Válasz határjáró #22180. hozzászólásáraBocs nem tőlem kérdezted,a quad-ban van 4 5 vagy 6 tartományod amit kuplungal tudsz váltani, a tartományokon belül tudsz 4 fokozatot terhelés alatt váltani.
A shift: kuplung nélkül tudod 1 től végig tolni a kart.
Válasz Celtises #22175. hozzászólásáraNem tudom...Volt egy variálása az EU-nak...még anno. Alighanem 200 plusszos gépekre nem volt támogatás ha nem EU-s gyártású volt. Valami ilyesmi. Na akkor az őzike,összekarmolta az Eu-ból a gépet. 8300-as már EU-s gép ként jött. Nem mondom hogy nagy gondok voltak vele, inkább pitiáner..de az annál több. 8330-nál hagytam ott a céget. Azóta 5 évet ha meg él a gép a cégnél. Gyorsan menekülnek tőlük. Lóti futi gépnek 120 lovas kategóriába..fapados NH..ok jöttek. Meglepően jól szerepelnek. De ez látszik az eladási listákon is az Eu-ban. Igavonóban kizárólag JD párti a vezetés. De mint mondtam..nem nagyon kergetik agyon az igavonó vasakat. De ez jellemző a mellette lévő hasonló cégre is. Ott szintén igavonó az JD..de max 5 év. És költsön rá más. Szóval van gond ,akár mennyire is szép a festése.
Válasz Vinkó 75 #22171. hozzászólásáraA 8030asig bezárólag bírja a strapát nem csak a régi 00ásokra gondolok itt mindegyik szépen helyt állt nekem a 8420ba is 14 ezer van és a váltója még mindig nagyon vaj
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22168. hozzászólásáraSzomszéd cégnél melózik az unoka öcsém. Régi vágágsú gépészek alatt is produkál. A 8R érdekességet. Gyakorlatilag tavasszal lesz 1 éves..és fura hangok jönnek a difiből. Februárban kezdenek a műhelyben. Tolják szét !
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraPower quad...vagy shift. Nem mindegy ! Az elsőt jobban favorizálom. Variótól a JD még messze van. Vario az bitang egy jó technika. Találkoztam már 15 ezer órás bontatlan változattal is. 311..és 924-el is dolgoztam már. A JD váltóhoz képest ég és föld.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22165. hozzászólásáraNem vitázom. New Hollandoknál sok fokozatváltó Semi, Ful Power pár száz üzemóra után felujitásra ment. A zöldeknél is.Van néhány Fendt, amely már a többszörösét átvészelte a Vario váltóval. Mindenki eldönti, milyet szeret. Nekem a Mechanikus! Ehhez van meg a biztatás...
Válasz Lala5995 #22164. hozzászólásáraAzzal nem ertek egyet , hogy tobbet birna mint poweres
az ivt futasa atlagban 5-6e ora nemelyiknek tobb masiknak kevesebb. 10e felettit nem igazan lattam meg.
Power valto ezzel szemben szerintem atlagban 10-12e orat bir, nem ritka amelyik 15-20at elmegy.
Viszont az ivt kenyelmes es takarekos.
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraLegmegbizhatóbb a mechanikus váltó! Ebben a kategóriában nem nagyon van!(Rába Steiger). A terhelés alatt kapcsolható váltók közül a fokozatmentes jobb! Nincsenek fokozatok, amelyet menet közben kellene kapcsolgatni. A Dominátorok hidraulikus meghajtása majdnem örök életü. Egy hasonló meghajtás van összeépítve bolygóművel. Ez a fokozatmentes( VARIO) váltó. Olajcser ne maradjon el és többet bír, mint a lamellás, többfokozatu váltó!
Hali! JD 7810 (175 le) fokozat mentes váltóval, inkább szállitásra, vagy talajmunkára alkalmasabb? Egyálltalán milyenek ezek a fokozat mentes váltok? Nem csak jd. Más is?
Válasz bandigh #22151. hozzászólásáraAz ujakbol mindig nagyobbat kell venni, tobb helyen mondtak a regebbi szeriak erosebbek Ugyanannyi lovasban, meg a szabvany is bekavar melyiken hogy adjak meg.
Válasz Drisa #22148. hozzászólásáraSzerintem erre a megoldás,venni plusszba egy 1800-as monitort,ami kezelné az isobusos dolgokat. Kinevezni másodlagos monitornak,esetleg adni neki gps jelet,de jd-n belül lehet az se kell.
