Válasz kovacspeti #21874. hozzászólásáraAnnyi, hogy ha átnevezed magad attól nem vagy másik ember, lehetsz itt kovacspeti meg bordatörő meg borda is simán, fax bánja ne oszt az észt a színjátékoddal, te offoltad mindig is a fórumot...
Válasz szanberg #21875. hozzászólásárae23 vagy fok. mentes vagy 50 vagy 40-es váltó vagy fronthidraulika soha senki neked használtba meg nem fogja fizetni az ilyen jellegű drágább felszeretséget. Ez tény. Én Petivel értek egyet mármint nem magammal vagyis magammal is hanem tpetivel :)
Válasz t.peti #21867. hozzászólásáraA 8R-es traki nem fogyasztott rosszul, 1-1-literrel többet mint a 8737 vagy a T8 kb, de ezt egyszer betudhajtuk a fokozatmentes váltó előnyének is akár, meg annak is hogy nem egy időben történt(csak a 8737-el volt fejfej mellett a próba)
de forma-forma hozták egymáshoz közeli értékeiket.
Viszont eddig a 6497-es fogyasztás értékeit egyik sem tudta hozni semmilyen munkában. Azt viszont nem értem, hogy a nagyobb gépek miért fogyasztanak jobban vonuláskor vagy pótkocsival mint a kisebbek, mert én is ezt tapasztalom ám...
Az utolsó mondatoddal nem értek egyet illetve csak félig, tényleg magasabb áron és talán könnyebben is eladható egy hasznát JD, bár ez is széria függő akár, de az én esetemben ha összenézek két riválist azonos felszereltséggel akkor a 8R-es 15millával drágább lett volna, ha nincs rajta fronthidró meg 50 váltó meg nem fokozatmentes hanem power akkor is 10. Namost később ha a másik traktoromat már csak 5 milláért tudnám eladni akkor már a 8R sem fog érni 20 millát, az hótziher… innentől kezdve benne áll a többlet pénz addig amíg el nem adod, én így gondolom.
Válasz szanberg #21870. hozzászólásáraAnnyit tudok, hogy a környezetében mivel ő nem nagyon szokott sok mindent mondani (zárkózott fajta) nagyon kevesen tudják talán senki családján kívül mennyi mindene is van sok helyen. DE ez szerintem így is jó...
Helyben is sokan egyszer csak azon lepődtek meg hirtelen mennyi minden lett persze azt látja mindenki milyen szép termései lehetnek... DE a legtöbb azt nem látják mert azt sem tudják hány felé van neki érdekeltsége... Persze én is nyilván pár dolgot tudok de az sem semmi... Én védem mert ismerem személyesen már a többi meg csak....szomszéd meg pityu bácsi stb...pletyó. De nyilván te is ismered személyesen azért mondasz amit mondasz. Bár ő azt mondta soha nem találkozott veled. de mindegy ő már ide úgy sem jön többé max. hirdetni...
Szóval csak JD-ról topic... ne legyen Kubo sorsa ennek is kérem!!!
Válasz t.peti #21867. hozzászólásáraAzért szórásban nem hiszem,nekem a Nh nem eszik 0.5-0,8litert hektáronként,szintén 18 méterre szórva 15/km/h nál.
Pont nézegettem szórás közben az adatokat
Válasz szanberg #21869. hozzászólásáraFigyi. Azért annak híre ment itt mit áskálódtál a JD ellen. Nyilván Borda besegített a kite vonalon hogy a közeledbe se kerülhessen többet JD, és a FENDT sem véletlen hogy nem kaptál... szerintem nem jó hogy kikezdtél vele. Voltam nála sokat mesélt nem egy felejtős fajta...Szóval Axi sem véletlen nem adott neked hidd el, csak hitegetett volt ott egy segítő kéz!. A Dorker meg hát az maradt már ez a tény. Igen én nem szimpatizálók veled főleg hogy élőben találkoztam és beszélhettem oldalBordával :) Bocs Borda...de ez jó poén :)
Amúgy óvatosan, mert asszonya jó poziba van, neked nem biztos hogy jó helyen...
Azzal pedig hogy neked nem jött be a 8R vagy akármelyik semmi gond nincsen sok embernek nem tetszik a isuzu vagy a te merci terepjáród ez nem gond. De ahogyan nullára egy világmárkát amit EU országaiban és a világon legnagyobb számban adnak el leírod abban a stílusban az visszataszító. Mintha egy ócska sz.r lenne. Ne má...
A karterfüst , mert szerinted az volt... Na látod itt a gond. Te már azt elkönyvelted az a gond gyűrűtörést vagy mit tudom én mit mondtál, mert te mindenhez értesz és csak úgy lehet a jó és csak az az igaz ahogyan mondod... Ez a baj veled. Szerintem pl a JD topicban neked semmi helyed nincsen mert max pökhendi irritáló és lekezelő módon beszélsz egy világmárkáról. Tudom a szomszéd Pista bácsi is megmondta... hogy szar meg simson... Gáz vagy haver gáz vagy. Nekem legalább van Jd gépem és a kis NH-ot is most szeretném lecserélni JD-ra ez van.
Kérlek hagyd el ezt a topicot! Köszönöm! Unalmas már a nem megy a klíma mert szar a 8R és a többi dumád!
Válasz Bordatörő #21859. hozzászólásáraFigyelj bordás...
Maradjunk annyiban, hogy saját magát űzted el, de ezekről a hiperszuper csakőtetudja megoldásokról inkább ne beszéljünk.
