Válasz szanberg #22255. hozzászólására320R-ig lehet 16/5 váltót belerakni meg most is, csak a Kite e23al rendeli az összes 8R-t, kiveve ha ugy keri az ugyfel.
8345R-től csak e23 van PS váltó esetében.
Az első e23-as váltókkal voltak bajok, de utána reagált a gyár a problémákra és megszűntek a bajok.
Facebook csoportba vannak fent 8-10 ezer oras gepekrol foto bontatlan e23 valtoval.
A 16/5 8430ig volt, azokra az erőhatásokra tervezték.
8430 vs 8370R lóerő és nyomaték tekintetében nem egy kalap
Válasz szanberg #22255. hozzászólásáraCsak a 370r a teszten 60 lóval adott le többet mint egy 8530. Az meg lehet megérződik a 16-osnak is. 5-6000-et kibír szerintem az ivt-is, és a dombos pályán megspórolja gázolajban az árának a felét. Meg ugye a 6000 nálad lehet h 10-12 év, az nem olyan kevés.
Válasz t.peti #22253. hozzászólásáraEgy szlovák fickóval beszélgettem a minap aztán ő mondta, hogy vettek egy 320r-t és felverik 370-re, sima 16-power váltósat mert az előző e23-nak nem egészen 6000 órás korában kakukk lett 345-ben, a régebbi 8430-as pedig 8530-ra felhúzva is 12ezret bírt ki, mármint a váltó.
Válasz szanberg #22252. hozzászólásáraA 320R már a vastagabb első lehajtásokkal van, a 295R még a véknyabb lehajtásokkal van.
Régebbieknél 310R-től volt a váltás.
Elvileg 320R-375R totál ugyanaz csak motorerőben más.
JD 6000-es antennáról/ 4640-es monitorról szeretnék sebesség+pozíció jelet RS232-es portra. Elvileg lehetséges. Ilyen kábel cikkszámot tud esetleg valaki
Mindenki máshogy mondja, nagyjából most leszek az arany középútnál. Minimum 100 óra és maximum a Plus 50-es olaj periódusa, ami úgy tudom könyv szerint is 500 üó. Nyilván 250-nél tovább úgy sem fogom engedni majd a normál cseréket, de a könyv így írja.
A gázolaj minősége még lehet szarabb is. :)
Lecseréltetem, viszont a lehajtásokba nekem is Hy Guardot mondtak. Ebben 40-es váltó van. A hidraulika olaj szűrőt mondták, hogy nem árt kicserélni a kopó új dolgok miatt.
Az új motorok gyárilag John Deere Break-In Plus™ bejárató olajjal vannak feltöltve. A bejáratás időszakban, az előírt olajszint fenntartására, szükség szerint, töltsön be John Deere Break-In Plus™ motorolajat.
Működtesse a motort változó feltételek mellett, fokozott terheléssel minimális ideig alapjáraton járatva, hogy elősegítse a motor részegységeinek tökéletes összekopását.
Az új vagy felújított motor kezdeti működése során cserélje le az olajat és a szűrőt minimum 100 üzemóra és maximum a John Deere Plus-50™ II olajnál előírt intervallum között.
Válasz madle #22238. hozzászólásáraÉn 100 óra után csináltattam az első szervizt, a könyv is úgy írja. Minden szürőt kicseréltettem, olajat a motorban /50 plusz/, első hídban /hygard/és a kerékagyakban /extrem/. Váltó olaj maradt. Nem volt olcsó, de új gépről van szó.
Válasz madle #22238. hozzászólásáraAsszem egy éves elmúlt, szóval amúgyis olajcserés. De 150 nél nem vinném tovább. Mi változott réghez képest? Jobb lett a gázolaj/motorolaj/ vagy a gyártási minőség? Kevesebb füstöt vezetnek vissza a motorba? Egyik sem..
Válasz madle #22238. hozzászólásáraHa Break-In akkor kimehet egy rendes olajcsere periódust is , ha nem kezdi el enni, ha igen akkor csere Plus 50-es motorolajra. Váltó olaj marad szűrő csere 750-nél. Első lehajtásokban csere ExtremeGard-ra a hídtokban pedig HyGard-ra. Első alkalommal 150-200 óránál utána 750-enként.
Sziasztok!
bejaratos elso szerviz elvegzeset 250-500 uo kozott ajanlja a JD ha Break in Plus olajjal ment a gep.
KITE-sek mondtak hogy regen 100 ora volt, igy olyan 200-nal ajanlott cserelni most.
Mit javasoltok elso cserenel megnezni?