Én most New hollandba gondolkozom ezen a megoldáson,egyenlőre lebeszélnek róla a hozzáértők,de meglátjuk.
300 körül mennek ezek a monitorok,és láttam már olyat is,amiben ennyiért fel volt oldva a szakaszvezérlés...csábító
Válasz Gergő_53838 #22145. hozzászólásáraVagyok.... Nem egyszerű, ha akarsz amazones monitort akkor még bonyolultabb, mert nincs gps jel, plusz zsinórok. Ha van nagy jd monitor esetleg kettő akkor vagy király mert mindent látsz egyszerre. Bár mi így nem használtuk nem tudom mi lehet akkor a buktató.
Válasz kisgazda2101 #22143. hozzászólásáraA miénkben kb 17000 Ha van a 7 év alatt 732/24-es típus. A szivattyúban szoktuk a membránokat és a szelepeket cserélni, de mindegyiknek van előjel ha gondja van. Egyszer kellett cserélni a fő nyomás szabályozó szelepet és egy cső durrant el a kereten. Sajnos már egyszer borult is de megúsztuk a keretnyitó kis munkahengerrel. Szóval én a miénket megvenném ilyen idősen és ennyi hektárral is.
Válasz t.peti #22133. hozzászólásáraÉszakkelet, Esztergomtól északra
Köszi a tippet.
Még a Vértesszőllősi cégben gondolkodtam, akik a Merlókat forgalmazzák, mert régebben JD is forgalmaztak. A héten néztem az weboldaljukat, de a JD nem volt kínálatban.
Válasz Josku #22134. hozzászólására20 %
De az árak alapból magasabbak mint Magyarországon.
Nem biztos, hogy jól jársz. Ha Sk-ban kérnél kedvezményt-jobb árat, úgy néz rád a kereskedők töbsége, mintha megetted volna a vacsorájukat.
Válasz határjáró #22131. hozzászólásáraAzt hittem, hogy már felébredtek a valóságba.
Sk-ban is volt hasonló gond, de már 2018-ban sokkal készségesebbek voltak, mint 2008-2009-ben.
25279 hozzászólás
Válasz határjáró #22180. hozzászólásáraBocs nem tőlem kérdezted,a quad-ban van 4 5 vagy 6 tartományod amit kuplungal tudsz váltani, a tartományokon belül tudsz 4 fokozatot terhelés alatt váltani.
A shift: kuplung nélkül tudod 1 től végig tolni a kart.
Válasz Vinkó 75 #22167. hozzászólásáraPontosan mi a különbség a quad és a shift között?
Válasz Vinkó 75 #22177. hozzászólásáraÉrtem.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22176. hozzászólásáraAz 5-ös is Augusta.
Válasz Celtises #22175. hozzászólásáraNem tudom...Volt egy variálása az EU-nak...még anno. Alighanem 200 plusszos gépekre nem volt támogatás ha nem EU-s gyártású volt. Valami ilyesmi. Na akkor az őzike,összekarmolta az Eu-ból a gépet. 8300-as már EU-s gép ként jött. Nem mondom hogy nagy gondok voltak vele, inkább pitiáner..de az annál több. 8330-nál hagytam ott a céget. Azóta 5 évet ha meg él a gép a cégnél. Gyorsan menekülnek tőlük. Lóti futi gépnek 120 lovas kategóriába..fapados NH..ok jöttek. Meglepően jól szerepelnek. De ez látszik az eladási listákon is az Eu-ban. Igavonóban kizárólag JD párti a vezetés. De mint mondtam..nem nagyon kergetik agyon az igavonó vasakat. De ez jellemző a mellette lévő hasonló cégre is. Ott szintén igavonó az JD..de max 5 év. És költsön rá más. Szóval van gond ,akár mennyire is szép a festése.
Válasz Celtises #22175. hozzászólásáraTudtommal 5-6os szeriat, 7-8-9 usa
Válasz Vinkó 75 #22171. hozzászólásáraMannheimben gyártanak 8-as szériát?