Ha tudtad volna, hogy szomszédja kapcsolatban áll velem talán nem ékeskedett volna annyira más tollával...
Válasz Bordatörő #21855. hozzászólásáraElég nagyot tévedsz, meg sem kérdeztem a kitét, mindenképpen másik gépet akartam volna bérelni hogy legyen saját tapasztalatom, mert ott dűl el mi az idevaló, csak ebbe a bizonytalan takony időbe nem tudsz bérelni...
Tavaly ha vétel lett volna rám tudták volna beszélni a 8R-es trakit, de amikor az első próbájának első méterét sem bírta megindítani akkor rájöttem, ez is csak egy traktor semmi más hiába beszélnek szuperlatívumokban róla
Válasz t.peti #21867. hozzászólásáraA JD. egy cseppel sem eszik többet mint más traki. Csak jó beállítás kérdése motorfordulat és terhelés és persze nem utolsó sorban hozzá való cucc kérdése. A hozzánemértés szüli a sokat fogyaszt szöveget...De ez a többi márkánál is igaz. Egy rosszul beállított eke egekbe nyomja bárhol a fogyasztást pl.
Árak. Volt most részem saját bőrömön tapasztalni hogyan elszaladtak az árak ÉS ami a végképp bosszantó, hogy a Claas pl 630-as kategóriába CEBIS-be ott van ahol a 6hengeres 6R szinte... ,3 év múlva meg töredéke lesz árba mint egy 6R és eladhatatlan. Addig igaz is volt mondjuk amikor nagyon sok milkával olcsóbbak voltak NH Claas stb... de ez mára sajna nem igaz.
Nagy csodák nincsenek, ha húzni kell akkor fogy a gázolaj, azt számold hozzá hogy bármelyik konkurenciából legalább 10%-al nagyobbat kell venni hogy lóerőben ugyanott legyél.
Nekünk a nagy 6R vonuláskor kevesebbet fogyaszt mint a 120 lovas 4 hengeres NH, a zöld 1640en forog míg a másik 2200on.
Ősszel a 6R szórta a mütrágyát, 50 km vonulással és sok tankolással(1 zsákonként, azaz 6q mert kettő nem fér bele a szóróba csak ha full üres),13.5km/h 18 méteres szóróval 1.5 liter/ ha jött ki, menet közben a monitor 0.3 es 0.45 közötti fogyasztást mutatott, szerintem a NH többet megevett volna...
A Fendtek is addig fogyasztanak jól míg könnyű a munka, mihelyst keményebb azok is 40 literrel szántanak rögtön, meg nem engedi le 1400 ra a motort hanem bömböl padlógázon...
A 8R-ek meg elmennek 2-3 literból a 12 soros JD szemenkénti vetőgéppel, azt se gondolnám hogy sok lenne.
Egy 190 lovas Claas ára kb félúton van a 6M és a 6R között, csupaszon mindenféle gps és egyéb okosságok nélkül.
Amikor meg adnád el a 6M-et drágábban és feleannyi idő alatt elviszik.
Válasz Bordatörő #21865. hozzászólásáraNekünk van nem is egy JD, amiből az egyik 3 éves lesz. Tény hogy minőségben az egyik legjobb. A fülkében szintén veri a többit(ide azokat értem amelyikből Magyarországon sokat adnak el).
Nekem ami a leginkább nem tetszik az a fogyasztás, nagyon sokat fogyaszt.
Viszont árban is nagyon elszaladtak az árak a többihez képest.
Én ha újat vennék ismét az biztos nem JD lenne(viszont használtban egy régebbi simán jöhetne).
Válasz VMisi #21864. hozzászólásáraEz JD topic... nem offolunk. Arra reagálj inkább hogy JD-t vesznek messze a legtöbben a magyarok és nagyot nőtt az eladási számuk ami amúgy sem volt kevés!
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraEn 6meknel minden masodik olajcserenel cserelem, 900-1000 orak.nem volt meg gond vele, az egyik nekunk is konnyu munkat vegez.
Válasz határjáró #21858. hozzászólásáraNem fog. Megvett egy gazdaságot most azt építi majd de nem a környékén. Jó sok földdel. Elmondta minden a drónos technikáján és a tököm tudja már hogyan hívják huzigálja a földön olyan mint egy pótkocsi és méri a föld adatait.. na ezén múlik.
Vittünk ásót a földjéhez és a szomszédéhoz is az övé full giliszta volt jó puha sötét humuszos 12AK-s homokba mellette a szomszédé full száraz világos szutyok. Ez valami hibridbúzája volt de valami fergetegesen néz ki pedig minden patak körülötte ki van száradva és mutatta 440mm körül volt a csapi náluk több hónap is volt amikor alig volt nála tényleg eső... Szóval ez van..,lehet kicsit a végén elszállt az agya (részben érthető okból részben nem) de úgy gondolom amiket mondott és amiket még tud az itt is jövedelmezhető lett volna sok sok embernek de itt csak azt látták JD vagy Yara... egyesek. Szerintem sajnálhatjátok. Majd kérjétek számon a fórumtalin az elüldözőtől és a Bordatörőtől mert az ugyan az az ember volt... Piti dolog volt szerintem. Én csak heccből vagyok ezen a néven.
Válasz Bordatörő #21857. hozzászólásáraÉn azért sajnálom h lelépet, sokkal unalmasabb lett az élet a fórumon. Bár az tény h az utolsó napjaiban kicsit túl lőtt a célon.
