Válasz Tomszi #21187. hozzászólásáraEllenpéldák mindig vannak, én a statisztikai kockázatról beszélek. Ez persze nem vigasztalja azt aki pont beleesik a szórásba, pl. aki 1 szálat nem szívott el életében, mégis tüdőrákos lett és meghalt.
A neten fentvan egy pilóta története, asszem a Kamov gyári berepülőpilótája volt. A csernobili erőmű felett sokat repült, ő lógatott bele a reaktorba ilyen hőmérő detektáló műszert drótkötélen, sokszorosan halálos sugárdózist kapott, ma is él, és dohányzik is. A pontos történethez újra kéne olvasni.
Válasz Tomszi #21187. hozzászólásáraŐk (nagy nagy betűvel)olyan nyugisan éltek a kis tanyájukon és művelték a kis földjüket stressz nélkül,igaz én Öregapám el töltött egy pár évet a "muszkáknál".
Válasz apuci #21185. hozzászólásáraAzért abban a kutatók is megegyeznek hogy a dohányzás kimutathatóan megrövidíti az életet. Erre elég nagy statisztikai minták és vizsgálatok vannak, stb. Pl. 10 tüdőrákos közül 9 dohányzik, 1 nem.
Persze azt nem mondom én sem és a kutatók sem, hogy nem élhet valaki 100 évig ha dohányzik.
Az én öregapám is hasonló volt, ő "csak" 50 évig szívta. Egyébként azt mondják (én se cigizek) hogy a szűrő nélküli régi cigik, kevésbé voltak károsak, mint a mostani light-osak. De azt se felejtsük el, hogy 50 évvel ezelőtt nem volt ám ennyi környezeti ártalom: stressz, légszennyezettség (főleg nagyvárosokban), "műkaják" a különböző összetevőkkel, stb.
Válasz Tomszi #21184. hozzászólásáraÉn nem dohányoztam soha,de ott volt öregapám aki 86 éves korában halt meg kb 60-65 évig szívta és nem ám lájtosat,kemény munkást meg Kossuth-ot!
Ja és nem az miatt halt meg!
Válasz a2457 #21182. hozzászólásáraMindenre van statisztika, arra is hogy mennyi az esélye hogy ágyban-párnák közt halj meg.
Ugyanúgy ki van számítva annak az esélye hogy repülővel balesetet szenvedj, meg annak is hogy traktorral.
Egyébként nagyon érdekes az ember. Ugye ma műszakilag sokkal fejlettebb az autópark, mint mondjuk 40 éve. A balesetek száma viszont nem csökkent ilyen mértékben. Mert az ember kompenzálja
negatív irányba. A fejlettebb autó miatt többet megenged, jobban bízik benne. Lásd. téli gumi: hányan mondják hogy ez úgy tapad, mint a nyári, meg se moccan (persze nem így van), és aki nem mondja ki, lehet hogy annál is így van tudat alatt.
Vagy ott a dohányzás mindenki tudja hogy káros, azok is akik szívják, de vállalják a vele járó kockázatot. Az orvosok közt is mennyi cigizik, pedig ők aztán a tanulmányaikból kifolyólag is tudják, láttak boncolt dolgokat stb. És mégis.
Válasz a2457 #21174. hozzászólásáraVan egy ezzel foglalkozó tudományág, ebből 1-2 cseppnyit hallgattam fél évig, tényleg csak érintőleg.
Nyilván országonként mások a baleseti/halálozási mutatók. Közúti közlekedést tekintve a svédeknél nagyon alacsony, az általad felhozott Indiában meg rosszabb. De lehet világátlagot is számolni.
Ha azt veszed a kevésbé fejlett országokban ugyanúgy több a baleset és rosszabbak a
mutatók mind közúton, mind vasúton, légiközlekedésben. Maguk között az egyes közlekedési formák között van ennyi különbség amit írtam.
Ha abszolútértéken nézed (tehát darabra) a halálozást az megint más. Nyilván utaskilóméterre vetítve a legösszehasonlíthatóbb. Asszem számolják az ország lakosságszámához képest is.