Elso kerek agyak? Valto olaj maradjon es ott a szurot csereljem csak?
Olajat, szurot KITE-tol gondoltam megrendelni
AutoTrac Turn Automation. Ez a fordulást segítő automatizálás ingyenesen használható az új 4Gen Monitorokkal, illetve ha igen csak a nagyobbik 4640-es Monitor tudja, vagy pedig a 4240 is?
Illetve pontosan mit lehet tudni erről az AutoTrac Turn Automation-ról? Köszi az infót!
Válasz Doszpodm #22227. hozzászólásáraIker lesz hozzá?
Nehéz függesztett vetőgép?
A 420-as 38 colon elég kicsi gép!
Mármint a 110 esnek elég, de a nagyobbnak elég fura! Nekünk kicsin van a a 420/85 38, mindent csinál, a 460 ast már nem szeretem, kicsit közel megy a sorhoz.. Ha sokat megy sorközben, és a nagyobb gép lenne, akkor a profi azzal lennél, hogy 420/80r46, aztán ha nehéz vetőgép van akkor mellé egy iker, de ez a gumi is drága meg ha nem akarsz kerekezni, és a hasmagasság sem árt akkor 460/85r42, ettől kisebbet 155m-re nem tennék
Abban tud valaki segíteni hogy a négyhengeres JD motoroknál az pl:M szériánál a motoroknál hogy oldották meg a motorban a vezérlés hajtását, maradt a fogaskerék hajtás, vagy már láncos lett a történet??
Válasz Doszpodm #22225. hozzászólásáraAmit írtál munkákat, arra tényleg jó a 460 gumizás. Az én szemszögemből a kultivározás az ami kérdéses lenne, de ha nem számit a forgóban a taposás, hát legyen.
A 6155m ára mostan tényleg nagyon jó fekvésben van a Kiténél, de lahet más JD árus is alkalmazkodik az akciós árakhoz.
Hogy biztosan beférjen a sorokba a 460 gumizásal a traktor, kérjed az eladótól egyenesen ilyen nyomtávra beállitott traktort. Az eladó ne csak igérgessen szóban, hanem tegye papírra is. Én így vettem 2018-ban a 6120m JD-t.
Amit még figyelmedbe ajánlanák, mérjétek át a 6155m első kerékagyak szélességét. Ennél a modelnél már jóval nagyobb robusztusabb.
Gépet meg olyan eladónál vegyél /ha nem is az adott megye van rá bízva/ amelyik képben van a traktorok technikai képességeivel-lehetőségeivel, és nem csak prospektusból árul!!!
Értem köszi a válaszokat. Igazából Most szeretnénk Traktort vásárolni 6110M-et néztük idáig azon 420-as van. De nem sokkal több árban egy 6155M -es és azért gondolkodom rajta. Tudjuk e mindenre használni. Nincs kedvünk folyton cserélhetni a művelő kereket.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólására460-as gumizásom van a traktoron. 75 cm-es sorközben gond nélkül tudok vegyszerezni. Kultivátorozni is lehet, de a forgón nagy a taposási kár forduláskor.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólásáraAttol fugg milyen traktor.
6 hengeres kerekaggyal 156ra belehet rakni, mi is ugy fogjuk hasznalni.
4 hengeres kerekagy az nagyon huzos mert 161re tudod betenni a nyomtavot.
Sziasztok. Érdekelne aki használ 460-as hátsó gumizást traktoron befér e a sorba? lehet e vele kultivátorozni vegyszerezni sorba stb, vagy közel jár nagyon a sorhoz? Köszönöm a sergítséget!
Válasz Zoltán71 #22212. hozzászólásáraÜdvözöllek! 150mm a tehermentesítő és 8 csavaros. Szerintem ami neked van az a 6 hengeresre való, de azért köszönöm.
Válasz gcastle #22197. hozzászólásáraNálunk "ezmiatt" lehet használatban a "" buxtárca "" elnevezés. Valószínüleg az apró és a papírpénz együttes tárolhatósága miatt . ...bocs az off-ért.
John Deere 2630 Monitort szeretném megoldani, hogy ne kapcsoljon be röhtön , ahogy elfordítom a kulcsot. Hogy lehetne ezt megoldani? Monitoron van valami késleltető beálítás? Vagy amit küldtem képet oda a fejér vezetékbe tegyek egy billenő kapcsolót? Illetve ha lehet oda kapcsolót rakni, akkor hány Amperest tehetek? 2 Amperes kapcsoló van nekem itthon. Köszönöm a segítséget!