Remélem azért vissza tér és normálisan lehet szakmázni
Válasz határjáró #21856. hozzászólásáraNem ő már itt szerintem nem lesz...Amúgy megismertem voltam nála pedig nincsen közel hozzám, egy kis szakmai trécselésre...
Apám amilyen beruházásokat csinált a jéghegy csúcsát mesélte itt csak el... és amilyen állományai vannak a fos homokokba... a szomszédok mellette meg olyanok mint a .... hihetetlen kivitt a határba megmutatott pár tábláját. Valamit tud a gyerek de nagyon.
Én is eddig hirdetni jöttem ide ha éppen volt eladó cuccom... de olvasom azért ha van időm. De van aki irtózatosan irritál, magyarul mondva megrázna a pofonfát nálam.
Válasz bandigh #21854. hozzászólásáraNem volt az olyan magas labda... csak nem tudja megemészteni hogy idén már hiába puncsolt nem adott a KITE neki traktort de más sem...
AMÚGY MAI CIKK:
"2019 első tizenegy hónapjában sokkal kapósabb volt a John Deere márka, mint tavaly ugyanekkor, idén ugyanis 641 kelt el a tavalyi 573-hoz képest. Fendtből idén 163-at vásároltak a gazdák, míg tavaly mindössze 76-ot. A New Holland népszerűsége ugyanakkor látványosan visszaesett, a tavalyi 313-hoz képest ugyanis idén mindössze 228 darabot adtak el novemberig. "
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraUgye a kartergázszűrőre gondolsz? Mintha hallottam volna h kiszedik belőle. Csak akkor a visszafolyóágat kéne levakítani, ne menjen bele piszok. Nem vagyok híve a tákolásnak, de legalább meglátnád, ha túl nagy a kartergáz, vagy ilyesmi. Meg ha nyomás van a karterben, előbb utóbb a turbónak/intercoolernek megy ki a hátán a bejutó olaj
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraA kezelési 1500 órája már nem él, a kite szerint is 750-re levette a gyár. Nálunk sem bírta meg egy sem 1000 óránál tovább. Inkább hamarabb jelzett.
Válasz t.peti #21849. hozzászólásáraPontosan nem tudom, de pilóta elmondása szerint ritkán (hogy ez hány üzemórát jelent, majd megkérdezem). Könnyű munkákra van csak használva (permetezés, műtrágyaszórás, szállítás), leterhelni nem nagyon tudjuk. Az alapjáratra figyelünk, sokan mondták, hogy azt nem szeretik.
Csak részecskeszűrős (nem AdBlue-s) trakinál mi lehet az oka, hogy kb. 2-300 üzemóránként igényli az olajleválasztó szűrő cseréjét? Kezelési utasítás szerint 1500 lenne a csereperiódus. Az okozhatja ezt, hogy a motor nagyon ritkán van rendesen leterhelve?
Válasz TDavid #21843. hozzászólásáraEgyszerűbb ha mész vele egy kört hidraulika, váltó ugyan azt az olajat használja. Vagy készítesz egy hidraulika csövet amelyiknek mind a két vége kani. Bedugod egy kör két kivezetésébe és hidromotos üzemmódba tolod a kart. Aztán járatod amíg kell.
Másik kérdés: Hogy tudom megnézni hogy Rtk fel van e oldva?
Illetve ha nincs, akkor pl: veszek hozzá egy Bázis állomást, illetve egy Rtk Modemet az Antennára, akkor kulcs feloldások nélkül menne az Rtk,vagy ehhez is kell feloldó kulcs?
Gs 2630 Monitor, és Starfire 3000 Antennám van.
Vagy milyen megoldások vannak? Köszönöm a válaszokat.
Válasz Doszpodm #21840. hozzászólásáraFőmenű - GS3 - aktiválások lapfül (jobbról a második). Bal oldalon vannak a részegységek felsorolva jobb oldalon a kockában amiben pipa van az aktív.
Sziasztok. 2630 Monitornál hogy tudom megnézni hogy milyen Aktivációk vannak rajta feloldva? Gondolok itt: Automata kormány, Rtk. Szakaszvezérlés. Stb..
Válasz VMisi #21837. hozzászólásáraSajnos a vásárlás előtt nem volt semmi problémám az üzletkötő hozzáállásával. Akkor kellett volna az üzletkötőnek éreztetni velem, hogy nekem nem jd traktor való, kicsi vagyok hozzá, maradjak a jól bevált zetoroknál. Akkor ő elesett volna a jutalékátol!! Én is azt mondom hogy hibák sajnos egyre többször előfordulnak a mai gépeken, de a szerviz dolga az lenne, hogy kijavítsa!!! Itt vannak tőlem 1,5 km-re, tölük vettem azelőtt az összes imput anyagot.
Válasz Sk Laci #21835. hozzászólásáraSajnos a gyári hiba kijavítása sem sikerült, mivel azóta visít a szervóm, és valószínű hogy a későbbi hibáiból is több erre vezethető vissza, amit ők teli torokból elleneznek. Másoktól én se hallok ennyire sok problémát a jd-ről. Nagy probléma, hogy az első javításnál összevitáztunk a műhelyfőnökkel, és azóta betart rendesen, és ehhez a kollégái asszisztálnak. Még garanciás volt, úgy jött ide minden alkalommal a szerelő, hogy a szerszámokat elő sem vette, zsebbedugott kézel megállapította, hogy ő még ilyen problémával nem találkozott, majd értesítik a jd gyárat. A nagygazdáknál itt is próbálnak helyt állni. Sajnos én sem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette, 2 éve ezen gondolkodom, olvasom a fórumokat a véleményeket,nem akarok még egyszer így befaragni. Talán a Kubu az a gép amiről, és a szervizéről még nem hallottam rosszat.Tőlünk elég messze van a szervizük.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraRészvétem! Még jó, hogy minket már a vásárlás előtt is leszart a kités akár traktor, akár munkagépek tekintetében, de az alkatrészes is nyögvenyelősen áll hozzá a dolgokhoz.
