Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

Mezőgazdasági balesetek

Létrehozta: jd /4650 , 2009-02-13 08:19:59

Kedvencekhez Segítség

2648 hozzászólás
Nincs profilkép
#1998 Ares 826
2020-07-26 17:22:27

Válasz csuti0 #1985. hozzászólásáraHa nem reagál a lábfék akkor ott a kézifék a röncsin! hidraulikus a lábfék a kézi meg bovdenes, valahogy ezzel a fos kis bálázóval meg kell állnia gépnek még kézifékkel is! süket duma volt a nyilatkozat valaki részéről!

Nincs profilkép
#1997 d-032a
2020-07-26 16:14:39


Na az a nem mindegy, hogy úgy állok-e hozzá, hogy jajj mi lesz a 20 millás traktorral.
Vagy pedig úgy hogy miattam ne haljon meg senki, hanem inkább törjem össze a traktort is meg magamat is.

Persze megértem én hogy qurva fontos a traktor, de akkor olyan biztosítást kell kötni. Vagy esetleg nem 12 órát hajtani egyseggen.

Az egy dolog, hogy lefagy, bepánikol az ember.
De igenis, valamilyen szinten lehet készülni az embernek.
Ahogy csuti is írta. Néha bele kell gondolni útközben, hogy mit tennék most ha...

Van akinek meg ez nem akar átmenni.

Nincs profilkép
#1996 szantofold22
2020-07-26 15:38:09

Válasz Hús Futár #1988. hozzászólásáraNekem átjött utólag okoskodik mindenki mikor meg baja van be van szarva s ugyanúgy nem tudna mit csinálni. S vacillálna azon ,hogy a 20 m hitellel terhelt gépet akkor most bele a gödörbe?Mi lesz utána a bank a javitás a stb.Az az igazság hogy először az összes baszott nagy árkot be kellene temetni az út mentén.Ja vizfogo akkor meg beleful valaki ha fejjel érkezik.Sajnos sok autós baleset is azért frontáslis mertott az út szélén egy hatalmas árok!De mi a faxnak.!Fél az ember beleborulnin100 al. De traktorral meg könnyen ki is zuhan és alákerülhet a pilóta.
Nagy szerencsétlenség ami történt szarrá ment két különböző élet.

#1995 apuci
2020-07-26 15:21:29

Válasz d-032a #1990. hozzászólásáraSőt ha jól rémlik akkoriban úgy tanították hogy a mentő, tűzoltó, rendőr autó kék fénye amíg hangjelzéssel(sziréna) nem együtt használják addig csak figyelmeztető jelzés!

Nincs profilkép
#1994 szantofold22
2020-07-26 15:05:48

Válasz Sk Laci #1983. hozzászólásáraSzia!Nem vétett civil rendőr jelzés nelküli.Van egy skcio a "Pofatlan tanitás" ahol a maguktól eszált seggfejekre brutális román komvojokra záróvonalon autópálya leállóban és egyébb helyen tolakodókra vadásznak.Elképesztő ami az utakon folyik. You tuben van csomo ilyen nevű video egész jó mikor a kivagyi kisköcsögök büntetőfékesek koppannak bevoják a jogsit 300 eft kiséretében.

#1993 vén cigány
2020-07-26 15:01:12

A lábfék megnyomásakor a pótkocsin is be kell fékeznie a keréknek. Tehát, hogy a fék is és az elektronika egyszerre romlik el az nonszensz. Egyébként lehet, hogy a munkaadó utasította a traktorost, hogy a rossz géppel közlekedjen.

Nincs profilkép
#1992 csuti0
2020-07-26 14:51:09

Válasz _NB_ #1989. hozzászólásáraEz így igaz ahogy írod.
"A másik egyszerű szabály is ehhez kapcsolódik, hogy lejtő előtt azt a fokozatot kell kapcsolni, amivel felfelé tudtál haladni, ha rakottan országút 1-ben ment fel az emelkedőn, úgy hogy volt még gázreakció, akkor lejtmenetnél is ezt a fokozatot kell választani, és motorfékkel lemenni."