Válasz Szabi. #22208. hozzászólásáraAz is lehet. Sajnos annyira lassan enged, hogy így nem tudom meg állapítani, hól ereszt. Habot fújtam rá, akkor se látni.
Válasz htivadar #22204. hozzászólásáraMost annyit csinálunk, hogy tank le kimossák aztán meglátjuk.
Remelem működni fog. De amit mondasz megnézem mielőtt levesszük a tankot.
25355 hozzászólás
Válasz szanberg #22255. hozzászólására320R-ig lehet 16/5 váltót belerakni meg most is, csak a Kite e23al rendeli az összes 8R-t, kiveve ha ugy keri az ugyfel.

8345R-től csak e23 van PS váltó esetében.
Az első e23-as váltókkal voltak bajok, de utána reagált a gyár a problémákra és megszűntek a bajok.
Facebook csoportba vannak fent 8-10 ezer oras gepekrol foto bontatlan e23 valtoval.
A 16/5 8430ig volt, azokra az erőhatásokra tervezték.
8430 vs 8370R lóerő és nyomaték tekintetében nem egy kalap
Válasz szanberg #22255. hozzászólásáraCsak a 370r a teszten 60 lóval adott le többet mint egy 8530. Az meg lehet megérződik a 16-osnak is. 5-6000-et kibír szerintem az ivt-is, és a dombos pályán megspórolja gázolajban az árának a felét. Meg ugye a 6000 nálad lehet h 10-12 év, az nem olyan kevés.
Válasz t.peti #22253. hozzászólásáraEgy szlovák fickóval beszélgettem a minap aztán ő mondta, hogy vettek egy 320r-t és felverik 370-re, sima 16-power váltósat mert az előző e23-nak nem egészen 6000 órás korában kakukk lett 345-ben, a régebbi 8430-as pedig 8530-ra felhúzva is 12ezret bírt ki, mármint a váltó.
Válasz t.peti #22253. hozzászólásáraOlyat kéne venni mert a 45-ös kevés volt
Válasz szanberg #22252. hozzászólásáraA 320R már a vastagabb első lehajtásokkal van, a 295R még a véknyabb lehajtásokkal van.

Régebbieknél 310R-től volt a váltás.
Elvileg 320R-375R totál ugyanaz csak motorerőben más.
Mire fel a kérdés ?
A 8320R és 8345R traktorok hajtáslánca teljesen ugyanaz lenne, vagy akad köztök differencia?
Válasz JDFERI #22250. hozzászólásáraköszönöm a választ.
Válasz Ákos87 #22249. hozzászólásáraÜdv . Mintha ITT erről lenne szó.
Sziasztok !
JD 6000-es antennáról/ 4640-es monitorról szeretnék sebesség+pozíció jelet RS232-es portra. Elvileg lehetséges. Ilyen kábel cikkszámot tud esetleg valaki
Előre is köszönöm.
Valaki megmondaná milyen néven lehet rákeresni erre a falyta rostalemezre?

Mindenki máshogy mondja, nagyjából most leszek az arany középútnál. Minimum 100 óra és maximum a Plus 50-es olaj periódusa, ami úgy tudom könyv szerint is 500 üó. Nyilván 250-nél tovább úgy sem fogom engedni majd a normál cseréket, de a könyv így írja.
A gázolaj minősége még lehet szarabb is. :)
Lecseréltetem, viszont a lehajtásokba nekem is Hy Guardot mondtak. Ebben 40-es váltó van. A hidraulika olaj szűrőt mondták, hogy nem árt kicserélni a kopó új dolgok miatt.
50-es váltóval szereltekbe nem jó a véglehajtásba az extrém guard,oda hy-guard kell.
Válasz Sk Laci #22243. hozzászólásáraÉn is így tudom, hogy az első 50-100 ü.ó. közt illik mindent "kidobni".
Válasz Sk Laci #22243. hozzászólásáraGépkönyv:
John Deere Break-In Plus™ motorolaj — Átmeneti Tier 4, végleges Tier 4, IIIB szint, IV. és V. szint
Az új motorok gyárilag John Deere Break-In Plus™ bejárató olajjal vannak feltöltve. A bejáratás időszakban, az előírt olajszint fenntartására, szükség szerint, töltsön be John Deere Break-In Plus™ motorolajat.
Működtesse a motort változó feltételek mellett, fokozott terheléssel minimális ideig alapjáraton járatva, hogy elősegítse a motor részegységeinek tökéletes összekopását.