Igazából bármelyik gépnél előfordulhat ilyen mint amit írsz, de a kite hozzáállása elszomorító.
Válasz balog sándor_23053 #21834. hozzászólásáraSajnos el kell ismerni, hogy a 90-es éveki JD megbízhatósága már csak emlék. Sajnos a mai gépeladók a mennyiségre mennek, nem a minőségre. De a JD még mindig a megbízható kategóriába tartozik a jelenlegi kinálatok között. Sk-ban a JD úgymond a legdrágáb a szervizben, viszon ha valami történik, azonnal lépnek a probléma elháritása érdekében.
Ha tudsz megbíhatób traktor márkát, nyugodtan írd meg.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21833. hozzászólásáraOlajjal, olajcserékkel szűrőkkel minden rendbe, nagyon vigyázok a "higéniára",nem keveredhet semmi! Szerintem is nyomásprobléma van ,vagy rezonancia,valamit elszúrtak a motor visszarakásánál! Ők ezt határozottan tagadják,azt mondják hogy az érzékelők jeleznének a túlnyomásnál.Aki kint volt szerelő a szervó javításnál nem értette, hogy miért csodálkozom, állítja, hogy garanciás gépeken is cserélik a szervót, az én gépem pedig már 3 éves. Ugyan ez volt a vízcsőnél is, mikor bevittem hozzájuk a kirepedt csövet nem csodálkoztak, büszkén mondták, hogy ez előfordul 1-2 éves gépeken is, éppen ezért van náluk a polcon, nem kell rá napokat várni, és Br 29000 ft-ért kaptam 8 centis gumicsövet egy fémcsőre rápréselve.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraFotengely szimering engedett, oke elofordul neha .
De a nagynevu kite is nagyszeruen megoldotta...(ezert nem veszek onnan semmit, duma meg nagy arc es magas arak)
De a kormany a hidraulikarol megy, nalad ott nem az igazi vmi, lehet ertelmes szerelovel atkene nezni,merni a nyomasokat stb.
Olajcsere, szurok idoben voltak cserelve?
Nem volt keverve az olaj?
Kisszivattyu 80l?
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraSzia! 6130M van,3 éves, életem legrosszabb döntése volt! Gyári hibásan vettem, a motor főtengely hátsó szimeringjénél folyt az olaj fél év könyörgés után megjavították,mikor hazahoztam nagyobb olajtócsa volt alatta mint azelőtt, elfelejtették a kertel csavarokat meghúzni a 3 hét alatt, míg bent volt. Azóta visít a kormány szervóm, kompresszor eszi az olajat, a fékem kemény, egy vízcsövem szó szerint elöregedett,kitört a vizem pillanat alatt elfolyt,hidraulika főnyomócsövet szétnyomta,szintén pillanat alatt elfolyt a hajtóműolajam, a kormány szervoból folyt az olaj műszerfal alol le a padlóra , most pedig a kuplungomnak tünt el a holtjátéka! Amíg garanciás volt, a KITE színjátékot játszott velem,a javítás helyett, komplett hülyének néztek, most garancián túl próbálják javítani Br.25000 ft-os órebérbe!!! Az első javítás előtt a helyi műhelyfőnök rá akart beszélni a 2 év hosszabbított garanciára,akkor jobban haladna a javítás, melyet elutasítottam.Valószínű, hogy ennek köszönhetem ezt a hozzáállást!! Az idén 2-szer kellett hazahúzni öreg Mtz-vel a 3 éves Jd traktorom!!! Minden szavamat névvel is merem vállalni!! Ez Hódmezővásárhelyen történik.
25276 hozzászólás
Válasz kovacspeti #21874. hozzászólásáraAnnyi, hogy ha átnevezed magad attól nem vagy másik ember, lehetsz itt kovacspeti meg bordatörő meg borda is simán, fax bánja ne oszt az észt a színjátékoddal, te offoltad mindig is a fórumot...
JD 6130 Rakéta ivt váltó,Rabewerk Albatros 3 fej réselt kormánylemez,átlagos fogyi.Volt már ettől több és kevesebb is,de szerintem átlagban elmegy.




Válasz szanberg #21875. hozzászólásárae23 vagy fok. mentes vagy 50 vagy 40-es váltó vagy fronthidraulika soha senki neked használtba meg nem fogja fizetni az ilyen jellegű drágább felszeretséget. Ez tény. Én Petivel értek egyet mármint nem magammal vagyis magammal is hanem tpetivel :)
Válasz t.peti #21867. hozzászólásáraA 8R-es traki nem fogyasztott rosszul, 1-1-literrel többet mint a 8737 vagy a T8 kb, de ezt egyszer betudhajtuk a fokozatmentes váltó előnyének is akár, meg annak is hogy nem egy időben történt(csak a 8737-el volt fejfej mellett a próba)
de forma-forma hozták egymáshoz közeli értékeiket.
Viszont eddig a 6497-es fogyasztás értékeit egyik sem tudta hozni semmilyen munkában. Azt viszont nem értem, hogy a nagyobb gépek miért fogyasztanak jobban vonuláskor vagy pótkocsival mint a kisebbek, mert én is ezt tapasztalom ám...