Ez még annyival egészíteném ki,hogy lejtmenetben nem babráljuk a váltót,és azt figyeljük mi a megfelelő menekülő út abban az esetben ha mégis meglódulna a szerelvény.(Legyen ez akár az árok,vagy épp egy kerítés!) Még mielőtt irányíthatatlanul pattogva meglódulna lefelé!

#1991 Gandhy
2020-07-26 14:30:54

igaz, bár csak arra utaltam, ha ott villog a kereszteződésben egy sárga figyelmeztető jelzés, balszeg megállt volna az autós

Nincs profilkép
#1990 d-032a
2020-07-26 13:56:16

Válasz Gandhy #1986. hozzászólásáraLehet,hogy csak véletlenül írtad el, de fontos tisztában lenni vele, hogy a sárga villogó az nem megkölönböztető jelzés. (Tehát, ez nem pont neked szól.)

A sárga villogó az CSAK figyelmeztető jelzés. És ahogy a nevében is benne van nem biztosít előjogokat a közlekedésben.
A sárga villogóval a túlméretes járművünkre (vagy az esetleg csigatempóra) mint veszélyforrásra hívjuk fel a figyelmet.
De a forgalmat tartósan nem akadályozhatjuk. A többi jármű közlekedését lehúzódással elő kell segíteni.
Sokan vannak abban a tévedésben, hogy a sárga figyelmeztő jelzésüknek az a jelentése, hogy a több közlekedő tűnjön el a búbánatba.


#1989 _NB_
2020-07-26 13:53:40

Válasz csuti0 #1985. hozzászólására
Sajnos kell legyen az emberben egy kis mechanikai érzék, hogy jó sofőr legyen, ha végig gondolod mekkora és hol van a traktor fékje egyértelmű, hogy nem lehet úgy terhelni, mint egy teherautó léghűtéses tárcsafékjét.

A traktor fékje vagy száraz vagy nedves fék, de a fő dolog, hogy zárt helyen van így hűtése nem az igazi.

Nekem még tanították és az öregek is magyarázták akik még Csepel-eken, Zil-eken, IFA-kon ...stb szocializálódtak, hogy motorfék és a üzemifikkel együtt lassítunk, csak féket használni teherszállításnál tilos!

A másik egyszerű szabály is ehhez kapcsolódik, hogy lejtő előtt azt a fokozatot kell kapcsolni, amivel felfelé tudtál haladni, ha rakottan országút 1-ben ment fel az emelkedőn, úgy hogy volt még gázreakció, akkor lejtmenetnél is ezt a fokozatot kell választani, és motorfékkel lemenni.

#1988 Hús Futár
2020-07-26 13:41:06

Válasz kisfelho001 #1961. hozzászólásáraLátom neked sem jött át a mondani valóm .

#1987 Hús Futár
2020-07-26 13:40:19

Válasz atisgyulai #1976. hozzászólásáraÚgy látom neked sem jött át a mondani valóm de nagyon sok hozzászólást elolvastam itt is és máshol is és arra próbáltam reagálni hogy mindenki a gép mögül meg a fotelból tolja hogy azonnal viszem az árokba meg a fának vagy bárhova aztán ha kicsit is élesedik a helyzet lefagy a sofőrök nagy része szinte teljesen . erre meséltem a magam példáját hogy két necces szitu után is még a másodikban sem tudtam azonnal árokba vinni vagy feldönteni a szerelvényt pedig aki átesik a tűzkeresztségen egyszer az könnyebben dönt ilyenről azt mondják .
Sofőrt nem akarom mentegetni mert benne volt a keze nem kicsit de én még most is fenn tartom hogy tudták hogy traktor nem százas és nem hiába volt ott a felvezető autó . Bár azért a felvezető autóst is elővenném mert ugyanolyan sáron mint a traktoros ha volt műszaki hiba ha nem .

