Sziasztok!!!
Vanegy gyári kipufogó aminek saválló a kivezetése hátrafele. De dob meg van rohadva. Az új drága, és be van jegyezve a forgalmiba és nem is szeretném lecserélni. Fel akarnám újjítani. Nehéz hegeszteni azt a savállót a sima lemezhez?
Válasz ND #12804. hozzászólásáraKirály!
Előtte kép van?
Úgy az igazi.
3011est talicskában, tejesládában hordtam haza egy ponyvára.
Az utolsó csavarig mindent megcsinálam, csak a festés maradt le.
Válasz _NB_ #12796. hozzászólásáraLehet hajlítani csak hamar megtörik.
Csövet nem 1et vennék !
Elsőre nembiztos sikerülne!
Sőtt 2.ra sem biztos!
De meglehet csinálni!
Válasz migrisimogato #12793. hozzászólásáraElőszöris menetcsatlakozás méretei.
Cső teljes hossza.
Ez 2 fontos paraméter.
Meglehet próbálni nyercsövet venni!
A hajlítgatást meg gyakorolni kell.
6os gömbvason
Válasz mtz1221 #12791. hozzászólásáraSzerintem ilyet nem fogok tudni venni sehol sem már, de amúgy az RS-9 motoralkatrészei jók szoktak lenni hozzá, lehet megpróbálkozok azon a vonalon elindulni, mert abból bontottat lehet, hogy könnyebben fogok találni.
Nem tudom, hogy adagolójavítók tudnának-e ilyen csövek kérdésében segíteni?
Válasz migrisimogato #12790. hozzászólásáraMásé nem jó rá menetre ??? A hossza a lényeg hogy az összes egyforma legyen. Annyi hogy akkor mindegyiket meg kell venned, és oda hajlitgatni.
Sziasztok!
Kérdezni szeretném, hogy tudna-e valaki olyan szakembert ajánlani, aki nagynyomású gázolajcső (az adagoló és a porlasztó közötti fém üzemanyagcső) gyártásával, javításával foglalkozik?
A fém nagynyomású üzemanyagcső egyik végéről sajnos letört az a kúpos kis zömített fejrész. A gép egy régi kis német fendt traktor és nincs hozzá alkatrész a boltokban, ezért kellene olyan szakamber elérhetősége, aki foglalkozik ilyen csövek gyártásával, javításával.
Válasz mtz1221 #12787. hozzászólásáraTalajmegújító totyikba akartam írni, de valami anomália során ide sikerült, modiknak írtam tegyék át ha lehet.
De lehet átmásolom oda.
Válasz _NB_ #12786. hozzászólásáraItt nálunk a tsz sem tárcsázott egész a 2000 évek elejéig. Ugaroltak, és gyűrűs hengereztek, volt hogy 2x is 1 nyáron. Pedig akkor is voltak jó termés átlagok, és még a dolgozók el is lopták a sajátjukra valót, mindenből.
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraHa már szóba hoztam a tarlóvirágot eszembe jutott hogy az öreg mondta a falusi méhészeknek volt akkor tarlóvirágokból méze.
Anno 1900-as évek elején még nem voltak kemikáliák gyomirtásra, így a mechanikai gyomirtást kellett jól időzíteni, itt segített a tarlóhántó eke és a legeltetés is.
Ma már tudjuk, hogy két kultúra közt a barna földnél még a gazos is jobb, persze ha tudjuk kontrollálni a gazok fajtáit akkor még segítségünkre is lehetnek.
A tarló virág azért furcsa számomra, mert én már a kemikáliák korába születtem amikor a perzselő nyári aratás után semmilyen növény nem hajtott a tarlón, ott virított sárgán .
A széleit még aratáskor letárcsázták a tűz miatt, majd később jöttek a trakik és összehúzták a szalmát kazlakba rakták, majd utána esetleg letárcsázták, de lehet vártak ganéhordásig és utána leszántották..