Az utolsó mondatoddal nem értek egyet illetve csak félig, tényleg magasabb áron és talán könnyebben is eladható egy hasznát JD, bár ez is széria függő akár, de az én esetemben ha összenézek két riválist azonos felszereltséggel akkor a 8R-es 15millával drágább lett volna, ha nincs rajta fronthidró meg 50 váltó meg nem fokozatmentes hanem power akkor is 10. Namost később ha a másik traktoromat már csak 5 milláért tudnám eladni akkor már a 8R sem fog érni 20 millát, az hótziher… innentől kezdve benne áll a többlet pénz addig amíg el nem adod, én így gondolom.
Válasz szanberg #21870. hozzászólásáraAnnyit tudok, hogy a környezetében mivel ő nem nagyon szokott sok mindent mondani (zárkózott fajta) nagyon kevesen tudják talán senki családján kívül mennyi mindene is van sok helyen. DE ez szerintem így is jó...
Helyben is sokan egyszer csak azon lepődtek meg hirtelen mennyi minden lett persze azt látja mindenki milyen szép termései lehetnek... DE a legtöbb azt nem látják mert azt sem tudják hány felé van neki érdekeltsége... Persze én is nyilván pár dolgot tudok de az sem semmi... Én védem mert ismerem személyesen már a többi meg csak....szomszéd meg pityu bácsi stb...pletyó. De nyilván te is ismered személyesen azért mondasz amit mondasz. Bár ő azt mondta soha nem találkozott veled. de mindegy ő már ide úgy sem jön többé max. hirdetni...
Szóval csak JD-ról topic... ne legyen Kubo sorsa ennek is kérem!!!
Válasz t.peti #21867. hozzászólásáraAzért szórásban nem hiszem,nekem a Nh nem eszik 0.5-0,8litert hektáronként,szintén 18 méterre szórva 15/km/h nál.
Pont nézegettem szórás közben az adatokat
Válasz szanberg #21870. hozzászólásárane offoljunk kérem ez JD topic!!!
Válasz szanberg #21869. hozzászólásáraFigyi. Azért annak híre ment itt mit áskálódtál a JD ellen. Nyilván Borda besegített a kite vonalon hogy a közeledbe se kerülhessen többet JD, és a FENDT sem véletlen hogy nem kaptál... szerintem nem jó hogy kikezdtél vele. Voltam nála sokat mesélt nem egy felejtős fajta...Szóval Axi sem véletlen nem adott neked hidd el, csak hitegetett volt ott egy segítő kéz!. A Dorker meg hát az maradt már ez a tény. Igen én nem szimpatizálók veled főleg hogy élőben találkoztam és beszélhettem oldalBordával :) Bocs Borda...de ez jó poén :)

Amúgy óvatosan, mert asszonya jó poziba van, neked nem biztos hogy jó helyen...
Azzal pedig hogy neked nem jött be a 8R vagy akármelyik semmi gond nincsen sok embernek nem tetszik a isuzu vagy a te merci terepjáród ez nem gond. De ahogyan nullára egy világmárkát amit EU országaiban és a világon legnagyobb számban adnak el leírod abban a stílusban az visszataszító. Mintha egy ócska sz.r lenne. Ne má...
A karterfüst , mert szerinted az volt... Na látod itt a gond. Te már azt elkönyvelted az a gond gyűrűtörést vagy mit tudom én mit mondtál, mert te mindenhez értesz és csak úgy lehet a jó és csak az az igaz ahogyan mondod... Ez a baj veled. Szerintem pl a JD topicban neked semmi helyed nincsen mert max pökhendi irritáló és lekezelő módon beszélsz egy világmárkáról. Tudom a szomszéd Pista bácsi is megmondta... hogy szar meg simson... Gáz vagy haver gáz vagy. Nekem legalább van Jd gépem és a kis NH-ot is most szeretném lecserélni JD-ra ez van.
Kérlek hagyd el ezt a topicot! Köszönöm! Unalmas már a nem megy a klíma mert szar a 8R és a többi dumád!
Válasz Bordatörő #21859. hozzászólásáraFigyelj bordás...
Maradjunk annyiban, hogy saját magát űzted el, de ezekről a hiperszuper csakőtetudja megoldásokról inkább ne beszéljünk.
Ha tudtad volna, hogy szomszédja kapcsolatban áll velem talán nem ékeskedett volna annyira más tollával...
Válasz Bordatörő #21855. hozzászólásáraElég nagyot tévedsz, meg sem kérdeztem a kitét, mindenképpen másik gépet akartam volna bérelni hogy legyen saját tapasztalatom, mert ott dűl el mi az idevaló, csak ebbe a bizonytalan takony időbe nem tudsz bérelni...






Tavaly ha vétel lett volna rám tudták volna beszélni a 8R-es trakit, de amikor az első próbájának első méterét sem bírta megindítani akkor rájöttem, ez is csak egy traktor semmi más hiába beszélnek szuperlatívumokban róla
és az a karterfüst, az meg felejthetetlen
Válasz t.peti #21867. hozzászólásáraA JD. egy cseppel sem eszik többet mint más traki. Csak jó beállítás kérdése motorfordulat és terhelés és persze nem utolsó sorban hozzá való cucc kérdése. A hozzánemértés szüli a sokat fogyaszt szöveget...De ez a többi márkánál is igaz. Egy rosszul beállított eke egekbe nyomja bárhol a fogyasztást pl.