Most hirtelen az ugrik be, hogy Magyarországon a 80-as években volt a csúcson a közúti halálozások száma, 1200 halott 1 év alatt.
De most hirtelen kíváncsiságból rákerestem, tavalyi évben 1349-en haltak meg közúti balesetből kifolyólag.
http://www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_feb002.html
Világszinten 1,25 millióan.
Válasz .Feco. #21176. hozzászólásáraez világos és megkérdőjelezhetetlen.
ahogy az is hogy hány autót lőnek véletlen bele az óceánba. vagy mi az esélye annak hogy valaki bombát utaztat az én kocsimban.
nem mondom hogy rosz a repülés, csak azt mondom hogy nemigen összehasonlítható statisztikai alapon. pl.nekem 20 éve nem volt balesetem. de az elmúlt 20 évben röpzi baleset meg történt. ez ugyanúgy nem fair összehasonlítás. a saját autóban töltött időm nem hasonlítható egy repülő járathoz.
Válasz .Feco. #21178. hozzászólásárahallod, ha ilyen kvalitású munkaerő munkát kap nállad, akkor én megyek szivesen.
el is tudnám képzelni, nem ráz, nem dobál, egyenesen mész...
álmodik a nyomor, lol...
Válasz .Feco. #21178. hozzászólásáraÉs hány ilyen embered van ?? Hogy tudod őket idegileg eltűrni ?? Vagy az év végi nyereségre összpontosítasz ,és tudod a mérgedet irányítani.
Válasz ND #21175. hozzászólásáranem biztos... tavaly vettünk fel egy traktorost, kiment márciusban lucernát boronálni, hazahúzta 30 km-ről a boronát úgy, hogy nem vette fel... azt mondta nem vette észre hogy lent maradt... a hátsó sor kb. 1 cm maradt, pedig össezsen nem húztuk 100 hektárt mióta megvolt...
Válasz a2457 #21174. hozzászólásárapedig azért ez is érdekes dolog, egy repülő egy 8 órás trans-atlanti úton megy 7-8000 km-t és visz 400 utast, egy átlagos maygar autó egész életében nem megy ennyi utas km-t...
Válasz Tomszi #21172. hozzászólásárarendben, de akkor benne van india is. ahol még kresz sincsen. nemigen tudom elképzelni hogy összehasonlítható volna e.
én nem mondom hogy téved a statisztika.
Válasz a2457 #21171. hozzászólásáraHa jól emlékszem utaskilóméterre vetítik a balesetek, halálozások számát, és tényleg a repülés a legbiztonságosabb. Hozzá képest egy nagyságrenddel nagyobb a kockázat tömegközlekedéssel (pl.busz), annál egy nagyságrenddel az autó, és megint egyel a motorkerékpár.
Az autóhoz való kedvezőbb viszonyulásban szerintem az is benne van hogy azt te irányítod, bízol magadban, tehát pszichológiailag más. A repülő meg ezzel szemben szokatlan is, annak aki nem szokta meg.
Gyerekként a szülőkkel voltunk az USA-ban és Kanadában, meg sok európai országban, de mindig paráztam. Felnőttként és utoljára 10 éve voltam Tunéziában egy tunéziai (!) légitársasággal, na ott megfogadtam, hogy hanyagolni fogom.
Most az asszony fűz, hogy repüljünk el Rómába, mondtam neki, hogy ok, csak előtte időbe szóljon, mert legalább az olajat ledobom az autóban,mert én gépre nem ülök :-)
Valahogy Szanberghez hasonlóan én is itthon érzem a legjobban magam, ha elmegyünk max 2-3 napra, már jönnék haza, mert mindig a rohadék tennivalókon jár az eszem.
Válasz .Feco. #21162. hozzászólásáraHaver húga Amcsiba ment férjhez. Szintén Magyar kivándorolt a fickó. Na ez csinált a cégénél egy 50kaliberes lőszerhez. Pisztolyt...a Mexikói ügyfelek totál metálba vannak tőle. Több ládányi felhalmozott lőszer...mivel akciós volt alapon. Szigorúan hobbi célra. Laza egy fickó,csináltak valami körhinta féleséget kaszinó tetejére.CBC is csinált vele riportot.Most olajfúró fejekhez valami hűtést fabrikálnak vagy mit. Nyaranta itt lébecolnak 2 hetet nálunk. De ahogy mondod kisüstit csak úgy nem vásárolhatsz.
