Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 399.04 Ft USD 339.67 Ft CHF 428.45 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93600 hozzászólás
#43650 DZSIMI
2016-03-01 19:43:44

Válasz Jakabjóska #43704. hozzászólásáraAkkor a kék marat othon a ruszkinak önekik jovolt, a pirosak meg mentek a vilàgba köztük hozànk is.jól kitàlàlt kis gépek én azt mondom.

#43649 Jakabjóska
2016-03-01 19:38:25

Válasz DZSIMI #43702. hozzászólásáraMendemondák szerint a kékek a belföldi piacra, a pirosak meg az exportra szánt gépek. A kék MTZ-k szegényesebb felszereltséggel jöttek, pl: másabb kárpitozás, nem volt erő-helyzetszabályzó, nem volt vonóhorog, pótsúlyok, stb.

#43648 Sanyee
2016-03-01 19:38:24

MTZ kormányszelep nyomásmérő készítése és kormány nyomásbeállítás. Remélem segít majd valakinek.

MTZ kormányszervó MTZ kormányszelep nyomásmérő készítése és kormány nyomásbeállítás. Remélem segít majd valakinek.

#43647 DZSIMI
2016-03-01 19:33:19

Miért lehet kék a màsik piros valamiben vàltozhatnak??

#43645 DZSIMI
2016-03-01 18:45:39

tavaszi munkák kicsit más-kép https://youtu.be/M58OblzoUuA smile nononosmile nononosmile nonono írjatok hozászolást

#43643 Büresz
2016-03-01 18:27:43

Válasz DZSIMI #43697. hozzászólásáraNincs mert inkább turbóztam meg orbitoztam, majd lehet hogy lesz rá. Be van akasztva a kampó és nem teszem le a szórót. smile lol

#43642 DZSIMI
2016-03-01 18:16:01

Válasz Büresz #43695. hozzászólásárasmile whistlingÉRTEM AKKOR IGÉNYBE VAN VÉVE A HIDRAULIKA GONDOLOM SEGÉD EMELŐVEL IS FEL VAN SZERELVE?

#43641 Büresz
2016-03-01 18:08:56

Tavaly még ez volt rajt, amikor permeteztem.

#43640 Büresz
2016-03-01 18:05:41

Válasz DZSIMI #43693. hozzászólására14 mázsa megy a szóróba. :D

#43638 DZSIMI
2016-03-01 18:03:21

Válasz Büresz #43691. hozzászólásáraJÓL SZÁMOLOM 400 KGsmile whistlingsmile whistlingsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup MEGKÉRDEZHETEM MIT DOLGOZOL

#43637 DZSIMI
2016-03-01 18:01:08

Válasz gjoni #43680. hozzászólásáraKICSIT KÉSŐN TETTED FEL,MA MUTAT UTÁN NÉZNI SAJNA NEM LEHET SZAVAZNI Harmadik: ÖREG CSÖVES 2387 LIKE-al SAJNÁLOM...smile nononosmile nononosmile nonono

#43636 Büresz
2016-03-01 18:00:00

Csak hogy fel ne kapkodja az elejét. smile tonguep

#43635 Kolláth Tamás
2016-03-01 17:28:17

Válasz Jakabjóska #43684. hozzászólásáraNem vág a témába, de megfigyelhető hogy egy gyártósoron készül a kèk és a piros is. Érdekes.

#43634 Kolláth Tamás
2016-03-01 17:28:17

Válasz Jakabjóska #43684. hozzászólásáraNem vág a témába, de megfigyelhető hogy egy gyártósoron készül a kèk és a piros is. Érdekes.

#43632 kevesa
2016-03-01 15:11:39

Válasz Vízpocsékoló #43686. hozzászólásáraLeszedtem mindkét oldalát holnap jobb idő lesz remélem kiviszem a meleg vizes mosóba lemosom szépen az olajt mindenhonnan és meglesz hol is folyik.

A kérdésem még az lenne ha már levettem mindkét oldalát arra gondoltam leveszem középen kikötöm a kanocokat a leállítás kormány stb. és ha már lent van minden oldala akkor ragasztanék a belső felére ilyen hűvisszaverő hűtükröt amit a szobába a radiátor mögé szoktak rakni illetve a padlóra is a szőnyeg alá gondoltam.

Mert elég sok meleget nyom alul a váltó meg középen.

Megéri vagy kár vacakolni vele?

#43631 Vízpocsékoló
2016-03-01 11:42:33

Válasz kevesa #43685. hozzászólásáraE
Engem is a nyomóági cső rézalátéte szívatott,egyébként nekem az 27x1,5 flexibilis csőre lett cserélve mert a fémcső állandóan kilyukadt.

#43630 kevesa
2016-03-01 11:10:59

Válasz a2457 #43683. hozzászólásáraÉn is a nyomóági csőre gondolok és azon is gondolkodtam én is h leveszem a burkolatot pár napra jobban odalátni csak még nem jutottam odáig.


Amugy a szaki rakta be a szivattyút akihez vinni szoktam a gépet.