Az új vagy felújított motor kezdeti működése során cserélje le az olajat és a szűrőt minimum 100 üzemóra és maximum a John Deere Plus-50™ II olajnál előírt intervallum között.
Válasz madle #22238. hozzászólásáraÉn 100 óra után csináltattam az első szervizt, a könyv is úgy írja. Minden szürőt kicseréltettem, olajat a motorban /50 plusz/, első hídban /hygard/és a kerékagyakban /extrem/. Váltó olaj maradt. Nem volt olcsó, de új gépről van szó.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22240. hozzászólásáraMár 20 éve így mennek a traktorok és a kombájnoknál is például a doblassítóba is ExtremeGard megy KITE ajánlásra.
Válasz madle #22238. hozzászólásáraAsszem egy éves elmúlt, szóval amúgyis olajcserés. De 150 nél nem vinném tovább. Mi változott réghez képest? Jobb lett a gázolaj/motorolaj/ vagy a gyártási minőség? Kevesebb füstöt vezetnek vissza a motorba? Egyik sem..
Válasz RkTomi #22239. hozzászólásáraMi hy hardot hasznalunk az elsohidba es kerekagyba is, ha jol tudom ezt is irja bele, vagy rosszul tudom?!
Válasz madle #22238. hozzászólásáraHa Break-In akkor kimehet egy rendes olajcsere periódust is , ha nem kezdi el enni, ha igen akkor csere Plus 50-es motorolajra. Váltó olaj marad szűrő csere 750-nél. Első lehajtásokban csere ExtremeGard-ra a hídtokban pedig HyGard-ra. Első alkalommal 150-200 óránál utána 750-enként.
Sziasztok!
bejaratos elso szerviz elvegzeset 250-500 uo kozott ajanlja a JD ha Break in Plus olajjal ment a gep.
KITE-sek mondtak hogy regen 100 ora volt, igy olyan 200-nal ajanlott cserelni most.
Mit javasoltok elso cserenel megnezni?
Elso kerek agyak? Valto olaj maradjon es ott a szurot csereljem csak?
Olajat, szurot KITE-tol gondoltam megrendelni
AutoTrac Turn Automation. Ez a fordulást segítő automatizálás ingyenesen használható az új 4Gen Monitorokkal, illetve ha igen csak a nagyobbik 4640-es Monitor tudja, vagy pedig a 4240 is?
Illetve pontosan mit lehet tudni erről az AutoTrac Turn Automation-ról? Köszi az infót!
Válasz bandigh #22234. hozzászólásáraÉn kérdeztem, hogy milyen a vezérmű hajtás.
Értem. Köszi a segítségeket! bandigh / Sk Laci
6 Soros Mascar van hozzá. Iker kerék nem igazán használnánk. olyan munkára ott a 7730.
Válasz Ares 826 #22231. hozzászólásáraMondj egy vezérműláncos traktort
Válasz Ares 826 #22231. hozzászólásáraJD parts catalog online.
Válasz Doszpodm #22227. hozzászólásáraIker lesz hozzá?
Nehéz függesztett vetőgép?
A 420-as 38 colon elég kicsi gép!
Mármint a 110 esnek elég, de a nagyobbnak elég fura! Nekünk kicsin van a a 420/85 38, mindent csinál, a 460 ast már nem szeretem, kicsit közel megy a sorhoz.. Ha sokat megy sorközben, és a nagyobb gép lenne, akkor a profi azzal lennél, hogy 420/80r46, aztán ha nehéz vetőgép van akkor mellé egy iker, de ez a gumi is drága meg ha nem akarsz kerekezni, és a hasmagasság sem árt akkor 460/85r42, ettől kisebbet 155m-re nem tennék
Válasz RkTomi #22230. hozzászólásáraBiztos vagy benne?
Válasz Ares 826 #22229. hozzászólásárafogaskerék
Abban tud valaki segíteni hogy a négyhengeres JD motoroknál az pl:M szériánál a motoroknál hogy oldották meg a motorban a vezérlés hajtását, maradt a fogaskerék hajtás, vagy már láncos lett a történet??


Válasz Doszpodm #22225. hozzászólásáraAmit írtál munkákat, arra tényleg jó a 460 gumizás. Az én szemszögemből a kultivározás az ami kérdéses lenne, de ha nem számit a forgóban a taposás, hát legyen.
A 6155m ára mostan tényleg nagyon jó fekvésben van a Kiténél, de lahet más JD árus is alkalmazkodik az akciós árakhoz.
