nos fiatalok, további szopó ág, megelleni készül a nem is tudom minek hívjam...
zárt rendszerű hidraulika, van egy feltöltő szivattyú és ez tolja a nagynyomásúra. a tünet, hogy alig emel, hidegen se gyorsan, melegen pár óra után meg borzalom lassan, aztán annál is lasabban, aztán a kormány is nehezedni, és aztrán nem is emel, és nem is lehet kormányozni...
másnap reggel kezdődik elölről, csak rövisdebb idő telik el, harmadnap meg mondjuk 1 óra, és vége.
hidrualika szívó szűrőjét ma levettem, valszeg eltömődve, mert képen látszik, szét is repesztette (azt nem tudom, hogy ezen keresztül szív a feltöltő a hasából, vagy ezen keresztül nyom a nagynyomásúra).
ilyen volt.
ilyen barna, műanyagos, körömmel eltörhető, szerintem eredetielg mindkét oldalán síma, 2 mm vastag, darabos, meg apróra aprított cucc jött ki belőle:
ránagyítva ilyen is volt benne
meg persze vasreszelék, nem olyan sok, de azért volt benne. tudom, minden reszelék rendellenes, és el is hiszem, de nem láttam még olyan gépet, amibe nincs semennyi.
mi lehet ez? full power váltó, nincs benne semmi szinkorn, meg semmi ilyesmi, se száraz tárcsa, se semmi.
mit darálhatott le? kuplungot?
a feltöltő szivattyúja fogaskeré szivattyú, abba lehet ilyesmi?
a nagynyomású szivattyúja az zárt rendszerű, dugattyús, abba lehet valami ilyesmi?
gyanú azért van ezekre, mert már korábban is melegítette olajat, aztán az tavaly ősszel egy olaj és szűrő csere után megszűnt (akkor semmi ilyesmi nem volt szűrőkben, akkor közel ezer órás olajba alig volt vas), és már akkor se volt világbajnok gyorsemelő, sőt, soha nem volt az.
most meg ugye egyre lassuló, és itt a vég.
Válasz mtz1221 #11473. hozzászólására12t össztömeg táblánál ha mondjuk 18 tonnás kocsival mész be üresen, ami mondjuk 8 tonna, az sem szabályos.
Ennél a táblánál a forgalmi szerinti össztömeget kell nézni. Amelyikben nincs teherautó, csak súlykorlát, ott érvényes a tényleges tömeg.
Egyébként ha józan paraszti ésszel is belegondolsz, 12t-nál a 12000 kg még mindig nem túlsúlyos mert az pont annyi. Súlyhatáron vagy.
Ez egyébként pont olyan, mint a régi cégemnél, vett 3 egyforma autót a górém, 2-t 32t-ra vizsgáztattak, egyet meg 30-ra és senki sem értette.
Tehát neki az az 50kg nem lényeg, meg ha már 12t-nál több lenne az autó megengedett össztömege, akkor az már nem 12t-ás.
Vagy például ADR-ben is a mentesség 1000 pontértékig szól, 1000 ponttal még mentes vagy, 1001-el már nem.
Válasz Gumóka #11471. hozzászólásáraÉn megengedem te vagy otthon benne. De itt nálunk 11999 ösz kilóig mész be ilyen táblánál városba, mert megbacnak fél kamionnal is.
Válasz Gumóka #11471. hozzászólásáraHasonló a kèrdès mint a futónál. Kollèga szerint jó a 750össztömegű a pl. 450es vontatású autóhoz,mert a futó kb. 250kg. ha csak 40kilos hűtőt visz vele. Mondom nemèrted! Ez amit te kitalálsz,az nincs a forgalmiban. Irasd bele akkor lesz igazad. Az össztömeget nèzd ne azt ,amit viszel. ja? Ja.
Válasz Maszek Zs #11466. hozzászólásáraRenault. A hajtáslánc volvo, egyébként nincs velük baj, az E5 régiekkel sem, pedig már 10000 óta felett járnak itt a rövidtávon, de az E6-os... A 3 évest 2 éves koráig negyedévente vittük Biatorbágyra, most van 2 új, hát...
Az E6 a baja állandóan a régebbinek is, 30 ezernél már új kipufogó kellett rá 5 milláért... Az újnál meg egy pici vízcső nem bírta, ami a katalizátort fűti az AdBlue miatt...
Hajtáslánccal nem igen van baj, az itt is volvo, de ez a qrva E6 rendszer a rákfenéje...