#43629 Jakabjóska
2016-03-01 11:07:19

Válasz DZSIMI #43659. hozzászólására

Az első két kép a gyárban készült, a harmadik képen az én traktorom van, aminek az első sárvédője a Neolux 491-es festékkel van festve.

Nincs profilkép
#43628 a2457
2016-03-01 10:45:31

Válasz kevesa #43682. hozzászólásáraa szivattyú nyomócsöve egy vaskos fém cső, ami általában úgy van benyomorgatva a helyére.
azon az oldalon megy a tömbre ahol beszállsz.
ő az elsőszámú gyanusított.
általában amikor összerakja az ember nem fekszik fel tökéletesen a tömbre ezért vissza szoktam lazítania mit csak lehet és szépen lépcsősen húzom meg a csavarokat.

másik kérdés, rézalátétet kilágyítotttad e ennél a csőnél ?
ha nem akkor sokkkal messzebb nem kell menni.
érdemes kibontani a műszerfal burkolatot egy-két napra, akkor látni is fogod hogy honnan jön az olaj. szívóág nagyon ritkán ereszt, és az akkor is eresztene ha nem menne a szivattyú. és pediglen azon az oldalon ahol beszállsz az van.
ha a trakinak aláguggolsz és felfele nézel a beszállási oldalon látni fogod a szerintem bűnös csövet, ha olajos akkor nyert ügy. cső levesz, alátét csere, okosan bejátszod újra, csavarokat belekapatod aztán lépcsősen lehúzod. a tömbfelőli végét lehet erőszakosan is húzni, elég nagy csavar, nyugodtan neki lehet feszülni izomból.

#43627 kevesa
2016-03-01 08:57:11

Új szivattyú lett a 820 téve és azóta valahol folyik az az olaj, de nem bírok rájönni hogy honnan.

Pár napja lemostam szépen ki volt kapcsolva a szivattyú akkor nem folyik megszáradt mindenhol tegnap felraktam a tárcsát mentem vele és ma reggelre látom a szivattyúnak az egyik oldalán (ha szemből nézzük akkor a jobb oldalt ahol beszállsz) ott van az olajcsepp.

De nem nagyon tudom visszakövetni hol kezdődhet a folyás annyira zsúfolt ott minden.
Valakinek valami ötlet?

#43626 -subi
2016-03-01 08:26:41

Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni Mtz 892.2 milyen tipusú sebesség adó való, és ha esetleg van róla bekötési rajz azt megköszönném!

#43625 gjoni
2016-02-29 21:16:12

http://www.svajcitraktor.hu/fotop%C3%A1ly%C3%A1zat-gal%C3%A9ria Kedves kollégák szavaznátok az öreg csövesre egy jó ismerősömé? Köszönöm!

#43624 hori62
2016-02-29 21:12:42

Válasz Jakabjóska #43676. hozzászólásáraNekem még sohasem kellett így szétszedni ezért nem tudom, de jó ezt tudni.
A kardán hajtás még csak egyszer volt felújítva, de akkor szét volt szedve teljesen a hátulja.
Most szét kellett húzni egy csapágy miatt a váltót így most ki lessz cserélve az összes csapágy a váltban és a kuplungházban, illetve az összes szimering meg gumigyűrű.
Talán így kibír megint 3-4 évet.

#43623 gabika82
2016-02-29 20:56:39

Válasz Jakabjóska #43676. hozzászólásáraNah már keztem azt hinni hogy lehetetlent csináltam meg!!smile thumbup
még annyit kérdeznék hogy akor a rugó a kapcsolókörmön befojásolhatja azt hogy szorosab lett a kar mint elötte vagyis az hogy ahol a golyó van nem szmplán van a rugó hanem duplán??

#43622 hori62
2016-02-29 20:54:06

Válasz rsándor #43673. hozzászólására2200-at forog, de nem szoktam vele padlógázon menni, 1800-nál már jól húz.
Szeretem mert nem füstöl ráadásul jól is megy.

#43621 Jakabjóska
2016-02-29 20:49:35

Válasz hori62 #43664. hozzászólására"Nem értem hogyan tudtad levenni a hátulja felől azt a körmös kapcsolót"

Én is szedtem már ki úgy, többször is. Nem könnyű, de még mindig gyorsabb és egyszerűbb, mint lerámolni a fülke alól mindent. Kézzel érezni lehet, ha a kapcsolókar bütykös része a nútban van, akkor teljesen előre tolva rá kell tenni a váltóból kijövő tengelyre.

#43620 Jakabjóska
2016-02-29 20:45:07

Válasz DZSIMI #43666. hozzászólásáraMajd holnap mutatok neked MTZ színt. A régiek eredeti színéhez a Neolux 491-es narancs van a legközelebb.