Hogy biztosan beférjen a sorokba a 460 gumizásal a traktor, kérjed az eladótól egyenesen ilyen nyomtávra beállitott traktort. Az eladó ne csak igérgessen szóban, hanem tegye papírra is. Én így vettem 2018-ban a 6120m JD-t.
Amit még figyelmedbe ajánlanák, mérjétek át a 6155m első kerékagyak szélességét. Ennél a modelnél már jóval nagyobb robusztusabb.
Gépet meg olyan eladónál vegyél /ha nem is az adott megye van rá bízva/ amelyik képben van a traktorok technikai képességeivel-lehetőségeivel, és nem csak prospektusból árul!!!
Válasz bandigh #22226. hozzászólásáraVetés. Kultivátor. Vegyszerezés. Műtrágyaszórás. Güttler. Ilyen kisebb munkákat.
Válasz Doszpodm #22222. hozzászólásáraMit csinálna a gép?
Válasz Sk Laci #22223. hozzászólására420 nagyon virsli lenne a 155-ön. Akkor ha jó a 460-al érdemes azt venni.
Válasz Doszpodm #22222. hozzászólására420assal meg alacsonyabb a hasmagassag, forgoban gombaolozeshez vagy barmi kesei beavatkozashoz nem elony.
Válasz Doszpodm #22222. hozzászólására6155M is lehet kérni vékonyabb gumizssal. Így olcsób lessz az új ára, nem kevéssel.
Értem köszi a válaszokat. Igazából Most szeretnénk Traktort vásárolni 6110M-et néztük idáig azon 420-as van. De nem sokkal több árban egy 6155M -es és azért gondolkodom rajta. Tudjuk e mindenre használni. Nincs kedvünk folyton cserélhetni a művelő kereket.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22220. hozzászólásáraNekem is Firestone 460/85-38 gumizás.
Válasz Sk Laci #22219. hozzászólásáraMilyen gumi van rajta?
Nekem a firestone 49cm szeles.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólására460-as gumizásom van a traktoron. 75 cm-es sorközben gond nélkül tudok vegyszerezni. Kultivátorozni is lehet, de a forgón nagy a taposási kár forduláskor.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólásáraAttol fugg milyen traktor.
6 hengeres kerekaggyal 156ra belehet rakni, mi is ugy fogjuk hasznalni.
4 hengeres kerekagy az nagyon huzos mert 161re tudod betenni a nyomtavot.
Sziasztok. Érdekelne aki használ 460-as hátsó gumizást traktoron befér e a sorba? lehet e vele kultivátorozni vegyszerezni sorba stb, vagy közel jár nagyon a sorhoz? Köszönöm a sergítséget!
Válasz JDFERI #22213. hozzászólásáraKöszönöm Szépen a segítséget Sikerült megcsinálnom! :)
Válasz Zoltán71 #22212. hozzászólásáraÜdvözöllek! 150mm a tehermentesítő és 8 csavaros. Szerintem ami neked van az a 6 hengeresre való, de azért köszönöm.
Válasz gcastle #22197. hozzászólásáraNálunk "ezmiatt" lehet használatban a "" buxtárca "" elnevezés. Valószínüleg az apró és a papírpénz együttes tárolhatósága miatt .

...bocs az off-ért.
Válasz Doszpodm #22211. hozzászólására
Lehet , hogy ez segít. Egy multiméterrel inkább mérd ki melyik a pozitív vezeték.
Válasz dzozi #22203. hozzászólásáraÜdvözlöm. Milyen osztókörrel van szerelve a traktor? Mert ha 275mm akkor van csak nem kimondottan jd felni.
John Deere 2630 Monitort szeretném megoldani, hogy ne kapcsoljon be röhtön , ahogy elfordítom a kulcsot. Hogy lehetne ezt megoldani? Monitoron van valami késleltető beálítás? Vagy amit küldtem képet oda a fejér vezetékbe tegyek egy billenő kapcsolót? Illetve ha lehet oda kapcsolót rakni, akkor hány Amperest tehetek? 2 Amperes kapcsoló van nekem itthon. Köszönöm a segítséget!

Válasz Szabi. #22208. hozzászólásáraAz is lehet. Sajnos annyira lassan enged, hogy így nem tudom meg állapítani, hól ereszt. Habot fújtam rá, akkor se látni.
Válasz htivadar #22204. hozzászólásáraMost annyit csinálunk, hogy tank le kimossák aztán meglátjuk.
Remelem működni fog. De amit mondasz megnézem mielőtt levesszük a tankot.
Válasz Doszpodm #22206. hozzászólásáraTipp: légrugó az öregedéstől repedezett ?