Válasz ermike #21161. hozzászólásáraÉn is repültem 14 évesen permetező repülőn valóban nagy élmény.Az utaszszállítós az inkább gyors és biztonságos közlekedési eszköz.
Válasz ermike #21161. hozzászólásáraNa mostmár tudjuk a kép eredetét Nekem permetezésből a kamov kimaradt, csak an-2 és hiller volt
De azok is élmények
Válasz Praetor #21152. hozzászólásáranem eszik azt olyan forrón... kb. a 4. átszállásnál mondták, hogy le kellett volna venni a cipőt és kivenni a zsebemből az aprópénzt, addig ez nem nagyon tünt fel senkinek... ne legyen hosszú szakálad meg ne flangálj burkában és akkor nem foglalkozik veled a kutya sem, hogy mit csinálsz vagy merre mégy...
Amerika nagyon érdekes hely, alkoholt nem vehetsz egy Tesco-jellegű boltban, de a vadászpuskáknak, amoklőfegyvereknek és félautómata fegyvereknek külön polc van, mint itt a kertiszerszámoknak... Chicago-ban minden hajnalban felstrimózzák az utcákat és a köztéri padokat, olyan tisztaság van, mint itt egy plázában... a park a sivatag közepén is úgy néz ki mint egy golfpálya... de láttunk utcai rendőrleszorítós letartóztatást is... komolyan foglalkoztat hogy egyszer mégiscsak kitelepüljek...
Válasz Dns8 #21158. hozzászólásáralehet hogy maradi, de nem utasszállítós ablak melletti helyre gondolok, a sogrom pilóta és volt szerencsem repülni, látni érezni, több éven keresztül ültem a profil képemen látható gépben, (mikor nekünk dolgozott)
élmény volt, maradi de élmény
Válasz ermike #21155. hozzászólásáraAnnyira maradi gondolkodásra vall ez a félek a repüléstöl duma.Lassan ott tartunk hogy már 1000 km re is olcsóbb repülni mint autóval menni hála a wizzairnek. Volt olyan hogy 2 en megjártuk londont 20 ft ból.
Válasz Praetor #21153. hozzászólásáraÍgyvan, a repülés statisztikailag sokkal biztonságosabb, ritkán van baleset, de azt mindig közvetíti a TV, hogy 170 ember meghalt, pedig ugyanazon a napon a világban autobalesetben mondjuk 3200, mert évente átlag 1,2 millió embet hal meg az utakon, azért fura számok ezek.
Válasz Gatti #21151. hozzászólásáraEbben van valami, de autóval 80km/h fölött ne legyenek illúzióink, és frontálisnál 60km/h fölött. Persze számít, hogy milyen hardverben ülsz, de az átlagot nézve így néz ki.
Válasz mtz1221 #21148. hozzászólásáraAmit linkeltem, az nem unalmas, de azt az utazást azért kihagynám. Az utána következő 7 rész is érdekes, főleg, ahogy egyre távolodnak a transszibériaitól.
Fecóhoz hasonlóan fázom a ruszkiktól, de Szanberggel is együtt érzek, mert a jenki világ engem is érdekelne közelről, csak valahogy nem rajongok a testüreg vizsgálatokért.
Válasz borda77 (Joe) #21141. hozzászólásáraÉn most is pereskedek az egyik áramos szolgáltatóval, mert szerintük ahol akár 10 centi vezeték van, nekik oda joguk van bemenni. Csak ők mennek mindenfelé, nem csak a vezeték alatt hanem keresztbe hosszába. Leginkább olyankor szeretnek jönni, mikor jól fel van ázva
Válasz Praetor #21145. hozzászólásáraMég nézni is unalmas.De ha 25 éves lennék egy friss kapcsolattal,ahol fél napot mással is elehet tölteni a vonaton,akkor még jó is lehetne.