#43619 gabika82
2016-02-29 20:31:32

Válasz Bandita29 #43672. hozzászólásáraüdv a kerékarányosat nem használom csak a motorarányosat meg kikapcsolom ha nem kell hogy ne hajtson! nekem már ki van hozva a karja

Nincs profilkép
#43618 rsándor
2016-02-29 20:31:29

Válasz hori62 #43671. hozzászólására Bocsi hogy nem egyszerre kérdeztem vissza van véve a motorfordulat 1800-ra vagy 2200-at forog?

#43617 Bandita29
2016-02-29 20:29:02

Válasz gabika82 #43667. hozzászólásáraMire használod a kerék arányos hajtást,vagy miért kell ki-be kapcsolgatni?

Nincs profilkép
#43615 rsándor
2016-02-29 20:14:06

Válasz hori62 #43642. hozzászólására A turbó mióta van a gépen??

#43614 gabika82
2016-02-29 20:10:05

ha nem lenne bent nem tudnám kapcsolgatni szerintem vagy mégse??

#43613 hori62
2016-02-29 18:31:52

Válasz gabika82 #43667. hozzászólásáraSzerintem teljesen mindegy hogy áll a rugó.
Azt nézd meg hogy a helyén van e rendesen a kapcsoló kar bütyke.

#43612 gabika82
2016-02-29 18:23:45

Válasz hori62 #43664. hozzászólásáraüdv hát valahogy mégis kijött és vissza is tuttam rakni csak elöször a körös hüvelyt raktam rá a váltójéra és utána dugtam bele a tengelyt,namost ezen a hüvelyen neked a biztositó rugó amit lent irtam a gólyónál duplán van vagy szinplán??
válaszod elöre köszönöm

#43609 hori62
2016-02-29 17:48:27

Válasz gabika82 #43663. hozzászólásáraÜdv!
Az enyém most van szétszedve.
Lefényképeztem a váltófelöli oldalt.
Nem értem hogyan tudtad levenni a hátulja felől azt a körmös kapcsolót.
Szerintem nem lett volna szabad lejönni neki, de ha le is jött elég nehéz lessz a hejére rakni a kapcsoló kar miatt.
Hátha a képek segítenek.

#43608 gabika82
2016-02-29 17:33:14

üdv az lenne a kérdésem hogy a tlt tengelyen lévő körmös kapcsolóhoz hozáférek annyira a difitöl hogy a rajta lévő rugós biztositót elforditsam ha leveszem a fedelet?? mert el lett forditva rajta és ugy lett betéve és emiatt nehéz a ki be kapcsolása! ezekröl lenne szó namost ugye az a rugós biztositó ahol a goLYó van benn ott duplán van és emiatt nehezebb betenni

Nincs profilkép
#43607 Tomszi
2016-02-29 17:04:57

Válasz DZSIMI #43659. hozzászólásáraSenki nem ismeri a RAL színkártyát? Első rákeresésre kiad több találatot, mind a RAL, mind az NCS színrendszerre, csak ki kell választani, mindegy hogy épp vakolatra, a szín ugyanaz. De ugyanez megvan komolyabb festékboltban is, ahol színt kevernek, amit kiválasztasz a színkártyáról az kikeverik kültérre-beltérre, fémre-fára, vakolatban, redőnyszínre, stb.

#43605 gjoni
2016-02-29 16:20:33

Válasz DZSIMI #43658. hozzászólásáraÉn mondtam a ral 3000és 3200 keverd össze 1/1 na az a faxa szín mtz -d -re .
smile biggrin

#43604 DZSIMI
2016-02-29 15:33:17

én ez a szint akarom a sajátra festeni valaki tudna esetleg szín kódot keverési arányt???smile confused válaszokat köszönöm.

#43603 DZSIMI
2016-02-29 15:17:53

Válasz gjoni #43654. hozzászólásárajó festék után olvastam éngem meg győzőt smile thumbupsmile thumbup

#43602 Gyuri1975
2016-02-29 13:56:36

Válasz DZSIMI #43656. hozzászólásáraNeolux egy vacak ,1év alatt kifakul,képes porzani,nem a felhólyagosodásra gondolok,mert rosszul volt előkészítve festés előtt,hanem mikor mosod és szivaccsal törlőd meglátszik a festék színe a szivacson,ez a fakulást követően van.Na ez után ha egy rendesebb 2k-s ,agresszívabb hígítójú festékkel szeretné valaki lefesteni lehet kínlódni az aládolgozással,hogy az új festék jó legyen.

#43601 DZSIMI
2016-02-29 13:39:32

Felénk egy két emberke a neoluxot szokta fujni,mia véleményetek a festékröl??

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
A termésátlagok jóval elmaradnak az előző évekétől. A vihar a napraforgót, az...
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
A fertőzés nem csak tároláskor történik – a mechanikai sérülések és klimatikus...
Eladó tehén borjàval
Eladó tehén borjàval

600.000 Ft

Vogel&Noot EN 300 N forgóborona
Vogel&Noot EN 300 N forgóborona

1.350.000 Ft

Háromfejes eke eladó
Háromfejes eke eladó

250.000 Ft

John Deere 5270
John Deere 5270

12.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]