#1986 Gandhy
2020-07-26 13:19:57

Válasz Szabi. #1978. hozzászólásáraha volt felvezető autó és beállt a kereszteződésbe, ahogy írták és bekapcsolta a sárga megkülönböztető jelzést, tuti megállt volna a Mazdás.
Én aznap reggel kilenckor 1-2 km-en mentem emögött a szállító mögött, mert végig az út közepén kóválygott és nem tudtam megelőzni a kereszteződésig(keskeny út, belógó fákkal) és az valós, hogy ment előtte egy pickup.
Akkor még minden rendben volt vele, mivel meg is állt a kereszteződésben. Kérdés, hogy váltottak-e sofőrt, mert ha nem, akkor a cca. reggel 7-kor beszálló sofőr, este 10 körül már eléggé ki lehetett feszülve.

Nincs profilkép
#1985 csuti0
2020-07-26 12:52:31

Sziasztok!
Ha jól tudom. lejtmenetben itt is elszállt a fék, és a váltó sem reagált a váltásra,nem volt mit tenni a kőfallal kellett találkozni!



Viszont a bálaszállítás mifelénk is hajmeresztő mutatvány egyeseknél, a minap egy JD kb. 30 guriga lucernával 50-nel repesztett előttem a városban, forgalmas szűk főutcánk van. Kész szerencse,hogy eddig még nem lett tragédia.Ne a traktoros hibázzon,de azért adjon esélyt a vétkesnek a korrigálásra!
Üdv.:Csuti

Nincs profilkép
#1983 Sk Laci
2020-07-26 11:35:34

Válasz szantofold22 #1982. hozzászólásáraItt a videót készitő sofőr saját maga is megsérti a szabályt, amikor a teherjármüvet előzi /gyorított rész a videón/. Ahelyett hogy másokat megy kioktatni, ankáb saját maga tartsa be a jogyszabályokat.

Nincs profilkép
#1982 szantofold22
2020-07-26 08:47:39

Itt van baj , nincs külön egy Mg i út elválasztva a főúttól. Pl a 4 esen Szolnok környékén is simán le lehetne aszfaltozni egy vacak csikot s nem agyig sáros ápolatlan gányba menne a veretés. A közút meg leskelőfikna sár miatt .Német országban van külön mg i út , s nem kellene keveredni egy lassú jármünek egy M5 ös Bmw vel vagy egy 500 lovas Scania sóderes vontatóval.. (mondjuk itt a bebaszott motoros hatalmi)

#1981 feri6
2020-07-26 08:25:38

Azon sem csodálkoznék ha nem lábbal nyomta a gázt, oda volt adva motorfordulat tartó vagy kézigáz aztán meg azt se tudta hová nyúljon.....

Nincs profilkép
#1980 Szabi.
2020-07-26 08:20:46

Válasz karesz68 #1979. hozzászólásáraEzen nem 125-ös volt, amit legalább is lehet látni. Ezekből a “puffokból” meg simán tesznek erre felénk 3 iker sort egymásra.
Értelmesebb körbálázóval azért lehet súrolni 30 db-al azt a 11T-t.

Nincs profilkép
#1979 karesz68
2020-07-26 08:15:14

Válasz szantofold22 #1975. hozzászólásáraTuti nem túlsúlyos. Főleg, szalmából. Ha jól látom ez egy PRONAR T023 bálaszállító, amire 11,3tonnát lehet rakodni. 30-at vitt, tehát 125-ös a bála. A 125-ös szalmabála akármilyen tömör 240-nél nem nehezebb. A 30 jó ha megvan 72q.

Nincs profilkép
#1978 Szabi.
2020-07-26 06:51:18

Válasz atisgyulai #1976. hozzászólásáraAmi még nagy divat, szólt a tucc-tucc/tamm-tank és még esetleg a füles is be volt tolva és ment a story.......
De ha volt felvezető kocsi, akkor az is hibázott nem kicsit.

Nincs profilkép
#1977 Szabi.
2020-07-26 06:48:00

Válasz Ares 826 #1974. hozzászólására20 éve bálázok, hidd el az én ilyen bála szállítóim nem hiába 24T össztömegűek.......igaz én nagykockát viszek de a körbálások pótja felületre ugyan ez csak ott lehet 10-18tonna az össztömeg, mert azok a pótok kb fele annyiba kerülnek........

