Válasz gjoni #3431. hozzászólásáraugyanmár váltójavítás...
kiveszed egybe ahogy van, aztán fődarabbeszámítással 200 ezerért kapsz eggyet ami rendbe van rakva és garis. és még a difi nagyfogaskerekét is adják hozzá.
kár nekiállni szórakozni vele :D
régi repül, másik megy a helyére aztán csóközön párezer üzemórára.
nagyjából 4 ezret elmennek a váltók, azt lehet mondani hogy üzemóránként 50 forint a váltókopás így.
Válasz Ares 826 #3430. hozzászólásáraJa az enyém 97-s Az utóbbi amit feltettem képet 3,8 milla az első 3,5 ,Még akkor is meggondolandó ,ha valamelyikben motor felújítás kell ,még se a váltót darabokra szedni ,2005 utániak ratyik talán a műanyagos Agrokeres még jó!
Válasz medikus #3416. hozzászólásáraigen,ez a kiskabinos fülkehűtője. Én erről irtam,meg a t150 tetején lévő dobozrol. Ezt próbáltuk elemezni. A képen lévő nehezen kivehető. Na,ilyent láttam egy gépben fúvókák,körbe voltak a kabinon,szélvédőt kivéve. Ez akkor hogyis működik? ez a sürített levegős? Vagy vízpárologtatós?
Válasz vénkabi #3417. hozzászólásáraEgy meglévő épület lesz folytatva,azért kellene a gép magassága.A 4 méter ehhez az épülethez magas.Egyébként teljesen igazad van,a következő különálló szín az magasabb lesz.
Válasz Tibi 76 #3413. hozzászólásáraHa csak a géppel jársz be alá akkor se csináld 4 méternél alacsonyabbra, ha meg esetleg rakott pót, vagy függesztett permetező akkor ahhoz mérd. Nyitott tetőabkkal könnyű kabrióvá alakítani!
Köszönöm a válaszokat!
Akkor "csak"kényelmi,és esztétikai külömbségek vannak.Még egy kérdésem lenne.A panorámás 80-as az milyen magas?Tavasszal épül egy szín,és alá kéne vele járni.
Köszi!
Válasz mtz1221 #3410. hozzászólásárakössz! Ha el nem felejtem,szólok! Érdekes alkotás lehet.ha akkor működött,ma miért nem használják? Meleg kabinban a nyomás,alatt lévő víz,hogy tud hűteni?
Válasz mtz1221 #3410. hozzászólásárakössz! Ha el nem felejtem,szólok! Érdekes alkotás lehet.ha akkor működött,ma miért nem használják? Meleg kabinban a nyomás,alatt lévő víz,hogy tud hűteni?
Válasz Richard. #3409. hozzászólásáraA víz elvolt csapva nyáron a radiátorba a komprerszor levegője meg rá volt csapva hogy nyomás alatt tartotta a radiátort(vagyis a belsejében az elzárt vízet).Valahol van is egy szerbnyelvű kezelésim,valamikor januárban írj rám megpróbálom megkeresni meg lefényképezni.
Válasz mtz1221 #3408. hozzászólásárafűtés,az ok. Többit kifejtenéd bővebben? Nagynyomású levegő szükített keresztmetszeten áramlik,hűt. Fujatótömlő elvén? Az hűti a vizet?ilyent ,hogyan alkotott meg?
Válasz Richard. #3403. hozzászólásáraEgy radiátor volt az ülés mellet,amibe télen a motorvízét nyáron meg a KOMPRESZOR volt beleveztve.(A nyomás papiron 5 fokot kelle(tt)ne hogy lehűtse a radiátor vízét.
Válasz Tibi 76 #3398. hozzászólásáraA kisfülkének erdőn és szőlő/gyümölcsös művelésekor van előnye. Nehézkes a ki-beszállás, oldalra szinte semmit se látni belőle, ha magas vagy akkor a fejed állandóan a tetőt veri. Viszont a szellőzés a tető és a hátsó ablak nyitásával jobb, mint a nagyfülkének
Válasz Richard. #3403. hozzászólásáraAmit én láttam kisfülkés MTZ-t, abban is mindben volt belső világítás. A bal oldali ajtó fölött, kis kerek lámpa.