Válasz Gatti #21140. hozzászólásáraFelénk 5 éve csinálták ugyan ezt ugyan ekkor. Még 2 év múlva is lehetett érezni szántáskor, hogy merre jártak. És ilyenkor nincs lehetőség kártérítési igény benyújtásár sem, mert katasztrófa sújtotta területnek minősítik és eltűrési kötelezettsége van mindenkinek
31289 hozzászólás
Modik ! Ismét keverednek a hozzá szólások !

Válasz apuci #21189. hozzászólásáraŐ is megjárta a frontot, Don-kanyart. Hihetetlen mit kibírtak.
Válasz Tomszi #21187. hozzászólásáraEllenpéldák mindig vannak, én a statisztikai kockázatról beszélek. Ez persze nem vigasztalja azt aki pont beleesik a szórásba, pl. aki 1 szálat nem szívott el életében, mégis tüdőrákos lett és meghalt.
A neten fentvan egy pilóta története, asszem a Kamov gyári berepülőpilótája volt. A csernobili erőmű felett sokat repült, ő lógatott bele a reaktorba ilyen hőmérő detektáló műszert drótkötélen, sokszorosan halálos sugárdózist kapott, ma is él, és dohányzik is. A pontos történethez újra kéne olvasni.
Válasz Tomszi #21187. hozzászólásáraŐk (nagy nagy betűvel)olyan nyugisan éltek a kis tanyájukon és művelték a kis földjüket stressz nélkül,igaz én Öregapám el töltött egy pár évet a "muszkáknál".
Válasz .Feco. #21178. hozzászólására



Nálunk olyan volt az egyik nagy cégnél, hogy kiment a faszi zúzni, 1 napig tolta, csak az volt a baj, hogy TLT- t nem kapcsolta be.
Nyilván full profi volt, elôtte nem sokat láthatott zúzót dolgozni..
Válasz apuci #21185. hozzászólásáraAzért abban a kutatók is megegyeznek hogy a dohányzás kimutathatóan megrövidíti az életet. Erre elég nagy statisztikai minták és vizsgálatok vannak, stb. Pl. 10 tüdőrákos közül 9 dohányzik, 1 nem.
Persze azt nem mondom én sem és a kutatók sem, hogy nem élhet valaki 100 évig ha dohányzik.
Az én öregapám is hasonló volt, ő "csak" 50 évig szívta. Egyébként azt mondják (én se cigizek) hogy a szűrő nélküli régi cigik, kevésbé voltak károsak, mint a mostani light-osak. De azt se felejtsük el, hogy 50 évvel ezelőtt nem volt ám ennyi környezeti ártalom: stressz, légszennyezettség (főleg nagyvárosokban), "műkaják" a különböző összetevőkkel, stb.
Válasz ND #21175. hozzászólásáraAzt Nagyapám és Apám koptatták így el, rendeltetésszerû használat mellett a "huszonnyôcassal" húzgálva.

Ezek az új fogak lehet a felét sem fogják bírni
Válasz Tomszi #21184. hozzászólásáraÉn nem dohányoztam soha,de ott volt öregapám aki 86 éves korában halt meg kb 60-65 évig szívta és nem ám lájtosat,kemény munkást meg Kossuth-ot!
Ja és nem az miatt halt meg!
Válasz a2457 #21182. hozzászólásáraMindenre van statisztika, arra is hogy mennyi az esélye hogy ágyban-párnák közt halj meg.
Ugyanúgy ki van számítva annak az esélye hogy repülővel balesetet szenvedj, meg annak is hogy traktorral.
Egyébként nagyon érdekes az ember. Ugye ma műszakilag sokkal fejlettebb az autópark, mint mondjuk 40 éve. A balesetek száma viszont nem csökkent ilyen mértékben. Mert az ember kompenzálja
negatív irányba. A fejlettebb autó miatt többet megenged, jobban bízik benne. Lásd. téli gumi: hányan mondják hogy ez úgy tapad, mint a nyári, meg se moccan (persze nem így van), és aki nem mondja ki, lehet hogy annál is így van tudat alatt.