Válasz Maszek Zs #11460. hozzászólásáraIGEN, MERT A TÁBLA A 12000KG OT MEHALADÓ EGYÜTTES ÖSZTÖMEGŰ TEHERGÁPJÁRMŰVEKRE VONATKOZIK. SZERIMTEM. TEHÁT AZ NEM HALADJA MEG .
Sziasztok!
Olyan kérdés merült fel, hogy adott egy vadi új 12000kg össztömeg teherautó. Annál a táblánál behajthat-e mint a képen csak 10 helyett 12 van írva.
Válasz A.I. #11455. hozzászólásáranem, biztos nem vizes, ezt üzem köuben fénykpeztem, reggel induláskor teljesen olajos, igaz akkro víz ugye alul lenne. de biztos nem az, kizárva, vigyázás van mindenre, drága a vas...
Válasz .Richard. #11445. hozzászólásáraJártam már úgy, hogy kentem vele a vasat, ott ahol dolgozta a rozsdát, maradt az a fehér valami utána, aztán ledobta a festéket.
Nem is tudom milyen megfontolásból locsoltam rá két litert a fülkére, most meg csiszolhatom újra az egészet, mert egy okádék, meg víz nélkül is jól berozsdásodott.
A RO55 tényleg ennyire sz@r, vagy én néztem be valamit?
Lefújtam a vasat, mostam mosószeres vízzel, erre tiszta rozsda lett azonnal minden, meg ki van fehéredve, magasnyomású se viszi
Csúnya foltos, rozsdás lett.
Válasz VMisi #11442. hozzászólásáraAdj meg egyet, így az eredeti alatt létrehoz egy módosítható másolatot, amit meg tudsz nyitni és szerkeszthető. Vigyázz, ha ott a tábla méretét csökkented, akkor a támogatott terület is csökken. Tavaly lehetett az agatechnikában új, kisebb rajzzal, idén nem. Szerintem így kell, de nem szeretnélek félrevezetni, ha más tud jobbat, talán ír valamit ide.
Az én esetemet leírom, ami miatt bementem a Nak-ba. Adott egy 1O ha-os tábla, amire szárbontót vállaltam és tettem ki, de a vízvédelmi sáv miatt csak 9 ha-ra tehetem. A Nak-ban azt mondták, hogy az EK beadása előtt a 1O ha-t 2 külön táblára kellett volna osztanom, 9 és 1 ezt utólag már nem lehet. Jelentsem be a teljesre a mikrobiológia kijuttatást, a GN-ben pedig adjam meg 9 ha-ra.
Válasz Gandhy #11439. hozzászólásáraA tábla módosítás után egyből a felugró ablakban azt kérdezi meg, hogy a módosítás után hány tábla lesz a terület. Ott beütöttem a kettőt és engedett továbblépni. Az lehet, hogy nem így kell.
Válasz VMisi #11438. hozzászólásáramár nem tudod megosztani az EK-ban a táblát, a gazdálkodási naplóban viszont igen, kisebb méretet adsz meg a művelésnek megfelelően
Válasz Gandhy #11437. hozzászólásáraKöszönöm!
Ha felvittem az műveleteket, azt kell még utána külön menteni, beadni, elküldeni mint a gazdálkodási naplóban?
Ha az egyik táblát nem teljes egészében tárcsáztam meg, mert kihagytam a kötelező zöldítésnek vagy nevezzük ugaroltatásnak egy részét, akkor ott a módosításnál 2 táblára kell osztani?
Hol kell felvinni az egységes kérelemben az agrotechnikai műveleteket?
A táblaadatoknál a kiválasztott tábláig eljutottam. A tábla sorában, jobb oldalt kellene egy ceruza ikonnak lenni elvileg, ami a szerkesztés, de az nekem nincs.
Válasz barkaspisti #11433. hozzászólásáraGumilövedékes
Csak fáj de mondjuk nagyon.
Megloptak.
És most készülök nehogy többet előforduljon.
Aggregátor, 2 zöld takaróponyva a bálákról.
Ja ha valakinek árulnának ilyen dolgot az szóljon már.
Üdv.
Van itt olyan ember aki ért a zorakihoz?
Ugyanis nem fordul át a tár.
Szétszedtem és ez az alkatrész ki van esve.
Nem találom a helyét.
Mondjuk a tár nem ez miatt nem fordul át szerintem
13480 hozzászólás
Válasz envagyok2 #11479. hozzászólásáraEz milyen márka?
nos fiatalok, további szopó ág, megelleni készül a nem is tudom minek hívjam...