A T-150K fülkéjén tényleg klíma volt, orosz módra. A gépkönyv szerint valami vízpárologtatós fülkehűtő. De szerintem azt külön kellett megrendelni a gépre, mert én sem az iskolai, sem a tsz-es T-150-en nem láttam.
Válasz apuci #3402. hozzászólásáranálunk amik voltak,abban egyben sem volt. Aztán a kabint is cserélték,panorámásra. Amit irtam,hogy klimaszerüség vont benne,az gyári lehetett? Létezhet még olyan beépítve? Vannak régi videók,orosz földön T150es tetején valami koporsószerüség. az is valami hasonló megoldás lehet? Akkor Tiszta OLMO klíma,retró változata?
Válasz Tibi 76 #3398. hozzászólásáraBelső hangzàs. Tèrlàtàs. Időleges süketsèg. Ízületi fàjàs. Időkènt sèrült fejbőr. Ozmonològiai problèmàk,büdös. Ha kaja bent van,te nem fèrsz el. Mmgfagyaszt a lemez,vagy megsüt. Igèny szerinti kènyelem. Egyszer làttam egyet,Gyàrilag vîzpärologtatòs klíma volt benne. Mèg olyan Krisztus korabeli. Màr akkor tudott az orosz. Egyèbként kiegèszìtők nèlkül, Amùgy,tudomàsom szerint minden ugyan az. Talàn a kabin belső vilàgìtàsa nem lètezik benne. Gyàrilag.
A 80-as MTZ-nél a kis kabinos és a panoráma fülkés közt van eltérés?Már mint az esztétikain kívül.Tehát jobb e az egyik a másiknál?És ha igen,akkor az miben nyilvánul meg?
Válasz Kukoricas Szabolcs #3390. hozzászólásáraAlkatrész nincs hozzá csak ha találsz bontottat motor felujjitáshoz vannak cuccok össze lehet eszkábálni rá mindent ha kell nekünk az van .....
Válasz VMisi #3392. hozzászólásáraKöszi.Homlokrakodón kivül minden van.9é alatt egy tizest ment,nagyrészt pótkocsival.A nagynyomású vitte le róla a lakkot...
7133 hozzászólás
Válasz Richard. #3434. hozzászólásáraAkkor is nevetséges új traktor!A gazdája azt mondta soha nem venne többet új mtz-t
Válasz Richard. #3434. hozzászólásáraAkkor is nevetséges új traktor!A gazdája azt mondta soha nem venne többet új mtz-t
Válasz Richard. #3434. hozzászólásáraBiztos csapágyból kapott fel valamit,mert pár darab szét volt benne húlva .
Válasz gjoni #3422. hozzászólásáraEzek nem a Vàltò kerekei! Anyaghiba,vagy fölkapott valamit? Egyoldalú fogtörès,talàn nincs pàrhuzamban a Kèt kerèk?
Válasz a2457 #3432. hozzászólásáraHát biztos gazdadágosabb cserélni kompletten
Válasz gjoni #3431. hozzászólásáraugyanmár váltójavítás...
kiveszed egybe ahogy van, aztán fődarabbeszámítással 200 ezerért kapsz eggyet ami rendbe van rakva és garis. és még a difi nagyfogaskerekét is adják hozzá.
kár nekiállni szórakozni vele :D
régi repül, másik megy a helyére aztán csóközön párezer üzemórára.
nagyjából 4 ezret elmennek a váltók, azt lehet mondani hogy üzemóránként 50 forint a váltókopás így.
Válasz Ares 826 #3430. hozzászólásáraJa az enyém 97-s Az utóbbi amit feltettem képet 3,8 milla az első 3,5 ,Még akkor is meggondolandó ,ha valamelyikben motor felújítás kell ,még se a váltót darabokra szedni ,2005 utániak ratyik talán a műanyagos Agrokeres még jó!
Válasz gjoni #3428. hozzászólásáraEz a "pioska" is ami a képen van, az mikori neked?
Válasz gjoni #3428. hozzászólásáraItt nem látni árat, vagy csak én nem vettem észre?