#1976 atisgyulai
2020-07-25 23:11:59

Válasz Hús Futár #1953. hozzászólásáraNem osztom a véleményed!
Ha a reflekszre, saját védelemre gondol az ember, és nem viszi az árokba a gépet, akkor az utolsó pillanatban miért nem rántott bele a kormányba? Ott miért nem dolgozott a reflex szerű ösztön?
Szerintem is túltolta, nem figyelt.
Nem előlrelátóan, lassítva közeledett, hanem hajtósan, utolsó pillanatban fékezve. Világosban, száraz úton, haladós így.
Ha kell megáll az uccsó pillanatban, ha nem jön senki, lendületből hajts tovább.
De ezt benézte. Sötétben, valószínűleg már akkor is eshetett.
Valamit elszúrhatott a váltásnál, vagy kézigáznál. Kapkodni kezdett, és elszúrta.
De legalább akkor döntött volna jól, amikor látta hogy csatt lessz.
Mert biztosan látta.
Nem mondom hogy nem lehetett valami műszaki hiba, de hogy a gáz is, a fék is elromlik egyszerre? Hát elég fura.
Ha tényleg rossz volt mindkettő, akkor az már előtte is rossz volt, és úgy közlekedett. A burkolatot is leszedhette már hamarabb, mert hibás lehetett, és már máskor is piszkálta. Akkor számoljon el a lelkiismeretével ha tud!!!

Nincs profilkép
#1975 szantofold22
2020-07-25 23:08:48

Válasz Ares 826 #1974. hozzászólásáraEgy akkora pótra rámegy 25-30 db 120 as is ha jól csinálja .Kb 70-80q lehet meg a pót. Én szemből sem rakatom csurig.Ertelmetlen reckirozni 8-10 tonna helyett 15 ökkel duplába járni.Nincs baj amig nincs.Aztán oda az élet. Este egy hideg radler mellett akarok tvt nezni a csakaddal nem az uton helysznelni s az életem hátralévő részét azzal tölteni ,hogy megmagyarázzam miért vot 14 tonna egy 8 t póton..Hatalmas a forgalom, életveszélyes traktorral nagy úton menni.

Nincs profilkép
#1974 Ares 826
2020-07-25 22:48:25

Válasz Szabi. #1972. hozzászólásáraHát bálából élég nehéz túlsúlyosat csinálni, de vannak "csodára" képes traktorosok!smile sweatdropsmile whistlingsmile whistlingsmile whistling

#1973 gjoni
2020-07-25 22:44:14

Válasz Nyomasek Bobo #1967. hozzászólásáraÉn szoktam használni lakott területen kívűl ,de mikor kereszteződéshez érek jó előre már csak a pedált használom

Nincs profilkép
#1972 Szabi.
2020-07-25 22:44:03

Válasz Ares 826 #1970. hozzászólásáraSimán túlsúlyos lehetett.......

Nincs profilkép
#1971 Ares 826
2020-07-25 22:31:10

Válasz Sanyee #1968. hozzászólásáraSzerintem bealudt a csávó fáradt volt mint állat a 60. fuvart vitte ahogy mondta, ha jól értettem! A Veronai buszos balesetnél is bealudt a sofőr a monoton hosszú egyenes úton és azért ment neki a szalagkorlátnak majd mikor felébredt már nem tudta a kormányt elrántani a felüljáró lábától! smile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#1970 Ares 826
2020-07-25 22:25:18

Válasz Sk Laci #1912. hozzászólásárahát nagy mesemondó a csávó az tuti, ott az irányváltó betehette volna üresbe, és a kéziféket meg behúzta volna akkor megáll a traki szerintem! még ha a póton nem is jó a fék a bálák nem akkora súlyok hogy a traki fékje ne állítsa meg a szerelvényt 150 méteren! Én azt gondolom fáradt volt a traki vezetője és bealudt egy pillanatra és sajnos pont a kereszteződésben ott volt az autó a hátsó ülésen lévő gyerekekkel és történt ami történt, sajnálom szegény gyereket és a szülőket is! Mesemondó a csávó én azt gondolom! Mert mi a faszt kell a gázpedál csatlakozóit mozgatni, üresbe kell tenni az irányváltót és behúzni a kéziféket!