Válasz _NB_ #12783. hozzászólásáraHűtősapkát ha leveszed ki kéne. Mikori gép, nekem az imtén volt így, hogy be ne fagyjon a kiengyenlítőben, vizzel használva.
fiatalok, biztos hülye kérdés. a sárkány vízpumpájának aljáról megy fel egy cső a kiegyenlítő tartályba. ha ezt lefordítom, akkor ezen keresztül ki leht engedni a víz azon részét, ami a cső bekötési pontj felett van? fűtéscsapot kéne kicserélnem, ha ezen a csövön lejönne ennyi víz, az bőven elég lenne, és akkor nem kéne megbontanom a hűtőkört, amit biztos nem tudnék így záróra visszarakni.
Válasz envagyok2 #12772. hozzászólására6 körül. Akkor darát elveszem, a többit meg hagy egyék. Kaptam egy 1000est darabjáért, nem hizlalgatom őket. Még jó hogy bekészítettem a hízlalásra is minden vackot.
Válasz envagyok2 #12773. hozzászólásáraKaszáltam úszóban, volt majd végig a hidraulika. Végén volt egy tanyahely, ott kínlódtam 10 percet felemelt kaszával a sarjukkal. Mászófokozatban, volt ott is fura hangja valaminek, igaz nem is használtam még azokat a fokozatokat soha sem.
Válasz mtz1221 #12770. hozzászólásáramivel dolgoztál? hasznltad munka közben a hidraulikát? nem a tömbbe lehet valami halál? vagy az emelőműben hátul, nem oda nyomattad az olajat folyton, nem ugrott visza a kar, és csak erőlködött? nézd meg holnap, hogy mondjuk ha dolgozol vele, akkor azonnal átmelegszik-e, vagy csak több óra után? ha csapágy szar, és melegszik, annak szerintem több óra kell, míg fölmelegíti az egész olajat, gép hasát, mindent. ha szivattyú erőlködik, valahva tolja ész nélkül, lehet annak kevesebb. meg mondom megkerülő szeleept, mérj nyomást a hidraulikán, ha nem nyit ki megkerülőd, akkor lehet látszik az órán, hogy jóval a 170 bár fölött van.
nyomásméréssel kezd, addig ne csinálj semmit, mert lehet megrángatod karokat, visszaugrk valami, és sose derül ki, majd csak mikor fölfrraltad az olaajt legközelbb. aztán rángass meg mindent, és hallgasd meg szivattyút. ha semmi, de meelgszik, akkor cumi
Válasz mtz1221 #12771. hozzászólásáradehogy koplaltatod, miért koplalttnéd? hány hónapos a borejú, van 5-6? elapad az magától, ha nincs alatta brjú, akkor ha kap rendes tömegtakarmnyt, nem kell annak dara, azt vedd el, és egyen amit akar, meg amennyit akar. 5-6 hónapos brjút már amúgy is alig szoptat, nem tejel az már, sőt, örül, hogy nem szopja a borjú.
Válasz envagyok2 #12769. hozzászólásáraÉn sem értem, a váltóból 1 csövön szív mindkettő. Kormányé van a hűtő felől, lehet lehűti ??? Akkor már csak az a kérdés, mi a facom melegedhet.
Válasz mtz1221 #12768. hozzászólásárade ha az olajat melegítené, akkor a kormány szivattyú is meleg lenne, hszen az olaj azt is átmelegítené idővel. mondjuk ha a szivatytú van szétdőlve, és melegszik, akko is átmelegíti az olahat idővel, és akkor se értem, hogy a másik meg miért hideg. nem lehet, hogy a kormányszivattyúra az oljahűtőből jön viossza az olaj, és az hideg olajat kap?
bármi, nekem a fék melegítette az olajat tavaly nyár óta. habzik az olaj, vagy nem? ilyen átlátszó nívócső nincs rajta, mikro leállítod, nem látod, hogy habzik-e? nem szív-e valahol falsto, vagy mondjuk szívó szűrő nincs eltömődve?
az is lehet, hogy a tömbbe valamelyik tolattyú megszorult, és akkor arra az ágra folymaatosan nyomattad az olajat, de mondjuk azt azért hallani lehet, ha fél óráig kínlódik a szivattyú.
