Gázolaj árak 592 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 396.35 Ft USD 339.21 Ft CHF 417.01 Ft GBP 450.65 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25266 hozzászólás
#18066 Vinkó75
2017-03-13 19:48:11

Válasz Claassic #18067. hozzászólásáraÉn úgy voltam vele, ez a verzió valójában kukoricás gép lett. Anno a piacon a Z szériának volt a leghosszabb ládája. Az előkészítő asztalról szépen ment az anyag a rostákra. Valójában abban is univerzális kosár volt. Viszont dolgoztam olyannal miben egyedi kérésre kukorica kosár volt. A ládák kevesebb lépcsővel de nagyobb furatokkal, valamint az a régi crosshaker szalmalazító. A vezérelt ujjas megoldás mit a Claas-is átvett, szerintem vicc kategória.

#18064 Claassic
2017-03-13 17:44:16

Válasz szanberg #18065. hozzászólásáraA rotorosban vannak variációs lehetőségek a kosarak összeállításával, ott el lehet jutni egy elfogadható minőségig. Persze sok összeállítást ki kellett próbálni, mire meglett az optimális beállítás. A W kombájnban nincs meg a variálás lehetősége, mert csak 1 kosár van hozzá. A kalászoshoz mindenképpen kellene egy gabonakosár, de legalább a lehetősége hogy a H profilú kosárszegmensek beépíthetők legyenek. Tudtommal nem is lehet betenni őket ebbe az univ. kosárba.

#18063 szanberg
2017-03-13 08:03:21

Válasz Claassic #18063. hozzászólásáraAkkor összességében a kis rotoros IH-tok nem is annyira rossz gabonában, ezek szerint a ládás JD-kkel is megvan a bosszúság némileg!?

#18062 bandigh
2017-03-13 06:43:56

Válasz Claassic #18063. hozzászólásáraEmelhetsz még a hátsó hídon is egy lyukat a kihúzható részénél.

#18061 Claassic
2017-03-13 05:52:48

Válasz szanberg #18059. hozzászólásáraEzek a trükközések mind csak kinlodás, mert a gyáriak elég nagyvonalúan, mondhatnám feluletesen, ámerikásan tervezték meg a kombájnt. Az én németen szocializálódott fejem nem birja befogadni azt hogy valami ennyire le van butítva szerkezetileg. Kezdve az univ. kosárral a kicsi rostafelületen át a láthatóan vízszinteshez közeli rostákig. És nincs a munkaminősége olyan, mint amit előtte 20 évig játszva be tudtam állitani a Claason! Legkönnyebben anélkül hogy szétfaragnád a gépet, és visszafordíthatatlan hibákat csinálnál a rosta emelése az első olyan beavatkozás amitől érdemi javulást remélek.

#18060 Mf-es?
2017-03-13 05:49:04

Válasz szanberg #18060. hozzászólására Ürítés spanoló munkahenger olaj ága nyitja.

#18059 Mf-es?
2017-03-13 05:46:58

Válasz Zolicsizi #18040. hozzászólásáraMilyen cikkszámon jött a lánc olajzó?Nekem nem találtak,hozzá tartályt.Se katalógusban,se a szervizesek,nem tudtak rá mit lépni.

#18058 szanberg
2017-03-13 05:35:24

Válasz Zolicsizi #18040. hozzászólásáraHogyan néz ki ez a láncolajzó? Mechanikus úton símán ejtőtartályos megoldás vagy van valami pumpája neki?

#18057 szanberg
2017-03-13 05:32:33

Válasz Claassic #18053. hozzászólásáraés miért jó ha megemeled a rosta végét?
Szórásban annyit jelentene ez?

#18056 bandigh
2017-03-12 20:33:12

Válasz raba.steiger.320 #18057. hozzászólásáraAmire ki van találva. Száraz kalászos, száraz repce, abban kegyetlen tud lenni. Puha szárú anyagnál szívás van vele.

Nincs profilkép
#18055 raba.steiger.320
2017-03-12 20:13:35

Válasz bandigh #18055. hozzászólásáraHát nálunk egyformán van mindegyik de nagy csalodás a cts.

#18054 Claassic
2017-03-12 20:12:34

Válasz bandigh #18055. hozzászólásáraIgazad van, a kalászos adja fel a leckét mindig.