zárt rendszerű hidraulika, van egy feltöltő szivattyú és ez tolja a nagynyomásúra. a tünet, hogy alig emel, hidegen se gyorsan, melegen pár óra után meg borzalom lassan, aztán annál is lasabban, aztán a kormány is nehezedni, és aztrán nem is emel, és nem is lehet kormányozni...
másnap reggel kezdődik elölről, csak rövisdebb idő telik el, harmadnap meg mondjuk 1 óra, és vége.
hidrualika szívó szűrőjét ma levettem, valszeg eltömődve, mert képen látszik, szét is repesztette (azt nem tudom, hogy ezen keresztül szív a feltöltő a hasából, vagy ezen keresztül nyom a nagynyomásúra).
ilyen volt.
ilyen barna, műanyagos, körömmel eltörhető, szerintem eredetielg mindkét oldalán síma, 2 mm vastag, darabos, meg apróra aprított cucc jött ki belőle:
ránagyítva ilyen is volt benne
meg persze vasreszelék, nem olyan sok, de azért volt benne. tudom, minden reszelék rendellenes, és el is hiszem, de nem láttam még olyan gépet, amibe nincs semennyi.
mi lehet ez? full power váltó, nincs benne semmi szinkorn, meg semmi ilyesmi, se száraz tárcsa, se semmi.
mit darálhatott le? kuplungot?
a feltöltő szivattyúja fogaskeré szivattyú, abba lehet ilyesmi?
a nagynyomású szivattyúja az zárt rendszerű, dugattyús, abba lehet valami ilyesmi?
gyanú azért van ezekre, mert már korábban is melegítette olajat, aztán az tavaly ősszel egy olaj és szűrő csere után megszűnt (akkor semmi ilyesmi nem volt szűrőkben, akkor közel ezer órás olajba alig volt vas), és már akkor se volt világbajnok gyorsemelő, sőt, soha nem volt az.
most meg ugye egyre lassuló, és itt a vég.
Válasz _NB_ #11477. hozzászólásáraJa, ez meglett nekem is, de Mr. Bean alatt megvan a megoldás.
Köszönöm!
Válasz Gumóka #11476. hozzászólásáraTaláltam egy ilyet , de nem tudom segít -e.
Kramp_manual_primer_HU.pdf
Krampos műgyanta festéknek a higitó és térhálósító(edző) keverésének mi a %-os aránya?
Válasz mtz1221 #11473. hozzászólására12t össztömeg táblánál ha mondjuk 18 tonnás kocsival mész be üresen, ami mondjuk 8 tonna, az sem szabályos.
Súlyhatáron vagy.
Ennél a táblánál a forgalmi szerinti össztömeget kell nézni. Amelyikben nincs teherautó, csak súlykorlát, ott érvényes a tényleges tömeg.
Egyébként ha józan paraszti ésszel is belegondolsz, 12t-nál a 12000 kg még mindig nem túlsúlyos mert az pont annyi.
Ez egyébként pont olyan, mint a régi cégemnél, vett 3 egyforma autót a górém, 2-t 32t-ra vizsgáztattak, egyet meg 30-ra és senki sem értette.
Tehát neki az az 50kg nem lényeg, meg ha már 12t-nál több lenne az autó megengedett össztömege, akkor az már nem 12t-ás.
Vagy például ADR-ben is a mentesség 1000 pontértékig szól, 1000 ponttal még mentes vagy, 1001-el már nem.
Válasz Gumóka #11470. hozzászólásáraAkkor ez sem lesz jobb
Válasz Gumóka #11471. hozzászólásáraÉn megengedem te vagy otthon benne. De itt nálunk 11999 ösz kilóig mész be ilyen táblánál városba, mert megbacnak fél kamionnal is.
Válasz Gumóka #11471. hozzászólásáraHasonló a kèrdès mint a futónál. Kollèga szerint jó a 750össztömegű a pl. 450es vontatású autóhoz,mert a futó kb. 250kg. ha csak 40kilos hűtőt visz vele. Mondom nemèrted! Ez amit te kitalálsz,az nincs a forgalmiban. Irasd bele akkor lesz igazad. Az össztömeget nèzd ne azt ,amit viszel.
ja? Ja.
Válasz mtz1221 #11468. hozzászólásáraOka biztos van, de 12000-ig jó, 12001-el már nem.