Vagy ott a dohányzás mindenki tudja hogy káros, azok is akik szívják, de vállalják a vele járó kockázatot. Az orvosok közt is mennyi cigizik, pedig ők aztán a tanulmányaikból kifolyólag is tudják, láttak boncolt dolgokat stb. És mégis.
Válasz a2457 #21174. hozzászólásáraVan egy ezzel foglalkozó tudományág, ebből 1-2 cseppnyit hallgattam fél évig, tényleg csak érintőleg.
Nyilván országonként mások a baleseti/halálozási mutatók. Közúti közlekedést tekintve a svédeknél nagyon alacsony, az általad felhozott Indiában meg rosszabb. De lehet világátlagot is számolni.
Ha azt veszed a kevésbé fejlett országokban ugyanúgy több a baleset és rosszabbak a
mutatók mind közúton, mind vasúton, légiközlekedésben. Maguk között az egyes közlekedési formák között van ennyi különbség amit írtam.
Ha abszolútértéken nézed (tehát darabra) a halálozást az megint más. Nyilván utaskilóméterre vetítve a legösszehasonlíthatóbb. Asszem számolják az ország lakosságszámához képest is.
Most hirtelen az ugrik be, hogy Magyarországon a 80-as években volt a csúcson a közúti halálozások száma, 1200 halott 1 év alatt.
De most hirtelen kíváncsiságból rákerestem, tavalyi évben 1349-en haltak meg közúti balesetből kifolyólag.
http://www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_feb002.html
Világszinten 1,25 millióan.
Válasz .Feco. #21176. hozzászólásáraez világos és megkérdőjelezhetetlen.
ahogy az is hogy hány autót lőnek véletlen bele az óceánba. vagy mi az esélye annak hogy valaki bombát utaztat az én kocsimban.
nem mondom hogy rosz a repülés, csak azt mondom hogy nemigen összehasonlítható statisztikai alapon. pl.nekem 20 éve nem volt balesetem. de az elmúlt 20 évben röpzi baleset meg történt. ez ugyanúgy nem fair összehasonlítás. a saját autóban töltött időm nem hasonlítható egy repülő járathoz.
Válasz .Feco. #21178. hozzászólásáraNincs emberfelvétel nálatok? Én is megtudok felelni ezen feltételeknek.
Válasz .Feco. #21178. hozzászólásárahallod, ha ilyen kvalitású munkaerő munkát kap nállad, akkor én megyek szivesen.
el is tudnám képzelni, nem ráz, nem dobál, egyenesen mész...
álmodik a nyomor, lol...
Válasz .Feco. #21178. hozzászólásáraÉs hány ilyen embered van ?? Hogy tudod őket idegileg eltűrni ?? Vagy az év végi nyereségre összpontosítasz ,és tudod a mérgedet irányítani.

Válasz ND #21175. hozzászólásáranem biztos... tavaly vettünk fel egy traktorost, kiment márciusban lucernát boronálni, hazahúzta 30 km-ről a boronát úgy, hogy nem vette fel... azt mondta nem vette észre hogy lent maradt... a hátsó sor kb. 1 cm maradt, pedig össezsen nem húztuk 100 hektárt mióta megvolt...
Válasz .Feco. #21176. hozzászólásáramég a 10ét sem nagyon...
Válasz a2457 #21174. hozzászólásárapedig azért ez is érdekes dolog, egy repülő egy 8 órás trans-atlanti úton megy 7-8000 km-t és visz 400 utast, egy átlagos maygar autó egész életében nem megy ennyi utas km-t...
Válasz UE-28 #21173. hozzászólásáraa régiben van pár ha a kopás alapján
Válasz Tomszi #21172. hozzászólásárarendben, de akkor benne van india is. ahol még kresz sincsen. nemigen tudom elképzelni hogy összehasonlítható volna e.
én nem mondom hogy téved a statisztika.
Mai unalomûzô



Válasz a2457 #21171. hozzászólásáraHa jól emlékszem utaskilóméterre vetítik a balesetek, halálozások számát, és tényleg a repülés a legbiztonságosabb. Hozzá képest egy nagyságrenddel nagyobb a kockázat tömegközlekedéssel (pl.busz), annál egy nagyságrenddel az autó, és megint egyel a motorkerékpár.