Válasz Georgosz #12765. hozzászólásáraMechanikus, pont most lépte át a 2000 munkaórát ma, elegem is lett belőle. Mindegy majd holnap megrángatom a kihelyezett karokat, hátha történik valami. Hallottam valami búgó hangot, ami eddig nem volt. Leállítottam körbe néztem, akkor vettem észre melegebb a kelleténél a váltó ház. Indítás után elmúlt a búgó hang. Elég érdekes lesz ennek az okát megtalálni, arra rájöttem én is. Váltóba ha szorúlna 1 csapágy, az is felmelegítheti ???
Válasz mtz1221 #12763. hozzászólásáraValamiért a hidrót terheli valami... A hiba feltárása mindig a szopóág! Elektro vagy mecha a 3 pont meg a kihelyezett kör?
Válasz _NB_ #12762. hozzászólásáraMobilnet van, csak még nem jöttem rá, hogyan kellene összehangolni.
Igazából nem is kényeges, már rájöttem, androidos rádiót vettem, ki tudom rá tükrözni a telefont, arról meg tud szólni a diundisun
Gyerekek mi van olyankor ha egymásra néző szivattyúk közül a hidraulika kijövője forró, a kormányé meg kézzel fogható ??? Közös olajat használ a váltóból. By-pass szelepét mondták a szűrőházon hogy fel tud szorulni, tudhat attól ilyet ???
Válasz Gumóka #12761. hozzászólásáraA DAB az olyan, mint a mostani rádió csak jelek már digitálisak, így jobban elkülöníthetőek, olyan mint a Mindig tv kb.
Az interet rádióhoz, kell mobilnet elérés.
13461 hozzászólás
Válasz Maszek Zs #12810. hozzászólásáraNem, de én savállóval is hegesztem.
Sziasztok!!!
Vanegy gyári kipufogó aminek saválló a kivezetése hátrafele. De dob meg van rohadva. Az új drága, és be van jegyezve a forgalmiba és nem is szeretném lecserélni. Fel akarnám újjítani. Nehéz hegeszteni azt a savállót a sima lemezhez?
Válasz ND #12804. hozzászólásáraKirály!
Előtte kép van?
Úgy az igazi.
3011est talicskában, tejesládában hordtam haza egy ponyvára.
Az utolsó csavarig mindent megcsinálam, csak a festés maradt le.
Válasz _NB_ #12805. hozzászólásáraEnnek muszáj volt szüretre elkészülni, nincs másik.
Az após érdeme. Én beszerző meg segédmunkás voltam
Válasz medikus #12806. hozzászólásáraSanoh!!!!!!!!! Bocs!
Válasz migrisimogato #12793. hozzászólásáraSANO Magyar Kft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ott csinálnak neked


Válasz ND #12804. hozzászólásáraGratula, az enyém nem tudom valaha elkészül e
Válasz ND #12803. hozzászólására
Válasz mtz1221 #12800. hozzászólásáraNagyon kakas lett

Dolgozik szépen
Válasz mtz1221 #12799. hozzászólásáraAz mtz az 1 külön álatfajta!
De van olyan is ami másabb!
Volt olyan mtzcső ami tömör volt.
Válasz migrisimogato #12793. hozzászólásárafékcsőgyártót keres a környékeden.
Válasz ND #12798. hozzászólásáraFord kész lett fullosra ??? Milyen dilgozni vele ???
Válasz rtamas1976 #12797. hozzászólásáraNe szivass már. Mtzhez ami van egyenes cső, először úgy hajlik mintha rézből lenne.
Válasz migrisimogato #12790. hozzászólásáraNézz szét a schkepper-teile.de oldalon.
Én 1970es Ford 3000hez onnan vettem alkatrészeket
Válasz _NB_ #12796. hozzászólásáraLehet hajlítani csak hamar megtörik.
Csövet nem 1et vennék !
