudom emlékszem SE kivitel. Van egy olyan a kezem alatt majd körbenézem. Az egyik fedél biztosan kijön,mert vettem ki. Csak nem emlékszem melyiket.
Válasz lala1 #18186. hozzászólásáraAz alvást meg lehetne oldani, az nem gond, inkábbaz, hogy nincs normális műhelyünk, csak egy beton aljú épület van amit szoktunk ilyen célokra használni, annak sincs oldala. Nagyságrendileg mégis mennyibe kerülne ez nekem?
Megpróbálom ezt a beöntő kipucolást és a ragasztást (bár ha jól tudom az olaj oldja) aztán ha nem javul a helyzet muszály lesz megcsinálni, így gyakorlatilag nem éri meg üzemeltetni a traktort
Válasz MFM #18184. hozzászólásáraa régi gépeken az olaj tartály maga váltóház volt, ha felkapcsolsz valami kitolt munkahengeres eszközt, akkor x liter olaj befolyik a váltóban mikor behúzod azt , de ha rossz a szellőző a levegő nem tud kimenni és nyomás keletkezik a váltóban . . .
Válasz MFM #18184. hozzászólásáraIsmerősök közül Viktor van legközelebb akit ajánlani tudnék. Vagy van helyben egy kolega aki szokott vándorolni is. Én is csináltatok vidékieket is,de ekkora dologért min 2x el kell menni,s benne van a pakliban h2-őt ott is kell vhol aludni.
Válasz MFM #18182. hozzászólásáraNincs e túlnyomás a váltóban,és a karoknál távozik némi olaj társaságában. Kend körbe Fbs-el,hátha nem folyik annyira.
Válasz lala1 #18181. hozzászólásáraKiszedtem már az összes lehetséges olajcsövet, végig kibujtattam őket nagy nehezen, de sajnos egyik se volt lyukas. Mit értessz azon, hogy szellőzik-e a beöntő?
25279 hozzászólás
Fekete renndszám,műszakival
Gondolkodóba esk mindig amikor erre kerül a sor mert a környéken mindeki azt mondja hogy ezt nem szabad eladni...
De már évtizedek óta várom a hernyótalpas korszakot mert talán minden gyorsabb és mégjobb lesz,talán y
Válasz Pilátus #18229. hozzászólásáraRendszám van?
Válasz sitQ #18213. hozzászólásáraNekem van tip topp 4955-ös Jd-ém ami a "Király kategoria"! Ikerkerékkel veri a magnumokat és jéghideg klimája van,Eladó 5,2millióért mert hernyótalpast kell vennem...
Válasz Ákos87 #18223. hozzászólásáragondolom ti sem engeditek a vizet a tartály aljából hetente, mivel elérhetetlen helyen van a tartály... jellemző nagy-JD gond, mivel ritkán használod a féket és nem tudod vízteleníteni a tartályt a fékvezérlő tömbben megragadnak a szelepek... 7430-tól felfelé legalább évente egyszer szét kell szedni őket..
jobb-hátsó kerék levesz, szét kell venni a tömbböt, megtakarítani, majd vissza összerakni és kész, működik minden...
Válasz balagge1891 #18224. hozzászólásáraA JD honlapján 175 dollár az ára.
Válasz Vinkó75 #18225. hozzászólására
Koszi ezt en is megtalaltam, de nekem pdf formatumban kelleb nem online verzioba. Muhelyben nincs net es lapozgatni szeretnenk:). Itt csak online keresheto verziot talaltam
Válasz balagge1891 #18224. hozzászólásárahttp://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt
Sziasztok! Van valakinek WTS 9560-hoz alkatrész katalógusa, vagy nem tudjátok honnan lehet rendelni olcsón?
Sziasztok !
Egy 7930-as traktorral kapcsolatban szeretnénk segítséget kérni.
A pótkocsi fékszeleppel van problémánk, mégpedig az, hogy ha pótkocsit csatlakoztatunk rá, a vezér körön (sárga) is folyamatosan jön a levegő anélkül, hogy nyomnánk a fékpedált.
Találkozott már valaki hasonlóval ? Mi lehet a megoldás erre a problémára ?
Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz Petike_88 #18221. hozzászólásáraVan a turbónál egy kb 20 cm hosszú vezeték darab, valami toldás abban van zavar, nálunk gariban cserélték
Válasz Drisa #18220. hozzászólásáraJD 6170M traktor
Válasz Petike_88 #18219. hozzászólásáraMilyen gép?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban:
Találkozott már valaki ilyen hibakóddal?