Árak. Volt most részem saját bőrömön tapasztalni hogyan elszaladtak az árak ÉS ami a végképp bosszantó, hogy a Claas pl 630-as kategóriába CEBIS-be ott van ahol a 6hengeres 6R szinte... ,3 év múlva meg töredéke lesz árba mint egy 6R és eladhatatlan. Addig igaz is volt mondjuk amikor nagyon sok milkával olcsóbbak voltak NH Claas stb... de ez mára sajna nem igaz.
Petivel 1000%-ban egyetértek.
Válasz határjáró #21866. hozzászólásáraVan kontroll a fogyasztásban ?
Nagy csodák nincsenek, ha húzni kell akkor fogy a gázolaj, azt számold hozzá hogy bármelyik konkurenciából legalább 10%-al nagyobbat kell venni hogy lóerőben ugyanott legyél.
Nekünk a nagy 6R vonuláskor kevesebbet fogyaszt mint a 120 lovas 4 hengeres NH, a zöld 1640en forog míg a másik 2200on.
Ősszel a 6R szórta a mütrágyát, 50 km vonulással és sok tankolással(1 zsákonként, azaz 6q mert kettő nem fér bele a szóróba csak ha full üres),13.5km/h 18 méteres szóróval 1.5 liter/ ha jött ki, menet közben a monitor 0.3 es 0.45 közötti fogyasztást mutatott, szerintem a NH többet megevett volna...
A Fendtek is addig fogyasztanak jól míg könnyű a munka, mihelyst keményebb azok is 40 literrel szántanak rögtön, meg nem engedi le 1400 ra a motort hanem bömböl padlógázon...
A 8R-ek meg elmennek 2-3 literból a 12 soros JD szemenkénti vetőgéppel, azt se gondolnám hogy sok lenne.
Egy 190 lovas Claas ára kb félúton van a 6M és a 6R között, csupaszon mindenféle gps és egyéb okosságok nélkül.
Amikor meg adnád el a 6M-et drágábban és feleannyi idő alatt elviszik.
Válasz Bordatörő #21865. hozzászólásáraNekünk van nem is egy JD, amiből az egyik 3 éves lesz. Tény hogy minőségben az egyik legjobb. A fülkében szintén veri a többit(ide azokat értem amelyikből Magyarországon sokat adnak el).
Nekem ami a leginkább nem tetszik az a fogyasztás, nagyon sokat fogyaszt.
Viszont árban is nagyon elszaladtak az árak a többihez képest.
Én ha újat vennék ismét az biztos nem JD lenne(viszont használtban egy régebbi simán jöhetne).
Válasz VMisi #21864. hozzászólásáraEz JD topic... nem offolunk. Arra reagálj inkább hogy JD-t vesznek messze a legtöbben a magyarok és nagyot nőtt az eladási számuk ami amúgy sem volt kevés!
Válasz Bordatörő #21859. hozzászólásáraÉs nem heccből milyen néven?
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraEn 6meknel minden masodik olajcserenel cserelem, 900-1000 orak.nem volt meg gond vele, az egyik nekunk is konnyu munkat vegez.
Válasz Bordatörő #21859. hozzászólásáraHát no comment, nincs mit mondani.
Én bizom benne hogy a tél folyamán vissza tér ide szakmázni.
Válasz csoppika #21860. hozzászólásáraNe offoljuk a fórumot... Ez még is csak Simson JD fórum...
Válasz Bordatörő #21859. hozzászólásáraGondolom eltávozott délebbre, ahol van csapadék. .
Válasz határjáró #21858. hozzászólásáraNem fog. Megvett egy gazdaságot most azt építi majd de nem a környékén. Jó sok földdel. Elmondta minden a drónos technikáján és a tököm tudja már hogyan hívják huzigálja a földön olyan mint egy pótkocsi és méri a föld adatait.. na ezén múlik.
Vittünk ásót a földjéhez és a szomszédéhoz is az övé full giliszta volt jó puha sötét humuszos 12AK-s homokba mellette a szomszédé full száraz világos szutyok. Ez valami hibridbúzája volt de valami fergetegesen néz ki pedig minden patak körülötte ki van száradva és mutatta 440mm körül volt a csapi náluk több hónap is volt amikor alig volt nála tényleg eső... Szóval ez van..,lehet kicsit a végén elszállt az agya (részben érthető okból részben nem) de úgy gondolom amiket mondott és amiket még tud az itt is jövedelmezhető lett volna sok sok embernek de itt csak azt látták JD vagy Yara... egyesek. Szerintem sajnálhatjátok. Majd kérjétek számon a fórumtalin az elüldözőtől és a Bordatörőtől mert az ugyan az az ember volt... Piti dolog volt szerintem. Én csak heccből vagyok ezen a néven.
Válasz Bordatörő #21857. hozzászólásáraÉn azért sajnálom h lelépet, sokkal unalmasabb lett az élet a fórumon. Bár az tény h az utolsó napjaiban kicsit túl lőtt a célon.
Remélem azért vissza tér és normálisan lehet szakmázni
Válasz határjáró #21856. hozzászólásáraNem ő már itt szerintem nem lesz...Amúgy megismertem voltam nála pedig nincsen közel hozzám, egy kis szakmai trécselésre...
Apám amilyen beruházásokat csinált a jéghegy csúcsát mesélte itt csak el... és amilyen állományai vannak a fos homokokba... a szomszédok mellette meg olyanok mint a .... hihetetlen kivitt a határba megmutatott pár tábláját. Valamit tud a gyerek de nagyon.