Válasz Maszek Zs #11466. hozzászólásáraRenault. A hajtáslánc volvo, egyébként nincs velük baj, az E5 régiekkel sem, pedig már 10000 óta felett járnak itt a rövidtávon, de az E6-os... A 3 évest 2 éves koráig negyedévente vittük Biatorbágyra, most van 2 új, hát...
Az E6 a baja állandóan a régebbinek is, 30 ezernél már új kipufogó kellett rá 5 milláért... Az újnál meg egy pici vízcső nem bírta, ami a katalizátort fűti az AdBlue miatt...
Hajtáslánccal nem igen van baj, az itt is volvo, de ez a qrva E6 rendszer a rákfenéje...
Válasz mtz1221 #11468. hozzászólásáraAZ!!!!!!!!! Azt nem tudja,hogy hol van!!


Válasz Maszek Zs #11463. hozzászólásáraNehogy oka legyen annak hogy az előzőnek 11950 volt írva. Diszpécser nincs a cégnél aki tudja az ilyen dolgokat ???
Válasz Gumóka #11465. hozzászólásáraJa és azért váltottunk mert a szerviz elég gyenge majd meglátjuk
Válasz Gumóka #11464. hozzászólásáraEddig MAN volt a cégnél most újjítunk mikor én kapok újjat!!!!!
Ez egy VOLVO!!!!
Válasz Maszek Zs #11463. hozzászólásáraEgyébként ameddig meg nem fognak, 40 tonnával is jó vagy

Válasz Maszek Zs #11463. hozzászólásáraAztán nehogy úgy járjatok mint mi, 4800km után már gariba vittük vissza egy vízcső miatt

Köszi!
Mind kettőtöknek!!!!
Tegnap hoztam a kereskedésből és pesten sok 12-es tábla van. Azt amivel eddig jártam az 11950kg volt.
Válasz Maszek Zs #11460. hozzászólásáraMehet.
Össztömeget jelöl, tehát itt a forgalmi szerinti össztömeg a lényeg.
Válasz Maszek Zs #11460. hozzászólásáraIGEN, MERT A TÁBLA A 12000KG OT MEHALADÓ EGYÜTTES ÖSZTÖMEGŰ TEHERGÁPJÁRMŰVEKRE VONATKOZIK. SZERIMTEM. TEHÁT AZ NEM HALADJA MEG .
Sziasztok!
Olyan kérdés merült fel, hogy adott egy vadi új 12000kg össztömeg teherautó. Annál a táblánál behajthat-e mint a képen csak 10 helyett 12 van írva.
Válasz envagyok2 #11451. hozzászólásáraAz én JD traktoromnál is ilyen habos az olaj új kora óta. Csere után is ugyan ez van. Eredeti JD olaj.
Válasz envagyok2 #11451. hozzászólásáraNekem az, hogy Engedd ki az üvegből a habosat.
Válasz A.I. #11455. hozzászólásáranem, biztos nem vizes, ezt üzem köuben fénykpeztem, reggel induláskor teljesen olajos, igaz akkro víz ugye alul lenne. de biztos nem az, kizárva, vigyázás van mindenre, drága a vas...
Válasz mtz1221 #11454. hozzászólásáranem, ezek kizárva, utolsó lesz az remélem. valahol átnyomja, vagy nem szívja föl, csak kveri, habosítja
Válasz envagyok2 #11453. hozzászólásáraJohn Deere is habzik. Mol farm JD olaj.
Viszont a tiéd tényleg, ahogy kolléga is írja, mintha vizes lenne!
Válasz envagyok2 #11451. hozzászólásáraValaki megöntötte vízzel, szar volt valamelyik munkagépben az olaj, vagy valahol el ereszti az olajat a rendszer.
Válasz A.I. #11452. hozzászólásárahát az a levegős habosításos sztori
Válasz envagyok2 #11451. hozzászólásáraOlaj szint jelző, kémlelő, nívó.
De mi is a kérdés.
és erről kinek mi jut eszébe?

Válasz mtz1221 #11449. hozzászólásáraFolyékony cif.
Neppertrükk polír helyett
Mindegy mosmá' félig már újracsiszoltam, holnap estefelé ráfújom az alapozót, onnantól már nincs baj.
Válasz Gumóka #11448. hozzászólására
https://www.saponia.hr/hr/siroka-potrosnja/sredstva-za-ciscenje/vim-univerzalna-sredstva/
Válasz VMisi #11447. hozzászólásáraÉn is azt csinálom.