#1969 Nyomasek Bobo
2020-07-25 22:09:28

Válasz Sanyee #1968. hozzászólásáraMondjuk én se értem, hogy miért nem azt halljuk a videóban: Kivettem üresbe, nem reagált, nyomtam a féket ,.nem reagált...

#1968 Sanyee
2020-07-25 22:05:39

Két dolgot nem értek?

1. Miért nem lépett a fékre a traktoros?

2. A Navara mi a francnak áll be a főút közepére ha nincs elsőbbsége. A nő érthető, hogy nem lassított mert kikerülte azt a barmot.


#1967 Nyomasek Bobo
2020-07-25 21:50:53

Válasz Sk Laci #1924. hozzászólásáraNekem eszembe nem jutna kézigázzal fuvarozni... Zetorral próbáltam szántásnal, mert fájt a lábam, de ott se az igazi...

#1966 fexco
2020-07-25 21:39:43

Válasz Vinkó 75 #1933. hozzászólásárahát ez a a legdurvább duma:letépi a burkolatot,megnézi mi van....hát ez nagyon nagy ócska szöveg.2-3centis vastag kötegekbe vannak kötegelve a hajszálvékony vezetékek...

#1965 fexco
2020-07-25 21:32:07

Válasz gjoni #1963. hozzászólásáraigen,és ahogy itt irta valaki:nagyon remélem ő lesz a kaptárba a legnagyobb köcsög,sittes köcsög legyen...

Nincs profilkép
#1964 .Richard.
2020-07-25 21:27:11

Válasz fexco #1962. hozzászólásáraLehet épp a nagy sebesség volt a cél.

#1963 gjoni
2020-07-25 21:25:32

Válasz fexco #1962. hozzászólásáraRemélem a szakértők rá vádolnak a fiú meséjére és a börtönbe rohad meg,de ez sajnos nem lesz megússza felfügesztettel ,ha nincs priusza.A helyszínen kifiléztem volna egyből.A szerelvényt meg le kapom az árokba inkább én borúljak,mint egy autót gyűrjek magam alá smile hammer

#1962 fexco
2020-07-25 21:15:36

nagyon nagy kamu ez az egész.igen a cnhs gépek kb 12edik sebességi fokozatba annyival megy,ahányadikba van.közel a max fordulatszámon.szoval 7.be maximum 10el mehetett,de akkor már lehet kiugrik a motor annyira pörög.kamu ez az egész.igazatok van!!

Nincs profilkép
#1961 kisfelho001
2020-07-25 20:33:18

Válasz Hús Futár #1939. hozzászólásáraCáfolom utolsó mondatod, 1 szer egy fa fogott meg, nem volt kellemes, de gyereket vagy bárki vétlent ölni az számomra elfogadhatatlan, nem bírnék élni azzal a tudattal.

Nincs profilkép
#1960 Sk Laci
2020-07-25 20:01:44

Válasz Nyomasek Bobo #1954. hozzászólásáraForgalmazó ilyen hibákról biztosan nem fog beszámolni, mert nem biztos, hogy megvesznek olyan traktort, amiről előre tudják milyen gubanc lehet vele. Legyen az bármilyen márka. Inkább fogják a hülyét játszani, hogy még ilyenről nem hallottak.

Nincs profilkép
#1959 Szabi.
2020-07-25 19:58:45

Válasz Nyomasek Bobo #1954. hozzászólásáraLaikusként az ember magát védi, ez ösztön vagy reflex.

Nincs profilkép
#1958 Sk Laci
2020-07-25 19:56:24

Válasz bol22 #1951. hozzászólásáraMegnéztem a videót, hát a sofőr tényleg félrebeszél.
A traktoron a féket nem elektronika irányítja. Pedállal egyenesen nyitod a fő fékmunkahengert, ami kinyissa a sebváltóból érkező olajnak nyomás alatt az utat a nadrágszárakban levő fékhengerekre.
Másik dolog a burkolatot nem lehet feltépni kézzel az irányitókaron. Nem WC papírból van, hogy eltépem-feltépem.
Ezek az új pótkocsik után amikor meg vannak rakva nem nagyon fogsz féknyomot látni.