Elsőre nembiztos sikerülne!
Sőtt 2.ra sem biztos!
De meglehet csinálni!
Válasz rtamas1976 #12795. hozzászólásáraLidlbe lehetett kapni hajlítgatót, de lehet az acélcsővel nem boldogulna..

Válasz migrisimogato #12793. hozzászólásáraElőszöris menetcsatlakozás méretei.
Cső teljes hossza.
Ez 2 fontos paraméter.
Meglehet próbálni nyercsövet venni!
A hajlítgatást meg gyakorolni kell.
6os gömbvason
Válasz migrisimogato #12790. hozzászólásáraUhrindiesel nél próbálkozz.
Válasz mtz1221 #12791. hozzászólásáraSzerintem ilyet nem fogok tudni venni sehol sem már, de amúgy az RS-9 motoralkatrészei jók szoktak lenni hozzá, lehet megpróbálkozok azon a vonalon elindulni, mert abból bontottat lehet, hogy könnyebben fogok találni.
Nem tudom, hogy adagolójavítók tudnának-e ilyen csövek kérdésében segíteni?
Válasz mtz1221 #12791. hozzászólásáraBosch adagoló van rajta, akkor első kört a zetor csöveiben keresném.
Válasz migrisimogato #12790. hozzászólásáraMásé nem jó rá menetre ??? A hossza a lényeg hogy az összes egyforma legyen. Annyi hogy akkor mindegyiket meg kell venned, és oda hajlitgatni.
Sziasztok!
Kérdezni szeretném, hogy tudna-e valaki olyan szakembert ajánlani, aki nagynyomású gázolajcső (az adagoló és a porlasztó közötti fém üzemanyagcső) gyártásával, javításával foglalkozik?
A fém nagynyomású üzemanyagcső egyik végéről sajnos letört az a kúpos kis zömített fejrész. A gép egy régi kis német fendt traktor és nincs hozzá alkatrész a boltokban, ezért kellene olyan szakamber elérhetősége, aki foglalkozik ilyen csövek gyártásával, javításával.
Válasz _NB_ #12788. hozzászólásáraSzerintem ők raktak ide bennünket, lehet valamelyik nem szántósnak, lekonyult tőlünk.


Válasz mtz1221 #12787. hozzászólásáraTalajmegújító totyikba akartam írni, de valami anomália során ide sikerült, modiknak írtam tegyék át ha lehet.
De lehet átmásolom oda.
Válasz _NB_ #12786. hozzászólásáraItt nálunk a tsz sem tárcsázott egész a 2000 évek elejéig. Ugaroltak, és gyűrűs hengereztek, volt hogy 2x is 1 nyáron. Pedig akkor is voltak jó termés átlagok, és még a dolgozók el is lopták a sajátjukra valót, mindenből.
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraHa már szóba hoztam a tarlóvirágot eszembe jutott hogy az öreg mondta a falusi méhészeknek volt akkor tarlóvirágokból méze.


VOLT EGYSZER EGY TISZTESFŰMÉZ pdf
https://wes.sze.hu/images/Tarlovirag/%C3%89T-cikk-2020.pdf
Elődeink nyomdokain - Tarlóvirág termesztése méhes közelében
https://www.biokontroll.hu/elodeink-nyomdokain/
Anno 1900-as évek elején még nem voltak kemikáliák gyomirtásra, így a mechanikai gyomirtást kellett jól időzíteni, itt segített a tarlóhántó eke és a legeltetés is.
Ma már tudjuk, hogy két kultúra közt a barna földnél még a gazos is jobb, persze ha tudjuk kontrollálni a gazok fajtáit akkor még segítségünkre is lehetnek.
A tarló virág azért furcsa számomra, mert én már a kemikáliák korába születtem amikor a perzselő nyári aratás után semmilyen növény nem hajtott a tarlón, ott virított sárgán .
A széleit még aratáskor letárcsázták a tűz miatt, majd később jöttek a trakik és összehúzták a szalmát kazlakba rakták, majd utána esetleg letárcsázták, de lehet vártak ganéhordásig és utána leszántották..