#18053 bandigh
2017-03-12 20:06:50

Válasz Claassic #18053. hozzászólásáraHa a kalászos a fő profil, nem a w-ben kell gondolkodni. Be lehet állítani, lehet vele dolgozni, de a classokkal egyszerűbb. Forgó/kukorica ha a fontosabb akkor nincs vele baj, ott kompenzál.

Nincs profilkép
#18052 raba.steiger.320
2017-03-12 19:57:11

Válasz Claassic #18053. hozzászólásáraHát igen igazad van nálünk cts se lehet beállitani főleg szolyiba.

#18051 Claassic
2017-03-12 19:36:43

Válasz Vinkó75 #18052. hozzászólásáraAkkor marad az házi tuningolás. A rosta végének megemelése a kolléga által említett módon, és az ehhez hasonló trükkök. Utálom hogy nem tudom beállítani a gépet úgy hogy az nekem is tetszen. Van jópár év mögöttem, igaz hogy Claason, de ott mindig be tudtam állítani a gépet, ez a W meg szór mint állat, esetenként koszos is... hagyjuk mert pipa vagyok már most is a tehetetlenségbe!

#18050 Vinkó75
2017-03-12 19:19:03

Válasz Claassic #18051. hozzászólásáraNem haragszom az őzikére, de szörnyen félresiklottak a Z szériától. Az kifejezetten szerettem. Még maradt egy környékbeli Kite partner. Wts 9640 még az elsők közt. Majd W660 nyilván 660-as adapterrel ha jól tudom. Na ott látszott a munka minősége de rendesen augusztusban. Volt próbára Lexi szépen villantott is,de maradt az őzike. Viszont a ládás verziókkal már küszködni nem akartak jött az S. Ami nekem is jobban tetszik az őzike morzsolói közül.

#18049 Claassic
2017-03-12 19:04:06

Válasz Vinkó75 #18050. hozzászólásáraAz enyém (2015)meg annyira univerzális, hogy már betéteket sem adtak hozzá, bele sem lehet tenni! Na ezzel csinálj minőségi munkát!

#18048 Vinkó75
2017-03-12 18:51:49

Válasz Claassic #18049. hozzászólásáraMűködik az univerzális kosárból a kivehető betétekkel való játék,az őzikénél. Egészen addig még az erős szalmával berakta a rostákat. Nem véletlen kerül ennyibe az őzike.smile nononosmile nononosmile nonono Még Laverdán sem kellett ennyit mókolni mint a WTS-en.smile nononosmile nonono

#18047 Claassic
2017-03-12 18:32:29

Válasz bandigh #18048. hozzászólásáraJa! Nálunk ez a cséplésfokozó léc! smile thumbup

#18046 bandigh
2017-03-12 18:29:33

Válasz Claassic #18047. hozzászólásáraA régiekben ki kell szerelni, nem ilyen buktatható
Link

#18044 Claassic
2017-03-12 18:03:06

Válasz Zolicsizi #18045. hozzászólásáraAkkor azon rövidebb a ládád mint a W nek, ezért a fordulatnövelés a W ben kilöve, mert a sokkal nagyobb tömegü ládákat kockázatosnak tartom felgyorsítani. Az kosártoldás lehet hogy müködne, meg kell néznem a gépen!

#18042 Mf-es?
2017-03-12 17:57:44

Válasz Zolicsizi #18040. hozzászólásáraHány milliós kombájnt kell így szögelni?Szégyen a gyártótól.

#18041 Zolicsizi
2017-03-12 17:57:29

Válasz JD Bob #18038. hozzászólásáraJaaa meg a hidraulika tömb tetején van egy 70bar-os hidroakksi ,a mellé lett beépítve egy 2állású csappal egy 40bar-os igy kettö van rajta mert a nas asztal csak igy rugoztatja mivel sokkal könnyebb.A gyári az jó a 622es hez is meg a 8soroshoz is ,viszont a 70bar-ossal a 6soros nas(14q)ugy állt elötte mint a beton, most szép lágyan rugózik.