Én csak azt nem értem minek felvezetőkocsi traktor elé, amikor a traktor és a bálaszállitó se lépi át a 2,5 m szélességet. EU t148rvények szerint 3 m szélesség felett kell felvezető kocsi.

Nincs profilkép
#1957 d-032a
2020-07-25 19:42:05

Válasz Hús Futár #1953. hozzászólásáraNem lehet mindenre felkészülni és élesben nem minden ugyanaz, ebben igazad van.
De szerinted is csak nagyobb az esély ha legalább van valami amit meg lehet próbálni ha baj van.
Már akkor is másként áll a közlekedéshez az ember, ha tudja, hogy bármikor ő is bajba kerülhet.
Ha fele haláleset elkerülhető, akkor is jobb.

Én sem csak fotelből. Amikor 30 évvel ezelőtt az 5-ös úton Kecskemét és Kkf-háza között egy balkanyar után az volt a szerencsém egy frontális kamiontól, hogy éppen volt menekülő út. De azóta is néha próbálom trenírozni magam, hogy mit tennék, ha a kamion vagy a villanykaró-árok-fa közül kellene választanom. Főleg ha a család is velem utazik.

Nincs profilkép
#1956 Rabó001
2020-07-25 19:29:56

Válasz bol22 #1955. hozzászólásáraValahol szerintem is sántít az előadott történet. A tragédia megtörtént, ez tény. Valószínű hosszú vizsgálat következik, amin elővesznek mindent. Fura, hogy nekiáll burkolatot letépni és kábelt keresgélni a forgalomban, mikor nem tud megállni/lassítani a kereszteződés előtt, a nyilatkozatban ezt bizonygatja meg azt hogy mindig előttük ment a felvezető autó.
A konkrét típust nem ismerem, hogy a kuplung és a légfék tényleg elektromos vezérlésű-e.

A bálaszállító pótkocsi is pótkocsi, a forgalmijában benne van a megengedett maximális sebessége, ezt a legkönnyebben ellenőrzik. Szerintem a bálák mérete miatt nem volt túlméretes, hogy azért felvezető autó kelljen.

Nincs profilkép
#1955 bol22
2020-07-25 19:10:12

Válasz Szabi. #1952. hozzászólásáraSzámomra felfoghatatlan az ilyen eset.

Több problémám is van:

- Bálaszállító pótkocsi az nem kaphat 40 km/h vizsgát szerintem. Ezek nem sima pótkocsik, hanem rendszámozott, vontatott mg.-i adapterek valójában. Nem lepődnék meg, ha a pótkocsi gyártói tanúsítványában 15, 16, 20, vagy 25 km/h szerepelne, mint vontatási sebesség.

- A 150 méterrel is bajom van. Nem jön ki a duma. Ha 25 km/h-val megy kb 18 ma féktávolsága, de még 50 km/h-val is csak 36 méter!!! Mi a fenéért nem nyomta ki a kuplungot és taposott a fékre és ezzel együtt miért nem húzta rá a kézi féket??!?!?

- A felvezető járműves téma is bűzlik! Vagy durván túlméretes volt, értsd extrán túl széles és ezért volt a Navarra előtte a traktor mögötte. Ez esetben útvonal engedély tuti nuku, mert ez a felvezetés és zárás így semmi.
Inkább az lenne a hihető, hogy kuka volt a pót fékje és ezt bizony tudták!! De akkor miért indultak el vele?? Miért nem volt összekötve a pót a záró traktorral, hogy az tartsa és mi a fenéért kellett eszementen rohanni, miért nem volt elég a 10, vagy 15 km/h!!!!! Annyi rengeteg a baleset, hogy nem csodálkoznék, ha 3,5 t feletti traktorokba jövőre kellene tachográf!!! Kinek hiányzik ez???