"Turbófeltöltő kompresszor bemeneti érzékelő kommunikációs hiba"
ECU 522494.09
Mit kellene megnézni?
Válasz sitQ #18213. hozzászólásáraMegveszik azt még nyugaton is.Mai napig dolgoznak velük a föld minden pontján. Egyszerű fa ék kategória .Alkatrész van hozzá. Amcsiban vannak cégek melyek ezen típusokra vannak rá állva alkatrész-kárpit-restaurálás...stb.
Kamu oldal lehet? John deere gepek is gyanusan olcsoak www.maeco-maquinaria.com
Válasz decsi #18209. hozzászólásáraA rosthézagot manuálisan be kell állítani 5mm-re pl 5-ös imbuszkulcs, mert ez a nulla pontja. Aztán mehet a kalibrálás a monitorról.
Válasz sitQ #18213. hozzászólásáraAlkatrész van, megfizethető.
Ember legyen aki ért hozzá, vagy van kedve kiismerni, nem egy atomrektor.
MTZ után nagy előre lépés.
Válasz sitQ #18213. hozzászólásáraA felújítás eladás előtt necces ügy...
Sziasztok!
Szerintetek napjainkban megéri megvenni egy 4650-s John Deeret? Eladásra kínáltak nekem egyet, én meg elgondolkodtm rajta, mivel jó gépnek tartják. 100-120 ha-on (saját+bérmunka) talajmunkára használnánk (lazítás, grubber, szántás). Eddig MTZ-kkel oldottuk meg a talajmunkát, de már jó lenne valami nagyobb gép. A szóban forgó 4650-es elvileg teljesen fel lett újítva, több infóm még nincs róla, kb 5-6 millió körül adnák.
Mit gondoltok? érdemes ilyenben gondolkodnom? Alkatrész ellátottság, javítás, költség szempontjából mire lehet számítani? Mire kell odafigyelni?
Válasz bandigh #18211. hozzászólásáraAz őszi szezont már kézzel tekergeteve mentünk de nem javult meg.
Válasz decsi #18209. hozzászólásáraEsetleg próbáld kézzel elforgatni, akkor majd hátha visszaáll a monitoros állításra. Egyszer volt ilyen, magától megjavult félóra mulva
Kis segitség kellene!? T660-nak nem működik az egyik rosta állitó motorja. A motor és a kábel jó! Ha elinditom a kalibrálást akkor működik! Ha a külső kapcsoloról vagy a belső kezelő felületröl probálom állitani akkor nem működik!Valaki járt már így?
Válasz .Szabi #18206. hozzászólásáraTeszel keresztbe egy 20-as(18?) csavart és mehet rá egy MTZ lakat.
Válasz .Szabi #18206. hozzászólásáraMi az a rugózós lakat?
Sziasztok
6M - jobb oldali rugozos lakatra van valami megoldas? minden függesztett munkagép lötyög a gépen, sorközművelni ezzel tuti nem megyek. kaptamegy ajánlatot 56+afa - esetleg vmi olcsóbb megoldása van valakinek?
Válasz decsi #18149. hozzászólásáraDecsi!
Szimplán rossz helyre tetted a visszafolyó ág csatlakozóját, és a feltöltő szivattyúnak nincs ideje visszatölteni a tiszta olaj-tartályba az olajat, mert a nagy szivattyú nagyobb teljesítményű.
Úgy kell megcsinálni, hogy a visszafolyó ág egyből a tiszta olaj-tartályba vezesse vissza az olajat!
Válasz Garfield #18202. hozzászólásáraNekem is volt hasonló gond az szgk. ott is magasnyomású szelep volt a ludas. Sokat kellett néha önindítózni mire meg lett a nyomás a motor beindulásához!
Válasz Norbi6330 #18201. hozzászólásáraKöszi holnap megnézem.
Válasz T Tamás #18200. hozzászólásáraSzívó ágra visszafolyásgátló szelep,vagy átlárszó cső a résolaj csőre
Válasz T Tamás #18199. hozzászólásáraNekem is volt ilyen problémám, nézd meg a nagynyomású csövet, arra megy több vezeték és lehet hogy a saruk megvannak lazulva.
Válasz raba.steiger.320 #18197. hozzászólásáraSzia melyik relé? Hol gondolod? Szívesen várom az ötleteket ! Jd szervizesek nem sejtik mi lehet a baj de hátha itt valaki már járt így.
Válasz Norbi6330 #18198. hozzászólásáraSzia! Nem nem ingadozik. Mondtak már olyat hogy injektor hiba, magas nyomású szivatyú probléma. Véleményem szerint ha ezek rosszak akkor mindig rosszak , mondtak hogy a rés olajat elengedi és nem tud a magas nyomású kör felállni.