#18040 bandigh
2017-03-12 17:56:52

Válasz JD Bob #18038. hozzászólásáraNem a ládafordulat miatt van sok retek a rostán.. Az univerzális kosár nagy lyukai azért vannak h áttolja az anyag egy részét a rostára, hogy kicsit tehermentesítse a ládát, mert először ott fog szórni, nem a rostán. Túlcsépel a gép, próbálni kell a booster barral is játszani.

#18039 Claassic
2017-03-12 17:56:50

Válasz Zolicsizi #18040. hozzászólásáraNeked W, vagy T kombid van?

#18038 Zolicsizi
2017-03-12 17:53:17

Válasz JD Bob #18038. hozzászólásáraSzia huhh már mostanra igy elég sok mindent alakitgattunk a kombajnokon(6 ládás),az első alakitás az utolsó kosárra felcsavaroztunk egy toldatot aminek a ládák alájárnak mert konkrétan a láda a hátsó pontjában 20centire volt a kosártol igy ott rengeteg trutyi leesett mostmár ott nincs hézag.Utánna megcsináltuk a felső rostáknak a gyári ccm magasitását igy 5 centivel fentebb került a rosták hátulja( meredekebb lett a szöge).Most lett ugye a fordulatszám gyorsítás erröl még nem tudok tapasztalatot mondani.Elöl a kiscsigáknak a kereszttengelyét golyóscsapágyasra alakitottuk.Hátul a csuszdát amit a szecskázónál kell átváltani a gyári 2mm-es lemez ki lett cserélve 5ösre had püföljesmile thumbup.Meg most az axiáltol megvettük készletben a lexion láncolajzóját és az rápattintva,bocs ha kicsit hosszu lett ,ha valami még eszembe jut még majd megosztom szivesen!smile tonguep

#18037 Claassic
2017-03-12 17:41:14

Válasz .Szabi #18034. hozzászólásáraMotorrendszamot kell kerni hozza! Ekkor mehet a gyari tartora a kipufogora.

Nincs profilkép
#18036 JD Bob
2017-03-12 17:31:46

Válasz Zolicsizi #18015. hozzászólásáraSzia! Érdekelne, hogy konkrétan mit változtattatok a gépen a ládafordulat növeléskor, és melyik típusnál (5 v.6 ládás). Én is boncolgattam a témát a Kités szervizesnek, de még nem nyúltunk semmihez. Azt én is megfigyeltem,hogy rettentő sok törek van a felső rostán. Lehet, hogy megpróbálnám én is (W 540). Válaszodat előre is köszönöm!smile huh

#18035 bandigh
2017-03-12 14:58:58

Válasz .Szabi #18034. hozzászólásáraAz orrára tedd, átfúrod a lyukacsos részt, hajtasz laposvasból két fektetett Z alakú tartót és felcsavarozod úgy hogy vagy 5 centire elálljon a rácstól.

#18034 .Szabi
2017-03-12 13:50:29

Válasz bobo77 #18035. hozzászólására6105M
kertészeti gépbeszerzéses
gépközvetítő

Nincs profilkép
#18033 bobo77
2017-03-12 13:00:15

Válasz .Szabi #18034. hozzászólásáraMekkora 6M lesz?Honnét kitöl?

#18032 .Szabi
2017-03-12 12:57:03

6M-en hova szoktátok raki az első rendszámot? a kipugogóról a széles rendszám pikpakk letörik, így szemre. szerszámos láda elejére laposvassal felfogatva megfelelne a szabályoknak? az orrész alsó részére szokták felfúrnii önmetszőssel de nem szívesen furnám ki a gépet, meg a hűtést se fogja visszább...

jelenleg még nincs nálunk a gép. rádió van, de hangszóró és antenna csak előkészítés van. ez ugye azt jelenti, hogy be van kábelezve, csak be kell rakni és kész. milyen hangszórók mennek bele? találtam 6M gépkönyvet de hangszóróra nem tér ki.

Nincs profilkép
#18031 7810
2017-03-11 19:40:47

2017 évtől a w kombájnok megkapták az s kombájn tisztítórendszerét.A rosták hosszabbak meredekebbek.Az előtisztító rosta nem állítható.A levegő irányát erősségét megváltoztatták.

#18030 jozef19
2017-03-11 19:34:47

Válasz Claassic #18028. hozzászólásáraHa jól tévedek a tx-es nyuszi 220-al forog...