#1954 Nyomasek Bobo
2020-07-25 19:09:37

Válasz karesz68 #1946. hozzászólásáraA forgalmazó átadáskor regél valamit arról hogy ilyen elektronika keveredés esetén mi a vészmegállítás módja? Motor nem reagál a gázelvételre, fék nem reagál, valtó megőrül és nem vált le...ilyen esetekre gondolok. Ugye mtznél lehuzom a kezigázt, ráállok a fékre, aztán valahogy megáll...(vagy nem) Esetleg árok, bár 6 tonna terménnyel nem jó takarózni, viszont ha véletlen lábon marad a traki, van esély.smile confused
Laikusként kerdezem.

#1953 Hús Futár
2020-07-25 19:01:12

Válasz d-032a #1950. hozzászólásáraAz ilyet nem lehet tanulni mert hiába tudod fejben mit kell tenned mikor az ösztöneid nem engedik .

Az a baj hogy fotelból meg utólag sok okos ember van csak mikor éles a szitu akkor hiába sok minden . Mind két esetben szerencsém volt . Második esetben tudtam is fejben hogy vagy az árokba kell menni vagy feldönteni legalább traktort hogy meg tudjak állni a kocsi előtt , de hiába tudtam leblokkoltam és a kezeim nem engedelmeskedtek aztán szerencsére megálltam a kocsitól fél méterrel . Az azóta eltelt 10 évvel a hátam mögött talán de még mindig csak talán már megtenném hogy kormány elránt és satufék had boruljon a traktor vagy az egész szerelvény . Talán jobb is hogy nem az árokba szaladtam akkor mert villany oszlopot is vittem volna és lehet nagyobb bajt csináltam volna az egészből .

Nincs profilkép
#1952 Szabi.
2020-07-25 18:51:33

Válasz bol22 #1951. hozzászólásáraInkább meg sem szólalt volna........

Nincs profilkép
#1951 bol22
2020-07-25 18:42:22

Válasz Kisvuk #1949. hozzászólásárahttps://youtu.be/bUHWs_6nuXk

2:10-nél hány féknyom van?

A cikk utolsó előtti képén is csak, -gondolom az ütközés bekövetkezése után- látok a pótkocsitól féknyomot, de lehetséges, hogy rosszul látom.

https://112press.hu/hirek/reszletek/anya_kezdte_meg_kislany_ujraeleszteset_halalos_baleset/?

Őszinte részvétem az elhunyt kislány családjának!

Nincs profilkép
#1950 d-032a
2020-07-25 18:40:43

Válasz Hús Futár #1942. hozzászólásáraNem ugatás ez. Nem értem miért ez a szóhasználat a részedről.

Inkább az a baj, hogy senki nem mondja a fiataloknak se, hogy úgy kell kint lenni az úton, hogy készüljön fel arra, történhet ilyen is és, hogy azt hogyan oldja akkor majd meg.
Igenis tudnunk kellene előre, hogy mit tennénk ilyenkor!
Pont azért, mert akkor nem fagyunk le, ha van "forgatókönyv".
Ha előre eldöntjük magunknak, hogy ilyen esetben inkább villanykaró, fa vagy árok akkor azt fogjuk választani.

Az a baj,hogy az ilyen helyzetek nincsennek tanulva, tanítva.



#1949 Kisvuk
2020-07-25 18:30:18

Válasz karesz68 #1947. hozzászólásáraRtl, Akinek van egy kis tapasztalata traktoron annak egyből lejön hogy kamuzik a kis gyökér gyerek.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A MAGOSZ szerint alkalmazkodni kell a piaci fordulatokhoz, nincs mese.
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Öntözés mellett is száradnak a növényeid? Lehet, hogy nem a víz mennyiségével,...
Gál-féle kopasztógép
Gál-féle kopasztógép

300.000 Ft

Amazone ZA-MII műtrágyaszóró
Amazone ZA-MII műtrágyaszóró

1.390.000 Ft

Nissan 1,5 tonnás villás targonca
Nissan 1,5 tonnás villás targonca

1.390.000 Ft

Pöttinger kardánhajtású ágdaráló
Pöttinger kardánhajtású ágdaráló

1.190.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]