Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 398.57 Ft USD 338.41 Ft CHF 426.44 Ft GBP 461.89 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93342 hozzászólás
Nincs profilkép
#66042 Matyi50
2019-11-08 12:23:44

Köszönöm!smile thumbupcool

#66041 mtz892mtz
2019-11-08 10:36:34

Válasz Matyi50 #66038. hozzászólásáraHa kicsi akkor szürkén igen,ha nagy akkor kopog. Pont aktuális téma mert én is nem rég raktam fel az adagolót vissza. Fel lett újitva. Meg lett jegyezve mi elött le lett levéve,de a vissza rakásnál kopogott. Kicsit vissza lett tekerve kb 2 mm és olyan lett mint régen. Az óramutató járásával elenkezö irányba

#66039 medikus
2019-11-08 10:27:00

Válasz rigás #66037. hozzászólására2 ütemű,vagy úgy mondva IFA!

Nincs profilkép
#66038 Matyi50
2019-11-08 08:45:00

Túl nagy előtöltésnek és a túl kicsinek mik a jelei?
Ha túl sok az előtöltés,akkor feketén,ha kicsi,akkor szürkén füstöl?

#66037 rigás
2019-11-08 08:34:45

Válasz rigás #66036. hozzászólásáraJa a kétüteműét használom, te lehet már a négyüteműére gondoltál.smile sweatdrop

#66036 rigás
2019-11-08 08:31:51

Válasz medikus #66035. hozzászólásáraNekem az öreg 50-eseken midbe az van.
Gyártottam neki burkolatot olyasmit mint a rábában van. Nem mondom, hogy örökös de nekem eddig ez a megoldás vált be legjobban.

#66035 medikus
2019-11-07 21:16:00

Válasz Mtz 550E #66033. hozzászólásáraÉpíts be egy Wartburg kormányoszlop kapcsolót!Az nem megy tönkre sosem,ha le nem töröd!A karból lehet levágni!!!

#66034 mtz1221
2019-11-07 20:36:18

Válasz Mtz 550E #66033. hozzászólásáraEhhez az alsó kell hogy rábírd dugni a vezeték dobozt.A másik típusnál alulról csatlakozik.

Nincs profilkép
#66033 Mtz 550E
2019-11-07 20:17:46

Válasz mtz1221 #66032. hozzászólásáraIlyen kapcsoló van rajta nekem!

#66032 mtz1221
2019-11-07 20:09:16

Válasz Mtz 550E #66031. hozzászólásáraVedd le a kapcsolót és azt vidd a boltba.A kapcsoló alján a dobozától függ melyik kell.
https://webaruhaz.habi.hu/termekcsoport/VILKAP/Kapcsolok.html

Nincs profilkép
#66031 Mtz 550E
2019-11-07 19:43:37

Üdv!
A két irányjelző burkolat között mi a különbség? Melyikhez való? Mert az enyémen kàrpitból van foltozva az előző gazda eltörte és szeretném pótolni!

#66030 mtz892mtz
2019-11-07 19:29:01

Válasz mtz1221 #66029. hozzászólásáraMeg lessz,nem vagyunk olyanok. smile thumbupcool Gézát jónak mondják,amugy szerintem jó is lett.. fél kör szerintem elég lessz neki,mert amugy füst van,meg hangja is.. smile thumbupcool

#66029 mtz1221
2019-11-07 18:17:15

Válasz mtz892mtz #66027. hozzászólásáraMeg is legyen ha rámondtad,cigány becsületre nagyon érzékeny vagyok.Csavarj az alsó csavaron fél körönként befelé,még jó nem lesz. smile thumbup

#66028 mtz892mtz
2019-11-07 18:16:24

Válasz medikus #66024. hozzászólásárakösz szépen a választ kb erre gondoltam én is. Majd adok egy kicsit neki akkor smile smile

#66027 mtz892mtz
2019-11-07 18:09:35

Válasz mtz1221 #66026. hozzászólásáraNem Adán a Gézáná.. Oké,majd jössz érte még meg van smile smile

#66026 mtz1221
2019-11-07 12:18:07

Válasz mtz892mtz #66020. hozzászólásáraJóskánál volt ??? Akkor csavarj neki egy kör kaját,mert keveset rak rá.Nem jutok oda de menni fogok az iskráért.