Az autóhoz való kedvezőbb viszonyulásban szerintem az is benne van hogy azt te irányítod, bízol magadban, tehát pszichológiailag más. A repülő meg ezzel szemben szokatlan is, annak aki nem szokta meg.
Válasz Praetor #21149. hozzászólásárastatisztikával vigyázni kell. nem hazudik, csak kell azt is tudni mit vesz alapul és hogyan.
pl. több jobbkezes hal meg rákban mint balkezes.
ez helytálló statisztika, de csak ameddig észben tartjuk hogy több a jobbkezes mint bal.
Válasz Vinkó75 #21137. hozzászólásáraDe nem ám!!


Én is a maradiak közé tartozok ilyen téren
Gyerekként a szülőkkel voltunk az USA-ban és Kanadában, meg sok európai országban, de mindig paráztam. Felnőttként és utoljára 10 éve voltam Tunéziában egy tunéziai (!) légitársasággal, na ott megfogadtam, hogy hanyagolni fogom.
Most az asszony fűz, hogy repüljünk el Rómába, mondtam neki, hogy ok, csak előtte időbe szóljon, mert legalább az olajat ledobom az autóban,mert én gépre nem ülök :-)
Valahogy Szanberghez hasonlóan én is itthon érzem a legjobban magam, ha elmegyünk max 2-3 napra, már jönnék haza, mert mindig a rohadék tennivalókon jár az eszem.
Válasz .Feco. #21162. hozzászólásáraHaver húga Amcsiba ment férjhez. Szintén Magyar kivándorolt a fickó. Na ez csinált a cégénél egy 50kaliberes lőszerhez. Pisztolyt...a Mexikói ügyfelek totál metálba vannak tőle. Több ládányi felhalmozott lőszer...mivel akciós volt alapon. Szigorúan hobbi célra. Laza egy fickó,csináltak valami körhinta féleséget kaszinó tetejére.CBC is csinált vele riportot.Most olajfúró fejekhez valami hűtést fabrikálnak vagy mit. Nyaranta itt lébecolnak 2 hetet nálunk. De ahogy mondod kisüstit csak úgy nem vásárolhatsz.

Válasz JD 4630 #21166. hozzászólására

Válasz Gatti #21140. hozzászólásáraNálunk is voltak tavaly ősszel a bùzán is mentek, de mivel mi csaptuk ki az ostlopot, nem erőltettem a kártèritèst
Válasz ermike #21161. hozzászólásáraÉn is repültem 14 évesen permetező repülőn valóban nagy élmény.Az utaszszállítós az inkább gyors és biztonságos közlekedési eszköz.
Válasz Claastra. #21159. hozzászólásáraNovember középen volt odavissza 20 e. huf 2 személyre.
Válasz ermike #21161. hozzászólásáraNa mostmár tudjuk a kép eredetét
Nekem permetezésből a kamov kimaradt, csak an-2 és hiller volt 
De azok is élmények
Válasz Praetor #21152. hozzászólásáranem eszik azt olyan forrón... kb. a 4. átszállásnál mondták, hogy le kellett volna venni a cipőt és kivenni a zsebemből az aprópénzt, addig ez nem nagyon tünt fel senkinek... ne legyen hosszú szakálad meg ne flangálj burkában és akkor nem foglalkozik veled a kutya sem, hogy mit csinálsz vagy merre mégy...
Amerika nagyon érdekes hely, alkoholt nem vehetsz egy Tesco-jellegű boltban, de a vadászpuskáknak, amoklőfegyvereknek és félautómata fegyvereknek külön polc van, mint itt a kertiszerszámoknak... Chicago-ban minden hajnalban felstrimózzák az utcákat és a köztéri padokat, olyan tisztaság van, mint itt egy plázában... a park a sivatag közepén is úgy néz ki mint egy golfpálya... de láttunk utcai rendőrleszorítós letartóztatást is... komolyan foglalkoztat hogy egyszer mégiscsak kitelepüljek...