Válasz _NB_ #12783. hozzászólásáraHűtősapkát ha leveszed ki kéne. Mikori gép, nekem az imtén volt így, hogy be ne fagyjon a kiengyenlítőben, vizzel használva.
Válasz mtz1221 #12782. hozzászólásáraazt kő beirni, hogy wasserpumpe

hmm
Válasz mtz1221 #12782. hozzászólásáraGépsárkány, autó, verda, traki, motorral hajtott jármű.
Válasz envagyok2 #12781. hozzászólására


https://www.google.com/search?sca_esv=28f8fab5923385a6&rlz=1C1GCEA_enRS933RS933&q=s%C3%A1rk%C3%A1ny+v%C3%ADzpump%C3%A1ja&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zUchZAntv9lLo-e4ZT42rapGwzTuJEbCzLtxvu4apyBQY1CNXFsw5sjl-w8aDI55MZd_NOQy51KAmUZ07CjG7eK8t8DPcE7skJQUwslFpsIrbJpXu0_ykuYvcaA_1veXQf_cfClo1Z7R4wqaxBD9735XS6D0zv31-3XVtN2R6MUM8W7ztcqoOK7E1dIgO_MldV5tjjg&sa=X&ved=2ahUKEwiU4LqCn5GJAxUUhP0HHc_WA3sQtKgLegQIEhAB&biw=1397&bih=631&dpr=1.38
fiatalok, biztos hülye kérdés. a sárkány vízpumpájának aljáról megy fel egy cső a kiegyenlítő tartályba. ha ezt lefordítom, akkor ezen keresztül ki leht engedni a víz azon részét, ami a cső bekötési pontj felett van? fűtéscsapot kéne kicserélnem, ha ezen a csövön lejönne ennyi víz, az bőven elég lenne, és akkor nem kéne megbontanom a hűtőkört, amit biztos nem tudnék így záróra visszarakni.
Válasz mtz1221 #12778. hozzászólásáraAch, akkor marad.
Válasz 5465 #12777. hozzászólásáraPf.
Válasz kajszi_71823 #12776. hozzászólására10euró/tonna.
Meg én is hordom ki.
Válasz kajszi_71823 #12776. hozzászólásáraPl. szalmát
Nálunk azt szokták…
Szevasztok!
Érett istálló trágyaért mit lehet kérni manapság? Lenne kb. 100t.
Válasz envagyok2 #12772. hozzászólására6 körül. Akkor darát elveszem, a többit meg hagy egyék. Kaptam egy 1000est darabjáért, nem hizlalgatom őket. Még jó hogy bekészítettem a hízlalásra is minden vackot.
Válasz envagyok2 #12773. hozzászólásáraKaszáltam úszóban, volt majd végig a hidraulika. Végén volt egy tanyahely, ott kínlódtam 10 percet felemelt kaszával a sarjukkal. Mászófokozatban, volt ott is fura hangja valaminek, igaz nem is használtam még azokat a fokozatokat soha sem.
Válasz mtz1221 #12770. hozzászólásáramivel dolgoztál? hasznltad munka közben a hidraulikát? nem a tömbbe lehet valami halál? vagy az emelőműben hátul, nem oda nyomattad az olajat folyton, nem ugrott visza a kar, és csak erőlködött? nézd meg holnap, hogy mondjuk ha dolgozol vele, akkor azonnal átmelegszik-e, vagy csak több óra után? ha csapágy szar, és melegszik, annak szerintem több óra kell, míg fölmelegíti az egész olajat, gép hasát, mindent. ha szivattyú erőlködik, valahva tolja ész nélkül, lehet annak kevesebb. meg mondom megkerülő szeleept, mérj nyomást a hidraulikán, ha nem nyit ki megkerülőd, akkor lehet látszik az órán, hogy jóval a 170 bár fölött van.