Válasz Vinkó 75 #22173. hozzászólásáraSzóval eltalalták nagyon a külföldi fórumokon is agyon dícsérik ezeket a váltókat
Válasz pali ares 07 #22172. hozzászólására


Válasz Vinkó 75 #22171. hozzászólásáraA 8030asig bezárólag bírja a strapát nem csak a régi 00ásokra gondolok itt mindegyik szépen helyt állt nekem a 8420ba is 14 ezer van és a váltója még mindig nagyon vaj

Válasz pali ares 07 #22170. hozzászólásáraNa igen a 8100-es az még Amcsi vas volt. Az EU-s 8300-as már voltak gondok. Pláne a csere alkatrészekkel.
Sztem a 8000-es széria 16/4 16/5-ös váltójanál nincsen strapabíróbb szerkezet!Igaz buta de 20 ezer órát simán elmegy!

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22168. hozzászólásáraSzomszéd cégnél melózik az unoka öcsém. Régi vágágsú gépészek alatt is produkál. A 8R érdekességet. Gyakorlatilag tavasszal lesz 1 éves..és fura hangok jönnek a difiből. Februárban kezdenek a műhelyben. Tolják szét !
Válasz Lala5995 #22166. hozzászólásáraItt jdrol van szo, nh es tarsai nem nagyon birjak a power valtok.
Sk lacinak is 2000 oranal szethullot nh.
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraPower quad...vagy shift. Nem mindegy ! Az elsőt jobban favorizálom. Variótól a JD még messze van. Vario az bitang egy jó technika. Találkoztam már 15 ezer órás bontatlan változattal is. 311..és 924-el is dolgoztam már. A JD váltóhoz képest ég és föld.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22165. hozzászólásáraNem vitázom. New Hollandoknál sok fokozatváltó Semi, Ful Power pár száz üzemóra után felujitásra ment. A zöldeknél is.Van néhány Fendt, amely már a többszörösét átvészelte a Vario váltóval. Mindenki eldönti, milyet szeret. Nekem a Mechanikus! Ehhez van meg a biztatás...
Válasz Lala5995 #22164. hozzászólásáraAzzal nem ertek egyet , hogy tobbet birna mint poweres
az ivt futasa atlagban 5-6e ora nemelyiknek tobb masiknak kevesebb. 10e felettit nem igazan lattam meg.
Power valto ezzel szemben szerintem atlagban 10-12e orat bir, nem ritka amelyik 15-20at elmegy.
Viszont az ivt kenyelmes es takarekos.
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraLegmegbizhatóbb a mechanikus váltó! Ebben a kategóriában nem nagyon van!(Rába Steiger). A terhelés alatt kapcsolható váltók közül a fokozatmentes jobb! Nincsenek fokozatok, amelyet menet közben kellene kapcsolgatni. A Dominátorok hidraulikus meghajtása majdnem örök életü. Egy hasonló meghajtás van összeépítve bolygóművel. Ez a fokozatmentes( VARIO) váltó. Olajcser ne maradjon el és többet bír, mint a lamellás, többfokozatu váltó!
Válasz Josku #22162. hozzászólására Szerintem Mindenre jobb, de kemeny talajmunka csokkenti jelentosen az elettartamot.
Hali! JD 7810 (175 le) fokozat mentes váltóval, inkább szállitásra, vagy talajmunkára alkalmasabb? Egyálltalán milyenek ezek a fokozat mentes váltok? Nem csak jd. Más is?
Válasz später77 #22160. hozzászólásáraNagyon állat!
Válasz Drisa #22159. hozzászólásáraÉs jó ez a fúvókánkénti? Hiba nem jelentkezett még?
Válasz p.e.n.g.e #22158. hozzászólására2630 nem tud fúvókánként szakaszolni... arra figyelni...
Válasz Gergő_53838 #22156. hozzászólásáraSimán működik 2630-al.
Válasz Gergő_53838 #22156. hozzászólásáraNem tudom mert mi az új monitorral van szerelve a gépünk és amatron vezérli.
Válasz Drisa #22148. hozzászólásáraéertem!! 2630 as monitorom van arról akarom vezérelni
Üdv emberek, kérdezni szeretnék!

JD S690 és JD S690i között mi a különbség? 2014 es évjárat.
Előre is köszöntem!
Válasz TDavid #22153. hozzászólásáraAz már többet tud nála. Vontatás, TLT..
Válasz bandigh #22151. hozzászólására6230R áll hozzá a legközelebb
Válasz bandigh #22151. hozzászólásáraAz ujakbol mindig nagyobbat kell venni, tobb helyen mondtak a regebbi szeriak erosebbek Ugyanannyi lovasban, meg a szabvany is bekavar melyiken hogy adjak meg.