#66025 medikus
2019-11-07 12:14:25

Válasz rigás #66021. hozzászólásáraŐk még csak Comodore gépet tudnak max csinálni!Nem kapnak hozzá processzort!!!!!!!!!!!!!Cocom lista!!smile lol

Nincs profilkép
#66023 Lala5995
2019-11-07 07:45:22

Válasz Gergő80 #66019. hozzászólásáraErre gondoltam én is! Nem gyakori megoldás!

#66022 Gumóka
2019-11-06 20:45:10

Válasz rigás #66021. hozzászólásáraValahol láttam képet fedélzetis mtz-ről.
Bent a kis kijelző, ami akár egy 20 éves nokia telefon kijelzője is lehetne.
Gondolom gyártottak hozzá egy nyákot, meg rátűztek 15 érzékelőt, aminélkül eddig is megvolt az mtz-s.

#66021 rigás
2019-11-06 20:37:54

Válasz csferri #66001. hozzászólásáraNincs azzal semmi baj addig amíg kábelekből kapcsolókból meg néhány reléből áll.
Az én parám az ha elkezdenek agyon elektronizált fedélzeti computeres trakikat gyártani amolyan nyugati mintára, na szóval ha nem fejlődtek e téren abból még lehet gubanc.smile lol

#66020 mtz892mtz
2019-11-06 20:33:16

Üdw! Egy 820 as UTN bosch pumpájárol.adagolójárol lenne szó.. Az adagolósnál volt át lett javitva,, element csere,fejszelep csere,meg padon beállitás.. + porlasztó csere.. Na most fel lett téve,,gyújtás rendbe,jól is dolgozik erö is meg van aránylag.. Csak,kis fordulaton,alap járaton mindtha gyengébb lenne,vagy nem nyomna eleget.. Kitámisztottam a gázkart a kis csavarral az adagolón h ne essen le úgy az alapjárat,mert képes lefuladni!! (KÉT KAROS AZ ADAGOLÓ) MIK A VÉLEMÉNYEK??

#66019 Gergő80
2019-11-06 20:06:39

Válasz Mtz 550E #66009. hozzászólásárabefelé kell ütni kb 2 centit azt amiről levetted a két fél gyűrűt mert az csak becsúszás ellen biztosít a hüvelybe van még egy biztosító gyűrű ami meggátolja hogy szétessen a munkahenger két lapos csavarhúzóval ki lehet venni majd ez után szét bírod húzni

Nincs profilkép
#66017 Lala5995
2019-11-06 19:23:07

Válasz Lala5995 #66016. hozzászólásáraMégegy észrevétel! Amennyiben befelé elindul, akkor még egy rögzítőgyűrűnek lennie kell! Kopogtasd óvatosan befelé! Ameddig megy. Előbbi irásomban elirtam a hidraulikus pumpát! Jó lenne még pár kép a félgyűrőről és amennyben lehet, a munkahenger végéről!

Nincs profilkép
#66016 Lala5995
2019-11-06 18:56:54

Válasz Lala5995 #66015. hozzászólásáraRemélem, segítettem! Ha van valakinek hidraulikus csőhajlítója, a munkahengerrel is meg tudjátok nyomatni! (Kézi hidraulus pumpa) Ha megindul, óvatosan! Mert minden olajos lehet! Mégegy: befelé érdemes lenne megkopogtatni! Utána könnyebben indul.

Nincs profilkép
#66015 Lala5995
2019-11-06 18:42:49

Válasz Mtz 550E #66014. hozzászólásáraHa a peremhez tudsz spajszert tenni és megfeszíteni, elindul. Ha mégsem, akkor drasztikusabb megoldás kell! Pl: valamihez rögzíteni a hátsó fület! Majd a munkahenger szárát huzatni valamivel. De óvatosan! Szétugorhat és balesetveszélyes!

Nincs profilkép
#66014 Mtz 550E
2019-11-06 18:38:50

Válasz Lala5995 #66013. hozzászólásáraAhogy a munkahenger hátúljánál a fényes rész ott volt!

Nincs profilkép
#66013 Lala5995
2019-11-06 18:33:38

Válasz Mtz 550E #66012. hozzászólásáraHol van a kettő félgyűrű?