Válasz Dns8 #21158. hozzászólásáralehet hogy maradi, de nem utasszállítós ablak melletti helyre gondolok, a sogrom pilóta és volt szerencsem repülni, látni érezni, több éven keresztül ültem a profil képemen látható gépben, (mikor nekünk dolgozott)
élmény volt, maradi de élmény
Válasz Claastra. #21159. hozzászólásáraelsőre én is azt gondoltam
Válasz Dns8 #21158. hozzászólására1 menet???
Válasz Dns8 #21156. hozzászólására20.000
Válasz ermike #21155. hozzászólásáraAnnyira maradi gondolkodásra vall ez a félek a repüléstöl duma.Lassan ott tartunk hogy már 1000 km re is olcsóbb repülni mint autóval menni hála a wizzairnek. Volt olyan hogy 2 en megjártuk londont 20 ft ból.
Válasz Földönfuto #21142. hozzászólásáraaz élmény óriási, szeretnék csak folyton repülni
Válasz Praetor #21153. hozzászólásáraÍgyvan, a repülés statisztikailag sokkal biztonságosabb, ritkán van baleset, de azt mindig közvetíti a TV, hogy 170 ember meghalt, pedig ugyanazon a napon a világban autobalesetben mondjuk 3200, mert évente átlag 1,2 millió embet hal meg az utakon, azért fura számok ezek.
Válasz Gatti #21151. hozzászólásáraEbben van valami, de autóval 80km/h fölött ne legyenek illúzióink, és frontálisnál 60km/h fölött. Persze számít, hogy milyen hardverben ülsz, de az átlagot nézve így néz ki.
Válasz mtz1221 #21148. hozzászólásáraAmit linkeltem, az nem unalmas, de azt az utazást azért kihagynám. Az utána következő 7 rész is érdekes, főleg, ahogy egyre távolodnak a transszibériaitól.

Fecóhoz hasonlóan fázom a ruszkiktól, de Szanberggel is együtt érzek, mert a jenki világ engem is érdekelne közelről, csak valahogy nem rajongok a testüreg vizsgálatokért.
Válasz Praetor #21149. hozzászólásáracsak ha személyautóval balesetezel azt túl tudod élni , de ha a repülő lezuhan ott nincs menekvés.
Válasz borda77 (Joe) #21141. hozzászólásáraÉn most is pereskedek az egyik áramos szolgáltatóval, mert szerintük ahol akár 10 centi vezeték van, nekik oda joguk van bemenni. Csak ők mennek mindenfelé, nem csak a vezeték alatt hanem keresztbe hosszába. Leginkább olyankor szeretnek jönni, mikor jól fel van ázva
Válasz Földönfuto #21142. hozzászólásáraÁllítólag statisztikailag kisebb az esélye, hogy repülőúton balesetet szenvedj, mint személyautóval közlekedve.
Válasz Praetor #21145. hozzászólásáraMég nézni is unalmas.De ha 25 éves lennék egy friss kapcsolattal,ahol fél napot mással is elehet tölteni a vonaton,akkor még jó is lehetne.
https://youtu.be/z8or345Q7zY
Válasz Praetor #21145. hozzászólásáraMég nézni is unalmas.De ha 25 éves lennék egy friss kapcsolattal,ahol fél napot mással is elehet tölteni a vonaton,akkor még jó is lehetne.
Válasz Gatti #21140. hozzászólásáraFelénk 5 éve csinálták ugyan ezt ugyan ekkor. Még 2 év múlva is lehetett érezni szántáskor, hogy merre jártak. És ilyenkor nincs lehetőség kártérítési igény benyújtásár sem, mert katasztrófa sújtotta területnek minősítik és eltűrési kötelezettsége van mindenkinek
Válasz borda77 (Joe) #21128. hozzászólásáraBiztos érdekes, de egy nyaralást nem a Transzszibériai vasútvonalon képzelnék el. link
Válasz Saf #21143. hozzászólásáraSajnos most csinálják mert több falu is áram nélkül maradt , a villanykarók sorba kitörtek.
Válasz Gatti #21140. hozzászólásáraezt tényleg most kell csinálni