Válasz *** HM *** #22150. hozzászólásáraElég lesz olyat kifogni aminek nem vették még ki a zsírját. De a 6215R ami kb megfelel neki.
7930at mértetek már be hány ló?
Újak közül melyik pont ilyen erejű?
Valakinél sok órás esetleg?
Mikor mi volt ráköltve?
Válasz Drisa #22148. hozzászólásáraSzerintem erre a megoldás,venni plusszba egy 1800-as monitort,ami kezelné az isobusos dolgokat. Kinevezni másodlagos monitornak,esetleg adni neki gps jelet,de jd-n belül lehet az se kell.
Én most New hollandba gondolkozom ezen a megoldáson,egyenlőre lebeszélnek róla a hozzáértők,de meglátjuk.
300 körül mennek ezek a monitorok,és láttam már olyat is,amiben ennyiért fel volt oldva a szakaszvezérlés...csábító
Válasz Gergő_53838 #22145. hozzászólásáraVagyok.... Nem egyszerű, ha akarsz amazones monitort akkor még bonyolultabb, mert nincs gps jel, plusz zsinórok. Ha van nagy jd monitor esetleg kettő akkor vagy király mert mindent látsz egyszerre. Bár mi így nem használtuk nem tudom mi lehet akkor a buktató.
Érdeklődnék tudna- e valaki kis pénzért 6200 6300- ast sebváltó problémával?
Válasz kisgazda2101 #22141. hozzászólásáraA Berthouban 64000 ha volt, amikor megvettem, 5 éve, inkább az állapot számít, mintsem a ha.
Ha törődtek vele én simán megvenném 30000 el is.
Hello mindenki!! Kérdésem a következő JD után húz valaki isobusos amazone vegyszerezőt ? Tapasztalat vélemény észrevétel ,választ előre is köszi .
Válasz kisgazda2101 #22143. hozzászólásáraA miénkben kb 17000 Ha van a 7 év alatt 732/24-es típus. A szivattyúban szoktuk a membránokat és a szelepeket cserélni, de mindegyiknek van előjel ha gondja van. Egyszer kellett cserélni a fő nyomás szabályozó szelepet és egy cső durrant el a kereten. Sajnos már egyszer borult is de megúsztuk a keretnyitó kis munkahengerrel. Szóval én a miénket megvenném ilyen idősen és ennyi hektárral is.
Válasz RkTomi #22142. hozzászólásáraBocsánat azt jelenti számomra hogy használt
Válasz kisgazda2101 #22141. hozzászólásáraA kérdés első sorában a HS az mit jelent?
John deere vontatott permetezőbe 20 ezer ha HS gépben az sok?
Meg lehet még venni az ilyet?
Sziasztok! Van esetleg valakinek Jd 4650 traktorhoz gépkönyve? Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz t.peti #22133. hozzászólásáraÉszakkelet, Esztergomtól északra
Köszi a tippet.
Még a Vértesszőllősi cégben gondolkodtam, akik a Merlókat forgalmazzák, mert régebben JD is forgalmaztak. A héten néztem az weboldaljukat, de a JD nem volt kínálatban.
Válasz Sk Laci #22136. hozzászólásáraMert épp az teszed
Válasz Josku #22134. hozzászólására20 %
De az árak alapból magasabbak mint Magyarországon.
Nem biztos, hogy jól jársz. Ha Sk-ban kérnél kedvezményt-jobb árat, úgy néz rád a kereskedők töbsége, mintha megetted volna a vacsorájukat.
Válasz Sk Laci #22132. hozzászólásáraEz nem most volt, 2017-ben.
Válasz Sk Laci #22132. hozzászólásáraSzia! Szlovákban mennyi az áfa ha gépet vennénk.
Válasz Sk Laci #22132. hozzászólásáraKomáromtól északra laksz ugye ?
)
Keresd a Herceghalmi gépértékesítőt, vele fogsz leginkább boldogulni az észak dunántúliak közül, honlapjukon fenn az elérhetőség.
(Semmivel nem lesz olcsóbb az expo-n semelyik gép se...
Válasz határjáró #22131. hozzászólásáraAzt hittem, hogy már felébredtek a valóságba.
Sk-ban is volt hasonló gond, de már 2018-ban sokkal készségesebbek voltak, mint 2008-2009-ben.