Válasz Ares 826 #3425. hozzászólásáraNa ez a tuti
http://www.jofogas.hu/csongrad/MTZ_892_2_traktor_39255420.htm?first=1
Válasz Ares 826 #3425. hozzászólásáraIlyet érdemes venni piros tetejű és amiben a karok gombjai feketék ! Ezek még tuti gépek !http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/mtz-8922-es-traktor/h_6577324?ref=dc2f3956
Válasz Ares 826 #3425. hozzászólására4.6 +fa a sima 820 szöghajtásos
Válasz gjoni #3424. hozzászólásáraMennyit kérnek most az ilyen MTZ-ért?
Válasz Ares 826 #3423. hozzászólásáraSajnos!
Válasz gjoni #3422. hozzászólásáraAz igen, és ezt árulják 5-6 milláért???

Válasz Manfanatics #3415. hozzászólására600 óránál teljes váltócsere és kímélve van nincs ütve.



Válasz Manfanatics #3415. hozzászólásáraNem csak ,ha el ment az eszed
Válasz Richard. #3419. hozzászólásáraAhogy a könyvben olvasom,mindkettő kombinációja.
Válasz medikus #3416. hozzászólásáraigen,ez a kiskabinos fülkehűtője. Én erről irtam,meg a t150 tetején lévő dobozrol. Ezt próbáltuk elemezni. A képen lévő nehezen kivehető. Na,ilyent láttam egy gépben fúvókák,körbe voltak a kabinon,szélvédőt kivéve. Ez akkor hogyis működik? ez a sürített levegős? Vagy vízpárologtatós?
Válasz vénkabi #3417. hozzászólásáraEgy meglévő épület lesz folytatva,azért kellene a gép magassága.A 4 méter ehhez az épülethez magas.Egyébként teljesen igazad van,a következő különálló szín az magasabb lesz.
Válasz Tibi 76 #3413. hozzászólásáraHa csak a géppel jársz be alá akkor se csináld 4 méternél alacsonyabbra, ha meg esetleg rakott pót, vagy függesztett permetező akkor ahhoz mérd. Nyitott tetőabkkal könnyű kabrióvá alakítani!
Válasz Richard. #3412. hozzászólásáraTi erről beszéltek!?

Érdemes új 89-es MTZ-t venni?
Válasz Richard. #3412. hozzászólásáraKb azért nem használják, mert mindegy, hogy 60 vagy 65 fokos fülkében fősz
Köszönöm a válaszokat!
Akkor "csak"kényelmi,és esztétikai külömbségek vannak.Még egy kérdésem lenne.A panorámás 80-as az milyen magas?Tavasszal épül egy szín,és alá kéne vele járni.
Köszi!
Válasz mtz1221 #3410. hozzászólásárakössz! Ha el nem felejtem,szólok! Érdekes alkotás lehet.ha akkor működött,ma miért nem használják? Meleg kabinban a nyomás,alatt lévő víz,hogy tud hűteni?
Válasz mtz1221 #3410. hozzászólásárakössz! Ha el nem felejtem,szólok! Érdekes alkotás lehet.ha akkor működött,ma miért nem használják? Meleg kabinban a nyomás,alatt lévő víz,hogy tud hűteni?
Válasz Richard. #3409. hozzászólásáraA víz elvolt csapva nyáron a radiátorba a komprerszor levegője meg rá volt csapva hogy nyomás alatt tartotta a radiátort(vagyis a belsejében az elzárt vízet).Valahol van is egy szerbnyelvű kezelésim,valamikor januárban írj rám megpróbálom megkeresni meg lefényképezni.
Válasz mtz1221 #3408. hozzászólására
fűtés,az ok. Többit kifejtenéd bővebben? Nagynyomású levegő szükített keresztmetszeten áramlik,hűt. Fujatótömlő elvén? Az hűti a vizet?ilyent ,hogyan alkotott meg?
Válasz Richard. #3403. hozzászólásáraEgy radiátor volt az ülés mellet,amibe télen a motorvízét nyáron meg a KOMPRESZOR volt beleveztve.(A nyomás papiron 5 fokot kelle(tt)ne hogy lehűtse a radiátor vízét.