#18029 Vinkó75
2017-03-11 18:46:24

Válasz Claassic #18030. hozzászólásáraMegmondom őszintén, régen őzikéztem, sajna most nem emlékezem a WTS-nél szerelhetők-e a ládákban a betétek vagy hegesztett. A..Z szériánál csavarozható volt. Az alkatrész katalógus is felhozott különböző verziókat. De a hazai gépeket a KITE valami köztes verzióval rendelte.... de lehet tévedek. Szerintem a ládák átejtő felülete a Claas-nál-JD..Z szériánál nagyobb. Igazából bele kellene nézni és mérni. Mivel ezek nekem ilyen emlék foszlányok valójában.

#18028 Claassic
2017-03-11 18:37:02

Válasz Vinkó75 #18029. hozzászólásáraNyitottabb betétek beszerelésére gondolsz?

#18027 Vinkó75
2017-03-11 18:29:38

Válasz Claassic #18028. hozzászólásáraÉrtem...a kolléga átalakítása majd kiderül a vallatáskor. Én a szeparátort tekertem meg olyan 220 környékére anno. A ládaveszteségen nem nagyon segített ,viszont a duguláson javított. Esetleg a ládákban lévő betéteken lehetne variálni. Erre jó lenne ha mondana valamit a forgalmazó.

#18026 Claassic
2017-03-11 17:56:20

Válasz Vinkó75 #18027. hozzászólásáraBeszéltem a kiállításon egy Kités ismerőssel a gépről, de csak futólag. Olyanon gondolkozok amit itt Zolicsizi tett föl hogy pl. növelte a ládák fordulatát, meg ilyenek. Ezt a gyáriak megcsinálták-e? A szemveszteség csökkentése miatt jó ötletnek tartom, de félek hogy a 190-es láda fordulatot,nem birják a ládák. A Claas 220-al forgatja a ládákat, de lehet hogy ott kissebb a lengőtömegek súlya. Ha viszont bírná, akkor nyogodt szívvel átalakítanám az enyémen is.

#18025 Vinkó75
2017-03-11 17:20:20

Válasz Claassic #18026. hozzászólásáraHmmmmm...... még a gyártó oldalán is olyan dolgokat látok mint a tavalyi gépeken. Alulétra elég szerencsétlenül néz ki rajta.smile laugh Vario adapter,kicsit Sampós külső.

#18024 Claassic
2017-03-11 15:36:32

Tudja valaki hogy a 2017-es W sorozatú kombájnokon milyen változtatásokat csináltak?

#18023 MFM
2017-03-11 00:31:53

Válasz GREVEN #18020. hozzászólásáraA quicke rakodók kezelőterminálja.

#18022 RkTomi
2017-03-10 19:31:09

Válasz GREVEN #18021. hozzászólásáraNincs. Kisebb gépekben ahol nincs CommandArm konzol ott van a műszerpulton.

#18021 RkTomi
2017-03-10 19:26:27

Válasz GREVEN #18020. hozzászólásáraHomlokrakodót és/vagy kihelyezett hidraulika kört vezérel.

#18020 RkTomi
2017-03-10 19:23:45

Válasz GREVEN #18019. hozzászólásáraSzerintem az ikerkereket rögzíti valamilyen furfangos módon.

#18019 GREVEN
2017-03-10 17:56:14

Van különbség a könyöklön lévő autopower és a jobb oldali konzolon levő autopower váltó között?

#18018 GREVEN
2017-03-10 17:40:32

Válasz GREVEN #18019. hozzászólásáraMásik kérdés, ugyanennél a gépnél a fülkében micsoda az a jobb oldali ajtónál lévő kis computer szerű dolog?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Akár az AÖP gyepfenntartásról, akár a kárenyhítési hozzájárulásról van szó,...
A hígtrágya, mint erőforrás – új korszak az állattartásban + VIDEÓ
A hígtrágya, mint erőforrás – új korszak az állattartásban + VIDEÓ
A hígtrágya már nem csupán kellemetlen melléktermék – megfelelő kezeléssel...
2,5 m széles, 21 soros gabonavetőgép eladó
2,5 m széles, 21 soros gabonavetőgép...

350.000 Ft

Káposzta
Káposzta

200 Ft

Gyalult káposzta
Gyalult káposzta

300 Ft

Cékla
Cékla

200 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]