Én is eddig hirdetni jöttem ide ha éppen volt eladó cuccom... de olvasom azért ha van időm. De van aki irtózatosan irritál, magyarul mondva megrázna a pofonfát nálam.
Válasz Bordatörő #21855. hozzászólásáraTe vagy az Borda? :D :D
Válasz bandigh #21854. hozzászólásáraNem volt az olyan magas labda... csak nem tudja megemészteni hogy idén már hiába puncsolt nem adott a KITE neki traktort de más sem...



AMÚGY MAI CIKK:
"2019 első tizenegy hónapjában sokkal kapósabb volt a John Deere márka, mint tavaly ugyanekkor, idén ugyanis 641 kelt el a tavalyi 573-hoz képest. Fendtből idén 163-at vásároltak a gazdák, míg tavaly mindössze 76-ot. A New Holland népszerűsége ugyanakkor látványosan visszaesett, a tavalyi 313-hoz képest ugyanis idén mindössze 228 darabot adtak el novemberig. "
A sok hülye magyar gazda mint simsont szereti
Válasz szanberg #21853. hozzászólásáraTúl magas labda volt

Válasz bandigh #21852. hozzászólásáraAz biztos hogy látszik
A 8r motorblokk jobb oldalán egy kopott Simson blokk járt csőgázon 20-as keverékkel hehe
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraUgye a kartergázszűrőre gondolsz? Mintha hallottam volna h kiszedik belőle. Csak akkor a visszafolyóágat kéne levakítani, ne menjen bele piszok. Nem vagyok híve a tákolásnak, de legalább meglátnád, ha túl nagy a kartergáz, vagy ilyesmi. Meg ha nyomás van a karterben, előbb utóbb a turbónak/intercoolernek megy ki a hátán a bejutó olaj
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraA kezelési 1500 órája már nem él, a kite szerint is 750-re levette a gyár. Nálunk sem bírta meg egy sem 1000 óránál tovább. Inkább hamarabb jelzett.
Válasz t.peti #21849. hozzászólásáraPontosan nem tudom, de pilóta elmondása szerint ritkán (hogy ez hány üzemórát jelent, majd megkérdezem). Könnyű munkákra van csak használva (permetezés, műtrágyaszórás, szállítás), leterhelni nem nagyon tudjuk. Az alapjáratra figyelünk, sokan mondták, hogy azt nem szeretik.
Válasz später77 #21848. hozzászólásáraAz is illetve ha sokat megy alapjáraton a gép.
Hány óránként csinálja a kiégetést?
Nekünk alacsony terhelésnél 12-14 óránként éget, ha be van terhelve normálisan akkor pedig 20 óránként.
Csak részecskeszűrős (nem AdBlue-s) trakinál mi lehet az oka, hogy kb. 2-300 üzemóránként igényli az olajleválasztó szűrő cseréjét? Kezelési utasítás szerint 1500 lenne a csereperiódus. Az okozhatja ezt, hogy a motor nagyon ritkán van rendesen leterhelve?
Válasz RkTomi #21844. hozzászólására
6R John Deere-nál mennyire bírja ez a Dirctdrive váltó? Valakinek van már benne 5000-10000 Üzemóra? Ha igen, mi a tapasztalat?
Válasz RkTomi #21844. hozzászólásáraAz ilyen hurokba szoktak tenni egy tekerős szelepet, amit ha szűkítesz, lehet neki ellenállást csinálni.
Válasz TDavid #21843. hozzászólásáraEgyszerűbb ha mész vele egy kört hidraulika, váltó ugyan azt az olajat használja. Vagy készítesz egy hidraulika csövet amelyiknek mind a két vége kani. Bedugod egy kör két kivezetésébe és hidromotos üzemmódba tolod a kart. Aztán járatod amíg kell.
6 ezresnél szabad úgy melegíteni a váltóolajat, hogy a hidraulikakart ráhúzom amikor nincs rákötve semmi?
Válasz RkTomi #21841. hozzászólásáraKöszönöm az infót. Meg sikerűlt találni :) Autotrack és a Szakasz vezérlés is fel van oldva.
Másik kérdés: Hogy tudom megnézni hogy Rtk fel van e oldva?
Illetve ha nincs, akkor pl: veszek hozzá egy Bázis állomást, illetve egy Rtk Modemet az Antennára, akkor kulcs feloldások nélkül menne az Rtk,vagy ehhez is kell feloldó kulcs?
Gs 2630 Monitor, és Starfire 3000 Antennám van.
Vagy milyen megoldások vannak? Köszönöm a válaszokat.
Válasz Doszpodm #21840. hozzászólásáraFőmenű - GS3 - aktiválások lapfül (jobbról a második). Bal oldalon vannak a részegységek felsorolva jobb oldalon a kockában amiben pipa van az aktív.
Sziasztok. 2630 Monitornál hogy tudom megnézni hogy milyen Aktivációk vannak rajta feloldva? Gondolok itt: Automata kormány, Rtk. Szakaszvezérlés. Stb..
Válasz VMisi #21837. hozzászólásáraSajnos a vásárlás előtt nem volt semmi problémám az üzletkötő hozzáállásával. Akkor kellett volna az üzletkötőnek éreztetni velem, hogy nekem nem jd traktor való, kicsi vagyok hozzá, maradjak a jól bevált zetoroknál. Akkor ő elesett volna a jutalékátol!! Én is azt mondom hogy hibák sajnos egyre többször előfordulnak a mai gépeken, de a szerviz dolga az lenne, hogy kijavítsa!!! Itt vannak tőlem 1,5 km-re, tölük vettem azelőtt az összes imput anyagot.