Nincs profilkép
#66012 Mtz 550E
2019-11-06 18:31:06

Válasz Lala5995 #66011. hozzászólásáraOlyan mint két fél alátét azon körbe egy rúgó az már lejött! Innen tovább nem akar! Nem menetes?

#66010 máris szomszéd
2019-11-06 18:18:45

Válasz Tomi81 #66005. hozzászólásáraJó pár éve kínáltak kínai "Sthileket".Tételben 6000 forintért.Akkor számolgattam ,hogy mennyiért is csinálta a kínai? Legyek bőkezű, 2000 forintért. És ezért a pénzért azért rengeteg alkatrész van benne. Ha a dupláját költené a gyártásra akkor a stihl,meg a husqvarna menne csődbe. Csak a globális piaci írányítók valószínűleg nem így akarják.

Nincs profilkép
#66009 Mtz 550E
2019-11-06 16:59:08

Üdv!
Innen tovább hogy jön ki a munkahenger hátulja?

Nincs profilkép
#66008 B.Bali
2019-11-06 16:38:52

Válasz oli003 #66007. hozzászólásáraNagyon könnyű,több mint egy éve ez van benne.

Nincs profilkép
#66007 oli003
2019-11-06 16:33:29

Szisztok.
Valakinek van tapasztalata mtz luk kuplunggal?tényleg sokkal könnyeb vele a kuplung?
Köszi:zoli

#66006 mtz1221
2019-11-06 09:44:00

Válasz vén cigány #66003. hozzászólásáraEz nem olyan mint ami felétek volt.Inkább a régi Jugoszláviára hasonlít.Kevés munka 10 évente új lada minden évben nyaralás/telelés meg 90 év átlagéletkor.Szoktam ilyenekkel minden évben találkozni az adrián,komolyan mondom néha irigy vagyok rájuk.Látszik rajtuk a gondatlan stressz mentes élet.Lehet hogy csak ladájuk van otthon meg kis házuk,de gyerekek jól öltözve legjobb elektromos cucokkal meg lazák jó kedvűek.Én ott is naponta csak gondolkodok telefonálok hogy hogyan tovább ha haza jövök.smile hammer

#66005 Tomi81
2019-11-06 09:42:09

Tudjátok ebben az egészben az a rossz, hogy nem sokkal többe tartana nekik jól megcsinálni, meg kicsit pontosabban gyártani, elmunkálni.

#66004 bandigh
2019-11-06 09:41:24

Válasz mtz1221 #66000. hozzászólásáraIgaz, mégiscsak polgárpukkasztó lenne hogy havi 50 rongyért még a laptopot is kezeljék, meg powershiftet szereljenek. Így a munkáltató is nyugodt, meg a munkavállaló is, hogy kis pénz kis foci.
Elkotorásznak a fáradtolajban, mert úgyis ráérnek. És olcsóbb is.
A megtestesült szocializmus.
Hogy közel ugyanazzal az áram és anyagfelhasznással, tudnának megbízható, strapabíró kuplungszerkezeteket, hidakat és sebváltókat gyártani, mint ahogy tették némelyik tipusnál 40 éve, de inkább nem teszik, hanem marad ugyanaz a technika, amit olcsón lehet szögelni, és akkor legalább van mit csinálni a jónépnek.
Ne mondja senki, hogy ilyen 40 éve fejlesztett termékeket ésszerű ma is változatlanul gyártásban tartani!
Egy gyártó sem tesz ma ilyet.
Ez valami rendszerszinten eldöntött dolog.
Nem ettől lesz olcsó egy gép.
Ha akarná, a korszerűbb termékeket is adhatná olcsón a saját népének, ne mondjátok hogy egy lamellasort 20x annyiba kerül legyártani mint egy kuplungtárcsát, mert ez nem igaz.

#66003 vén cigány
2019-11-06 09:30:58

Válasz mtz1221 #66000. hozzászólásáraTSZ fíling.
Éljenek a kolhozok!smile sweatdrop

#66002 mtz1221
2019-11-06 09:13:47

Válasz bandigh #65998. hozzászólásáraNem látattok ti még kínai meg török kábelezést.Utána elkezdenétek tisztelni az oroszt.smile lolsmile lolsmile lol

#66001 csferri
2019-11-06 09:12:24

Válasz rigás #65997. hozzászólásáraMondjuk a villamosság része is javult az utóbbi 10 évben ,felkerültek több helyre a porvédett gyorcsatlakozók kábelezés is gégecsőben van már, persze ha új nem árt átnézni a műszerfal alatt a kidörzsölődés végett ahol kell igazítani, de összességében nem annyira gáz mint sokan gondolják. Ami nem túl jó az a 24volt töltés, az nem egy sikertörténet a mai napig.