nyomásméréssel kezd, addig ne csinálj semmit, mert lehet megrángatod karokat, visszaugrk valami, és sose derül ki, majd csak mikor fölfrraltad az olaajt legközelbb. aztán rángass meg mindent, és hallgasd meg szivattyút. ha semmi, de meelgszik, akkor cumi
Válasz mtz1221 #12771. hozzászólásáradehogy koplaltatod, miért koplalttnéd? hány hónapos a borejú, van 5-6? elapad az magától, ha nincs alatta brjú, akkor ha kap rendes tömegtakarmnyt, nem kell annak dara, azt vedd el, és egyen amit akar, meg amennyit akar. 5-6 hónapos brjút már amúgy is alig szoptat, nem tejel az már, sőt, örül, hogy nem szopja a borjú.
Válasz mtz1221 #12770. hozzászólásáraHolnap viszik el a bocikat, hány napig koplaltassam az anyukat ??? Mennyi idő alatt apasztanak el ???
Válasz envagyok2 #12769. hozzászólásáraÉn sem értem, a váltóból 1 csövön szív mindkettő. Kormányé van a hűtő felől, lehet lehűti ??? Akkor már csak az a kérdés, mi a facom melegedhet.
Válasz mtz1221 #12768. hozzászólásárade ha az olajat melegítené, akkor a kormány szivattyú is meleg lenne, hszen az olaj azt is átmelegítené idővel. mondjuk ha a szivatytú van szétdőlve, és melegszik, akko is átmelegíti az olahat idővel, és akkor se értem, hogy a másik meg miért hideg. nem lehet, hogy a kormányszivattyúra az oljahűtőből jön viossza az olaj, és az hideg olajat kap?
bármi, nekem a fék melegítette az olajat tavaly nyár óta. habzik az olaj, vagy nem? ilyen átlátszó nívócső nincs rajta, mikro leállítod, nem látod, hogy habzik-e? nem szív-e valahol falsto, vagy mondjuk szívó szűrő nincs eltömődve?
az is lehet, hogy a tömbbe valamelyik tolattyú megszorult, és akkor arra az ágra folymaatosan nyomattad az olajat, de mondjuk azt azért hallani lehet, ha fél óráig kínlódik a szivattyú.
Válasz Georgosz #12765. hozzászólásáraMechanikus, pont most lépte át a 2000 munkaórát ma, elegem is lett belőle. Mindegy majd holnap megrángatom a kihelyezett karokat, hátha történik valami. Hallottam valami búgó hangot, ami eddig nem volt. Leállítottam körbe néztem, akkor vettem észre melegebb a kelleténél a váltó ház. Indítás után elmúlt a búgó hang. Elég érdekes lesz ennek az okát megtalálni, arra rájöttem én is. Váltóba ha szorúlna 1 csapágy, az is felmelegítheti ???
Válasz Georgosz #12766. hozzászólásáraEgyébként "Józanbolond" lesz a neved...
Válasz mtz1221 #12737. hozzászólásáraNéha igyál, akkor legalább az italra foghatod, ha valamit elbaxtál!
Válasz mtz1221 #12763. hozzászólásáraValamiért a hidrót terheli valami... A hiba feltárása mindig a szopóág! Elektro vagy mecha a 3 pont meg a kihelyezett kör?
Válasz _NB_ #12762. hozzászólásáraMobilnet van, csak még nem jöttem rá, hogyan kellene összehangolni.
Igazából nem is kényeges, már rájöttem, androidos rádiót vettem, ki tudom rá tükrözni a telefont, arról meg tud szólni a diundisun
Gyerekek mi van olyankor ha egymásra néző szivattyúk közül a hidraulika kijövője forró, a kormányé meg kézzel fogható ??? Közös olajat használ a váltóból. By-pass szelepét mondták a szűrőházon hogy fel tud szorulni, tudhat attól ilyet ???
Válasz Gumóka #12761. hozzászólásáraA DAB az olyan, mint a mostani rádió csak jelek már digitálisak, így jobban elkülöníthetőek, olyan mint a Mindig tv kb.
Az interet rádióhoz, kell mobilnet elérés.