Válasz T Tamás #18195. hozzászólásáraHali ha beindul a traktor akkor az alapjárata nem ingadozik véletlenül?
Valamelyik relé nem kap elég áramot.
Valamelyik relé nem kap elég áramot.
Üdv! Érdeklődnék volt-e már valakinek olyan probléma john deere trakival, hogy hidegen nem akar indulni? Ez egy 6230 jd szervizes azt mondja nincs hiba kód! 10 esetből 5 esetben indul máskor csak féktisztító sprayvel.
Válasz Claassic #18193. hozzászólásáraIgen, az oldalkasza az oké köszönöm, itt a toldat lett volna a nagy kérdés.
Válasz Szabó Csaba_40707 #18190. hozzászólásáraLehet, csak sok lesz a pergési veszteség. A másik, hogy oldalkasza legalább a jobb felére mindenképp kell, mert képes feltekerni a motolla, és csak a szívás van míg lemetéled róla nem haladsz.
Mi évekig csak Biso 100-as elektromos oldalkaszával vágtuk toldat nélkül, de azóta már van toldatos asztalunk.
Válasz déév #18191. hozzászólásáraDugulás?
Hali! Olyan problémám lenne, hogy a 6910s gépemmel megyek egy bizonyos fordulaton pl. 1800-ason és letaposom a gázt nem reagál hanem lassan kezdi csökkenteni a fordulatot és csak akkor szűnik meg a probléma ha leállítom és újra indítom utánna megy normálisan. Volt e már ilyen jelenség valakinél, hol keressem a hibát. Mindene elektromos a gázpedál is van benne fordulatszabályzó potméter is.
618-as asztalhoz keresek repcetoldatot. Egyenlőre érdeklődés szinten, hogy van-e valakinek eladó?? Igaz-e hogy a John Deere asztallal lehet toldat nélkül repcét aratni? Állítólag hosszabb az asztal eleje.


Válasz MFM #18188. hozzászólásáraA fedelet tisztítsd szárazra,a karocska maradjon olajos. Így nem szakad le az fbs. Min 10 mm magas legyen a kenőcs. Álljon min 12 órát. Tökéletes nem lesz,de átmenetileg csökkenni szokott a folyás. Aztán ha jobban ráér a masina,lehet szétdurni. A tied ha jól tudom emlékszem SE kivitel. Van egy olyan a kezem alatt majd körbenézem. Az egyik fedél biztosan kijön,mert vettem ki. Csak nem emlékszem melyiket.
Válasz lala1 #18186. hozzászólásáraAz alvást meg lehetne oldani, az nem gond, inkábbaz, hogy nincs normális műhelyünk, csak egy beton aljú épület van amit szoktunk ilyen célokra használni, annak sincs oldala. Nagyságrendileg mégis mennyibe kerülne ez nekem?
Megpróbálom ezt a beöntő kipucolást és a ragasztást (bár ha jól tudom az olaj oldja) aztán ha nem javul a helyzet muszály lesz megcsinálni, így gyakorlatilag nem éri meg üzemeltetni a traktort
Válasz MFM #18184. hozzászólásáraa régi gépeken az olaj tartály maga váltóház volt, ha felkapcsolsz valami kitolt munkahengeres eszközt, akkor x liter olaj befolyik a váltóban mikor behúzod azt , de ha rossz a szellőző a levegő nem tud kimenni és nyomás keletkezik a váltóban . . .
Válasz MFM #18184. hozzászólásáraIsmerősök közül Viktor van legközelebb akit ajánlani tudnék. Vagy van helyben egy kolega aki szokott vándorolni is. Én is csináltatok vidékieket is,de ekkora dologért min 2x el kell menni,s benne van a pakliban h2-őt ott is kell vhol aludni.
Válasz MFM #18184. hozzászólásáraSzétpattintani kimosni a beöntőt. Az olaj a váltóval melegszik hülik.
Válasz lala1 #18183. hozzászólásáraMitől lehet túlnyomás, és hogyan lehet orvosolni?
Válasz MFM #18182. hozzászólásáraNincs e túlnyomás a váltóban,és a karoknál távozik némi olaj társaságában. Kend körbe Fbs-el,hátha nem folyik annyira.
Válasz lala1 #18181. hozzászólásáraKiszedtem már az összes lehetséges olajcsövet, végig kibujtattam őket nagy nehezen, de sajnos egyik se volt lyukas. Mit értessz azon, hogy szellőzik-e a beöntő?