Mondjuk szép fényes lett
Válasz Gumóka #11444. hozzászólásáraAmit kifehérít azt én újra át szoktam csiszolni drótkoronggal.
Válasz .Richard. #11445. hozzászólásáraJártam már úgy, hogy kentem vele a vasat, ott ahol dolgozta a rozsdát, maradt az a fehér valami utána, aztán ledobta a festéket.
Nem is tudom milyen megfontolásból locsoltam rá két litert a fülkére, most meg csiszolhatom újra az egészet, mert egy okádék, meg víz nélkül is jól berozsdásodott.
Válasz Gumóka #11444. hozzászólásáraA rozsdamarot le kell mosni?
A RO55 tényleg ennyire sz@r, vagy én néztem be valamit?

Lefújtam a vasat, mostam mosószeres vízzel, erre tiszta rozsda lett azonnal minden, meg ki van fehéredve, magasnyomású se viszi
Csúnya foltos, rozsdás lett.
Most csiszolhatom megint kézzel...
Válasz VMisi #11442. hozzászólásáraAdj meg egyet, így az eredeti alatt létrehoz egy módosítható másolatot, amit meg tudsz nyitni és szerkeszthető. Vigyázz, ha ott a tábla méretét csökkented, akkor a támogatott terület is csökken. Tavaly lehetett az agatechnikában új, kisebb rajzzal, idén nem. Szerintem így kell, de nem szeretnélek félrevezetni, ha más tud jobbat, talán ír valamit ide.
Az én esetemet leírom, ami miatt bementem a Nak-ba. Adott egy 1O ha-os tábla, amire szárbontót vállaltam és tettem ki, de a vízvédelmi sáv miatt csak 9 ha-ra tehetem. A Nak-ban azt mondták, hogy az EK beadása előtt a 1O ha-t 2 külön táblára kellett volna osztanom, 9 és 1 ezt utólag már nem lehet. Jelentsem be a teljesre a mikrobiológia kijuttatást, a GN-ben pedig adjam meg 9 ha-ra.
Válasz Gandhy #11439. hozzászólásáraA tábla módosítás után egyből a felugró ablakban azt kérdezi meg, hogy a módosítás után hány tábla lesz a terület. Ott beütöttem a kettőt és engedett továbblépni. Az lehet, hogy nem így kell.
Válasz Gandhy #11439. hozzászólásáraadott egy 5 Ha-os tábla amin kiválasztod az agrotechnikát és az adatlapon belül csökkented a méretet
Válasz VMisi #11438. hozzászólásáraigen, be kell küldeni a módosított kérelmet
Válasz VMisi #11438. hozzászólásáramár nem tudod megosztani az EK-ban a táblát, a gazdálkodási naplóban viszont igen, kisebb méretet adsz meg a művelésnek megfelelően
Válasz Gandhy #11437. hozzászólásáraKöszönöm!
Ha felvittem az műveleteket, azt kell még utána külön menteni, beadni, elküldeni mint a gazdálkodási naplóban?
Ha az egyik táblát nem teljes egészében tárcsáztam meg, mert kihagytam a kötelező zöldítésnek vagy nevezzük ugaroltatásnak egy részét, akkor ott a módosításnál 2 táblára kell osztani?
Válasz Gandhy #11436. hozzászólásáraja nem, tábla módosít ikon
Válasz VMisi #11435. hozzászólásáraúj tábla beszúrása
Hol kell felvinni az egységes kérelemben az agrotechnikai műveleteket?
A táblaadatoknál a kiválasztott tábláig eljutottam. A tábla sorában, jobb oldalt kellene egy ceruza ikonnak lenni elvileg, ami a szerkesztés, de az nekem nincs.
Válasz barkaspisti #11433. hozzászólásáraGumilövedékes
Csak fáj de mondjuk nagyon.
Megloptak.
És most készülök nehogy többet előforduljon.
Aggregátor, 2 zöld takaróponyva a bálákról.
Ja ha valakinek árulnának ilyen dolgot az szóljon már.
Válasz csabahegeszt #11432. hozzászólásáraKit akarsz vele eltenni lábalól

Üdv.
ki van esve.
Van itt olyan ember aki ért a zorakihoz?
Ugyanis nem fordul át a tár.
Szétszedtem és ez az alkatrész
Nem találom a helyét.
Mondjuk a tár nem ez miatt nem fordul át szerintem
Válasz fexco #11430. hozzászólásáraAkkor tárgytalan