Válasz Jakabjóska #3406. hozzászólására
Kössz! Szuper!
Válasz Jakabjóska #3404. hozzászólására
Válasz Tibi 76 #3398. hozzászólásáraA kisfülkének erdőn és szőlő/gyümölcsös művelésekor van előnye. Nehézkes a ki-beszállás, oldalra szinte semmit se látni belőle, ha magas vagy akkor a fejed állandóan a tetőt veri. Viszont a szellőzés a tető és a hátsó ablak nyitásával jobb, mint a nagyfülkének
Válasz Richard. #3403. hozzászólásáraAmit én láttam kisfülkés MTZ-t, abban is mindben volt belső világítás. A bal oldali ajtó fölött, kis kerek lámpa.
A T-150K fülkéjén tényleg klíma volt, orosz módra. A gépkönyv szerint valami vízpárologtatós fülkehűtő. De szerintem azt külön kellett megrendelni a gépre, mert én sem az iskolai, sem a tsz-es T-150-en nem láttam.
Válasz apuci #3402. hozzászólásáranálunk amik voltak,abban egyben sem volt. Aztán a kabint is cserélték,panorámásra. Amit irtam,hogy klimaszerüség vont benne,az gyári lehetett? Létezhet még olyan beépítve? Vannak régi videók,orosz földön T150es tetején valami koporsószerüség. az is valami hasonló megoldás lehet? Akkor Tiszta OLMO klíma,retró változata?
Válasz Richard. #3401. hozzászólásáraSzerintem mindbe volt,vagy legalábbis amit én láttam,és nem egyet láttam!
Válasz apuci #3400. hozzászólásáraKössz! Jubileumi lehetett, extra külföldi lehetett!
Válasz Richard. #3399. hozzászólásáraVolt benne gyári belső világítás!
Válasz Tibi 76 #3398. hozzászólásáraBelső hangzàs. Tèrlàtàs. Időleges süketsèg. Ízületi fàjàs. Időkènt sèrült fejbőr. Ozmonològiai problèmàk,büdös. Ha kaja bent van,te nem fèrsz el. Mmgfagyaszt a lemez,vagy megsüt. Igèny szerinti kènyelem. Egyszer làttam egyet,Gyàrilag vîzpärologtatòs klíma volt benne. Mèg olyan Krisztus korabeli. Màr akkor tudott az orosz. Egyèbként kiegèszìtők nèlkül, Amùgy,tudomàsom szerint minden ugyan az. Talàn a kabin belső vilàgìtàsa nem lètezik benne. Gyàrilag.
Sziasztok!
A 80-as MTZ-nél a kis kabinos és a panoráma fülkés közt van eltérés?Már mint az esztétikain kívül.Tehát jobb e az egyik a másiknál?És ha igen,akkor az miben nyilvánul meg?
Hattat traktort vagy Farmtrac traktort üzemeltet valaki közületek?
Válasz Kukoricas Szabolcs #3390. hozzászólásáraAlkatrész nincs hozzá csak ha találsz bontottat motor felujjitáshoz vannak cuccok össze lehet eszkábálni rá mindent ha kell nekünk az van .....
Válasz Ares 826 #3393. hozzászólására160 ropi az új,ere futotta...
Válasz VMisi #3392. hozzászólásáraKöszi.Homlokrakodón kivül minden van.9é alatt egy tizest ment,nagyrészt pótkocsival.A nagynyomású vitte le róla a lakkot...
Válasz jozef19 #3385. hozzászólásáraÉpületben tartva de elég viharvert szegényke
!
Válasz jozef19 #3391. hozzászólásáraAkkor grat hozzá! Ez amit belinkeltél régebben? Felszereltség, üó, állapot..?
Válasz VMisi #3389. hozzászólásáraMár meg is érkezett...
Ford Dexta 2000 trakeszról van valkinek infója?
Van hozzá még alkatrész, használhatóak vagy inkább T25 nézegessek?
Válasz jozef19 #3387. hozzászólásáraHa te ilyennek gondolod akkor nem kérdés, neked nem ilyen márkát kell venned.
Válasz VMisi #3386. hozzászólásáraGyári festés