#66000 mtz1221
2019-11-06 09:11:16

Válasz ..MZ/X.. #65996. hozzászólásáraNézd meg ezt,egy más világ az övéké.Ha jól látom még fúrt kútjuk sincs,és a szomszéd falúból hordják az inni valót.És mai szemmel úgy látom lehet jobb is nekik hogy nyugodtan leélik az életüket minden féle stressz meg rohanás nélkül.Azt akarom kinyögni hogy lehet politikailag nem is akarják engedni a csúcs technológiát hogy legyen mindenkinek nyugodt munkája.

#65999 Tekergőkee
2019-11-06 08:56:31

Válasz rigás #65994. hozzászólásáraElnézést, hogy bele szólok de mtz1221 kolega is mondta ott a svéd tömb por száraz. Nekem is 2500 órás hidraulika por száraz(mtz). Viszont egyszerűbb azt leírni milyen szar meg folyik meg ömlik, mint hogy 25-35 ezerrel többet ki adjon egy normális vezértömbbért. Közel 10-en x éve az új tömböt használják, annál folyik ez is aki trehány meg fáradt olajjal használja. Nekem gyári a tömb a traktoron, új korában 200 bart kell tudnia, és még most is 195-bart tudja, pedig 2500 órás úgy a szivattyú minden része.

#65998 bandigh
2019-11-06 08:52:35

Válasz rigás #65997. hozzászólásáraMondjuk ha szakmabeli vagy, akkor lehet h jobb ha komplett átkábelezéssel kezdesz, a biztonság kedvéért

#65997 rigás
2019-11-06 08:46:41

Válasz ..MZ/X.. #65996. hozzászólásáraEzt így gondolom én is. Az előbbiben kissé szűkszavú voltam nem erősségem a gépelés.smile sweatdrop
Az orosz technika "varázsa" a nagydarab durva vas volt és az egyszerűség ami mostanság elveszni látszik, régebben volt "anyag" Xarul megmunkálva, most nincs de a megmunkálás maradt a régi.
Lassan érik egy új traktor beszerzése, sajnos az anyagiak miatt csak is MTZ jöhet számításba, de 4 hengeres turbós modellek maximum...
Ja, az orosz meg az áram. Az egy borzalom amit azzal elkövetnek, tudom még tv szerelő korszakomból. Amikor már megtehettem, el sem vállaltam a ruszki kacimbákat.

#65996 ..MZ/X..
2019-11-06 08:07:48

Válasz rigás #65994. hozzászólásáraA gond az, hogy a koppintás is általában oroszosan sikerül, még ha a minta jó is volt.smile lol
A probléma ott van, hogy már ők is elkezdtek spórolni. A régiekkel nagyságrendekkel kevesebb gond volt mint az újakkal. Bátor ember az aki pl a CR motoros pontakárhányast meg meri venni. Villany meg a ruszki soha nem voltak túlzottan nagy barátok.
Amit nem értek, hogy a mai világban mindenhol robot technológiával, cnc, stb megy a termelés ott az 1,12mm az mindig annyi hétfőn meg pénteken is. Ezek meg talán ugyan azon a padon gömbölyítik a vasat mint '70 valahányban, csak Szása unokája áll, ül, fekszik mellette maligánfok függvényében.smile glare

#65995 ..MZ/X..
2019-11-06 07:57:00

Válasz Petya91 #65970. hozzászólásáraHa ritkán használod nem kell feltétlenül a húzó szerszám. Egy csavarral meg egy anyával, alátéttel elhúzható a szegecsanya. Persze egyszerűbb, kényelmesebb a gyári húzó, de az árából pár sört meg lehet inni.smile biggrin

#65994 rigás
2019-11-06 07:49:08

Válasz medikus #65991. hozzászólásáraNem értem én sem miért kell erőltetni, azt ami 50 éve szar. Talán Így tud spórolni és versenyben maradni?
De akkor meg koppintsanak abban nagyon jók, lásd Ural=BMW. Lada 1200=Fiat stb...

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]