Válasz Sk Laci #21835. hozzászólásáraSajnos a gyári hiba kijavítása sem sikerült, mivel azóta visít a szervóm, és valószínű hogy a későbbi hibáiból is több erre vezethető vissza, amit ők teli torokból elleneznek. Másoktól én se hallok ennyire sok problémát a jd-ről. Nagy probléma, hogy az első javításnál összevitáztunk a műhelyfőnökkel, és azóta betart rendesen, és ehhez a kollégái asszisztálnak. Még garanciás volt, úgy jött ide minden alkalommal a szerelő, hogy a szerszámokat elő sem vette, zsebbedugott kézel megállapította, hogy ő még ilyen problémával nem találkozott, majd értesítik a jd gyárat. A nagygazdáknál itt is próbálnak helyt állni. Sajnos én sem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette, 2 éve ezen gondolkodom, olvasom a fórumokat a véleményeket,nem akarok még egyszer így befaragni. Talán a Kubu az a gép amiről, és a szervizéről még nem hallottam rosszat.Tőlünk elég messze van a szervizük.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraRészvétem! Még jó, hogy minket már a vásárlás előtt is leszart a kités akár traktor, akár munkagépek tekintetében, de az alkatrészes is nyögvenyelősen áll hozzá a dolgokhoz.
Igazából bármelyik gépnél előfordulhat ilyen mint amit írsz, de a kite hozzáállása elszomorító.
Válasz Sk Laci #21835. hozzászólására(kub….)
Válasz balog sándor_23053 #21834. hozzászólásáraSajnos el kell ismerni, hogy a 90-es éveki JD megbízhatósága már csak emlék. Sajnos a mai gépeladók a mennyiségre mennek, nem a minőségre. De a JD még mindig a megbízható kategóriába tartozik a jelenlegi kinálatok között. Sk-ban a JD úgymond a legdrágáb a szervizben, viszon ha valami történik, azonnal lépnek a probléma elháritása érdekében.
Ha tudsz megbíhatób traktor márkát, nyugodtan írd meg.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21833. hozzászólásáraOlajjal, olajcserékkel szűrőkkel minden rendbe, nagyon vigyázok a "higéniára",nem keveredhet semmi! Szerintem is nyomásprobléma van ,vagy rezonancia,valamit elszúrtak a motor visszarakásánál! Ők ezt határozottan tagadják,azt mondják hogy az érzékelők jeleznének a túlnyomásnál.Aki kint volt szerelő a szervó javításnál nem értette, hogy miért csodálkozom, állítja, hogy garanciás gépeken is cserélik a szervót, az én gépem pedig már 3 éves. Ugyan ez volt a vízcsőnél is, mikor bevittem hozzájuk a kirepedt csövet nem csodálkoztak, büszkén mondták, hogy ez előfordul 1-2 éves gépeken is, éppen ezért van náluk a polcon, nem kell rá napokat várni, és Br 29000 ft-ért kaptam 8 centis gumicsövet egy fémcsőre rápréselve.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraFotengely szimering engedett, oke elofordul neha .
De a nagynevu kite is nagyszeruen megoldotta...(ezert nem veszek onnan semmit, duma meg nagy arc es magas arak)
De a kormany a hidraulikarol megy, nalad ott nem az igazi vmi, lehet ertelmes szerelovel atkene nezni,merni a nyomasokat stb.
Olajcsere, szurok idoben voltak cserelve?
Nem volt keverve az olaj?
Kisszivattyu 80l?
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraSzia! 6130M van,3 éves, életem legrosszabb döntése volt! Gyári hibásan vettem, a motor főtengely hátsó szimeringjénél folyt az olaj fél év könyörgés után megjavították,mikor hazahoztam nagyobb olajtócsa volt alatta mint azelőtt, elfelejtették a kertel csavarokat meghúzni a 3 hét alatt, míg bent volt. Azóta visít a kormány szervóm, kompresszor eszi az olajat, a fékem kemény, egy vízcsövem szó szerint elöregedett,kitört a vizem pillanat alatt elfolyt,hidraulika főnyomócsövet szétnyomta,szintén pillanat alatt elfolyt a hajtóműolajam, a kormány szervoból folyt az olaj műszerfal alol le a padlóra , most pedig a kuplungomnak tünt el a holtjátéka! Amíg garanciás volt, a KITE színjátékot játszott velem,a javítás helyett, komplett hülyének néztek, most garancián túl próbálják javítani Br.25000 ft-os órebérbe!!! Az első javítás előtt a helyi műhelyfőnök rá akart beszélni a 2 év hosszabbított garanciára,akkor jobban haladna a javítás, melyet elutasítottam.Valószínű, hogy ennek köszönhetem ezt a hozzáállást!! Az idén 2-szer kellett hazahúzni öreg Mtz-vel a 3 éves Jd traktorom!!! Minden szavamat névvel is merem vállalni!! Ez Hódmezővásárhelyen történik.
Jaa az más de mi nyáron nem dolgozunk...
nyaralunk és a rakodásra a klímás manitu 20évig bírja...
Válasz Pilátus #21826. hozzászólásáraMit csinaljak a 7810el?
Azzal vessek, permetezzek, kaszaljak sodorjak, rakodozzak?
Ketszer annyit eszik.
Sziasztok. Köszönöm a válaszokat. Valószínű akkor egy Jobban felszerelt 6120m lessz. Gps Rendszerrel.